Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 31 Laatste
Acties:
  • 178.097 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-09 23:21
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:25:
Maart blijkt overigens historisch gezien een niet al te beste maand te zijn voor crypto (BTC). Iets om rekening mee te houden of afdoen als bijgeloof? :P

[Afbeelding]
Maar er waren wel veel kansen met kleinere tokens. Maargoed er hingen ook wel risico's aan. Je kunt het nooit van tevoren weten. Komt veel research bij kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-09 13:04
Fortuna Sittard komt als eerste Nederlandse voetbalclub met een Fantoken

https://medium.com/chiliz...n-socios-com-6d22e399560e

De meerwaarde van al die Fan tokens is mij nog niet duidelijk, maar als supporter van Fortuna Sittard, moet ik deze natuurlijk in mijn portfolio hebben.

Kunnen die gasten van Veronica Inside ook meteen investeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jyskal
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09-2021
_Gast_ schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:31:
[...]

Maar er waren wel veel kansen met kleinere tokens. Maargoed er hingen ook wel risico's aan. Je kunt het nooit van tevoren weten. Komt veel research bij kijken.
Dit is een gekend fenomeen, als BTC het slecht doet, zijn de gains in de alts te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
Luuk schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:29:
[...]

Ik krijg mijn nieuws graag met betrouwbare bronnen. En op vage fud handel ik sowieso niet. :)
Dan doe je er niks mee ;)

Ik ben blij dat hij het postte, want zelf zou ik zoiets nooit vinden en het kan nog wel eens belangrijk worden mocht het waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 15:16
WiseGuy! schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:48:
Rode kaarsen betekent ook weer mooi instapkansen voor de rit omhoog straks. Lekker in een alt stappen en straks weer meer sats oogsten.

Zo volg ik al een week of 2 DIA/BTC... (https://diadata.org). Ik heb hier orders klaarstaan geladderd tussen 360 en 440 sats. Ben benieuwd of die afgaan straks. 1e target om te verkopen zal dan rond 900 sats liggen.

[Afbeelding]
De eerste trede van de ladder is inmiddels geraakt @440 sats. Op naar de 360 :9~

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BettyBloQ
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-10-2021
Richh schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:27:
[...]

Tether is al jaren 'vage fud', wat dat betreft is hier weinig nieuws aan :P
Nou ja, zo vaag is de Tether fud niet. Je hoeft niet eens zo heel erg veel moeite te doen om tot de conclusie te komen dat Tether en Bitfinex een grote scam zijn. Ik heb mij daar altijd wel over verbaasd. Iedereen roept altijd DYOR, maar blijkbaar gaat dat 'eigen onderzoek' niet zo ver.

Laatst tweete iemand: "It takes more energy to recognize a scam than to believe in it." En dat is zeker waar, zeker als je er beter van wordt. Doet mij altijd denken aan toen ik een klein meisje was. Op mijn 5e had ik allang door dat het hele Sinterklaas-verhaal niet klopte. Maar ik kreeg cadeautjes, dus tot een jaar of 7 negeerde ik alle overduidelijke signalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dumb and Dumper
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-03-2021
FSC_87 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:31:

De meerwaarde van al die Fan tokens is mij nog niet duidelijk, maar als supporter van Fortuna Sittard, moet ik deze natuurlijk in mijn portfolio hebben.

Brilliante logo mogelijkheden! :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Llmp6wNDPAP_bHGLVMr-RkkIk0Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6H4FiLxk3FI5tkJwxdPwIuv2.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
BettyBloQ schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:36:
[...]

Nou ja, zo vaag is de Tether fud niet. Je hoeft niet eens zo heel erg veel moeite te doen om tot de conclusie te komen dat Tether en Bitfinex een grote scam zijn. Ik heb mij daar altijd wel over verbaasd. Iedereen roept altijd DYOR, maar blijkbaar gaat dat 'eigen onderzoek' niet zo ver.

Laatst tweete iemand: "It takes more energy to recognize a scam than to believe in it." En dat is zeker waar, zeker als je er beter van wordt. Doet mij altijd denken aan toen ik een klein meisje was. Op mijn 5e had ik allang door dat het hele Sinterklaas-verhaal niet klopte. Maar ik kreeg cadeautjes, dus tot een jaar of 7 negeerde ik alle overduidelijke signalen.
Madelon Vos, is that you? :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

jellybrah schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:22:
Dang dacht ik gister even wat goedkoper ETH in te slaan, crying today..
Benieuwd hoe het er de komende dagen aan toe gaat.
Ik dacht even goedkoop XLM in te slaan, zakt dat ding nog eens 10 cent vandaag.
* Bensimpel gaat maar koffie drinken ofzo en niet te vaak kijken vandaag :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:59

knakworst

Get more sats!

Zie ik een uitbraak uit het dalende trendkanaal of is het nog een fake move? Het schuurt al wel vaak tegen de bovenkant, dus volgens mij zit het er qua daling vandaag wel bijna op.

Edit: jawel, hopium doet leven...

[ Voor 10% gewijzigd door knakworst op 23-02-2021 13:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Gast_
[...]
Doet mij altijd denken aan toen ik een klein meisje was. Op mijn 5e had ik allang door dat het hele Sinterklaas-verhaal niet klopte. Maar ik kreeg cadeautjes, dus tot een jaar of 7 negeerde ik alle overduidelijke signalen.
Maar dat was een scam die tenminste nog wat opleverde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:27:
[...]

Ik zal je over 1,5 uur nog even aan dit bericht herinneren.
Is goed, wellicht een laffe kaars omhoog nu, maar er is nu flink beweging gaande

[ Voor 16% gewijzigd door mannowlahn op 23-02-2021 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
_Gast_ schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:40:
[...]

Tijd voor de Sinterklaas-coin <+:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:54
[...]

Als je er zo in zit, dan wil je toch helemaal niks met crypto te maken hebben? Als blijkt dat Tether echt een scam is, dan implodeert letterlijk alles op een gegeven moment, en zit je echt aan een zijden draadje te balanceren om hier nog op te verdienen.

Als Tether en Bitfinex een scam waren, hoe hebben we dan ooit de drop naar 4k in maart vorig jaar overleefd? Hoe kan het dat Tether nog steeds bestaat, ondanks de talloze onderzoeken die er zijn geweest? Denk je dat MicroStrategy, Tesla en andere grote namen ook niet zien wat er gebeurt? Blijkbaar concluderen zij allemaal anders...

Dat er wat schimmige praktijken spelen en dat er mensen heel rijk worden van dit spelletje, sure. Maar nee, ik denk oprecht niet dat het letterlijk 1 grote scam is. Dan had het nooit de bearmarket overleefd.

Maargoed, ik geloofde wel tot mijn 7e in Sinterklaas, dus wie ben ik :/

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:41:
[...]

Tijd voor de Sinterklaas-coin <+:)
1x per jaar moon in begin december?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jyskal
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09-2021
knakworst schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:39:
Zie ik een uitbraak uit het dalende trendkanaal of is het nog een fake move? Het schuurt al wel vaak tegen de bovenkant, dus volgens mij zit het er qua daling vandaag wel bijna op.

Edit: jawel, hopium doet leven...
Ik denk dat die de komende dagen nog wel wat lager kan. 1D stoch RSI zit nog lang niet onder. 1/4H wel dus met het einde van de daling voor vandaag zit je wel goed denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:23
_Gast_ schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:40:
[...]

Ligt er aan voor hoeveel € aan wortels je in je schoen stopt :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
Uitzoomend op het forumgedrag valt op dat er verschillende acties plaatsvinden de afgelopen dag / kijkend naar de toekomst. Het is hoe dan ook interessant wat hier gebeurt. Een deel gaat z'n trades echt keihard nailen, een deel dumpt in paniek, een deel buy&hold.

Volgens mijzelf zijn deze levels (rond t af op 2k naar boven of naar beneden) onduidelijk. Misschien is de bodem in, misschien ook niet. Het zijn sowieso geen levels om op korte termijn trades op te pakken naar mijn mening. Midterm ben ik wel van mening dat "youre long or wrong" nog steeds geldt en ik zie nog niets wat wijst op een invalidatie hiervan.

Achteraf gezien was BTC 54k (de lower high) verkopen 1 van de makkelijkste trades ooit om te maken. Achteraf gezien is t sowieso altijd makkelijk handelen.

Waarom post ik dit? Dat weet ik zelf ook niet. Ik neem aan dat dit een mooi leermoment kan zijn, sowieso voor mezelf. Marktstructuur analyse is leuk, fascinerend, makkelijk en moeilijk tegelijk. Ja, deze contradictie staat er expres in.

[ Voor 5% gewijzigd door rogier2012 op 23-02-2021 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

FSC_87 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:31:

Nou ja, als eerste met een digitaal fantoken. Tastbare fantokens kon je in 1995 al kopen, en dan kreeg je er nog een zak chips gratis bij ook: Wikipedia: Nederlandse Topshots

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
https://www.theblockcrypt...ork-ag-settlement-lawsuit

Vers van de pers. Tether FUD kan bij dezen dus ook weer het raam uit :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BettyBloQ
Richh schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:42:
[...]

Als je er zo in zit, dan wil je toch helemaal niks met crypto te maken hebben? Als blijkt dat Tether echt een scam is, dan implodeert letterlijk alles op een gegeven moment, en zit je echt aan een zijden draadje te balanceren om hier nog op te verdienen.

Als Tether en Bitfinex een scam waren, hoe hebben we dan ooit de drop naar 4k in maart vorig jaar overleefd? Hoe kan het dat Tether nog steeds bestaat, ondanks de talloze onderzoeken die er zijn geweest? Denk je dat MicroStrategy, Tesla en andere grote namen ook niet zien wat er gebeurt? Blijkbaar concluderen zij allemaal anders...

