Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[KPN NetwerkNL - Glasvezelnetwerk] Aanleg en onderhoud

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14:29
G_Dragon schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:49:
Nou, ze hebben net 15 minuten geleden de kabel in de grond gelegd :) nu wachten tot iemand langskomt om alles aan te sluiten!

Weekje later dan ik eerst dacht :) maar hij ligt er
Hoelang zit er vaak tussen het leggen en de afspraak?
Jij zit niet in een project van KPN Netwerk NL maar Digitale Stad. Dus de termijn die er eigenlijk voor staat (9 weken) zal niet opgaan denk ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Barre73 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:56:
[...]

Jij zit niet in een project van KPN Netwerk NL maar Digitale Stad. Dus de termijn die er eigenlijk voor staat (9 weken) zal niet opgaan denk ik.
Oke is dat slecht of goed nieuws? Probeer je te begrijpen :)

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Barre73
G_Dragon schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:11:
[...]

Oke is dat slecht of goed nieuws? Probeer je te begrijpen :)
Ik denk dat het hier langer duurt. Maar zie je DM voor meer details van het proces.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 15:33

Midas.e

Is handig met dinges

Midas.e schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 18:03:
[...]

Inmiddels even verder, Volker Wessels nog altijd geen contact opgenomen, bij KPN een klacht ingediend waarom dit in hemelsnaam zolang moet duren, webcare is er nu mee bezig 8)7 en ik denk dat ik ooit een verbinding krijg? We wachten nog even af :D
En vanochtend is de fiber na 2 maanden eindelijk aangesloten! Bedankt @Barre73 voor je inzet :D

Hacktheplanet.nl

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Barre73
Midas.e schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:15:
[...]

En vanochtend is de fiber na 2 maanden eindelijk aangesloten! Bedankt @Barre73 voor je inzet :D
Geen dank. Het was 1 mailtje en een belletje maar toch jammer dat het zo lang moest duren.
Wel net op tijd voor het seizoen!

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik dacht dat ze maandag de kabels al hadden getrokken, maar dit had ik fout.
Ze hadden een begin gemaakt met een holle kabel waar ze afgelopen woensdag de glasvezel kabel door hebben getrokken en er ligt nu een oranje klos naast ons huis te wachten op de monteur om hem in huis aan te sluiten :)

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dolopfriet
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 13:16
Gaat KPN netwerk uiteindelijk overal glasvezel aanleggen? Ik woon in een gebied waar al glasvezel ligt van Delta Fiber ( waar KPN niet op zit met zijn eigen producten).
Het lijkt wel of KPN Netwerk deze gebieden opzettelijk overslaat met de aanleg van glasvezel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jurry
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 13-06 13:54
In de derde alinea op https://www.kpnnetwerk.nl/koper-uit/ kun je lezen dat KPN Netwerk haar netwerk wilt moderniseren, ook in gebieden waar andere partijen actief zijn.
Soms komen we andere partijen tegen die een nieuw netwerk aanleggen. Als we voornemens zijn om in datzelfde gebied ons netwerk te moderniseren, gaan we altijd in gesprek. Uiteindelijk willen we zorgen dat we ook in deze gebieden ons bestaande netwerk kunnen moderniseren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dolopfriet
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 13:16
Ok, ik ben benieuwd. Maar toch heb het gevoel dat gebieden waar geen glasvezel van Delta Fiber ligt, voorgaan bij KPN netwerk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Barre73
dolopfriet schreef op zondag 13 juni 2021 @ 11:53:
Ok, ik ben benieuwd. Maar toch heb het gevoel dat gebieden waar geen glasvezel van Delta Fiber ligt, voorgaan bij KPN netwerk.
Dat klopt momenteel wel ja.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True