LessRam schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:41:
Yep zit wat in, maar als die backup net gemaakt is voor de update zal het restoren alsnog niet een werkbare Kodi opleveren vermoed ik.
Daarnaast vind ik het niet zo'n probleem om Kodi opnieuw in te stellen, alleen mijn harddisk met muziek (alles M4A/ALAC van eigen CDs) duurt uren voor dat ingelezen is en de artiest iconen gedownload zijn. En de skin (Estuary MOD v2) weer indelen kost wat tijd.
Qua backup is het inderdaad makkelijker wat betreft add-ons als subs, lyrics, providers etc.... Maar ik vind het dan weer een lekker gevoel dat alles weer schoon en nieuwste versies geïnstalleerd zijn achteraf (met veel vloekwerk, want kan soms de juiste instellingen even niet meer vinden).
(Zelfde doe ik altijd met nieuwe telefoons, alle apps schoon installeren. Alleen backups van WhatsApp, foto's en documenten)
Nee hoor, dat restoren kan prima gaan, kan echter ook heeeeeeel erg lang gaan duren, naarmate je Kodi addons, settings e.d. steeds uitgebreider is.
Ik heb zelfs kunnen restoren vanuit een CoreElec backup naar Android TV en visa versa.
Het zou na die laatste V14 2137 update eigenlijk voldoende geweest moeten zijn om enkel Kodi's cache te clearen, voor velen wat dat afdoende, maar niet voor iedereen blijkbaar.
Terugkomend op versie 2137 en het stoppen van de uitrol daarvan. Afgelopen vrijdag kwam de terugkoppeling "fixing" bij het eerder al melden van die app blokkade voor build 2042 en nog steeds voor build 2137.
Nu zouden wij vorige week build 2137 ook hebben moeten ontvangen voor testen (niet voor Nokia), maar dat is tot op heden niet doorgezet. Mijn vermoeden is nu dat 2137 voor ons niet meer gaat komen maar dat er een nieuwere versie onderweg is met daarin (hopelijk) de verwijdering van die app blokkades. Fingers crossed
Testing, one, two ...