Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin08
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:20
e91 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 23:29:
[...]

Ik heb wel een nieuwere PS maar dat maakt verder denk niet uit ik had toch een iets ander probleem met de playstore. Ik heb 47.8.18.31
Vandaag staat de Goolge play store op Versie 48.0.15-31 heb bij het opstarten nog steeds het zelfde probleem.

Ook zie ik met deze Nokia v14 bij het opstarten van de box verschijnt er een melding recht boven van geen internet verbinding.

Deze versie heeft dus een bug met een melding geen internet verbinding terwijl die verbinding er wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e91
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:20

e91

Erwin08 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 12:17:
[...]

Vandaag staat de Goolge play store op Versie 48.0.15-31 heb bij het opstarten nog steeds het zelfde probleem.

Ook zie ik met deze Nokia v14 bij het opstarten van de box verschijnt er een melding recht boven van geen internet verbinding.

Deze versie heeft dus een bug met een melding geen internet verbinding terwijl die verbinding er wel is.
Ja klopt PS is weer geupdate. Die melding zat er in Android 12 al bij mij, gebeurt als je een mixed netwerk gebruik van wpa2/wpa3 ik heb mijne op een wpa3 only netwerk en dan krijg je die melding niet werkt ook op wpa2 only. Ik zag wel iemand die jouw probleem ook had met een homatics box en die loste het op door de PS update te verwijderen en opnieuw de laatste update te installeren. Maarja dat had je geloof ik al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
e91 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 15:05:
Ja klopt PS is weer geupdate. Die melding zat er in Android 12 al bij mij, gebeurt als je een mixed netwerk gebruik van wpa2/wpa3 ik heb mijne op een wpa3 only netwerk en dan krijg je die melding niet werkt ook op wpa2 only. Ik zag wel iemand die jouw probleem ook had met een homatics box en die loste het op door de PS update te verwijderen en opnieuw de laatste update te installeren. Maarja dat had je geloof ik al gedaan.
WPA3 of WPA2/WPA3 niet gebruiken, dus WPA2 only voor deze apparaten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e91
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:20

e91

hardware-lover schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 16:28:
[...]

WPA3 of WPA2/WPA3 niet gebruiken, dus WPA2 only voor deze apparaten.
Dus ik doe het al een jaar verkeerd. Werkt prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
e91 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 16:44:
Dus ik doe het al een jaar verkeerd. Werkt prima
Voor velen dus niet, wordt regelmatig als issue gemeld (vooral op Homatics Telegram), en het omzetten naar WPA2 only lost het voor de meesten direct op.

Als ik een hotspot aanmaak met daarin een WPA3 beveiliging, komen er allerlei foutmeldingen, zoals WiFi wachtwoord onjuist, of verbinding valt weg/instabiel, etc., met WPA2 zijn die issues direct verdwenen.

Maar normaal gesproken gebruik ik altijd ethernet op de ene box, en altijd WiFi met de andere.

Maar wat werkt, dat werkt vanzelfsprekend, dus dan zo laten als instelling 👍

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin08
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:20
Het probleem met de Google play store geen internet verbinding zag ik vanmorgen niet , misschien opgelost. (niet opgelost)

Bij het opstarten van de Nokia 8010 box een melding geen internet verbinding en kijk ik in de Asus router app dan staat de poort waar de Nokia 8010 op aangesloten zit op 100Mbps haal ik de lan kabel eruit en weer erin dan is de verbinding 1 Gbps dus daar zit ook nog een probleem met versie 14.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bV_rEqJIoMyIz2jmho5qT1TrNRc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZGuf3n7XmLcthn5KSZiJhECl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AmhW1LttfxRIP9MlfIZXrPdIEX4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z9lS3rDkZzaHDkWUm4Q3P1N9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 144% gewijzigd door Erwin08 op 04-10-2025 15:22 ]

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de mediaspelers van Nokia: Streaming Box 8000 en 8010 en de klonen hiervan.
Andere mediaspelers zijn hier off-topic.

Weten of het een kloon is?
Nokia 8000 en klonen: https://www.androidtv-guide.com/?s=SEI600
Nokia 8010 en klonen https://www.androidtv-guide.com/?s=SEI804

Discussie over alternatieve firmware is toegestaan op Tweakers.
Discussie over illegale functionaliteit, of daarnaar linken is uitdrukkelijk niet toegestaan.
Het gebruik van alternatieve firmware is volledig op eigen risico.

Een beetje schimmig, is gewoon schimmig.
Twijfel? Zie Het algemeen beleid #verbodencopyright