[Multi] Outriders

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-06 21:16
Ik speel op moment op world tier 6 (LVL 27) na het zien van deze video: YouTube: Outriders Tips: Why Raising Your World Tier is a Mistake tuurlijk hogere world tier is moeilijker en misschien meer uitdaging maar als er zo veel verschil zit in die item levels.. en je build dus eigenlijk pas “interessant” wordt richting de endgame vind ik het wel prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:12

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net de laatste boss gekilled op WT12 ipv WT15.. 15 was echt nog niet te doen haha

Wel dikke story hoor imo. vooral tof om het nu gehaald te hebben met zo'n hoge moeilijkheid graad. Voelde gewoon echt intens en nu het gehaald te hebben wel een scheutje adrenaline :P

Nu kan de grind beginnen :D

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mods die bij je skills passen maakt heel veel uit voor je world tier. Solo vs group maakt het ook uit wat voor build je pakt. Ik heb een redelijke squishy sniper en solo wordt ik vrij makkelijk gerushed als ik niet oppas. Maar met de juiste skills en mods is het prima te doen (tot nu toe, zit op Level 20 en WT8). Gebruik de Scrapnel met extra damage en extra mines en Cryo Turret met extra damage en daarmee hou ik solo redelijk alles op afstand. Bosses zijn wel lastig soms, dan werken andere builds beter volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

frank131331 schreef op zondag 4 april 2021 @ 23:42:
Ik speel op moment op world tier 6 (LVL 27) na het zien van deze video: YouTube: Outriders Tips: Why Raising Your World Tier is a Mistake tuurlijk hogere world tier is moeilijker en misschien meer uitdaging maar als er zo veel verschil zit in die item levels.. en je build dus eigenlijk pas “interessant” wordt richting de endgame vind ik het wel prima zo.
Die uitdaging was voor mij juist wat het dik maakte om die story door te lopen.
Mijn alts ga ik wel levelen op lage worldtier om gewoon asap story te finishen en lvl 30 te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 21:55
Vecodo schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:00:
[...]

Denk dat heel veel te maken hebt met world tier, je gear en mods.. ik kan world tier 7 net niet aan (level 15). Dus heb hem terug gezet naar 6. Nog niet heel erg bezig met stats, mods, etc. Komt later wel.
het vage is, ik speelde met mijn maat gister.. toen gingen we naar world tier 8. hij disconnecte, ik starte opnieuw op en had weer world tier 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
frank131331 schreef op zondag 4 april 2021 @ 23:42:
ik speel op 7 maar wordt nu wel erg pittig... ik ga hem ook op 6 zetten denk ik. als je dood gaat reset die weer je world tier.. moet je weer opnieuw spelen? vaag dat ik gister world tier 8 was en nu in 1x world tier 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 21:02
shakespeare schreef op maandag 5 april 2021 @ 07:38:
[...]

ik speel op 7 maar wordt nu wel erg pittig... ik ga hem ook op 6 zetten denk ik. als je dood gaat reset die weer je world tier.. moet je weer opnieuw spelen? vaag dat ik gister world tier 8 was en nu in 1x world tier 7.
Als je co-op speelt, dan speel je volgens mij op de WT van de host. Vriend van mij joint mij, speelt op WT 7 en als hij solo speelt, speelt hij op WT6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
shakespeare schreef op maandag 5 april 2021 @ 07:38:
[...]

Er gaat tekens een stukje af als je doodgaat. Valt opzich mee hoeveel dat is(of dat moet hoger worden met hogere worldtiers, daar heb ik nog geen ervaring mee).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ben positief verrast met de game, speel graag lootshooters BL2/3 en Destiny 2.

Ik heb gewoon blind een character gekozen in dit geval de technomancher. Level 16 op world 6 kom ik goed mee weg.

Speel voorlopig de middelste skill tree, als ik level 30 ben ga ik naar de bovenste tree voor een meer DPS build..

Ben benieuwd naar de endgame, maar tot nu toe doe ik ook gelijk de sidemissies erom heen. Lekker op mijn gemak solo.

Speel hem nog via de gamepass, maar als het zo blijft en in de toekomst nog nieuw content dar koop ik de game.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:46

m0nk

16-09-2003 15.15

Zo, mijn 2e Legendary tijdens de campain.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1PHBmAXpEfOFAFEidJwt4ITtVEI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GU7L84ureV3BMRaqkbIs7s5j.jpg?f=user_large

Leuk wapen ook, sowieso fan van de Assault Rifles.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:38
Ik was in het begin, zeker na de demo, best sceptisch over het spel. Echter, 'the game is starting to grow on me'. :)

Ik blijf wel bij mijn initiële gevoel dat het spel 'rough around the edges' is en dat er veel ook beter kan, maar de combat is gewoon tof en werkt goed. (y) Zeker in grote gebieden met veel vijanden tegelijkertijd. Het is dan gaaf om je skills te kunnen combineren om zo de vijand te domineren. 8)

Van het verhaal krijg ik weinig mee, want die @$!#?-cutscenes skip ik met plezier. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:19
Yonix schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:11:
Ik was in het begin, zeker na de demo, best sceptisch over het spel. Echter, 'the game is starting to grow on me'. :)

Ik blijf wel bij mijn initiële gevoel dat het spel 'rough around the edges' is en dat er veel ook beter kan, maar de combat is gewoon tof en werkt goed. (y) Zeker in grote gebieden met veel vijanden tegelijkertijd. Het is dan gaaf om je skills te kunnen combineren om zo de vijand te domineren. 8)

Van het verhaal krijg ik weinig mee, want die @$!#?-cutscenes skip ik met plezier. :P
Same here ik vond de demo ook maar matig maar ben nu echt hooked haha. Was weekendje in zeeland dus nog niet heel veel kunnen spelen.
Rush het niet doe ook rustig de side missions, heb net die grote spider boss neer en begin nu wel wat dikke gear te krijgen langzamerhand.

Iemand al bezig met de endgame? hoe is dat?

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:05
Yonix schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:11:

Ik heb die cutscenes nu juist niet geskipt, maar moet zeggen dat daar ook wel toffe stukken tussen zitten. Ik had een beetje hetzelfde, demo niet direct overtuigd, maar de game zelf speelt toch wel erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
frank131331 schreef op maandag 5 april 2021 @ 10:05:
[...]

Er gaat tekens een stukje af als je doodgaat.
Alleen het stukje wat je nog niet 'gehaald' hebt toch? Zodra je een sectie af hebt dan is het permanent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spellingerror
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02-06-2021
Grootste nadeel is de half broken matchmaking. Liefst gewoon een LFG mode inbouwen (expeditions/ bounties/ etc). Daarnaast zou de map moeten worden aangepast. Ik wil van zo’n paal kunnen uitzoomen en niet via via teleporten: big QoL als ze dat aanpassen. Verder: te spreken over het verhaal, endgame zal ik snel zat zijn denk ik. Jammer dat mensen die 100% legendary droprate zo exploiten. Duim dat zij met cheaters gematched worden door PCF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Spellingerror schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:53:
Grootste nadeel is de half broken matchmaking. Liefst gewoon een LFG mode inbouwen (expeditions/ bounties/ etc). Daarnaast zou de map moeten worden aangepast. Ik wil van zo’n paal kunnen uitzoomen en niet via via teleporten: big QoL als ze dat aanpassen. Verder: te spreken over het verhaal, endgame zal ik snel zat zijn denk ik. Jammer dat mensen die 100% legendary droprate zo exploiten. Duim dat zij met cheaters gematched worden door PCF.
klopt teleporteren met coop werkt totaal niet.. niet handig met die kerel waar je telkens heen moet.

matchmaking broken, ik denk campaig uitspelen en ben er weer klaar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die 100% droprate wordt gewoon actief op Twitch promoted.. als ze die route nu al gaan, wordt dit nog erger dan de savegames van BL3 :/ Jammer, de game vond ik wel grappig nu aan het worden, alles er omheen.. wordt met het uur minder. Al 2 dagen geen parties meer, random DC bij solo, en nu nog actief cheats/exploits promoten ook.. gaat hard.

D3 kreeg online een mechanics check, als er iemand joinde met foute gear kreeg je meteen een popup, maar gezien zelfs met die exploit alles 'legitiem' verkregen is, zal dat hier niet gaan werken.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 05-04-2021 20:32 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SinergyX schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:31:
Die 100% droprate wordt gewoon actief op Twitch promoted.. als ze die route nu al gaan, wordt dit nog erger dan de savegames van BL3 :/ Jammer, de game vond ik wel grappig nu aan het worden, alles er omheen.. wordt met het uur minder. Al 2 dagen geen parties meer, random DC bij solo, en nu nog actief cheats/exploits promoten ook.. gaat hard.

D3 kreeg online een mechanics check, als er iemand joinde met foute gear kreeg je meteen een popup, maar gezien zelfs met die exploit alles 'legitiem' verkregen is, zal dat hier niet gaan werken.
welke methode is dat dan ? die hunts/wanted missions farmen ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a_gfwLlqHKWqHWQu92QQYJAWEHA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ddwGd3nZVeya1zIv92v36EqE.jpg?f=fotoalbum_large

Een vd meest vermakelijke games in lange tijd💯❤

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Een vd meest vermakelijke games in lange tijd💯❤
Eens :P Momenteel alle hunts, bounties en sidequests die ik nog niet had gedaan en daarna maar eens aan de echte endgame expeditions beginnen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mHzHd_XCcWwxb5IjO0sxnBuPjnY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9FfSMANCDmuAva1c0TZqSTat.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Ricmaniac schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:43:
[...]

Eens :P Momenteel alle hunts, bounties en sidequests die ik nog niet had gedaan en daarna maar eens aan de echte endgame expeditions beginnen :)

[Afbeelding]
Hele dikke load out bro! :Y Happy hunting

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:38
Hot damn, ben helemaal verknocht aan het spel. Speelt, ondanks de ruwe randjes, lekker weg. 8)

[YouTube: Outriders - Like shooting fish in a barrel! (Xbox Series X)]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Cool eerste legendary armor piece! ook nog is van de set die ik in me hoofd had om voor te gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nqg-bjbi7BXDNqVWye4z1tmFzos=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AJpgGcEzwzcpmzAI6ZevR445.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spellingerror
Als je een nieuwe mod overschrijft met een bestaande, slaat hij die dan ook op? Of moet je eerst dismantle-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Ben inmiddels level 20 en speel op world tier 8, merkte dat ik een “boss” niet goed aan kan. Heb er voor gekozen om wat ‘hunts’ en ‘wanted’ te doen. Hierdoor betere gear gekregen. Zo proberen om de ‘boss’ te doden. Doen jullie dit ook of zetten jullie eerder de WT een level lager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vecodo schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 08:09:
Ben inmiddels level 20 en speel op world tier 8, merkte dat ik een “boss” niet goed aan kan. Heb er voor gekozen om wat ‘hunts’ en ‘wanted’ te doen. Hierdoor betere gear gekregen. Zo proberen om de ‘boss’ te doden. Doen jullie dit ook of zetten jullie eerder de WT een level lager?
Ik heb het ook op jou manier gedaan. uiteindelijk op worldtier 15 het laatste stukje campaign gedaan (wel in coop)

Maar als een gevecht mij 3-4 keer dood laat gaan zonder vooruitzicht dat ik het bijna kon halen zetten ik hem wel wat lager.

Je moet gewoon een beetje kijken hoe je je ervaring wilt laten zijn. Want voor de XP maakt het dus niks uit. Zelfs als je de hele campaign op WT1 zou spelen krijg je namelijk nog steeds hetzelfde aantal XP.

En kan je later worldtier gaan grinden. Maar ik vond het wel leuk om beide gewoon tegelijk te doen.
Ook omdat je voor worldtier 12-15 elke tier een gegarandeerde legendary krijgt.

persoonlijk denk ik trouwens dat de eerste playtrough leuker is wanneer je op een hoge worldtier speelt. de uitdaging geeft gewoon een hele andere vibe voor zo'n game imo

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 06-04-2021 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Ricmaniac schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 08:20:
[...]

Ik heb het ook op jou manier gedaan. uiteindelijk op worldtier 15 het laatste stukje campaign gedaan (wel in coop)

Maar als een gevecht mij 3-4 keer dood laat gaan zonder vooruitzicht dat ik het bijna kon halen zetten ik hem wel wat lager.

Je moet gewoon een beetje kijken hoe je je ervaring wilt laten zijn. Want voor de XP maakt het dus niks uit. Zelfs als je de hele campaign op WT1 zou spelen krijg je namelijk nog steeds hetzelfde aantal XP.

En kan je later worldtier gaan grinden. Maar ik vond het wel leuk om beide gewoon tegelijk te doen.
Ook omdat je voor worldtier 12-15 elke tier een gegarandeerde legendary krijgt.

persoonlijk denk ik trouwens dat de eerste playtrough leuker is wanneer je op een hoge worldtier speelt. de uitdaging geeft gewoon een hele andere vibe voor zo'n game imo
100% met je eens, als je een baas voor de 3de keer aan het proberen bent en je krijgt hem deze keer wel dood, dan geeft dat voldoening. Ook het bestuderen van de vecht-mechanics is een leuk onderdeel voor mij.

