[Multi] Outriders

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:34
shakespeare schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 21:23:
Gaan jullie helemaal opnieuw beginnen of verder met je demo build en progress?

Ik kan over 3u starten. Ga de campaign coop uitspelen met mijn broertje
Verder met progress natuurlijk, waarom zou je opnieuw beginnen? teminste dat zeg ik wel, maar snap dat je misschien voor de ervaring het vanaf t begin wilt spelen. Ik heb echter 50 uur in de demo zitten, heb 2 legendaries en super veel scrap en shards gefarmed, dus het zou stom zijn als ik dan opnieuw begin. :+

Veel plezier alvast! ben benieuwd ik moet helaas nog tot morgen 18.00 wachten (speel op pc)

[ Voor 7% gewijzigd door Ambition88 op 31-03-2021 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:12

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Maar zoals @Spellingerror aangaf, de cover system was echt clunky AF.
Hebben ze zelf ook toegegeven dat dat 1 van de hogere prioriteiten voor hen was om beter aan te laten voelen.

De release versie zou al een beter cover systeem hebben dan de demo had.
We zullen het dus zien.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ambition88 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:24:
[...]

Verder met progress natuurlijk, waarom zou je opnieuw beginnen? teminste dat zeg ik wel, maar snap dat je misschien voor de ervaring het vanaf t begin wilt spelen. Ik heb echter 50 uur in de demo zitten, heb 2 legendaries en super veel scrap en shards gefarmed, dus het zou stom zijn als ik dan opnieuw begin. :+

Veel plezier alvast! ben benieuwd ik moet helaas nog tot morgen 18.00 wachten (speel op pc)
Same here.. heb alle 4 de classes level 7 en het is nou ook niet zo dat de demo een jaar geleden was :P de story etc zit allemaal nog vers in het geheugen. Gaan dus gewoon lekker door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 21:55
start hem net op.. krijg ik weer dat gezeik dat hij lang op signed in blijft hangen.... hadden ze wel mogen fixen of is het gewoon de load op de servers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunello
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-07 09:03
Als iemand zin heeft in coop!!

Voeg me toe op steam - Scynith

Ik ben rond 1800 met me Devastator online =)

Heb er zin in!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-07 22:24
iemand al reviews gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:03
zijn die er al dan? kan op de bekende sites nog niks vinden.

Edit: hier wel een eerste impressie: https://www.eurogamer.net...k-with-outriders#comments

Veel negatieve punten maar overall is hij nog redelijk te spreken over de game en dus vooral over het crafting systeem heel positief. Wel jammer dat de levels dus maar ietsje groter worden buiten de demo area, had stiekem nog gehoopt dat ze hierin gingen verrassen nog.

[ Voor 51% gewijzigd door Stylze op 01-04-2021 13:37 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Die eurogamer reviewer heeft niet eens laatste level unlocked/ hele story uitgespeeld;

Om nog maar te zwijgen over de end game expeditions :(

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
kihon schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:14:
Die eurogamer reviewer heeft niet eens laatste level unlocked/ hele story uitgespeeld;

Om nog maar te zwijgen over de end game expeditions :(
Nee ik zei ook eerste impressie he..

Zo'n pro gamer op twitch is wel al tijdje met endgame bezig ,hij zei dat hij 6 uur over main campaign heeft gedaan, wel zonder enige side missions te doen melde hij erbij.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Stylze schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:24:
[...]

Nee ik zei ook eerste impressie he..

Zo'n pro gamer op twitch is wel al tijdje met endgame bezig ,hij zei dat hij 6 uur over main campaign heeft gedaan, wel zonder enige side missions te doen melde hij erbij.
En alle cutscenes skippen, niet luisteren naar story; gelijk Rush to end ;w (ook geen Hunts o.i.d.)

En hij heeft de laatste expedition nog niet gehaald _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door kihon op 01-04-2021 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben tegenwoordig geen diehard meer :P ik geniet liever van een game dan rushen. deed ik eerst wel altijd :P

Ga gewoon lekker rustig de main quest maar ook zeker de sidequests doen in elke area. Ben tegenwoordig meer iemand van lekker story volgen en gewoon fun hebben in wat ik doe. Uiteindelijk kom je toch wel op hetzelfde niveau als de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ricmaniac schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:39:
Ik ben tegenwoordig geen diehard meer :P ik geniet liever van een game dan rushen. deed ik eerst wel altijd :P

Ga gewoon lekker rustig de main quest maar ook zeker de sidequests doen in elke area. Ben tegenwoordig meer iemand van lekker story volgen en gewoon fun hebben in wat ik doe. Uiteindelijk kom je toch wel op hetzelfde niveau als de rest
Zo ben ik ook hoor maar de story van deze game was in de demo nog niet best:) als dat zo doorgaat skip ik die cutscenes ook wel snel..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is dat niet een kwestie van smaak ? ik vond het wel leuk juist. Wil weten wat er verder allemaal gebeurd omtrent die anomaly en wat er allemaal tijdens je cryo gebeurd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-07 17:16

Tweakjur

Redacteur
Wij kregen pas gisteren codes. Er moest per se een Day One Patch overheen voordat mensen het mochten spelen...

