Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Een 3080 gebruikt een stuk meer dan een 2070S, dus je zou daar naar kunnen kijken.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
JohnnyV76 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:47:
Wellicht wat meer info geven over je systeem? Heb je wellicht een CPU overclock?
Drivers verwijderd met DDU? Kaart wel goed aangesloten met 2 losse PCI-E stroomkabels?
Heb je een goede voeding? etc etc
WBT de meta... mijn main setup is nu ook een FFAR met Aug of M16. Is gewoon te fijn om te spelen al mag t van mij generfed worden.
# | Category | Product |
1 | Processors | Intel Core i7-10700K Boxed |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G |
2 | Interne harde schijven | Seagate ST4000VN000, 4TB |
1 | Behuizingen | Lian Li PC-O11D XL ROG Certified Zwart |
1 | Monitoren | AOC CU34G2X/BK Zwart |
1 | Monitoren | Dell Ultrasharp U2913WM Zilver, Zwart |
1 | Waterkoeling | Thermalright Turbo Right 240C |
1 | Toetsenborden | Corsair Gaming K95 RGB Platinum Cherry MX Brown (Qwerty US) |
1 | Muizen | Logitech G302 Daedalus Prime MOBA Gaming Mouse |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 |
1 | Voedingen | Seasonic X-850 80+ Gold |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 500GB |
Bekijk collectie Importeer producten |
-Geen overclocks
-Voeding Seasonic X-850 (850 Watt, 80 Plus Gold)
-Kaart wordt gevoed vanaf 2 aparte PCI-e kabels
-Geen DDU gebruikt. Enkel oude drivers -> uninstall -> nieuwe drivers "schone installatie uitvoeren"
Zoals aangegeven in geen enkel ander spel problemen met stabilititeit (Doom Eternal, Elder Scrolls Online, CSGO
Meest voorkomend is een "Paging Error" melding. Soms ook gewoon direct een CTD.Tk55 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:17:
@Da_maniaC Krijg je dev errors? Ik heb dit ook een tijdje gehad (met oude PC). Het uitzetten van de "Cache" opties hielp deels. Nadat ik alle componenten behalve de videokaart had vervangen, waren de problemen helemaal weg. Ik vermoed dus dat het met de power draw van de GPU te maken had. Verder kon ik niks vinden.
Een 3080 gebruikt een stuk meer dan een 2070S, dus je zou daar naar kunnen kijken.
Het lijkt alsof de nvidia driver crasht gelijktijdig met het spel. Ik heb een multi monitor setup. Ik zie dan op de andere schermen de desktop een keer knipperen / startbalk schakelen naar niet meer transparant.
Soms een rare foutcode vanuit COD: Warzone.
[ Voor 98% gewijzigd door Da_maniaC op 29-03-2021 10:34 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Nee, enkel CTD met een dev error.kw_nl schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:19:
@Tk55 had je last van black screens? Daar heeft m’n collega ook last van...
Ik kreeg de laatste tijd telkens een dev error 6634. Toen heb de de ingame overlays van Nvidia uitgezet. Dus ook de ingame opnames. Vanaf toen geen enkele issue meer gehad. Heb je dit geprobeerd?
Ik had het met een AMD kaart. Overlays uitzetten hielp niet, enkel uitzetten van de "cache" opties in de MW opties. Na upgraden CPU en PSU eigenlijk geen problemen meer gezien.herman1990 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:49:
[...]
Ik kreeg de laatste tijd telkens een dev error 6634. Toen heb de de ingame overlays van Nvidia uitgezet. Dus ook de ingame opnames. Vanaf toen geen enkele issue meer gehad. Heb je dit geprobeerd?
Soms een paar dagen niks, en dan een paar keer per avond.
Van het weekend schone windows installatie gedaan, ook daarna nog 1x voorgekomen, ook na het uitzetten van de Nvidia overlay.
RTX 3080
I5 9600KF
Corsair RMX 750
Ik zal eens een paar dagen gaan testen met Texture Streaming uitgeschakeld.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
https://www.ravensoftware...-two-reloaded-patch-notes
Niets van waar de community al weken direct om gevraagd heeft en nog steeds de zelfde saaie meta.
- Geen FFar nerf
- Zwakke Aug nerf
- Geen M16 nerf
- Geen Roze skin nerf
Erg teleurstellend. Hopelijk zitten er heel veel stealth nerfs in.
PSN: Mondaatje
Blij van dat de FFAR niet generft is. Ik speel niet zo vaak en heb eindelijk de attachments bij elkaar gespeeld.Monda schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 07:54:
Wat een enorm tegenvallende patch notes:
Niets van waar de community al weken direct om gevraagd heeft en nog steeds de zelfde saaie meta.
- Geen FFar nerf
- Zwakke Aug nerf
- Geen M16 nerf
- Geen Roze skin nerf
Haha alleen voor jou fijn dan. Maar het is natuurlijk belachelijk dat een assault rifle sneller killt in close range dan een SMG. Als je een beetje mee wilt doen, wordt je nu verplicht om met de aug + ffar te spelen. Slechte zaak.FunFair schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:56:
[...]
Blij van dat de FFAR niet generft is. Ik speel niet zo vaak en heb eindelijk de attachments bij elkaar gespeeld.
PSN: Mondaatje
Kan iemand mij vertellen waarom deze update dan hemelsnaam 50GB!!!! is?Monda schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 07:54:
Wat een enorm tegenvallende patch notes:
- Geen FFar nerf
- Zwakke Aug nerf
- Geen M16 nerf
- Geen Roze skin nerf
En nog steeds die stomme glitches die ze nooit op gaan lossen...
Zoals die onzichtbare steen in Rebirth bij construction
Omdat ze een update hebben gemaakt die de totale grootte van de game verminderd. Maar dan moet je eigenlijk de game opnieuw downloaden om dit te realiseren. Wss als je MW zelf erbij hebt is het zo'n 90gb update.Snakeye2209 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:29:
[...]
Kan iemand mij vertellen waarom deze update dan hemelsnaam 50GB!!!! is?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nog steeds die stomme glitches die ze nooit op gaan lossen...
Zoals die onzichtbare steen in Rebirth bij construction![]()
makes senseBrubs schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:30:
[...]
Omdat ze een update hebben gemaakt die de totale grootte van de game verminderd. Maar dan moet je eigenlijk de game opnieuw downloaden om dit te realiseren. Wss als je MW zelf erbij hebt is het zo'n 90gb update.
Wilde het net posten. Lijkt wel gerelateerd te zijn aan een zombie ding aangezien die stores in de silos zitten, maar foresight en advanced uav kan je daar kopen. Klinkt inderdaad alsof het nogal gamebreaking is.Fuujii schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:20:
Schijnbaar zit in de nieuwe patch een nieuwe store, waar je voor 20k een foresight kan kopen. Lekker game breaking...
:strip_exif()/f/image/27zOocciH75qfmF84gmIYjev.jpg?f=fotoalbum_large)
Je hebt 20k echt in 2 minuten bij elkaar gesprokkeld in quads. Je gaat straks taferelen krijgen dat deze stores campfests worden en/of dat iedereen al binnen de eerste ring weet waar hij moet zijn. Recons slaan ook nergens meer op qua risk-reward.Henkie_NtA schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:23:
[...]
Wilde het net posten. Lijkt wel gerelateerd te zijn aan een zombie ding aangezien die stores in de silos zitten, maar foresight en advanced uav kan je daar kopen. Klinkt inderdaad alsof het nogal gamebreaking is.
[Afbeelding]
Maak de foresight dan 50k of 100k. Dan is de risk-reward veel meer gebalanceerd.
Jawel, óók normale UAV's. Bovenstaande afbeelding is een extra type store.Brubs schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:28:
Geen normale UAVs meer en wat is foresight dan?
Foresight laat je exact zien waar alle ringen gaan vallen op de map. Dus alsof je alle recons hebt gedaan. Het geeft je de beste intel die er is. Momenteel is het enkel zeer zeldzame loot.
Dat je precies ziet waar de final circle komt. Was een zeldzame drop in de bunkers.Brubs schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:28:
Geen normale UAVs meer en wat is foresight dan?
Damn dat is wel weinig geld dan, heb dat overigens nog nooit voorbij zien komen maar 20k is niks.. Advance UAV snap ik wel 12k dat is ie normaal ook als je 3 uavs koopt, alleen nu dan snellerHenkie_NtA schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:30:
[...]
Dat je precies ziet waar de final circle komt. Was een zeldzame drop in de bunkers.
FFAR + AMAX is ook een fijne combo :-)Monda schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:16:
[...]
Haha alleen voor jou fijn dan. Maar het is natuurlijk belachelijk dat een assault rifle sneller killt in close range dan een SMG. Als je een beetje mee wilt doen, wordt je nu verplicht om met de aug + ffar te spelen. Slechte zaak.
oke... dat is niet cool =D Benieuwd hoe dit gaat werken binnen WZ.Henkie_NtA schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:23:
[...]
Wilde het net posten. Lijkt wel gerelateerd te zijn aan een zombie ding aangezien die stores in de silos zitten, maar foresight en advanced uav kan je daar kopen. Klinkt inderdaad alsof het nogal gamebreaking is.
[Afbeelding]
Klopt, dit vind je ook op de roadmap. Deze wordt volgende week verwacht.Wulfric92 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:54:
Er zou toch een nieuwe sniper komen? Ik kan het niet vinden, het zou de ZRG 20mm zijn? Of heb ik iets gemist.

[ Voor 26% gewijzigd door Rappa1985 op 31-03-2021 11:03 ]
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
edit:
Blijkbaar toch een semi nerf op de FFAR:
[ Voor 34% gewijzigd door Rappa1985 op 31-03-2021 13:14 ]
downloaden kunnen ze mooi op voorhand klaarzetten, maar het copy gedeelte blijft een grap ...
Nog een reden om niet nu al over te stappen op een PS5.
Kreeg een paarse key uit de lootbox van de zombie chest.
Hier geen last van gehad, 50gb gedownload en installatie was 2 seconden.stijnvanhoof schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:19:
nog mensen die op een ps5 7 uur moeten wachten voor het kopieren van de update ?
downloaden kunnen ze mooi op voorhand klaarzetten, maar het copy gedeelte blijft een grap ...
Samenvatting? Videos zijn hiervoor echt een matig format.Rappa1985 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:30:
Hier een video waar je moet zijn voor die dingen:
[YouTube: Call Of Duty: WARZONE "Bombardment" Secret Item - Containment Monitor Station Update! (Season 2)]
edit:
Blijkbaar toch een semi nerf op de FFAR:
[YouTube: Huge Stealth Changes/Fixes to Attachments in Warzone & Nerf to FFAR | Best Class Setups/Loadouts]
Juist perfect format omdat je direct de waardes en de verschillen ziet maar denk dat je bedoelt dat je nu niet de mogelijkheid hebt om het te kijkenTk55 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:54:
[...]
Samenvatting? Videos zijn hiervoor echt een matig format.
TL;DL
Stats op barrels zijn aangepast waardoor de meta barrel je ADS beweegsnelheid verlaagt en stats op ammo attachments zijn aangepast waardoor er een veel grotere ADS penalty op zit. De fast mags zorgen er nu dus voor dat je veel minder snel over je wapen kijkt (ADS).
Nu nog de vraag wat er nog meer naar boven komt komende uren.
een van de hoofdredenen om voor console te kiezen, plug and play en zelfs dat geeft andere resultaten.Wulfric92 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:49:
[...]
Hier geen last van gehad, 50gb gedownload en installatie was 2 seconden.
achja vanavond dan maar testen want wat doen we anders tijdens deze tijden
Die bombardment vind plaats op de plek waar de zombies zijn, je kan hem niet zelf ergens neer gooien. Ik gok dat het een voorbereiding is op een zombie event want nu is het vrij matig gezien je altijd ruim een kilometer van die zombies weg bent.Obbiie schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:47:
Net een key gekregen om die bombardement te kopen. Gebeurde letterlijk niks daarna 🙃
Kreeg een paarse key uit de lootbox van de zombie chest.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Pyr0_ schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 17:32:
Same old story again... Even 100GB+ downloaden voor een patch van 3 regels.
Brubs schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:30:
[...]
Omdat ze een update hebben gemaakt die de totale grootte van de game verminderd. Maar dan moet je eigenlijk de game opnieuw downloaden om dit te realiseren. Wss als je MW zelf erbij hebt is het zo'n 90gb update.
Spel dient elke keer opnieuw gekopieerd te worden en paar addons worden opnieuw gedownload...
Typisch weer
Dan hadden ze wel gewoon de trailer uitgegeven, maar ik hoop het ook XD
edit: Ze zijn ook hard bezig om de leaks tegen te gaan dus de hoop op een 1 april grap is nu wel weg.
