Reboot werkt niet, cache al geleegd maar ook geen verschil. Hoe laat ik een repair draaien op ps4?Anoniem: 377816 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:47:
[...]
Is een probleem met je textures inladen. Ook wel eens gehad.
Rebooten moet het oplossen, of anders een repair draaien.
Met welke guns en perks lopen jullie meestal?
Als ik een beetje google zie ik toch wel dat men vaak ghost weglaat? (en hiervoor overkill kiest). Lijkt mij juist niet zo verstandig of zie ik dat verkeerd?
Als ik een beetje google zie ik toch wel dat men vaak ghost weglaat? (en hiervoor overkill kiest). Lijkt mij juist niet zo verstandig of zie ik dat verkeerd?
psn: HertogJack
Eerst overkill met een gekochte loadout drop, en dan over op ghost bij de eerste gratis drop.HertogJack schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:23:
Over het algemeen:HertogJack schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:23:
- 1e (gekochte) loadout: Overkill
- 2e (gratis) loadout: Ghost
Sinds een paar dagen pak ik bij de 2e loadout wel eens een Restock class met stun grenades.
En dan heb ik ook nog een comeback class met Ghost en een AR met de Fully Loaded perk.
Qua guns op dit moment een combinatie van FFAR, CW AUG, Tundra en Mac10 (Kar98 heb ik nog niet voldoende geleveld)HertogJack schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:23:
En AMAX of Grau omdat je op CW guns geen fully loaded perk kan zetten wat wel handig is als je halverwege de game terugkomt en gelijk een goede gun + ammo wilt hebben. Voordeel van Grau is dat zonder scope (die ik inwissel voor fully loaded) je nog steeds prima kan zien waar je schiet.
Verder hebben al mijn Ghost classes een pistol met fully loaded perk zodat ik die ammo kan gebruiken als ik toevallig met een SMG loop of kan delen met teammates gezien de ammo hetzelfde is voor die guns. Daarnaast heb ik bij de Ghost classes meestal een andere lethal (b.v. C4 i.p.v. semtex) of tactical (b.v. stun i.p.v. heartbeat sensor) zodat ik kan kiezen wat ik uiteindelijk meeneem afhankelijk van de situatie.
Perks: Overkill en Ghost en soms Restock.
Bij de eerste loadout pak ik een Overkill class en bij een 2e vaak Ghost. Als ik terugkom vanuit de gulag pak ik meestal een Fully Loaded class met Ghost.
PS. Ik ben absoluut geen top speler en verlies nog steeds een hoop gunfights maar het is wel fijn om tactisch gezien een aantal opties te hebben die je kan inzetten tijdens het spelen.
[ Voor 20% gewijzigd door Myrdhin op 16-03-2021 16:07 ]
Anoniem: 377816
Oef dat weet ik eerlijk gezegd niet. Misschien ook even checken of je harddisk niet (te) vol zit.xK0etj3 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:53:
[...]
Reboot werkt niet, cache al geleegd maar ook geen verschil. Hoe laat ik een repair draaien op ps4?
Anders is een fresh install de laatste mogelijkheid..
Vandaag een paar potjes tijdens de lunch gedaan.
De eerste 2 potjes kwam ik al vrij snel cheaters tegen. Daarna crossplay maar even uitgezet (PS5), om vervolgens alleen maar Platinum en Diamond lobbies te krijgen. Vanavond nog maar eens proberen...
De eerste 2 potjes kwam ik al vrij snel cheaters tegen. Daarna crossplay maar even uitgezet (PS5), om vervolgens alleen maar Platinum en Diamond lobbies te krijgen. Vanavond nog maar eens proberen...
Ik had warzone op een externe SSD staan, daar had ik nog ruim 1TB vrije ruimte op. Ik heb het spel nu verplaatst naar de interne HDD waar nu ook nog ruim 500GB op vrij is. Dus hopelijk lost dat iets op, anders zal ik een fresh install proberen.Anoniem: 377816 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:00:
[...]
Oef dat weet ik eerlijk gezegd niet. Misschien ook even checken of je harddisk niet (te) vol zit.
Anders is een fresh install de laatste mogelijkheid..
Ghost weglaten is wel leuk hoor, sommige mensen leven echt te veel op de UAV. Als je dan veel beweegt en rond rent, zie je ze op de gekste plekken zoeken, wat ervoor zorgt dat ze makkelijk te killen zijn..HertogJack schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:23:
Ik kom ze met crossplay aan ook veel tegen. Allemaal sharkers.T7D_Sneezy schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:02:
Vandaag een paar potjes tijdens de lunch gedaan.
Toch wel een keer per avondSD5k schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:27:
[...]
Ik heb dit op de PS5 ook wel een paar keer per week, hoe vaak gebeurt het bij jou?
Mja maargoed je bent ook zo te vinden op de heartbeatWiley02 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:39:
[...]
Ghost weglaten is wel leuk hoor, sommige mensen leven echt te veel op de UAV. Als je dan veel beweegt en rond rent, zie je ze op de gekste plekken zoeken, wat ervoor zorgt dat ze makkelijk te killen zijn..
psn: HertogJack
Moet ik dan echt een keer een tiental potjes zonder ghost spelen en dan maar overkill aanzetten?. Persoonlijk denk ik echt dat ik in de laatste cirkels vaak het loodje zal leggen dan.HertogJack schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 22:41:
[...]
Mja maargoed je bent ook zo te vinden op de heartbeatmaargoed dank voor de tips! Heb iig even wat nieuwe smaken loadouts aangemaakt.
Met overkill zou ik kunnen kiezen voor een smg en een AR. Of een assault riffle en een sniper.
Op een dak beetje snipen doe ik wel graag eigenlijk.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Overkill bij 1e crate pakken en op 10 seconden voor het closen van 1e cirkel komt een gratis crate, pak je gelijk ghost erachteraan, heb je tot die tijd gewoon 2 goede guns en kort daarop ghost erbij. Ik vind KAR + SMG het fijnste, maar idd veel mensen lopen nu KAR FFAR oid.Oxigeon schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 07:22:
[...]
Moet ik dan echt een keer een tiental potjes zonder ghost spelen en dan maar overkill aanzetten?. Persoonlijk denk ik echt dat ik in de laatste cirkels vaak het loodje zal leggen dan.
Met overkill zou ik kunnen kiezen voor een smg en een AR. Of een assault riffle en een sniper.
Op een dak beetje snipen doe ik wel graag eigenlijk.
Omdat iedereen met FFAR en AUG rondloopt, voor de gein eens gekozen voor m’n Stoner loadout. Had ik al maanden niet meer gebruikt. Maar wat een heerlijk wapen, echt bizar weinig recoil en zelfs op afstand vrij dodelijk. Vanuit Chemical Eng schoot ik er twee neer die op het dak bij Prison block zaten. Uiteindelijk bewees hij ook z’n dienst in de eindcirkel, zonder te moeten herhalen kon de laatste twee pakken.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Gisteren nog een matchke met de aug:
Prrt prrt en je bent dood, lol. Fix dit maar gauw activision!
Nee joh, blijft veel te leukB!g Boss schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:46:
Gisteren nog een matchke met de aug:
[YouTube: Warzone - The Aug is broken - prrt prrt and you're death]
Beetje DMR gevoel hierbij, enige wat er tegenop kan is een sniper met instant headshot, als je moet repeeken ben je 80% van de tijd dood omdat die bursts zo sterk zijn en hij niet weg hoeft te duiken voor een nieuwe bullet.
Aug en FFAR verpesten het spel wel aardig op dit moment, er zit gewoon amper balans in. Een AR die het op korte afstand van SMG's wint maakt de hele SMG categorie helaas overbodig.
Maar een nerf hoef je niet te verwachten, eerst Cold War nog even flink verkopen vrees ik...
Ik vermaak me nog wel met de M82, is geen meta wapen maar je kan er toch aardig leuke kills mee halen
Maar een nerf hoef je niet te verwachten, eerst Cold War nog even flink verkopen vrees ik...
Ik vermaak me nog wel met de M82, is geen meta wapen maar je kan er toch aardig leuke kills mee halen
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ieder seizoen is een bepaalde wapen combi altijd overpowered. Ikzelf heb er niet echt problemen mee, soms moe tik ook gewoon raak schieten in plaats van mis mikken. Dat werkt toch het best
Zorgen dat je een headglitch hebt of jezelf zo klein mogelijk maken. Op range is die aug echt ruk als iemand achter dekking zit of maar klein gedeelte van target zichtbaar is.Brubs schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:32:
Beetje DMR gevoel hierbij, enige wat er tegenop kan is een sniper met instant headshot, als je moet repeeken ben je 80% van de tijd dood omdat die bursts zo sterk zijn en hij niet weg hoeft te duiken voor een nieuwe bullet.
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Alleen is dat niet altijd mogelijk natuurlijkRappa1985 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:39:
[...]
Zorgen dat je een headglitch hebt of jezelf zo klein mogelijk maken. Op range is die aug echt ruk als iemand achter dekking zit of maar klein gedeelte van target zichtbaar is.
Nee snap ik maar bedoel meer dat er wel zwakheden zijn in vergelijking met de DMR waar je op geen enkele range veilig was. Maar denk dat een kleine tweak in damage of bullet velocity voldoende is om hem weer te balanceren.Brubs schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:49:
[...]
Alleen is dat niet altijd mogelijk natuurlijk
Net als @Tsurany heb ik meer problemen met een AR die als smg ingezet wordt.
Ik moet het hiermee helaas eens zijn. Hoewel de LC-10 echt een leuk wapen is en veel weg heeft van de MAC kun je het gewoon praktisch niet winnen van de FFAR dus ik zie mijzelf ook gedwongen de FFAR te gebruiken.Tsurany schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:36:
Aug en FFAR verpesten het spel wel aardig op dit moment, er zit gewoon amper balans in. Een AR die het op korte afstand van SMG's wint maakt de hele SMG categorie helaas overbodig.
De M82 heb ik gister gelevelled in plunder nadat mijn zoon met een filmpje aankwam wat me wel aansprak.
Vind alleen de ADS tijd wel erg lang. Hoe heb jij m gebouwd?
Ik heb nu
Barrel: 22.6" combat recon
Muzzle: Wrapped surpressor
Optic: Axial Arms 3x
Underbarrel: Bipod
Ammo: Stanag 9rnd
Oh enneh: https://www.pcgamer.com/c...-cheaters-in-latest-wave/
[ Voor 4% gewijzigd door JohnnyV76 op 17-03-2021 11:15 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ben sinds gisteren ook de LC10 gaan gebruiken, maar dat ding is ook wel echt sterk hoor, ook op range. Ik zie dat wel als contender van de FFAR, heb veel duels gewonnen onder andere van FFAR. Heb niet alle attachments vrij, want gisteren pas begonnen, maar ben er wel over te spreken! Beetje MP7+ gevoel eigenlijk.JohnnyV76 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:10:
[...]
Ik moet het hiermee helaas eens zijn. Hoewel de LC-10 echt een leuk wapen is en veel weg heeft van de MAC kun je het gewoon praktisch niet winnen van de FFAR dus ik zie mijzelf ook gedwongen de FFAR te gebruiken.
De M82 heb ik gister gelevelled in plunder nadat mijn zoon met een filmpje aankwam wat me wel aansprak.
Ik heb nu
ADS is gewoon traag helaas, daar moet je mee leven. Ik heb dezelfde build volgens mij, zou even de barrel moeten dubbelchecken. Wat ik doe is zorgen dat ik niet in quick scope situaties terecht kom, gewoon rustig kunnen scopen en dan rapid fire om iemand neer te halen. Hopen dat je een headshot raakt en anders drie body taps.JohnnyV76 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:10:
[...]
Ik moet het hiermee helaas eens zijn. Hoewel de LC-10 echt een leuk wapen is en veel weg heeft van de MAC kun je het gewoon praktisch niet winnen van de FFAR dus ik zie mijzelf ook gedwongen de FFAR te gebruiken.
Ik heb nu
En dan idealiter niet op te grote afstand gaan vechten, dan heb je last van bullet velocity en bullet drop.
Als je naar de stats kijkt dan valt het aardig tegen vind ik. Neem je ADS tijd mee zoals in de eerste chart dan lijkt hij aardig competitive vergeleken met Assault Rifles maar verlies je het van echte SMG's.Brubs schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:18:
[...]
Ben sinds gisteren ook de LC10 gaan gebruiken, maar dat ding is ook wel echt sterk hoor, ook op range. Ik zie dat wel als contender van de FFAR, heb veel duels gewonnen onder andere van FFAR. Heb niet alle attachments vrij, want gisteren pas begonnen, maar ben er wel over te spreken! Beetje MP7+ gevoel eigenlijk.
/f/image/dgvRa66oaVfHyVzws1zPWm5O.png?f=fotoalbum_large)
Neem je de ADS time niet mee dan heb je een flink hogere TTK. Hier verlies je van twee populaire AR's en van de twee SMG's die ik als vergelijking gepakt heb.
/f/image/Nn6nenPkJPbs1JKrcRNTe9VA.png?f=fotoalbum_large)
Het is dus een wapen dat echt in de middenmoot zit, leuk als je wat anders wilt maar lijkt niet heel competitive, ik zou hem niet snel gebruiken.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Maar is dit met of zonder attachments? Zoals het hier staat is hij inderdaad niet heel goed nee, voelde een stuk beter moet ik zeggenTsurany schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:52:
[...]
Als je naar de stats kijkt dan valt het aardig tegen vind ik. Neem je ADS tijd mee zoals in de eerste chart dan lijkt hij aardig competitive vergeleken met Assault Rifles maar verlies je het van echte SMG's.
[Afbeelding]
Neem je de ADS time niet mee dan heb je een flink hogere TTK. Hier verlies je van twee populaire AR's en van de twee SMG's die ik als vergelijking gepakt heb.
[Afbeelding]
Het is dus een wapen dat echt in de middenmoot zit, leuk als je wat anders wilt maar lijkt niet heel competitive, ik zou hem niet snel gebruiken.

Als het zonder attachments is kan ik het wel snappen dat hij beter voelt met dan zonder natuurlijk.. weet niet hoeveel dat scheelt maar zal wel wat schelen vermoed ik zo.
Zonder attachments, maar dat geld ook voor de wapens waarmee ik vergelijk. Met attachments is lastig omdat die nog niet in TrueGameData staan voor deze SMG. Echter is er geen attachment die de DPS zal vermogen waardoor de TTK niet zal dalen, hooguit dat de range vergroot zal worden maar die attachments hebben anderen natuurlijk ook.Brubs schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:03:
[...]
Maar is dit met of zonder attachments? Zoals het hier staat is hij inderdaad niet heel goed nee, voelde een stuk beter moet ik zeggen![]()
Als het zonder attachments is kan ik het wel snappen dat hij beter voelt met dan zonder natuurlijk.. weet niet hoeveel dat scheelt maar zal wel wat schelen vermoed ik zo.
Eigenlijk moet je die lc10 vergelijken met de bullfrog zag ik ergens. Heeft dezelfde range en weinig recoil.
Maar is niet gemaakt om gebouwen mee te rushen
Er zijn toch gewoon barrels etc die de damage verhogen, dus ook de DPS? Dan gaat de TTK dus wel dalen lijkt meTsurany schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:08:
[...]
Zonder attachments, maar dat geld ook voor de wapens waarmee ik vergelijk. Met attachments is lastig omdat die nog niet in TrueGameData staan voor deze SMG. Echter is er geen attachment die de DPS zal vermogen waardoor de TTK niet zal dalen, hooguit dat de range vergroot zal worden maar die attachments hebben anderen natuurlijk ook.
Nee, enkel damage range. Dus in plaats van na 15 meter heb je dan na 18 meter een damage dropoff.Brubs schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:43:
[...]
Er zijn toch gewoon barrels etc die de damage verhogen, dus ook de DPS? Dan gaat de TTK dus wel dalen lijkt me
Maar wat moet je er dan wel mee? Close range leg je het af maar long range ook. In feite dus een zinloos wapen voor Warzone, zoals veel SMG's en AR's.Chelseamarre123 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:21:
Eigenlijk moet je die lc10 vergelijken met de bullfrog zag ik ergens. Heeft dezelfde range en weinig recoil.
Ja ik had het voornamelijk over cold war multiplayer. In warzone lijkt hij me ook niet zo handig omdat er betere keuzes zijn. In de MP speelt die vrij lekker omdat je daar meerdere battles mee kan winnen op verschillende afstanden. Enkel die time/sprint to fire lijkt me heel traag.Tsurany schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:49:
[...]
[...]
Maar wat moet je er dan wel mee? Close range leg je het af maar long range ook. In feite dus een zinloos wapen voor Warzone, zoals veel SMG's en AR's.
Maarja niet elke gun hoeft natuurlijk OP te zijn he, de nieuwe AR is ook troep in warzone
Er is een verschil tussen OP zijn en een goed alternatief. Er zitten in Warzone heel veel wapens waarvan een groot deel volstrekt irrelevant is. Ik snap dat dit de Call of Duty massa aanspreekt die liever kwantiteit boven kwaliteit zien maar het doet Warzone niets goeds. Liever een beperkt aantal wapens die onderling in balans zijn dan een paar OP wapens, een paar redelijke wapens en een enorme lijst irrelevante wapens.Chelseamarre123 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 14:27:
[...]
Ja ik had het voornamelijk over cold war multiplayer. In warzone lijkt hij me ook niet zo handig omdat er betere keuzes zijn. In de MP speelt die vrij lekker omdat je daar meerdere battles mee kan winnen op verschillende afstanden. Enkel die time/sprint to fire lijkt me heel traag.
Maarja niet elke gun hoeft natuurlijk OP te zijn he, de nieuwe AR is ook troep in warzone
Iemand die met de Scyloxes speelt? Is een Blueprint voor de M13..
Laatste paar dagen weer ongekend aantal cheaters op Warzone.... wat een k* organisatie is dat IW.
Stay hungry, stay foolish!
IW heeft er op dit moment weinig mee te makenRBN026 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:24:
Laatste paar dagen weer ongekend aantal cheaters op Warzone.... wat een k* organisatie is dat IW.
edit:

Had dus weinig effect blijkbaar...
[ Voor 13% gewijzigd door Rappa1985 op 18-03-2021 10:39 ]
Ja zolang ze geen echte ant-cheat implementeren is het gewoon dweilen met de kraan open.Rappa1985 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:37:
[...]
IW heeft er op dit moment weinig mee te makenDacht juist dat er eergister weer een cheater ban wave gedaan was.
edit:
[Afbeelding]
Ik moet zeggen dat ik niet vaak cheaters tegen komen, waarschijnlijk door mijn bescheiden K/D (1,1) en de nog bescheidenere K/D's van mijn team maten (0,5 en 0,8).
Activision: "Je mag niet cheaten."Rappa1985 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:37:
[...]
IW heeft er op dit moment weinig mee te makenDacht juist dat er eergister weer een cheater ban wave gedaan was.
edit:
[Afbeelding]
Tot zover de beschikbare anti-cheatmiddelen
Is er iemand hier die dat technisch kan uitleggen waarom er geen anti cheat software bestaat voor warzone. Is dat dan zo moeilijk?
