5 jaar wachten en dan...
In 2021 begon de hele saga, met brieven, een schouw (waar niemand kwam opdagen) en de inschatting voor oplevering (eind 2022). In de jaren daarna tientallen keren gemaild en gebeld met KPN, KPN Netwerk, Volker Wessels Telecom, Hanab en onderaannemers. In april van dit jaar was ik het zat en gaf ik aan dat ik naar de pers zou stappen als ze het niet zouden oplossen. Ook daar kwam weer geen reactie op...In mei heb ik contact opgenomen met het televisieprogramma Radar, die vervolgens contact opnamen met KPN. En wat denk je? 1 week later staan ze op de stoep en is de glasvezel aangesloten. Het is een wonder!
En op de andere locatie, waar na ruim 1 jaar bellen en mailen de status werd veranderd naar "geen glasvezel beschikbaar", terwijl de kabel al in de woning lag (!), is het ook opgelost!
Ik heb me afgelopen jaren vooral verbaasd over de onkunde en het gebrek aan mogelijkheden van helpdeskmedewerkers over de gehele keten. Niemand kan iets voor je oplossen, aanpassen of regelen. Als consument is dat erg frustrerend...
NL7,8,9 betekent levering met FTU installatie, NL6 betekent DHZ, de FTU is er dan al (klant moet het dan doen).
/f/image/9LTf1ug3iYArYhW6HkFqYOSv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/DYo1Bjatzfvpk8A5VE5EkNp7.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/7HGYizYEyUkIsw60FERMyq6W.png?f=fotoalbum_large)