Ik had de AP gebeld ... Ze hebben er nu ook een interne registratie van gemaakt. Ze mocht me niet vertellen of er meerdere klachten over geweest waren, maar zij had het nog niet gehoord.Jpiek schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 11:16:
Ik ben gebeld, uiterst hoffelijk, duizend excuses dat het niet gecommuniceerd is... Zelf s een maan unlimited als credit gekregen, hij gaat proberen of ik uitstel kan krijgen om deze week vakantie te overbruggen.
Na deze vakantie zal ik igg wel ff een paspoort moeten regelen. Dat daar de naam voluit opstata en in het account alleen mijn initalen moet wel op te lossen zijn volgens hem.
Uitstel reken ik maar niet teveel op, dus het zal wel een weekje Camping Wifi icm roaming op de telefoon worden (ik heb binnen NL 40gig, bij KPN)
Wat onduidelijk is ..is de wettelijke grondslag op basis waarvan ze deze gegevens vragen. Dat staat nml ook niet op de site. En dat ID kaarten niet geaccepteerd werden was ook wel apart. Eigenlijk zouden ze dan een "je mag binnen de EU" hem gebruiken classificatie moeten maken of zo.
Ik vraag me ook af of ze de data behouden? Of dat de data na verificatie weggegooid wordt en alleen de basis details behouden blijven.
@Jpiek is het proces eigenlijk het zelfde als bij banken? Dus foto uploaden en daarna video?
:strip_exif()/f/image/SRnEDvO6jNNaS0xH0eIqNLXc.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/LcFOO5ljznzVsoVxmtGwV2Nn.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/66bQsGbo6UdnlgApPcdnLqOe.jpg?f=fotoalbum_large)