Mijn receiver en mijn TV laten het als audio stream zien, ik probeer dat soort dingen altijd uit, niet wat het media label aangeeft.Sa1 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 12:02:
[...]
Klopt, gisteren inderdaad gelezen. Heb nog niets gezien voor de Nokia 8010, maar goed.
En zie jij de Dolby op de receiver? Of in de netflix applicatie? Heb wel eerder dingen gehad met netflix, maar dan gaf hij ook niet het icoon. Nu geeft hij wel het icoon, maar m'n sonos blijft PCM2.0 zeggen. De rear speakers geven wel geluid en niet stereo.
Heb toch voor de zekerheid een andere HDMI kabel er tussen gehangen, maar dat maakt zoals verwacht geen reet uit.
Heb er ook een PC aan gehangen, die geeft Dolby Atmos (MAT 2.0) weer. Als ik een 'test' doe, dan doet hij wel alle channels laten testen.
Super vervelend dit soort gekloot. Maar goed, k ga het maar opgeven. Misschien is het wel gewoon een issue van de netflix app. Of van de sonos app, of ... weet ik veel het kan zo veel zijn.
Maar jij schrijft dat je bij Prime Video en HBO ook maximaal DD+ krijgt en ook geen Atmos? Prime Video geeft het je niet meer indien je het reclame abonnement hebt, voor HBO enkel met hun Premium abonnement. In beide gevallen zal het dan DD+ zijn.
Testing, one, two ...