Barre73 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 13:05:
[...]
Ik meen me te herinneren dat ik je eerder aanbood om te helpen maar dat heb je toen afgeslagen. Je kan hier blijven door tieren maar daarvan weet je zeker dat het je niet helpt.
Mijn aanbod staat nog steeds..
Het is niet dat ik het niet waardeer, maar ik vind het dan vooral vervelend dat jij het werk van een ander moet gaan zitten doen. KPN zou zichzelf eigenlijk ook gewoon "zonder jou" moeten kunnen redden toch?
Waar is de QA, wanneer wordt er ergens een escalatie manager wakker? 1 van KPN's onderaannemers maakt er hier al bijna 2 jaar de grootst mogelijke pleurisbende van en bij KPN doen ze niet meer dan lekker verder slapen en wat onzin uitkramen als ik bel.
Ik ga dit verhaal met namen en rugnummers nog wel op meer plaatsen droppen, als er een streep onder het laatste hoofdstuk staat.
Tot nu toe deel ik hier mijn ervaringen met de aanleg bij ons. Dat dat al bijna 2 jaar duurt en bestaat uit niets meer dan loze uitspraken en niet nagekomen afspraken.... dat mag je je collega's kwalijk nemen. Daar kan ik helemaal niets aan doen.
Dus nogmaals: ik had hier heel graag al meer dan een jaar geleden mee gestopt, maar KPN besloot anders en niet ik. Ook die oplossing gaat niet van mij komen.
Maar je mag best kijken. Mijn NAW gegevens heb je in 2022 al een keer per DM gehad. Toen hebben we vastgesteld dat ik eerste helft 2021 toestemming gegeven heb en ook meteen de eerste bestelling voor een abonnement gedaan heb met geplande oplevering dec2021/jan2022. Ik dacht zelf al in dec2020 toestemming gegeven te hebben, maar dat klopte niet.
Volgende update: 13 oktober. Is een vrijdag, in principe zou het me moeten lukken om eind van de middag weer even te bellen.
Wat ik dan vooral grappig vind, is dat ik bij KPN Netwerk online het volgend krijg op mijn adres:
Glasvezel beschikbaar
Goed nieuws! Op jouw adres is glasvezel beschikbaar. Om gebruik te maken van glasvezel kun je een abonnement afsluiten bij één van de providers die leveren over ons netwerk.
<<ADRES>>
wijzig adres
Wat kan ik nu doen?
Je kunt een glasvezelabonnement afsluiten om gebruik te maken van glasvezel.
Bekijk providers
Mooi toch?

Het begint een beetje te jeuken om te gaan sjoppen voor een nieuwe provider, maar ik hou me aan mijn 6 november.
Edit:
Hm, ik kan nu bestellen bij Odido. Tot 1 Gb/s beschikbaar op mijn adres. Ik begin nu echt te twijfelen aan die 6 november. Laten we het erop houden, dat ik 13 oktober zeker aan de telefoon hang, niet misschien. Staat in de agenda. Wordt ook wat vroeger, want ik heb die dag een event 's avonds en ben waarschijnlijk pas 's ochtends heel vroeg weer thuis (de 14e).
[
Voor 68% gewijzigd door
Verwijderd op 24-09-2023 11:18
]