Ticket wat aangemaakt moet worden Loopt altijd via je betreffende provider.jlaarts schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 15:20:
Dag medetweakers,
Op gevaar af dat dit toch niet het goede forum is maak ik jullie deelgenoot van het volgende. En de vraag is uiteindelijk wat nu?
Afgelopen vrijdag heb ik mijn FTU beschadigd.,"dus"heb ik geen internet meer. Mijn geplande overstap op 30 mei van Oidido naar Youfone kan dan blijkbaar ook niet meer worden gerealiseerd Installateur Guidion levert alleen op aan een werkende internetverbinding en zoekt niks uit als dat niet werkt (ook niet als dit zich beperkt tot de FTU, de rest is natuurlijk in orde). Doorzetten naar KPN (het betreft infrastructuur van KPN) gaat niet: Oidido zegt dat zij dat ticket nu niet meer kunnen, omdat ik al op 30 mei overstap. Youfone zegt: we kunnen donderdag om 16.00 uur (dan wordt de verbinding overgezet naar Youfone) pas een ticket aanmaken. Dat schiet natuurlijk niet op en al helemaal niet als je bedenkt dat ik op 9 juni twee weken met vakantie ga. Mijn vraag is natuurlijk: is er nog een omweg te bedenken er wel een monteur of althans die ticket richting KPN er eerder uit te doen?
ene kant snap ik odido want voordat hen monteur komt kan wel 5 werkdagen duren en als hen doorzetten na KPN Netwerk dan ben je bij hen al geen klant meer.
Youphone kan pas wat doen vanaf de leveringsdatum ook die werken met gudion dus geen idee wat bij hen de wacht tijd voordat hen op locatie komen en de ticket doorzetten na kpnnetwerk voor herstel FTU.
KPN netwerk bellen rechtsteeks heeft geen nut aangezien hen niks rechtsteeks met de klant doen kwa herstel moet via provider lopen