Starlink heeft nu op de "Reizen met Starlink Roam" expliciet gemaakt dat Polen echt niet onder de Europese Regio valt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1lWJxECmMkIniF4LIshqTL2QZGY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TgQRlNSYxRaYVzT6ITSUNNCb.png?f=fotoalbum_large

En er is nu zelfs een aparte sectie voor Poolse account eigenaren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uYf8eLOLXUm0UP7oY22l9o63tA0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6F2M3LQDuyZdqXiYfKGaWn0l.png?f=fotoalbum_large

Blijft bijzonder dat Polen zo expliciet is uitgesloten, terwijl alle andere buurlanden waar Starlink beschikbaar is wel onder de Europese Regio vallen.

En voor Cyprus en de Andorra is er niet zo'n aparte vermelding.

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-08 06:30
Aivy schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 10:05:
[...]

Het huisje is alleen voor eigen gebruik (verstopt in de Toscaanse bergen 😉), dus er hoeven verder geen andere gebruikers of huurders op het netwerk.

Ik zit te denken aan het Residential-abonnement (tot 200 Mbit), dat lijkt voor ons meer dan voldoende.

Huren vind ik op zich niet het grootste probleem. Als ik het goed begrijp moet je, zodra je het abonnement opzegt, de schotel weer terugsturen. Doe je dat niet, dan blijf je ervoor betalen. Omdat het huisje nogal afgelegen ligt en pakketjes ontvangen en versturen daar best een uitdaging is, leek het mij qua gemak handiger om de schotel gewoon vooraf aan te schaffen.

Als ik er één koop, dan waarschijnlijk niet tweedehands maar gewoon nieuw via bijvoorbeeld de Pricewatch of Coolblue. Dan weet ik ook zeker dat ik geen gedoe krijg met een schotel die nog aan een ander Starlink-account gekoppeld is.
Je hebt daar geen vast adres waar je wat gaat drinken ofzo? Ons lokale café in Portugal is het adres waar al onze post naar toe gaat. Je kan ze altijd een vergoeding geven.

• Aivy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 09:48
Jron667 schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 08:02:
[...]

Je hebt daar geen vast adres waar je wat gaat drinken ofzo? Ons lokale café in Portugal is het adres waar al onze post naar toe gaat. Je kan ze altijd een vergoeding geven.
Zal vast wel iets te regellen vallen, we zijn daar nieuw en nog niet zo bekend met de buurt.
Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Let op:
Het delen van referrals is hier en op de rest van het forum niet toegestaan.