in principe is dat het makkelijkst idd om via CT al redelijk te levelen en dan je world tier af te maken als je al wat hoger bent zodat je minder kans hebt om dood te gaan omdat je dan World tier verliest.Barryvdh schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 10:52:
[...]
Maar goed dat ik het nog maar bij 1 item heb. Sowieso ben ik nog niet zoveel aan het modden, alleen 2 rare guns steeds max level up. Epic armor is te duur om te upgraden, daar had ik al mijn diamanten aan verspild en in no-time veel hogere epics met zelfde mods..
Nu net eerste expedition op CT1 gehaald dus daar is maar omhoog levelen
+ world tier moet je alleen doen als je per se die legendaries wilt die je ervoor krijgt als je het haalt (zijn random legendaries) en/of achievement zeg maar.
WT15 dropt namelijk maar ilvl 38 volgens mij dus dan moet je alsnog via CT naar 50.
Ik ben nieuw hier en ik zou graag mee willen doen. Momenteel speel ik met Technomancer, level 18. Is er plek voor me?
Een headset heb ik niet, maar is besteld en op komst. Ik speel met Xbox series x en heb game pass (geen ultimate).
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ja.hexta schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:27:
Zijn er nog mensen die dit spelen na het patch drama?
Weet niet hoe de expeditions eerst waren, ben daar pas sinds de laatste patch... Maar heb een CT4 expo gehaald dus dat is iets
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Welke patch drama? ik heb dat even gemist denk ik omdat ik nu een weekje niet gespeeld hebhexta schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:27:
Een hoop nieuwe bugs, de crashes zijn nog niet opgelost (het lijkt een mem leak te zijn)Ricmaniac schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:27:
[...]
Welke patch drama? ik heb dat even gemist denk ik omdat ik nu een weekje niet gespeeld heb
Sommige skills die niet meer werken zoals bedoeld en armor die bugged lijkt te zijn.
https://www.reddit.com/r/...ge_discovery_about_armor/hexta schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:27:
Blijkbaar helpt het als je je armor aan en uitdoet voor je expeditions

Dan moet je een extra set mee dragen? Of hoe doe je je armor uit?Barryvdh schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:05:
[...]
https://www.reddit.com/r/...ge_discovery_about_armor/
Blijkbaar helpt het als je je armor aan en uitdoet voor je expeditions![]()
Ja denk gewoon wisselen met een random armor wat je bij hebt en dan weer terug.hexta schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:35:
[...]
Dan moet je een extra set mee dragen? Of hoe doe je je armor uit?
Mij irriteert voornamelijk de stilte van de devs, geen woord over current state, vage patchnotes, ze gooien 3 patches op 1 dag erin en lijken vervolgens weer weekend te gaan vieren.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
https://twitter.com/Outri.../1389679715594735623?s=19SinergyX schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:02:
Zelfs dat is niet volledig dekkend, gaat nog steeds hier en daar fout, had eerder een bijna one-shot tegen een hunter boss op lvl42, ergens gaat het in de code nog steeds niet goed.
Mij irriteert voornamelijk de stilte van de devs, geen woord over current state, vage patchnotes, ze gooien 3 patches op 1 dag erin en lijken vervolgens weer weekend te gaan vieren.
Maar het is inderdaad wat onhandig dat elke patch weer nieuwe issues meebrengt, en de inventory wipe nog niet hersteld is.We are aware of the issue whereby damage mitigation isn't acting as expected for some players, resulting in those players dieing very quickly or in some cases instantly when hit by an attack.
We have set up a gather thread for this issue here:
https://t.co/Ry1NSX6aj3
[ Voor 6% gewijzigd door Barryvdh op 05-05-2021 07:34 ]
We've been tracking a similar issue with damage mitigation since before our last patch released. As we were unable to find a consistent reproduction of it at the time, it was not addressed in the latest patch and our investigation is ongoing
Niet gewoon even kort melden, gewoon dag of 5 stil houden. Bizar verschil tussen hoe ze tijdens de demo communiceerde, daar werd elk detail nonstop gemeld.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja en beetje downplayen. Want sinds die patch zijn er tig reports, dus het is sterk als ze dat issue al aan het tracken waren.SinergyX schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:18:
Waar precies ook mijn punt bij stond
We've been tracking a similar issue with damage mitigation since before our last patch released. As we were unable to find a consistent reproduction of it at the time, it was not addressed in the latest patch and our investigation is ongoing
Niet gewoon even kort melden, gewoon dag of 5 stil houden. Bizar verschil tussen hoe ze tijdens de demo communiceerde, daar werd elk detail nonstop gemeld.
Ook vet irritant dat al je gear steeds als 'nieuw' getoond wordt, beetje lastig bijhouden zo.
Jup, daar ben ik al aardig wat gear aan kwijtgeraaktBarryvdh schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:25:
[...]
Ja en beetje downplayen. Want sinds die patch zijn er tig reports, dus het is sterk als ze dat issue al aan het tracken waren.
Ook vet irritant dat al je gear steeds als 'nieuw' getoond wordt, beetje lastig bijhouden zo.
Zakt nu wel steeds verder af op steamcharts, met een paar dagen en ze duiken onder de 20k primetime users. Even los van alle bugs en server issues (en natuurlijk de inventory wipe mensen), moeten ze zelfs nog beginnen aan balance-fixes, weet niet wat er tegen die tijd dan nog over is van de spelers (geen idee of dit een tijdelijke gamepass is of een blijvertje).
Idd erg irritant.Barryvdh schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:25:
[...]
Ja en beetje downplayen. Want sinds die patch zijn er tig reports, dus het is sterk als ze dat issue al aan het tracken waren.
Ook dat je elke keer weer de compare optie moet aanzetten of de manier van sorteren.
Verder ben ik nog nergens tegen aan gelopen.
Als je gear een upgrade geeft heb je meerdere opties zoals mods en levelup.
Maar dit is gelijk definitief toch je kan niet een combinatie doen en dan uiteindelijk besluiten het niet te doen?
Wel jammer want sommige gear is mogelijk beter dan wat je hebt als je ea aanpast maar je kan het niet uit proberen.
Xbox C#, .NET, Vissen
Denk dat ze vooral moeten focussen op bugfixes en minder op balance-fixes omdat dit uiteindelijk altijd zal betekenen dat dingen worden generfed. De speler wordt vaak al benadeeld door de game mechanics omdat deze niet altijd heel sterk in elkaar zitten.
vindt ik nog veel ik heb de main missies gedaan.. paar keer een expedition maar omdat dat zo buggy is niet meer gedaan. max 40u denk ik prima. nu bezig met returnal. vrijdag resident evilUtoka schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:29:
Denk dat die user aantallen niet zo vreemd zijn met de manier hoe mensen spellen spelen. Zijn ook mensen met 150+ uur in het spel dan heb je gewoon al wel waar voor je geld gehad en is het spel wel klaar voor je denk ik.
Denk dat ze vooral moeten focussen op bugfixes en minder op balance-fixes omdat dit uiteindelijk altijd zal betekenen dat dingen worden generfed. De speler wordt vaak al benadeeld door de game mechanics omdat deze niet altijd heel sterk in elkaar zitten.
Ja met solo nergens last van gehad. Nu ik de campaign heb gehaald en level 30 ben, heeft het voor mij gevoel alleen niet zo'n nut om de side-missions nog te gaan doen, omdat je in de expeditions meer/hogere gear krijgt (tenzij ik World Tiers ga levelen)shakespeare schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:47:
[...]
vindt ik nog veel ik heb de main missies gedaan.. paar keer een expedition maar omdat dat zo buggy is niet meer gedaan. max 40u denk ik prima. nu bezig met returnal. vrijdag resident evil
Zou gewoon even de side-missions doen waar je gegarandeerd legendary gear voor krijgt. En dan inderdaad gebruiken om een goede tier 3 mod te bemachtigen want het up levelen van legendary is heel prijzig.Barryvdh schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:22:
[...]
Ja met solo nergens last van gehad. Nu ik de campaign heb gehaald en level 30 ben, heeft het voor mij gevoel alleen niet zo'n nut om de side-missions nog te gaan doen, omdat je in de expeditions meer/hogere gear krijgt (tenzij ik World Tiers ga levelen)
Zoals welke? En vanaf welk WT krijg je dat gegarandeerd dan, want ben nu maar WT7Utoka schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:29:
[...]
Zou gewoon even de side-missions doen waar je gegarandeerd legendary gear voor krijgt. En dan inderdaad gebruiken om een goede tier 3 mod te bemachtigen want het up levelen van legendary is heel prijzig.
Als je alle hunter, wanted en historian quests voltooid, krijg je bij het inleveren van de laatste quest gegarandeerd een legendary. Dit is echter een random legendary, maar goed, wel een legendary.Barryvdh schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:52:
[...]
Zoals welke? En vanaf welk WT krijg je dat gegarandeerd dan, want ben nu maar WT7
Edit: Deze krijg je ongeacht WT/CT.
Zelf overigens laat ik het spel even liggen voor wat het is, ga opeens veel dood en armor uit en aan doen heeft geen effect. (En nee, geen Emergency Stance of Golem als mod
[ Voor 3% gewijzigd door Lincor op 05-05-2021 12:13 ]
Ik heb deze gevolgd als guideBarryvdh schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:52:
[...]
Zoals welke? En vanaf welk WT krijg je dat gegarandeerd dan, want ben nu maar WT7
YouTube: EVERY Guaranteed Legendary Quest | Outriders - Quick And Easy Guide ...
Vooral die pilaren indrukken (1ste in de video) en de "desolate fort" (2de in de video) zijn vrij makkelijk te doen.
Ik vind die hunts en wanted missies heel saai vooral omdat je ze eerst weer moet activeren en dan er weer heen lopen. Tip hierbij is wel dat je ze allemaal op level 1 kan doen en 1 op je hoogste level dan krijg je de hoogste level als reward.
Andere tip. Beetje grijs gebied maar de "Dunes" hunt heeft eigenlijk 2 bosses. Deze droppen 4 tot 7 items. Deze kan je oppakken en weer dood gaan en dan opnieuw die bosses doen. Zo kan je redelijk snel aan Titanium komen. Heb deze maandag avond voor het eerst even gedaan voor 30min en kreeg tijdens die runs 2 legendaries (was op WT 12 ik kan hoger maar hiermee kan je in elk geval snel die bosses neerleggen).
Thanks, dat is volgens mij de enige hunt die ik al gedaan heb, dus dan moet ik sowieso de andere hunts even afmaken eerstUtoka schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 13:01:
[...]
Ik heb deze gevolgd als guide
YouTube: EVERY Guaranteed Legendary Quest | Outriders - Quick And Easy Guide ...
Vooral die pilaren indrukken (1ste in de video) en de "desolate fort" (2de in de video) zijn vrij makkelijk te doen.
Ik vind die hunts en wanted missies heel saai vooral omdat je ze eerst weer moet activeren en dan er weer heen lopen. Tip hierbij is wel dat je ze allemaal op level 1 kan doen en 1 op je hoogste level dan krijg je de hoogste level als reward.
Andere tip. Beetje grijs gebied maar de "Dunes" hunt heeft eigenlijk 2 bosses. Deze droppen 4 tot 7 items. Deze kan je oppakken en weer dood gaan en dan opnieuw die bosses doen. Zo kan je redelijk snel aan Titanium komen. Heb deze maandag avond voor het eerst even gedaan voor 30min en kreeg tijdens die runs 2 legendaries (was op WT 12 ik kan hoger maar hiermee kan je in elk geval snel die bosses neerleggen).
Hunter is een fixed lijst met armor, zijn er wel veel (dacht stuk of 40), maar in principe kan je daar maar een select groepje legendaries uit krijgen, al zitten daar wel alle class-sets tussen (meestal 3 pieces, soms een 4de met lagere drop chance). Daar gewoon een claim&quit blijven doen tot je de juiste krijgt.Lincor schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:13:
[...]
Als je alle hunter, wanted en historian quests voltooid, krijg je bij het inleveren van de laatste quest gegarandeerd een legendary. Dit is echter een random legendary, maar goed, wel een legendary.
Edit: Deze krijg je ongeacht WT/CT.
Ze moeten inmiddels focussen op elk aspect van de game, servers zijn nog steeds op z'n tijd klote, inventory mensen zitten nog te wachten, bugs in progressie is er nu bij gekomen, nu de mitigation bug, dan nog de niet werkende mods, de af en toe werkende mods. Maar ze hadden aangegeven aparte teams op elk aspect te hebben zitten, die dingen kunnen prima naast elkaar draaien.Utoka schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:29:
Maar eerlijk, ik verwacht niet veel meer richting de toekomst. Ze hebben al veel eerder gezegd dat de game komt 'zoals hij is', en afhankelijk van de spelers ze nog extra zut gaan toevoegen:
"Right now, it's up to the players." Creative Director Bartek Kmita told CBR when asked about potential DLC for the game. "If they want more, we are more than happy to create more content, more adventures, more stories, more classes, other things. Right now, we're not thinking about that. We want to ship the game, but then we'll see how people are reacting."
En met de huidige staat van de game, denk ik niet dat ze nog staan te springen om DLC te gaan maken
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 05-05-2021 13:52 ]
Ah ok, dat wist ik niet dat het beperkt was. Weer wat geleerd.
Verwacht eerlijk gezegd ook niet meer veel naar de toekomst toe. Ergens wel jammer, heb me uitermate vermaakt zolang het (enigszins) werkte, maar nu is er gewoon teveel wat niet werkt (zoals het moet).
It was fun while it lasted.
Ik zie het wel verbeteren trouwens though. al behoud het een veel kleinere playerbase dan ze hadden kunnen hebben. Misschien ben ik wel te optimistisch maargoed
[ Voor 30% gewijzigd door Ricmaniac op 05-05-2021 22:08 ]
Ik probeer ook optimistisch te blijven, maar steeds als ik een vriend invite krijgen ze connection error ofzo, dus op een gegeven moment is dat ook wel klaar.Ricmaniac schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:06:
Die inventories van mensen gaan ze denk ik niet gefixt krijgen hoor. zie het graag anders maar verwacht het echt niet.. En al die mensen die er zo lang op wachten zijn waarschijnlijk toch al opnieuw begonnen of gestopt
It was fun while it lasted.
Ik zie het wel verbeteren trouwens though. al behoud het een veel kleinere playerbase dan ze hadden kunnen hebben. Misschien ben ik wel te optimistisch maargoed
https://twitter.com/Outri.../1390072705634996226?s=19Ricmaniac schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:06:
Die inventories van mensen gaan ze denk ik niet gefixt krijgen hoor. zie het graag anders maar verwacht het echt niet.. En al die mensen die er zo lang op wachten zijn waarschijnlijk toch al opnieuw begonnen of gestopt
Character and Inventory Restoration for Group A characters is now underway!
More info here: https://t.co/dtq0ee2yIb
1/3 https://t.co/lNvjwN6exE
Maar prettig om te zien dat er een vorm van voortgang is te zien.
https://media.discordapp....png?width=1364&height=910
Restored items kan je gewoon opnieuw modden, ergo.. 2x T3 mod op paarse items gooien.
Ja zag op Reddit ook al veel mensen die meerdere legendaries hebben gekregen, allemaal met hoogst mogelijk firepower ed.SinergyX schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:54:
En ze hebben Group A nog een extra bonus gegeven:
https://media.discordapp....png?width=1364&height=910
Restored items kan je gewoon opnieuw modden, ergo.. 2x T3 mod op paarse items gooien.
Stond ook in die group A uitleg, legendaries die verkocht waren (maar blijkbaar ook dismantled) zijn tot 20 stuks restored met god-rolls erop. Nu met die T3 mod zut erop, die groep zal per definitie nu al de beste gear mogelijk hebben.Barryvdh schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:10:
[...]
Ja zag op Reddit ook al veel mensen die meerdere legendaries hebben gekregen, allemaal met hoogst mogelijk firepower ed.
Natuurlijk leuk gebaar voor de mensen die helemaal niet konden inloggen, maar gros van die Group A kon gewoon inloggen en was al lang verder gegaan op een tweede character.
nog niet gekeken wat die voor items heeft. Maar het is heel fijn dat ik verder kan met die character.
Met gewipete characters kon niemand inloggen. Iedereen kon verder met een 2e character. Toch ben ik blij dat mijn trickster terug is, want die wilde ik niet opnieuw helemaal levellen.SinergyX schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:14:
Natuurlijk leuk gebaar voor de mensen die helemaal niet konden inloggen, maar gros van die Group A kon gewoon inloggen en was al lang verder gegaan op een tweede character.
[ Voor 61% gewijzigd door hexta op 06-05-2021 11:28 ]
Fijn dat ze hun originele character weer kunnen spelen en überhaupt inloggen, maar hoop dat ze snel ook naar de andere bugs zullen gaan kijken.
Ligt eraan, mijn character is gewhiped op lvl 23. Dus ik heb 3 legendarys daar op gehad volgens mij.Lincor schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:30:
Dus eigenlijk hoeft die Group A niet echt meer voor gear te farmen toch? Ik bedoel, beter zullen ze toch niet meer krijgen. Neemt de noodzaak weg om verder te farmen lijkt me.
Je krijgt geen nieuwe legendarys, maar alleen de crap die je al verkocht hebt waarschijnlijk.
Ik zal het in mn lunchpauze even checken
[ Voor 4% gewijzigd door hexta op 06-05-2021 11:34 ]
Maar het is PVE, maakt het uit? Ergens maak je weer een breuk in wat er nu nog over is van de playerbase, sommige boeien het niet, anderen zien totaal het nut niet meer om te gaan grinden met een 1/~1600 kans om zo'n item te vinden, of gewoon 0 als je nu dubbel T3 kan modden.
Andersom, wat hebben die mensen nu nog te doen? CT15's nog sneller doen? De 400mil doorbreken? Enige voordeel is wel dat er ook wat mensen tussen zitten die al heel veel boosting deden voor alts, die kunnen dat nu nog efficienter
Goed punt, ik ben blij dat ik maar 3 legendarys had. Nog zo veel te vinden. Als ik nu alle legendarys met godrolls had gehad was ik werschijnlijk na een avondje spelen gestopt.SinergyX schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:58:
Andersom, wat hebben die mensen nu nog te doen? CT15's nog sneller doen? De 400mil doorbreken? Enige voordeel is wel dat er ook wat mensen tussen zitten die al heel veel boosting deden voor alts, die kunnen dat nu nog efficienter
Edit:
Ik heb geen dubbele legendarys of zoiets. Mijn andere characters hebben ook niet extra legendarys gekregen.
Enkel mijn character, met 1 legendary die ze equipped had. Geen oude of al disassembled legendarys terug gekregen.
Nu maar uitzoeken welke mods ik er ookalweer ophad en welke items nu niet echt meer te gebruiken zijn vanwegen 2 random foute mods.
[ Voor 26% gewijzigd door hexta op 06-05-2021 12:36 ]
Level 50 item terwijl ik pas CT14 heb gehaald en pas op CT15 dropt level 50 gear.
Is hetzelfde wapen als dat ik al een hele tijd gebruikte en zelf al naar level 50 heb gehaald. Mijn eigen versie zat op 86,9k en de nieuwe op 99,4k.
Had niet verwacht dat het ze ging lukken haha
Klinkt niet vervelendschaapiej schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 06:53:
Ik heb geen last gehad van een character of inventory wipe. Wel had ik gisteren ineens een LMG in m'n inventory staan met net geen 100k firepower. Moet ik dat maar als cadeautje zien?
Level 50 item terwijl ik pas CT14 heb gehaald en pas op CT15 dropt level 50 gear.
Is hetzelfde wapen als dat ik al een hele tijd gebruikte en zelf al naar level 50 heb gehaald. Mijn eigen versie zat op 86,9k en de nieuwe op 99,4k.
Ik heb ook items gekregen en geen wipe gehad maar wel level 49 (ook nog geen CT15 gehaald). Kan je die level 50 dan ook niet gebruiken want dat is hoger dan je max level.schaapiej schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 06:53:
Ik heb geen last gehad van een character of inventory wipe. Wel had ik gisteren ineens een LMG in m'n inventory staan met net geen 100k firepower. Moet ik dat maar als cadeautje zien?
Ik heb een CT14 op 3* gehaald waardoor ik level 50 items kan equipen (voor zover ik weet geen CT15 clear). Toch een leuke verassing zo hahaUtoka schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:08:
[...]
Ik heb ook items gekregen en geen wipe gehad maar wel level 49 (ook nog geen CT15 gehaald). Kan je die level 50 dan ook niet gebruiken want dat is hoger dan je max level.
Zit nog steeds te wachten op die Heatwave set, heb tot nu toe alleen de helm.. wel de 3pc Vulcanic rounds build maar voelt nog niet echt mega sterk.
Ik ben erg op vooruit gegaan. Ik speel technomancer shaman T12 solo en co-op T13. Ik geef support/healed/ toxic and frost dps. Een heatset heb ik niet.
[ Voor 7% gewijzigd door SidDalas op 16-05-2021 15:47 ]
Ik zou graag een keer meedoen met je maar op dit moment ben ik nog niet zo hoog.SidDalas schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:47:
Heeft iemand zin om samen te spelen?
Ik ben erg op vooruit gegaan. Ik speel technomancer shaman T12 solo en co-op T13. Ik geef support/healed/ toxic and frost dps. Een heatset heb ik niet.
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Ik ben level 13 Trickster. Ik wil gerust samen spelen, ben niet zeer goed maar vind het wel erg leuk. Enige probleem is de co nectie in coop.SidDalas schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:47:
Heeft iemand zin om samen te spelen?
Mijn Nick is Hulbatiki, ik speel op pc via steam
Ik kan je niet vinden via gamertag van Xbox series x. Mijn nick siddalas
Ik heb ook steam, maar niet voor outriders.
Op steam siddalas671
Gekkemarc,
Welke ben jij op gamertag? Er zijn 11 anderen die dezelfde naam/Nick hebben 🙄
Zijn er andere forumleden die outriders spelen op Xbox series x of 's?
Soms is het leuk om party te vormen met andere onbekende spelers. Alleen spijtig dat ik vanaf T14 of T15 gekickt wordt, omdat mijn dps te laag is. Ik heb het geluk niet om alle legendary te vinden die anderen wel hebben.
Sorry het is humbatikiSidDalas schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:17:
Hulbatiki,
Op steam siddalas671
Gekkemarc,
Soms is het leuk om party te vormen met andere onbekende spelers. Alleen spijtig dat ik vanaf T14 of T15 gekickt wordt, omdat mijn dps te laag is. Ik heb het geluk niet om alle legendary te vinden die anderen wel hebben.
M ipv l
Ik ga vanavond zeker spelen. Ik zal kijken om je toe te voegen
Mijn gamertag is marcievg. Ik speel op ps5 maar moet geen probleem zijnSidDalas schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:17:
Hulbatiki,
Op steam siddalas671
Gekkemarc,
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Index:
Changes to Legendary Drops
Signing in Issues
Patch News
Appreciation Package News
List of known Issues
Changes to Legendary Drops:
We’re making some changes to the Legendary Drops. These changes are not live today, but are planned to go live as part of our next patch. Here are the changes you can look forward to:
Legendary Drop Rates, across the board, will be increased by 100%
Legendary Level Brackets will be removed, so that all Legendary items can drop at any level.
Previously, some items could only drop from enemies of certain levels or above. For example, the Ugake Cowl could only drop from enemies of level 48 or higher.
Legendary Anti-Duplication System will be implemented
This system will mean that if a character has an item in their inventory or stash and a duplicate item is rolled, the dropped item will be re-rolled once.
Note that this system does not guarantee that every drop will be unique. Rather, it is designed to provide a second roll at avoiding a duplicate.
Scripted Boss Loot (Chrysaloid, Yagak) will be able to drop all non-class specific Legendary Helmets
This change will improve the variety of items in the Campaign.
Previously, these bosses would only drop a selection of Legendaries (the same pool that was available in the Demo as well as the Cannonball Helmet).
The Luck system will be improved and players should no longer experience very long droughts without a Legendary item dropped during endgame.
The base scaling of Legendaries dropping through higher difficulty levels still applies, so you may will still want to farm as high as possible.
https://www.reddit.com/r/...ws_and_known_issues_june/
[ Voor 81% gewijzigd door Rambie op 19-06-2021 21:26 ]
Helemaal goed dat ze dit aanpakken. Ze zijn er alleen wel rijkelijk laat mee wat mij betreft.Rambie schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 09:46:
Update aangekondigd met een aantal belangrijke wijzigingen betreffende lootdrop.
Index:
Changes to Legendary Drops
Signing in Issues
[...]
Altijd lastig met dit soort dingen. Patch duurde lang dat ben ik met je eens.Lincor schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:35:
[...]
Helemaal goed dat ze dit aanpakken. Ze zijn er alleen wel rijkelijk laat mee wat mij betreft.
Had mijn Pyro al compleet voor de patch (solo CT15) maar intussen heb ik na 2 avondjes spelen alle sets onderhand 3x binnen, ook weer wat overdreven vind ik
Aan de andere kant; op mijn Trickster wil de Ugake headpiece maar niet vallen en die T3 mod is toch wel erg fijn om te hebben!
De campaign al een deel gespeeld, ben nu lvl 13 (WT7). Superleuk tot nu toe!
Niet extreem hoogstaand of intellectueel uitdagend, maar de perfecte coop shooter om na het werk een beetje te chillen, loot verzamelen, upgraden en verder knallen.
En de gfx zijn best wel knap imo.
Dit valt me op tov de demo:Movement is zeker net zo strak als de laatste Gears of War en de framarate is nu stabiel 60fps.
Ben nu op de helft van mijn 1ste run en moet zeggen dat deze looter-shooter super fun is.In de staat waar deze game nu is vind ik hem zeker niet slechter dan een Borderlands 3 of Destiny.
Ik moet nog even wennen aan de combat, maar het heeft wel iets van mijn favoriet TD2 en The Witcher3.
Voorlopig zeer vermakelijk om de komende tijd mee door te komen.
Class ben ik nog niet helemaal uit. Coop heb ik in de demo niet geprobeerd.
Meerdere characters geprobeerd maar het speelt gewoon niet lekker weg. En alle vijanden met een accuracy van 100% helpt ook niet. Ook krijg ik de controls helemaal niet zoals ik ze zou willen op mijn Xbox.
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Endgame trekt het ook niet wegNinjaKiwiNL schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:28:
Toen ik begon met deze game vond ik het erg vermakelijk. Maar dan kom je verder in de game en gaat de lol er snel af, een grote frustratie/herhaling game wordt het. Bosses die bijna niet dood te krijgen zijn, je powers stellen niks voor, en het duurt zoo veel te lang voordat je dezelfde of een andere power kan casten. Het voelt totaal niet in balans met de game. Iedereen kijkt tegen je op als altert zijnde, maar ingame ben je vaak beter met je wapen af dan je powers. Waarschijnlijk trekt dit in de end-game wel weer recht maar ga niet zoveel tijd erin steken..
Meerdere characters geprobeerd maar het speelt gewoon niet lekker weg. En alle vijanden met een accuracy van 100% helpt ook niet. Ook krijg ik de controls helemaal niet zoals ik ze zou willen op mijn Xbox.
De game is inderdaad gewoon heel snel klaar. Denk dat je er prima 60-100 uur in kan steken en aan jou of dat je geld waard is maar het had vele malen beter kunnen en moeten zijn inderdaad.
Erg jammer dat het zo snel bergafwaards is gegaan met de game.
Denk wel overigens dat de game nog steeds potentie heeft en wat kan opbloeien als ze er nog wat van maken. Maar kan ook zomaar dat ze over niet al te lang gewoon de stekker er ineens uit trekken ala anthem. XD
Als je enigzins de patchnotes/devnews volgt, dat gaat in zo'n trage snelheid en met zoveel fouten, ik zie werkelijk nog weinig toekomst in de game. Ze zijn nu nog steeds bezig met wat balance zut en bugissues, er is nog niet eens wat gedaan aan extra of betere content.Ricmaniac schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:58:
Erg jammer dat het zo snel bergafwaards is gegaan met de game.
Denk wel overigens dat de game nog steeds potentie heeft en wat kan opbloeien als ze er nog wat van maken. Maar kan ook zomaar dat ze over niet al te lang gewoon de stekker er ineens uit trekken ala anthem. XD
Ze moeten deel 1 laten voor wat het is. Ik denk dat je je moet richten op een tweede deel, waarin je vooral veel meer afwisseling moet creëren in de gameplay. Dit is na een paar vermakelijke uurtjes ronduit saai. Wel leuke titel voor de GamePass, kan je hem toch even een keer spelen zonder extra te betalen
Heb zelden spellen gespeeld waarna ik zo 'vermoeid' van raak naderhand
PS4 PSN: Dazzler2120
De camera shake kan je volgens mij uitzetten in de settingsDazzler2120 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:30:
Ik ben het ook aan het spelen via de gamepass, maar hebben meer mensen het gevoel dat door de camera positie & shaking / movement je een beetje 'wagenziek' wordt?
Heb zelden spellen gespeeld waarna ik zo 'vermoeid' van raak naderhand
Hmm... Moet ik dat eens even checken, had de motion blur ook al uitgezet, daarna is het iets 'beter' geworden.Utoka schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 10:13:
[...]
De camera shake kan je volgens mij uitzetten in de settings
Voor de rest wel een leuk spel, zou hem niet los gekocht hebben, maar zo onderdeel van de bundel is het redelijk goed geprijsd :-)
PS4 PSN: Dazzler2120
Zo jammer dat deze game niet geworden is wat velen hadden gehoopt. begrijp ook dat er amper wat veranderd is behalve dat het minder makkelijk is geworden in de laatste fase van de expedition runs.
Daarnaast ook een Expension aangekondigd voor 2022!
YouTube: Outriders: New Horizon Update Spotlight
[ Voor 15% gewijzigd door Rambie op 15-11-2021 19:59 ]
Zal het denk ik binnekort ook wel weer eens proberen
Moet wel zeggen dat 4 nieuwe expedities alsnog best weinig klinkt
Als je kijkt hoe lang de game nu uit is en je dus al (indien je door zou spelen) maanden en maanden lang dezelfde paar expedities doet.
[ Voor 59% gewijzigd door Ricmaniac op 15-11-2021 20:47 ]
Zolang ik maar zut kan schieten, en die hele oneshot issue is opgelost, allemaal prima om weer wat te knallen
Ik speel ondertussen de endgame challenge missions en zit op lvl 48 'vast' met mijn gear en zou graag eens met andere spelers de pod rescues willen doen om tot lvl 50 te geraken maar ik ken niemand die nog speelt.
Heeft iemand zin?
Echt een aanrader hoor, was onder €30 in de sale ook. We moeten de endgame nog meemaken, dus nog geen beeld daarvan.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Ze gaan het nog een keer proberen
nieuws: Outriders krijgt op 30 juni grote betaalde uitbreiding Worldslayer
Outriders Worldslayer reveal megathread op reddit.
Als iemand mee wilt spelen, ik ben te vinden op steam onder ShaftyNL.
<Zinloze tekst hier>
Ben pas level 12, maar Coop lijkt mij erg leuk
GT Xbox: IX BUDDHA XI
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Hier hetzelfde (begonnen via gamepass). GT is NLRev0lution.Buddha_ schreef op maandag 25 april 2022 @ 06:49:
Ben het weekend begonnen via GamePass...... lijkt wel een mix van Gears of War en Destiny qua gameplay en loot. Positief verrast eigenlijk.
Ben pas level 12, maar Coop lijkt mij erg leuk
GT Xbox: IX BUDDHA XI
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Dit ziet er toch wel echt heel goed uit... vooral de endgame lijkt echt behoorlijk vet te worden.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ik weet gewoon niet wat ik er van moet vinden. Wil het wel weer een kans geven met die uitbreiding maar het blijft een feit dat ik zo'n nare nasmaak bij deze game hebVisgek82 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 20:11:
YouTube: Outriders Worldslayer Endgame Broadcast
Dit ziet er toch wel echt heel goed uit... vooral de endgame lijkt echt behoorlijk vet te worden.
De verhaallijn loopt verder maar is niets speciaal, je unlocked die extra skill tree en begint ascenscion points te verzamelen. Het is precies gelijk paragon points in diablo 3 met een harde cap op 200 punten waarna je alles hebt gemaxed.
De focus ligt duidelijk op de endgame en co-op. Door de extra RNG van de 3e mod slot heb je wat meer grind en kan je zeer sterke combinaties krijgen.
Nog iemand die actief is?
Op de pc speel ik hem .
nu ik hem op direct x 11 heb staan heb ik het probleem niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Beaudog op 29-06-2022 16:37 ]
ik speel het sinds paar dagen op de xbox one... maar ik ga het vanmiddag proberen op de pc, denk dat ik het daar wat fijner op vind spelen.Phaex schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 12:43:
Ik had de uitbreiding gekocht en gisteravond even kunnen spelen (met de preorder kon je op 28e spelen ipv 30e) en viel me goed mee.
De verhaallijn loopt verder maar is niets speciaal, je unlocked die extra skill tree en begint ascenscion points te verzamelen. Het is precies gelijk paragon points in diablo 3 met een harde cap op 200 punten waarna je alles hebt gemaxed.
De focus ligt duidelijk op de endgame en co-op. Door de extra RNG van de 3e mod slot heb je wat meer grind en kan je zeer sterke combinaties krijgen.
Nog iemand die actief is?
Ik mis wel een beetje open world..
Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....
Ik zal de game voortzetten op de PC
Ik vermaak mij ECHT goed met deze game, ja ik mis het open wereld een beetje maar dat doet niet af aan mijn plezier in de game en zo goed mogelijke gear krijgen etc.
Ook nog de nieuwe uitbreiding spelen (world slayer), nog genoeg te doen
Nice man, ik wil het opzich wel weer proberen maar door de originele flop wil ik niet zo veel geld aan de expansion uitgevenJeroenzer schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 08:35:
Inmiddels ben ik lvl 20 en speel ik world tier 6.
Ik vermaak mij ECHT goed met deze game, ja ik mis het open wereld een beetje maar dat doet niet af aan mijn plezier in de game en zo goed mogelijke gear krijgen etc.
Ook nog de nieuwe uitbreiding spelen (world slayer), nog genoeg te doen
Die uitbreiding is mij nog steeds gewoon te duurRambie schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:43:
Er is weer een update geweest!
https://store.steampowere...emgid=3382783922469927117
Elke avond met een willekeurige groep .
Het verveelt nog niet .
Zit als Pyromancer inmiddels op gear lvl 47 en Apocalypse Tier 12 (heb nog niet de uitbreiding) en kan daarmee ook solo expeditions voltooien, maar samen is altijd leuker en ook kansrijker.
Klinkt goed, maar die willekeurige groepen, dat wil wel? Ik las laatst meerdere waarschuwingen van spelers om op te passen met random groups, zeker crossplatform, omdat je dan risico loopt in groep te komen met spelers die je gear onthouden, je gear kunnen resetten of je lvl helemaal omhoog kunnen gooien. Dat soort geintjes ken ik nog wel van andere games. Klonk wel serieus allemaal.Beaudog schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 11:08:
Geen spijt van de uitbreiding ik heb er veel plezier van .
Elke avond met een willekeurige groep .
Het verveelt nog niet .
Tot nu toe alleen maar plezier gehad .
Ik speel het amper meer, het is teveel one-trick-pony principes met gear/setups, maar ook de RNG is gewoon totaal niet meer interessant en de crashes op de xbox lijken nog steeds niet opgelost te zijn.
Zonde want de potentie was er maar slecht uitgevoerd. geprobeerd te redden met een expansion maar volgens mij kwam die ook totaal niet van de grond he.
Ineens komen ze met een complete edition gisteren
Volgens mij waren ze met alle development gestopt.
Oogt mij als een extra melk actie.
PSN: Kidjuh
Ja helaas wel. Erg jammer.Kidjuh schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 20:28:
Deze game stond opeens op mijn HD haha. Ik vind het erg vermakelijke game eerlijk gezegd, maar is dood als wat dus?
Weer typish zo'n game met vee potentie. te slecht uitgewerkt in endgame. campaign 1 keer of 2 keer doorspelen was wel leuk. daarna snel dood.
volgens mij is het inmiddels wel heel anders en speelt het al een stuk beter als er eenmaal mensen zijn waarmee je kan samen spelen maar het is veels te laat.