Leuk, daar zaten we zeker op te wachtenSibrand schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:51:
[...]
Schijnbaar kun je nu als speler ook als zombie (re)spawnen. Zie filmpje in tweet.
[Twitter]

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Leuk, daar zaten we zeker op te wachtenSibrand schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:51:
[...]
Schijnbaar kun je nu als speler ook als zombie (re)spawnen. Zie filmpje in tweet.
[Twitter]
Ja te belachelijk voor woorden, Akimbo full auto pistols met in totaal 160 kogels in beide magazijnen.donvalentino schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:03:
lol die automatische pistol, wie verzint het.. Schiet lekker weg maar toch....
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Haha maar wel een beetje recoil toch?Tsurany schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:19:
[...]
Ja te belachelijk voor woorden, Akimbo full auto pistols met in totaal 160 kogels in beide magazijnen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
ik wil die sykov graag unlocken maar hoe werkt dit? 4 kills maken in 5 verschillende potjes?donvalentino schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:03:
lol die automatische pistol, wie verzint het.. Schiet lekker weg maar toch....
Recoil zit er wel op maar recoil is vrij irrelevant in de eerste 5 meter. Hipfire met de 5mw laser en gaan, oneindig kogels. Of pak een enkele variant en ga voor ADS speed. Het lijkt wel alsof ze niks leren van de Snakeshots, Renetti's en Diamati's. Je kan met dezelfde TTK hebben als in multiplayer, dat werkt niet in een BR.JohnnyV76 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:10:
[...]
Haha maar wel een beetje recoil toch?
Nog steeds... hebben ze dan niks geleerd van de diamatti's? Of is het gewoon standaard procedure om iets OP te maken zodat iedereen bundles koopt e.d. om ze te krijgen of te levellen of leuke MTX voor wil kopen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het is inderdaad gewoon een verdienmodel en het zal ongelofelijk goed werken voor ze.JohnnyV76 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:10:
[...]
Nog steeds... hebben ze dan niks geleerd van de diamatti's? Of is het gewoon standaard procedure om iets OP te maken zodat iedereen bundles koopt e.d. om ze te krijgen of te levellen of leuke MTX voor wil kopen.
Ik denk dat ze dat OP maken van wapens echt wel bewust doen, dit zorgt toch weer dat mensen gaan grinden voor bepaalde guns. kopen/ unlocken van blueprints etc...JohnnyV76 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:10:
[...]
Dacht alleen met renettis met perk mo moneyBP14 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:04:
[...]
ik wil die sykov graag unlocken maar hoe werkt dit? 4 kills maken in 5 verschillende potjes?
De akimbo's speel je vrij door met de mo money perk en de sykov te spelen. Is een foutje dat over die renettisChelseamarre123 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:24:
[...]
Dacht alleen met renettis met perk mo money
Hahaha nice.Brubs schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:09:
Wordt weer een partijtje genieten die nieuwe pistols: https://www.reddit.com/r/...rce=share&utm_medium=mweb
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Als je GPU op 100% staat gaat een andere CPU idd geen extra frames opleveren.xeoMe schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:50:
Ik weet dat warzone bad optimized is voor de PC maar heeft iemand een idee hoe ik mijn fps kan verbeteren.
Heb sinds kort een 5600X (had 7700K maar stond vaak 100% CPU) maar merk niet veel fps increase en ik zie nu met een monitoring tool dat mijn cpu vaak 40-50% load staat en mijn GPU 100%.
Mijn settings staan zo goed als allemaal op low en speel met 1440p resolutie. (1080p ook 100% gpu load)
Qua fps zit ik vaak rond de +- 100 maar ik wil het liefste meer en had dit ook wel verwacht met een 5600x en 1080.
Iemand een idee of moet ik echt aan een nieuwe GPU gaan denken?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Er komen wel wat aanpassingen:SirMemeAlot schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 21:46:
*zucht* ze hebben Warzone weer verneukt met allerlei rare toevoegingen. Gas waarvan je veranderd in een Zombie, en Akimbo guns die weer het hele spel gaan domineren.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Nou ja, nu een beetje de leuke frans gaan uithangen terwijl het spel al maanden naar de klote is door slechte ontwikkelaars
Dat zijn allemaal prima aanpassingen, maar ze moeten gewoon stoppen met die zombies in Warzone, doe dat gewoon in zombies en hou warzone - warzone. Kan nu al niet wachten als Infinity Ward de teugels weer in handen krijgt, het is dan persoonlijke smaak, maar treyarch maakt alles net iets te arcade. Heb dat spel ook enkel gekocht zodat ik guns kan levelen in warzone, anders had ik mooi een serie overgeslagen. Ik hou me hart vast voor de nieuwe map, ik hoop het wat is, maar ik ben skeptisch.
[ Voor 9% gewijzigd door SirMemeAlot op 18-04-2021 10:14 ]
Hebben we hier een officiele datum/tijd voor? Meestal vallen de updates voor ons op donderdag, toch?Wolverine9000 schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:05:
Nog drie dagen en dan de 1980 map. Ben benieuwd
Woensdag avond 21.00 wordt het "Nike" event verwacht. Battlepass loopt inderdaad een dag langer nog... Dus hoe/wat precies geen idee.yinx84 schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:00:
[...]
Hebben we hier een officiele datum/tijd voor? Meestal vallen de updates voor ons op donderdag, toch?
Graag zelfs. Dan kom ik tenminste een paar weken weer in leuke lobbies voor dat het weer hard werken wordWolverine9000 schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:32:
Woensdag zeven uur Belgische tijd is het idd het nuke event. Ben benieuwd wat dit gaat geven. Kunnen de stats in warzone gereset worden enz.... Want heb maar een kd van 1.13 lol
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Ja door de huidige meta is agressief spelen een pré. Merk het inderdaad ook, steeds meer teams die loadout drops gewoon rushen.Wolverine9000 schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:44:
Hoeveel keer dat ik gewoon land op een plaats en neergeschoten wordt direct. Of campen aan de buy stations of loadout drop is ook een hel tegenwoordig lol
Ik heb toevallig vorige week de Kilo weer een uit het stof gehaald. Moet eerlijk bekennen, nog steeds een fijn ding!FixDeluxe schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:01:
Ik hoop dat ze gewoon de wapens goed balancen.... is echt niks waard op dit moment.
Zou graag weer terug gaan naar de tijd dat Kilo / grau in combi met mp5 / mp7 nog gewoon de beste optie was.
Dat was in mijn ogen de leukste "meta"
Al deze tactical rifles en OP short range wapens... vind het maar niks.
zeker niet als je zowat alleen maar in diamond lobbies komt.
Ik ben ook weer terug gegaan naar m'n oude vertrouwde MP7. Dan word ik maar outgunned door een MAC of FFAR in CQC... heb gewoon veel meer plezier met dat ding. Pair 'm overigens met m'n PKM... die run ik eigenlijk al sinds de Bruen nerf. Blijft een beest van een wapenFixDeluxe schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:01:
Ik hoop dat ze gewoon de wapens goed balancen.... is echt niks waard op dit moment.
Zou graag weer terug gaan naar de tijd dat Kilo / grau in combi met mp5 / mp7 nog gewoon de beste optie was.
Al deze tactical rifles en OP short range wapens... vind het maar niks.
zeker niet als je zowat alleen maar in diamond lobbies komt.
Leuke hiervan was dat je dat nog steeds kon counteren met andere wapens, met huidige meta ben je al dood voor je wat kan doen en word je dus verplicht om er ook mee te lopen.FixDeluxe schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:01:
[ Voor 10% gewijzigd door Rappa1985 op 19-04-2021 13:18 ]
+ daarbij zijn de M16 en AUG ook echt overpowerd door de aim-assist van controllers.Rappa1985 schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:17:
[...]
Leuke hiervan was dat je dat nog steeds kon counteren met andere wapens, met huidige meta ben je al dood voor je wat kan doen en word je dus verplicht om er ook mee te lopen.
Die TTK moet gewoon weer omhoog in close combat, dat je weer echt gevechten hebt en niet alleen wint als je als eerste schiet.
Ik speel met de controller en schiet ook meer mis dan raakFixDeluxe schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:30:
[...]
+ daarbij zijn de M16 en AUG ook echt overpowerd door de aim-assist van controllers.
Heb gister namelijk met de m16 rond gelopen. waar controllers bijna alle 3 kogels lijken te hitten is dit met de muis echt gewoon bagger wanneer er al een beetje range bij komt kijken...
En nee, het ligt niet aan mezelf, met een 2+ kd mag je verwachten dat je wel een beetje kan schieten :
[ Voor 8% gewijzigd door Rappa1985 op 19-04-2021 13:38 ]
Onzin van je aim assist, dat voel je echt amper en zeker op lange afstand.FixDeluxe schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:30:
[...]
+ daarbij zijn de M16 en AUG ook echt overpowerd door de aim-assist van controllers.
Heb gister namelijk met de m16 rond gelopen. waar controllers bijna alle 3 kogels lijken te hitten is dit met de muis echt gewoon bagger wanneer er al een beetje range bij komt kijken...
En nee, het ligt niet aan mezelf, met een 2+ kd mag je verwachten dat je wel een beetje kan schieten :
Recoil beheersen heb je een punt, dat is inderdaad stuk moeilijker met een controller. Los van de burst wapens kan aim assist je wel in close combat gevechten echt helpen.Chelseamarre123 schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:40:
[...]
Onzin van je aim assist, dat voel je echt amper en zeker op lange afstand.
Daarbij kan jij met je muis veel meer klikken dan wij met controller en de recoil beter beheersen
Lange afstand is de m16 voor beide niet super en is de muis precies om het 1e schot te geven ja.Chelseamarre123 schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:40:
[...]
Onzin van je aim assist, dat voel je echt amper en zeker op lange afstand.
Daarbij kan jij met je muis veel meer klikken dan wij met controller en de recoil beter beheersen
Die mening is er al sinds de launch van WZ waarbij crossplay niet meer gebaseerd was op input device dus zo onpopulair is die niet. Ik denk dat het eerder een "gras is groener aan de overkant" ding is. Beide hebben voordelen en nadelen.FixDeluxe schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:54:
[...]
Dit kan of een hele onpopulaire mening zijn. maar ik merk dat ik het veel te vaak afleg tegen spelers die echt veel slechter zijn, maar enkel teren op de sticky shots (veelal close - midrange).
[ Voor 14% gewijzigd door SirMemeAlot op 19-04-2021 14:04 ]
Aim-assist is niet locken. Wat er met aim-assist gebeurd is dat als je de cursor over de vijand haalt hij langzamer gaat terwijl hij over de vijand gaat en weer versneld als je cursor er af haalt. Het reflex snipen is dus ook heel anders.SirMemeAlot schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:04:
Ik heb het idee ook dat aim-assist sterker is dan de meesten doen vermoeden. Ik speel voor de gein wel eens 1 vs 1 met vrienden al opwarm rondje, bijv sniper only. Ik win het normaal op aim/kills 7 van de 10 keer maar hiermee verlies ik bijna altijd, met de PC schiet ik dan net mis terwijl zij maar inzoomen en schieten en raken.
Doen we dit zelfde met AR dan schieten ze veel meer mis, met een AUG of M16 waar de kogels zo sterk zijn scheelt dit natuurlijk een slok op de borrel.
Edit: Wat Rappa zegt klopt natuurlijk helemaal, de muis heeft ook veel voordelen en alle voor- en nadelen bijelkaar op kies ik elke dag van de week voor een muis.
Dat van die voertuigen verklaard een hoop! Begreep al niet waarom mijn truck/auto steeds van 100% naar 0% ging in een paar seconden. Dacht dat iedereen met die anti voertuigen barrels liepB-Real schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:17:
Toevallig gisteren de nodige potjes Plunder gedaan om mijn M16 te levelen. Dat ging verbazend lekker. Ik speel met controller (PS4).
Aim assist zal vast helpen, zeker bij mij met een K/D van ver onder de 1, maar met de AUG heb ik een tijdje geleden hetzelfde geprobeerd en vond ik het vele malen lastiger.
De Sykov's gaan nergens over. Zag vorige week een filmpje voorbij komen waarin uiteengezet hoeveel kogels je nodig was om de verschillende voertuigen neer te halen. Zelfs een truck heb je in no-time kapot met die dingen
[ Voor 17% gewijzigd door Rappa1985 op 19-04-2021 14:22 ]
Tuurlijk, daarom zeg ik ook, muis is zeker voor een Kar gebruiker als ik noodzakelijk.Rappa1985 schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:02:
[...]
Die mening is er al sinds de launch van WZ waarbij crossplay niet meer gebaseerd was op input device dus zo onpopulair is die niet. Ik denk dat het eerder een "gras is groener aan de overkant" ding is. Beide hebben voordelen en nadelen.
Recoil control en aim assist zijn 2 verschillende dingen, als ik (controller speler) wil dat alle 3 de kogel van mijn M16 ongeveer op dezelfde plek eindingen moet ik precies op het juist moment mijn stick naar beneden bewegen, daar helpt aim assist me helemaal niks mij, dat is puur muscle memory. Met de muis werkt dat ongeveer hetzelfde, op het juiste moment je muis iets naar achteren bewegen om de recoil te compenseren. Voor zover ik weet gaat dit juist makkelijker met je muis dan met een controller, daarom zie je wel eens PC spelers met AR's zonder stock en/of front grip, dat hoef je als controller speler echt niet te proberen.FixDeluxe schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:22:
[...]
Tuurlijk, daarom zeg ik ook, muis is zeker voor een Kar gebruiker als ik noodzakelijk.
Ik kan met de muis veel sneller heel precies aimen. het nadeel is dat je echt alle recoil 100% moet beheersen...
in een gunfight hit ik (bijna) altijd als eerste mijn eerste bullet... echter is het met de muis bijna onmogelijk om alle shots te raken omdat de tegenstander en het wapen tot op bepaalde hoogte onvoorspelbaar zijn. als ik verlies ik dan toch vaak omdat ik op de killcam zie dat iemand zijn aim gewoon op mij plakt...
denk zeker met de huidige meta's dat controller echt een enorme voordeel heeft. dat was met de Kilo destijds vrij gelijkwaardig omdat dat wapen goed te controleren is (in tegenstelling tot m16 / FFAR)
Sommige dingen zijn inderdaad alleen voor CW of MW. Staat er meestal wel bij dacht ik.Cheezborger schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:58:
Ik heb een tijdje geen Warzone gespeeld. Klopt het dat je de battlepass rewards niet kan gebruiken in COD Modern Warfare, maar alleen in Black Ops of Warzone?
Automatic + 80 round mag is ook damage nerf van 25%. Daarnaast langzamere movement speed.Snakeye2209 schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:56:
Hoezo ADS is reduced???
Die is er toch niet als je Akimbo loopt?
Dus je kan 10% minder snel bewegen, maar de TTK blijft hetzelfde
Wat een matige nerf......
Ow ja,DKjordy schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:21:
[...]
Automatic + 80 round mag is ook damage nerf van 25%. Daarnaast langzamere movement speed.
Misschien in het vervolg even van te voren kijken of er een update is? Scheelt je wellicht wat frustratie.;)marcanti schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:07:
Nou, m'n eerste keer 2 uurtjes vrij in een week wordt weer opgeslokt door een verrekte update. Heeft dat ding voor nop een week in rest mode gestaan 🥺
Lees de laatste regel nog eens: akimbo i.c.m. die full auto barrel geeft een 25% damage reductie, wat er dus op neer gaat komen dat iedereen nog maar met één zo'n pistool rond gaat lopen.Snakeye2209 schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:56:
Hoezo ADS is reduced???
Die is er toch niet als je Akimbo loopt?
Dus je kan 10% minder snel bewegen, maar de TTK blijft hetzelfde
Wat een matige nerf......
M16 is letterlijk je muis naar beneden trekken als je schiet, wat een onzin dat dat lastig is met muis. Dan schiet je gewoon perfect op 1 plek als je een beetje gevoel krijgt met hoe snel je naar beneden moet trekkenFixDeluxe schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:54:
[...]
Lange afstand is de m16 voor beide niet super en is de muis precies om het 1e schot te geven ja.
Maar ook midrange heeft de controller wel een voordeel (minder last van de spray omhoog) als zal ik dit natuurlijk zelf testen.
Muis heeft op lange afstand over het algemeen inderdaad meer voordeel. dat is enkel om de precisie en beheersing. maar verder heeft echt een controller met m16 meer profijt dan met de muis.
Dit kan of een hele onpopulaire mening zijn. maar ik merk dat ik het veel te vaak afleg tegen spelers die echt veel slechter zijn, maar enkel teren op de sticky shots (veelal close - midrange).
[ Voor 4% gewijzigd door Davidas op 20-04-2021 09:05 ]
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Dat was een foutje, blijkbaar is de combinatie van Akimbo+Auto barrel de combinatie waardoor je dmg verliest.DKjordy schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:21:
[...]
Automatic + 80 round mag is ook damage nerf van 25%. Daarnaast langzamere movement speed.
Volgens mij is dit nog niet bekend los van dat het er op lijkt dat Verdansk vervangen gaat worden. Enige wat we weten is dat op woensdag en donderdag om de zoveel tijd een live event hebben. Daar zal dan wel duidelijk worden wat er gaat gebeuren.Davidas schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 08:55:
Wordt de nieuwe Warzone map morgen of Donderdag vrijgegeven? En, komt deze ter vervanging van Rebirth of Verdansk?
[ Voor 46% gewijzigd door Rappa1985 op 20-04-2021 09:14 ]
[ Voor 17% gewijzigd door mfneed op 20-04-2021 19:45 ]
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Morgen!donvalentino schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:49:
cold war update is iig binnen, warzone komt later denk ik?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
=DKorkss schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:50:
Wat zullen ze nu weer verpesten en over 6 weken gaan patchen? Ben zo benieuwd :-D
[ Voor 6% gewijzigd door Rappa1985 op 21-04-2021 10:54 ]
Moet werken tot half tien. Hopelijk herhaling van het event. Rond elf uur kan ik een kijkje nemen. Ben ook benieuwd. Geen zombies meer op warzone, want ze zitten overalRappa1985 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:53:
[...]
=D
Heel benieuwd naar vanavond, iedereen zit klaar om 21:00???
Helaas niet vanavond, echt morgen pas. Als je naar de counter kijkt van de battlepass is deze morgen 5 uur in de ochtend pas afgelopen.Wolverine9000 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:56:
[...]
Cold war is ook al gedownload. Warzone update deze avond ergens vermoed ik. Ben het niet zekers
De pre download bedoel ik mss deze avond al.Rappa1985 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:58:
[...]
Helaas niet vanavond, echt morgen pas. Als je naar de counter kijkt van de battlepass is deze morgen 5 uur in de ochtend pas afgelopen.
Op playstation had ik de cold war update gistere al om 19 uurWolverine9000 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 11:04:
[...]
De pre download bedoel ik mss deze avond al.
En toch, heb ik gisteren 5 uur gespeeld, geen zombie gezien en een win gepakt. Ik snap er niks meer van.B-Real schreef op woensdag 21 april 2021 @ 11:05:
Ik ben wel klaar met Warzone op dit moment. Niet zozeer met de map, die boeit mij nog wel maar wel al die zombie zones. Zsm weg met die idioterie!
Ik heb gisteren ook een paar prima potjes gehad, dat is het niet.shadowkid053 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 11:20:
[...]
En toch, heb ik gisteren 5 uur gespeeld, geen zombie gezien en een win gepakt. Ik snap er niks meer van.
Ik word niet meer kapot gesprayed up close. Maar of het al ballanced is? geen idee.Rappa1985 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 11:38:
Ik heb na de Sykov nerf niet meer gespeeld, was dit ook daadwerkelijk een nerf of was het te vergelijken met de FFAR/aug nerf?
Van de CoD site:Wolverine9000 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:56:
[...]
Cold war is ook al gedownload. Warzone update deze avond ergens vermoed ik. Ben het niet zekers
De grap zit em in de tijdzone's. 21 april 9 PM PT is 22 april 6 AM CET. Dus morgenochtend om 6 uur kan je de download aanslingeren!The Season Three update will be available for Black Ops Cold War on April 20 at 9 PM PT and will be available for Warzone April 21 at 9 PM PT.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Dat weet ik maar playstation users konden gisteren avond al de cold war update doen om zeven uur. Terwijl pc en xbox deze pas deze morgen hadden.beany schreef op woensdag 21 april 2021 @ 11:52:
[...]
Van de CoD site:
[...]
De grap zit em in de tijdzone's. 21 april 9 PM PT is 22 april 6 AM CET. Dus morgenochtend om 6 uur kan je de download aanslingeren!
Blijkbaar op twitter gelezen dat je deze avond kan deelnemen aan het event zonder de download. De update is dus bedoeld voor morgen seizoen 3.Wolverine9000 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 12:16:
Ps warzone update is er juist bij mij. Kan hem al downloaden op ps4
Ja inderdaad, staat na downloaden ook klaar om te instaleren morgen om 6:00Wolverine9000 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 12:25:
[...]
Blijkbaar op twitter gelezen dat je deze avond kan deelnemen aan het event zonder de download. De update is dus bedoeld voor morgen seizoen 3.
25gb voor mij
[ Voor 23% gewijzigd door Rappa1985 op 21-04-2021 13:44 ]
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Levellen van wapens kan prima in plunder. Pak de supply run contracten en ga er achteraan racen, kost je een handjevol games om max level te bereiken.jordyyyys schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:05:
Is het nog slim om Modern Warfare aan te schaffen voor het levelen van wapens uit die game? Ik heb deze ongeveer een half jaar geleden op disc verkocht, maar er zijn toch wat wapens uit die game die ik wel uit zou willen proberen in Warzone.
Levelen kan toch ook prima via Plunder. Gewoon ff een double Weaoon XP gebruiken en je concentreren op missiesjordyyyys schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:05:
Is het nog slim om Modern Warfare aan te schaffen voor het levelen van wapens uit die game? Ik heb deze ongeveer een half jaar geleden op disc verkocht, maar er zijn toch wat wapens uit die game die ik wel uit zou willen proberen in Warzone.
PSN ID Binloading_nl
Jup, al gaat shipment nog 3x zo snel met double weapon xp. Maar goed als je het spel niet hebt idd plunder!steefje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:25:
[...]
Levelen kan toch ook prima via Plunder. Gewoon ff een double Weaoon XP gebruiken en je concentreren op missies
[ Voor 7% gewijzigd door donvalentino op 21-04-2021 14:31 ]
Daar had ik totaal niet over nagedacht! Thanks.steefje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:25:
[...]
Levelen kan toch ook prima via Plunder. Gewoon ff een double Weaoon XP gebruiken en je concentreren op missies
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
De vorige keer was het een uur lang waarbij het event op trad in elke game die je speelde.Damian schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:39:
Is het nou de bedoeling dat je vanavond rond 21:00 ook echt in de game moet zitten om het niet te missen of is het gewoon een keer inloggen na 21:00 ?
Tijdens de CW reveal hadden ze een playlist die bepaalde uren actief was. Mij alleen nog niet duidelijk of ze over de komende dagen hetzelfde event doen of dat het verschillende zijn die bouwen naar een nieuwe map.Damian schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:39:
Is het nou de bedoeling dat je vanavond rond 21:00 ook echt in de game moet zitten om het niet te missen of is het gewoon een keer inloggen na 21:00 ?
[ Voor 21% gewijzigd door Rappa1985 op 21-04-2021 15:18 ]
Zou het niet juist één event meerdere keren opnieuw zijn? Anyway, ik zit vanavond om 21:00 uur klaar, ben erg benieuwd.Rappa1985 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:58:
[...]
Tijdens de CW reveal hadden ze een playlist die bepaalde uren actief was. Mij alleen nog niet duidelijk of ze over de komende dagen hetzelfde event doen of dat het verschillende zijn die bouwen naar een nieuwe map.
Want waarom zouden ze een playlist aansluitend deactiveren en weer activeren:
[Afbeelding]
Lijkt dus op verschillende events binnen twee dagen.
Edit:
We zien het vanavond wel XD Krijg koppijn van die tijden te vertalen
Als je het mij vraagt is ie prima gebalanced nu. Nog steeds wel een van de beter wapens, maar dat is niet erg.Rappa1985 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 11:38:
Ik heb na de Sykov nerf niet meer gespeeld, was dit ook daadwerkelijk een nerf of was het te vergelijken met de FFAR/aug nerf?
https://charlieintel.com/...-season-2-end-date/86102/This event will be multi-part, with the final stage beginning at 12 PM PT on April 22.
[ Voor 42% gewijzigd door yinx84 op 21-04-2021 16:36 ]
Balen. Ik heb al weken niet gespeeld en vanavond een avondje vrij gepland ervoor. Zul je altijd zienDonstil schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:00:
Temporary maintenance, wachttijd nog 20 minuten.
Dus lijkt erop dat het 21:20 gaat gebeuren. Ipv 21:00
Rookworst zonder R is ook worst.
AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ter land, ter zee en in de kroeg
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Same heresjorremans schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:20:
Zie alleen maar meldingen van server queu.. wij zitten er zelf wel in maar tot nu toe is het spel 2x vastgelopen wanneer er nog 6:25 minuut te gaan was.
per aspera ad astra
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq