Kort samengevat: niet.
Ik had een klacht bij KPN Netwerk neergelegd. Na een week een mailtje gestuurd met de vraag om een reactie, maar direct op het mail adres icm CRM ticket nummer wordt niet gereageerd.
Nog een week later maar even gebeld, hebben ze mijn mail doorgestuurd naar de aannemer. Echter, zonder bijlagen (lees: foto's van de situatie en historisch mail contact met Hanab, de aannemer en VvE). Diezelfde dag hebben ze het nogmaals gestuurd.
Ze hebben mij ook telefonisch doorverbonden met Hanab. Daar kwam de dame na een paar minuten vriendelijke maar drammende pogingen mij af te wimpelen erachter dat het een situatie was die al een poos speelde en ticketnummers had.
Ze heeft mij verzocht de bijlagen te mailen, en een aantal dagen later kreeg ik een email dat de mail doorgestuurd is naar de uitvoerder in de regio.
Daarmee was ik weer full-circle dus heb ik de hooivork gepakt en al de buren die zitten te wachten op glasvezel opgejut om ook maar weer eens iets te gaan doen.
Afgelopen dinsdag kreeg ik van 1 van de buren die een andere ingang had geprobeerd te horen dat de aannemer (EH-Infra) weer gevraagd had om contact met het bestuur van de VvE.
Mgoed, de uitvoerder dude van Hanab die aan de touwtjes trok is daar sinds ergens in oktober dus niet meer werkzaam. Z'n opvolger reageert niet op mijn mails, de projectleider ook niet. De uitvoerders bij EH-infra ook niet.
De handjes zie ik nog wel bezig in de wijk, die zwaaien netjes en zeggen gedag.
Uiteraard heb ik ook een klacht c.q. verzoek tot oplossing bij het bestuur van de VvE neergelegd, maar die trekken hun schouders op.
Fwiw: ik blijf uiteraard netjes, begripvol en rustig in de communicatie.
Drie adressen zitten met een DSL lijntje te wachten op hun glas.
Ik kan het nog wel een aantal weken uithouden, maar ik zal begin februari toch wel ietwat egoistische stappen moeten gaan maken om m'n volledige balkon weer bruikbaar te hebben als de lente begint.