Zijn er hier trouwens mensen die op pc (Steam) spelen? Ik kan wel wat co-op partners gebruiken 8)
Crossplatform kan ook, al weet ik nog niet hoe goed dat werkt...

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunello
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-07 09:03
Zekerz!!! Voeg maar toe

Steam - Scynith

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ricmaniac schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:10:
Is dat niet een kwestie van smaak ? ik vond het wel leuk juist. Wil weten wat er verder allemaal gebeurd omtrent die anomaly en wat er allemaal tijdens je cryo gebeurd is.
Mja werd ook wel bij zowat alle demo reviews benoemd, niet om iets af te doen van je smaak hoor zijn altijd mensen die iets wel kunnen waarderen terwijl het merendeel het crap vind:)

Maar gameplay is voor mij wel belangrijker dan de story en daar was ik wel happy mee in de demo.

[ Voor 9% gewijzigd door Stylze op 01-04-2021 18:12 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Schijnt dat mensen met een 3080/90 kaart vrij veel last hebben van haperingen.

https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

[ Voor 49% gewijzigd door Ricmaniac op 01-04-2021 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-07 23:13

GforceNL

Out of memory....

Kom op de Xbox niet verder dan “authenticating” helaas, het zal wel druk zijn

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:56
Poah de stabiliteit van de servers is nog niet om naar huis over te schrijven.. uurtje gespeeld nu, zit op level 10 met mijn Technomancer en het speelt wel lekker weg. Valt me niet tegen, over de verhaallijn kan ik nog weinig zeggen maar het verveelt nog nietHopelijk is de stabiliteit van de servers dit paasweekend wat beter 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
heb aardig wat crashes gehad.. kan nu helemaal niet connecten. ben pyromancer.. zat net op world tier 6 te spelen met lvl 10 dat wordt te gek... ff teruggeschroeft naar hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je zou toch ergens verwachten dat ze vanuit de demo toch wel begrepen dat de servers het lang niet altijd aankonden, dat ze ergens nog wat zouden opschalen op basis van de verkopen (en gamepass).

(en zo irritant dat je hoofdmenu muziek niet kan aanpassen zonder ingame te zijn.. muziek wordt nu wel irritant)

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 01-04-2021 21:21 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-06 09:49
Ik vermaak me tot nu toe wel met het spel. Die long range class kan ik echt niet solo spelen, zeker niet met de eindbazen. Vind die tijd class wel tof gedaan. Qua main zal ik met de tank spelen. Welke spelen jullie, gok veel mensen pyro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vecodo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:38:
Ik vermaak me tot nu toe wel met het spel. Die long range class kan ik echt niet solo spelen, zeker niet met de eindbazen. Vind die tijd class wel tof gedaan. Qua main zal ik met de tank spelen. Welke spelen jullie, gok veel mensen pyro?
Ben trickster gegaan. Nog niet echt problemen gehad met de content. op bosses die Bullet damage skill poppen en je slacht ze af.

Speelt idd lekker weg. vond het al gelijk nice waar het verder ging naar de demo. niet direct alleen maar weer meer van hetzelfde

Maarja de server issues zijn fucking klote. Had ik al verwacht maar toch hoop je dat een gamestudio inmiddels geleerd heeft van de game releases van de laatste 15 jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Kunnen jullie inloggen? Ik niet iig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/788133270545760397/827279202256027700/unknown.png

Heel veel mensen hebben last, ze zijn ermee bezig
Al die arme streamers zijn er uit gegooid :D
shakespeare schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:31:
Kunnen jullie inloggen? Ik niet iig

[ Voor 38% gewijzigd door kihon op 01-04-2021 22:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nu toch een bijna anderhalf uur ondoorbroken kunnen spelen en dan speelt het toch gewoon erg fijn hoor. Ik begrijp van andere dat er best veel issues zijn met bepaalde videokaarten. heb ik gelukkig geen last van.

Nu level 12 geworden en heb het erg naar mijn zin met de story.
Ook wel een dikke sniper gedropped gekregen net die het ineens een stuk makkelijker maakt. elke kill met die sniper healt 97 health (1/3e total health)

Ook is het nog is een burst fire sniper XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 00:30
vanavond een poging in coop gedaan op de ps5. Een half uurtje kunnen spelen (de missie die volgt waar de demo eindigt). Helaas in die missie een server connection error tijdens het spelen en met geen mogelijkheid meer kunnen connecten. Dat begint weer lekker.

Gelukkig hadden we It Takes Two nog niet uit, dus daar maar verder mee gegaan. Hopen dat de server issues morgen wat beter onder controle zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Wat mij trouwens op viel, de eerste ‘boss’ moest ik een paar keer proberen om de mechanics goed door te krijgen, uiteindelijk na een lang gevecht gelukt.

Later die dag ging ik dezelfde baas met een vriend doen (hij speelde pyro en ik tank). Ik had verwacht dat deze boss nu veel sneller klaar zou zijn. Dit was niet het geval, super lang boss gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vecodo schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 07:51:
Wat mij trouwens op viel, de eerste ‘boss’ moest ik een paar keer proberen om de mechanics goed door te krijgen, uiteindelijk na een lang gevecht gelukt.

