Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dessie1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-03 15:32
Hoi iedereen,

Hier ook een probleem met de cod mw op de ps4 . Blijft maar melden dat de “install suspended” is bij de multiplayer. En elke keer 27 GB downloaden als ik de game wil starten. Ik kan wel online rebirth spelen, maar multiplayer lukt niet. Heb al de packs al gedownload en geïnstalleerd. Ook de game opnieuw geïnstalleerd. Nothing works!! Getting sad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

dessie1 schreef op maandag 5 april 2021 @ 23:12:
Hoi iedereen,

Hier ook een probleem met de cod mw op de ps4 . Blijft maar melden dat de “install suspended” is bij de multiplayer. En elke keer 27 GB downloaden als ik de game wil starten. Ik kan wel online rebirth spelen, maar multiplayer lukt niet. Heb al de packs al gedownload en geïnstalleerd. Ook de game opnieuw geïnstalleerd. Nothing works!! Getting sad.
Een vriend van mij had hetzelfde probleem.
Ik begreep dat dit zou moeten helpen. (Ik heb zelf een PC)

https://amp.reddit.com/r/...dd_on_everytime_i_reboot/

@dakkieduvel
Misschien ook voor jou?

[ Voor 3% gewijzigd door ronalddus op 06-04-2021 09:18 ]

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:32
akatar schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:34:
[...]

Het zou ook enorm schelen als ze de bugs er eens uithalen.

Line of sight die vaak niet klopt (ik zie iemand niet omdat ik achter een muur zit en diegene ziet mij wel
Dat is niet zo makkelijk te fixen. Je hebt te maken met mensen op verschillende locaties met verschillende pings naar de server. Gooi er nog wat packet loss bij hier en daar en je hebt al snel het gevoel dat er soms iets niet klopt qua hit registratie.
daily challanges die bij mij al weken hetzelfde zijn
Je kunt je dailies gewoon vervangen he!
Onder challenges kun je links op daily challenges klikken en dan kun je op de challenge klikken die je eruit wil hebben en dan krijg je een lijst met alle "reserve" challenges. Je hoeft dus niet per se die ene lastige challenge te doen. Als je er een complete komt er automatisch een andere in maar dat kan dus ook een vervelende zijn.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:01
ronalddus schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:17:
[...]

Een vriend van mij had hetzelfde probleem.
Ik begreep dat dit zou moeten helpen. (Ik heb zelf een PC)

https://amp.reddit.com/r/...dd_on_everytime_i_reboot/

@dakkieduvel
Misschien ook voor jou?
Ja, dus als het spel is opgestart ga je naar het Options-menu en onder tabblad General staat ergens onderin 'Game Installs'. Daar moet je zorgen dat de bovenste `Campaign Pack` niet geïnstalleerd is. En verder in de lijst moeten `Campaign Pack 1` en `Campaign Pack 2` wél geinstalleerd worden (1 mb per stuk).

Dat was voor mij de oplossing.

Edit: zo ziet het er dan uit bij mij

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xFlmTxT7hn3b4b0LBtMWw54rGfc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ljj8tT3FkiWQSUWv3FRzllbI.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door marcanti op 06-04-2021 13:56 . Reden: Plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:15
JohnnyV76 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:18:
[...]

Dat is niet zo makkelijk te fixen. Je hebt te maken met mensen op verschillende locaties met verschillende pings naar de server. Gooi er nog wat packet loss bij hier en daar en je hebt al snel het gevoel dat er soms iets niet klopt qua hit registratie.

[...]

Je kunt je dailies gewoon vervangen he!
Onder challenges kun je links op daily challenges klikken en dan kun je op de challenge klikken die je eruit wil hebben en dan krijg je een lijst met alle "reserve" challenges. Je hoeft dus niet per se die ene lastige challenge te doen. Als je er een complete komt er automatisch een andere in maar dat kan dus ook een vervelende zijn.
Op een of andere wijze meen ik zeker te weten dat voorheen de daily challenges ook maar voor 1 dag waren, je had dan een dag de tijd die te halen en als de tijd om was, kreeg je nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
akatar schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:26:
[...]

Op een of andere wijze meen ik zeker te weten dat voorheen de daily challenges ook maar voor 1 dag waren, je had dan een dag de tijd die te halen en als de tijd om was, kreeg je nieuwe.
Volgens mij heb je gelijk hoor en was t in eerdere seasons niet zo makkelijk om ze te veranderen. Volgens mij sowieso al sinds season 1 (CW + Warzone). Het is ook wel aan te raden om te doen als je de xp wil hebben. Een daily als "get 15 assists while in a car" (oid) is wat lastiger dan "survive for 20 minutes".

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1erDFFn.jpg

Alleen ze verwijzen naar patchnotes van vorige week.... kan dus ook een foutje zijn.

edit:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EyTMRdpU4AUw9ye?format=png&name=medium

Nu is de vraag of ze het hier over de stealth aanpassingen van vorige week hebben of weer nieuwe aanpassingen.

[ Voor 33% gewijzigd door Rappa1985 op 06-04-2021 17:22 ]

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:43
FFAR 1 aanpassing, bedoelen ze nu dat het wat langer duurt voordat je van gewone view naar aiming view gaat?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:23
Ik heb nog altijd een probleem met de game, dev error 6328 krijg ik elke keer.
Is nu al ruim een maand dat ik niet kan spelen.
Soms kom ik nog in een lobby voor een nieuwe game, maar meestal crasht de game al in het menu.
Heb de game al geheel opnieuw geinstalleerd, battle.net opnieuw geinstalleerd, battle.net cache verwijderd, drivers geupdate, router gereset, v-sync geprobeerd, maar niks helpt.

Heb een 3700x, 32gb ram en een 2070 super gpu.
De game heeft bijna een jaar zonder problemen gewerkt, maar afgelopen maand kreeg ik die error ineens.
Heeft iemand nog een idee?

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

na een pauze van halfjaar had ik vanavond zo iets van; een potje doen [...]

serieus; 25 minuten later, 19 parties gehad voor een battle royale trio; 0 gestart..
iedere party quit (gedeeltelijk) nog voordat de match begonnen is..

leuk man :+ komt dit door mijn rank (welke 0 is?) kan het connectie zijn? crossplatform gameplay staat aan; soms playstation poppetjes in de party - maar na 19 keer (!!) geef ik t op

iemand suggestie? (speel pc overigens HollandHards#2930 battle.net/tag/ding)

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 06-04-2021 21:51 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:50
Tosemime schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:56:
Ik heb nog altijd een probleem met de game, dev error 6328 krijg ik elke keer.
Is nu al ruim een maand dat ik niet kan spelen.
Soms kom ik nog in een lobby voor een nieuwe game, maar meestal crasht de game al in het menu.
Heb de game al geheel opnieuw geinstalleerd, battle.net opnieuw geinstalleerd, battle.net cache verwijderd, drivers geupdate, router gereset, v-sync geprobeerd, maar niks helpt.

Heb een 3700x, 32gb ram en een 2070 super gpu.
De game heeft bijna een jaar zonder problemen gewerkt, maar afgelopen maand kreeg ik die error ineens.
Heeft iemand nog een idee?
YouTube: How to Fix Call of Duty: Warzone Dev Error 6328 - [Tutorial]
Ik heb niet gekeken, wellicht werkt dit?

Ik heb ook de 3700X en 2070Super, geen problemen, niet dat jij daar wat aan hebt..

[ Voor 4% gewijzigd door thomas1750 op 06-04-2021 22:04 ]

AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 22-08 09:59
himlims_ schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:50:
na een pauze van halfjaar had ik vanavond zo iets van; een potje doen [...]

serieus; 25 minuten later, 19 parties gehad voor een battle royale trio; 0 gestart..
iedere party quit (gedeeltelijk) nog voordat de match begonnen is..

leuk man :+ komt dit door mijn rank (welke 0 is?) kan het connectie zijn? crossplatform gameplay staat aan; soms playstation poppetjes in de party - maar na 19 keer (!!) geef ik t op

iemand suggestie? (speel pc overigens HollandHards#2930 battle.net/tag/ding)
Dit ligt niet aan jou of jouw rank. Al lijkt het het ergste te zijn als je crossplay aan hebt staan. Maar de lol gaat er door dit soort lui wel snel vanaf, en het komt steeds vaker en vaker voor. Ook mensen die direct leaven als ze dood zijn -soms zelfs vóór de Gulag- vergallen het. De enige oplossing is met friends spelen

[ Voor 3% gewijzigd door Steven030 op 07-04-2021 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fafa_
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 03-08-2021
hoar schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:47:
[...]

Is hier een oplossing voor ???
Ik kan telkens 27 gb aan add-ons installeren voor ik kan beginnen spelen..
Alvast bedankt
Je kan de volgende oplossing proberen: YouTube: How To Fix Modern Warfare Disk Copy Loop on PS4 and PS5 - Season 2 R...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fafa_
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 03-08-2021
Chelseamarre123 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:55:
Er zijn een heleboel problemen lees ik met mensen op Playstation die de disc versie van MW hebben.

Spel dient elke keer opnieuw gekopieerd te worden en paar addons worden opnieuw gedownload...

Typisch weer
Je kan de volgende oplossing proberen: YouTube: How To Fix Modern Warfare Disk Copy Loop on PS4 and PS5 - Season 2 R...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

benieuwd of de FFAR en de aug na de laatste patch nog wat is, zover ik kan lezen zijn ze iig goed generfd.

Gebruiken mensen eigenlijk ook wel eens de stoner of die andere LMG van coldwar? Die schieten best lekker eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin-l
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 14:14
donvalentino schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:01:
Gebruiken mensen eigenlijk ook wel eens de stoner of die andere LMG van coldwar? Die schieten best lekker eigenlijk.
Zeker, de Stoner is nog steeds wel één van m'n go-to wapens. Ik kom toch altijd wel weer terug bij dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:01
Nou, in Rebirth is de FFAR nog steeds een lekker wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 16:17
marcanti schreef op woensdag 7 april 2021 @ 19:50:
Nou, in Rebirth is de FFAR nog steeds een lekker wapen.
De nerf's veranderen echt heel weinig aan de huidige meta..

De FFAR had een magazine size of damage range nerf moeten hebben.
Daarnaast heeft de AUG nerfen geen zin als je de M16 ook niet nerft.

Begin het spel echt saai te vinden nu je zo weinig kunt variëren in wapens.
Van de week toch maar weer eens met de MW MP5, MP7 i.c.m. met een M13 gaan spelen. Good 'ol times. O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Graft schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:19:
[...]

Van de week toch maar weer eens met de MW MP5, MP7 i.c.m. met een M13 gaan spelen. Good 'ol times. O+
100+ tweakers verzamelen in een lobby en handgun only in Plunder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

[...]

