@
Sa1, ik weet dat er problemen kunnen zijn met enkele apps, maar niet in de zin zoals jij ze beschrijft.
Zeker niet met een vastlopend beeld, dan lijkt er toch serieus wat anders aan de hand te zijn voor jou.
Ik weet dat TiViMate nog niet optimaal is aangepast voor de Android TV V12 API, daar zal de app ontwikkelaar zijn best voor moeten doen. Maar een volledig zwart scherm, nee, niet normaal. Het is dat ik genoemde apps ook gebruik tijdens het testen, hoewel de Youtube app enkel voor wat simpel testwerk, niet voor dagelijks gebruik. Plex en TiViMate zijneveneens vast onderdeel van het testwerk maar bij laatste gebruik ik een publieke NL M3U bron, en daarmee loopt het allemaal aardig probleemloos. Ik weet dat velen een andere bron gebruiken van meer "bedenkelijke" oorsprong
HDMI kabel(s) in orde dat je zeker weet?
Er wordt nu op twee apparaten gereageerd, 8000 en 8010, dus graag even aangeven welke van de twee het is. De Nokia 8000 zit niet in mijn standaard testreeks van apparaten eerlijk gezegd, maar dat wil niet zeggen dat ik dit niet al eerder heb getest, tenslotte is de meest recente update nog vrij vers voor dat apparaat.
Edit: FireTV is geen Android TV, maar een eigen ontwikkelde fork van Android.
[
Voor 3% gewijzigd door
hardware-lover op 28-05-2024 22:21
]
Testing, one, two ...