Het is goedkoper om geen anti cheat te bouwen.Chelseamarre123 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:09:
Is er iemand hier die dat technisch kan uitleggen waarom er geen anti cheat software bestaat voor warzone. Is dat dan zo moeilijk?
Dit en het is makkelijker voor spelers om in te stappen waardoor je meer spelers aantrekt en er dus meer geld uitgeven word aan cod points.Tsurany schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:17:
[...]
Het is goedkoper om geen anti cheat te bouwen.
Helpt ook niet dat de game gratis is, als je account gebanned word kan je dus gewoon zonder kosten een nieuwe account aanmaken.
[ Voor 17% gewijzigd door Rappa1985 op 18-03-2021 12:48 ]
Dat trekken die servers al helemaal niet ben ik bang, redelijk impacting.Chelseamarre123 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:09:
Kan iemand mij uitleggen hoe het nou met de zombies zit? Gisteren gedropt bij hospital want daar zouden ze zitten, maar het was verlaten.
<Zinloze tekst hier>
Is de naam Hospital rood doorgekrast? Heb je de "zombie-machine" gevonden en aangezet? Laatst keer dat ik speelde, afgelopen dinsdag, zaten de zombies nog onderin prisonGforceNL schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 17:24:
Kan iemand mij uitleggen hoe het nou met de zombies zit? Gisteren gedropt bij hospital want daar zouden ze zitten, maar het was verlaten.
De naam was inderdaad doorgekrast op de kaart. Iemand misschien een linkje naar gedetailleerde uitleg? Dat van die machine ben ik namelijk ook nog nergens tegen gekomen...
<Zinloze tekst hier>
Ik kwam eigenlijk naar dit topic met dezelfde vraag.GforceNL schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 17:24:
Aantal maanden niet gespeeld en vond het hospital ook door gekruist.
Dus (uiteraard) daar gedropt maar zag het zo snel ook niet.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gewoon omdat ff YouTube en dan zombies hospital vind je het wel.Donstil schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 17:46:
[...]
Ik kwam eigenlijk naar dit topic met dezelfde vraag.
Aantal maanden niet gespeeld en vond het hospital ook door gekruist.
Dus (uiteraard) daar gedropt maar zag het zo snel ook niet.
Volgens mij gewoon aan de ingang is die box
Ooh grappig! Vanavond eens proberen.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 18:39:
[...]
Gewoon omdat ff YouTube en dan zombies hospital vind je het wel.
Volgens mij gewoon aan de ingang is die box
Wat late reactie hierop maar schakel nu pas in...Chelseamarre123 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:21:
is het niet zo dat bullfrog heel close range niet beter is dan mac10? Hoorde volgens mij op het kanaal van Jackfrags (youtube) .
De TTK van de Bullfrog is lager dan de MAC10 wanneer het om headshots gaat, met chestshots is de MAC10 in het voordeel.mfneed schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:48:
[...]
Wat late reactie hierop maar schakel nu pas in...
is het niet zo dat bullfrog heel close range niet beter is dan mac10? Hoorde volgens mij op het kanaal van Jackfrags (youtube) .
Hebben jullie een vast punt waar je lang bij de drop? Wij landen bijna altijd op dezelfde plek, ongeacht hoe de cirkel is. Uiteraard afwijken als je ziet dat er nog meer teams daar landen. Maar voor Rebirth Island altijd Biowapens met uitweek naar Chem Enginering. Voordeel dat je daar vrij veel geld kan vinden en dan gelijk een loadout kopen.
Bij Verdansk vrijwel altijd bij TV-station, ook vrij veel load te vinden en je kan makkelijk verplaatsen naar andere delen van de map.
Ben wel benieuwd of jullie nog tips hebben
Bij Verdansk vrijwel altijd bij TV-station, ook vrij veel load te vinden en je kan makkelijk verplaatsen naar andere delen van de map.
Op zich ook wel een aantal vaste spots waar we beginnen. Met Rebirth meestal ook Bioweapon/Chemical of bij dat tentenkamp tussen Living Quarters en Construction.kw_nl schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:03:
Hebben jullie een vast punt waar je lang bij de drop? Wij landen bijna altijd op dezelfde plek, ongeacht hoe de cirkel is. Uiteraard afwijken als je ziet dat er nog meer teams daar landen. Maar voor Rebirth Island altijd Biowapens met uitweek naar Chem Enginering. Voordeel dat je daar vrij veel geld kan vinden en dan gelijk een loadout kopen.
In Verdansk meestal TV-station, Boulevard West of tussen de Dam en Airport. Boneyard wil ook nog wel eens leuk zijn.
Een vast punt is toch dodelijk saai? Doe mij maar afwisseling, soms een hot drop en soms lekker ver, altijd gebaseerd op aanwezigheid van missies en een shop. Je leert zo ook elk stuk van de map goed kennen.
De meeste wins op rebirth heb ik altijd met droppen bij Security Area, omdat het een schiereilandje is het alleen het andere team (soms teams) killen en dan zit je wel steady. vaak genoeg geld voor een load-out bij de buy die daar vaak zit, en dan rustig de trap op naar living quarters pushen en daar in een van de 4 gebouwen killen en dan langzaam met het gas mee.
In Verdansk proberen een scav in de buurt van een buy the pakken, en dan gaan we wel vaak naar boneyard. Soms voor de lol gaan we het gat in op de landingsbaan bij airport, altijd genoeg kisten en niet vaak gasten.
In Verdansk proberen een scav in de buurt van een buy the pakken, en dan gaan we wel vaak naar boneyard. Soms voor de lol gaan we het gat in op de landingsbaan bij airport, altijd genoeg kisten en niet vaak gasten.
[ Voor 23% gewijzigd door menzo op 22-03-2021 15:30 ]
We blijven natuurlijk niet zitten, afhankelijk van de cirkel verplaats je naar andere delen van de map. Echt saai wil ik het niet noemen, maar daarom mijn post. Was wel benieuwd hoe andere het aanpakken.Tsurany schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:27:
Een vast punt is toch dodelijk saai? Doe mij maar afwisseling, soms een hot drop en soms lekker ver, altijd gebaseerd op aanwezigheid van missies en een shop. Je leert zo ook elk stuk van de map goed kennen.
bij rebirth spawnen we de laatste 2 weken altijd aan het bijgebouwtje met de jeep aan decon. vanaf daar gaan we dan richting bio of construction naargelang de drukte.
en het feit dat daar eigenlijk niets te vinden is kwa drops (al zeker voor 4 man) maakt het meestal extra spannend
en het feit dat daar eigenlijk niets te vinden is kwa drops (al zeker voor 4 man) maakt het meestal extra spannend
PSN - ps4 : sir_kowlier
Anoniem: 377816
Afhankelijk van hoe lekker het loopt gaan we vaak wel/niet voor een scavanger of bijvoorbeeld de trein. Er zijn avond dat er veel lukt, dan kun je wat meer risico nemen.kw_nl schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:35:
[...]
We blijven natuurlijk niet zitten, afhankelijk van de cirkel verplaats je naar andere delen van de map. Echt saai wil ik het niet noemen, maar daarom mijn post. Was wel benieuwd hoe andere het aanpakken.
Of avonden zoals gisteren, waarin we 5-6 potjes compleet kansloos waren

Naast cold war en bf5 speel ik dit net een weekje(enkel solo), best leuk voor de afwisseling gemiddeld zit ik op 4 kils wat contracten en beste plek is 5 geweest tot nu toe.
Wat zijn jullie gemiddelde kils?
Ik denk dat als laatste eindigen eerder uitzondering dan normaal zal zijn in solo,s
Ik denk dat als laatste eindigen eerder uitzondering dan normaal zal zijn in solo,s
Carpe scrotum
Solo is het meestal wel makkelijker kills maken vind ik al heb ik maar weinig solo potjes gespeeld. Het voordeel is dat je je echt op een tegenstander kunt focussen zonder dat een team mate van hem je in je rug pakt. Toch hou ik er niet zo van omdat het mij een onaangename spanning geeft. Weet niet of ik de enige ben die dat heeft en kan er ook niet helemaal de vinger op leggen waarom dat is. Ik denk dat ik dan t stukje overleg mis qua tactiek en zelf beslissen of je iemand gaat pushen of hoe je je beweegt in de zone geeft me een soort stress ofzo.foxtrot81 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:24:
Naast cold war en bf5 speel ik dit net een weekje(enkel solo), best leuk voor de afwisseling gemiddeld zit ik op 4 kils wat contracten en beste plek is 5 geweest tot nu toe.
Als laatste eindigen is heel makkelijk. Gewoon meteen te pletter vallen uit t vliegtuigIk denk dat als laatste eindigen eerder uitzondering dan normaal zal zijn in solo,s
Je bedoelt natuurlijk als laatste over blijven (aka als eerste eindigen). Dat is inderdaad een uitzondering althans voor mij en de mensen met wie ik speel. Meesten hebben een gezin en spelen vooral hier en daar wat uurtjes in de avond en in t weekend. Uiteindelijk is een win vooral gebaseerd op het aantal juiste beslissingen die je maakt in een potje naast dat je natuurlijk goed moet schieten.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik heb dat ook, word echt nerveus als ik in m'n eentje speel. Laatst zat ik bij de laatste 5, man... klinkt echt suf, maar adrenaline to the max... Uiteindelijk tweede geworden. Hij had z'n zenuwen beter in bedwang en bleef zitten. Ik verplaatste me een stukje en dat was genoeg.JohnnyV76 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:50:
[...]
Solo is het meestal wel makkelijker kills maken vind ik al heb ik maar weinig solo potjes gespeeld. Het voordeel is dat je je echt op een tegenstander kunt focussen zonder dat een team mate van hem je in je rug pakt. Toch hou ik er niet zo van omdat het mij een onaangename spanning geeft. Weet niet of ik de enige ben die dat heeft en kan er ook niet helemaal de vinger op leggen waarom dat is. Ik denk dat ik dan t stukje overleg mis qua tactiek en zelf beslissen of je iemand gaat pushen of hoe je je beweegt in de zone geeft me een soort stress ofzo.
Iemand nog een goeie aanrader voor een headset voor warzone? rp: 150 ofzo
edition.htmlhttps://tweakers.net/pric...7-zwart-2019-edition.html
deze mischien ? bevalt mij erg goed
deze mischien ? bevalt mij erg goed
Gister heb ik de gratis Warzone geïnstalleerd op d PS5. Alleen wanneer ik Warzone wil spelen blijft het achter een slotje. Dus kom niet verder dan het menu welke CoD je wil spelen.
Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen? Ik heb geen CoD MW of CoD CW.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Is het account waarop je speelt je primaire account? Volledig gedownload? Vaak komt er zo'n slotje op te staan omdat de game nog niet volledig gedownload is.Tammesp schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:35:
Gister heb ik de gratis Warzone geïnstalleerd op d PS5. Alleen wanneer ik Warzone wil spelen blijft het achter een slotje. Dus kom niet verder dan het menu welke CoD je wil spelen.
Alvast bedankt!
[ Voor 10% gewijzigd door wErudite op 23-03-2021 11:39 ]
Ik zou altijd een headset afraden, koop een goede headphone met losse microfoon. Doorgaans levert dat veel betere kwaliteit op.Kieft91 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:55:
En dan een losse mic of bestaan die ook die je er in kan steken?Tsurany schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:44:
[...]
Ik zou altijd een headset afraden, koop een goede headphone met losse microfoon. Doorgaans levert dat veel betere kwaliteit op.
Je kan een mic op standaard nemen die je op je bureau zet, voor een ModMic gaan of voor iets als een V-Moda BoomPro.Kieft91 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:45:
[...]
En dan een losse mic of bestaan die ook die je er in kan steken?
Een mooie combinatie is bijvoorbeeld de Philips SPH9600 met de V-Moda BoomPro.
Zelf heb ik een Beyerdynamics TYGR 300 R maar dan zit je aan de bovenkant van je budget en heb je eigenlijk nog een headphone amp nodig omdat een moederbord vaak te weinig power levert.
Ja het is mijn primaire account. En het is volledig gedownload.wErudite schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:38:
[...]
Is het account waarop je speelt je primaire account? Volledig gedownload? Vaak komt er zo'n slotje op te staan omdat de game nog niet volledig gedownload is.
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Wij landen meestal bij die 2 hoge flatten en die 4 kleine flatjes nabij dat grote blauwe gebouw (superstorm ofzo). Gaan er meerdere wijken we uit naar een andere plaats. Zijn namelijk veel grote plaatsen in de buurt.kw_nl schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:03:
Je bent zo bij airfield, train station, superstore of Hospital. Indien we het moe zijn pakken we gewoon een andere plek.
Laatste tijd speelt een nieuw iemand met ons mee. Nooit cod gespeeld en sinds kort een ps5. Is voor hem flink wennen en pakken dan nu ook vaak een plekje ver buiten de cirkel zodat hij kan inkomen.
Af en toe een potje plunder zodat hij bij een kill ook weer terug kan komen.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Zeker. Mijn vaste duomaatje en ik hebben voorkeur voor Port, Twins of het meest zuidelijke firestation onder promenade. Meestal proberen we de hotspots te vermijden omdat snel dood gaan niet lekker is voor het moraal. Ook scavengers boeit ons niet zo, meestal kun je met looten vrij snel 10k vinden.kw_nl schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:03:
In zijn algemeen proberen we een confrontatie meteen bij het landen te vermijden om de eigen kansen op succes te vergroten.
Ik ben erg tevreden over de Logitech G533, heeft ook een virtual surround functie wat het localiseren van voetstappen iets makkelijker maakt. Past ook prima in je budget volgens mij.Kieft91 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:55:
[ Voor 14% gewijzigd door ISJ op 23-03-2021 17:40 ]
Ik heb sinds een paar seizoenen dat mn fps rond de 80 ligt, voorheen was dit gemiddeld rond de 110-115 (msi gp75 leopard met rtx 2060), Ik heb al vanalles geprobeerd maar dit blijft maar rond de 80, zelfs als ik alle textures en qualities op het laagste zet.
iemand die dit ook heeft?
iemand die dit ook heeft?
Ikzelf heb de Logitech G935 en mijn vrouw de G735, zijn we beide heel erg tevreden over.Kieft91 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:55:
Allereerst checken we altijd de circel, contracten en de buys voor we onze drop bepalen. We hebben wel een aantal favoriete drops.
Wat we heel graag doen is aan de onderkant van downtown lopen. Dus starten onder het hoge gebouw naast die firestation (ZW in Downtown) en dan van daar richting police station aan de onderkant lopen. Zonder contracts heb je daar altijd wel een loadie te pakken in een paar minuten. Van daar roteren we dan naar een favoriete plek. Voordeel van vaak op dezelfde plek landen is dat je heel goed wordt in map kennis van dat specifieke stukje. Dat kan in gevechten wel echt voordeel geven.
Toen de subway nog open was en de subway easter egg er nog was deed ik die heel vaak (ook solo). Toen er nog een juggernaut te halen viel was het bijna 50% kans op een win. Daarna was het vooral heel fijn om 2x specialist te hebben en 2x advanced UAV en alle andere loot (gas masks, self revive, 20k, etc). Helaas is de easter egg er nu weer uitgehaald...
Wat we heel graag doen is aan de onderkant van downtown lopen. Dus starten onder het hoge gebouw naast die firestation (ZW in Downtown) en dan van daar richting police station aan de onderkant lopen. Zonder contracts heb je daar altijd wel een loadie te pakken in een paar minuten. Van daar roteren we dan naar een favoriete plek. Voordeel van vaak op dezelfde plek landen is dat je heel goed wordt in map kennis van dat specifieke stukje. Dat kan in gevechten wel echt voordeel geven.
Toen de subway nog open was en de subway easter egg er nog was deed ik die heel vaak (ook solo). Toen er nog een juggernaut te halen viel was het bijna 50% kans op een win. Daarna was het vooral heel fijn om 2x specialist te hebben en 2x advanced UAV en alle andere loot (gas masks, self revive, 20k, etc). Helaas is de easter egg er nu weer uitgehaald...
Ik laat me trouwens ook graag inspireren door Iron. Zijn speelstijl is makkelijker te adopteren dan bv Huskers, Mutex of andere heel goede spelers.
Wat hij doet met choppers in het begin is ook handig. Dus allemaal een chopper pakken en dan de daakjes in Downtown af gaan. Meestal ligt daar ook genoeg voor een loadie.
Wat hij doet met choppers in het begin is ook handig. Dus allemaal een chopper pakken en dan de daakjes in Downtown af gaan. Meestal ligt daar ook genoeg voor een loadie.
Ik heb voor die prijs een tweedehands (vrijwel nieuwe) Astro A40 set gehaald, erg tevreden mee. Met mixamp, dus equalizers inladen en balance knop tussen 'voicegeluid' en 'gamegeluid' (dus ik kan de verhouding tussen discord en de game aanpassen, m.a.w. gulag = knop helemaal naar linksKieft91 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:55:
Microfoon kun je er zo uit klikken, is een jackplug aansluiting. en dan kun je evt. nog losse mic gebruiken als je dat wilt (neemt voor mij teveel ruimte in op dit moment).
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
Ik heb dus nu een Astro A50, maar ik blijf maar klote met die presets dat het gewoon steeds net niet goed is.Ectholian schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:40:
[...]
Ik heb voor die prijs een tweedehands (vrijwel nieuwe) Astro A40 set gehaald, erg tevreden mee. Met mixamp, dus equalizers inladen en balance knop tussen 'voicegeluid' en 'gamegeluid' (dus ik kan de verhouding tussen discord en de game aanpassen, m.a.w. gulag = knop helemaal naar links)
Microfoon kun je er zo uit klikken, is een jackplug aansluiting. en dan kun je evt. nog losse mic gebruiken als je dat wilt (neemt voor mij teveel ruimte in op dit moment).
Wordt daar een beetje moedeloos van, nu wel de vraag neer gelegd op een astro discord channel, hopen dat daar wat uitkomt..
Anders deze op marktplaats en gewoon een wat simpeler ding kopen
Is ook best persoonlijk. Ik gebruik zelf de Tournament II preset van Zalias, icm boost high ingame. Zalias heeft ook een CodMW preset (met ingame op home theatre) maar die vind ik zelf wat minder.Kieft91 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:50:
[...]
Ik heb dus nu een Astro A50, maar ik blijf maar klote met die presets dat het gewoon steeds net niet goed is.
Wordt daar een beetje moedeloos van, nu wel de vraag neer gelegd op een astro discord channel, hopen dat daar wat uitkomt..
Anders deze op marktplaats en gewoon een wat simpeler ding kopen
https://sites.google.com/view/zeference/home/audio/astro-eqs
En je kunt ook nog in windows kiezen tussen stereo, dts-x of dolby atmos (laatste twee zijn betaald). Ik spreel tegenwoordig met de dolby atmos setting in windows.
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
Ja zag die zalias voorbij komen, ga ik even proberen. (speel zelf op ps4 btw)Ectholian schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:52:
[...]
Is ook best persoonlijk. Ik gebruik zelf de Tournament II preset van Zalias, icm boost high ingame. Zalias heeft ook een CodMW preset (met ingame op home theatre) maar die vind ik zelf wat minder.
https://sites.google.com/view/zeference/home/audio/astro-eqs
En je kunt ook nog in windows kiezen tussen stereo, dts-x of dolby atmos (laatste twee zijn betaald). Ik spreel tegenwoordig met de dolby atmos setting in windows.
Geld dit nog steeds?DaMarcus schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:49:
[...]
Door de ‘free access’ te kopen, kan je daarna Cold War gratis downloaden en spelen.
Ik ben sinds zondag begonnen met COD, op de ps en heb de campaign van MW voltooid.
Ik ben nu een beetje aan proeven van de multiplay, echter vond ik de campaign erg leuk om te doen.
Hierdoor zou ik ook graag de campaign van Cold War willen spelen, maar om er 70 euro voor neer te leggen....
Psn: Pteradon-
Nee dat was een tijdelijke bug, uiteindelijk is de licentie voor Cold War ook teruggetrokken.
Ok, dat is dan pech.dutchgio schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 14:29:
Nee dat was een tijdelijke bug, uiteindelijk is de licentie voor Cold War ook teruggetrokken.
Dan zal ik moeten wachten dat de prijs flink zakt.
Psn: Pteradon-
Hallo ik had een vraag
Ben al enge tijd aan het experimenteren met welk wapen ik nou echt fijn vindt,ik heb er al een aantal ge probeert (Grau,mp7,m16) ook met verschillende Attachments ik ben er wel uit dat ik een vol automatische wapen het fijnste vindt, nu is mijn vraag welk wapen raden jullie een en met welke Attachements
ik hoop dat iemand mij een beetje verder kan helpen
Ben al enge tijd aan het experimenteren met welk wapen ik nou echt fijn vindt,ik heb er al een aantal ge probeert (Grau,mp7,m16) ook met verschillende Attachments ik ben er wel uit dat ik een vol automatische wapen het fijnste vindt, nu is mijn vraag welk wapen raden jullie een en met welke Attachements
Volautomatisch zou ik je het volgende aanradenreinoudv schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:07:
Hallo ik had een vraag
Short range:
FFAR (beste gun voor short/medium op dit moment)
MP5 (zowel de CW als MW versie voldoet prima)
MAC-10 (short range nog steeds dikke prima)
MP7 (doet short/medium het werk voor je, op ultrashort legt deze gun het wel af tegen de bovenste 3)
Bullfrog (super veel kogels, vergefelijk als je mist dus)
Long range:
Grau (van de AR's de beste TTK/Recoil verhouding)
Bruen mk9 (100 mag, hierdoor kun je een commando foregrip pakken voor extra recoil control)
Amax(dodelijk, maar wel lastige recoil. Geen gun voor beginners)
Kilo/M13/M4 is viable maar wel minder dan de guns hierboven.
Vooral de Kilo schiet propjes boven de 80 meter daarom gebruik ik die nooit meer. Wel super makkelijke recoil.
Als je een voorkeur uitspreekt kan ik in een volgende post de attachments die ik gebruik aangeven.
Disclaimer: dit zijn slechts mijn voorkeuren.
[ Voor 3% gewijzigd door ISJ op 25-03-2021 21:28 ]
En als je de FFAR hebt welke attachment kan je er dan het beste opzetten, en is het verstandig om overkil te gebruiken zodat je een short rang en een long range wapen bij je hebt ik speel namelijk vooral plunderISJ schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:26:
[...]
Volautomatisch zou ik je het volgende aanraden
Short range:
MP7 (doet short/medium het werk voor je, op ultrashort legt deze gun het wel af tegen de bovenste 3)
Long range:
Bruen mk9 (100 mag, hierdoor kun je een commando foregrip pakken voor extra recoil control)
Vooral de Kilo schiet propjes boven de 80 meter daarom gebruik ik die nooit meer. Wel super makkelijke recoil.
Als je een voorkeur uitspreekt kan ik in een volgende post de attachments die ik gebruik aangeven.
In de regel raad ik wel aan om zowel een short als long range wapen te pakken, ja.reinoudv schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:33:
[...]
En als je de FFAR hebt welke attachment kan je er dan het beste opzetten, en is het verstandig om overkil te gebruiken zodat je een short rang en een long range wapen bij je hebt ik speel namelijk vooral plunder
Zo ben je op ieder scenario/gevecht voorbereid. Uiteraard kun je op zo'n manier spelen dat je short of long zoveel mogelijk vermijd maar je ontkomt er nooit 100% aan. In Plunder wordt doodgaan minder afgestraft dus zou ik persoonlijk altijd overkill over ghost gebruiken.
Voor de FFAR gebruik ik de volgende attachments:
Muzzle: Agency Suppressor
Barrel: 20.3 Takedown
Stock: Raider stock
Underbarrel: Field Agent foregrip
Mag: Salvo 50 rnd fast mag
Google anders op best loadout + je wapen die wil gebruiken. De meeste websites adviseren hetzelfde.reinoudv schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:33:
[...]
En als je de FFAR hebt welke attachment kan je er dan het beste opzetten, en is het verstandig om overkil te gebruiken zodat je een short rang en een long range wapen bij je hebt ik speel namelijk vooral plunder
Ik heb meestal niet zo veel last van cheaters (zit meestal in de gehandicapten lobby's), maar vandaag was het echt niet normaal. 4 potjes gedaan en elke keer gekilled door overduidelijke aimbot en wallhack spelers.
Kreeg gewoon weer zin om te gaan werken ipv warzone pauze.
Nogal irritant.
Nogal irritant.
Ik heb met de grau ook het idee dat ik propjes schiet. Gebruik nu de bruen en vind die nog het “fijnst”ISJ schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:26:
[...]
Volautomatisch zou ik je het volgende aanraden
Short range:
Long range:
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Kijk hier eens https://www.wzranked.com/loadouts/primary/reinoudv schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:07:
Hallo ik had een vraag
En youtube zoek op jgod die besteed veel tijd aan wapens
[ Voor 5% gewijzigd door jarsiv op 26-03-2021 18:50 ]
Ik ben voor de FFAR1 gegeaan en voor de GrauKorkss schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 18:04:
[...]
Ik heb met de grau ook het idee dat ik propjes schiet. Gebruik nu de bruen en vind die nog het “fijnst”
Welke attachment zijn het beste voor die wapens
De FFAR1 moet ik nog levelen en de Grau zit ik op mijn Max, en welke perks raden jullie aan ?
Lees even wat @jarsiv zegt, hij laat een site zien met alle loadouts, daarnaast geeft hij je nog tips om te bekijken op YouTube. Het internet staat er vol mee, beetje eigen onderzoek wordt wel gewaardeerd.reinoudv schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 00:09:
[...]
Ik ben voor de FFAR1 gegeaan en voor de Grau
De FFAR1 moet ik nog levelen en de Grau zit ik op mijn Max, en welke perks raden jullie aan ?
Als je wilt spelen met een automatisch wapen dan zorgen dat je de Amax even onder de knie krijgt.reinoudv schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:07:
Hallo ik had een vraag
Dit weekend is er dubbel XP op alles dus kan je de Amax in multiplayer mooi even volledig levelen. Dan heb je wat attachments die de recoil aanzienlijk verminderen.
Ik speel zo en dan is de recoil goed te doen:
:strip_exif()/f/image/RJ9usuQFWtv1934hUGC09IIc.jpg?f=fotoalbum_large)
Mis je niet heel veel op long range zo..Donstil schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:09:
[...]
Als je wilt spelen met een automatisch wapen dan zorgen dat je de Amax even onder de knie krijgt.
Dit weekend is er dubbel XP op alles dus kan je de Amax in multiplayer mooi even volledig levelen. Dan heb je wat attachments die de recoil aanzienlijk verminderen.
Ik speel zo en dan is de recoil goed te doen:
[Afbeelding]
Ik heb een hele andere Amax build.
Ik ben wel veel meer close combat hoor maar ook op (redelijke) afstand kan je er wel wat mee.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:27:
[...]
Mis je niet heel veel op long range zo..
Ik heb een hele andere Amax build.
Wel goed om te realiseren, je kiest nu twee AR's, en die gebruiken dus dezelfde kogels. Indien je keuze maakt voor een combi AR + SMG of AR + Sniper kun je in totaal meer kogels voor beide wapens samen meenemen, wat mijn voorkeur heeft.reinoudv schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 00:09:
[...]
Ik ben voor de FFAR1 gegeaan en voor de Grau
Ikzelf gebruik al tijden lang een combi van Grau (incl VLK 3.0 scope) voor longe range en MP5 (MW) voor close range. Ben zelf niet zo goed met sniper, en daarom is dit een erg fijne oplossing voor me. Spelen met "meta"-guns (zoals nu de FFAR en AUG) ben ik niet zo'n fan van, ben je er net aan gewend, krijgen de wapens weer een nerf.
Op dit moment zijn beide Guns gewoon te goed imo.Edzeau schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:31:
[...]
Wel goed om te realiseren, je kiest nu twee AR's, en die gebruiken dus dezelfde kogels. Indien je keuze maakt voor een combi AR + SMG of AR + Sniper kun je in totaal meer kogels voor beide wapens samen meenemen, wat mijn voorkeur heeft.
Ikzelf gebruik al tijden lang een combi van Grau (incl VLK 3.0 scope) voor longe range en MP5 (MW) voor close range. Ben zelf niet zo goed met sniper, en daarom is dit een erg fijne oplossing voor me. Spelen met "meta"-guns (zoals nu de FFAR en AUG) ben ik niet zo'n fan van, ben je er net aan gewend, krijgen de wapens weer een nerf.
Waar ik moe van wordt is de manier hoe Activision hier mee omgaat.Henkie_NtA schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 13:36:
Ik heb meestal niet zo veel last van cheaters (zit meestal in de gehandicapten lobby's), maar vandaag was het echt niet normaal. 4 potjes gedaan en elke keer gekilled door overduidelijke aimbot en wallhack spelers.
Nogal irritant.
Mooi voorbeeld: hardware bans. Die geven ze nu uit met een ban.
Gevolg: Degene die gebanned wordt is afhankelijk van hack leveranciers om spoofers te leveren, en die zitten bij de cheatsoftware, gratis.
Feitelijk zijn mensen die gesnapt worden met cheaten voor altijd vast aan cheaten anders komen ze het spel niet meer in.
Is dat nu de werkelijke oplossing?
Het is ook gewoon geen ruk meer aan. Meta is te overpowered. Maak gewoon alle wapens even goed, krijg je veel leukere potten door.
Ik vind het wel leuk dat de ene gun beter is voor range en de andere voor midrange etc. Alleen die ziek OP aug etc vind ik wel echt kut. Ben hem zelf ook maar gaan gebruiken anders ben je alweer 2e..Quido schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:11:
Het is ook gewoon geen ruk meer aan. Meta is te overpowered. Maak gewoon alle wapens even goed, krijg je veel leukere potten door.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Onlangs mijn RTX2070S gewisseld voor een RTX3080... blijft om de haverklap crashes krijgen in Warzone. Alle andere games draaien als een zonnetje.
Het lijkt meestal te gebeuren op momenten dat er wordt gewisseld tussen scenes (maw. van Airplane naar Dropping scene - dat je boven de map hangt -, van Gulag naar Dropping scene etc.).
Ik heb de voorgestelde fixes allemaal al geprobeerd:
-Laatste versie van driver geïnstalleerd
-Reinstall shaders
-Low settings, Ultra settings, RTX enabled, RTX disabled, Reflex disabled, Reflex + Boost enable maakt ook geen verschil
-Windows pagefile staat gewoon aan (beheerd door OS)
-GameDVR Enable regkeys op 0 zetten
De crashes blijven toch willekeurig gebeuren (soms direct bij eerst potje....dan gaat het weer 2 potjes goed, volgende potje *BOEM* meteen crash).
Iemand anders hier ook last van met nvidia 3xxx series kaart?
Het lijkt meestal te gebeuren op momenten dat er wordt gewisseld tussen scenes (maw. van Airplane naar Dropping scene - dat je boven de map hangt -, van Gulag naar Dropping scene etc.).
Ik heb de voorgestelde fixes allemaal al geprobeerd:
-Laatste versie van driver geïnstalleerd
-Reinstall shaders
-Low settings, Ultra settings, RTX enabled, RTX disabled, Reflex disabled, Reflex + Boost enable maakt ook geen verschil
-Windows pagefile staat gewoon aan (beheerd door OS)
-GameDVR Enable regkeys op 0 zetten
De crashes blijven toch willekeurig gebeuren (soms direct bij eerst potje....dan gaat het weer 2 potjes goed, volgende potje *BOEM* meteen crash).
Iemand anders hier ook last van met nvidia 3xxx series kaart?
[ Voor 8% gewijzigd door Da_maniaC op 28-03-2021 22:10 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!