Later die dag ging ik dezelfde baas met een vriend doen (hij speelde pyro en ik tank). Ik had verwacht dat deze boss nu veel sneller klaar zou zijn. Dit was niet het geval, super lang boss gevecht.
ja er zit scaling in. Als je met meer mensen er in gaat word het moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

MaxDlius schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:26:
Ik ben er alleszins helemaal klaar voor!

Al 40u in de demo gepompt...:p
Als ik zie wat een aantal spelers op de Discord van Outriders erin gestopt hebben is dat een druppel :P

Een aantal die gewoon 400+ uur hadden.. En dat was een week geleden ofzo. Zelf zat ik op iets van 120 maar was het 'Legendaries grinden' wel zat.

Hopelijk van het weekend wat tijd.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net de eerste echte boss boss bevochten. Wat een ziek ding was dat.
spoiler:
tering grote spin in die vulkaan

Wel super vet gedaan. Helaas niet gehaald in de laatste fase though XD zo dus nog een keer proberen haha.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-07 17:16

Tweakjur

Redacteur
Ik moet opnieuw beginnen omdat alle beelden (voor de videoreview) in een te lage bitrate gecaptured zijn. Hoe is jullie vrijdag? 8)7

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Tweakjur schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 08:45:
Ik moet opnieuw beginnen omdat alle beelden (voor de videoreview) in een te lage bitrate gecaptured zijn. Hoe is jullie vrijdag? 8)7
Mijn vrijdag is top :D lekker vrij om deze game te spelen.

Naja jou vrijdag lijkt me ook niet verkeerd :P deze game spelen en er voor betaald krijgen

[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 02-04-2021 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 10:19

Luukwa

o/

Ricmaniac schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:06:
Schijnt dat mensen met een 3080/90 kaart vrij veel last hebben van haperingen.

https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
Klopt. Mijn framerate schiet alle kanten op. Na een tijdje spelen gaat het wel beter, zal wel met de cache te maken hebben, maar microstutters blijven aanwezig.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Vecodo schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 07:51:

Ik speel solo, maar ik krijg die boss niet down :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:44

m0nk

16-09-2003 15.15

shoombak schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:08:
[...]

Ik speel solo, maar ik krijg die boss niet down :+
Blijven bewegen en geduld. Mij is het ook geluk.. :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
m0nk schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:11:
[...]

Blijven bewegen en geduld. Mij is het ook geluk.. :+
Check je items, ik had blijkbaar stuk betere items.
Bewaar je skills voor als hij een special gaat doen. Ik had bij de eerste baas veel moeite met ‘Thunder storm’. Dus gebruikte mijn skill-breaker altijd voor die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Ricmaniac schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 08:25:
Net de eerste echte boss boss bevochten. Wat een ziek ding was dat.
spoiler:
tering grote spin in die vulkaan

Wel super vet gedaan. Helaas niet gehaald in de laatste fase though XD zo dus nog een keer proberen haha.
ik vondt hem nogal makkelijk speel coop op tier 6/7.. vindt het allemaal redelijk makkelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

shakespeare schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:40:
[...]

ik vondt hem nogal makkelijk speel coop op tier 6/7.. vindt het allemaal redelijk makkelijk
hmm misschien coop maar is doen dan. ik moest hem 3 keer proberen XD Ja in coop heb je natuurlijk revives enzo.. als je solo keertje dood gaat is het gelijk een reset.

Zit nu zelf ook op world tier 7, flink moeite mee nu op lvl 13

[ Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 02-04-2021 09:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spellingerror
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02-06-2021
Super blij met dit spel! Speelt heerlijk weg op de xsx. Om SE en PCF te supporten heb ik hem maar gekocht, terwijl hij al bij de GPU zat. Nieuwe IPs verdienen extra winsten voor het lef en de hoeveelheid werk. Have fun Outriders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Speel nu ook coop met een maatje en dan is het idd een heeeel stuk makkelijker ja!
alle fights waar ik dood ging is echt 2 vingers in de neus nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Coop is wereld van verschil, kon redelijk testen met 2 abilities waarvan 1 ~50% dmg doet, de ander zo goed als 100%, maar in coop blijft die laatste ~70%, dus het is geen liniaire opschaling bij coop (HP * 2), maar je damage output is dat natuurlijk wel.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ik speel wel solo maar vind het wel lekker dat het een uitdaging is, dat world tier systeem is ook wel echt top dat als het echt even te moeilijk wordt dat je even terug kan schroeven.

Vermaak me weer zeer goed hoor speelt echt heerlijk.

Gamespot heeft de review in progress nu op een 8 staan, terwijl zij vaak wel kritisch zijn dat zegt ook wel echt wat.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Stylze schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:38:
Ik speel wel solo maar vind het wel lekker dat het een uitdaging is, dat world tier systeem is ook wel echt top dat als het echt even te moeilijk wordt dat je even terug kan schroeven.

Vermaak me weer zeer goed hoor speelt echt heerlijk.

Gamespot heeft de review in progress nu op een 8 staan, terwijl zij vaak wel kritisch zijn dat zegt ook wel echt wat.
Toch is het ook een gedeelte verwachting altijd... als je verwacht dat je een open world game ala division krijgt kan je flink telleurgesteld worden. als je weet hoe het is zoals het is kijk je daar langs heen en ga je naar andere dingen kritisch kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
inmiddels level 11 world tier 5. Wat een top game. Tot nu toe vind ik alles heel erg goed uitgewerkt, de skill tree builds, het crafting systeem gebaseerd op resources, het kunnen aanpassen van je attributes op wapens of armor, echt heel mooi gedaan.

Het world tier systeem werkt heel erg goed. Als het te makkelijk wordt dan schakel je eigenlijk automatisch wel over naar een hogere tier omdat je elke tier vrij moet spelen. Heel mooi gedaan.

graphics op de ps5 zijn goed (niet wereld schokkend, maar gewoon echt goed). De AI van de tegenstanders vind ik ook erg goed. Ze gebruiken cover erg goed voor de AI karakters en ook hoe ze aanvallen en flanken vind ik mooi gedaan.

Soms komt er zo'n game uit die echt dingen goed uitwerkt, dit is naar mijn mening zo'n game. Voor een looter shooter kan ik eigenlijk niks bedenken wat hier beter had gekund.

Het is overigens geen open wereld game, ik vind het meer lijken op diablo kwa game opzet (zowel level systeem, als crafting als het looting systeem.) Je krijgt gewoon quests die in voorgedefinieerde levels uitgevoerd moeten worden, waartussen je kunt travelen (net zoals in de adventure mode in diablo)

[ Voor 15% gewijzigd door robinez op 02-04-2021 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Klinkt als een leuke looter shooter en ben van plan om 'm voor Stadia aan te schaffen. Aan de bezitters hier, is deze game te vergelijken met games als The Division2 en Destiny 2…?

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Deurstopper schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:04:
Klinkt als een leuke looter shooter en ben van plan om 'm voor Stadia aan te schaffen. Aan de bezitters hier, is deze game te vergelijken met games als The Division2 en Destiny 2…?
ja, het heeft van beide games wel aspecten maar ik kan niet zeggen van oke dit lijkt op de division of dit is destiny 2 maar het is wel zo'n soort game. Destiny 2 het minst denk ik op loot na omdat dit 3rd person is.

Voor mijn idee heeft het het meeste weg van Remnant from the Ashes

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 02-04-2021 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
nee, dat zijn meer open wereld looter shooters. Dat is deze game niet.

Plat gezegd vind ik dit dit gewoon een diablo kloon maar dan in shooter vorm waarbij de quests lijken op die van destiny kwa opzet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Mwa, gunplay is redelijk uniek. Gameplay zou je kunnen vergelijken met dat van The Division.
Maar da's ook puur een mening.

Het is een goeie looter-shooter die met wat updatejes hier en daar een top game kan worden :).

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

robinez schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:14:
[...]

nee, dat zijn meer open wereld looter shooters. Dat is deze game niet.

Plat gezegd vind ik dit dit gewoon een diablo kloon maar dan in shooter vorm waarbij de quests lijken op die van destiny kwa opzet.
Diablo kloon, leg uit?

Soundcloud!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
de hele opzet is hetzelfde als diablo, je krijgt een quest, dan moet je een level laden, die clear je en aan het eind ligt het item wat je moet halen. Je hebt vier karakters met skills die samen kunnen werken als je coop speelt. En het hele leveling systeem en crafting en attributes systeem is praktisch gelijk aan hoe het in diablo werkt kwa skills en accolades en skill tree.

Als je daar dan ook nog bij optelt in diablo hoe de adventure mode werkt en de rifts dan heb je min of meer de gameplay van outriders te pakken.

Daarom vergelijk ik het ook met diablo. En dat is eigenlijk een mega compliment want ik vind diablo echt subliem uitgewerkt op dat vlak en dat herken ik ook in outriders kwa diepgang.

de visuele presentatie lijkt uiteraard minder op diablo, dat heeft meer weg van destiny 2.

[ Voor 5% gewijzigd door robinez op 02-04-2021 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oke, zo zie je dat iedereen het toch weer anders beleeft :P
Maargoed ik snap wat je zegt alleen het crafting gaat een heel stuk verder dan Diablo.

Maar laten we hopen dat dit een game is die endgame ook nog leuk is en er straks games uitkomen die hiermee vergeleken gaan worden :P

Crafting heeft hier alleen echt veel meer mogelijkheden dan in diablo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Cover based 3rd person deed mij eerlijk gezegd denken aan Gears Of War.

Heeft Outriders een active reload? :+ Ik hoop komend weekend de eerste stappen te zetten in Outriders.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-07 18:16
Heb nog niet veel over deze game gelezen, maar zijn de quests die je moet doen elke keer hetzelfde zoals bij Destiny ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vlaanderen1 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:11:
Heb nog niet veel over deze game gelezen, maar zijn de quests die je moet doen elke keer hetzelfde zoals bij Destiny ?
als verhaal volgens je niks boeit zijn de quests veelal hetzelfde ja. het is gewoon: ga daar heen, je komt daar en killt de baas, ga verder.

Maar ik volg het verhaal en dan maakt dat niet zo uit want dan weet je waarom je verder aan het gaan bent :P maarja je zal inderdaad geen quest vinden die anders is dan kill iets. (voor zover ik weet als level 20 speler)

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 02-04-2021 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Springbokkie schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:57:
Cover based 3rd person deed mij eerlijk gezegd denken aan Gears Of War.

Heeft Outriders een active reload? :+ Ik hoop komend weekend de eerste stappen te zetten in Outriders.
Als je ergens een game moet noemen die er op lijkt, dan is het GOW. Niet raar, zij hebben ook 1 van de delen van GOW gemaakt, de shotgun is bijna identiek qua werking zelfs. Maar geen actieve reload, dat is enige wat mist (en die granaten :P). Ook de 'omvang' van de levels zit redelijk in dezelfde style, ruimte naar ruimte, met meestal wat zijtakjes en final boss en scenematics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Het spel word wel beter en beter zeg. Kom steeds verder weer coole dingen tegen. Begin nu ook af en toe echt goeie loot te krijgen.

Nog steeds maak ik me zorgen om de endgame :P hoop gewoon dat dat goed is uitgewerkt.

Net wat wanted missions gedaan en zojuist mijn eerste hunt. Was mega pittig solo (world tier 8 )

[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 05-04-2021 01:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:11
Servers down op Xbox.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

pc ook.. we zitten allemaal op dezelfde servers he :P

Je merkt dat het weer avond is in EU.. rond 19:15 eerste DC en nu alweer hele tijd problemen. Hele dag gespeeld en nergens last van gehad tot nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

https://status.outriders.net/

Is gewoon al een uur lang issue..

Maar ik kan gewoon niet geloven dat het geen capaciteits issue is. Precies nu als gemiddeld mens thuis komt uit werk, klaar is met eten etc.. precies dan weer issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
Oké nu kreeg ik wel ff een ziek flip momentje, na een half uur kunnen inloggen; boss op 1 hp en disconnect. Dit is nog erger dan Destiny 1 in het begin 😑 Kijk het dit weekend ff aan anders gaat de game in de ijsbak tot alles gefixt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spellingerror
Kom thuis, grof geld uitgegeven aan een keuken voor ons nieuwe huis dus tikkeltje chagrijnig. Eten en kind op bed om 8u, vrouw aan het hobbyen: slinger xbox aan. Wat denk je? Login issues. Hrmpf. Zit niet mee! Ach ja, morgen weer een kans...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-06 15:06

bbblije

Riiiiight

Spellingerror schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 20:43:
Kom thuis, grof geld uitgegeven aan een keuken voor ons nieuwe huis dus tikkeltje chagrijnig. Eten en kind op bed om 8u, vrouw aan het hobbyen: slinger xbox aan. Wat denk je? Login issues. Hrmpf. Zit niet mee! Ach ja, morgen weer een kans...
Ja! Ik had mn koffie net te lang laten staan, wat denk je... koud! En nu server problemen. Klote idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

frank131331 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 20:32:
Oké nu kreeg ik wel ff een ziek flip momentje, na een half uur kunnen inloggen; boss op 1 hp en disconnect. Dit is nog erger dan Destiny 1 in het begin 😑 Kijk het dit weekend ff aan anders gaat de game in de ijsbak tot alles gefixt is.
nou dat valt volgens mij ook wel mee :P Destiny 1 kon ik bijna een hele dag niet spelen. dit is nu anderhalf uur :P Niet dat ik het goed praat hoor .. super irritant dit maarja. Hele dag wel goed kunnen spelen dus dan verzacht het de avond een beetje.. maar duurt nu wel een beetje te lang ja.. al ruim anderhalf uur storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Eindelijk de servers zijn up... 4,5 uur geduurd jesus.. en ik heb er voor morgenavond niet veel meer vertrouwen in. :P

gelukkig overdag de hele dag de tijd morgen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
matchmaking werkt niet op ps5.. dat is jammer hopelijk fixen ze dit wel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Werkt hetzelfde als destiny, dat je altijd een random fireteam kunt maken voor bijvoorbeeld een eindbaas te verslaan??

[ Voor 3% gewijzigd door Frank1973 op 03-04-2021 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
het is wel erg slecht hoor.. vanochtend weer story proberen te coopen met mijn broertje, continu disconnects bij hem. die servers zijn zo brak. signed in issue dat hij blijft hangen.

wat is dat tegenwoordig met die developers, ze moeten van te voren toch load testen en alles ? wordt tijd dat PS makkelijker gaat worden met refunds, onacceptabel wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
shakespeare schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 08:49:
het is wel erg slecht hoor.. vanochtend weer story proberen te coopen met mijn broertje, continu disconnects bij hem. die servers zijn zo brak. signed in issue dat hij blijft hangen.

wat is dat tegenwoordig met die developers, ze moeten van te voren toch load testen en alles ? wordt tijd dat PS makkelijker gaat worden met refunds, onacceptabel wat mij betreft.
Ze zijn best makkelijk met refunds hoor ik heb afgelopen 2 maanden 2 games na paar uur spelen zonder enige problemen het geld binnen dag terug gekregen.

Niet dat ik dat met deze game ga doen vind het echt een toffe game! Disconnects zullen echt wel gefixed worden.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja toenstraks rond een uur of 9:15 was er ook weer een server issue. gelukkig duurde die maar 5 minuten en zit nu gewoon weer lekker te spelen maar hoop toch echt dat et vandaag vol te houden is.

Ben inmiddels best ver in de story en toevallig dacht ik net nog.. heb echt veel fun met de game. Al zou uiteindelijk blijken dat je de endgame wel gezien hebt na 4 uurtjes (wat denk ik wel iets meer is door de hoeveelheid expeditions) en ze niet willen hergrinden dan vond ik het me euro's alsnog wel waard.

Op de server issues na heb ik geen enkel probleem met deze game.. moeilijkheidsgraad is hoog genoeg als je solo speelt.. coop mag wel iets moeilijker imo maar daarmee is alles gezegt.

En natuurlijk moet cross platform beter gefixt worden maar dat komt vast wel gauw goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Ik vind het een leuke, goede game.
De serverissiues buitengesloten is het Toppie :)
Niet te makkelijk, maar ook niet te moeilijk, je kan de World Tier terugschroeven indien je wilt.

Later bij de endgame krijg je expeddtions met CT (Challenge Tier); deze gaan hoger dan WTs.
De laatste is alleen maar te doen op CT15 en dus is er genoeg endgame( voor mij) :D
Gaat wel ff duren voordat ik dat haal ;)
Expeditions zijn moeilijker dan de "normale" campaign.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DPPzpCuFqkV89vCN6D6VYx7SDoc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DUE5dAAIHuTOjrLoIkHPcEjq.png?f=user_large

Yay mijn eerste legendary :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Provin915
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-12-2024
Heerlijke spel, alleen server issues pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ricmaniac schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 09:41:
Ja toenstraks rond een uur of 9:15 was er ook weer een server issue. gelukkig duurde die maar 5 minuten en zit nu gewoon weer lekker te spelen maar hoop toch echt dat et vandaag vol te houden is.

Ben inmiddels best ver in de story en toevallig dacht ik net nog.. heb echt veel fun met de game. Al zou uiteindelijk blijken dat je de endgame wel gezien hebt na 4 uurtjes (wat denk ik wel iets meer is door de hoeveelheid expeditions) en ze niet willen hergrinden dan vond ik het me euro's alsnog wel waard.

Op de server issues na heb ik geen enkel probleem met deze game.. moeilijkheidsgraad is hoog genoeg als je solo speelt.. coop mag wel iets moeilijker imo maar daarmee is alles gezegt.

En natuurlijk moet cross platform beter gefixt worden maar dat komt vast wel gauw goed.
Volgens mij hebben ze beat weel veel aandacht aan de endgame besteed, denk dat dat best wel goed in elkaar zit.

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spellingerror
kihon schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 09:53:
Ik vind het een leuke, goede game.
De serverissiues buitengesloten is het Toppie :)
Niet te makkelijk, maar ook niet te moeilijk, je kan de World Tier terugschroeven indien je wilt.

Later bij de endgame krijg je expeddtions met CT (Challenge Tier); deze gaan hoger dan WTs.
De laatste is alleen maar te doen op CT15 en dus is er genoeg endgame( voor mij) :D
Gaat wel ff duren voordat ik dat haal ;)
Expeditions zijn moeilijker dan de "normale" campaign.
Dat klinkt leuk. Gezien de verkoopaantallen hoop ik dat ze expeditions blijven toevoegen (gratis model?) en story content DLC zullen blijven ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oke world tier in coop is mij nu ook iets duidelijker..

Iemand met lagere world tier kan gewoon een hoger iemand joinen.
Dan speel je op de WT van de party leader (ook als die hoger is dus)

Maar alleen jij krijgt dan XP voor je world tier en je maat niet.. tot dat iedereen in de party op zijn world tier niveau zit. Maar hierdoor kan je dus al wel hogere lootdrops etc krijgen dan dat je zelf had kunnen krijgen

vermoed dus eigenlijk dat er straks een boost mechanic in zit voor alts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Spellingerror schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 12:29:
[...]

Dat klinkt leuk. Gezien de verkoopaantallen hoop ik dat ze expeditions blijven toevoegen (gratis model?) en story content DLC zullen blijven ontwikkelen.
Ja daar heb ik ook wel goeie hoop in... er zijn meerdere interviews ook geweest waarbij zij zeggen tegen extra aankopen te zijn en gewoon de buy 2 play hanteren ..

Nu weet ik alleen niet of ze daar alleen microtransactions mee bedoelen of ook DLC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flabsie
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 30-08-2022
Ricmaniac schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 12:38:
[...]

Ja daar heb ik ook wel goeie hoop in... er zijn meerdere interviews ook geweest waarbij zij zeggen tegen extra aankopen te zijn en gewoon de buy 2 play hanteren ..

Nu weet ik alleen niet of ze daar alleen microtransactions mee bedoelen of ook DLC
"Right now, it's up to the players." Creative Director Bartek Kmita told CBR when asked about potential DLC for the game. "If they want more, we are more than happy to create more content, more adventures, more stories, more classes, other things. Right now, we're not thinking about that. We want to ship the game, but then we'll see how people are reacting."

Bron: https://www.cbr.com/outriders-dlc-plans/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-06 12:08
Vanmiddag met deze game begonnen op mijn op donderdag ontvangen PS 5 en ik moet zeggen dat ik me er prima mee vermaak :) Alleen beetje jammer dat ik nu niet meer ingelogd kom, meer mensen hier last van? (Edit: het werkt gelukkig weer :) )

[ Voor 8% gewijzigd door Joetje079 op 03-04-2021 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Joetje079 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:13:
Vanmiddag met deze game begonnen op mijn op donderdag ontvangen PS 5 en ik moet zeggen dat ik me er prima mee vermaak :) Alleen beetje jammer dat ik nu niet meer ingelogd kom, meer mensen hier last van? (Edit: het werkt gelukkig weer :) )
ja, de game heeft wat opstart problemen.
server disconnects het meest, maar ze zijn er mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:03

Roshnak

PSN: Roshgill

Servers lijken weer overbelast, ik kom er niet meer in op de ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-06 12:08
Roshnak schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:42:
Servers lijken weer overbelast, ik kom er niet meer in op de ps5
Ik ben er ook weer uitgeknikkerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/811578856770895894/827950891780669450/unknown.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GHeyilNd1znuzS-SwftNajr1sJQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/87Wq7fTdtquAbdAKGGIPNxwp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 73% gewijzigd door kihon op 03-04-2021 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
Thx, ik probeer het met een uurtje wel weer. Goed moment om de eerste van de avond los te trekken 🍻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
matchmaking werkt niet meer op ps5 sinds 1,5 dag ongeveer, je kan niemand vinden. disconnect net weer middle of an fight.. wel een amateuristische bende als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja, sorry dit, sorry dat, working on it, het blijft irritant dat dit gewoon een always online game is geworden, grappig hoe elke uitgever en console werd afgebrand met een always online, maar bij een game waar je in principe prima solo kan spelen, is het een kwestie van 'start up issues, heb geduld'?

Division wordt er nog steeds op aangevallen, terwijl D3 op console gewoon een offline modus heeft, dat zelfs als er problemen zijn, je in ieder geval door kan spelen. Heb al 3 cutscenes gemist, weetikhoeveel loot, en paar goeie parties kwijtgeraakt (welke je niet kan terug vinden omdat het ook PS mensen zijn).

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 03-04-2021 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
't is wel een beetje ruk inderdaad. Iedere keer met primetime ligt t eruit. En ik speel solo op dit moment, dus boeit mij die hele server nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spellingerror
Hele avond zonder disconnects kunnen spelen van 8 tot half 11. Wat een spel... Doet me beetje denken aan een FPS versie van dark souls soms. Heb geen meta build (er zijn echt OP combi’s) en kloot maar wat aan. Difficulty scales prima in je eentje. Bossfights zijn top so far. Benieuwd naar de endgame! Anders lekker door naar de volgende game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SinergyX schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 22:01:
Ja, sorry dit, sorry dat, working on it, het blijft irritant dat dit gewoon een always online game is geworden, grappig hoe elke uitgever en console werd afgebrand met een always online, maar bij een game waar je in principe prima solo kan spelen, is het een kwestie van 'start up issues, heb geduld'?

Division wordt er nog steeds op aangevallen, terwijl D3 op console gewoon een offline modus heeft, dat zelfs als er problemen zijn, je in ieder geval door kan spelen. Heb al 3 cutscenes gemist, weetikhoeveel loot, en paar goeie parties kwijtgeraakt (welke je niet kan terug vinden omdat het ook PS mensen zijn).
Dat D3 een offline modus heeft is wel de reden dat de game kut is op console. zo kwam ik in een public game een dude tegen met allemaal fake items die in het echt niet bestaan omdat het super makkelijk te modden is doordat het offline playable was en files aan te passen. Dat wil je in games als dit niet wat vervolgens ook online word gespeeld. Zeg niet dat dat automatisch hier dan ook het geval zou zijn hoor ik vind dit inderdaad ook super kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Toch nog redelijke progress kunnen maken nadat de servers weer up waren. Inmiddels level 26 en speel op WT12. Denk dat ik morgen avond de campaign in ieder geval wel af kan maken (mits de servers mee werken)

Dan ga ik alle sidequests en hunts etc die ik nog gemist heb af en daarna maar is kijken wat die expeditions inhouden met de bijbehorende challenge tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-07 22:05
Net pas voor het eerst een trailer gezien van deze game. Even wachten tot die server issues opgelost zijn en dan eens aanschaffen! Graag een PM als het opgelost is haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ricmaniac schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 23:58:
[...]

Dat D3 een offline modus heeft is wel de reden dat de game kut is op console. zo kwam ik in een public game een dude tegen met allemaal fake items die in het echt niet bestaan omdat het super makkelijk te modden is doordat het offline playable was en files aan te passen. Dat wil je in games als dit niet wat vervolgens ook online word gespeeld. Zeg niet dat dat automatisch hier dan ook het geval zou zijn hoor ik vind dit inderdaad ook super kut.
Je weet dat de PC kant al sinds de demo cheaters hebben? inf health, instakill, inf ammo, full skillpoints, etc, een offline of online samegame doet daar bar weinig tegen.

Daarbij, D3 items komen uit een heel andere bron dan de offline modus nu op de XBO/PS, probleem zit in migratie van oudere savegames van de vorige consoles waarom dit mogelijk is. Daarnaast is always on helemaal geen enkele preventie van zulke zaken, borderlands 3 bijvoorbeeld op de PC kan je vrij modden bij het leven en je savegame wordt netjes gescyned met Epic zodat je weer online kan spelen, op console kom je niet zomaar bij je savegames, laat ze staan ze aanpassen en weer uploaden.

Mij boeit het niet welke kant ze kiezen, zolang ze hun zooi maar op orde hebben. Inmiddels draait het, maar is geen random party meer te vinden, de primaire reden waarom ik de game ging spelen was net als Destiny of Division in random parties komen, beetje schieten en iedereen happy, maar sinds donderdag is het tot heden 6x gelukt.

Wel humor dat ze nu de gamepass spelers de schuld geven dat de servers te druk zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
om eerlijk te zijn de game voelde bij de demo een beetje cheap ik weet niet waarom.. maar die server problemen zijn echt om te janken. gisteren coop proberen te doen met mijn broertje, om de 5 minuten gedisconnect.

Matchmaking werkt niet op PS, je vindt geen match dus je kan alleen solo spelen.
Volgens mij is deze game gemaakt om samen te spelen, anders wordt het wel erg eenzaam met je stats.
Tevens blijft hij soms meer als 5minuten hangen op signed in, dit issue was er al bij de demo.

Ik vindt dit toch wel erg slecht hoor...

bij de launch kwam er ook nog wel eens random in je game, dit maakt volgens mij het mp gedeelte van de game. heb het net weer geprobeerd je vindt geen match.

[ Voor 12% gewijzigd door shakespeare op 04-04-2021 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spellingerror
@shakespeare ik heb juist het gevoel dat alle spanning weg is zodra je samen speelt. Paar keer iemands game random gejoined, maar het is echt te makkelijk. Enemies worden voor m’n gevoel 10-20% sterker, dus je maakt het per saldo 40-45% makkelijker. Hoop dat ze dit beter laten scalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Spellingerror schreef op zondag 4 april 2021 @ 07:47:
@shakespeare ik heb juist het gevoel dat alle spanning weg is zodra je samen speelt. Paar keer iemands game random gejoined, maar het is echt te makkelijk. Enemies worden voor m’n gevoel 10-20% sterker, dus je maakt het per saldo 40-45% makkelijker. Hoop dat ze dit beter laten scalen.
hmm ik ben verder gegaan solo en heb juist het idee dat het makkelijker wordt.. ben nu lvl 20 op world tier 7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:44

m0nk

16-09-2003 15.15

Eindelijk weer eentje. Tijdens de Campain. Gelijk mod erop, heerlijke gun.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f_R3qsV6T7nMi457cah37FMvk_g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/a5nyFLqkakMonNc0IpaYkFUo.jpg?f=user_large

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
shakespeare schreef op zondag 4 april 2021 @ 08:08:
[...]

hmm ik ben verder gegaan solo en heb juist het idee dat het makkelijker wordt.. ben nu lvl 20 op world tier 7
Denk dat heel veel te maken hebt met world tier, je gear en mods.. ik kan world tier 7 net niet aan (level 15). Dus heb hem terug gezet naar 6. Nog niet heel erg bezig met stats, mods, etc. Komt later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Geweldige game!, maar matchmaking moet echt snel gefixed worden, bijna onmogelijk op series x , en kan wel wat back up gebruiken.... Iemand tijd om een enorme spin aan een paar extra gaatjes te helpen? Stuck

*Edit* hij heeft t loodje al gelegd😈 back up nog altijd welkom

[ Voor 14% gewijzigd door robzzzzzzzz op 04-04-2021 19:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vanmiddag nog even een paar uurtjes kunnen spelen.

Ben nu level 29 en speel op World Tier 14.. is echt megaaaa pittig maar dat vind ik juist het toffe hier aan.
Had al heel lang level 30 kunnen zijn door gewoon de world tier wat omlaag te gooien maar dit vind ik juist het leuke hier aan :P

Hierdoor ben ik wel een hoger item level dan gemiddeld level 30 speler dus hopelijk is dit zometeen een mooie begin stap in expeditions.

Ook een mooie legendary gehad op dit level (The Iceberg)
Ziet er ook nog dik uit.
Ingame komt er een cold effect van af. leuk detail ook wel dat ze de binnenkant van die scope ook ijzig hebben gemaakt wanneer je richt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sMmTpYVn6iYYid-UIVymY7wVNzE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XMbYzUxqlLchTMPHxVaQEHXT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Ricmaniac schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:07:
Vanmiddag nog even een paar uurtjes kunnen spelen.

Ben nu level 29 en speel op World Tier 14.. is echt megaaaa pittig maar dat vind ik juist het toffe hier aan.
Had al heel lang level 30 kunnen zijn door gewoon de world tier wat omlaag te gooien maar dit vind ik juist het leuke hier aan :P

Hierdoor ben ik wel een hoger item level dan gemiddeld level 30 speler dus hopelijk is dit zometeen een mooie begin stap in expeditions.

Ook een mooie legendary gehad op dit level (The Iceberg)
Ziet er ook nog dik uit.
Ingame komt er een cold effect van af. leuk detail ook wel dat ze de binnenkant van die scope ook ijzig hebben gemaakt wanneer je richt.

[Afbeelding]
Zozo dat doe je goed.
Ik ben afgehaakt bij WT12 en naar expeditions gegaan.

WT15~CT9.
Wanneer je bij expeditions ben, hit me up _/-\o_ (als je wi O-) l)

Altijd leuk om met andere mensen te spelen

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste