@
LessRam Via de Denon app op je telefoon (ik gebruik Android) uitlezen wat er op dat moment afgespeeld wordt en eea aanpassen en configureren.
Bij muziek zou ik zeggen dat je dat niet via een surround oplossing wil horen maar via stereo. Druk wellicht een paar keer op de rode knop van de Denon ab om te wisselen tussen 'music' configuraties maar daar voor wil je natuurlijk wel de speaker setup, het bereik bla bla juist hebben (even goed door alle settings kijken, oa de Audessy etc).
Kijk ook naar hoe de audio in Kodi staat, qua speakers en passthrough maar ook hoe dat op de mediaspeler zelf staat ingesteld (ik zou zeggen dat Kodi dat keurig zelf overruled maar iets moet er beter worden toch).
De TV zou alleen het beeld braaf moeten weergeven maar verzeker jezelf ervan dat het geluid niet stieken VIA de tv wordt afgespeeld, door een suffe eARC forcering ofzoiets (denon audio bron moet niet tv zijn).
Aangezien muziek geen surround is, wel de Denon op Music -> stereo danwel all channel stereo.
Ik voeg ook even een plaatje toe van de Denon app. Wel laten weten of er iets gelukt is he