Ik blijf het een beetje flauw vinden hoe ze mailen (al 6 mails + notificaties in de app) over de pauze stand.
Het is altijd "actie verzocht" en nu zelfs "laatste week"...
Wat me trouwens wel opvalt ze zeggen dat de pauzestand perfect is voor "sms'jes", eeh zal dat een ongelukkige vertaling zijn? Want afaik kan je er niet mee sms'sen

Het is altijd "actie verzocht" en nu zelfs "laatste week"...
Nee starlink, geef je dan een optie om te zeggen "needankjewel".Handel nu om gepauzeerd te blijven
U hebt tot 13 september de tijd om uw gepauzeerde servicelijn over te schakelen naar de Stand-bymodus. Als u dan nog niets gedaan hebt, wordt de gepauzeerde lijn in uw account opgezegd.
Stand-bymodus bevestigen
Voor slechts EUR 5 per maand houdt de Stand-bymodus uw Starlink gepauzeerd met onbeperkte data met lage snelheid. Dat is perfect voor telefoongesprekken, sms'jes en onmiddellijke reactivering in noodsituaties of wanneer u zich in dode zones bevindt. Bovendien blijft u alle software-updates ontvangen, zodat uw systeem soepel blijft werken.
Wat me trouwens wel opvalt ze zeggen dat de pauzestand perfect is voor "sms'jes", eeh zal dat een ongelukkige vertaling zijn? Want afaik kan je er niet mee sms'sen
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

:strip_exif()/f/image/UXW8S1msTOmX4d5fMoDyLVEC.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/CMWPbG2A0mevArkysN4ibzrX.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FhtH5rHYi4iSaWIzubya7lSp.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AX8waZRAnRdQkQpSqqlybjUF.jpg?f=user_large)
                    :strip_exif()/f/image/TbdMoUzYFvLEsVJ5wlmW42gF.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/YilqjXXSzemu4FbHLZz7e7ko.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hbVQFZEQ2WCkqtJ4EQXqmtCq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/VCwchNhILAhhsP9tj3E3Cqzy.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3SPbyeaiA0sZYfCXcSm7C9L3.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/xn6CbANzDQr2WdI6WlXJWUeT.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wJfUFKVvQ8N3Oae4S2ytOEQK.jpg?f=fotoalbum_large)