Nice man, ik wil het opzich wel weer proberen maar door de originele flop wil ik niet zo veel geld aan de expansion uitgevenJeroenzer schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 08:35:
Inmiddels ben ik lvl 20 en speel ik world tier 6.
Ik vermaak mij ECHT goed met deze game, ja ik mis het open wereld een beetje maar dat doet niet af aan mijn plezier in de game en zo goed mogelijke gear krijgen etc.
Ook nog de nieuwe uitbreiding spelen (world slayer), nog genoeg te doen
Die uitbreiding is mij nog steeds gewoon te duurRambie schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:43:
Er is weer een update geweest!
https://store.steampowere...emgid=3382783922469927117
Geen spijt van de uitbreiding ik heb er veel plezier van .
Elke avond met een willekeurige groep .
Het verveelt nog niet .
Het verveelt nog niet .
Zijn er hier toevallig mensen die wel oren hebben naar co-op en vooral samen wat expeditions doen?
Zit als Pyromancer inmiddels op gear lvl 47 en Apocalypse Tier 12 (heb nog niet de uitbreiding) en kan daarmee ook solo expeditions voltooien, maar samen is altijd leuker en ook kansrijker.
Zit als Pyromancer inmiddels op gear lvl 47 en Apocalypse Tier 12 (heb nog niet de uitbreiding) en kan daarmee ook solo expeditions voltooien, maar samen is altijd leuker en ook kansrijker.
Klinkt goed, maar die willekeurige groepen, dat wil wel? Ik las laatst meerdere waarschuwingen van spelers om op te passen met random groups, zeker crossplatform, omdat je dan risico loopt in groep te komen met spelers die je gear onthouden, je gear kunnen resetten of je lvl helemaal omhoog kunnen gooien. Dat soort geintjes ken ik nog wel van andere games. Klonk wel serieus allemaal.Beaudog schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 11:08:
Geen spijt van de uitbreiding ik heb er veel plezier van .
Het verveelt nog niet .
Dat is nieuw voor mij ik speel ook cros platform geen last gehad van wat jij omschrijft ik speel zelf op de pc .
Tot nu toe alleen maar plezier gehad .
Tot nu toe alleen maar plezier gehad .
Er waren mensen die een false-positive kregen op hun character, dat was met name bij de 'unlimited skillpoints' cheat die blijkbaar op PC veel gebruikt wordt. Ondanks je niet als cheater wordt geflagged, is je character dus volledig onbruikbaar. Begreep van Reddit dat zelfs support aangaf niets te kunnen doen, dat je 'veilig' een nieuwe character kan aanmaken.
Ik speel het amper meer, het is teveel one-trick-pony principes met gear/setups, maar ook de RNG is gewoon totaal niet meer interessant en de crashes op de xbox lijken nog steeds niet opgelost te zijn.
Ik speel het amper meer, het is teveel one-trick-pony principes met gear/setups, maar ook de RNG is gewoon totaal niet meer interessant en de crashes op de xbox lijken nog steeds niet opgelost te zijn.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Outrider is vanaf nu gratis beschikbaar via Ps Plus Extra - ik geef het maar mee
. Ik ga hem toch downloaden om nog eens te proberen als ik even niets in het oog heb.
Deze game afgelopen week nog eens geprobeerd maar is echt helemaal niks meer
bijna geen spelers te vinden in matchmaking.
Zonde want de potentie was er maar slecht uitgevoerd. geprobeerd te redden met een expansion maar volgens mij kwam die ook totaal niet van de grond he.
Zonde want de potentie was er maar slecht uitgevoerd. geprobeerd te redden met een expansion maar volgens mij kwam die ook totaal niet van de grond he.
Ineens komen ze met een complete edition gisteren
Volgens mij waren ze met alle development gestopt.
Oogt mij als een extra melk actie.
Deze game stond opeens op mijn HD haha. Ik vind het erg vermakelijke game eerlijk gezegd, maar is dood als wat dus?
PSN: Kidjuh
Ja helaas wel. Erg jammer.Kidjuh schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 20:28:
Deze game stond opeens op mijn HD haha. Ik vind het erg vermakelijke game eerlijk gezegd, maar is dood als wat dus?
Weer typish zo'n game met vee potentie. te slecht uitgewerkt in endgame. campaign 1 keer of 2 keer doorspelen was wel leuk. daarna snel dood.
volgens mij is het inmiddels wel heel anders en speelt het al een stuk beter als er eenmaal mensen zijn waarmee je kan samen spelen maar het is veels te laat.