Hallo Techneuten
Is er iemand op dit forum bekend met de Nokia streambox 8000?
Deze is nu verkrijgbaar in de EU voor de prijs van €99,90 en is in A te bestellen, hij maakt van je TV een Android TV met toegang tot de google app store.
Ik kan er geen review over vinden dus misschien is er hier iemand bekend met dit produkt, ik ben er benieuwd naar aangezien ik glasvezel heb aangevraagd en van plan ben om mijn ABO bij Ziggo op te zeggen en alles wil gaan streamen.
Aangezien ik geen echte techneut ben is het voor mij een sprong in het duister dus alle advies is welkom.
Alvast bedankt, Pierre:strip_exif()/f/image/09dtEhE7JPfEXAMSb5qMZ4wC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bPO1pvmkMq4KOGx751xy9UA1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ERoZpshU7KBxT8VAruLdf8TJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Is er iemand op dit forum bekend met de Nokia streambox 8000?
Deze is nu verkrijgbaar in de EU voor de prijs van €99,90 en is in A te bestellen, hij maakt van je TV een Android TV met toegang tot de google app store.
Ik kan er geen review over vinden dus misschien is er hier iemand bekend met dit produkt, ik ben er benieuwd naar aangezien ik glasvezel heb aangevraagd en van plan ben om mijn ABO bij Ziggo op te zeggen en alles wil gaan streamen.
Aangezien ik geen echte techneut ben is het voor mij een sprong in het duister dus alle advies is welkom.
Alvast bedankt, Pierre
:strip_exif()/f/image/09dtEhE7JPfEXAMSb5qMZ4wC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bPO1pvmkMq4KOGx751xy9UA1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ERoZpshU7KBxT8VAruLdf8TJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QD4oxVZwtRJJyYerJCxlDhTj.jpg?f=fotoalbum_large)