Barre73 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 22:42:
[...]
De postcodecheck op kpnnetwerk.nl is nog niet altijd correct...
Je mag je adres wel even DM-en, dan check ik wat de echte einddatum is. Mede om mijn eigen verhaal te controleren:-)
@
ernstoud Daar staat eigenlijk alleen maar dat KPN drie jaar aankondiging heeft voor de uitschakeling. Er staat niet wanneer dat in gaat.. dat vertel ik er nu wel bij maar dat staat niet op die website.
Dat is hij al niet sinds ik ermee te maken heb. Eind van de maand is de beloofde aansluitdatum met exact 1,5 jaar overschreden. Maar het tellertje voor het uitzetten lijkt akelig consistent. Er gaat daadwerkelijk elke dag een dag af. Zitten nu op 548.
Maar inderdaad: het blijft afwachten bij KPN. We hebben nu al 5 keer een hoop onzin gehad en moeten nog maar afwachten of de huidige afspraak wel nagekomen wordt.
Oh, wacht!!!!!! Nee, die wordt OOK niet nagekomen zie ik nu: we hebben voor de 6e keer een andere datum gekregen. Voor alle duidelijkheid de tot nu toe niet nagekomen beloften:
- december 2021/januari 2022
- mei 2022
- december 2022
- mei/juni 2023
- juli/augustus 2023
Er is mij verzekerd, dat er voor 6 september iemand contact gaat opnemen voor een afspraak. De 5e toezegging is dus ook al min of meer van vastgesteld dat het onzin was.
En nu hebben we een NIEUWE aansluitdatum:
- oktober/november 2023
You guys really suck in dit opzicht. Nog nooit zo'n waardeloze uitvoering gezien als bij KPN Nietwerk.
Maar misschien dan na 2 jaar die postcodecheck maar ff fixen? Of moeten we daar nog 2 jaar naar kunnen wijzen met de boodschap "jaaaaaaa.... dat staat daar wel, maar die klopt nie hoor!"
Op 7 september annuleer ik mijn bestelling bij KPN weer, als ze niet gebeld hebben voor die afspraak.
[
Voor 8% gewijzigd door
Anoniem: 39993 op 03-07-2023 06:41
]