Even als nieuwe reactie nu.
Het zal build 796 gaan worden zoals verwacht, voor de Nokia 8000 eveneens werd gezegd.
Mel33 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 13:50:
Hm na de update naar v12.6.541 op de nokia8000 werkt mijn volume op de nokia met de ab rc 110 niet. Aan,uit en schakelen werkt allemaal wel. (Als ik hem uitdoe blijft mijn tv aan, wat ik ook graag wil) Maar ik kan de nokia nu niet meer zachter zetten. Rcu opnieuw ingesteld werkt ook niet.
Rcu firmware v1.1.2
Dus moest ik bij de CEC control in de nokia het volume control uitzetten. CEC switch wel aan, rest uit.
Maar CEC switch aan of uit maakt eigenlijk helemaal geen verschil. [Vraag]Of is het aanzetten alleen maar om de individuele cec instellingen te kunnen aan en uit schakelen.?[end vraag]
Maar goed ik moest nu dus na de update naar 12, volume control uitzetten in de cec. En nu werkt het weer.
@
Erwin08 ben ook benieuwd of het 1.1.2 moet zijn of 1.12
Ik vraag me nu af of dit bij een 796 Nokia update en Nokia afstandsbediening nu is opgelost. Ik krijg wat rare dingen te zien als ik de Nokia afstandsbediening gebruik met een 796 build voor een ander apparaat. Zou eigenlijk probleemloos moeten kunnen.
Het Nokia afstandsbediening setup gedeelte komt tevoorschijn na de koppeling, maar de volume knoppen geven mij een niet logisch resultaat wanneer ik deze toe wil wijzen. Dat doet de andere afstandsbediening wel zoals het moet maar dat is een origineel Google ontwerp, niet wat Nokia gebruikt.
Lastig te voorspellen of dit op de 8000 met originele Nokia update wel goed zal gaan, mijn gevoel zegt echter van niet.
Ik heb bovenstaand aangemeld bij mijn test contactpersoon, of deze dat bij Nokia/Streamview wil melden zodat zij het kunnen verifiëren.
Edit: ik kreeg als terugkoppeling, indirect van Streamview, of ik het op video vast zou willen leggen. Daar pas ik voor, ben te druk met andere zaken die ik net wat belangrijker vind op dit moment, ik test tenslotte niet voor hen. Het is ook iets wat ze gemakkelijk zelf even kunnen checken
[
Voor 102% gewijzigd door
hardware-lover op 12-02-2024 12:08
]
Testing, one, two ...