https://www.eurogamer.net...-of-duty-warzone-map-leak
[ Voor 31% gewijzigd door Rappa1985 op 01-04-2021 15:55 ]

Wat is er stuk dan?Grono112 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:39:
Man de hele update van gisteren is een 1 april grap! Er is weer meer stuk dan dat er opgelost zou moeten worden. Soms verwacht je dat een ezel zich niet stoot aan dezelfde steen, maar deze ezel loopt nu echt mank met het update beleid![]()
stim glitches schijnen er weer te zijn, onzichtbare spelers vanwege die attack choppers (precies hetzelfde als eerst), niks gedaan aan de AUG/FFAR/M16, dev errors vliegen je om de oren, iedereen koopt per ongelijk een speelgoedautootje ipv een loadout, etc.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Is het niet alleen je linker wapen wat je moet reloaden? Dat is al langer zo, ik dacht dat dat normaal was.peetgate schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:38:
Ik heb nu een bug dat ik regelmatig spawn zonder kogels in mijn akimbo M19. Dus bij het landen moet ik dan eerst reloaden. Echt heel handig wel.... Ook gebeurt het soms dat de reload maar half geregistreerd wordt en dat ik dan opeens met een lege en een volle gun rondloop.
Zie reactie CyBeR, plus daarbij is mijn M82 loadout stuk. Als ik deze selecteer dan verdwijnt mijn HUD en heb ik opeens een cursor in beeld en daarbij valt mijn framerate van 100 naar 20 ofzo. M.A.W onspeelbaar dus.
Yup over here. Ben er al 2 dagen mee bezig. Wat blijkt? Hij kopieert niet in rust mode....stijnvanhoof schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:19:
nog mensen die op een ps5 7 uur moeten wachten voor het kopieren van de update ?
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
Dat laatste had ik gisteren ook, maar is toch echt mij eigen domme schuld?CyBeR schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:50:
[...]
stim glitches schijnen er weer te zijn, onzichtbare spelers vanwege die attack choppers (precies hetzelfde als eerst), niks gedaan aan de AUG/FFAR/M16, dev errors vliegen je om de oren, iedereen koopt per ongelijk een speelgoedautootje ipv een loadout, etc.
Ja, ze hadden hem iets hoger in het rijtje kunnen zetten, bij spul van dezelfde prijs, dat was logischer geweest maar ik wil toch echt zelf te snel.
heb al maanden geen Verdansk gespeeld.marcanti schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:34:
Ik merk dat ik de laatste tijd alleen nog maar Rebirth speel, omdat ik een beetje uitgekeken ben op Verdansk (en het gebrek aan actie voordat je in je achterhoofd geknald wordt). Had een volledig nieuwe map wel leuker gevonden denk ik.
Jammer dat ze Rebirth elke keer veranderen qua aantal mensen en dit niet hetzelfde doen als de normale Battle Royale dat je het aantal personen in je team mag kiezen.
Nu is het weer GVD 2 man terwijl met 3 of 4 vele malen leuker is...

Ja echt zwaar irritant, elke keer weer anders. Als je met een vast clubje speelt is het heel irritant...Snakeye2209 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:16:
[...]
heb al maanden geen Verdansk gespeeld.![]()
Jammer dat ze Rebirth elke keer veranderen qua aantal mensen en dit niet hetzelfde doen als de normale Battle Royale dat je het aantal personen in je team mag kiezen.
Nu is het weer GVD 2 man terwijl met 3 of 4 vele malen leuker is...
Dan maar weer Verdansk spelen...
Is hier een oplossing voor ???Chelseamarre123 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:55:
Er zijn een heleboel problemen lees ik met mensen op Playstation die de disc versie van MW hebben.
Spel dient elke keer opnieuw gekopieerd te worden en paar addons worden opnieuw gedownload...
Typisch weer
Ik kan telkens 27 gb aan add-ons installeren voor ik kan beginnen spelen..
Alvast bedankt
En dan nog 30 min kopieren per add on...hoar schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:47:
[...]
Is hier een oplossing voor ???
Ik kan telkens 27 gb aan add-ons installeren voor ik kan beginnen spelen..
Alvast bedankt
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
Ah dan ben ik gelukkig wederom niet de enige met dit probleem. Gisteren was het qua connectie ook weer eens een drama. Vanaf de pre game lobby al packet loss wat steeds erger werd. Geluid dat hapert.
Ik dacht gisteren al; ik zal wel moe zijn en naar mn bed moeten, werd met regelmaat neergeknald terwijl ik bijna zeker wist dat ik niemand zag. In de replay wel.CyBeR schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:50:
[...]
onzichtbare spelers vanwege die attack choppers (precies hetzelfde als eerst),
Maar dat klopt dan dus.

Ja, klopt! Maar dat lijkt me toch niet normaal. Het is niet altijd namelijk. En het gebeurt niet alleen na spawnen, maar soms ook gewoon na een reload. Het is me nu al meerdere keren gebeurd dat ik hierdoor 'met lege handen' sta in een gevecht.SD5k schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:51:
[...]
Is het niet alleen je linker wapen wat je moet reloaden? Dat is al langer zo, ik dacht dat dat normaal was.
Maar goed, zo te horen aan jouw verhaal zit de bug er al langer in dan. Ik gebruik ook pas net de akimbo M19, dus het is mij nog niet eerder opgevallen.
Let op! Ik ga er vanuit dat dit alleen op de PC te doen is.
Wat je moet doen:
Ga naar je Call of Duty Modern Warfare map (meestal onder documents)
Ga naar de folder: players
Open de file: adv.options
Daar zie je de optie: RendererWorkerCount en die kun je aanpassen.
Ik heb een 9700K dus 8 cores en geen HyperThreading. Bij mij stond de waarde op 5 oftewel... 5 cores gebruiken om te renderen. Volgens de video moet je de waarde gelijk maken aan het aantal physical cores van je CPU. Dus bij mijn CPU met 8 cores en geen HT moet je t op 8 zetten. Als je een AMD 5600x hebt met 6 cores met HT (dus 12 threads) zou je de waarde op 6 moeten zetten.
Nadat ik de waarde op 8 had gezet ging ik een potje spelen maar t was niet te doen. Enorme stutter en ik had continue een freeze van een seconde en daarna warpte ik een stukje verder. Echt niet te spelen!!
Nadat ik de waarde op 4 had gezet (dus de helft van mijn physical cores) liep het weer goed! Later heb ik t nog op 6 gezet en ook dat liep wel goed.
Nu is mijn theorie dat je alleen het aantal physical cores moet invoeren als je CPU HyperThreading heeft. Toen ik alle cores (en dus alle threads) toewees aan t renderen was de stutter enorm dus ik vermoed dat er dan geen dedicated cores zijn voor andere game taken en je CPU moet gaan switchen en het renderen dus even een fractie pauzeert... oftewel... stutter.
Het is wellicht even testen wat het beste werkt. Volgens de video en een hoop reacties eronder kun je hiermee dus wel de eventuele stutter die je al hebt weghalen (wellicht bij een verkeerde waarde). Ook kun je er hogere FPS mee halen dus wie weet helpt t bij jou. Voor diegenen die dit willen doen... ben benieuwd waar de waarde bij jou op stond en welke CPU je hebt en of t met een andere waarde beter werkt. Waar je nog wel even op moet letten is dat als je t bestandje hebt aangepast de rendering resolution ingame naar 50% werd gezet dus die moet je nog wel even naar 100 zetten.
Ben benieuwd!
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
IDD NOG MEER MENSEN LAST VAN???xK0etj3 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 07:47:
[...]
Ah dan ben ik gelukkig wederom niet de enige met dit probleem. Gisteren was het qua connectie ook weer eens een drama. Vanaf de pre game lobby al packet loss wat steeds erger werd. Geluid dat hapert.
En is er al een oplossing.
Benieuwd hoeveel het er zijn.
Heb nu alleen zwarte vlakjes als ik in de lucht hang, dus ergens gaat het mis in de graphics op de PS5...
HIER AL EEN OPLOSSING VOOR IEMAND EEN IDEE.Chelseamarre123 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:55:
Er zijn een heleboel problemen lees ik met mensen op Playstation die de disc versie van MW hebben.
Typisch weer
Is echt irritant.
Please help !!!!!
Kan het zijn dat je een custom reticle gebruikt? Ik hoorde iets over dat de bulls eye reticle het probleem veroorzaakt dat jij beschrijft. Probeer het eens met een van de eerste 8-10 reticles.Grono112 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:12:
[...]
Zie reactie CyBeR, plus daarbij is mijn M82 loadout stuk. Als ik deze selecteer dan verdwijnt mijn HUD en heb ik opeens een cursor in beeld en daarbij valt mijn framerate van 100 naar 20 ofzo. M.A.W onspeelbaar dus.
ja ik gebruik die inderdaad, cool thanks for the tipjOnAt schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:57:
[...]
Kan het zijn dat je een custom reticle gebruikt? Ik hoorde iets over dat de bulls eye reticle het probleem veroorzaakt dat jij beschrijft. Probeer het eens met een van de eerste 8-10 reticles.
Wanneer je Warzone kan openen, druk je op je Controller (R3) dan opent die (File Management)Fifamuse schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:08:
[...]
HIER AL EEN OPLOSSING VOOR IEMAND EEN IDEE.
Is echt irritant.
Please help !!!!!
Install alles van jou (Modern Warfare Game Pack)
Want hij installt niet je hele Warzone, waar door jij je (Copy Add-On) inbeeld ziet
Die 8 files van jou (Modern Warfare Game Pack) zorgt er voor dat je niet steeds die Copy Add-On ziet, dan heb je het succsesfully geïnstalleerd.
Wat mensen niet weten dat hij de helft van jou game download, waar jij (Copy Add-On) ziet
Warzone mist files om te starten
Maatje van me heeft deze workaround gebruikt. Heb zelf niet meer een PS4 dus geen idee hoe het precies gaat, maar als Tweaker kom je er vast wel uit
[ Voor 7% gewijzigd door Qu3st op 02-04-2021 16:51 ]
Ik ben sinds een aantal dagen verslaafd aan Warzone, maar zie dat er veel gekoppeld is aan Cold War en Modern Warfare. Zelf ben ik echt geen fan van deze games, en heb ik ze dus ook niet in bezit. Nu is mijn vraag, mis ik iets als ik ze niet in bezit heb? Of wat zou de toegevoegde waarde zijn om Cold War toch te kopen? Bijv voor het unlocken van wapens etc? Of heeft het buiten extra operators geen toegevoegde waarde?
Puur het unlocken van wapens, maar dat gaat uiteindelijk nog sneller via objectives PlunderPatjeB1985 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:27:
Hey Tweakers!
Ik ben sinds een aantal dagen verslaafd aan Warzone, maar zie dat er veel gekoppeld is aan Cold War en Modern Warfare. Zelf ben ik echt geen fan van deze games, en heb ik ze dus ook niet in bezit. Nu is mijn vraag, mis ik iets als ik ze niet in bezit heb? Of wat zou de toegevoegde waarde zijn om Cold War toch te kopen? Bijv voor het unlocken van wapens etc? Of heeft het buiten extra operators geen toegevoegde waarde?
Ah oke, dus zelfs zonder Cold War kan ik alles unlocken op een alternatieve manier?Steven030 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:52:
[...]
Puur het unlocken van wapens, maar dat gaat uiteindelijk nog sneller via objectives Plunder
Klopt, het is heel saai maar als je een paar potjes Plunder doet en alleen maar supply runs doet dan gaat het heel snel. Al helemaal met een double xp token geactiveerd. Moet je wel zorgen dat je het juiste wapen dat je wil levelen in je hand hebtPatjeB1985 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:17:
[...]
Ah oke, dus zelfs zonder Cold War kan ik alles unlocken op een alternatieve manier?
[ Voor 9% gewijzigd door Steven030 op 03-04-2021 08:36 ]
Ik kreeg een error toen ik dat 1.05 mb pack wou downloadenCanerooo schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:14:
Beste mensen, ik heb de oplossing gevonden. ook ik moest de add ons van 27 gb downloaden op me ps5. werd er gek van. start het spel op mits het lukt. ga naar multiplayer, dan geeft die aan installation suspended geloof ik. dan zie je een lijst met pakketten wat je kan downloaden. Download campaign pack 1 en campaign pack 2. beide 1.05 mb files. Daarna is het probleem opgelost. let me know
Ik gebruik een cd. Deze heb ik schoongemaakt, maar het probleem blijft.
Ik heb een vrij geheugen van 1300GB, 300 playstation 1tb externe hardeschijf dus te weinig geheugen kan het ook niet zijn.
Andere spellen starten wel zonder problemen.
De cd is niet uit de ps4 geweest, dus kan mij niet voorstellen dat deze ineens kapot is.
Heeft iemand een oplossing?
Vermits ik alleen warzone speel heb ik alles van call of duty van mijn ps4 verwijderd.De cd van modern warfare uit de ps4 gehaaald.en daarna warzone er terug op gezet.Alles van warzone is nu terug ok.Je kan dan wel geen multi-player meer spelen.Terrorjaap93 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 17:25:
Sinds de laatste update van Call Of Duty gaat mijn playstation elke keer als ik wil spelen de add on kopieren. Sluit ik de ps4 af en start ik hem weer op krijg ik dezelfde melding.
Ik gebruik een cd. Deze heb ik schoongemaakt, maar het probleem blijft.
Ik heb een vrij geheugen van 1300GB, 300 playstation 1tb externe hardeschijf dus te weinig geheugen kan het ook niet zijn.
Andere spellen starten wel zonder problemen.
De cd is niet uit de ps4 geweest, dus kan mij niet voorstellen dat deze ineens kapot is.
Heeft iemand een oplossing?
Op hoop van zegen. Heb de multiplayer pack ook maar aangeklikt, 22gb en 5 min wachttijd voor downloaden (eindelijke een snelle download?) kopiëren is instant op de ps5. Daar wel echt heel erg blij mee.Canerooo schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:14:
Beste mensen, ik heb de oplossing gevonden. ook ik moest de add ons van 27 gb downloaden op me ps5. werd er gek van. start het spel op mits het lukt. ga naar multiplayer, dan geeft die aan installation suspended geloof ik. dan zie je een lijst met pakketten wat je kan downloaden. Download campaign pack 1 en campaign pack 2. beide 1.05 mb files. Daarna is het probleem opgelost. let me know
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik heb dit gedaan, maar als de playstation uit gaat.. zijn daarna de geïnstalleerde add ons ook weg.. weet jij hoe dat kan?Qu3st schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:50:
[...]
Wanneer je Warzone kan openen, druk je op je Controller (R3) dan opent die (File Management)
Install alles van jou (Modern Warfare Game Pack)
Want hij installt niet je hele Warzone, waar door jij je (Copy Add-On) inbeeld ziet
Die 8 files van jou (Modern Warfare Game Pack) zorgt er voor dat je niet steeds die Copy Add-On ziet, dan heb je het succsesfully geïnstalleerd.
Wat mensen niet weten dat hij de helft van jou game download, waar jij (Copy Add-On) ziet
Warzone mist files om te starten
Maatje van me heeft deze workaround gebruikt. Heb zelf niet meer een PS4 dus geen idee hoe het precies gaat, maar als Tweaker kom je er vast wel uit
Ik heb geen idee. Er is in dit topic nog een oplossing geplaatst, kijk of dat werkt.Terrorjaap93 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 22:21:
[...]
Ik heb dit gedaan, maar als de playstation uit gaat.. zijn daarna de geïnstalleerde add ons ook weg.. weet jij hoe dat kan?
Thanks manmarcanti schreef op zondag 4 april 2021 @ 00:45:
https://www.gamesatlas.co...eprints/death-certificate
Volgens mij is dat een Krig
Dat werkt al zo sinds de satchel werd geïntroduceerd.djoelzz schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:49:
Sinds de laatste update heb ik een raar probleem. Als ik eenmaal een armor satchel heb opgepakt, kan ik dat niet nog een keer doen, ook al ben ik een paar keer geraakt en door mijn armor heen. PS4. Meer mensen hier last van?
Je kunt altijd al maar 1 satchel hebben.djoelzz schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:49:
Sinds de laatste update heb ik een raar probleem. Als ik eenmaal een armor satchel heb opgepakt, kan ik dat niet nog een keer doen, ook al ben ik een paar keer geraakt en door mijn armor heen. PS4. Meer mensen hier last van?
Ben sowieso al niet de beste erin maar de afgelopen 2 dagen word ik alleen maar gemurdered door mensen die een aug en dat andere stomme wapen hebben. Snipen hoeft niet meer want je gebruikt gewoon zo long range SMG..
Voor mij haalt dit wel enorm snel de fun eruit en is ook de reden dat ik uiteindelijk ben gekapt met Fortnite byv.. Er lijkt geen ruimte meer te zijn voor de ‘beter dan gemiddeld maar nogsteeds casual’ gamer in dit soort games
Dit heeft inderdaad gewerkt bij mij. Helaas is het probleem van enorme packet loss en haperend geluid nog steeds niet gefixt. Dus spelen zit er voor mij nog steeds niet in. Ik probeer het nu met een complete reinstall van de game.Canerooo schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:14:
Het is ook gek dat wanneer je een enemy killed die een satchel had en vol zat met 8 plates hij in principe 16 plates dropt. Een volle satchel met 8 plates en los nog 8 plates. Het is een rare situatie, typisch Warzone.CyBeR schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:40:
Yep. Dat vindt iedereen vrij irritant maar zo is 't nou eenmaal.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het zou ook enorm schelen als ze de bugs er eens uithalen.dglavimans schreef op maandag 5 april 2021 @ 13:54:
Ik vind dit best een leuke game en moet zeggen dat dit 1 van de weinige online shooters is die ik nog speel zo lang na de release. Maar als je niet elke dag speelt en dan weer erin komt is het zo insane sweaty dat het enorm veel fun eruit haalt voor mij...
Ben sowieso al niet de beste erin maar de afgelopen 2 dagen word ik alleen maar gemurdered door mensen die een aug en dat andere stomme wapen hebben. Snipen hoeft niet meer want je gebruikt gewoon zo long range SMG..
Voor mij haalt dit wel enorm snel de fun eruit en is ook de reden dat ik uiteindelijk ben gekapt met Fortnite byv.. Er lijkt geen ruimte meer te zijn voor de ‘beter dan gemiddeld maar nogsteeds casual’ gamer in dit soort games
Line of sight die vaak niet klopt (ik zie iemand niet omdat ik achter een muur zit en diegene ziet mij wel
daily challanges die bij mij al weken hetzelfde zijn
mensen die ineens onzichtbaar worden en die je pas ziet als je dood bent
etc
Ik las wat dat het een re-skin wordt naar oude tijden.. Als dat waar is dan is het wel erg anti climmax maar ik laat me graag verrassen deze keer met echt een nieuwe map!Wolverine9000 schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:37:
Ben eens benieuwd welke geruchten van de nieuwe map waar zijn
Dacht eerst de ural mountains. Maar de geruchten zijn verspreid op 1 april van de 1980 s mapdglavimans schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:38:
[...]
Ik las wat dat het een re-skin wordt naar oude tijden.. Als dat waar is dan is het wel erg anti climmax maar ik laat me graag verrassen deze keer met echt een nieuwe map!
Zou vet zijn als het echt wat nieuws is. Ik blijf toch wel terug komen want het is de enige game die ik atm nog samen met vrienden speel. Maar na zo lange tijd zou een verfrisser wel erg welkom zijnWolverine9000 schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:40:
[...]
Dacht eerst de ural mountains. Maar de geruchten zijn verspreid op 1 april van de 1980 s map
Zijj veel te veel youtube videos die zeggen dat het reskin 1980 s wordt. Hopelijk met een twist. Zullen het ver gaan weten want seizoen twee is nog twee weken. Zou de reskin of nieuwe map komen met de start van seizoen drie???dglavimans schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:41:
[...]
Zou vet zijn als het echt wat nieuws is. Ik blijf toch wel terug komen want het is de enige game die ik atm nog samen met vrienden speel. Maar na zo lange tijd zou een verfrisser wel erg welkom zijn
Laat ik beginnen met het aangeven dat ik echt nieuw hier. Wellicht is het al een aantal keren aangegeven maar ik begin er nu echt werkelijk de schurfthekel van te krijgen.
Voordat mijn ps5 kwam had ik al problemen met CoD Mod War. Dat bepaalde packs verwijderd waren en ik het spel niet meer kon spelen. Eindeloos geprobeerd maar niets werkte meer.
Nu ben ik overgestapt naar de PS5 en deed hij het weer. Maar ik ervaar twee grote problemen sinds een aantal dagen.
CoD MW --> ELKE keer als ik het spel opstart moeten er 3 grote packs gedownload worden. Niet 1 keer., nee elke keer als ik wil gamen moet ik dit gezeik doen. Is dit normaal???
CoD CW --> in de multiplayer mode is het niet meer te doen qua graphics. In splitscreen heb ik vaak alleen zwevende guns en zijn vele dingen uit de levels weg. Het lijken van die spoken.
Heeft iemand inig idee wat ik hieraan kan doen?> Het frustreert nu zo enorm
Je moet de multiplayer pack van 1mb downloaden in de game file. Als je dat doet gaat hij telkens de 1mb bestand kopiëren ipv de 27gb.dakkieduvel schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:59:
Heey Allemaal,
Laat ik beginnen met het aangeven dat ik echt nieuw hier. Wellicht is het al een aantal keren aangegeven maar ik begin er nu echt werkelijk de schurfthekel van te krijgen.
Voordat mijn ps5 kwam had ik al problemen met CoD Mod War. Dat bepaalde packs verwijderd waren en ik het spel niet meer kon spelen. Eindeloos geprobeerd maar niets werkte meer.
Nu ben ik overgestapt naar de PS5 en deed hij het weer. Maar ik ervaar twee grote problemen sinds een aantal dagen.
CoD MW --> ELKE keer als ik het spel opstart moeten er 3 grote packs gedownload worden. Niet 1 keer., nee elke keer als ik wil gamen moet ik dit gezeik doen. Is dit normaal???
CoD CW --> in de multiplayer mode is het niet meer te doen qua graphics. In splitscreen heb ik vaak alleen zwevende guns en zijn vele dingen uit de levels weg. Het lijken van die spoken.
Heeft iemand inig idee wat ik hieraan kan doen?> Het frustreert nu zo enorm
[ Voor 3% gewijzigd door Amsterdamn op 05-04-2021 21:56 ]
wat super dat jullie zo snel reageren