• Jpiek
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 21:38
duvekot schreef op zondag 28 december 2025 @ 11:53:
[...]
Er zijn wel indirecte verwijzingen in de help documenten te vinden die zeggen dat je zonder abonnement sowieso wel firmware updates kan krijgen en dat je bij wat basis gegevens kan komen. Maar expliciet staat er verder niets over toegang tot starlnk.com om weer een abonnement af te nemen.
Ik heb zonder actief abbo (Roaming, toen niet op pauze) mijn Firmware geupdate, kon ook via d eapp 'overal' bij dus ook bij het weer activeren van mijn abbo...

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:07
Jpiek schreef op zondag 28 december 2025 @ 12:59:
[...]
Je fiberkastje (FTU) in je meterkast heeft stoom nodig om Fiber om te zetten naar IP/UTP...
Maar daar heb je je eigen noodstroom voorzieningen al voor. Die heb je ook al nodig voor je Starlink >:)

• Jpiek
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 21:38
duvekot schreef op zondag 28 december 2025 @ 14:10:
[...]

Maar daar heb je je eigen noodstroom voorzieningen al voor. Die heb je ook al nodig voor je Starlink >:)
Hmm ja, je hebt gelijk. En ws. een zwaardere voor je Starlink dan voor de FTU...

• hetdakatelier
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 19:14
Hoi allen,

Wij voeren installaties uit als gecertificeerde installateurs in België en Luxemburg, we hebben momenteel enorm veel aanvragen maar we proberen het leuk te houden, daarom hebben we een facebook groep voor België en Luxemburg genaamd Starlink België en Luxemburg:
https://www.facebook.com/groups/3582262681939780

Wie vragen heeft of ervaringen wilt delen, jullie zijn meer dan welkom.
We hebben ook enorm veel ervaring met Starlink, dus voor technische zaken ben je zeker welkom.

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:08

Rio

Ik heb al een boek

hetdakatelier schreef op zondag 28 december 2025 @ 19:12:
Hoi allen,

Wij voeren installaties uit als gecertificeerde installateurs in België en Luxemburg, we hebben momenteel enorm veel aanvragen maar we proberen het leuk te houden, daarom hebben we een facebook groep voor België en Luxemburg genaamd Starlink België en Luxemburg:
https://www.facebook.com/groups/3582262681939780

Wie vragen heeft of ervaringen wilt delen, jullie zijn meer dan welkom.
We hebben ook enorm veel ervaring met Starlink, dus voor technische zaken ben je zeker welkom.
Facebook bestaat dat nog 😂
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste