[Multi] Outriders

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:19
kihon schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 01:15:
[...]

[Afbeelding]

Devastator die niks toevoegd? _/-\o_
En welke extra Dev nerf dan? is volgens mij niks generfed voor Dev.
Het klopt dat Dev gear afhankelijk is, maar dat zijn ze allemaal toch wel.
Nu al helemaal
Mooie cijfers, niks tegen devestators verder, maar van alle classes heeft die wel de minste liefde gekregen. De invulnerable nerf hit ook de dev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Irrival schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:36:
[...]

Dat zijn flinke nummers! Speel je een anomaly Dev?
Ja Full AP stacken

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Bij mij is vandaag mijn loot gewhiped en mijn character gebroken.
Als ik een spel start krijg ik na 2 seconden "could not connect to outrider servers".
Voor mij is het nu wel klaar. Alle progress, alle loot, mn hele character weg.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

hexta schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:49:
Bij mij is vandaag mijn loot gewhiped en mijn character gebroken.
Als ik een spel start krijg ik na 2 seconden "could not connect to outrider servers".
Voor mij is het nu wel klaar. Alle progress, alle loot, mn hele character weg.
Dat heb ik dus ook gehad |:( ;w
Is gewoon heel K
Als het goed is wordt het volgende week gefixed.

Reddit post >

Inventory & Accolade Wipe Issues
This is an issue that we are continuing to keep an eye on. Please leave us a note here if you encounter any wipes (Inventory or Otherwise) during regular play.

04.04 Edit:

We're currently discussing the best possible ways to resolve this issue and ensure we are able to help everyone who has been affected. For now we are focusing efforts on stabilizing servers, which in turn should reduce these first weekend occurrences.

Once that's been done, I'm hoping to share news around the way we intend to get players back on their feet.

We're still figuring out whether the best way would be a one-to-one customer support team method (which may be more accurate but would take much longer and may not be feasible if there are many cases), or whether we are able to (as previously) run a mass-one-off restoration event via our backend.

Heb iig een post gemaakt
Zo te lezen hebben er best wat mensen last van ;( :F

Inventory Wipes & Restoration:

We believe that the rate of this bug appearing should be greatly reduced once the upcoming patch has been published. With crash fixes in place, we intend to run a one-off mass restoration. Here are our intentions for this restoration:

Restoration should take place on a specific day and should be a one-time event

The exact date is TBC but we’re hoping for this to occur in the coming week(s)

We will update you when we have confirmation of date and timings

We will only be able to restore the most valuable tiers of items lost, e.g. Epics and Legendaries.

We will be unlikely to restore an inventory full of blue gear.

The restoration should be additive to your inventory. It should not replace your current inventory.

Restored items may not be have the exact same stats as the lost items

Note that restoration will not be possible for items that were acquired but where the game connection was terminated before an autosave could complete as those items would never have made it into your server inventory/our logs. Such suspended autosaving is noticeable when the yellow autosave icon stays active for a longer period of time.

For any individual restorations that were missed, or that occur in future, we plan to equip our teams to help on an ad hoc basis.

Please note that these are our intentions that we are providing here for transparency. While we will try our hardest to make things right, we unfortunately cannot make guarantees for the specifics of the above or the timeline of this, as we may run into technical difficulties that delay our work.

The Accolades Wipe issue is something we're again looking into whether we can run as part of such a one-off restoration or whether we will need to tackle these cases on a one-to-one basis. Accolades are a more complex piece of data per profile than a piece of equipment, so working through a solution here is taking a little more time.

[ Voor 41% gewijzigd door kihon op 10-04-2021 12:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gaat nu eindelijk lekker. zit nu op CT13

inmiddels + 14 gedaan ook. net te laat helaas voor + 15 te unlocken.

Ben toch weer terug gegaan naar mijn Trickster en deze wat ge-finetuned.
Er zit zo'n groot verschil ook trouwens in lvl47-49 bijv met items. Dus nu paar keer +14 doen denk ik tot alles goed genoeg is voor +15

[ Voor 78% gewijzigd door Ricmaniac op 10-04-2021 14:26 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ben level 30 WT12 en de storyline nog steeds niet uitgespeeld.. Zit wel op het einde, doe gelijk alle sidemissions en hunts.. Tot nu toe top game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Er zijn heel veel mensne met Inventory Wipes schijnt.

Ik ben er o.a. 1 van.

Zou maar ff geen multiplayer spelen. (ik ff helemaal niet)
Ook geen solo. See @SouLmaN s bericht onder deze
Ze zijn er mee bezig

Since the recent patch we have seen an increase in reports of this issue and are investigating it urgently.

Voor alle crashes >

The Game store 300 MB of date each time you crash.
Go to AppData\Local\Madness\Saved\Crashes and check how big the folder is. Every time you crash, it will save around 300 MB of Data, this stacks very quickly.

Ik had 10 gig 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door kihon op 10-04-2021 21:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
kihon schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 20:21:
Er zijn heel veel mensne met Inventory Wipes schijnt.

Ik ben er o.a. 1 van.

Zou maar ff geen multiplayer spelen. (ik ff helemaal niet)
Ook solo!
Outriders is currently having a major bug where your Character/Stash/Account can be wiped, We recommend not playing your Main Characters for now (Happens in both Solo and MP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Blijkbaar gaat dus de hele communicatie alsnog via hun servers, eerder vandaag 2 xbox'es met elkaar verbonden, gewoon een geel-netwerk icoon, staan letterlijk naast elkaar op dezelfde router :/

Ze hebben nog veel te doen aan de servers, de hitregistratie is bij een party om te huilen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
zo campaign uitgespeeld.. world tier 8 geloof ik. zal wel niet hoog zijn, ben er doorheen gerushed. heb die laatste boss met wat tiers minder gepakt. expedition gedaan.. voor nu gaat hij voorlopig niet meer aan. denk niet dat de multiplayer mij nog lang bezig gaat houden.

7.5 wat mij betreft, eigenlijk een 6 met de problemen die er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spellingerror
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02-06-2021
Gisteren groot deel van de story crossplay met een maat gedaan. Mooi man. Werkt top, inventory wipe gezeik gelukkig niet gehad. Schijnt grote issue te zijn, frustrerend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Wat is er mis met de series X versie van Outriders tov de PS5 versie...Op de PS5 loopt het spel perfect, geen storingen niks. Maar op de series X heeft hetzelfde spel last van artifact problemen in water of met regendruppels. Ook komen deze zelfde gekleurde "storingen" voor bij The Medium en Fortnite...Maar op PS5 niet.
Er wordt geroepen dat het een Unreal Engine ding is, maar waarom zie ik dit dan niet op de PS5 terug?

Zal er dan toch gewoon een design fout zitten in die Series X ? Het duikt bij veel mensen op, maar niet perse bij hetzelfde spel (ik had bv. bij Gears 5 weer helemaal geen last, of Horizons 4, en andere mensen weer wel, ik bij Warzone, Outriders, en weer een groep niet)
het is een vaag iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:27
De game bevalt me beter dan ik verwacht had maar het blijft ruk om met anderen te spelen. Vanochtend vroeg ging dat prima en stabiel maar zodra er meer mensen gaan gamen knal je er telkens uit, als het al lukt om een party op te zetten. Blij dat het in Gamepass zit want met deze problemen is de game voor mij hooguit twee tientjes waard.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Hot damn, ik blijf me gewoon onwijs vermaken met 'Outriders'. Wat mij betreft een érg leuke verrassing! 8) (y)

Ik doe rustig aan en neem de tijd om het verhaal te doorlopen; ondertussen neem ik de side quests, hunts en bounties mee. Wat World Tiers betreft zit ik nu op WT8 en dat is soms best uitdagend. :') :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p21Gx05-16uf652Fs0OXVaCGzWI=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/J4nl5bD5PQBLCc8FU0firaIl.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UvcFLqNQ8nUHMDy2bdrkmJycAMU=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/a9A7UM70VfHkZxYZMxHaR9Jm.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z48HAC-kvh4mwCEhRI2IovNdvQk=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/1kag8umW4lhZ8uNCQNw9zK5s.png?f=fotoalbum_medium

[YouTube: Outriders - Gameplay Video #1 (Xbox Series X)]

[YouTube: Outriders - Gameplay Video #2 (Xbox Series X)]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Story vanmiddag uitgespeeld, op level 30 WT14..

Continue de gear mee geleveld en de mods waar ik het beste mee uit de weg kwam.

Nu nog even 2 hunts dan heb ik ze allemaal gehad.. Alles solo, geen moment terug geschroefd, af en toe flink gevloekt..

Eerste 24 levels de middelste tree gespeeld, alles gebaseerd op health en armor mods

Op een bepaald moment kwam ik echt wel DPS te kort, toen alles in de bovenste tree gepompt en het gaat me goed af.

Legendaries zijn leuk, maar vaak zijn de epic's beter.

Dit allemaal met de technomancher, wil hierna nog 1 character doen, welke weet ik nog niet. Ik neig naar Devastator, want die zal nog wel een buf gaan krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Frank1973 schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:48:

Continue de gear mee geleveld en de mods waar ik het beste mee uit de weg kwam.

Nu nog even 2 hunts dan heb ik ze allemaal gehad.. Alles solo, geen moment terug geschroefd, af en toe flink gevloekt..

Eerste 24 levels de middelste tree gespeeld, alles gebaseerd op health en armor mods

Op een bepaald moment kwam ik echt wel DPS te kort, toen alles in de bovenste tree gepompt en het gaat me goed af.

Legendaries zijn leuk, maar vaak zijn de epic's beter.

Dit allemaal met de technomancher, wil hierna nog 1 character doen, welke weet ik nog niet. Ik neig naar Devastator, want die zal nog wel een buf gaan krijgen..
Devastator is tegek, en Trickster kan ik je ook aanraden..heerlijke class is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lekker Ventje schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:44:
De game bevalt me beter dan ik verwacht had maar het blijft ruk om met anderen te spelen. Vanochtend vroeg ging dat prima en stabiel maar zodra er meer mensen gaan gamen knal je er telkens uit, als het al lukt om een party op te zetten. Blij dat het in Gamepass zit want met deze problemen is de game voor mij hooguit twee tientjes waard.
Net een goeie run van 4 uur gehad met een random, de eerste ooit waarbij ik geen lag had, dus ging prima.

Het is alleen jammer dat de balans compleet foetsie is, zie mensen links/rechts gekicked worden door class X of spec Y, want 'trash'. Wel grappig dat je gaande weg behoorlijk wat bugs tegen kom, mods die enkel werken in primairy weapon slot, mods die helemaal niet werken, mods die +dmg doen op abilties, maar juist minder damage gaan doen (ice turret, die mortar), en waar WT9 opeens 2x makkelijker is dan WT7 op de identieke boss met dezelfde party.

Tot een crash, geen enkel mogelijkheid meer te joinen (failed to join party), om vervolgens plat te worden gegooid met geel/rode connecties, tot ik maar eens vroeg waar ze vandaag kwamen... US, Singapore, 2 uit australia, zit gewoon totaal geen region-matching in.

Raar hoe je opeens andere games zoveel meer ga waarderen vanwege hun balans, skilltree's of netwerk, moet zelfs Destiny kudo's geven voor hun lootsysteem :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Frank1973 schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:48:
Zelfs de laatste boss op WT 14 gedaan ? ;o ik speelde al op WT15 toen ik daar was ook. maar ik had hem volgens mij echt naar WT8 gezet ofzo voor die bossfight. Lukte gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SinergyX schreef op zondag 11 april 2021 @ 20:16:
[...]
Wel grappig dat je gaande weg behoorlijk wat bugs tegen kom, mods die enkel werken in primairy weapon slot, mods die helemaal niet werken, mods die +dmg doen op abilties, maar juist minder damage gaan doen (ice turret, die mortar), en waar WT9 opeens 2x makkelijker is dan WT7 op de identieke boss met dezelfde party.
Dat WT9 makkelijker is voor jou komt waarschijnlijk door de scaling die momenteel inderdaad broken as fuck is.

Als je een wapen hebt van het level dat gelijk staat aan WT9 bijvoorbeeld en je doet WT7 dan scaled de game hem veels te ver down. Als je dan bijv een slechter wapen aan doet wat op WT7 voor je dropte dan kill je ze ineens veel sneller terwijl je eigenlijk zwakker bent.

Dat is inderdaad bizar slecht en was in het begin niet zo. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze die vreemde dingen kunnen fixen. Hun focus ligt natuurlijk volledig op het kwijtraken van gear momenteel.

Jammer voor hen de playerbase begint al een heel stuk uit te dunnen. Logisch ook want er ontstond een beste hypetrain vlak voor release en dan weet je dat er toch een buts mensen af vallen omdat het niet is wat ze gedacht hadden maar nu raken ze wel extra veel spelers kwijt vermoed ik.

Hoop dat ze het gauw op de rails krijgen want ondanks die problemen vind ik het nog steeds een hele toffe game om te spelen. Heb er nu 76 uur in zitten (met demo erbij 90 uur). Dus opzich al waar voor me geld imo :P maar wil er nog lang niet klaar mee zijn.

p.s. van die mods vind ik wel vaag. zelf nog niet tegen gekomen gelukkig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44
SinergyX schreef op zondag 11 april 2021 @ 20:16:
[...]

Net een goeie run van 4 uur gehad met een random, de eerste ooit waarbij ik geen lag had, dus ging prima.

Het is alleen jammer dat de balans compleet foetsie is, zie mensen links/rechts gekicked worden door class X of spec Y, want 'trash'. Wel grappig dat je gaande weg behoorlijk wat bugs tegen kom, mods die enkel werken in primairy weapon slot, mods die helemaal niet werken, mods die +dmg doen op abilties, maar juist minder damage gaan doen (ice turret, die mortar), en waar WT9 opeens 2x makkelijker is dan WT7 op de identieke boss met dezelfde party.

Tot een crash, geen enkel mogelijkheid meer te joinen (failed to join party), om vervolgens plat te worden gegooid met geel/rode connecties, tot ik maar eens vroeg waar ze vandaag kwamen... US, Singapore, 2 uit australia, zit gewoon totaal geen region-matching in.

Raar hoe je opeens andere games zoveel meer ga waarderen vanwege hun balans, skilltree's of netwerk, moet zelfs Destiny kudo's geven voor hun lootsysteem :P
Nouja is natuurlijk niet bepaald eerlijk om te gaan vergelijken met Destiny wat al weet ik veel hoeveel jaar loopt en ge finetuned is. Dit soort games hebben altijd een slechte balans op het begin.

Je bent wel negatief voor iemand die het nu volgens mij toch al 11 dagen achter elkaar meerdere uren per dag aan het spelen is? Je vind het volgens mij toch leuker dan je laat geloven :+

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Vanavond wilde ik graag weer even spelen op PS5, was net een week bezig met Expeditions, maar mijn character heeft ook een wipe gehad, Pyromancer die al zijn gear kwijt is.

Vraag me af hoe lang dit probleem gaat duren, want ik kan dus gewoon helemaal niet meer spelen met huidige character. Nieuwe ga ik niet aan beginnen, geen zin in om helemaal opnieuw te beginnen.
Eerst al ontzettend veel server problemen en nu dit weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

McWolf82 schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:15:
Vanavond wilde ik graag weer even spelen op PS5, was net een week bezig met Expeditions, maar mijn character heeft ook een wipe gehad, Pyromancer die al zijn gear kwijt is.

Vraag me af hoe lang dit probleem gaat duren, want ik kan dus gewoon helemaal niet meer spelen met huidige character. Nieuwe ga ik niet aan beginnen, geen zin in om helemaal opnieuw te beginnen.
Eerst al ontzettend veel server problemen en nu dit weer.
Ja dit is echt het ergste wat ze kon overkomen... of wat ons kan overkomen.
Dit is gewoon hetgeen wat je niet kan hebben in een looter shooter XD alles draait om de loot.

Hopelijk kunnen ze het heeel binnekort restoren in ieder geval en niet dat ze het oplossen door mensen random gear te geven.

Het erge is ook dat het erger is geworden na de patch die het voor een groot deel zou moeten fixen.
Al betwijfel ik of het komt door de patch of doordat meer en meer spelers op het punt geraken dat ze expeditions met andere doen etc.

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 11-04-2021 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v1u-yB-PDu35ZeDmRE7CkEdks6k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1FCMiHGIQkN2ig99q7eo3TQm.png?f=user_large

Heeft iemand deze helm wel is op hoog level gezien ?
Alle 3 mij characters kregen hem vrij laag en daar had ik hem op kapot gemaakt maar omdat ik hem zo vet vind heb ik hem nu op deze character maar bewaard voor de zekerheid als er ooit Transmog komt hahah XD

Tenzij die wel gewoon op hoog level te grinden is :P maarja ben ik nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stylze schreef op zondag 11 april 2021 @ 21:15:
[...]

Nouja is natuurlijk niet bepaald eerlijk om te gaan vergelijken met Destiny wat al weet ik veel hoeveel jaar loopt en ge finetuned is. Dit soort games hebben altijd een slechte balans op het begin.

Je bent wel negatief voor iemand die het nu volgens mij toch al 11 dagen achter elkaar meerdere uren per dag aan het spelen is? Je vind het volgens mij toch leuker dan je laat geloven :+
Waarom niet? Ik speel X of Y op Z moment, maakt mij niet uit of X of Y nu al 5 of 10 jaar op de markt is. De gene die later komt heeft die jaren ook gehad om precies die fouten dus niet te maken, beter goed gejat dan slecht gemaakt, ironie bij Cyberpunk :+

Het is net als Cyberpunk, ik speel het door, pak de dingen op die ik zie en ga weer verder met wat anders. Mijn mening mag misschien negatief zijn, maar er zit wel 30+ uur achter om te onderbouwen.. dat maakt het verschil.

Of het leuk is? Dialogen zijn grappig op z'n tijd, het is nu alsof ik gewoon Division aan het spelen ben, 2 skills, wat wapens, ammo en een kolere hoeveelheid health van mobs, alleen dan met een andere skin.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 12-04-2021 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
SinergyX schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:33:
[...]
Het is net als Cyberpunk, ik speel het door, pak de dingen op die ik zie en ga weer verder met wat anders. Mijn mening mag misschien negatief zijn, maar er zit wel 30+ uur achter om te onderbouwen.. dat maakt het verschil.
Dat heb ik ook, ondanks mn character wipe en de abominabele performance en crashes heb ik een nieuwe pyro gemaakt en wil ik toch endgame zien om volledig geinformeerd mijn oordeel te geven over de kwaliteit van het spel in de juiste omstandigheden.

Maar dat gaat wel nog even duren ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:03
Als het goed is hebben ze nu (gisterenavond) weer iets verbeterd; https://twitter.com/Outri.../1381263709679595522?s=19
IMPORTANT NEWS:
Earlier today we applied additional preventative measures on to our servers to guard against any Inventory Wipes.
These are reducing the occurrence of this issue, but we are continuing to lock in additional countermeasures.

A potential prevention method to safeguard yourself if you run into this issue:
- The moment you notice that your gear has disappeared, immediately force close the game, then reboot it.
Should you have encountered an inventory wipe after 9am UTC / 5am EDT / 2am PDT, please report it on either of these threads:

Reddit:
https://reddit.com/r/outr...ntory_wipe_gather_thread/

Steam:
https://steamcommunity.co...p=89#c3169946351448686263

As a reminder, we are still aiming to restore certain lost gear for anyone affected - full details here:
https://reddit.com/r/outr...tm_medium=web2x&context=3
Blijft wel lastig bepalen bij hoeveel het nu voorkomt, want je hoort natuurlijk alleen de problemen. Maar als het hier al bij meerdere Tweakers voorkomt lijkt de kans toch best groot..

[ Voor 53% gewijzigd door Barryvdh op 12-04-2021 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkmach
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:28
Heb zelf zaterdag de 10e rond 13:00 een wipe gekregen op mijn character. Was als level 22 devestator een random lobby aan het joinen en direct na het inladen was er een disconnect en was alle gear weg.
De reden dat ik dacht laat ik maar weer eens multiplayer proberen, was dat ze de 9e een patch hadden uitgebracht waar ze aangaven dat de problemen opgelost waren..
"Will Fix a multiplayer crash that could result in client players having their inventory wiped"

Nu maar wachten op een restore want kwam de game ook niet meer in met dit character, bleef direct disconnecten na inladen.
Level nu een andere character, maar merk dat ik op het moment een stuk minder speel, sinds op elk moment alle gear weg kan zijn, zelfs al mensen gehoord die het in singleplayer hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-IqKcBe8Ee2ltdBq2_kbXvc7Xyk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/du7iy3mOdkp5LKtnn3vtqQDC.png?f=user_large

Nog 2 achievements dan heb ik alles :P (op steam)

Die gene van alle accolades unlocked is de moeilijkste denk ik maar die heb ik voor Trickster bijna klaar. daar heb ik mij eerder al op gefocussed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Darkmach schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:31:

Nu maar wachten op een restore want kwam de game ook niet meer in met dit character, bleef direct disconnecten na inladen.
Level nu een andere character, maar merk dat ik op het moment een stuk minder speel, sinds op elk moment alle gear weg kan zijn, zelfs al mensen gehoord die het in singleplayer hebben gehad.
Het zit ook ergens in de verbinding naar de servers, je speelt altijd op een 'cloudsave', dat ook singeplayer daarmee in de problemen komt als het ergens fout gaat, ook solo krijg je volgens mij die foutmelding lost connection to server.

De manier hoe die opslaat neigt beetje naar GTA online principe, ergens kwestie van tijd tot de bergen video's van duping ook aantrede maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren me devastator door de campaign gerushed. was doorgegaan tot WT7 en toen terug naar WT1 en alleen die main story mission afmaken. als je dan je gun af en toe upgrade dan kan je hem op het niveau van WT7 blijven upgraden waardoor je OP as fuck blijft op WT1. Was level 27 toen de campaign klaar was.

Vanmorgen bedacht ik hoe makkelijk zou boosten zijn in deze game? 1 manier om er achter te komen... testen.

Ik maak een nieuwe character aan en skip de prologue en deed alleen het eerste stukje.. was die level 3.
Joinde ik een vriend van level 30 die dan expres de laatste checkpoint van de campaign deed op WT1. Laatste boss was dood in 2 schoten letterlijk. toen ging ik van level 3 naar level 9. En ja hoor zoals gehoopt expeditions unlocked :P

Toen rushde die me door een CT5 expedition en ging ik van 9 naar 13.

Test geslaagd :P boosten middels expeditions is de snelste manier van levelen. Fijn dat ik daar achter kom na 2 extra characters al door de campaign gerushed te hebben haha.. naja nu snap ik wel tenminste goed het verhaal haha.

Enige nadeel van een character boosten. Je eigen campaign blijft bij alle chapters gesloten tot het punt waar je zelf was. En de missie die je met je maat dan hebt gedaan. De rest moet je dus alsnog zelf doen om al die checkpoints te unlocken... Maargoed dat kan je dan weer mooi gebruiken om de world tiers te levelen als je al wat gear in expeditions gefarmed had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ben bezig met de demo, speelt aardig weg. Heb veel negatieve verhalen gehoord over de demo maar tot nu toe is het verhaal best leuk. De quests zijn alleen wel heel er kort. Komt er op neer dat je een groep mobs moet verslaan in 1 ruimte en that's it. Wordt dit later nog uitgebreider?

Baal er wel van dat de game niet in game pass ultimate voor PC zit. Kan daar ook niks over vinden. Oftewel nu voor de volle mep kopen of afwachten? Met alle bugs en negatievere verhalen over true endgame twijfel ik nog. Zal niet de eerste game zijn die net nadat ik hem heb aangeschaft in de gamepass voor PC verschijnt..

P.s. Voor de mensen met nvidia kaart, freestyle werkt bij mij niet in Outriders. Andere mensen daar ook last van (heb nieuwste drivers)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

biggydeen2 schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:31:
Ben bezig met de demo, speelt aardig weg. Heb veel negatieve verhalen gehoord over de demo maar tot nu toe is het verhaal best leuk. De quests zijn alleen wel heel er kort. Komt er op neer dat je een groep mobs moet verslaan in 1 ruimte en that's it. Wordt dit later nog uitgebreider?

Baal er wel van dat de game niet in game pass ultimate voor PC zit. Kan daar ook niks over vinden. Oftewel nu voor de volle mep kopen of afwachten? Met alle bugs en negatievere verhalen over true endgame twijfel ik nog. Zal niet de eerste game zijn die net nadat ik hem heb aangeschaft in de gamepass voor PC verschijnt..

P.s. Voor de mensen met nvidia kaart, freestyle werkt bij mij niet in Outriders. Andere mensen daar ook last van (heb nieuwste drivers)?
Als je iets anders te doen hebt zou ik even wachten. als je graag een nieuwe game wilt spelen zou ik hem gewoon kopen. Ik speel nog steeds met veel plezier.

Het blijft in principe wel versla "dit" in "dit" gebied maar de gebieden worden wel groter. Maar verwacht geen open world.

Hij zit idd niet in de gamepass voor pc.. alleen xbox.

Weet niet of je een hardcore gamer bent of erg casual maar als je hardcore bent kan je misschien beter wat wachten omdat de endgame dus idd wat wensen over laat momenteel en dan natuurlijk de grote problemen omtrent het verliezen van inventory. (zelf gelukkig nog niet ervaren en ik blijf ook gewoon nog lekker doorspelen)

1 ding doen de devs goed en dat is communiceren.. nu maar hopen dat ze ook goed zijn in het fixen van die bugs.

Tijdens het levelen zelf (nu alle 4 characters gedaan) geen last van bugs gehad eigenlijk. In het begin waren er veel server issues maar die zijn allang voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ricmaniac schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:56:
[...]

Als je iets anders te doen hebt zou ik even wachten. als je graag een nieuwe game wilt spelen zou ik hem gewoon kopen. Ik speel nog steeds met veel plezier.

Het blijft in principe wel versla "dit" in "dit" gebied maar de gebieden worden wel groter. Maar verwacht geen open world.

Hij zit idd niet in de gamepass voor pc.. alleen xbox.

Weet niet of je een hardcore gamer bent of erg casual maar als je hardcore bent kan je misschien beter wat wachten omdat de endgame dus idd wat wensen over laat momenteel en dan natuurlijk de grote problemen omtrent het verliezen van inventory. (zelf gelukkig nog niet ervaren en ik blijf ook gewoon nog lekker doorspelen)

1 ding doen de devs goed en dat is communiceren.. nu maar hopen dat ze ook goed zijn in het fixen van die bugs.

Tijdens het levelen zelf (nu alle 4 characters gedaan) geen last van bugs gehad eigenlijk. In het begin waren er veel server issues maar die zijn allang voorbij.
Niet echt iets anders te doen. Dit is wel echt een game voor mij (borderlands 3 grijs gespeeld) maar ging op den duur ook weer vervelen. Ook de end game is daar meer van hetzelfde. Wellicht dan toch nog maar even afwachten en even kijken wat de demo nog meer te bieden heeft. Dan wellicht over een maand of 3 oppikken voor een gunstige prijs, mindere bugs en hopelijk wat betere endgame. Als ik het leuk vind kan ik vrij hardcore spelen maar zonder echte endgame of eindeloos grinden ben ik er vrij snel doorheen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

biggydeen2 schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:09:
[...]

Niet echt iets anders te doen. Dit is wel echt een game voor mij (borderlands 3 grijs gespeeld) maar ging op den duur ook weer vervelen. Ook de end game is daar meer van hetzelfde. Wellicht dan toch nog maar even afwachten en even kijken wat de demo nog meer te bieden heeft. Dan wellicht over een maand of 3 oppikken voor een gunstige prijs, mindere bugs en hopelijk wat betere endgame. Als ik het leuk vind kan ik vrij hardcore spelen maar zonder echte endgame of eindeloos grinden ben ik er vrij snel doorheen denk ik.
Oke duidelijk.

de endgame is hier ook vrij repetitief. je kan het zien als (volgens mij) 12 speciale eng game missies tot een difficulty van Challenge tier 15 en gebaseerd op tijd. je wil elke run in principe met gold time complete voor de meeste loot kans.

Dus ja je kan zeggen dat je het na alle 12 missies gezien hebt en klaar bent :P maar dan komt natuurlijk het stukje looter om de hoek kijken waarbij je blijft grinden voor de beste mods en loot.

Maar het is wel goed mogelijk om hier extra content voor de maken heb ik het idee.. en daar hoop ik natuurlijk een beetje op. Maargoed eerst maar is kijken of ze die bugs gefixt krijgen voor een deel van de spelers 8)7

Ieder zijn ding en ik vind dat repetitieve momenteel helemaal niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Kan iemand mij vertellen wat het nut is van de expeditions met name de eerste level..

Gisteren voor het eerst opgestart, na dat ik main story en alles sidequest had gedaan.

Mijn gear level is 41/42, en ik moet beginnen op CT5 level 37 gear.. Daar heb ik dus echt geen zin in om 20 min intens die level te halen.. Om dan geen loot te krijgen waar ik iets aan heb..

Ik heb ook niks kunnen vinden dat ik hogerop kan, gisteren 5 gehaald in 18 min, nu mag ik door naar 6.. JIPPIE..

Als dat de endgame is dan ben ik denk ik zo klaar mee.. Zeker op solo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Frank1973 schreef op maandag 12 april 2021 @ 19:44:
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van de expeditions met name de eerste level..

Gisteren voor het eerst opgestart, na dat ik main story en alles sidequest had gedaan.

Mijn gear level is 41/42, en ik moet beginnen op CT5 level 37 gear.. Daar heb ik dus echt geen zin in om 20 min intens die level te halen.. Om dan geen loot te krijgen waar ik iets aan heb..

Ik heb ook niks kunnen vinden dat ik hogerop kan, gisteren 5 gehaald in 18 min, nu mag ik door naar 6.. JIPPIE..

Als dat de endgame is dan ben ik denk ik zo klaar mee.. Zeker op solo
Jouw gear ilvl 41/42 is +- CT 7/8
Helaas is de hoogste waar je kan/mag beginnen 5
Dus die paar eerste ga je zo door, dat klopt daarna moet je goede gear grinden/craften om hoger te raken

Als je ze dan gold/silvered kan unlock je hogere CTs tot CT15 ( ilvl 50)
CT15 kan je alleen unlocken door CT14 gold te halen

[ Voor 5% gewijzigd door kihon op 12-04-2021 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ricmaniac schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:28:
[...]

Oke duidelijk.

de endgame is hier ook vrij repetitief. je kan het zien als (volgens mij) 12 speciale eng game missies tot een difficulty van Challenge tier 15 en gebaseerd op tijd. je wil elke run in principe met gold time complete voor de meeste loot kans.

Dus ja je kan zeggen dat je het na alle 12 missies gezien hebt en klaar bent :P maar dan komt natuurlijk het stukje looter om de hoek kijken waarbij je blijft grinden voor de beste mods en loot.

Maar het is wel goed mogelijk om hier extra content voor de maken heb ik het idee.. en daar hoop ik natuurlijk een beetje op. Maargoed eerst maar is kijken of ze die bugs gefixt krijgen voor een deel van de spelers 8)7

Ieder zijn ding en ik vind dat repetitieve momenteel helemaal niet erg.
Mja je hebt nergens oneindig veel nieuwe content he haha, vind het al heel wat dat ze nieuwe gebieden hebben voor endgame ipv missies uit campaign recyclen wat veel games doen.

Het nadeel dat het geen live service game is dan wel weer dat er waarschijnlijk niet snel nieuwe expeditions bijkomen , of heb ik dat mis?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Stylze schreef op maandag 12 april 2021 @ 20:42:
[...]

Mja je hebt nergens oneindig veel nieuwe content he haha, vind het al heel wat dat ze nieuwe gebieden hebben voor endgame ipv missies uit campaign recyclen wat veel games doen.

Het nadeel dat het geen live service game is dan wel weer dat er waarschijnlijk niet snel nieuwe expeditions bijkomen , of heb ik dat mis?
Dat weten we idd niet. ze gaven aan het als full game release te willen geven maar als de community DLC, of expansions wilt of in welke vorm dan ook daar serieus over gedacht word.

We spent a lot of time creating the very deep lore for this game, so it would be awesome to continue this adventure. But this is of course up to players. If they like the game, if they enjoy the game, they want to stay with it. That doesn’t mean we are doing the game as a service style of monetization. But that doesn’t mean we will just abandon the game after it’s out. There are multiple options that we can use to support the game to give people content, give people things to do, without using the game as a service monetization.

As a prime example, Kmita mentioned Blizzard’s classic Diablo games that released chunky expansions after they launched. “Diablo wasn’t a game as a service,” Kmita said while I serenly nodded and thought of the old days. “They just released the big expansion packs. They were doing it in a different style. Maybe we’ll go that way, or even do some other things. But for sure, we will not abandon the game if players like it.”

[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 12-04-2021 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stylze schreef op maandag 12 april 2021 @ 20:42:
[...]

Andere kant, timed runs progression is normaal meer een 'challenge' mode buiten reguliere mode, dat het nu de basis is om uberhaubt verder te komen vind ik best gaar. Zoals Diablo voorbeeld, begon met difficulty, het uberhaubt halen, daarna pas een timed principe maar dan in de stijl van aftikkende tijd die je bij kan laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Hebben meer mensen een disconnect in boomtown vlak nadat die baas tevoorschijn komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabsie
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 30-08-2022
Ricmaniac schreef op maandag 12 april 2021 @ 21:08:
[...]

We spent a lot of time creating the very deep lore for this game,
Ik vind dat nogal meevallen. Denk dat ze tijdens development gewoon heel vaak met z'n allen Avatar hebben gekeken, maar verder dan dat ben ik nog niet gekomen. Heb net de main quest uitgespeeld en het was prima vermaak hoor, maar qua verhaal is het wel echt niveautje middelbare school. :+

Nu nog aan het twijfelen of ik me ga wagen aan de expeditions met het risico op een inventory wipe. Langs de ene kant raak ik het spel heel waarschijnlijk nooit meer aan als ik de komende dagen een wipe meemaak. Vond het niet interessant genoeg om nog eens een character vanaf nul te levelen. Langs de andere kant, als ik het nu 2 weken aan de kant schuif komt het er waarschijnlijk ook niet meer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

twitter update:

Since our last update, we have continued to monitor and implement preventative measures against inventory wipes.

These server-side changes have helped reduce occurrences since Saturday.

We are currently testing a new game-side patch to fix the issue and will provide you with an update as soon as we can.

Please remember, we’re working steadfastly on a process for restoring as much lost gear as possible to those affected.

Full details can be found here:
https://reddit.com/r/outr..._dev_news_updates/gtt2fr2

We know this has been unfortunate for some of you - thank you for the patience and support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En als ze daar klaar mee zijn, mogen ze weer verder aan de servers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
SinergyX schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 00:41:
En als ze daar klaar mee zijn, mogen ze weer verder aan de servers :P
Ik heb gisteren avond potje co-op gedaan en dat ging helemaal prima. Stuk beter als een week eerder iig.

Maakt het bij craften nog uit of je bij je weapons crafting eerst rarity upgrade, en dan levels omhoog, of andersom? Qua kosten?

[ Voor 18% gewijzigd door Barryvdh op 13-04-2021 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hexta
Barryvdh schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:08:
[...]

Ik heb gisteren avond potje co-op gedaan en dat ging helemaal prima. Stuk beter als een week eerder iig.

Maakt het bij craften nog uit of je bij je weapons crafting eerst rarity upgrade, en dan levels omhoog, of andersom? Qua kosten?
Van blues kost het iron, van puples kost het een stuk meer, dus eerst level, dan rarity.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[...]

Ja je wilt eerst level upgraden want dat kost bij blues iron en bij epics titanium. en titanium is veel kostbaarder dan iron.

Eventually maakt het niet zo heel veel uit want dan krijg je zat titanium op endgame. maargoed dan moet je je gear natuurlijk al geupgrade hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Soms een potje die prima gaat, tot een crash, lost connection of 'limbo' mode, wat in de aantal sessies aardig wat voorkwam. Zeker bij The Gate missie was het bijna elke ronde wel een crash van 1 van de 3 (WT9, was niet zo'n succes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
SinergyX schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 15:21:
[...]

Soms een potje die prima gaat, tot een crash, lost connection of 'limbo' mode, wat in de aantal sessies aardig wat voorkwam. Zeker bij The Gate missie was het bijna elke ronde wel een crash van 1 van de 3 (WT9, was niet zo'n succes).
Hier net in een uurtje 5 crashes, en het hele spel door gerubberband. Ik zie geen verbetering in elk geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Speelt er nog iemand na de inventory wipe bug?, ik durf niet meer smh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Double post sorry

[ Voor 85% gewijzigd door robzzzzzzzz op 13-04-2021 20:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

robzzzzzzzz schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:22:
Speelt er nog iemand na de inventory wipe bug?, ik durf niet meer smh
Was onbewust hiervan, ik log in onspeelbaar plus ik sta in mn ondergoed :-(
Dag game avond

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Arnevld schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:49:
[...]

Dag game avond
pfff echt heel slecht nieuws! :-( Sorry for you're loss smh |:(

Ik ga dus echt niet meer inloggen, Wat een schande de staat van releases a la 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Arnevld schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:49:
[...]

Dag game avond
robzzzzzzzz schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:54:
[...]

pfff echt heel slecht nieuws! :-( Sorry for you're loss smh |:(

Ik ga dus echt niet meer inloggen, Wat een schande de staat van releases a la 2021
Duurt als goed is niet lang meer :*) >

Testing on our upcoming patch to address the inventory wipe issue is progressing well, so far.

Addressing this situation remains our highest priority and we hope to share more news soon.

We are also continuing to look into all available avenues for restoring as much lost gear as possible to those who experienced an inventory wipe.

30 min geleden

[ Voor 18% gewijzigd door kihon op 13-04-2021 21:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barryvdh
kihon schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:04:
[...]

[...]

Duurt als goed is niet lang meer :*) >

Testing on our upcoming patch to address the inventory wipe issue is progressing well, so far.

Addressing this situation remains our highest priority and we hope to share more news soon.

We are also continuing to look into all available avenues for restoring as much lost gear as possible to those who experienced an inventory wipe.

30 min geleden
Mja, al roepen ze al 5 dagen dat het hun hoogste prioriteit is, en dat het minder vaak voor moet komen. Maar de vorige patch maakte het alleen maar erger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Wel echt zonde van zo'n vermakelijke game, gaat ze veel refunds kosten dit ben ik bang.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
Stylze schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:11:
Wel echt zonde van zo'n vermakelijke game, gaat ze veel refunds kosten dit ben ik bang.
Ja gelukkig heb ik gewoon Xbox Gamepass dus mag ik niet klagen 8)

Ik was wel voor de zekerheid 2de karakter begonnen in geval van wipe (Technomancer in plaats van mijn Trickster), alleen ondertussen daarmee mijn 1ste karakter voorbij, te vermakelijk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Ik hoop dat ik een inventory wipe krijg, misschien krijg ik dan betere gear terug.. 😂😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Moet toegeven, heb me bij bepaalde cutscenes toch meer vermaakt dan de cyberpunk pogingen, zitten paar briljante oneliners in, hebben ze leuk bedacht.

Bespeur nu wel beetje 'fixed setup' principe, elke class richting zich op 1 element, veelal max 2 guns, en daar pak je de mishmash mee om je set compleet te maken. Hele vrijheid blijheid en doe wat je wil, stiekem toch niet zo aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SinergyX schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:04:
Moet toegeven, heb me bij bepaalde cutscenes toch meer vermaakt dan de cyberpunk pogingen, zitten paar briljante oneliners in, hebben ze leuk bedacht.

Bespeur nu wel beetje 'fixed setup' principe, elke class richting zich op 1 element, veelal max 2 guns, en daar pak je de mishmash mee om je set compleet te maken. Hele vrijheid blijheid en doe wat je wil, stiekem toch niet zo aanwezig.
Klopt idd, alleen met devestator kan je dat in principe doen omdat die geen bullit build hebben. Maar ook daar heb je weer bepaalde skills die must zijn voor meeste damage.

Maarja is dat niet in elke looter shooter?
Gaat in Destiny 2 ook niet elke titan dezelfde build voor pve bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spellingerror
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02-06-2021
Zit nu op CT10, erg leuk. Speel casual met maatje die hem inmiddels ook heeft (samen story ff doorlopen). Op naar CT15!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ricmaniac schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:31:
[...]

Klopt idd, alleen met devestator kan je dat in principe doen omdat die geen bullit build hebben. Maar ook daar heb je weer bepaalde skills die must zijn voor meeste damage.

Maarja is dat niet in elke looter shooter?
Gaat in Destiny 2 ook niet elke titan dezelfde build voor pve bijv.
Kan prima dat Destiny op hetzelfde leunt, dat spel heb ik al lange tijd niet meer gespeeld, Maar het voelt wel aardig dikgedrukt als in deze game. Stel je wil fire/shotty gaan op mech, gooi je in principe gewoon ~120% dmg het raam uit, buiten de procs van poison. Natuurlijk wat compensatie voor je gear keuze, maar een jack of all zal je best mogelijke optie zijn.

Het is ook ergens best een logisch geheel, je 'range' dicteert meestal welke wapens je gebruikt, melee/shotty, AR/SMG, sniper/scout, maar het is dan jammer dat je kleine 40 mods dus gewoon nooit zal gebruiken omdat die niet in je straatje zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barryvdh
https://www.reddit.com/r/...prevention_patch_out_now/
Hello Everyone,

We have just released a patch on Steam, Epic, Xbox and PlayStation platforms that addresses the bug that has, since the previous update, been causing the inventories of certain players to be wiped.

If your inventory has been impacted, please note that our efforts to restore your items are a separate process from today’s released patch. Restoring the inventory of affected players is still our highest priority, while today’s patch is intended to prevent the issue from continuing to occur. The restoration process is run via our server database and does not require a patch to be implemented. We will have news of this very soon.

IMPORTANT:

With this new patch, some players may occasionally encounter multiplayer connectivity issues followed by inventory items being momentarily invisible. This is a known and only temporary behaviour that is part of our three-step inventory safeguarding measures.
Restarting your game or waiting a few minutes and then restarting your game should make your items appear again.
We aim to address the occurrence of these edge cases in a future patch.
If you do encounter a wipe that occurs after installing the patch and is not resolved following a game restart, please immediately report this in this Edge Case sub-thread.

While we are confident that the patch will prevent inventory wipes in future, we do want to use the weekend to continue monitoring the situation and ensure that no more players are encountering any related issues before we move onto the restoration process.

As soon as we are satisfied by the patch’s effectiveness, we will share extra details including timelines of our upcoming Inventory Restoration process.

While our teams have mainly focused on preventing any further inventory wipes, we have also continued to look at ways of improving our restoration process. We will update you with these final details as soon as we have tested it and confirmed what is possible.

For any affected characters currently encountering a “Couldn’t Connect to Server”: these characters will have their inventories returned and they will become fully playable again as soon as our restoration process has completed.

Please keep an eye out for our upcoming announcements regarding restoration and other Outriders related news updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
net proberen te starten, nog geen update beschikbaar |:( ... maar goed nieuws in iedergeval! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Toch wacht ik denk ik even een paar uurtjes voordat ik het zelf weer ga proberen in Coop met me main =p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pGpGNdWJyybGoflETBcP2xO3fYA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K2gln6BBdEoattE50mOAwlZv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteravond toch mijn eerste +15 gold weten te halen (wel dankzij 2 vrienden hoor. zonder hen was het nooit gelukt XD) Maar dan ga je dus ineens van ilvl 49 naar 50 en dat verschil is echt ziek groot.

Ook gelijk de level 50 legendary van de shotgun die ik al gebruikte gekocht bij Tiago.
Vond dat een makkelijkere investering dan zelf upgraden naar 50. Toen ging mijn firepower ineens van 93k naar 145k. Paar keer +12/13 gefarmed voor die drop pods en scraps om titanium te kopen en toen bijna al mijn gear geupgrade.

Nu kan ik opzich solo +15 ook wel aan alleen mis nog wat key combinatie mods met name voor mijn weapon dan. Wanneer er veel mobs tegelijk zijn heb ik het wel vrij moeilijk als ze tegelijk op je springen. En aangezien ik een close damage shotgun build gebruik gebeurd dat nogal vaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is het toeval of aluhoedje conspiracy, ik heb op mijn lvl30 nog nooit een legendary gehad buiten ergens in een quest 1x een snipergun, terwijl ik met randoms speel die ik regelmatig eentje zie krijgen. Zeker nu ik missies op WT10-15 speel zie ik regelmatig een legendary langskomen bij de andere mensen, maar vreemd genoeg ik heb er nooit eentje,

Alleen heel dat speedrun principe van die expeditions.. denk niet dat dat mij lang gaat boeien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Oké, het niet hebben van een mogelijkheid om je inventory op slot te zetten is best wel kak. Ik had laatst namelijk in een moment van onoplettendheid een aantal van mijn, op dat moment, beste gear pieces gesalvaged. Ik kon meteen twee World Tiers terugschalen, omdat ik het huidige WT8 niet meer trok. Lekker dom natuurlijk, maar dit zou niet zo snel gebeurd zijn zonder inventory lock. :X

Anyhow, ik vermaak mij nog steeds met 'Outriders' en ik blijf erbij dat dit toch wel één van de grote verrassingen is in 2021 - tot nu toe. :)

Geen idee hoever ik ben in de campaign (lvl 20); ik ben net aangekomen in The Forest
spoiler:
en heb daar de Chrysaloid verslagen (+m'n eerste Legendary ontvangen)
. Ik speel solo en doe het vooral rustig aan. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ngj_RYjwPnUI2kOqKwpPCm8Eq6s=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/VpnULGJURXZanxi3I7EpdeNq.png?f=fotoalbum_medium

Trouwens, als ik dan nog één minpunt(je) mag noemen: dat het zo ontzettend veel recourses kost om gear te levellen / upgraden, in ieder geval gedurende de campaign. Ik heb niet zomaar ergens een berg aan Titanium liggen. :S Dat zorgt ervoor dat ik nu blijf steken op WT7 (al volledig doorlopen), omdat ik mijn gear niet kan upgraden naar betere stats en afhankelijk ben van drops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SinergyX schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:09:
Is het toeval of aluhoedje conspiracy, ik heb op mijn lvl30 nog nooit een legendary gehad buiten ergens in een quest 1x een snipergun, terwijl ik met randoms speel die ik regelmatig eentje zie krijgen. Zeker nu ik missies op WT10-15 speel zie ik regelmatig een legendary langskomen bij de andere mensen, maar vreemd genoeg ik heb er nooit eentje,

Alleen heel dat speedrun principe van die expeditions.. denk niet dat dat mij lang gaat boeien.
Dat is wel heel raar. Helemaal in expeditions. Want iedereen krijgt dezelfde items.

Althans niet dezelfde items maar wel dezelfde catogorie. als jij en ik samen spelen en de drop pod geeft mij 1 legendary en 3 epics dan moet het jou ook een legendary en 3 epics geven.

Dus als dit niet gebeurd dan is er volgens mij oprecht iets aan de hand.

Nu ik dit typ zit ik even na te denken want ik weet niet 100% zeker of het zo werkt maar dit is wel hoe het tot nu toe steeds gaat met een maat en mij.

Gister 1x 2 legendaries uit die drop pod en me 2 coop spelers kregen er ook beide 2. dus dat lijkt mij gelijk zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Yonix schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:26:

Geen idee hoever ik ben in de campaign (lvl 20); ik ben net aangekomen in The Forest
spoiler:
en heb daar de Chrysaloid verslagen (+m'n eerste Legendary ontvangen)
. Ik speel solo en doe het vooral rustig aan. 8)

.
Dan heb je nog even te gaan :P Verwacht dat jij dus ook alle sidequests overal doet etc?

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 16-04-2021 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Ricmaniac schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:10:
[...]

Dan heb je nog even te gaan :P Verwacht dat jij dus ook alle sidequests overal doet etc?
Jup, ik 'clear' alle activiteiten alvorens ik verder ga naar het volgende gebied. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ricmaniac schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:06:
[...]

Dat is wel heel raar. Helemaal in expeditions. Want iedereen krijgt dezelfde items.

Althans niet dezelfde items maar wel dezelfde catogorie. als jij en ik samen spelen en de drop pod geeft mij 1 legendary en 3 epics dan moet het jou ook een legendary en 3 epics geven.

Dus als dit niet gebeurd dan is er volgens mij oprecht iets aan de hand.

Nu ik dit typ zit ik even na te denken want ik weet niet 100% zeker of het zo werkt maar dit is wel hoe het tot nu toe steeds gaat met een maat en mij.

Gister 1x 2 legendaries uit die drop pod en me 2 coop spelers kregen er ook beide 2. dus dat lijkt mij gelijk zeg maar.
Expeditions heb ik nog helemaal geen legendary gezien, maar ik zit daar pas op WT2 of 3 dacht ik, mijn gemiddelde itemscore is pas 37 :P. Viel me eerder op tijdens gewone missies en bossfights, links en rechts zie je mensen ze looten, ik gewoon niets.

Ik heb m'n fair share aan RNG op RNG al gehad in Division, nu met nog een laag RNG erbovenop bij de eventuele loot en zojuist tot de conclusie gekomen dat mod-unlocks dus character afhankelijk zijn, dus je ze per character moet gaan unlocken (al kan je natuurlijk je storage gebruiken), mogen ze van mij later nog wel wat andere end-game activiteiten gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SinergyX schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:28:
[...]

Expeditions heb ik nog helemaal geen legendary gezien, maar ik zit daar pas op WT2 of 3 dacht ik, mijn gemiddelde itemscore is pas 37 :P. Viel me eerder op tijdens gewone missies en bossfights, links en rechts zie je mensen ze looten, ik gewoon niets.

Ik heb m'n fair share aan RNG op RNG al gehad in Division, nu met nog een laag RNG erbovenop bij de eventuele loot en zojuist tot de conclusie gekomen dat mod-unlocks dus character afhankelijk zijn, dus je ze per character moet gaan unlocken (al kan je natuurlijk je storage gebruiken), mogen ze van mij later nog wel wat andere end-game activiteiten gaan doen.
ah oke sorry ik dacht dat je CT10+ bedoelde 8)7 dan is het idd RNG. Bad luck Brian much :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xo2wYAAvGMYORPtZCeyyoDi1lnw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bzmNyY0RPuOkVuCoi7VuAhNN.jpg?f=fotoalbum_large

Teleurgesteld... die lange legacy quest om alleen dit te krijgen😑🙃

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ySmG_UgUSqV6ePefZBUdQQjcrHo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BmrgL2uLRuqar5qNtS7CbAsS.jpg?f=fotoalbum_large

Bijna 400 Miljoen man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:19
Lekkere dmg hoor. Ik ben inmiddels maar weer verder gegaan met Destiny 2. Hoop dat ze toch snel een expansion gaan uitbrengen, want die eye of de storm vind ik enorm teleurstellend en voor de rest heb ik de game gestript. Denk dat mijn build voor 95% af is op een enkele mod en legendary na. Behalve nu endless world tiers 15 farmen is er niks te doen. :) Nouja toch een goede 90 uur ingepompt en mij erg vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 18:09
Iemand hier die Outriders via GeForce Experience geactiveerd heeft (laptop) en mij zou willen helpen hetzelfde te doen?

Ik heb de code van mijn vaders laptop, maar die moest gelijk op RMA en lijkt een langdurig proces te gaan worden, maar wil eigenlijk niet zo lang wachten. 😅

Zou te gek zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jesus insane man! lijkt me wel leuk man devestator spelen. Iets anders dan een bullet build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Ben benieuwd naar je build..

Ben zelf klaar met campaign en heb alle side quests gedaan. Lekker alles rustig op het gemak en genoten van de game. Lang geleden dat ik me zo heb geamuseerd met een spel wat ik niet zag aankomen. Nu begonnen met expeditions maar heb nogal wat moeite om een groep te vinden... Speel devestator maar wordt regelmatig uit groepen gekicked... Erg frustrerend en jammer.

Speel overigens op de xbox series x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Rambie schreef op zondag 18 april 2021 @ 12:44:
[...]

Ben zelf klaar met campaign en heb alle side quests gedaan. Lekker alles rustig op het gemak en genoten van de game. Lang geleden dat ik me zo heb geamuseerd met een spel wat ik niet zag aankomen. Nu begonnen met expeditions maar heb nogal wat moeite om een groep te vinden... Speel devestator maar wordt regelmatig uit groepen gekicked... Erg frustrerend en jammer.

Dat kicken met randoms omdat je Devastator speeld is soms irritant ja |:(

Mijn build is beetje standaard bottom tree Bleed AP build
Armor vooral focussen op AP/CDR en de 3e stat Status Power/Skill Leech
Belangrijkste skill is EQ, met mods die voor EQ zijn uiteraard.

Voor gun gebruik ik The Juggler (die nu te koop is bij Tiago) voor de mod Scrap Grenade? (als ik mijn geheugen klopt :+ ) Shoot, reload, shoot, reload :+

De Seismic Commander legendary 3-piece bonus is erg goed ervoor; later uiteraard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Enige manier om devastator op hetzelfde niveau te krijgen, is dezelfde style bullet te geven. 99,9% van de builds draait rond dat principe, je overruled complete armor op hoge mobs door die ability, die in combinatie met extreem hoge anomaly dus ook aanzienlijk veel damage doet.

Al heb je nog wel wat mogelijkheden met Devastator, als je gaat leunen op anomaly damage. Je gooit hele principe van 'up close en personal tank' het raam uit, maar je ziet een build niet vooraf in een party, dus kans dat je gekicked wordt is nog steeds groot :+ Was recent iemand op youtube die zonder legendary een melee build liet zien, heb je alleen wat specifieke mods voor nodig, de rest is puur cooldown/status, daarmee ram je aardig in het rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

SinergyX schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:32:
Enige manier om devastator op hetzelfde niveau te krijgen, is dezelfde style bullet te geven. 99,9% van de builds draait rond dat principe, je overruled complete armor op hoge mobs door die ability, die in combinatie met extreem hoge anomaly dus ook aanzienlijk veel damage doet.

Al heb je nog wel wat mogelijkheden met Devastator, als je gaat leunen op anomaly damage. Je gooit hele principe van 'up close en personal tank' het raam uit, maar je ziet een build niet vooraf in een party, dus kans dat je gekicked wordt is nog steeds groot :+ Was recent iemand op youtube die zonder legendary een melee build liet zien, heb je alleen wat specifieke mods voor nodig, de rest is puur cooldown/status, daarmee ram je aardig in het rond.
Een bleed Dev is nog steen een "up close en personal tank" hoor :+
Verder kan je met de Statue set ook een goede FP Dev maken.
Ik outdmg met mijn arme Dev meeste van de tijd andere random "bulllet" Techno's/Tricks/Pyro's O+

En Pyromancers, elke tree is goed, FP, Support, AP; werken allemaal. (AP Pyro be OP asf though)
Debuff Pyro's zijn helemaal nice :9~

Techno kan ook mooie CC doen, Tricksters weet ik niet zo veel van.

Enigste met die special bullet builds is dat je veel minder hoeft te investeren; gear requirements zijn niet hoog. Kan je mooi ermee gear grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mwah, je verliest bijna 15% even zo snel gerekend op lvl40, tikt best hard aan :P

Maar het is inderdaad leuk naar de hogere lvls, je bent veel minder afhankelijk van de rest van de samenstelling van je team, ik draai ook hoofdzakelijk eigen status en status dmg increase.

Outdamage is niet altijd zo speciaal, iemand die singletarget focus is zal aanzienlijk minder damage, maar belangrijke damage doen. Op m'n mech zat ik gewoon rockets te spammen, dat is easy win dmg binnenharken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Zo, het begint ergens op te lijken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sqKWLMpzBqk-updKghQQk9s9u9Y=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/59s4l5LmRcMfERoNIiThkkoA.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gm3nnNXB0CZw88Pzy8mx4wpP2S4=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/mStoyrzdG3JxC7ArVAUmBTeB.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q7zr9pkt-HWph-e3GNFjMpn6B_E=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/j7YU4UXqBTZCjx3viaR967iu.png?f=fotoalbum_medium

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Rambie schreef op zondag 18 april 2021 @ 12:44:
[...]

Betwijfel of dat de reden is dat je gekickt word though.

1 van de grote problemen is dat je geen voice of text chat hebt..

Mij is namelijk ook al vaker gebeurd dat ik net klaar was met een expedition ofzo en dan dus terug naar Camp ga en denk ik af te sluiten.. vervolgens komt er ineens iemand bij mij in de game.

En dan heb je dus niet even de mogelijkheid om te zeggen: oops sorry, i'm done for today. have a good night :) .... dan zou iemand het al veel minder erg vinden als die gekickt word omdat die weet wat er gebeurd :P En ik hem niet kick om wie die is haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:27
Gisteren level 30 geworden en het verhaal uitgespeeld. Aan het verhaal mis je weinig, heb dat al meer dan eens sterker gezien. Dacht toen die expeditions te gaan doen op lvl 2 maar kwam niet eens 20 meter voorbij het startpunt. Heb toen besloten de quest Lost ingrediënts bij de stronghold keer op keer te gaan doen. Kon zo redelijk simpel mijn World Tier levelen en zo dus ook betere loot krijgen. Zit nu op WT 11 en met lvl 38 gear zou de lvl 2 expedition makkelijker moeten gaan. Ik weer een lvl 2 expedition gedaan en haalde het einde niet, terwijl je daar slechts lvl 32 gear kunt krijgen.

Ik heb serieus vraagtekens bij het schalen van de moeilijkheidsgraad in deze game. Tijdens het levelen merkte ik al dat als WT 6 te moeilijk is het weinig zinvol is om naar WT5 te gaan, want het verschil is te klein. Op WT4 one shot je alles vervolgens. En gisteren kreeg ik op het einde van de expedition bij de pod zoveel mobs en een boss tegelijk dat het onmogelijk door 1 persoon gedaan kan worden. Zou de game problemen hebben met het herkennen van hoeveel spelers er in een party zitten? Bij the Division werkt het schalen veel beter.
Ik gooi de game nog niet opzij, want ik wil sowieso WT 15 halen maar expeditions zal ik niet snel meer gaan doen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wel leuke korte video om te zien. Leuke kleine insight bij de ideeën van de devs.
Let niet op de titel.. dikke clickbait imo =p

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 19-04-2021 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Technomancer ook uiteindelijk nog even naar 30 gehaald :) .. alle classes nu op max.
Speelt ook wel erg fijn hoor. Vind het geluid ook dik van die bullit skill :P vanaf het begin al.

Voor alsnog blijft trickster wel mijn main maar ik zou een complete devestator build wel heel cool vinden om te spelen. Maar is helaas zo ontzettend gear dependend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
Nieuwe update: https://twitter.com/Outriders/status/1384606201183444994
With last week's patch successfully continuing to prevent any further complete inventory wipes, we are now looking into the below areas of focus:

- Inventory Restoration
- Stadia Updates
- Future Patches & More

Read our latest dev update here:
>> https://t.co/XGKadprQmm

[ Voor 33% gewijzigd door Barryvdh op 20-04-2021 22:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kCP_zRXZ0c4vZWwIzsiG7YVKeGE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8UaI4yjW53i125qCLfDYnva0.png?f=fotoalbum_large

Niet van mij hoor maar zo wil ik mijn devestator nu wel hebben zeg jezus wat dik haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb daar voorlopig alleen de boots van, het is een begin :P Maar ze mogen wel cosmetische slots toevoegen, ik loop erbij alsof ik regelrecht uit een Bollywood voodoo film kwam lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SinergyX schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:36:
Ik heb daar voorlopig alleen de boots van, het is een begin :P Maar ze mogen wel cosmetische slots toevoegen, ik loop erbij alsof ik regelrecht uit een Bollywood voodoo film kwam lopen :P
Ja eens! Ook voor guns zou ik dat tof vinden. Heb een paar hele coole guns en dan loop je vervolgens met zo'n gif fel groene light machine gun :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4wKlTPVnetjcXoeVh1yRRUC6LLg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Airt0qzeIDrhPDFAV9QDlpCg.jpg?f=fotoalbum_large

Zo, mijn Pyro is er ook bijna.
Nog wel veel upgrades te doen hoor :)

En het helpt enorm als de Techno waarmee je speelt niet alles insta-killed :P
Andere keren speel je met een Techno die 300-400 doet en ikzelf ~100 en whoppa > Kick, U suck ;w :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan werkelijk geen enkele expedition halen, crash, disconnect, elke party is nu standaard lag, zelfs solo gewoon de meest domste momenten crashes. Vervolgens zit je weer een minuut naar dat login scherm te kijken.

Enige voordeel is dat ik nu weet hoe het geintje werkt met downscaling, dus redelijk OP T1/T2 door huppelen voor wat materials vind ik wel prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
kihon schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:04:
[Afbeelding]

Zo, mijn Pyro is er ook bijna.
Nog wel veel upgrades te doen hoor :)

En het helpt enorm als de Techno waarmee je speelt niet alles insta-killed :P
Andere keren speel je met een Techno die 300-400 doet en ikzelf ~100 en whoppa > Kick, U suck ;w :F
Ik kan met mijn pyro niet multiplayer spelen omdat mijn feed the flames (die ik nodig heb voor mn anomoly rounds en health) vaak niet afgaat, maar wel alles vastzet. Kan dus geen skills meer doen, niet meer schieten, alleen rondlopen en wachten tot ik doodga, want na revive werkt het wel weer. Heb jij daar geen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

hexta schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:14:
[...]

Ik kan met mijn pyro niet multiplayer spelen omdat mijn feed the flames (die ik nodig heb voor mn anomoly rounds en health) vaak niet afgaat, maar wel alles vastzet. Kan dus geen skills meer doen, niet meer schieten, alleen rondlopen en wachten tot ik doodga, want na revive werkt het wel weer. Heb jij daar geen last van?
Soms heb ik wel dat Skills en/of Mods Bugged-Out zijn en niet meer willen werken.
Gebeurt wel eens ja |:(
Dan helpt niks behalve het spel opnieuw te starten.
Heb ik ook af en toe last van bij Solo play

Of je hebt sommige gun-mods die bv niet meer willen werken indien je ze gebruikt voor je een skill gebruikt.
Voornaamste voor mij is b.v. de gun-mod Scrap Grenade; wanneer je deze in expeditions als eerste gebruikt of na een cutscene als eerste gebruikt is hij 90% van de tijd bugged.
Poor-man-solution > als eerst een skill gebruiken in Expd of na een Cut-Scene 8)7 (ook niet reloaden voor een cut b.v.)

Verder gebruik ik al een tijdje geen FtF meer op mijn Pyro

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Na zo'n 37 uur vermaak ik me nog steeds enorm met 'Outriders'. Zit nog volle bak in de campaign en heb inmiddels ook level 30 (WT11) bereikt. 8)

[YouTube: Outriders - Hitting World Tier 11 (Xbox Series X)]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h01rcnjWFHvb4VOgvb5mQmFBleU=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/WFmDbVot6oFAU1Vrw5TiHDj0.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zi7QfoDXHS2y0jGitvYcxS3j26I=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/HID9pAHnB05EbPE7H2HBS2VL.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Yonix schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:40:
Na zo'n 37 uur vermaak ik me nog steeds enorm met 'Outriders'. Zit nog volle bak in de campaign en heb inmiddels ook level 30 (WT11) bereikt. 8)

[YouTube: Outriders - Hitting World Tier 11 (Xbox Series X)]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik zie dat je, net als mij, op de xbox speelt. Mocht je het leuk vinden kunnen we eens samen spelen. Zit bij solo expeditions op t9. Mochten er meer xbox spelers zijn dan hou ik me aanbevolen om eens samen te spelen. Random werkt toch een stuk minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Vind het ook verrassend leuk blijven nog steeds, had verwacht dat ik er inmiddels wel klaar mee zou zijn.
Ga nu wel lekker met expeditions, vermaak me prima, ga ook nog een 2e class lvlen denk ik!

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z872QK-AkPBQXjHA32oieg22coI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EtfBqoSbYk6zGmsz1uQ4Haoj.jpg?f=fotoalbum_large

Het begint een heel klein beetje ergens op te lijken..... Nothing like some people here tho, maar ik ben blij haha :D

[ Voor 6% gewijzigd door robzzzzzzzz op 24-04-2021 14:37 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste