Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

M4 is idd META aan het worden merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Als ik Youtube moet geloven, dan is zelfs de M13 de beste gun van allemaal.

Ik denk dat (los van tijdelijke overpowered guns) dat de meeste AR's fijn zijn om mee te spelen maar dat het van je speelstijl afhangt welke je de fijnste of beste vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
M4 bedoelen we de M4A1 toch? altijd mee gespeeld, daarna de kilo en ga niet meer terug. vind de kilo zoveel fijner..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:24
Ik vind de KILO heerlijk spelen, maar de damage is gewoon te laag. Nu overgestapt op de M13. Iets minder fijn, maar nog steeds prima en doet wat meer damage.

Zou graag spelen met iets wat meer damage doet, maar dan heb je ook meer recoil en ik speel te weinig (denk ik) om dat vlot onder de knie te krijgen.

Oh en ik wil een ban op snipers. Ik word zo vaak van bizarre afstanden in 1x gedowned, dat is gewoon niet grappig meer. Sommigen zijn daar zo bizar goed mee, waar ik dan wel respect voor heb overigens.
Ik snap dat dat de hele gedachte achter een sniper is, maar ik verlies liever een 1-op-1 gevecht dan gesniped worden door iemand die ik domweg nog niet kon zien. Vind het gewoon geen leuk onderdeel van het spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:53

Oxigeon

En zo is dat!

Hier altijd met de Grau op pad. Zo vast als wat

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
hoe is die nieuwe gun fara dan? iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
[b]B-Real in "[Multi] Call of Duty Warzone"

Oh en ik wil een ban op snipers. Ik word zo vaak van bizarre afstanden in 1x gedowned, dat is gewoon niet grappig meer. Sommigen zijn daar zo bizar goed mee, waar ik dan wel respect voor heb overigens.
Ik snap dat dat de hele gedachte achter een sniper is, maar ik verlies liever een 1-op-1 gevecht dan gesniped worden door iemand die ik domweg nog niet kon zien. Vind het gewoon geen leuk onderdeel van het spel :P
Heb een hekel aan snipers in MP (lees quickscopers) maar in WZ is het fun en lijkt het te werken zoals het hoort. Gewoon zelf een paar keer rondlopen met de kar98 en je bent zelf ook om ;)

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
M4 gaat denk ik geen meta gun worden als de KILO of Bruen is geweest. Hij is prima maar niet beter dan andere imo. Als je voor damage gaat moet je AMAX pakken voor de rest is personal preference denk ik voornamelijk wat je keuze beinvloed.

Ik speel graag met KAR98/mp5 of AMAX/mp5, is even wennen maar wel lekkere combi.
Kieft91 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:22:
hoe is die nieuwe gun fara dan? iemand daar ervaring mee?
FARA is denk ik meer om te bouwen als een SMG, beetje vergelijkbaar met FFAR alleen iets minder sterk (denk ik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Brubs schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:44:
M4 gaat denk ik geen meta gun worden als de KILO of Bruen is geweest. Hij is prima maar niet beter dan andere imo. Als je voor damage gaat moet je AMAX pakken voor de rest is personal preference denk ik voornamelijk wat je keuze beinvloed.

Ik speel graag met KAR98/mp5 of AMAX/mp5, is even wennen maar wel lekkere combi.

[...]

FARA is denk ik meer om te bouwen als een SMG, beetje vergelijkbaar met FFAR alleen iets minder sterk (denk ik?)
aah oke dan wordt dat hem niet, ik ga de amax maar is proberen denk ik, moet toch een keer een gun hebben met een beetje recoil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

hebben snipers (marksman rifles) toevallig een buff gehad laatste week?
Wordt de laatste tijd echt vanuit bizarre afstanden door mijn hoofd geknald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:32
Een tijd geleden alweer speelde ik altijd met M13 en dat ding is heerlijk stabiel maar de laatste tijd speel ik alleen maar met andere guns. De AMAX is zo'n beetje mijn base loadout want ik heb m nu aardig onder de knie en het is gewoon een beest. Het enige wat ik mee kan geven is dat je niet te snel moet opgeven. In het begin is het soms echt wel minder als je een M13 of Kilo gewend bent maar als je m een beetje gewend bent is de kans groot dat je niet meer terug wil. Het is makkelijker om bijv. wat gasten uit hun auto te schieten en ook van dichtbij win je soms battles waar je t niet van zou verwachten.

Naast de AMAX heb ik een FFAR loadout en nu ook een M16 loadout. Afgelopen dagen is mijn favo final loadout een LC-10 als SMG voor close range uiteraard en de M16 voor med+. De LC-10 voelt een beetje als de Mac-10 maar ik vind m accurater op de iets langere range en ik heb nog niet eens alle unlocks.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
donvalentino schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:25:
hebben snipers (marksman rifles) toevallig een buff gehad laatste week?
Wordt de laatste tijd echt vanuit bizarre afstanden door mijn hoofd geknald.
Wel die Cold War wapens maar denk meer dat dit komt omdat bijna iedereen met een FFAR loopt voor close/mid range en daarnaast een sniper (vaak de kar98) hebben voor long range.

Top 10 wapens die op dit moment in loadouts worden gebruikt:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hJCEebY.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Ik blijf ook maar vasthouden aan mijn Kilo/Kar98 combinatie, al merk ik wel dat de TTK van de kilo langer is geworden. Toch blijft het ontbreken van recoil gewoon heerlijk.
Elke keer zie ik op tegen een gun levelen en op het moment dat ik er ben wordt ie generfd, al ben ik bang dat ik toch maar aan de FFAR moet gaan geloven.
Vanavond de oude M4A1 maar weer eens afstoffen om te kijken hoe die ervoor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
T7D_Sneezy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:15:
Ik blijf ook maar vasthouden aan mijn Kilo/Kar98 combinatie, al merk ik wel dat de TTK van de kilo langer is geworden. Toch blijft het ontbreken van recoil gewoon heerlijk.
Elke keer zie ik op tegen een gun levelen en op het moment dat ik er ben wordt ie generfd, al ben ik bang dat ik toch maar aan de FFAR moet gaan geloven.
Vanavond de oude M4A1 maar weer eens afstoffen om te kijken hoe die ervoor staat.
Er is een truukje waarmee je soort van AFK wapens kunt levellen in Plunder maar kan me voorstellen dat je dat niet wil gebruiken en het op de normale manier wil doen. Als je wil weten hoe t werkt stuur je maar een pm.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 15:59
Ik heb sinds een week of 2 last van een error die ik maar niet kan oplossen. Tijdens het spelen, maar soms ook nog in de lobby, crasht de game met error: 'Dev error 6328'. Na een beetje googlen zie ik dat ik bepaald niet de enige ben met dit probleem. Ik heb de game al opnieuw gedownload en geïnstalleerd, heb nieuwe GPU drivers geïnstalleerd, heb geprobeerd met fullscreen bordered en V-sync aan, heb de cache van Batte.net verwijderd maar dit heeft allemaal nog niet geholpen. Heeft hier iemand de oplossing?

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Tosemime schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:47:
Ik heb sinds een week of 2 last van een error die ik maar niet kan oplossen. Tijdens het spelen, maar soms ook nog in de lobby, crasht de game met error: 'Dev error 6328'. Na een beetje googlen zie ik dat ik bepaald niet de enige ben met dit probleem. Ik heb de game al opnieuw gedownload en geïnstalleerd, heb nieuwe GPU drivers geïnstalleerd, heb geprobeerd met fullscreen bordered en V-sync aan, heb de cache van Batte.net verwijderd maar dit heeft allemaal nog niet geholpen. Heeft hier iemand de oplossing?
Speel je met een bepaalde operator toevallig? Ik kreeg ook telkens een dev error na het switchen naar een nieuwe. Na het kiezen van een andere operator crashte de game niet meer. Wellicht een beetje een longshot maar simpel te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
JohnnyV76 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:51:
[...]

Speel je met een bepaalde operator toevallig? Ik kreeg ook telkens een dev error na het switchen naar een nieuwe. Na het kiezen van een andere operator crashte de game niet meer. Wellicht een beetje een longshot maar simpel te testen.
Ja ik had hetzelfde op de ps5 vorig seizoen. Uiteindelijk was ik van het probleem af door alle seizoen 1 items te unequipen (horloge, wapen blueprint, operator skin etc). Misschien nu weer hetzelfde maar dan met seizoen 2 items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Probeer ook eens alle overlays uit te zetten, zoals die van Discord, Battle.net, Rivatuner, Steam, enzovoorts.

Hoe zit het met bottlenecks in je systeem? Ik had ook vaak deverrors, maar na een CPU upgrade geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Ik heb ook al gehoord dat het kan komen als je een black ops operator gebruikt met een warzone wapen als favoriet ingesteld of andersom een warzone operator met een black ops wapen als favoriet.

Bij een vriend van mij was dat ook zo en die had 3-4 crashes op een avond, en sinds die dat heeft gewijzigd geen crash meer gehad.

Crash gebeurd ook vaak als je in een voertuig zit viel me op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
@Tk55 Zal ik eens proberen! Met een 3700x cpu, 32 gb ram en een 2070 super gpu zou Warzone geen probleem moeten zijn lijkt me, maar kan geen kwaad om te proberen :)

@koekkoek en @JohnnyV76 interessant, daar had ik nog niet aan gedacht. Ga ik proberen!

De crashes gebeuren echt op random momenten, soms nog gewoon in het menu als we wachten tot een nieuwe game gestart wordt. Meestal tijdens het spelen, maar ook op verschillende momenten. Soms in actie, soms als er niemand in de buurt is. echt random

[ Voor 32% gewijzigd door Tosemime op 11-03-2021 15:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 12:54
T7D_Sneezy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:15:
Geen idee of dit nog werkt maar je kan het altijd proberen. Als het nog werkt is het wel een erg snelle methode:
YouTube: Fast Weapon Leveling without Kills or Access to Multiplayer | Modern...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rappa1985 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:57:
[...]

Wel die Cold War wapens maar denk meer dat dit komt omdat bijna iedereen met een FFAR loopt voor close/mid range en daarnaast een sniper (vaak de kar98) hebben voor long range.

Top 10 wapens die op dit moment in loadouts worden gebruikt:

[Afbeelding]
Speel momenteel met de spr. Vind het een betere sniper als de kar
Leuke combo met de ffar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7P50wLG.png

intel

[ Voor 23% gewijzigd door Rappa1985 op 11-03-2021 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 16:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:39
Zijn er hier ook groepen die 4 man spelen? Ik heb toch het gevoel dat 4 man iets makkelijker en vergevingsgezind is en dus iets meer plezier oplevert als solo waar je keihard afgestraft wordt.
Het is alleen compleet waardeloos met randoms die de helft van de tijd alweer de game uit zijn voor hij gestart is...

Heb echt al jaren niet meer serieus online gegamed en kan er maar moeilijk inkomen in de solo mode omdat je meer bezig ben met gear verzamelen en loadscreens dan met spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:57
computerjunky schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:05:
Zijn er hier ook groepen die 4 man spelen? Ik heb toch het gevoel dat 4 man iets makkelijker en vergevingsgezind is en dus iets meer plezier oplevert als solo waar je keihard afgestraft wordt.
Het is alleen compleet waardeloos met randoms die de helft van de tijd alweer de game uit zijn voor hij gestart is...

Heb echt al jaren niet meer serieus online gegamed en kan er maar moeilijk inkomen in de solo mode omdat je meer bezig ben met gear verzamelen en loadscreens dan met spelen.
Met z’n vieren is het makkelijker, je kan dan weer terug gekocht worden.

Ik speel met collega’s in de avond. En soms wat oud bekenden. Best gezellig moet ik zeggen.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Gisteravond even met de Grau geschoten (had hem blijkbaar wel unlocked) maar wat een fijn wapen zeg!
Vraag me wel nog of of die nou beter is dan de kilo?

Ga hem wel gebruiken met een VLK 3.0 optic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Vorige week was ik op die plek op de map, toen stond de meter ook op 5%, ik ben benieuwd wanneer die gaat oplopen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnyV76
Kieft91 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:33:
Gisteravond even met de Grau geschoten (had hem blijkbaar wel unlocked) maar wat een fijn wapen zeg!
Vraag me wel nog of of die nou beter is dan de kilo?

Ga hem wel gebruiken met een VLK 3.0 optic.
De Grau heeft zo'n beetje de beste iron sight van alle wapens. VLK 3.0 is niet nodig dus je kunt beter een andere attachment kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
DaMarcus schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:35:
[...]

Vorige week was ik op die plek op de map, toen stond de meter ook op 5%, ik ben benieuwd wanneer die gaat oplopen :)
Ja denk dat ze nu alleen verplaatst zijn van de boot naar Prison, vond het zelf ook al gek dat het geen hoger percentage was. Tussen nu en eind dit seizoen zal dat percentage wel oplopen. Benieuwd wanneer de zombies een rol gaan spelen in een laatste cirkel :P

[ Voor 6% gewijzigd door Rappa1985 op 12-03-2021 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
JohnnyV76 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:14:
[...]

De Grau heeft zo'n beetje de beste iron sight van alle wapens. VLK 3.0 is niet nodig dus je kunt beter een andere attachment kiezen.
Als je hem voor ranged gaat gebruiken is een VLK zeker handig want je ziet gewoon een stuk beter. Als je hem niet daarvoor gebruikt zou ik zeggen je hebt gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Brubs schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:31:
[...]

Als je hem voor ranged gaat gebruiken is een VLK zeker handig want je ziet gewoon een stuk beter. Als je hem niet daarvoor gebruikt zou ik zeggen je hebt gelijk
Zelfs ranged is die iron sight geweldig (als je de juiste barrel hebt) maar iedereen zijn voorkeur natuurlijk :) Vind het zelf wel fijn dat je dan een extra attachment slot hebt voor bijvoorbeeld een laser om je ads te versnellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:13
Deze bug is opgelost.

"We've deployed a #Warzone update to address Dev Error 6634. This fix will only apply to PC players.
We'll monitor feedback and provide updates when possible.
In the meantime, please let us know if you still encounter the issue on PC."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
Ninjaman schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:38:
[...]

Deze bug is opgelost.

"We've deployed a #Warzone update to address Dev Error 6634. This fix will only apply to PC players.
We'll monitor feedback and provide updates when possible.
In the meantime, please let us know if you still encounter the issue on PC."
Het gaat bij mij om een andere error code, 'dev error 6328', maar wellicht dat de update hier ook een oplossing voor heeft. Ik hoop het iig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Rappa1985 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:18:
[...]

Ja denk dat ze nu alleen verplaatst zijn van de boot naar Prison, vond het zelf ook al gek dat het geen hoger percentage was. Tussen nu en eind dit seizoen zal dat percentage wel oplopen. Benieuwd wanneer de zombies een rol gaan spelen in een laatste cirkel :P
Battle Royale meets zombies :P

Ik kijk nu al uit naar de samensmelting :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Rappa1985 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:37:
[...]

Zelfs ranged is die iron sight geweldig (als je de juiste barrel hebt) maar iedereen zijn voorkeur natuurlijk :) Vind het zelf wel fijn dat je dan een extra attachment slot hebt voor bijvoorbeeld een laser om je ads te versnellen.
Oo ik ga ze allebei wel proberen, moet toch eerst de vlk nog vrijspelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DaMarcus schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:08:
[...]

Battle Royale meets zombies :P

Ik kijk nu al uit naar de samensmelting :>
Nou ik niet, vind het wel prima zo dat ze op een bepaalde plek zitten en je kan kiezen om ze op te roepen.
Wil ze helemaal niet in een eindcirkel zien ofzo uit het niets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Weet niet of het hier al gemeld was maar er is weer een gratis PS PLUS pack beschikbaar voor Warzone:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FaJv5hj.png

In de store vind je hem onder Franchise store en dan weer helemaal onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Kieft91 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:30:
[...]

Oo ik ga ze allebei wel proberen, moet toch eerst de vlk nog vrijspelen
Ik vind op range de VLK wel handig, maar als je hem voor mid- range gebruikt is de archangel barrel, die je vrij snel vrijspeelt wel echt de beste inderdaad. Ik zie het op afstand gewoon te slecht met enkel iron sight.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-09 20:51
computerjunky schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:05:

9 van de 10 keer speel ik met een squad van 4. Meeste van de mensen met wie ik Warzone speel geven aan dat ze quads het minst 'sweaty' vinden. Wat dus in lijn ligt met jouw reactie. Kan het zelf ook wel een beetje beamen.

Zelf vind ik duo's toch het fijnste spelen. Wij spelen veel solo. Zoveel mogelijk kills maken en solo in je eentje andere teams afslachten, met quads heb je gelijk je klauwen vol. Wel een leuke uitdaging elke keer weer, alleen soms word je keihard afgestraft wanneer je een huis binnen stormt en ze blijken met ze vieren op de trap te staan. Duo's is lekker makkelijk, twee man neerknallen en naar het volgende team.

Maarja verschillende spelers waarmee ik speel zitten op kill/death ratio's van 4 en hoger. Voor hun zijn die duo's te makkelijk en willen gewoon graag 1 tegen 4 spelen. Kom ik aan met me 2.18 k/d.... dus ja ik speel liever duo's.

Solo's vind ik helemaal geen uitdaging aan. Meer een horror game, waar je elke keer weer een eng monster in een donker hoekje uit de weg moet ruimen.

Wil je als nieuwe speler een beetje oefenen dan kan je inderdaad wel beter duos's, trio's of quads doen. Gewoon randoms of een squad zoeken. Als ik soms in me eentje aan het oefenen ben dan doe ik plunder solo's - trio's/quads (afhankelijk welke game mode beschikbaar is). Lekker in me eentje proberen teams van 3 of 4 af te knallen. Als je dood gaat kom je gelijk weer terug, als je wint krijg je elke keer weer een heerlijke adrenaline rush. Denk dat je daar nog het meeste van leert, het in je eentje opnemen tegen 3 of 4 en met plunder kom je dus lekker gelijk weer terug als je verliest.

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
Brubs schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:31:
[...]

Ook voor ranged heb je helemaal geen vlk scope nodig op een Grau. Die ironsight is echt geweldig. Je kan het op 300 meter afstand van een sniper winnen met dat ding, zonder vlk scope dus.

Het is vele malen waardevoller om je schaarse attachment slot voor iets anders te gebruiken op de Grau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Generaal Pep schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:15:
[...]

Ook voor ranged heb je helemaal geen vlk scope nodig op een Grau. Die ironsight is echt geweldig. Je kan het op 300 meter afstand van een sniper winnen met dat ding, zonder vlk scope dus.

Het is vele malen waardevoller om je schaarse attachment slot voor iets anders te gebruiken op de Grau.
Ik denk dat dat deels afhangt van of je op een PC of console speelt; ikzelf speel op een XSX, en zit zo'n 2,5 a 3 meter van mijn TV vandaan (55" 4K). Longshots maken zonder optic is dan een crime.

Mijn collega (PC-speler, K/D 2+) kan prima zonder optic spelen op een PC. Doet hij een potje mee vanaf zijn console, dan begint hij elke keer over de mate van recoil die je hebt als consolespeler.

De VLK reduceert recoil en is wat dat betreft een fijne hulp op de MW-wapens wanneer je via een console gamet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Generaal Pep schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:15:
[...]

Nogmaals, ik zie op afstand niets met iron sight, IK ;) Wat jij of andere vinden kan me dan gestolen worden als ik geen zak raak op range en op 300m van een sniper winnen speel je wel tegen slechte spelers, maar dat terzijde >:)

Anders dan de mono/barrel/mag/underbarrel heb je niet echt iets nodig, de laatste is bonus op de Grau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
Brubs schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:25:
[...]

Nogmaals, ik zie op afstand niets met iron sight, IK ;) Wat jij of andere vinden kan me dan gestolen worden als ik geen zak raak op range en op 300m van een sniper winnen speel je wel tegen slechte spelers, maar dat terzijde >:)

Anders dan de mono/barrel/mag/underbarrel heb je niet echt iets nodig, de laatste is bonus op de Grau
Dan zou je ik willen aanraden om te oefenen met de iron sight! Oprecht vele malen waardevoller om op de Grau een andere attachment te gebruiken. Grip voor ads speed en stf speed gebruiken wij.

Helaas speel ik vrijwel nooit met slechte spelers, spelers waar ik het meeste mee speel zitten op k/d van 4 en hoger, 2,1, 3,6 enz. en zelf zit ik op 2,18. 9/10 keer diamond 1 lobby's (helaas). Altijd maximaal zweten.

Edit: (helaas) toegevoegd.

[ Voor 6% gewijzigd door Generaal Pep op 12-03-2021 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Generaal Pep schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:30:
[...]

Dan zou je ik willen aanraden om te oefenen met de iron sight! Oprecht vele malen waardevoller om op de Grau een andere attachment te gebruiken.

Helaas speel ik vrijwel nooit met slechte spelers, spelers waar ik het meeste mee speel zitten op k/d van 4 en hoger, 2,1, 3,6 enz. en zelf zit ik op 2,18. 9/10 keer diamond 1 lobby's. Altijd maximaal zweten.
Ik zou mezelf niet aanraden om daarmee te oefenen. Ik speel zelf aardig prima potjes met K/D van 2.6 en vaak potjes met 10+ en soms richting 20 kills, dus maak je geen zorgen dat ik niet goed speel met andere attachments. Het is onzin dat het vele malen waardevoller is op een Grau. Ik bedoel het is geen AMAX waar je zoveel mogelijk wil doen tegen recoil.. Het is simpelweg een laser met de 4 attachments die ik al eerder noemde, de 5e is bonus voor ADS speed of range (VLK). Naar lobbies kijk ik niet, vind ik zo'n onzin, speel gewoon je potjes en probeer te winnen.

Ik speel ook niet om te sweaten, maar voor de lol. Natuurlijk zijn uitdagingen leuk en ben ik zeker wel een fanatiekeling maar daar zit ik eigenlijk echt niet mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
DaMarcus schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:25:
[...]

Ik denk dat dat deels afhangt van of je op een PC of console speelt; ikzelf speel op een XSX, en zit zo'n 2,5 a 3 meter van mijn TV vandaan (55" 4K). Longshots maken zonder optic is dan een crime.

Mijn collega (PC-speler, K/D 2+) kan prima zonder optic spelen op een PC. Doet hij een potje mee vanaf zijn console, dan begint hij elke keer over de mate van recoil die je hebt als consolespeler.

De VLK reduceert recoil en is wat dat betreft een fijne hulp op de MW-wapens wanneer je via een console gamet :)
Recoil lijkt heftiger op de console t.o.v. pc vanwege de field of view, mits de pc speler zijn field of view omhoog schroeft.

Echter is de recoil precies hetzelfde! Het is slechts een optische illusie.

Er valt inderdaad wel wat voor te zeggen om een vlk te gebruiken voor recoil control! Alleen als we het over de Grau hebben, ben ik het dan weer niet eens met dat standpunt. De recoil van de Grau is al erg makkelijk te controlleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
Brubs schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:35:
[...]

Ik zou mezelf niet aanraden om daarmee te oefenen. Ik speel zelf aardig prima potjes met K/D van 2.6 en vaak potjes met 10+ en soms richting 20 kills, dus maak je geen zorgen dat ik niet goed speel met andere attachments. Het is onzin dat het vele malen waardevoller is op een Grau. Ik bedoel het is geen AMAX waar je zoveel mogelijk wil doen tegen recoil.. Het is simpelweg een laser met de 4 attachments die ik al eerder noemde, de 5e is bonus voor ADS speed of range (VLK). Naar lobbies kijk ik niet, vind ik zo'n onzin, speel gewoon je potjes en probeer te winnen.

Ik speel ook niet om te sweaten, maar voor de lol. Natuurlijk zijn uitdagingen leuk en ben ik zeker wel een fanatiekeling maar daar zit ik eigenlijk echt niet mee ;)
Je hebt niet goed gelezen, we doen geen 5e attachment erop voor recoil. Dan zou je een vlk erop zetten.

Wij gebruiken een grip voor ads speed + stf speed. Vele malen waardevoller (op een Grau!!) dan recoil control en hogere zoom (vlk).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brubs
Generaal Pep schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:38:
[...]

Je hebt niet goed gelezen, we doen geen 5e attachment erop voor recoil. Dan zou je een vlk erop zetten.

Wij gebruiken een grip voor ads speed + stf speed. Vele malen waardevoller (op een Grau!!) dan recoil control en hogere zoom (vlk).
Ik merk dat ik een klein beetje geïrriteerd raak van je, dus dit is het laatste wat ik er over zeg.

Jij bent degene die niet goed leest, de laatste attachment, de 5e dus, is bonus voor bijvoorbeeld ADS-speed of Range of iets dergelijks. Dat zeg ik.:
de 5e is bonus voor ADS speed of range (VLK).
Het is complete onzin dat bijv een VLK slecht is op een Grau, als je het op afstand niet goed ziet om wat voor reden dan ook is dat gewoon een goede aanvulling op je gun. Dat jij dat niet vindt is prima, zeg ik niets op, maar het is echt pure onzin om te zeggen dat een VLK useless is op een Grau. En het 5e slot is dus zoals ik zeg bonus omdat het zo'n laser is met prima damage en een 60round mag.

Dus wellicht even zelf wat beter lezen en mij niet aanvallen op iets wat puur persoonlijke voorkeur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Het is gelukkig voor iedereen anders wat ze t lekkerst vinden spelen dus in zoverre hebben jullie allebei gelijk. Toch kun je best een beetje open stellen voor wat anderen vinden. Het is gewoon een feit dat de iron sight op de Grau enorm goed is en dat ook tijdens zijn populaire fase zo'n beetje iedereen zonder optic speelde, puur omdat de iron sight zo bizar goed is. Als jij er niet goed mee kunt zien dan kies jij voor een optic... prima. Echter, (en volgens mij spreken wij uit ervaring), is de iron sight ook voor langere afstand meer dan goed genoeg en zijn er attachments die de handling van het wapen nog beter maken. Hoe je het ook wendt of keert... een optic neemt een attachment slot in beslag dus als je ook prima zonder kan (en dat kan je met een Grau) zijn er betere attachments als 5e slot dan een VLK 3.0.

Als jij een optic beter vindt prima maar het is niet voor niets dat bijna iedereen geen optic gebruikt op de Grau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
[...]

Ik speel zelf aardig prima potjes met K/D van 2.6 en vaak potjes met 10+ en soms richting 20 kills,

Ik speel ook niet om te sweaten, maar voor de lol.
Doubt.gif hahah

Doe je goed, ben zelf al "blij" met mijn 1,6 K/D. Blij tussen aanhalingstekens want de lobbies worden steeds moeilijker :(

Maar inderdaad gewoon lekker de wapens/attachments gebruiken die werken voor je. Ik sla ook sommige meta builds over omdat ik er niks mee kan.

[ Voor 14% gewijzigd door Rappa1985 op 12-03-2021 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:39
Generaal Pep schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:12:
[...]

9 van de 10 keer speel ik met een squad van 4. Meeste van de mensen met wie ik Warzone speel geven aan dat ze quads het minst 'sweaty' vinden. Wat dus in lijn ligt met jouw reactie. Kan het zelf ook wel een beetje beamen.

Zelf vind ik duo's toch het fijnste spelen. Wij spelen veel solo. Zoveel mogelijk kills maken en solo in je eentje andere teams afslachten, met quads heb je gelijk je klauwen vol. Wel een leuke uitdaging elke keer weer, alleen soms word je keihard afgestraft wanneer je een huis binnen stormt en ze blijken met ze vieren op de trap te staan. Duo's is lekker makkelijk, twee man neerknallen en naar het volgende team.

Maarja verschillende spelers waarmee ik speel zitten op kill/death ratio's van 4 en hoger. Voor hun zijn die duo's te makkelijk en willen gewoon graag 1 tegen 4 spelen. Kom ik aan met me 2.18 k/d.... dus ja ik speel liever duo's.

Solo's vind ik helemaal geen uitdaging aan. Meer een horror game, waar je elke keer weer een eng monster in een donker hoekje uit de weg moet ruimen.

Wil je als nieuwe speler een beetje oefenen dan kan je inderdaad wel beter duos's, trio's of quads doen. Gewoon randoms of een squad zoeken. Als ik soms in me eentje aan het oefenen ben dan doe ik plunder solo's - trio's/quads (afhankelijk welke game mode beschikbaar is). Lekker in me eentje proberen teams van 3 of 4 af te knallen. Als je dood gaat kom je gelijk weer terug, als je wint krijg je elke keer weer een heerlijke adrenaline rush. Denk dat je daar nog het meeste van leert, het in je eentje opnemen tegen 3 of 4 en met plunder kom je dus lekker gelijk weer terug als je verliest.
Qua duo's heb ik een beetje het gevoel dat ik me altijd erger aan de teamgenoot omdat hij een keuze maakt waar jij dan de dupe van men. Ik lig qua tactiek snelheid van voortbewegen en nieuwe tactiek bedenkejn niet op 1 lijn met bijna alle spelers waar ik mee speel. ik ben gewoon net iets sneller. Ik ben dan weer slecht in die gegevens overbrengen naar een teamgenoot dus dat helpt ook niet.
Een team die op anderen kan anticiperen en aan kan voelen zou dus in mijn geval zeer handig zijn. Als ik eerst 30 seconden moet gaan discuseren over wat er moet gaan gebeuren of als ik iemand volg en die 10 seconden naar zijn map staat te kijken of wat dan ook dan zit ik me op te vreten.

Ik heb dan ook niemand in mijn krijgen waar ik super vloeiend mee speel naar mijn ervaring. Gewoon net een te variërende speelstijl voor een game als dit denk ik. Met meer mensen is dat denk ik iets minder relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
Brubs schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:43:
[...]

Ik merk dat ik een klein beetje geïrriteerd raak van je, dus dit is het laatste wat ik er over zeg.

Jij bent degene die niet goed leest, de laatste attachment, de 5e dus, is bonus voor bijvoorbeeld ADS-speed of Range of iets dergelijks. Dat zeg ik.:

[...]

Het is complete onzin dat bijv een VLK slecht is op een Grau, als je het op afstand niet goed ziet om wat voor reden dan ook is dat gewoon een goede aanvulling op je gun. Dat jij dat niet vindt is prima, zeg ik niets op, maar het is echt pure onzin om te zeggen dat een VLK useless is op een Grau. En het 5e slot is dus zoals ik zeg bonus omdat het zo'n laser is met prima damage en een 60round mag.

Dus wellicht even zelf wat beter lezen en mij niet aanvallen op iets wat puur persoonlijke voorkeur is.
Iedereen heeft zo zijn voorkeuren, jongen. Waar ik voor een grip kies en een ieder een grip zou aanraden boven een scope, als attachment op een Grau.

Grappig wel, dat jij je aangevallen voelt. Grow up jongen. Inhoudelijk ga ik er verder niet op in want je trekt wederom allemaal incorrecte conclusies. Begrijpend lezen en je mening delen met elkaar is wel een ding, hè.

Succes verder! Hopelijk knal je vanavond weer heel veel mensen neer in Verdansk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
JohnnyV76 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:56:
Het is gelukkig voor iedereen anders wat ze t lekkerst vinden spelen dus in zoverre hebben jullie allebei gelijk. Toch kun je best een beetje open stellen voor wat anderen vinden. Het is gewoon een feit dat de iron sight op de Grau enorm goed is en dat ook tijdens zijn populaire fase zo'n beetje iedereen zonder optic speelde, puur omdat de iron sight zo bizar goed is. Als jij er niet goed mee kunt zien dan kies jij voor een optic... prima. Echter, (en volgens mij spreken wij uit ervaring), is de iron sight ook voor langere afstand meer dan goed genoeg en zijn er attachments die de handling van het wapen nog beter maken. Hoe je het ook wendt of keert... een optic neemt een attachment slot in beslag dus als je ook prima zonder kan (en dat kan je met een Grau) zijn er betere attachments als 5e slot dan een VLK 3.0.

Als jij een optic beter vindt prima maar het is niet voor niets dat bijna iedereen geen optic gebruikt op de Grau.
Nogmaals, pure persoonlijke voorkeur dus, zoals ik zei.
Rappa1985 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:01:
[...]

Doubt.gif hahah

Doe je goed, ben zelf al "blij" met mijn 1,6 K/D. Blij tussen aanhalingstekens want de lobbies worden steeds moeilijker :(

Maar inderdaad gewoon lekker de wapens/attachments gebruiken die werken voor je. Ik sla ook sommige meta builds over omdat ik er niks mee kan.
vooruit, 2.5 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AglBbO8CSY4NsDid6SmqI3CXoqA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PclMKi0Ts4X8JZ9uUMmXEIWZ.png?f=fotoalbum_large
Generaal Pep schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:03:
[...]

Iedereen heeft zo zijn voorkeuren, jongen. Waar ik voor een grip kies en een ieder een grip zou aanraden boven een scope, als attachment op een Grau.

Grappig wel, dat jij je aangevallen voelt. Grow up jongen. Inhoudelijk ga ik er verder niet op in want je trekt wederom allemaal incorrecte conclusies. Begrijpend lezen en je mening delen met elkaar is wel een ding, hè.

Succes verder! Hopelijk knal je vanavond weer heel veel mensen neer in Verdansk!
Ik zeg al vanaf 1e post dat het voorkeur is, jij zegt dat een VLK slecht is en dat ik beter ga oefenen met enkel iron sight op dat ding. Maar prima verder inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
nou en ik kiek wel ff wat ik doe ;) bedankt voor de "uitgebreide" info heren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
@Brubs Ik geloof je K/D, ging mij er meer om dat je dat niet sweaty noemt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Rappa1985 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:48:
@Brubs Ik geloof je K/D, ging mij er meer om dat je dat niet sweaty noemt :D
Naja ik vind niet dat alles als sweaty bestempelt wordt als je goed speelt. Wat wij wel vaak doen is gewoon lekker hunten en bounties pakken. Daardoor krijg je veel kills ;) Het is niet zo dat we complete tactieken bespreken, gewoon lekker ouwehoeren en knallen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik speel ook met de GRAU en raak geen pepernoot als ik zonder een scope speel. Ik kan met die iron sight echt niet overweg terwijl mijn teammates dat wel kunnen.

Voor mij is de scope dus waardevoller dan welke andere attachment dan ook. Zelfde zoals @Brubs zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Speel sinds kort weer Warzone en valt me nu op dat aan het einde van de match de winnaar zijn mic met iedereen word gedeeld? Nu al paar keer schreeuwende kids gehad wat echt ontzettend irritant is, iemand enig idee of dit uit te zetten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peetgate
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-07 23:24
Dit kan met F9. Een hele verademing, als je het mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Oxigeon schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:02:
Ik speel ook met de GRAU en raak geen pepernoot als ik zonder een scope speel. Ik kan met die iron sight echt niet overweg terwijl mijn teammates dat wel kunnen.

Voor mij is de scope dus waardevoller dan welke andere attachment dan ook. Zelfde zoals @Brubs zegt
Gewoon oefenen. Grau heeft de makkelijkste iron sight naar mijn mening. AMAX speel ik dan wel weer met de T pose, killer combo!

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
peetgate schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 16:05:
Dit kan met F9. Een hele verademing, als je het mij vraagt :)
Ik speel op Xbox dus hoop dat die optie daar ook op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Homeland schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 16:01:
Speel sinds kort weer Warzone en valt me nu op dat aan het einde van de match de winnaar zijn mic met iedereen word gedeeld? Nu al paar keer schreeuwende kids gehad wat echt ontzettend irritant is, iemand enig idee of dit uit te zetten is?
Ik vind dat juist mooi.als je iemand af schiet en die heeft de mic aan lig ik meestal ineen deuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Oxigeon schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:22:
[...]

Ik vind dat juist mooi.als je iemand af schiet en die heeft de mic aan lig ik meestal ineen deuk
Dat is wel leuk, maar nu heb ik dat aan het einde van een ronde warzone de winnaar blijkbaar als een kind van 5 mag schreeuwen en de rest dit aan moet horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Homeland schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:08:
[...]

Dat is wel leuk, maar nu heb ik dat aan het einde van een ronde warzone de winnaar blijkbaar als een kind van 5 mag schreeuwen en de rest dit aan moet horen.
Dit heeft eigenlijk maar 1 oplossing. Zorgen dat je als laatste overblijft. Kun je dit trouwens niet uitzetten?

Ik weet dat je wel kan uitzetten dat als ik gekillt wordt je mijn mic kan horen...

Mooie is ook die streamkillers wat achter een nick mercs aan gaan. Als hij die afschiet hoor je ze bijna huilen dat ze hem niet gepakt hebben. Dat vind ik gewoon machtig mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Homeland schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 16:01:
Dat is al heel lang zo? En niet alleen de winnaar hoor, wie er dan nog over is.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
CyBeR schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 20:51:
[...]

Dat is al heel lang zo? En niet alleen de winnaar hoor, wie er dan nog over is.
Heb Warzone vorig jaar tot de zomer veel gespeeld, daarna maanden lang niet. Vind de audio nadat je iemand af hebt gemaakt wel leuk, maar dit is echt zo belachelijk, alleen maar krijsende kinderen aan het einde, voegt helemaal niets toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley02
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 11:09
Homeland schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 21:41:
[...]

Heb Warzone vorig jaar tot de zomer veel gespeeld, daarna maanden lang niet. Vind de audio nadat je iemand af hebt gemaakt wel leuk, maar dit is echt zo belachelijk, alleen maar krijsende kinderen aan het einde, voegt helemaal niets toe.
Heb je dat in battle royale ook? Mijn ervaring is dat er daar maar 1/2 blijven kijken tot endgame. Bij plunder en andere game modes gebeurt er precies wat je beschrijft. Of iedereen muten, of net voor het eind het spel verlaten werkt voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

Wat een drama met de huidige status van Warzone denk dat ik niet de enige ben maar dit zit helemaal vol met cheaters. En neem van mij aan dat ik niet snel iemand voor cheater uitmaak aangezien ik zelf ook wel eens van die wtf momenten heb. 15 potjes gespeeld waarvan 12 potjes ik door muren gepre-aimed word, instant headlocks en noe maar op. Had vernomen van een youtuber die bericht van een cheatermaker had gehad waar in te zien was dat meer als 5 Miljoen keer de cheat was gekocht en kosten letterlijk maar 5 euro. Het word heftig tijd voor een anti cheat engine.
wat vinden jullie van de huidige staat?

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Oxigeon schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:22:
[...]

En helemaal als t nederlanders zijn haha :)
Paar dagen terug ook... zie iemand in storage town rennen, open vuur maar hij kan net een van die kamertjes in rennen en achter zo'n kist gaan zitten. Echter, zijn armen en benen steken nog uit dus ik knal hem neer.

Hoor je door de mic... WTF hij schiet gewoon door de muur heen!!!
Geweldig.

Wat betreft het cheaten.
Het lijkt wel heel erg de laatste tijd en valt ook op dat ze allemaal de KAR gebruiken wat op zich ook wel weer te verklaren is. Het is altijd de vraag of iemand enorm goed kan snipen en alleen maar headshots maakt of dat ie headshots maakt door een cheat. Als iemand met een AR alleen maar headshots maakt valt het veel meer op.

Van de week 2 overduidelijke cheaters. We waren met 3 en sprongen van een gebouw de cirkel in. Nog voor we alle 3 op de grond waren hadden we alle 3 een headshot te pakken. Ik lag knocked op de grond en die cheater springt van zijn gebouw en nog voordat ie de grond raakt maakt ie me al af met een headshot... uiteraard met een KAR.

Toen gingen we hem spectaten en bleek dat hij 26 kills had en z'n vriendje 24. Er was ook een 3e bij met 0 kills. Al snel verdween de twijfel of ie aan t cheaten was of gewoon een hele goede speler. Links en rechts headshots maken zonder moeite en zag m ook op een stuk hout mikken zonder dat ik iemand zag maar kreeg toch een hitmarker. Absoluut onmogelijk hoe hij de shots maakte.

Gister ook zoiets al had jij toen we dood gingen "maar" 8 kills. Toch maakte hij weer bizarre headshots. In de killcam zag ik mijzelf op grote afstand en het was gewoon een quickscope 1-shot. Op die afstand moet je echt wel even mikken om een headshot te maken en dit was gewoon in een halve seconde knock en halve seconde later de kill van een grote afstand en moeilijke angle. Ook hier weer toen we hem spectaten zagen we de meest achterlijke quickscopes. Er waren al snel 7 mensen aan t spectaten dus denk dat we niet de enige waren die hem niet vertrouwden.

Dit verpest de fun wel een beetje. De KAR mag van mij sowieso wel wat generfed worden al zie je wel duidelijk wanneer iemand goed sniped en wanneer ie onmogelijk goed sniped. Als ik ergens stil zit op een dak en iemand achter me sniped me dan zie je wel op de killcam dat iemand echt moeite moet doen om een headshot te maken.

Hopelijk doen ze er snel wat aan. De KAR is echt te dominant nu en te geliefd bij cheaters. Begint een beetje op de DMR te lijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Nu online
Wiley02 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 10:09:
[...]

Heb je dat in battle royale ook? Mijn ervaring is dat er daar maar 1/2 blijven kijken tot endgame. Bij plunder en andere game modes gebeurt er precies wat je beschrijft. Of iedereen muten, of net voor het eind het spel verlaten werkt voor mij.
Ze hebben het sinds kort bij Plunder aangezet aan het einde van de game, super irritant. Bij battle royale was het altijd al volgens mij, maar wij komen niet vaak zo ver of drukken het gelijk door naar de volgende game. Bij Plunder moet je het helaas aanhoren.

[ Voor 7% gewijzigd door Henkie_NtA op 14-03-2021 16:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rappa1985
JohnnyV76 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:10:
[...]

En helemaal als t nederlanders zijn haha :)

:o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Dat zijn toch wel de mooiste, die waar je helemaal stuk om kan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023

De Meta loadout op dit moment, de aug is insane! 😂

[ Voor 107% gewijzigd door B!g Boss op 15-03-2021 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik heb gekozen voor de M16 juist omdat iedereen nu zo'n beetje met die Aug rond loopt :)
Ze zijn een beetje om te even zag ik in een vergelijkingsfilmpje waarbij de Aug hogere bullet velocity heeft en de M16 minder horizontal spread.

Toch heb ik nog t idee dat een FFAR met KAR meer meta is op dit moment. T is echt niet normaal hoe vaak ik door een KAR gesniped wordt. Ga maar eens op een hoog gebouw zitten in t midden van de cirkel. Goede kans dat je in alle windrichtingen om je heen de scope glint ziet van alle KARs als je jezelf laat zien :)

Ik ben nog een beetje van de "ouderwetse" loadout met een SMG voor dichtbij en een AR voor range. Ook om op 2 ammo types te zitten en t zo langer vol te houden met ammo. Gebruik de laatste tijd de LC-10 maar voor dichtbij doet de FFAR toch meer damage en verlies ik battles. Misschien ook maar eens proberen met FFAR en dan M16 of gewoon de AMAX voor range want de AMAX blijft gewoon een beest.

Ik verwacht wel een nerf voor de Aug en M16. FFAR misschien ook wel. Hopelijk laten ze de AMAX met rust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
JohnnyV76 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:29:
Ik heb gekozen voor de M16 juist omdat iedereen nu zo'n beetje met die Aug rond loopt :)
Ze zijn een beetje om te even zag ik in een vergelijkingsfilmpje waarbij de Aug hogere bullet velocity heeft en de M16 minder horizontal spread.

Toch heb ik nog t idee dat een FFAR met KAR meer meta is op dit moment. T is echt niet normaal hoe vaak ik door een KAR gesniped wordt. Ga maar eens op een hoog gebouw zitten in t midden van de cirkel. Goede kans dat je in alle windrichtingen om je heen de scope glint ziet van alle KARs als je jezelf laat zien :)

Ik ben nog een beetje van de "ouderwetse" loadout met een SMG voor dichtbij en een AR voor range. Ook om op 2 ammo types te zitten en t zo langer vol te houden met ammo. Gebruik de laatste tijd de LC-10 maar voor dichtbij doet de FFAR toch meer damage en verlies ik battles. Misschien ook maar eens proberen met FFAR en dan M16 of gewoon de AMAX voor range want de AMAX blijft gewoon een beest.

Ik verwacht wel een nerf voor de Aug en M16. FFAR misschien ook wel. Hopelijk laten ze de AMAX met rust :)
Ik speel normaal altijd mac/kar. Maar ik mis nog dikwijls met de kar. En eens missen met de aug is nog niet zo erg. Dat is continu prrr prrr prrr 😂. Normaal doe ik ook niet mee met Meta stuff enzo. Maar de aug is toch wel broken in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:57
Moet toch eens kijken naar m'n Aug loadout, bij mij heeft ie echt wel veel meer recoil dan in het filmpje.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Gebruiken hier mensen de Grau (ben een beetje verliefd geworden :) )

Wat gebruiken jullie hiernaast? juist een smg of sniper? of nog iets heel anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus