Dat KPN pakket zegt niets. Die heb ik vanaf begin maart al in huis.tommerd_ schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 10:09:
[...]
Zijn inmiddels iets meer dan een week verder, afgelopen week veel KPN pakketjes in de centrale hal zien staan. Kleine check geeft aan dat er op meerdere adressen (op mijn verdieping) al abonnementen actief zijn (of in ieder geval NLS6 is). Bij mij helaas nog NLS9 en een verwachting van juli/augustus.
Verdeelpunt lijkt me toch voor zeker dezelfde verdieping gelijk te zijn. Misschien is het gewoon een kwestie van pech, aan de andere kant wordt wachten vanzelf beloond natuurlijk
Eindelijk nu communicatie over wat er allemaal aan de hand is vanuit KPN netwerk. Mijn verbinding, waar ik in oktober 2020 toestemming voor heb gegeven, is helaas nogmaals vertraagd. Oorspronkelijke planning was december 20201/januari 2022, dat werd toen eind mei 2022 en nu zijn ze eruit: 2 dagen voor Kerstmis gaan ze opleveren. Een vol jaar vertraging in totaal dus. En als ik heel eerlijk ben, hecht ik niet zoveel waarde meer aan die datum, want uit ervaring weet ik dus dat het zomaar zou kunnen dat ik over een half jaar weer een nieuwe datum een half jaar verder in de toekomst ga krijgen. Dat is immers nu al 2 keer gebeurd.
Maar nu duidelijk is dat dat nog een half jaar gaat duren, ga ik de boel terugsturen naar KPN. Ik maak in januari wel weer een keuze voor een provider. Dat spul wat ik hier nu in huis heb staan is al bijna een jaar oud als ze de boel gaan opleveren. Dan maar geen Super Wifi Punten. Tegen de tijd dat ik ze kan gaan gebruiken zijn ze - zoals het er nu naar uitziet - al voor een groot deel afgeschreven.
Edit: meteen maar even telefonisch geannuleerd. Retouradres gekregen voor het installatiepakket. Volgend jaar ga ik gewoon weer opnieuw oriënteren voor een ISP, maar deze keer niet voordat de glasvezel hier in huis zit en bruikbaar is. Misschien kan ik bij Ziggo nog even een "blijf-korting" regelen als ik nu voor een jaar bijteken. Dan zit ik zelfs nog goed als ze de glasvezel nog een keer een half jaar uitstellen.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2022 15:32 ]