Ik blijf op deze manier verder gaan, speel nu met de Tank en wil ook nog een Time-dude op end-game hebben, dan rush ik wel en hou ik de WT laag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
dit is diablo met guns :) heel aangenaam verrast.
enige probleem so far is de stabiliteit. ik grind nu al een dag of 2 pods tussen tier 9 en 11 met 2 anderen, maar het is echt 50/50 of we de expedition kunnen afmaken, zoveel disconnects en lagspikes...
en als de host eruit ligt crasht de hele game.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

kowlier schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 08:38:
dit is diablo met guns :) heel aangenaam verrast.
enige probleem so far is de stabiliteit. ik grind nu al een dag of 2 pods tussen tier 9 en 11 met 2 anderen, maar het is echt 50/50 of we de expedition kunnen afmaken, zoveel disconnects en lagspikes...
en als de host eruit ligt crasht de hele game.
klopt ja, heb het idee dat je beter solo die dingen kan doen momenteel. en als je cross platform grouped is het wel het ergst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
wat ons vooral opvalt aan multiplayer (allemaal pc trouwens) is de problemen met onze builds.
we spelen alledrie met een infinite ammo build, maar die is afhankelijk van een kill op 35% ammo.
maar die perk triggert heel vaak gewoon niet door de lag issues, wat redelijk problematisch is als je volledige build erop gebouwd is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

kowlier schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 08:42:
wat ons vooral opvalt aan multiplayer (allemaal pc trouwens) is de problemen met onze builds.
we spelen alledrie met een infinite ammo build, maar die is afhankelijk van een kill op 35% ammo.
maar die perk triggert heel vaak gewoon niet door de lag issues, wat redelijk problematisch is als je volledige build erop gebouwd is :p
komt dat niet gewoon door dat 1 iemand in de party de kill krijgt voor die replenishment? of werkt dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-06 10:09

Luukwa

o/

Met drie man een party vormen en de lag begint als een idioot, FPS drops, latency noem maar op.
Verder echt een goed spel; gunplay is goed, abilities voelen goed aan.

Nog even de bugs, performance en lag fixen en 't is echt top.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

oke dan is 3 man denk ik de key XD met 2 valt het vaak nog wel mee (bij mij) wel erg jammer ja hopelijk krijgen ze dat snel gefixt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kowlier
Ricmaniac schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:15:
[...]
komt dat niet gewoon door dat 1 iemand in de party de kill krijgt voor die replenishment? of werkt dat niet zo?
dachten we ook eerst, maar ik heb het nu uitgebreid getest met mijn 2 teammates die aan de andere kant van de map staan en nog gebeurde het. ik maak duidelijk de kill met de laatste kogel maar de ammo replenished niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
kowlier schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 08:42:
Herkenbaar, spells die niet afgaan of niets raken door lag, heel frustrerend.

Ook vervelend trouwens dat je iedereen standaard kan joinen. Gister een uur of 2 geprobeerd met randoms online te spelen, maar kick na kick na kick na kick.

[ Voor 13% gewijzigd door hexta op 06-04-2021 09:54 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

hexta schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:53:
[...]

Herkenbaar, spells die niet afgaan of niets raken door lag, heel frustrerend.

Ook vervelend trouwens dat je iedereen standaard kan joinen. Gister een uur of 2 geprobeerd met randoms online te spelen, maar kick na kick na kick na kick.
ja bij default staat dat aan inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

kowlier schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:18:
[...]

dachten we ook eerst, maar ik heb het nu uitgebreid getest met mijn 2 teammates die aan de andere kant van de map staan en nog gebeurde het. ik maak duidelijk de kill met de laatste kogel maar de ammo replenished niet.
echt raar ik heb dit nu ook.. maar heb geen eens lag.. ook niet die network icoontjes maar toch registreert het heel vaak niet. dan is mijn build gelijk ruk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

NOOO

I dismantled my main gun by accident

Nu kan ik niet eens meer CT10 clearen normaal :(

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren met 2 man direct in party nog geprobeerd, na 6 disconnects maar opgegeven, maar de lagspikes is iets bijzonders. Wij spelen al jaren Fifa en Rocket league, 0,0 lag (zij zijn UK based), zelfs warframe welke ook p2p connections zijn, maar nu gewoon at random skills die niet raken, headshots die geen dmg doen en zeer vage lagspikes. Enige wat we konden vinden was de host die op een XBS speelde, mogelijk dat die simpelweg 'host zijn' niet aankan, maar dat verklaart niet de lag die je hoort bij PC spelers.

Random parties is gewoon nog steeds no-go, was voor mij de reden om de game te spelen, dus ik wacht wel weer tot het ergens werkt :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

SinergyX schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:30:
Gisteren met 2 man direct in party nog geprobeerd, na 6 disconnects maar opgegeven, maar de lagspikes is iets bijzonders. Wij spelen al jaren Fifa en Rocket league, 0,0 lag (zij zijn UK based), zelfs warframe welke ook p2p connections zijn, maar nu gewoon at random skills die niet raken, headshots die geen dmg doen en zeer vage lagspikes. Enige wat we konden vinden was de host die op een XBS speelde, mogelijk dat die simpelweg 'host zijn' niet aankan, maar dat verklaart niet de lag die je hoort bij PC spelers.

Random parties is gewoon nog steeds no-go, was voor mij de reden om de game te spelen, dus ik wacht wel weer tot het ergens werkt :P
De crossplay is nog in Beta en ze zijn ermee bezig.
Prio 1 was uiteraard die vervelende disconnects.
Die heb ik sinds gister iig nooit meer gehad 8)

Blijkbaar werkt klagen wel, in 30 minuten tijd 2 Legendaries :D

[ Voor 3% gewijzigd door kihon op 06-04-2021 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kihon schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:42:
[...]

De crossplay is nog in Beta en ze zijn ermee bezig.
Prio 1 was uiteraard die vervelende disconnects.
Die heb ik sinds gister iig nooit meer gehad 8)

Blijkbaar werkt klagen wel, in 30 minuten tijd 2 Legendaries :D
Ik heb het niet over crossplay, ik heb uit staan en zoek enkel xbox parties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Wat ze sowieso moeten toevoegen is het kunnen 'locken' van wapens in je inventory, dat je dus niet per ongeluk een wapen verwijderd die je wilde houden. Want volgens mij kan dat nu nog niet namelijk.

Daarnaast moeten ze het mogelijk maken dat je alle 'Renegade' wapens kunt verwijderen die je krijgt met Hell's Rangers Content pack
Ik heb nu allemaal level 10 'Renegade' wapens die ik niet gebruik en die kun je niet verwijderen en die wapens nemen natuurlijk wel ruimte in.

[ Voor 4% gewijzigd door McWolf82 op 06-04-2021 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Laatst online: 07-06 00:30
McWolf82 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:59:
Wat ze sowieso moeten toevoegen is het kunnen 'locken' van wapens in je inventory, dat je dus niet per ongeluk een wapen verwijderd die je wilde houden. Want volgens mij kan dat nu nog niet namelijk.

Daarnaast moeten ze het mogelijk maken dat je alle 'Renegade' wapens kunt verwijderen die je krijgt met Hell's Rangers Content pack
Ik heb nu allemaal level 10 'Renegade' wapens die ik niet gebruik en die kun je niet verwijderen en die wapens nemen natuurlijk wel ruimte in.
die kun je verplaatsen naar je stash in het kamp. Dan ben je er van af in je gewone lijsten.

gisteren eindelijk een probleemloze sessie met 2 man gehad. Het verschil met de vorige dagen was overduidelijk merkbaar, het was echt een geweldige ervaring. Lag was niet merkbaar in onze coop sessie op de ps5.

Ondertussen ook een technomancer build op solo aan het levelen. Op solo vind ik het een behoorlijke uitdaging als je de world tiers automatisch laat verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:35
robinez schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 13:31:
[...]

die kun je verplaatsen naar je stash in het kamp. Dan ben je er van af in je gewone lijsten.

gisteren eindelijk een probleemloze sessie met 2 man gehad. Het verschil met de vorige dagen was overduidelijk merkbaar, het was echt een geweldige ervaring. Lag was niet merkbaar in onze coop sessie op de ps5.

Ondertussen ook een technomancer build op solo aan het levelen. Op solo vind ik het een behoorlijke uitdaging als je de world tiers automatisch laat verhogen.
Ik heb gisteren met 3 man op Xbox Series X gespeeld, maar het was echt amper werkbaar. In een uur spelen, 3x gehad dat iemand onzichtbaar was en niet kon bewegen (en ook niet terug naar de lobby/inventory openen oid), waarbij we gewoon paar minuten moesten wachten steeds, paar keer gewoon lag en 2x dat we stonden te wachten voor een deur van een boss terwijl het spel dacht dat we binnen waren (dus animaties/geluid van de boss fight, maar wij stonden buiten). Enige dat toen hielp was gewoon helemaal uit het spel dus zo 5 min verder)..

Behalve dat wel vermakelijk :) Nog even kijken wat de leukste class is, nu begonnen met Trickster. En jammer dat je niet even kan wisselen in een party, nu waren we met 2 tricksters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-06 13:34
idd, erg jammer. Co-op is in dit soort games geweldig maar het werkt gewoon niet i.v.m. disconnects / lag spikes. Soms werkt het 30 minuten gewoon goed en ineens disconnect/lag. Hopelijk is dit snel gefixed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Laatst online: 07-06 00:30
Barryvdh schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:11:
[...]

Ik heb gisteren met 3 man op Xbox Series X gespeeld, maar het was echt amper werkbaar. In een uur spelen, 3x gehad dat iemand onzichtbaar was en niet kon bewegen (en ook niet terug naar de lobby/inventory openen oid), waarbij we gewoon paar minuten moesten wachten steeds, paar keer gewoon lag en 2x dat we stonden te wachten voor een deur van een boss terwijl het spel dacht dat we binnen waren (dus animaties/geluid van de boss fight, maar wij stonden buiten). Enige dat toen hielp was gewoon helemaal uit het spel dus zo 5 min verder)..

Behalve dat wel vermakelijk :) Nog even kijken wat de leukste class is, nu begonnen met Trickster. En jammer dat je niet even kan wisselen in een party, nu waren we met 2 tricksters.
ja dat soort dingen hebben wij ook gehad op de ps5 in de afgelopen dagen, maar gelukkig was dat gisteren dus niet zo en dan is het gelijk een dijk van een game.

Dat van die deur voor die boss hebben wij 1 keer gehad een paar dagen geleden. Dat was in dat houthakkers kamp waarbij we in een loods naar binnen moesten, maar de deur bleef gesloten. Na een reload werkte het wel toen.

De potentie is er wel van deze game, maar die connectie aanloopproblemen zijn wel zorgwekkend. Zeker omdat in de demo versie die problemen er ook al waren en dit nu blijkbaar nog steeds niet goed opgelost is.

In ieder geval hebben wij gisteren dus eindelijk wel probleemloos kunnen coopen (wel met 2 man in friends only connectie mode), maar dat was wel op een ps5. Het is nog te vroeg om te zeggen of het voor ons platform opgelost is, want misschien is het vanavond weer drama, maar ik heb hoop dat ze het onder controle krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
blijkbaar ook veel problemen met gear die verdwijnt.
ook al gehad in onze party, we looten een pod en plots heeft de 1 of 2 personen geen gear meer zitten.
gelukkig nog niet zo erg gehad dat echt alle gear (inclusief equiped) gewist werd, komt blijkbaar ook genoeg voor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Het eerst wat ze van mij mogen toevoegen naast de fixes is de optie om gear te locken voor sell / dismantle. of iig een mark te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Ricmaniac schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:38:
Het eerst wat ze van mij mogen toevoegen naast de fixes is de optie om gear te locken voor sell / dismantle. of iig een mark te geven
Travel is wel een dingentje.... vind ik dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Laatst online: 09-06 23:17
Ricmaniac schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:38:
Je kan gear toch marken? Op de Xbox is dat je rechter thumb stick indrukken.

Daarna kan je alles in een keer dismantelen of verkopen.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Vecodo schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 08:09:
Je zou hem evt lager kunnen zetten, Heb ik aan het begin gedaan met de spin .

Maar met betere gear en veel beweging zou het moeten lukken! de hogere tier is toch wat meer rewarding.

Gister Moloch in de pan gehakt op tier 7 zonder maar een tegen hit, Its all about the gear and the movement _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Schizo007nl schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:52:
[...]

Maar ook graag de gear die je wil bewaren, niet verkopen/dismantlen soort favoriet kop

Zodat je niet mijn booboo maakt ;) (sell main gun)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spellingerror
World tier downgraden bij een boss is echt zonde. Juist daar krijg je goede loot :) Succes, paar keer wipen is geen ramp. Als je hem neer hebt: the game didn’t get any easier, YOU got better!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Schizo007nl schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:52:
[...]

ja misschien heb ik het iets verkeerd verwoord. ik bedoel juist dat je het lockt zodat je het niet perongeluk kan verkopen of dismantelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Spoils of war Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xRwf6U7csVBIZpO5JS3LcAcPK6Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ji1GtSNVSK78XNGjER1vXWXL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hvxDP9dhXylq0iGflqVk_uXPIdU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FajywBFjNivLMkLf6W8RCNpD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Moet mijn eerste legendary nog krijgen, ben nu level 20 tier 9. Net niet pittig genoeg om je controller door de kamer te gooien..

Epics vallen ook karig, maar vermaak me er wel zeer goed mee, na 2 jaar Destiny.. 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kowlier
gisteren t12 expeditions gefarmed.
na lang aandringen van de collega-partymembers toch mijn gear wat geupgrade, and what do you know, bijna 30 miljoen damage increase...

damage is wel heel expedtion afhankelijk. human mobs zijn altijd te critten, wat mijn damage haast verdubbeld.
die monsters daarentegen hebben van die onmogelijke critspots met momenten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

kowlier schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:23:
gisteren t12 expeditions gefarmed.
na lang aandringen van de collega-partymembers toch mijn gear wat geupgrade, and what do you know, bijna 30 miljoen damage increase...

damage is wel heel expedtion afhankelijk. human mobs zijn altijd te critten, wat mijn damage haast verdubbeld.
die monsters daarentegen hebben van die onmogelijke critspots met momenten....
Hahaha ja dat upgraden is niet voor niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:05
Ik zit nu op tier 6, maar ik vind dat al redelijk pittig worden. Moet wel zeggen dat de headshots heerlijk zijn. Dat lompe rauwe randje in deze game heeft wel iets. Kurwa ;) Game is echt veel leuker, dan ik in eerste instantie had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Ik denk dat als je op het moment level 30 bent, sowieso altijd naar een DPS build moet gaan. ( bovenste tree )

Speel nu op safe en speel met een health build, voor Technomancher middelste tree. En idd de juiste mods gebruiken voor je abilyties scheelt echt enorm.

Als ik de mijn character op level 30 heb, wil ik nog eentje aanmaken. Kan ik mijn guns gewoon sharen zoals in BL en Destiny?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Frank1973 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:54:
Ik denk dat als je op het moment level 30 bent, sowieso altijd naar een DPS build moet gaan. ( bovenste tree )

Speel nu op safe en speel met een health build, voor Technomancher middelste tree. En idd de juiste mods gebruiken voor je abilyties scheelt echt enorm.

Als ik de mijn character op level 30 heb, wil ik nog eentje aanmaken. Kan ik mijn guns gewoon sharen zoals in BL en Destiny?
Alle niet CHAR specific items kan je gewoon sharen (via stash)
Maar je kan volgens mij geen armor met bv Trick mods aan op je Techno zeg maar

Also my back hurts :+
No more randos for me

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U7UjQJPyOoHnlHG2vzOLUKrcxZU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z6KpxBMhqrj8cxx9PXxjw47B.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door kihon op 07-04-2021 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:35
kihon schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:07:
[...]

Alle niet CHAR specific items kan je gewoon sharen (via stash)
Maar je kan volgens mij geen armor met bv Trick mods aan op je Techno zeg maar
Ah had niet eens door dat je gewoon meerdere characters kon hebben op je account. Wel leuk om eerste paar missies eens te proberen met de andere classes, kijken wat beste bevalt.

En items kan je dan inderdaad sharen; https://attackofthefanboy...apons-between-characters/

[ Voor 3% gewijzigd door Barryvdh op 07-04-2021 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

PSA reg. abusing hunts/wanted enemy reset to get 20 legendaries. PCF HAS SAID THEY CLASSIFY IT AS EXPLOITING.

What this means: they will wipe your account, losing all progress. You’ll have a watermark on your screen to identify you as a cheater (if you’re a content creator this can be bad), and you can only matchmake with other cheaters.

[ Voor 29% gewijzigd door kihon op 07-04-2021 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kihon schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:21:
PSA reg. abusing hunts/wanted enemy reset to get 20 legendaries. PCF HAS SAID THEY CLASSIFY IT AS EXPLOITING.

What this means: they will wipe your account, losing all progress. You’ll have a watermark on your screen to identify you as a cheater (if you’re a content creator this can be bad), and you can only matchmake with other cheaters.
Absoluut.fucking.briljant :D
(principe gebruikte GTA met grievers ook, werkte zeer goed)
Al zal een streamer gewoon nog een tweede steam account hebben en daar nog een keertje op kopen :P

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 07-04-2021 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wat is de exploit dan ? ik ken alleen de normale reset modus =p

Alleen denk ik dat ze dit kunnen doen vanaf nu zeg maar. Spelers die dat eerder al deden weet ik niet of je kan benadelen hierin. een waarschuwing volstaat denk ik en misschien die items afpakken maar nog niet marken voor cheating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Ricmaniac schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:56:
[...]

wat is de exploit dan ? ik ken alleen de normale reset modus =p

Alleen denk ik dat ze dit kunnen doen vanaf nu zeg maar. Spelers die dat eerder al deden weet ik niet of je kan benadelen hierin. een waarschuwing volstaat denk ik en misschien die items afpakken maar nog niet marken voor cheating.
Denk als je erdoorheen rushed op WT1, voor de items zeg maar
En iemand joinen die ze inlevert en jij had ze klaar, dan kon je dubble ofzo krijgen.

Maar als je ze gewoon runt/reset geen probleem lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dus de methode om 9/10 op WT1 te runnen en de laatste op WT15 is geen exploit ? ;p

Ik heb het nooit gedaan hoor en zie er eigenlijk ook geen reden voor omdat ik niks aan ilvl 42 meer heb maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:37

Waar staat dit? en geldt dit alleen als je ook daadwerkelijk 20 legendaries hebt gekregen? ik heb het denk ik 5x gedaan. Zou wel echt gaar zijn. Alsof het mijn schuld is dat dat dat een exploit is, voor hetzelfde geldt is dat een extra manier/reward om alle 10 die hunts opnieuw te doen.

Ik deed het niet eens voor die legendary reward, maar omdat het gewoon een non saaie manier is van world tier progress maken. (1 ronde 10 hunts is 1 world tier erbij)

Of hebben jullie het over wat anders dan de hunts resetten en ze opnieuw doen? ik doe deze op tier 14 momenteel.

Naja, ik ga vanaf nu weer verder met expeditions en zie het wel, als ik daadwerkelijk wordt gewiped (65 uur op de teller) ga ik wel weer lekker een ander spel spelen.

*EDIT*
Ah het gaat om de co-op 10 legendaries in 1x exploit, die kende ik nog niet. Ik dacht al zou echt bla zijn als ik een uur farm voor 1 legendary (alle 10 hunts) Naja beter! :)

[ Voor 38% gewijzigd door Ambition88 op 07-04-2021 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Vreemd dat de reviewers maar bezig blijven of de game wel 60 euro waard is, ook al heb ik gamepass ultimate heb ik hem net voor full price aangeschaft om people can fly te supporten. een dikke 8.5 en mss wel een 9 deze game.

Ik help JJ graag aan een nieuwe bril als hij zegt dat the division mooier is 8)7 |:(

[ Voor 16% gewijzigd door robzzzzzzzz op 07-04-2021 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Hebben nog andere mede tweakers last van overpowered zijn?, Het begon heel uitdagend, maar nu op lvl 21 tier 7 ( Duurt eeuwen voor hij eindelijk naar 8 gaat ) Word het toch wel erg makkelijk als devastator in full epic armor met alleen legendary en epic guns. Hoop dat ze meer gaan balancen

[ Voor 6% gewijzigd door robzzzzzzzz op 07-04-2021 19:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

robzzzzzzzz schreef op woensdag 7 april 2021 @ 19:35:
Hebben nog andere mede tweakers last van overpowered zijn?, Het begon heel uitdagend, maar nu op lvl 21 tier 7 ( Duurt eeuwen voor hij eindelijk naar 8 gaat ) Word het toch wel erg makkelijk als devastator in full epic armor met alleen legendary en epic guns. Hoop dat ze meer gaan balancen
Straks kom je nog wel op een punt dat het niet meer overpowered voelt hoor :P maar met niet al te veel moeite kan je dat ook wel redelijk makkelijk omhoog krijgen. alleen CT 11-15 kan gewoon een beetje struggle zijn maar denk dat iedereen het uiteindelijk wel kan halen.

Dit is niet echt DE game speciaal voor hardcore spelers ofzo. heb het idee dat ze het redelijk casual houden.

die world tier moet je je echt niet zo druk om maken. gewoon als je het leuk vind en aan kan lekker op de hoogste tier laten staan en als het niet gaat schaal je heel even terug. De meeste mensen geraken toch level 30 voordat worldtier 15 is dus of je nou nog extra moet grinden voor 4 world tiers of 5 worldtiers maakt ook niet echt uit :P

Ik ben nu een pyromancer aan het levelen en daarmee doe ik dus alles gewoon op T5 en ga ik niet hoger en dan rush ik in principe echt overal zoo doorheen. focus me nu ook alleen even op de main campaign met die character en ben in 2 uur ofzo al level 17. gaat mega snel als je het allemaal al eens gedaan hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Ricmaniac schreef op woensdag 7 april 2021 @ 19:57:
[...]

Straks kom je nog wel op een punt dat het niet meer overpowered voelt hoor :P maar met niet al te veel moeite kan je dat ook wel redelijk makkelijk omhoog krijgen. alleen CT 11-15 kan gewoon een beetje struggle zijn maar denk dat iedereen het uiteindelijk wel kan halen.

Dit is niet echt DE game speciaal voor hardcore spelers ofzo. heb het idee dat ze het redelijk casual houden.

die world tier moet je je echt niet zo druk om maken. gewoon als je het leuk vind en aan kan lekker op de hoogste tier laten staan en als het niet gaat schaal je heel even terug. De meeste mensen geraken toch level 30 voordat worldtier 15 is dus of je nou nog extra moet grinden voor 4 world tiers of 5 worldtiers maakt ook niet echt uit :P

Ik ben nu een pyromancer aan het levelen en daarmee doe ik dus alles gewoon op T5 en ga ik niet hoger en dan rush ik in principe echt overal zoo doorheen. focus me nu ook alleen even op de main campaign met die character en ben in 2 uur ofzo al level 17. gaat mega snel als je het allemaal al eens gedaan hebt.
Gellukig! :*) , Want wat ik juist zo tof aan deze game vind is dat echt elke epische battle die je na 2 tot 3 pogingen wint zo satisfying voelt! echt een adrenaline rush en ik mis dat nu de afgelopen paar uren een beetje na die legendary assault rifle te hebben gevonden. Maar jij bent al een stuk verder dus ik geloof je gelijk, Bedankt voor je super uitgebreide reactie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spellingerror
Story klaar, ben er inmiddels achter dat coop op xbox zo’n beetje 100% kans heeft op een DC. Enorm irritant, PCF kan dit beter fixen, anders bloedt het spel iig op die console snel dood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ayPmDLpfrVoYj1OpzGp-kDGG7uA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N6aIPLSU87SBGKlHPv2keP2Q.jpg?f=fotoalbum_large

This is more like it! Wat een zuure review weer van Gamekings, kan ze niet meer serieus nemen tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Als je terug schaalt, naar bv WT6 (ben nu 10) level je dan even goed door naar WT15?? Of gaat dat veel langzamer omdat je minder XP haalt?

Eerste legendary gehad een rifle, even geprobeerd gelijk maar gescrapped voor de mods.. Speel het meeste met LMG en spare mags mod voor de toxic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Met mijn 2e character even een speedrun gedaan. campaign complete in 3.5 tot 4 uur. Had alleen niet gedacht dat Challenge Tier 1 hoger zou zijn dan waar ik nu geëindigd ben haha. Nu moet ik dus alsnog wat side quests doen op hogere world tier voor wat gear :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Spellingerror schreef op woensdag 7 april 2021 @ 21:29:
Story klaar, ben er inmiddels achter dat coop op xbox zo’n beetje 100% kans heeft op een DC. Enorm irritant, PCF kan dit beter fixen, anders bloedt het spel iig op die console snel dood.
Gisteren na hun tweet heeft het denk 2 uur gewerkt, maar ligt er al de hele avond weer uit. Heb je eindelijk 1 succesvolle, wordt je 3 seconde later gekicked, party erna een afk persoon :/ Er zijn best veel games al geweest met random join, p2p verbindingen, latency filter, had stiekem daar even gekeken hoe zij het doen..

Als ik singleplayer had gewild, was ik nog wel BL3 gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spellingerror
SinergyX schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:02:
[...]

Gisteren na hun tweet heeft het denk 2 uur gewerkt, maar ligt er al de hele avond weer uit. Heb je eindelijk 1 succesvolle, wordt je 3 seconde later gekicked, party erna een afk persoon :/ Er zijn best veel games al geweest met random join, p2p verbindingen, latency filter, had stiekem daar even gekeken hoe zij het doen..

Als ik singleplayer had gewild, was ik nog wel BL3 gaan spelen.
Ik heb net crossplay uitgezet, join game public en wacht om expedition te doen. Binnen 1-2 minuten joinen 2 gasten. Al 3 runs gedaan zo. Werkt goed, op XSX. Misschien goed om ook eens te proberen, de ‘pool’ is misschien kleiner zonder crossplay aan en aangezien jij host bent: winwin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Frank1973 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 21:59:
Als je terug schaalt, naar bv WT6 (ben nu 10) level je dan even goed door naar WT15?? Of gaat dat veel langzamer omdat je minder XP haalt?
Iedere tier heeft zijn eigen XP bar. Dus spelen in WT6 doet niks voor je XP in WT10. Je moet de hoogste tier spelen om door te gaan naar WT15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Spellingerror schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:22:
[...]

Ik heb net crossplay uitgezet, join game public en wacht om expedition te doen. Binnen 1-2 minuten joinen 2 gasten. Al 3 runs gedaan zo. Werkt goed, op XSX. Misschien goed om ook eens te proberen, de ‘pool’ is misschien kleiner zonder crossplay aan en aangezien jij host bent: winwin!
Ik heb crossplay nooit aangehad, dan nog werkt het voor geen meter.

Maar ik zat al zo die expeditions te kijken, als dat nu hele endgame is, laat ik het wel erbij. Mag niet klagen, de game was gratis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
gisteren expedition t15 unlocked na wat tweaking van mijn build. maar wel nog niet op gold kunnen completen, sommige bosses hebben nog iets teveel damage nodig.
nu zal het vooral t14 farmen worden voor materials en gear.
tbh had ik niet verwacht dat het zo eenvoudig zou zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Aan de mensen die op de Xbox series X spelen;
Ervaren jullie ook zo nu en dan gekleurde artifacts bij water en bij stilstaan?
Viel me op bij de spiegel in de bar waar je hunt quests inleverd, bij een bepaalde hoek zie je gekleurde ballen op de spiegel (of diamant…het glimt in ieder geval😝) En gister in het bos gedeelte stond ik even 1 minuut stil om drinken te pakken, verschenen er flikkerende streepjes in het beeld…ik loop en het is weg.
Ik heb dit enkel nog bij Warzone meegemaakt die vreemde flikkerende blokjes.
Zal er dan toch een fout in de Xbox zelf zitten, of is het een design issue (misschien wordt het geheugen te heet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Richie B schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:05:
Aan de mensen die op de Xbox series X spelen;
Ervaren jullie ook zo nu en dan gekleurde artifacts bij water en bij stilstaan?
Viel me op bij de spiegel in de bar waar je hunt quests inleverd, bij een bepaalde hoek zie je gekleurde ballen op de spiegel (of diamant…het glimt in ieder geval😝) En gister in het bos gedeelte stond ik even 1 minuut stil om drinken te pakken, verschenen er flikkerende streepjes in het beeld…ik loop en het is weg.
Ik heb dit enkel nog bij Warzone meegemaakt die vreemde flikkerende blokjes.
Zal er dan toch een fout in de Xbox zelf zitten, of is het een design issue (misschien wordt het geheugen te heet)
Ik heb dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Ricmaniac schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:52:
Met mijn 2e character even een speedrun gedaan. campaign complete in 3.5 tot 4 uur. Had alleen niet gedacht dat Challenge Tier 1 hoger zou zijn dan waar ik nu geëindigd ben haha. Nu moet ik dus alsnog wat side quests doen op hogere world tier voor wat gear :P
Als ik de main story uit heb ga ik dit ook doen met Trickster. Ben benieuwd. Schijnbaar is er een skill die je kogels veel beter maakt en met bepaalde mods heb je die skills dan voor altijd (reload mods).

Vraagje over story (spoiler)
spoiler:
Ik ben net het bos uit gegaan en in die woestijn, ben ik al dicht bij het einde van het verhaal?

[ Voor 11% gewijzigd door Vecodo op 08-04-2021 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

kowlier schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:18:
gisteren expedition t15 unlocked na wat tweaking van mijn build. maar wel nog niet op gold kunnen completen, sommige bosses hebben nog iets teveel damage nodig.
nu zal het vooral t14 farmen worden voor materials en gear.
tbh had ik niet verwacht dat het zo eenvoudig zou zijn :/
ja dat vond ik dus ook. had hier laatst een comment over gemaakt op reddit in iemands post maar toen kreeg ik de wind van voren :P dat het helemaal niet zo makkelijk is en niet iedereen hardcore gamer is maar het voor de casuals bedoeld is blabla.. zie wel over 3 weken wat het dan doet als iedereen alle content door is :P

Voor nu vermaak ik mij nog prima en zit zelf ook niet op CT15 te farmen hoor maar het is allemaal sneller te halen dan van te voren gedacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Het leuke vind ik nu wel om dit ook met andere builds te proberen en niet alleen die bullet builds. maar voordat je daar bent moet ik nog wat meer gear farmen :) AP builds zijn heel erg gear afhankelijk heb ik het idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
Het is alleen maar makkelijk omdat die infused rounds broken zijn, ga maar met een andere build CT 15 doen, succes.

Verwacht ook echt wel wat balancing patches. Vermakelijk spel, hoop wel dat ze legendary gear wat meer relevant te maken door die stats niet fixed te houden maar ook dynamisch. Nu ben je beter af met paarse gear lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
goh, bepaalde legendary perks zijn wel supergoed en kan je niet bereiken met purple gear.

@Ricmaniac ja die bulletskills maken het wel een pak eenvoudiger.ik had een AP build op het oog maar daarvoor heb ik al een full leggo set nodig met dan nog eens de juiste perks, wat ferm farmen betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
kowlier schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:09:
goh, bepaalde legendary perks zijn wel supergoed en kan je niet bereiken met purple gear.

@Ricmaniac ja die bulletskills maken het wel een pak eenvoudiger.ik had een AP build op het oog maar daarvoor heb ik al een full leggo set nodig met dan nog eens de juiste perks, wat ferm farmen betekent.
Die mods kan je ook op epic gear zetten. Legendary items hebben fixed stats zoals health op een piece. Dat hakt er gewoon in op je raw dmg output. Kan je beter voor full paars met firepower gaan in de current meta, doe je veel meer dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-06 19:57
Mede dankzij de lovende woorden in deze draad maar eens gedownload op m'n Xbox Series X via de gamepass. Vanmiddag maar eens uitproberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kowlier
Ambition88 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:14:
[...]

Die mods kan je ook op epic gear zetten. Legendary items hebben fixed stats zoals health op een piece. Dat hakt er gewoon in op je raw dmg output. Kan je beter voor full paars met firepower gaan in de current meta, doe je veel meer dmg.
ja inderdaad, maar double t3 mods kan enkel met leggo's :)
de fixed stats zijn wel problematisch. voor pyro is de AP set zonder CD reduction, wat toch wel een must is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Outriders Post Launch Dev News Updates:

https://www.reddit.com/user/thearcan

Alle bullet abilities generfed :D
Mocht ook wel, ik bedoel CT15 weinig gear investment |:(

[ Voor 46% gewijzigd door kihon op 08-04-2021 16:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frank131331
Hahaha ik ging even helemaal stuk om onderstaande:

https://www.reddit.com/r/...rce=share&utm_medium=mweb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Slechte patch. Luie manier van ''balancen'' ipv andere builds buffen en viable maken of bullets een klein beetje nerfen, renderen ze builds waren tientallen uren inzitten helemaal useless. Ipv ze zich afvragen waarom iedereen voor een infused bullet build gaat. Alsof ik niet heb gestreden met mijn heatwave/ignite build. Deed gewoon bij lange na niet genoeg dmg.

De tijden in expeditions nog meer aanscherpen om de game extra grindy te maken, alles wat gekoppeld is aan een tijd roept automatisch al toxicity op in co-op.

Ondertussen blijven enemies unchanged (irritante snipers met weinig counterplay) legendary items die nog compleet useles zijn op hun dismantled mods na.

Devestator die al niks toe te voegen heeft momenteel in endgame en een buff verdiend krijgt nog een extra nerf, heel onlogisch allemaal. En last but not least ipv de exploit bug te fixen, wordt de legendary reward gewoon helemaal uitschakeld, nog minder reden om die missies te replayen.

Komt op mij een beetje over alsof ze de game willen rekken omdat er heeeel lang geen nieuwe content komt.
Iedereen die op CT15 heeft gespeeld weet hoe tanky enemies zijn, zeker in co-op.