M4 en MP5 zijn ook nog steeds fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
Had hetzelfde probleem, werd helaas niet opgelost door dit. Heb uiteindelijk maar de game gedeinstalleerd en enkel warzone via de PS Store geinstalleerd, speel toch geen SP en MP meer van MW. Nu zonder disc te spelen is ook een verademing.

Maar blijft wazig dat een betalende klant die de officiële game heeft zulke problemen ervaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Ik heb m'n loadout aangepast naar de Bullfrog icm 'n M13.
Fijne combo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jopio schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:36:
[...]

Ik heb m'n loadout aangepast naar de Bullfrog icm 'n M13.
Fijne combo!
Beide wapens blinken niet uit in TTK dus je verliest al snel in gevechten. Met de Aug en FFAR benadeel je jezelf enorm met die combinaties.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:17
Tsurany schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:50:
[...]

Beide wapens blinken niet uit in TTK dus je verliest al snel in gevechten. Met de Aug en FFAR benadeel je jezelf enorm met die combinaties.
Wat raad jij dan aan als alternatief op de AUG/M16 & FFAR? Ben ook terug na de M13/MP7, heerlijk beamen, maar je hebt natuurlijk wel een punt qua TTK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Pyr0_ schreef op donderdag 8 april 2021 @ 15:00:
[...]

Wat raad jij dan aan als alternatief op de AUG/M16 & FFAR? Ben ook terug na de M13/MP7, heerlijk beamen, maar je hebt natuurlijk wel een punt qua TTK.
AMAX met MAC10 of MP5 is denk ik je beste optie als je niet met de AUG/FFAR wil spelen.

Ik vind de FFAR zelf fantastisch, ik weet dat hij OP is en daar moet iets aan gedaan worden, maar geen enkele AR gaat zo goed samen met een sniper rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:50:
[...]

Klopt, FFAR. blijft ook een beest.
Aug vind ik vanwege het bursten niet prettig. Voorheen speelde ik met de M4 ipv de M13. Ook fijn.
Amax ook top, maar kan niet wennen aan de recoil (speel op Xbox)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pyr0_ schreef op donderdag 8 april 2021 @ 15:00:
[...]

MAC10, MP5 (CW/MW), Amax, RAM7 denk ik dan toch aan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

[...]

Pff als ik terugdenk aan die Mp7 tijd, want een heerlijk wapen was dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend1987
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:48
Hier iemand ook last van het volgende probleem. Of iemand die een oplossing weet?

Wanneer ik in een private chat zit met een maat via xbox party chat kan ik hem prima verstaan. Maar wanneer we in een chat zitten van Call of duty zelf hoor ik hem niet en hij hoort mij niet. Bij zijn mic staat een kruisje door het luitsprekertje.

Waar heb ik al naar gekeken
  1. Heb al gekeken of hij bij friends list staat op gemute
  2. Staat bij call of duty niet gemute
  3. instelling van call of duty chat al op alle mogelijkheden geprobeerd dus friends only/ everyone.
  4. Wanneer ik met andere vrienden in de call of duty chat zit hoor ik hen wel. Ze horen mijn maat ook maar ik hoor hem niet en hij mij niet.
Hij heeft precies het zelfde geprobeerd maar tot op heden geen verandering.

[ Voor 13% gewijzigd door Arend1987 op 08-04-2021 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Arend1987 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 16:32:
Hier iemand ook last van het volgende probleem. Of iemand die een oplossing weet?

Wanneer ik in een private chat zit met een maat via xbox party chat kan ik hem prima verstaan. Maar wanneer we in een chat zitten van Call of duty zelf hoor ik hem niet en hij hoort mij niet. Bij zijn mic staat een kruisje door het luitsprekertje.

Waar heb ik al naar gekeken
  1. Heb al gekeken of hij bij friends list staat op gemute
  2. Staat bij call of duty niet gemute
  3. instelling van call of duty chat al op alle mogelijkheden geprobeerd dus friends only/ everyone.
  4. Wanneer ik met andere vrienden in de call of duty chat zit hoor ik hen wel. Ze horen mijn maat ook maar ik hoor hem niet en hij mij niet.
Hij heeft precies het zelfde geprobeerd maar tot op heden geen verandering.
Al eens geprobeerd als je in de lobby zit tijdens de map keuze dus met alle mensen en dan een keer mute all en unmute all?
Ditzelfde moet je maat doen, mogelijk werkt dit bij jou, heb dit ook ooit gehad bij ps4 en dit was toen mijn fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Resurgence weer naar quads. Zo jammer. Beter gewoon altijd duo's er in houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Solos godverdomme Raven. Waarom hebben ze daar zo'n hekel aan solo spelers?

[ Voor 51% gewijzigd door CyBeR op 08-04-2021 19:56 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Quido schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:55:
Resurgence weer naar quads. Zo jammer. Beter gewoon altijd duo's er in houden.
Beter dat ze alle opties beschikbaar maken. Soms speel ik met een maatje, soms 3 of 4. Irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Sinds ik Warzone op ps5 speel, heb ik regelmatig dat m'n spel ineens hangt en dan eruit knal met de melding: Lost connection with host/server. Op de ps4 nooit gehad.
Ps5 bedraad aangesloten.
Nat type cod: Open

Ps5 party chat blijft behouden, alleen connectie met server knalt eruit.

Iemand die dit herkent?

[ Voor 4% gewijzigd door Monda op 08-04-2021 23:55 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:41
Ik heb een beetje gemixte gevoelens over het feit dat Ural Mountains geschrapt lijkt te zijn en dat er gewoon een revamped/reskinned Verdansk lijkt te komen. Is er al bekend wanneer dit gaat gebeuren, nieuwe seizoen misschien?

Ondanks ik deels hunker naar verfrissing, kan een nieuwe map het spel ook vernagelen (al helemaal met de Cold War maps....). De gelekte map zag er niet zo goed uit eerlijk gezegd, dus laat Verdansk 2.0 maar komen. Voor mij verveelt de map eigenlijk nog steeds niet

Inmiddels meer dan 200 wins op Verdansk. Het is wel duidelijk wat ik tijdens het corona jaar heb gedaan. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Fuujii op 09-04-2021 01:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Steven030 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:53:
[...]

Dit ligt niet aan jou of jouw rank. Al lijkt het het ergste te zijn als je crossplay aan hebt staan. Maar de lol gaat er door dit soort lui wel snel vanaf, en het komt steeds vaker en vaker voor. Ook mensen die direct leaven als ze dood zijn -soms zelfs vóór de Gulag- vergallen het. De enige oplossing is met friends spelen
Ben ook sinds kort weer gestart met Warzone en merk hetzelfde. Wellicht kunnen we als lotgenoten een squad vormen! :)

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Deurstopper schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 13:52:
[...]

Ben ook sinds kort weer gestart met Warzone en merk hetzelfde. Wellicht kunnen we als lotgenoten een squad vormen! :)
Er is een discord van hier waar een heleboel Nederlanders zitten om samen mee te spelen.

https://discord.gg/J9A98ZhP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15:53
Ligt het aan mij of is de Grau weer wat gebuffed?
Paar keer knetterhard mee gekilled, vervolgens zelf paar potjes mee gedaan en dat ging weer als de brandweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:04
Henkie_NtA schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 16:22:
Paar keer knetterhard mee gekilled, vervolgens zelf paar potjes mee gedaan en dat ging weer als de brandweer.
Niet dat ik weet.. zou kunnen, zijn wel vaker secret changes geweest aan guns.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tergiesen01
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
Terrorjaap93 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 17:25:
Sinds de laatste update van Call Of Duty gaat mijn playstation elke keer als ik wil spelen de add on kopieren. Sluit ik de ps4 af en start ik hem weer op krijg ik dezelfde melding.

Ik gebruik een cd. Deze heb ik schoongemaakt, maar het probleem blijft.
Ik heb een vrij geheugen van 1300GB, 300 playstation 1tb externe hardeschijf dus te weinig geheugen kan het ook niet zijn.
Andere spellen starten wel zonder problemen.
De cd is niet uit de ps4 geweest, dus kan mij niet voorstellen dat deze ineens kapot is.
Heeft iemand een oplossing?
Ik heb hetzelfde.
Is het bij je opgelost? En zo ja, wat heb je gedaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023

De uitdaging aangegaan om een win te halen met de grau/mac. Goed matchke wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 18:39
B!g Boss schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:22:
[YouTube: Warzone - Can we win with the Grau mac loadout?]
Welke attachments op de Grau?

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Davidas schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:45:
[...]

Welke attachments op de Grau?
Mon sup
Tempes 26.4 archangel barrel
Scope is de 3xscope, die ronde, kan niet op de naam komen.
60 Rounds mag en de commando foregrip.

Nu, ik denk dat je beter de M16 of amax kunt gebruiken. Daar haalt de grau het nu niet van. Maar nog steeds een goed wapen wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

meer mensen last dat je al bijna 2 weken vaak bij het opstarten van Warzone een add on krijgt en eerst bestanden moet kopiëren voordat je het kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 06:41
donvalentino schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:15:
meer mensen last dat je al bijna 2 weken vaak bij het opstarten van Warzone een add on krijgt en eerst bestanden moet kopiëren voordat je het kan spelen?
Heb alles eraf gegooid en nu alleen Warzone geïnstalleerd en nu geen last meer hiervan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
B!g Boss schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:22:
[YouTube: Warzone - Can we win with the Grau mac loadout?]
Netjes! Moet wel eerlijk bekennen dat ik eigenlijk nooit anders dan met de Grau (icm MP5) speel, en ook ik haal "gewoon" wins met deze combi. De Grau is eigenlijk altijd een prima wapen gebleven, maar uiteraard al een tijdje niet meer de meta.

Ik speel normaliter ook met de 3x scope (VLK), maar zit laatste tijd ook wat te experimenteren met de Cronen (ik geloof 3.5x?). Toch ook wel fijn om nog iets meer range te hebben, maar wel ten koste van snelheid aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Henkie_NtA schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 16:22:
Veel hebben hem (net als ik) ingeruild voor wat anders na de nerf maar stiekem is het eigenlijk altijd een sterk wapen gebleven, zeker als je voor de no recoil build gaat. Ik heb hem sinds een paar maanden ook weer regelmatig in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15:09
Dat is een beetje het nadeel, je moet wel mee met de nerf aangezien je anders zwaar is het nadeel bent.
De FFAR wint nog steeds van iedere SMG op close comebat,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Hoe kan je andere spelers op mute zetten bij PlayStation (5).

Had gisteren een Italiaanse clown die in ons team kwam (waren met 3 man) en die heeft 10 minuten geschreeuwd, gegild, gezongen en gescholden. Vanaf de eerste seconden. Zou wel van de verboden snoepjes gegeten hebben of zo.

Ik weet wel hoe ik mezelf op mute kan zetten, maar voor andere kan ik het niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartholomeo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:03
Monda schreef op donderdag 8 april 2021 @ 23:49:
Sinds ik Warzone op ps5 speel, heb ik regelmatig dat m'n spel ineens hangt en dan eruit knal met de melding: Lost connection with host/server. Op de ps4 nooit gehad.
Ps5 bedraad aangesloten.
Nat type cod: Open

Ps5 party chat blijft behouden, alleen connectie met server knalt eruit.

Iemand die dit herkent?
Je bent niet de enige met dit probleem.
Wat helpt is overschakelen op wifi.
Bedraad krijg ik regelmatig dezelfde errors, op wifi niet.

16 x sunpower 430wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
kw_nl schreef op maandag 12 april 2021 @ 19:07:

Had gisteren een Italiaanse clown die in ons team kwam (waren met 3 man) en die heeft 10 minuten geschreeuwd, gegild, gezongen en gescholden. Vanaf de eerste seconden. Zou wel van de verboden snoepjes gegeten hebben of zo.

Ik weet wel hoe ik mezelf op mute kan zetten, maar voor andere kan ik het niet vinden.
In de PC client is ht simpelweg naar het escape menu en daar kun je dan over die persoon heen "hooveren" en met linker of rechtermuisknop een dropdown menutje tevoorschijn toveren waarmee je hem kan muten, dus ga er vanuti dat dat bij PS (5) ook zo werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Brubs schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 07:54:
[...]

In de PC client is ht simpelweg naar het escape menu en daar kun je dan over die persoon heen "hooveren" en met linker of rechtermuisknop een dropdown menutje tevoorschijn toveren waarmee je hem kan muten, dus ga er vanuti dat dat bij PS (5) ook zo werkt?
Klopt, m'n teamleden spelen ook met een PC en die kunnen het vrij makkelijk, maar ik heb die optie niet. Ik kan alleen "mute all" doen in de pre-lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
kw_nl schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:07:
[...]

Klopt, m'n teamleden spelen ook met een PC en die kunnen het vrij makkelijk, maar ik heb die optie niet. Ik kan alleen "mute all" doen in de pre-lobby.
Maar kan jij niet als je bijv je start-knop indrukt in het menu waar je dan ook alle kills kan zien van je team, daar naar rechts (over die teamleden heen) en dan met kruisje (?) een toggle menu openen oid? of zelfs dan al muten door 1 knop of wellicht staat er onder in je scherm dan wel een soort legenda met hoe je iemand mute?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15:53
Brubs schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:16:
[...]

Maar kan jij niet als je bijv je start-knop indrukt in het menu waar je dan ook alle kills kan zien van je team, daar naar rechts (over die teamleden heen) en dan met kruisje (?) een toggle menu openen oid? of zelfs dan al muten door 1 knop of wellicht staat er onder in je scherm dan wel een soort legenda met hoe je iemand mute?
Dit dus.
Als je in game naar het menu gaat waar inderdaad je kills etc staan kan je naar rechts gaan en individuele leden muten met vierkantje of kruisje (weet niet meer uit mn hoofd welke).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kw_nl schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:07:
[...]

Verschillende opties; scorebord toets en dan op individuele speler kan je dan met pijltjes selecteren en muten.

Of via opties, audio. En dan voice chat(staat standaard op enabled) kan je kiezen dat je randoms niet hoort maar enkel spelers uit je party/friends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 13:18
Gisteren weer een avondje Warzone gespeeld. Persoonlijk vind ik de Kar98k + FFAR echt een gouden combinatie. Dit kies ik meestal bij de eerste loadout (kopen) en bij de volgende loadout Ghost erbij.

Wat zijn jullie favorieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

-En4Cer- schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 11:09:
Gisteren weer een avondje Warzone gespeeld. Persoonlijk vind ik de Kar98k + FFAR echt een gouden combinatie. Dit kies ik meestal bij de eerste loadout (kopen) en bij de volgende loadout Ghost erbij.

M16/MAC10
M16/FFAR
FFAR/SPR
AMAX/MP5 (MW)
GRAU/M19 Akimbo (Fully loaded + Ghost)

Vrij meta allemaal, ik weet het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 18:39
kw_nl schreef op maandag 12 april 2021 @ 19:07:

Via In-Game naar Options gaan en dan heb je leaderboard / scoreboard, deze selecteren, dacht met blokje. Vervolgens kan je losse spelers dempen.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
SD5k schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 11:30:
[...]

M16/MAC10
M16/FFAR
FFAR/SPR
AMAX/MP5 (MW)
GRAU/M19 Akimbo (Fully loaded + Ghost)

Vrij meta allemaal, ik weet het.
Ik was de meta zat en speel nu met de Stoner en Mac-10. Best een lekkere combi. Met die Mac loop ik een stuk harder. En met de stoner kan je bijna 20 seconden lang sproeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

kw_nl schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:26:
[...]

Ik was de meta zat en speel nu met de Stoner en Mac-10. Best een lekkere combi. Met die Mac loop ik een stuk harder. En met de stoner kan je bijna 20 seconden lang sproeien.
Klopt dat is ook de reden dat ik de MAC10 gebruik, ik heb ook die frontgrip erop waarmee je sneller sprint en de stock waarmee je sneller strafed. Buiten dat heeft hij naar mijn mening niet veel voordelen meer t.o.v. de MP5 of Bullfrog.

Ik wil de Stoner ook gaan levellen om te gebruiken met de Cavalry Lancer barrel, dat dingt eet voertuigen, wil ik wel eens proberen. :)

[ Voor 11% gewijzigd door SD5k op 13-04-2021 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

wordt de laatste tijd vaak afgemaakt door de bullfrog op close range, toch maar eens proberen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

donvalentino schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:55:
wordt de laatste tijd vaak afgemaakt door de bullfrog op close range, toch maar eens proberen denk ik.
Als je een paar headshots raakt heeft de Bullfrog een lagere TTK dan de MAC10, als je alleen bodyshots raakt is het andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Ik gebruik MP5 CW (hipfire build) + AMAX of KAR. Hou van de snelheid van de MP5 en hipfire accuracy is echt belachelijk. AMAX of KAR waar ik net zin in heb, hit ik mn shots dan is KAR leuk anders lekker AMAX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Brubs schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:40:
Ik gebruik MP5 CW (hipfire build) + AMAX of KAR. Hou van de snelheid van de MP5 en hipfire accuracy is echt belachelijk. AMAX of KAR waar ik net zin in heb, hit ik mn shots dan is KAR leuk anders lekker AMAX.
Voor hipfire is de MW MP5 eigenlijk nog iets beter dan de CW variant, qua TTK ontlopen ze elkaar niet zoveel maar de hipfire area van de MW variant is met de juiste attachments ongeveer 40% kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
SD5k schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 15:15:
[...]

Voor hipfire is de MW MP5 eigenlijk nog iets beter dan de CW variant, qua TTK ontlopen ze elkaar niet zoveel maar de hipfire area van de MW variant is met de juiste attachments ongeveer 40% kleiner.
Ik heb ze beide snel achter elkaar geprobeerd en vind de CW toch een stuk beter aanvoelen. Waarschijnlijk heb je qua stats wel gelijk maar qua feeling voelt die toch echt wel een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Brubs schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 15:54:
[...]

Ik heb ze beide snel achter elkaar geprobeerd en vind de CW toch een stuk beter aanvoelen. Waarschijnlijk heb je qua stats wel gelijk maar qua feeling voelt die toch echt wel een stuk beter.
Dat is ook het belangrijkste inderdaad, om diezelfde reden vind ik de MW variant beter. Ik had de stats alleen even opgezocht om mijn argument wat kracht bij te zetten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
SD5k schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:18:
[...]

Dat is ook het belangrijkste inderdaad, om diezelfde reden vind ik de MW variant beter. Ik had de stats alleen even opgezocht om mijn argument wat kracht bij te zetten. :)
Wat voor attachments gebruik je dan? ik zoom namelijk altijd in en vond het al een klote wapen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Kieft91 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:32:
[...]

Wat voor attachments gebruik je dan? ik zoom namelijk altijd in en vond het al een klote wapen 8)7
Mijn MP5 MW hipfire build is als volgt:
- Monolithic Integrated Suppressor (barrel)
- 5mW laser
- FTAC stock
- Merc foregrip
- 45 round mags

Mocht je minder hipfire focussed zijn zou ik de FTAC stock verwisselen voor de Sleight Of Hand perk (wanneer die weer werkt tenminste) of een rear grip.

Dat je het een klote wapen vond ligt aan je smaak, voor de CW integratie is dit dik een half jaar de meta SMG geweest. En hij is nogsteeds goed, mensen zijn er alleen vanaf gestapt toen de MAC10 en FFAR in beeld kwamen.

[ Voor 17% gewijzigd door SD5k op 13-04-2021 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
ja ik wil juist een keer hip fire uitproberen, kijken of ik daar aan kan wennen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
donvalentino schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:55:
Fantastisch ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
SD5k schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:36:
[...]

Mijn MP5 MW hipfire build is als volgt:
- Monolithic Integrated Suppressor (barrel)
- 5mW laser
- FTAC stock
- Merc foregrip
- 45 round mags

Mocht je minder hipfire focussed zijn zou ik de FTAC stock verwisselen voor de Sleight Of Hand perk (wanneer die weer werkt tenminste) of een rear grip.

Dat je het een klote wapen vond ligt aan je smaak, voor de CW integratie is dit dik een half jaar de meta SMG geweest. En hij is nogsteeds goed, mensen zijn er alleen vanaf gestapt toen de MAC10 en FFAR in beeld kwamen.
Ik denk dat ik eerder de CW MP5 geprobeerd heb, want de MW is in ADS juist super fijn, denk dus dat ik toch een andere build ga zoeken waarbij je moet ads'en ;) Toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Kieft91 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:40:
[...]

Ik denk dat ik eerder de CW MP5 geprobeerd heb, want de MW is in ADS juist super fijn, denk dus dat ik toch een andere build ga zoeken waarbij je moet ads'en ;) Toch bedankt :)
Nouja die hipfire build werkt ook prima in ADS hoor, als je daar iets meer snelheid wil zou ik de FTAC stock vervangen voor Stippled Grip Tape.

Als je helemaal geen hipfire gebruikt zou ik de Bullfrog en MP7 eens proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door SD5k op 14-04-2021 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Zijn die dan beter? vind de bullfrog als je die gewoon in de map vind nooit wat namelijk..
Maar misschien met de juiste attachments er op..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Kieft91 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:10:
Zijn die dan beter? vind de bullfrog als je die gewoon in de map vind nooit wat namelijk..
Maar misschien met de juiste attachments er op..?
Bullfrog is extreem goed als je headshots maakt, dan is te TTK echt extreem laag. Als je bodyshots geeft is hij dan weer een stuk slechter. Dus schiet je veel headshots pak de bullfrog, schiet je gewoon volle bak zonder echt te fixeren op hoofd, pak een MAC of MP5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-09 20:51
-En4Cer- schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 11:09:

Momenteel:

- M16 + Gallo
- M16 + MAC-10
- CR-56 + Gallo
- M16 + CR-56
- Kar98k + Grau
- Kar98k + MAC-10
- Kar98k + MP5/MP7

Tot vorige week had er nog vaak de FFAR bij gezeten, nu niet meer na de nerf.

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Brubs schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:22:
[...]

Bullfrog is extreem goed als je headshots maakt, dan is te TTK echt extreem laag. Als je bodyshots geeft is hij dan weer een stuk slechter. Dus schiet je veel headshots pak de bullfrog, schiet je gewoon volle bak zonder echt te fixeren op hoofd, pak een MAC of MP5
Me aim is ook weer niet zo goed, dus zullen wel body shots worden..
Mac10 is inderdaad ook fin, maar wil is wat anders.

Is nou de mp5 (CW/MW?) of de MP7 beter dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Kieft91 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:44:
[...]

Ik gebruik CW met hipfire build, zoals hierboven is de MW iets beter qua stats, probeer ze beide. MP7 is heerlijke gun ook op wat grotere afstand heel sterk. Een beetje een allround SMG. Mac10 is ook gewoon sterke gun nog steeds.

Ik hou het altijd op personal preference

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Generaal Pep schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:36:
[...]

Momenteel:

- M16 + Gallo
- M16 + MAC-10
- CR-56 + Gallo
- M16 + CR-56
- Kar98k + Grau
- Kar98k + MAC-10
- Kar98k + MP5/MP7

Tot vorige week had er nog vaak de FFAR bij gezeten, nu niet meer na de nerf.
Bedoel je die ADS nerf op de FFAR of is hij inmiddels nog een keer generft? Van die ADS nerf merk ik niet bijster veel namelijk, ik merk wel dat het meer tijd kost maar omdat ik hem toch alleen maar close range gebruik begin ik al te schieten voordat de ADS animatie klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Is de M16 ook te levelen in Modern Warfare of is het een Cold War wapen? Vind deze namelijk wel prettig.
Ik wil deze wel levelen, vind Plunder wat minder fijn, dan liever een tijdje multiplayer.

Ik heb echter alleen MW en ook nog eens niet geïnstalleerd vanwege de problemen sinds de laatste update Even installeren is de moeite als ik dan de M16 kan levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
SD5k schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:55:
[...]

Bedoel je die ADS nerf op de FFAR of is hij inmiddels nog een keer generft? Van die ADS nerf merk ik niet bijster veel namelijk, ik merk wel dat het meer tijd kost maar omdat ik hem toch alleen maar close range gebruik begin ik al te schieten voordat de ADS animatie klaar is.
FFAR is nog steeds veel te krachtig hoor.
FFAR icm AMAX is op dit moment ook een prima combo.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kieft91 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:44:
[...]

Ik zou niet de MP7 nemen. Het was voor CW een leuk wapen maar nu aan alle kanten ingehaald door de CW wapens. Een FFAR or Groza lijkt me altijd de betere optie.
De MP5 MW of CW variant kan nog wel interessant zijn, de MW variant is in hipfire een uitblinker en de CW variant heeft vooral een lekkere TTK binnen 10 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

CHKYBSTRD schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:04:
[...]

FFAR is nog steeds veel te krachtig hoor.
FFAR icm AMAX is op dit moment ook een prima combo.
Ik speel nu ook veel met de m13, blijft ook nog steeds een lekker wapen die snel mensen omlegt (mid - range)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Tsurany schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:19:
[...]

Ik zou niet de MP7 nemen. Het was voor CW een leuk wapen maar nu aan alle kanten ingehaald door de CW wapens. Een FFAR or Groza lijkt me altijd de betere optie.
De MP5 MW of CW variant kan nog wel interessant zijn, de MW variant is in hipfire een uitblinker en de CW variant heeft vooral een lekkere TTK binnen 10 meter.
M16 en FFAR gebruiken dezelfde kogels toch? Daarom ben ik juist opzoek naar een goeie smg.

Speelde hiervoor altijd met de Kilo/kar, maar wou is een keer wat anders proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kieft91 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:42:
[...]

M16 en FFAR gebruiken dezelfde kogels toch? Daarom ben ik juist opzoek naar een goeie smg.

Speelde hiervoor altijd met de Kilo/kar, maar wou is een keer wat anders proberen.
Dat klopt, echter is de M16 wel een relatief zuinig wapen, je hebt veel minder kogels nodig voor een kill waardoor je met 210 kogels reserve vrij lang kan doen met beide wapens. Ik gebruik ook vaak een Stoner icm een FFAR en dat werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Tsurany schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:11:
[...]

Dat klopt, echter is de M16 wel een relatief zuinig wapen, je hebt veel minder kogels nodig voor een kill waardoor je met 210 kogels reserve vrij lang kan doen met beide wapens. Ik gebruik ook vaak een Stoner icm een FFAR en dat werkt ook prima.
Ik was gister iets te fanatiek met het schieten op voertuigen met de stoner en toen werd het wel spannend met kogels :+ Maar gaat inderdaad meestal goed. De burst wapens in combinatie met een AR of LMG zijn nooit een probleem nee.

New footage shows Call of Duty: Warzone hackers are getting even worse

[ Voor 11% gewijzigd door Rappa1985 op 15-04-2021 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Ik heb nog nooit zoveel cheaters gezien als afgelopen dagen. Begin me ook erg te irriteren hier aan. Eerder kwam ik er sporadisch 1 tegen maar nu is het in de paar potjes wel raak. Dacht toch dat ik ergens had gelezen dat er een zieke banwave geweest is. Werkt goed dus :-(

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
Ik speel de laatste tijd ook veel met de PKM. Met de juiste attachments heeft dat wapen echt nauwelijks recoil. Voor close-combat is hij te zwaar, maar voor mid-range echt een beest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
B-Real schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:02:
Is de M16 ook te levelen in Modern Warfare of is het een Cold War wapen? Vind deze namelijk wel prettig.
Ik wil deze wel levelen, vind Plunder wat minder fijn, dan liever een tijdje multiplayer.

Ik heb echter alleen MW en ook nog eens niet geïnstalleerd vanwege de problemen sinds de laatste update Even installeren is de moeite als ik dan de M16 kan levelen.
Je kunt de plunder glitch doen om wapens snel te levellen. Het enige wat je nodig hebt is een vriend waarmee je kunt communiceren die ook een wapen wil levellen :)
Als je wil weten hoe t werkt stuur je maar een pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
-En4Cer- schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:00:
Ik speel de laatste tijd ook veel met de PKM. Met de juiste attachments heeft dat wapen echt nauwelijks recoil. Voor close-combat is hij te zwaar, maar voor mid-range echt een beest.
Hoe weerhoud die zich tegenover de Stoner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
JohnnyV76 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:39:
[...]

Je kunt de plunder glitch doen om wapens snel te levellen. Het enige wat je nodig hebt is een vriend waarmee je kunt communiceren die ook een wapen wil levellen :)
Als je wil weten hoe t werkt stuur je maar een pm.
Bedoel je op deze manier?

Is trouwens dodelijk saai als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dessie1 schreef op maandag 5 april 2021 @ 23:12:
Hoi iedereen,

Bij mij (PS5) was het probleem opgelost door de campaign pack + campaing multipacks te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
kw_nl schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:40:
[...]

Hoe weerhoud die zich tegenover de Stoner?
De Stoner heb ik nog niet ver genoeg geleveled om goed te kunnen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Nope, dat zijn normale manieren om te grinden.. ik heb t over een trucje waarmee je praktisch afk kunt gaan en toch flink wat xp kunt scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
-En4Cer- schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:46:
[...]

De Stoner heb ik nog niet ver genoeg geleveled om goed te kunnen vergelijken.
Toffe van die CW wapens is ook dat je de anti voertuigen barrel kan gebruiken die nu sinds een paar weken ook echt duidelijk meer schade doet tegen voertuigen.

Kan dus helpen tegen de huidige solo meta met al die trucks.

[ Voor 8% gewijzigd door Rappa1985 op 15-04-2021 15:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:36
Als je in Plunder met een paar man naar de trein gaat, kun je daar een recon pakken. Die recon is dan ook op de trein en zodra je deze gedaan hebt verschijnt deze binnen enkele seconden weer opnieuw op de trein. Dit kun je dan eindeloos herhalen, mits je de trein kunt behouden natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
dropkikker schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:00:
Als je in Plunder met een paar man naar de trein gaat, kun je daar een recon pakken. Die recon is dan ook op de trein en zodra je deze gedaan hebt verschijnt deze binnen enkele seconden weer opnieuw op de trein. Dit kun je dan eindeloos herhalen, mits je de trein kunt behouden natuurlijk :+

[...]
Ah, dat is nice. Al kan ik de trein nooit lang houden moet ik zeggen. De laatste keer dat ik het probeerde kreeg ik echt alles naar me toegesmeten, van RPG, granaatwerpers tot helikopters die crashte op de trein |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:36
Daarom is het ook het beste om het met zijn vieren te doen, verdeeld over de hele trein kun je deze redelijk makkelijk vasthouden.

Zo heb ik gister 2 potjes plunder achter elkaar de gehele pot op de trein gezeten. Dan gaat het levelen snel :)
kw_nl schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:23:
[...]

Ah, dat is nice. Al kan ik de trein nooit lang houden moet ik zeggen. De laatste keer dat ik het probeerde kreeg ik echt alles naar me toegesmeten, van RPG, granaatwerpers tot helikopters die crashte op de trein |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Laatst online: 17:50
Weet iemand wat dat aparte doodshoofd rechtsboven is..??

AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Ik kwam ineens een zombie tegen centraal op de map. Was in een gunfight met mensen verderop, slaat een zombie me ineens in mijn nek!?!? Like wtf lopen die nu overal??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:30
Korkss schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:47:
Ik kwam ineens een zombie tegen centraal op de map. Was in een gunfight met mensen verderop, slaat een zombie me ineens in mijn nek!?!? Like wtf lopen die nu overal??
Schijnbaar kun je nu als speler ook als zombie (re)spawnen. Zie filmpje in tweet.

[Twitter: https://twitter.com/jackfrags/status/1382749728463552512?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1382749728463552512%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fcharlieintel.com%2Fnuclear-radiation-spreading-across-warzones-verdansk%2F94010%2F]
Pagina: 1 ... 8 ... 34 Laatste