Dat er wat schimmige praktijken spelen en dat er mensen heel rijk worden van dit spelletje, sure. Maar nee, ik denk oprecht niet dat het letterlijk 1 grote scam is. Dan had het nooit de bearmarket overleefd.

Maargoed, ik geloofde wel tot mijn 7e in Sinterklaas, dus wie ben ik :/
Wie weet ga je gelijk krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:27
rogier2012 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:44:
Een deel gaat z'n trades echt keihard nailen, een deel dumpt in paniek, een deel buy&hold.
Elke levensfase heeft zijn eigen coping style en emoties, zo ook in crypto ;)

De crypto-tieners doen aan panic selling, the volwassenen hodlen en hopen dat het weer goed gaat, de ouwe rotten hebben netjes winst genomen de afgelopen weken en zijn nu agressief en bullish.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:23

Bever!

3

Ja daarom poste ik ook wat ik poste, maar blijkbaar mag je in dit topic geen geld verdienen :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:45
Ik heb in al het geweld maar een hele Bitcoin gekocht ter aanvulling op m'n portfolio. Het enige verschil is dat ik deze echt kan vasthouden, HODL!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cYvBxDuVjIybSZPiUEcgEtqEcz8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9zWGJIVYdvfHgRQOxQReI7qD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ewNw6s95W3I2iJf2WXS_sGHSzzY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tuzx3jqVGpaQHvFrlKUeZ19R.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
BettyBloQ schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:49:
[...]

[Twitter]
New bullrun, new tether fud. When US-ban fud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Het probleem met DYOR is dat de meeste mensen niet erg intelligent zijn noch ooit iets hebben meegekregen van gedegen onderzoeksmethoden, dus dan kom je met eigen onderzoek ook nergens.
De vraag is wel of het relevant is of Tether scammig is. De dollar zelf heeft ook wel wat weg van een scam, maar die draait ook gewoon redelijk lekker door in de praktijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stokstaart
ViNOK16Bit schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:52:
Ik heb in al het geweld maar een hele Bitcoin gekocht ter aanvulling op m'n portfolio. Het enige verschil is dat ik deze echt kan vasthouden, HODL!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Van je winst gekocht? :+

https://www.wish.com/prod...ASABEgJ4HvD_BwE&share=web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
yinx84 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:48:
https://www.theblockcrypt...ork-ag-settlement-lawsuit

Vers van de pers. Tether FUD kan bij dezen dus ook weer het raam uit :D
quote uit het artikel: "Bitfinex and Tether say they provided more than 2.5 million pages of documentation to the NYAG's office to close the matter."

je zou het maar moeten typen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:53:
[...]

Het probleem met DYOR is dat de meeste mensen niet erg intelligent zijn noch ooit iets hebben meegekregen van gedegen onderzoeksmethoden, dus dan kom je met eigen onderzoek ook nergens.
De vraag is wel of het relevant is of Tether scammig is. De dollar zelf heeft ook wel wat weg van een scam, maar die draait ook gewoon redelijk lekker door in de praktijk.
Maar dat TETHER SCAM riedeltje gaat nu al jaren. Als het zo klip en klaar is dan was het nu wel afgelopen met Tether

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 11:00

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

heerlijke groene candle mensen *O*

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:45
Jep en het is het dubbel en dwars waard ook! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:54
BettyBloQ schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:49:
[...]

[Twitter]
Moet toegeven dat ik die ook niet aan zag komen hoor :P

Maar hier gaat mijn long vanaf 47.xxx k wel erg lekker op *O*

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 12:28
Voel je de warmte al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-09 12:09
Maar voor hoelang? Dit is waarschijnlijk een pumpje vanwege het nieuws. Daaropvolgend zullen we vast weer dalen om tot een stabiele koersgroei te gaan (lees: de extreme pieken van afgelopen weken worden hiermee ongedaan gemaakt). Maar.....hopen dat dit niet het geval is uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:02
Richh schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:56:
[...]

Wat betekent dat nieuws nou eigenlijk precies? Ik snap het niet zo goed, wat was er aan de hand en waar is voor gesetteld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
En zo klimmen we weer uit de krochten van depressie..

Lullig trouwens voor de CRO-hodlers. Mooie pump door het burnen van 70 miljard tokens, 1 day later --> poof weg stijging :+

Heb zelf ook 2 kaarten en wat plukjes CRO dus niet boos worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
rogier2012 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:44:
Uitzoomend op het forumgedrag valt op dat er verschillende acties plaatsvinden de afgelopen dag / kijkend naar de toekomst. Het is hoe dan ook interessant wat hier gebeurt. Een deel gaat z'n trades echt keihard nailen, een deel dumpt in paniek, een deel buy&hold.

Volgens mijzelf zijn deze levels (rond t af op 2k naar boven of naar beneden) onduidelijk. Misschien is de bodem in, misschien ook niet. Het zijn sowieso geen levels om op korte termijn trades op te pakken naar mijn mening. Midterm ben ik wel van mening dat "youre long or wrong" nog steeds geldt en ik zie nog niets wat wijst op een invalidatie hiervan.

Achteraf gezien was BTC 54k (de lower high) verkopen 1 van de makkelijkste trades ooit om te maken. Achteraf gezien is t sowieso altijd makkelijk handelen.

Waarom post ik dit? Dat weet ik zelf ook niet. Ik neem aan dat dit een mooi leermoment kan zijn, sowieso voor mezelf. Marktstructuur analyse is leuk, fascinerend, makkelijk en moeilijk tegelijk. Ja, deze contradictie staat er expres in.
Een leermoment zal het zeker zijn. Voor hetzelfde geld komt het nooit meer op deze prijsniveau en gaat hij nu alleen maar omhoog. Dus voor velen misschien ook weer een gemiste kans. Ik had zelf gehoopt op een nog verdere daling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:23
[...]

Ben benieuwd wat het voor het moraal gaat doen als we weer +50k aantikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Grote fout gemaakt door DODO in te kopen, veel te veel geld aan uitgegeven.
(*edit) Weer wat geleerd door DODO in te kopen, veel te veel geld aan uitgegeven.

Ik wil dit locked staken, 15, 30, 60 of 90 dagen mag ik voor kiezen, iemand ervaring met de keuze maken hoeveel dagen je dit wilt gaan doen? Ik neig gewoon naar 90 dagen. DODO wordt toch niets binnen 3 maanden.

[ Voor 13% gewijzigd door Wo Ve op 23-02-2021 14:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:53:
[...]

Ik kijk ook wat ambigu naar DYOR. Natuurlijk moet je weten waar je aan begint/de risico's accepteren. Maar waarom zou je niet moeten luisteren naar mensen die er meer verstand van hebben dan jij?

Klinkt namelijk toch een beetje als viruswappies die naar eigen zeggen kritisch denken en hun eigen onderzoek doen. Terwijl virologie/immunologie etc gewoon een vak is waar je echt niet zo maar een expert in wordt. DYOR is, in mijn ogen, in dat opzicht dus gewoon onverstandig. Vertrouw mensen die er meer van weten dan jij ooit met je eigen research kan vinden/begrijpen. Dit is geen uitnodiging tot een discussie over viruswappies overigens, laat dat duidelijk zijn ;)

Grootste probleem is dat er bij crypto ook zat charlatans zijn die alleen maar voor eigen gewin coins lopen te shillen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 12:00

MicroWhale

The problem is choice

Wo Ve schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:00:

Ik wil dit dus eventjes locked staken, 15, 30, 60 of 90 dagen mag ik voor kiezen, iemand ervaring met de keuze maken hoeveel dagen je dit wilt gaan doen? Ik neig gewoon naar 90 dagen. DODO wordt toch niets binnen 3 maanden.
Wat ik lees:
Ik ga DODO kopen(, want het gaat iets worden.)
DODO daalt.
Ik ga mijn DODO staken want het wordt toch niks.

Wat was je logica dan?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ViNOK16Bit schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:52:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb je wel gecontroleerd of het wel een echte is? Een echte fysieke bitcoin is van chocola gemaakt en veel en veel groter. Ik ben geen expert op dit vlak maar wat je in je hand hebt lijkt meer het formaat van een satoshi te hebben.

Of je moet hele grote handen hebben, dat kan ook natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door sampoo op 23-02-2021 14:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:19
(*edit) Weer wat geleerd door DODO in te kopen, veel te veel geld aan uitgegeven.

Ik wil dit dus eventjes locked staken, 15, 30, 60 of 90 dagen mag ik voor kiezen, iemand ervaring met de keuze maken hoeveel dagen je dit wilt gaan doen? Ik neig gewoon naar 90 dagen. DODO wordt toch niets binnen 3 maanden.
Hier ook en had nog wat BNB. Heb een LP aangemaakt op Pancakeswap en ben bezig met farmen. Kijken of ik er wat CAKE mee kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
MicroWhale schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:02:
[...]

Wat ik lees:
Ik ga DODO kopen(, want het gaat iets worden.)
DODO daalt.
Ik ga mijn DODO staken want het wordt toch niks.

Wat was je logica dan?
Snap ik, uiteindelijk hoop ik dat DODO wel iets wordt natuurlijk.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• WiseGuy!
besteller2019 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 12:41:
Voor mij exemplarisch voor de Henk's die de afgelopen weken ingestapt zijn, veelal met 100-1000 EUR waar nooit een life changing bedrag uit voort gaat komen (zie litebit transacties overzicht). Nu verkopen ze allemaal met 20-30% verlies en hebben ze dagen stress gehad over een paar honderd euro. Hopelijk is het een goede les en gaat niemand compleet REKT. De ervaring leert echter dat de FOMO sterk kan zijn.
Wat een enorm neerbuigende post. Jammer. Want wie ben jij om te bepalen wat voor iemand lifechanging is? En waarom dat alleen maar weggelegd zou zijn voor iemand die 50k inlegt?

Laat iedereen lekker dromen met z'n inleg van 1000 euro. Voor sommige Henk's was dit misschien best een drempel en is het heel spannend allemaal. Laat iedereen fantaseren over moongains van 50x, het is tenslotte ook met BTC gebeurd. Die 1000 euro is misschien wel de trip van hun life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:06
De whales hebben blijkbaar hun inkopen voltooid!
In BTC waarde is mijn PF overigens nauwelijks gedaald tov voorgaande dagen.
Ondanks alle commotie zie ik het niet zo somber in.
Dat blijkt ook wel uit de commentaren van grote Exchanges.

Andere whales verkopen juist weer wat tot deze “crash” heeft geleid.
$156M hakt er wel even in.
https://cointelegraph.com...before-this-week-s-20-dip

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5BY5lZY53372g3TdXIfiChJZ_u4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zgwJglUYJ2GJA7dg6DHZ2gxp.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Wo Ve schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:03:
[...]

Snap ik, uiteindelijk hoop ik dat DODO wel iets wordt natuurlijk.
Als je toch van plan bent om ze vast te houden voor de (middel)lange termijn, dan zou ik een plannetje maken (wanneer ga ik opnieuw evalueren of t iets is/wordt) en ze eventueel in de tussentijd staken, zodat je er op die manier wat meer van kan maken.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
WiseGuy! schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:03:
[...]

Wat een enorm neerbuigende post. Jammer. Want wie ben jij om te bepalen wat voor iemand lifechanging is? En waarom dat alleen maar weggelegd zou zijn voor iemand die 50k inlegt?

Laat iedereen lekker dromen met z'n inleg van 1000 euro. Voor sommige Henk's was dit misschien best een drempel en is het heel spannend allemaal. Laat iedereen fantaseren over moongains van 50x, het is tenslotte ook met BTC gebeurd. Die 1000 euro is misschien wel de trip van hun life.
Precies. Ik las laatst een post op reddit van een knul (vermoedelijk in ontwikkelingsland) die van 10USD uiteindelijk 1000USD had gemaakt. Hij kon nu eindelijk een iPhone kopen. Helemaal blij natuurlijk.

Dat is toch fantastisch? En voor hem mogelijk life-changing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp

Ik wil dit locked staken, 15, 30, 60 of 90 dagen mag ik voor kiezen, iemand ervaring met de keuze maken hoeveel dagen je dit wilt gaan doen? Ik neig gewoon naar 90 dagen. DODO wordt toch niets binnen 3 maanden.
_O-

Ik ben ook zo'n kneus. Had ik DODO op Uniswap gescoord op vrijdagochtend, i.e. de ochtend voor de Binance listing. Het idee was om hem meteen van de hand te doen met een limit sell order met ergens tussen de 50% en 100% winst. Vergeet ik de sell order te plaatsen door een meeting op werk, log ik in om 11:15u, staat ie op ~7.5 (had voor 5 gekocht).

Resultaat: bagholder DODO geworden :') Thanks Obama.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Niet neerbuigend bedoeld;

Maar een munt die DODO heet...

Jezus fucking christ dudes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:08:

LOL, OneDayFly zou dan ook wel lekker doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

cake, bake, and syrup is ook niet alles :>

Als er nou een munt: DOOFY bestond (van scary movie) dan was het instant buy geweest :+

[ Voor 15% gewijzigd door nemesis2212 op 23-02-2021 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4-
sOid schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:06:
[...]

Precies. Ik las laatst een post op reddit van een knul (vermoedelijk in ontwikkelingsland) die van 10USD uiteindelijk 1000USD had gemaakt. Hij kon nu eindelijk een iPhone kopen. Helemaal blij natuurlijk.

Dat is wel een aparte keuze om je life changing gains in te zetten. Dat zou ik toch anders hebben aangepakt :+ Neemt niet weg dat crypto voor veel mensen een kans is om een beter leven te kunnen leiden (aldan niet via slim investeren dan later gebruik maken van een blockchain).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve

Haha moet dan wel uitsterven hé 8)7 .

Gewoon een gokje vind ik af en toe ook wel leuk, zit gelukkig niet al te veel in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

sOid schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:00:
[...]

Ik kijk ook wat ambigu naar DYOR. Natuurlijk moet je weten waar je aan begint/de risico's accepteren. Maar waarom zou je niet moeten luisteren naar mensen die er meer verstand van hebben dan jij?

Klinkt namelijk toch een beetje als viruswappies die naar eigen zeggen kritisch denken en hun eigen onderzoek doen. Terwijl virologie/immunologie etc gewoon een vak is waar je echt niet zo maar een expert in wordt. DYOR is, in mijn ogen, in dat opzicht dus gewoon onverstandig. Vertrouw mensen die er meer van weten dan jij ooit met je eigen research kan vinden/begrijpen. Dit is geen uitnodiging tot een discussie over viruswappies overigens, laat dat duidelijk zijn ;)

Grootste probleem is dat er bij crypto ook zat charlatans zijn die alleen maar voor eigen gewin coins lopen te shillen.
De vergelijking zat ik ook al aan te denken, maar ik liet hem even zitten ivm off-topic, maar inderdaad.
Bij mij zit het zowel met m'n intelligentie als verstand van onderzoek doen wel goed - alleen weet ik nou net bijna niks van de techniek achter crypto bijvoorbeeld. En weinig van bankieren, dwz ik snap het alleen op abstract niveau. En daarmee kan ik bijvoorbeeld niet beoordelen wat er voor Tether precies nodig is om een stablecoin te zijn gebackt door echte dollars. Dus ik kan beter artikelen van experts lezen, en dat is misschien ook een vorm van DYOR - maar het lijkt wel of het vaak wordt gebruikt de wappie-manier van onderzoeken te promoten.

En tja "ren gewoon lekker achter de meute aan en doe wat iedereen doet" is natuurlijk ook op zich ook geen goed advies (behalve misschien net in een bullrun), dus dat wil ik dan ook weer niet aanmoedigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24

Ah kom op @Verwijderd all in *O*

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 22:09
sOid schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:06:
[...]

En daarbij: Wie is er niet met 100-1000 begonnen? Kan me slecht voorstellen dat iedereen hier er meteen z'n halve spaarrekening in pompt zonder enige ervaring. :F

Ik zelf heb een aantal jaren geleden wat bitcoin en eth gekocht en heb er totaal niet meer naar om gekeken toen alles in elkaar zakte. Tot nu. Weer af en toe een paar 100 erin en spelen met alts. Jammer dat al die winst nu weer bijna vervlogen is maargoed, ik heb er wel van geleerd. Nu misschien wel bijna tijd om er iets meer op in te leggen :)

[ Voor 24% gewijzigd door emot op 23-02-2021 14:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Dat dacht ik met CAKE (en al die andere etenswaren) ook eerlijk gezegd.

Hap slik weg.... niet dus. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wo Ve
Ik heb het 'gestaked', ook een first voor mij. Dus wel weer geinig om te doen een keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:06
Je vraagt je toch wel eens af wie er achter dit soort transacties zitten.
Dat kunnen onmogelijk Henk en Ingrids zijn.
Mega investeerders?
https://dailyhodl.com/202...han-1900000000-in-crypto/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4-
Wo Ve schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:13:
Ik heb het 'gestaked', ook een first voor mij. Dus wel weer geinig om te doen een keer..
Cool, welke tokens heb je gestaked?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ja, ik zie het al, jij gaat niet uitgenodigd worden in de Cake Mansion... Wel jammer, want ze zouden je met de Dodo-Lambo op komen halen.

Maar enerzijds mee eens, anderzijds vind ik het geweldig dat je dus geld kan verdienen met dingen die zo heten. Ik wilde laatst nog wat geld stoppen in een aandelenfonds, maar dat het dan weer zo'n serieuze naam enerzijds, hoewel die ook belachelijk was, want hoezo eigenlijk emerging markets, zaten ze verstopt in de bosjes en komen ze er nu langzaam uit? En dan al die mannen in pakken die nog steeds denken dat ik vertrouwen in ze heb omdat het ze gelukt is een pak te kopen... rare shit uit het vorige millenium. Nee, geef mij maar crypto, leuke namen, kekke logo's, snelle winsten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Ik ben gisteren begonnen met staking, niet eerder gedaan en ben benieuwd. ICX Vastgezet op 30 dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
Oli4- schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:14:
[...]

Cool, welke tokens heb je gestaked?
DODO (paar posts terug)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:19
Ik wil iedereen oproepen om in mijn nieuwe Lemming coin te investeren. Loopt gegarandeerd de afgrond in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

SPONSORSHIP ark en dogecoin .... een van de groostet PUMP en dumps ever werkt nu samen met iets wat nog flink wat PUMP nodig heeft PAMP iet
https://ark.io/blog/ark-a...p-with-dogecoin-community

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 23:35
A87 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:19:
SPONSORSHIP ark en dogecoin .... een van de groostet PUMP en dumps ever werkt nu samen met iets wat nog flink wat PUMP nodig heeft PAMP iet
Die link is voor mij offline. Volgens mij die hele website, kom er niet op iig :/

Nevermind, fixed

[ Voor 3% gewijzigd door Kyumia op 23-02-2021 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

ARK Announces Partnership With Dogecoin ... Community
Afbeeldingslocatie: https://cdn-images-1.medium.com/max/1200/0*l3D4oPTaBNBBZLdG.png

[ Voor 50% gewijzigd door A87 op 23-02-2021 14:22 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:19:
ARK hodlers soon:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ypA5-ALSnwLC1AnAO0zCEdnP1r4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R0nG09cc0nMVsFDVU4ariqCo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:02
Vond dat Ark altijd wel een mooie coin maar nu weet ik het nog zo net niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!

I see what you did there :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

KaiseRRuby schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:23:
Vond dat Ark altijd wel een mooie coin maar nu weet ik het nog zo net niet.
Ik had 5000 ark coins toen ze duur waren, spijt van dat ik alles had verkocht en toen rekt ging.. Ik dacht net als jij een tijdje

Begin nu weer opnieuw heb er nu 400. Het project is eindelijk bijna af en dan komt de echte waarde pas, nu zit het vast aan de bitcoin waarde, dus tegen de 0 aan zegmaar Er is nog geen waarde te bepalen omdat het nog niet helemaal afgerond is

[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 23-02-2021 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:15:
[...]

Ja, ik zie het al, jij gaat niet uitgenodigd worden in de Cake Mansion... Wel jammer, want ze zouden je met de Dodo-Lambo op komen halen.

Maar enerzijds mee eens, anderzijds vind ik het geweldig dat je dus geld kan verdienen met dingen die zo heten. Ik wilde laatst nog wat geld stoppen in een aandelenfonds, maar dat het dan weer zo'n serieuze naam enerzijds, hoewel die ook belachelijk was, want hoezo eigenlijk emerging markets, zaten ze verstopt in de bosjes en komen ze er nu langzaam uit? En dan al die mannen in pakken die nog steeds denken dat ik vertrouwen in ze heb omdat het ze gelukt is een pak te kopen... rare shit uit het vorige millenium. Nee, geef mij maar crypto, leuke namen, kekke logo's, snelle winsten!
Zo is het ook, je hebt helemaal gelijk. Mooie tijden wel.

CAKE momenteel in de bonus, en de DODO terug na uitsterven.

Zo is natoer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wo Ve
Jezus jongens, ik moet ook gewoon nog 'normaal' werken, zou het bijna vergeten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oli4-
Wo Ve schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:29:
Jezus jongens, ik moet ook gewoon nog 'normaal' werken, zou het bijna vergeten.
Werken? Duidelijk niet de juiste keuzes gemaakt :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:25:
[...]

Ik had 5000 ark coins toen ze duur waren, spijt van dat ik alles had verkocht en toen rekt ging.. Ik dacht net als jij een tijdje

Begin nu weer opnieuw heb er nu 400. Het project is eindelijk bijna af en dan komt de echte waarde pas, nu zit het vast aan de bitcoin waarde, dus tegen de 0 aan zegmaar Er is nog geen waarde te bepalen omdat het nog niet helemaal afgerond is
Vergeet niet om 2 DODO's mee te nemen op je ARK.

En een paartje FLM, UNIcorns en DOGE.

Deze arme diertjes moeten gered worden van de greed zondevloed.

In the name of the Tether, and of the BSC, and of the Holy Bitcoin. Amen. Our Tether, who art in heaven, hallowed be thy name; thy kingdom come, thy will be done, on earth as it is in heaven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:34:
[...]

In the name of the Tether, and of the BSC, and of the Holy Bitcoin. Amen. Our Tether, who art in heaven, hallowed be thy name; thy kingdom come, thy will be done, on earth as it is in heaven.
Is dit de nieuwe druk aangezien Eth al is vervangen door BSC in de holy trinity?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

[...]

https://www.youtube.com/watch?v=ngKT3MIfwpo

[ Voor 47% gewijzigd door A87 op 23-02-2021 14:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Stokstaart schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:36:
[...]

Is dit de nieuwe druk aangezien Eth al is vervangen door BSC in de holy trinity?
You expired, Ethereum, but the source of life gushed forth for souls, and the Binance Smart Chain of mercy opened up for the whole world. O Fount of Life, unfathomable Divine Mercy, envelop the whole world and empty Yourself out upon us.
O Blood in the streets, which gushed forth from the Hearts of Hodlers as a fountain of Mercy for us, I trust in You, Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Wo Ve schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:13:
Gestaked in binance of elders ?

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Leuk, dat Cryptendom, maar ik vind het Cryptthisme beter passen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rDWssI7bmtHjHx9unTOgPisvN_w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vPMzcBIsxSEcrZU6wH0xJJkr.png?f=user_large

Eenvoudiger te onthouden ook. :P

[ Voor 5% gewijzigd door MicroWhale op 23-02-2021 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:41
Krijgen we nu de 15:00 middag dip

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Bjorn180179 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:42:
[...]

Gestaked in binance of elders ?
Yes op Binance...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De whales bewaren hem vandaag voor 15:10, NET wanneer je denkt "oh, toch niet vandaag"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:41
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:55:
[...]

De whales bewaren hem vandaag voor 15:10, NET wanneer je denkt "oh, toch niet vandaag"
Ik ben benieuwd. Zit klaar om er weer in te gaan.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 23:50

SpX

De aandelen van Microstrategy en Tesla worden ook geraakt door de koersdaling van BTC. Tesla -5% en Microstrategy -7,3%

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

SpX schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:58:
De aandelen van Microstrategy en Tesla worden ook geraakt door de koersdaling van BTC. Tesla -5% en Microstrategy -7,3%
Wel zuur als je een permabear bent en nu via je vertrouwde aandeeltjes alsnog blootgesteld wordt aan BTC.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik dacht gisteren dat ik de dip had gekocht en hoewel het aantrekkelijk is om nu weer bij te kopen denk ik dat het niet verstandig is om op dit moment bij te kopen. Ik zie wel wat er morgen en de komende dagen gebeurd. Als het weer omhoog gaat dan koop ik hoger in maar waarschijnlijk nog steeds lager dan twee dagen geleden.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BettyBloQ
[...]

Ik heb de verklaring van de NYAG en de settlement eens gelezen. Deze zijn helemaal niet zo bullish. Houd in het achterhoofd dat het hier over de periode voor 2019 gaat. Toen was Tether een fractie van wat het nu is. In de settlement staat dat Tether eigenlijk keer op keer gelogen heeft (en dan vooral over de backings). Zou mij niets verbazen als deze rechtszaak gewoon een opzetje is geweest zodat de DOJ binnenkort met de banhammer kan komen zwaaien. Zou wel gruwelijk zijn. Steekt iedereen weer massaal fiat in crypto omdat ze denken dat dit alleen maar positief nieuws is en dan BAM! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
BettyBloQ schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 15:07:
[...]

Ik heb de verklaring van de NYAG en de settlement eens gelezen. Deze zijn helemaal niet zo bullish. Houd in het achterhoofd dat het hier over de periode voor 2019 gaat. Toen was Tether een fractie van wat het nu is. In de settlement staat dat Tether eigenlijk keer op keer gelogen heeft (en dan vooral over de backings). Zou mij niets verbazen als deze rechtszaak gewoon een opzetje is geweest zodat de DOJ binnenkort met de banhammer kan komen zwaaien. Zou wel gruwelijk zijn. Steekt iedereen weer massaal fiat in crypto omdat ze denken dat dit alleen maar positief nieuws is en dan BAM! :o
Dan is sowieso iedereen zijn geld kwijt. Probeer dan nog maar eens je euro's van binance uit te laten betalen. Wellicht snel je btc uitcashen via nederlandse brokers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
SRM houdt toch mooi in z'n eentje m'n portfolio nog wat minder laag 😅 Is plotseling m'n #2 asset geworden. Misschien toch even uitstappen nu ik nog op flinke winst sta daarmee 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

mannowlahn schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 15:08:
[...]

Dan is sowieso iedereen zijn geld kwijt. Probeer dan nog maar eens je euro's van binance uit te laten betalen. Wellicht snel je btc uitcashen via nederlandse brokers.
Wat een onzin!

Wat heeft de Amerikaanse Department of Justice te bevelen aan een in Europa gevestigd bedrijf? Helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
MicroWhale schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 15:12:
[...]

Wat een onzin!

Wat heeft de Amerikaanse Department of Justice te bevelen aan een in Europa gevestigd bedrijf? Helemaal niks.
Denk je dat het geen effect zal hebben op de markt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

mannowlahn schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 15:13:
[...]

Denk je dat het geen effect zal hebben op de markt? :?
Ah, bedoelde je dat. Want dat stond er niet in die woorden.
Het zal vast effect hebben op de markt als Amerika crypto gaat verbieden, maar ik denk eerlijkgezegd dat ze dat niet kunnen.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Jedi_Pimp

Poging tot meme :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MpleYSoxtEYur92z-HOHVVUGOjs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sxwaC6PtWabjNrXymzDB64hX.jpg?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door Jedi_Pimp op 23-02-2021 15:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wo Ve
Hahahaha wat hou ik van dit forum, pretty accurate hoor. Ik ben wel echt die introverte guy op feestjes, als ik al ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 16:07
mannowlahn schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 15:08:
[...]

Want er zijn geen andere stabiel coins die al gereguleerd zijn? Dus wel, bijv busd. De vraag is wel of dat zomaar over kan gezet worden. En er kan toch nog een overeenkomst komen. Maar ja doem scenario’s denken tijdens het dippen van de markt is echt een psychologisch voorspelbaar effect, we moeten er iets van maken in ons hoofd dat geeft een gevoel van controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
EnderQ schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 15:17:
[...]

Want er zijn geen andere stabiel coins die al gereguleerd zijn? Dus wel, bijv busd. De vraag is wel of dat zomaar over kan gezet worden. En er kan toch nog een overeenkomst komen. Maar ja doem scenario’s denken tijdens het dippen van de markt is echt een psychologisch voorspelbaar effect, we moeten er iets van maken in ons hoofd dat geeft een gevoel van controle.
Er zijn zat ander stabiele coins, maar op moment dat er zoiets plaats vind zal men massaal de tether proberen weg te doen. Dat gaat even een behoorlijke shock denk ik.
Pagina: 1 ... 24 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!