[ Voor 21% gewijzigd door Ambition88 op 08-04-2021 23:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Ambition88 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 23:47:
Slechte patch. Luie manier van ''balancen'' ipv andere builds buffen en viable maken of bullets een klein beetje nerfen, renderen ze builds waren tientallen uren inzitten helemaal useless. Ipv ze zich afvragen waarom iedereen voor een infused bullet build gaat. Alsof ik niet heb gestreden met mijn heatwave/ignite build. Deed gewoon bij lange na niet genoeg dmg.

De tijden in expeditions nog meer aanscherpen om de game extra grindy te maken, alles wat gekoppeld is aan een tijd roept automatisch al toxicity op in co-op.

Ondertussen blijven enemies unchanged (irritante snipers met weinig counterplay) legendary items die nog compleet useles zijn op hun dismantled mods na.

Devestator die al niks toe te voegen heeft momenteel in endgame en een buff verdiend krijgt nog een extra nerf, heel onlogisch allemaal. En last but not least ipv de exploit bug te fixen, wordt de legendary reward gewoon helemaal uitschakeld, nog minder reden om die missies te replayen.

Komt op mij een beetje over alsof ze de game willen rekken omdat er heeeel lang geen nieuwe content komt.
Iedereen die op CT15 heeft gespeeld weet hoe tanky enemies zijn, zeker in co-op.
toon volledige bericht
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sf35qsGNvZ0UCmwK7bVoOKLCJlA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M7uxZPMvhoUe6jLtTRS7r3dR.jpg?f=fotoalbum_large

Devastator die niks toevoegd? _/-\o_
En welke extra Dev nerf dan? is volgens mij niks generfed voor Dev.
Het klopt dat Dev gear afhankelijk is, maar dat zijn ze allemaal toch wel.
Nu al helemaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spellingerror
Mensen huilen om te kunnen huilen met de nerfs. Ik heb zelf mijn build op 2 punten aangepast en merk niks aan dps/ survivability. Moeilijk man...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ambition88 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 23:47:

toon volledige bericht
Wat jij hier eigenlijk aankaart als negatief zei ik juist tegen een paar mensen als positief lol :P

Als je even buiten jezelf kijkt zeg maar alsof je nieuw bent aan de game. Merk je dan iets van de nerf?
Wanneer een speler toch nog niet op het punt was om CT15 te doen etc merken ze niet dat het nu nog moeilijker is.

Alleen voor de spelers die op dat punt al waren zal dit echt merkelijke nerfs zijn.

Het is nu een kwestie van nog meer grinden en zo goed mogelijk gear vergaren en dat is toch wel wat ik graag zie in een looter shooter.

Wanneer ze nu andere builds zouden buffen zodat alles op dat niveau komt dan is de game klaar over 3 weken .. Ik vind dit een welkome nerf en ben blij hoe de devs het aanpakken ook qua communicatie etc. Duidelijk hun standpunt erin gooien en niet zo om die patch notes heen draaien maar gewoon. dit wilde we, dit is de uitkomst, dit doen we.

Dus ik snap echt volledig wat je zegt maar ik heb persoonlijk een tegenovergestelde reactie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat ook een fijne bijkomstigheid met die patch is dat je games automatisch op closed zijn. en je ze zelf open moet zetten. Snap niet dat dit in eerste instantie al andersom was.

Gisteravond nog iemand die mij joinde en ik hem direct kickte omdat ik solo iets randoms wilde doen.
Voel me erg lullig om dat telkens te doen maarja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Spellingerror schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 05:49:
Mensen huilen om te kunnen huilen met de nerfs. Ik heb zelf mijn build op 2 punten aangepast en merk niks aan dps/ survivability. Moeilijk man...
Hahaha dan speel jij vast geen trickster. 35% dmg nerf verspreid over 3 abilities daar merk je alles van. Moeilijk idd als je class binnen een week na launch om zeep wordt geholpen, hoe durven die mensen te "huilen"" het is een PVE game he?

Die bulletbuilds waren ook OP, maar dat is wat je krijgt als je enige endgame activity gebaseerd is op tijd. Teamplay, abilities t maKt allemaal geen drol meer uit, je bent dan verplicht om voor de meeste dmg build te gaan en door het level te racen als een idioot. Zeker nu die tijden weer zijn aangescherpt.

Ik vind het jammer. Vind het echt een dik spel, maar je kan simpelweg niet alleen maar nerfen omdat 1% van de populatie (no-life streamers) CT15 farmed alsof t niks. De meeste casual spelers hebben het al lastig zat en die raak je er nu het hardst mee😉
Ricmaniac schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 08:15:
[...]

Wat jij hier eigenlijk aankaart als negatief zei ik juist tegen een paar mensen als positief lol :P

Als je even buiten jezelf kijkt zeg maar alsof je nieuw bent aan de game. Merk je dan iets van de nerf?
Wanneer een speler toch nog niet op het punt was om CT15 te doen etc merken ze niet dat het nu nog moeilijker is.

Alleen voor de spelers die op dat punt al waren zal dit echt merkelijke nerfs zijn.

Het is nu een kwestie van nog meer grinden en zo goed mogelijk gear vergaren en dat is toch wel wat ik graag zie in een looter shooter.

Wanneer ze nu andere builds zouden buffen zodat alles op dat niveau komt dan is de game klaar over 3 weken .. Ik vind dit een welkome nerf en ben blij hoe de devs het aanpakken ook qua communicatie etc. Duidelijk hun standpunt erin gooien en niet zo om die patch notes heen draaien maar gewoon. dit wilde we, dit is de uitkomst, dit doen we.

Dus ik snap echt volledig wat je zegt maar ik heb persoonlijk een tegenovergestelde reactie :P
toon volledige bericht
Jaa ik snap je punt hoor, zeker voor nieuwkomers. Maar de die hards die ze door dik en dun hebben gesteund in een lets face it, dramatische launchweek, die komen nu wel echt van een koude kermis thuis. Alles voelt nu gewoon underwhelming. Besef he ik heb circa 40+ uren in mijn build gestopt en die hele build kan ik nu uit het raam flikkeren, maar het ergste van allemaal is nog er is geen alternatief. Dus ik zal die bullets nog steeds blijven gebruiken aangezien ze niet de bullets hebben generfed, maar alles erom heen (Tactical AR dmg, ash dmg, vulner dmg) Ergens wel even goed een break van t spel na een week lang elke dag te hebben gespeeld. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Ambition88 op 09-04-2021 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-05 04:50

Irrival

"Dispel the Darkness"

kihon schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 01:15:
[...]

[Afbeelding]

Devastator die niks toevoegd? _/-\o_
En welke extra Dev nerf dan? is volgens mij niks generfed voor Dev.
Het klopt dat Dev gear afhankelijk is, maar dat zijn ze allemaal toch wel.
Nu al helemaal
Dat zijn flinke nummers! Speel je een anomaly Dev?

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste