Iemand een goeie loadout voor de Aug?
Wil hem dan ook maar is gaan proberen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wow dus bijna 9 GB aan data voor pack 3 voor fucking wapen skins ? Dat is toch niet normaal.... waar ga je dat aan merken in game ? Damn, die gooi ik er dan maar weer af, dat is toch zonde van de data op de schijfT7D_Sneezy schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:55:
[...]
De eerste is voor Verdansk textures, nummer 2 en 3 voor de operators en wapen skins.
Ik heb ze alle drie geinstalleerd.
[...]
Ter land, ter zee en in de kroeg
- Agency suppressorKieft91 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:28:
Iemand een goeie loadout voor de Aug?
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Ja flink aan de maat. Maar die 3e schijnt ook de textures van Verdansk aan te pakken. Dan vind ik het wel een meerwaarde. Sowieso vind ik alles er een stuk beter uitzien op de ps5 vs normale ps4. Ook draw distance is veel beter. Maar enemies zijn ook een stuk beter te zien.Christiano007 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:37:
[...]
Wow dus bijna 9 GB aan data voor pack 3 voor fucking wapen skins ? Dat is toch niet normaal.... waar ga je dat aan merken in game ? Damn, die gooi ik er dan maar weer af, dat is toch zonde van de data op de schijf
PSN: Mondaatje
Ik had hem zo gevonden eerlijk gezegd:0108daniel schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:45:
Is er een call of Duty WW2 forum?
Ik heb daar een probleem mee dat ik niet verder kom, maar kan dat topic niet vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door kw_nl op 07-03-2021 19:27 ]
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
PSN ID Binloading_nl
Ah bedankt!kw_nl schreef op zondag 7 maart 2021 @ 19:24:
[...]
Ik had hem zo gevonden eerlijk gezegd:
[XBO/PS4] Call of Duty: WWII
[PC] Call Of Duty WWII
Over welke aug hebben we het hier. Ik heb er namelijk 2 bij de gunsmith liggen. Is dit de smg of diegene wat bij de rifles ligt.Brubs schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:43:
[...]
Die AUG is wel echt extreem sterk dus denk wel dat het een meta gun wordt, ik ga hem niet gebruiken want ik hou echt niet van burst guns, maar hij wordt al wel heel veel gebruikt dat zeker!
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dat is de AUG van Cold War die bij rifles staat. Die is zeer sterk gemaakt.Oxigeon schreef op maandag 8 maart 2021 @ 07:26:
[...]
Over welke aug hebben we het hier. Ik heb er namelijk 2 bij de gunsmith liggen. Is dit de smg of diegene wat bij de rifles ligt.
Eentje heb ik al level 20 de andere nog op 1. Heb cold war (nog) niet en MW verkocht toen cold war uitkwam. Ik dacht warzone speel ik toch niet meer. Maar sinds eergisteren weer helemaal hooked.
De verhalen van Cold War waren zo slecht in het begin dat ik hem compleet links liet liggen. MW was voor mij de perfecte CoD
Ik heb hem gisteren volledig unlocked in CW. Maar je gebruikt hem niet voor close combat neem ik aan?Brubs schreef op maandag 8 maart 2021 @ 08:15:
[...]
Dat is de AUG van Cold War die bij rifles staat. Die is zeer sterk gemaakt.
Nee hij is voor mid+ range maar weer niet voor de echte long range dus qua usage is hij wel beperkt. Je kunt hem wel goed gebruiken tussen de laten we zeggen 20/30 en 100 meter, daar onder is een smg/shotty beter en daarboven komen de marksman/sniper rifles. Je gebruikt hem een beetje als je Kilo of amax met de 3x scope.kw_nl schreef op maandag 8 maart 2021 @ 08:28:
[...]
Ik heb hem gisteren volledig unlocked in CW. Maar je gebruikt hem niet voor close combat neem ik aan?
M16 heeft enkel verticale recoil dus super makkelijk te controllen, AUG heeft een min of meer random recoil (klein beetje horizontaal + verticaal) maar wel meer damage. Denk dat het dus aan jezelf ligt wat je meer wil, trefzeker → M16, High damage → AUGKieft91 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:19:
Welke wapen is nou beter dan, de M16 of de CW Aug? kan iemand hier zn mening over geven?
Goeie info, ga ik nog steeds twijfelen haha.Brubs schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:31:
[...]
M16 heeft enkel verticale recoil dus super makkelijk te controllen, AUG heeft een min of meer random recoil (klein beetje horizontaal + verticaal) maar wel meer damage. Denk dat het dus aan jezelf ligt wat je meer wil, trefzeker → M16, High damage → AUG
Of iemand moet meer insight hebben, maar volgens mij is dit het een beetje.
truegamedata heeft er een filmpje over van een paar weken/maand terug, wellicht eens bekijken. AUG vs M16 volgens mij: YouTube: M16 Vs. AUG Warzone Season 2 Update! Recommended BuildsKieft91 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:45:
[...]
Goeie info, ga ik nog steeds twijfelen haha.
Moet allebei nog beginnen te levelen namelijk..
Thnx, vanavond even bekijken!Brubs schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:47:
[...]
truegamedata heeft er een filmpje over van een paar weken/maand terug, wellicht eens bekijken. AUG vs M16 volgens mij: YouTube: M16 Vs. AUG Warzone Season 2 Update! Recommended Builds
Volgens mij was de damage hetzelfde maar had de aug betere bullet VelocityBrubs schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:31:
[...]
M16 heeft enkel verticale recoil dus super makkelijk te controllen, AUG heeft een min of meer random recoil (klein beetje horizontaal + verticaal) maar wel meer damage. Denk dat het dus aan jezelf ligt wat je meer wil, trefzeker → M16, High damage → AUG
Of iemand moet meer insight hebben, maar volgens mij is dit het een beetje.
Je zou zo maar gelijk kunnen hebben, ik weet het echt niet zekerChelseamarre123 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:43:
[...]
Volgens mij was de damage hetzelfde maar had de aug betere bullet Velocity
Options > general > game installes.steefje schreef op zondag 7 maart 2021 @ 19:54:
Ik kreeg ook de update voor de texture pack3 op de series X. Ik heb hem toen uitgezet omdat ik toen wilde gamen. Ik kan hem nu niet meer opnieuw laten downloaden. Volgens de game heb ik alleen texture pack 1&2 en er zijn ook geen updated beschikbaar.
Iemand een suggestie?
Als ik onderstaande zo zie he, correct me if I'm wrong, is de M16 toch op alle vlakken beter?Chelseamarre123 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:43:
[...]
Volgens mij was de damage hetzelfde maar had de aug betere bullet Velocity
[ Voor 6% gewijzigd door Kieft91 op 08-03-2021 16:37 ]
De data in dat plaatje is veranderd, de AUG (CW) heeft pasgeleden een buff gehad.Kieft91 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:34:
[...]
Als ik onderstaande zo zie he, correct me if I'm wrong, is de M16 toch op alle vlakken beter?
Of is dit alleen zonder attachments?
Of snap ik sommige specs niet haha
Edit: Of is de app die ik voor onderstaande gebruik erg verouderd?![]()
[Afbeelding]
Dit is inderdaad wat verouderd en zonder attachments scheelt heel veel met attachments op een gun, die je nu laat zien zijn default dus zonder attachments.Kieft91 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:34:
[...]
Als ik onderstaande zo zie he, correct me if I'm wrong, is de M16 toch op alle vlakken beter?
Of is dit alleen zonder attachments?
Of snap ik sommige specs niet haha
Edit: Of is de app die ik voor onderstaande gebruik erg verouderd?![]()
[Afbeelding]
Ik vind de Stoner echt heel lekker knallen...Kieft91 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:27:
Gisteravond even een poging gedaan met beide, maar weet niet of het wat voor mij is haha.
Iemand een optie voor een goeie lmg voor long range die weinig recoil heeft?
Speelde in het begin van warzone erg veel met de M91 (doordat ik daar een blueprint van had) maar schijnt dat deze niet zo best meer is?
Weinig recoil: FINNKieft91 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:27:
Gisteravond even een poging gedaan met beide, maar weet niet of het wat voor mij is haha.
Iemand een optie voor een goeie lmg voor long range die weinig recoil heeft?
Speelde in het begin van warzone erg veel met de M91 (doordat ik daar een blueprint van had) maar schijnt dat deze niet zo best meer is?
Bruen is ook een laser met goede damage. Stop er een monolithic op een barrel voor damage + range, een grip, VLK en de 60 round mag en je hebt een top gunKieft91 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:45:
Oftewel, als ik het zo lees, nog 3 opties, Stoner, PKM en Bruen.
Ik ga vanavond maar is kijken welk wapen ik al het verste geleveled heb of waar een mooie blueprint voor te koop is zodat ik al tegen een goeie long range setup aan zit (nog wat munten over dus kan wel een keer)
Zit inderdaad nu veel naar de Bruen te kijken, vanavond maar is proberenBrubs schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:50:
[...]
Bruen is ook een laser met goede damage. Stop er een monolithic op een barrel voor damage + range, een grip, VLK en de 60 round mag en je hebt een top gun
Klopt, maar je moet 'm wel eerst vrijspelen.Brubs schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:50:
[...]
Bruen is ook een laser met goede damage. Stop er een monolithic op een barrel voor damage + range, een grip, VLK en de 60 round mag en je hebt een top gun
Als je de multiplayer hebt van modern warfare raad ik je aan hem daar te unlocken, anders gaat het inderdaad wel lastig worden om hem te unlocken.Jopio schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:22:
[...]
Klopt, maar je moet 'm wel eerst vrijspelen.
En lukt me nog niet echt
Er zijn er wel, 1tje is eigenlijk bijna perfect een witte blueprint maar dan kan je verder niks veranderen meer als je hem neit vrij gespeelt hebt.Kieft91 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:27:
Moet je het wapen zelf eerst vrijspelen?
Niet te koop dan via een blueprint o.i.d.?
Je kan wel een blueprint kopen, maar de pest is dat je die niet kan aanpassen.Kieft91 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:27:
Moet je het wapen zelf eerst vrijspelen?
Niet te koop dan via een blueprint o.i.d.?
Kieft91 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:30:
Ik zie nu onderstaande voorbij komen, weten jullie wat dit precies betekent?@Jopio @Brubs
Head to the LMG tab to find LMG Foxtrot and complete the associated challenge to earn the weapon or get the Legendary ‘The Glitch’ blueprint in the ‘Encryption’ bundle in the Store.
[ Voor 9% gewijzigd door Rappa1985 op 09-03-2021 10:33 ]
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Weet niet of shipment nog een playlist is maar anders heb je hem zo, smoke gooien en rammen.Kieft91 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:34:
aa damn, dan zal het wel niks worden of een keer volle bak MP doen
Helaas werkt dat bij mij in ieder geval niet zo. Kreeg de melding dat ik het wapen niet mag aanpassen omdat deze niet is vrijgespeeld.Kieft91 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:34:
aa damn, dan zal het wel niks worden of een keer volle bak MP doen
Nee, de spoiled Rotten is juist de perfecte blueprint, met holographic scope en goede mag.Jopio schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:31:
[...]
Je kan wel een blueprint kopen, maar de pest is dat je die niet kan aanpassen.
Het mooie van de Bruen is het snelle magazijn wat je kan wisselen, er is 1 blueprint die dit magazijn heeft, maar deze heeft geen scope
Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar bij mij werden de kills niet geteld, heel raar.Brubs schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:51:
[...]
Nee, de spoiled Rotten is juist de perfecte blueprint, met holographic scope en goede mag.
De blueprint speelt niet automatisch het wapen vrij zoals hierboven ook gezegd wordt, je kunt dus niks aanpassen. Als je er al een wil kopen zou ik de spoiled Rotten pakken, dat is eigenlijk de perfecte build, al zou ik zelf de laser inruilen voor een grip en de holo sight voor een VLK, maar deze is het dichtsbijzijnde wat je gaat vinden.
Start MP op, pak smoke met restock perk en speel een potje, maak 3 kills near smoke kijk bij edit class of hij geteld is in je progress zoals @Rappa1985 hierboven aangeeft in zijn screen, leave match en start nieuwe en repeat previous steps.
m zo heb ik eigenlijk al die gun challenges gedaan, kills maken, kijken of het geteld is in je progress, zo ja → leave en nieuwe, zo nee → nog paar kills near smoke proberen te maken.Jopio schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:57:
[...]
Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar bij mij werden de kills niet geteld, heel raar.
Als me maten dan maar een keer niet online zijn dit maar is proberenBrubs schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:59:
[...]
m zo heb ik eigenlijk al die gun challenges gedaan, kills maken, kijken of het geteld is in je progress, zo ja → leave en nieuwe, zo nee → nog paar kills near smoke proberen te maken.
Toch vind ik altijd nog de Kilo fijner dan de M4A1 op long range, maar kan natuurlijk persoonlijk zijnJopio schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:33:
Ik ben weer met de M4A1 voor long, en de Bullfrog voor short aan het knallen geweest, blijft een fijne combi.
Dat vond ik ook, maar sinds ze de Kilo een nerf hebben gegeven gebruik ik 'm eigenlijk niet meer.Kieft91 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:47:
[...]
Toch vind ik altijd nog de Kilo fijner dan de M4A1 op long range, maar kan natuurlijk persoonlijk zijn
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Wat voor attachments gebruik je dan?Jopio schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:57:
[...]
Dat vond ik ook, maar sinds ze de Kilo een nerf hebben gegeven gebruik ik 'm eigenlijk niet meer.
Net zo stabiel ook met de juiste attachments? dan heb ik weer een wapen op me lijstje om te levelenBrubs schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:34:
De GRAU speelt ook lekker, heb het idee dat die ook een silent buff heeft gehad. Was zeer overpowered, daarna proppenschieter en nu toch wel weer lekker, beetje KILO gevoel van paar maanden terug.
Ik denk dat je geen stabielere gun hebt dan de Grau. Dat is letterlijk een laser waar je niks anders hoeft te doen dan mb1 inhoudenKieft91 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:36:
[...]
Net zo stabiel ook met de juiste attachments? dan heb ik weer een wapen op me lijstje om te levelen
De Stoner knalt wel echt heel erg lekker, zeker het proberen waard! Dan met bijv. de Bullfrog ernaast en je hebt echt een mega dikke combi.Kieft91 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:44:
Oke thnx, dan ga ik eerst maar is met de PKM of Stoner aan de gang!
Thnx, welke attachments hier op?Brubs schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:44:
[...]
Ik denk dat je geen stabielere gun hebt dan de Grau. Dat is letterlijk een laser waar je niks anders hoeft te doen dan mb1 inhouden
Mag een Mac10 ook?justin-l schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:45:
[...]
De Stoner knalt wel echt heel erg lekker, zeker het proberen waard! Dan met bijv. de Bullfrog ernaast en je hebt echt een mega dikke combi.
Archangel barrel, mono supp, 60round mag, commando foregrip, XRK rear gripKieft91 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:53:
[...]
Thnx, welke attachments hier op?
[...]
Mag een Mac10 ook?
[ Voor 11% gewijzigd door Brubs op 09-03-2021 14:09 ]
Haha ja, dat kan uiteraard ook. Zelf ben ik nu een beetje aan het experimenteren met de LC10 ernaast, werkt ook best lekker.
[ Voor 42% gewijzigd door justin-l op 09-03-2021 14:03 ]
PSN ID Binloading_nl
Speelde ik in het begin ook veel mee, maar pas weer een keer geprobeerd en vond hem ineens niet meer zo fijn.. miss even attachments veranderen.steefje schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:38:
Ik hoor als LMG niemand over de M91. Vond ik ergens in seizoen 1 echt een heerlijke gun. Ook standaard zonder alle upgrades, kan je er lekker mee knallen.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Komt omdat het verschillende games zijn en de attachments doen andere dingen in Warzone dan in Cold War, dat is waarschijnlijk het probleemChristiano007 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 22:28:
Wat ik niet begrijp, ik heb de M16 in coldwar met bepaalde attachments, dat ding schiet bijna elke kogel door hetzelfde gat.
Doe ik in Warzone dezelfde setup, weer veel verticale recoil. Hoe kan dit met dezelfde loadout?
Helaas zijn er tegenwoordig veel cheaters op console met zo’n apparaatje. Je schijnt daarmee geen enkele recoil en volledige aim assist te hebben.akatar schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 22:53:
Ben ik nu de enige die mensen tegenkomt met een soort van auto aim ofzo?
Net in een potje, springen,duiken, abrupt naar links en rechts en met een handvol kogels ben ik dood, kijk ik naar de killcam. Staat de roos op mijn lichaam gericht en gaat mee met al mijn spring en duik pogingen. Of de man is helderziend dat hij exact mijn bewegingen kan voorspellen of het is iets anders.
[ Voor 5% gewijzigd door Steven030 op 09-03-2021 23:18 ]
Ik kom ze inderdaad steeds vaker tegen, bovenstaande was maar een voorbeeld.Steven030 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:07:
[...]
Helaas zijn er tegenwoordig veel cheaters op console met zo’n apparaatje. Je schijnt daarmee geen enkele recoil en volledige aim assist te hebben.
Echt klote, tegen beter weten in hoop ik dat ze er ooit wat aan kunnen doen.
Ja als het steeds vaker gebruikt wordt gaat de lol er zeker vanaf. Helaas beperkt het zich niet tot Warzone, maar zou het met elke shooter kunnen als ik het goed begrijp. Ook geen idee hoe ze dit kunnen stoppen.... Zie het YouTube filmpje uit mijn bovenstaande post (bijv. op 6:15), zag het er zo uit?akatar schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:15:
[...]
Ik kom ze inderdaad steeds vaker tegen, bovenstaande was maar een voorbeeld.
Ik moet zeggen dat de lol er wel vanaf gaat zo, zoals laatst... ik kom achter een huisje vandaan en was direct dood. killcam liet zien dat zijn wapen meeging met mij, terwijl hij mij niet kon zien.......
[ Voor 17% gewijzigd door CyBeR op 09-03-2021 23:25 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Voor mijn gevoel nog makkelijker dan dit.Steven030 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:20:
[...]
Ja als het steeds vaker gebruikt wordt gaat de lol er zeker vanaf. Helaas beperkt het zich niet tot Warzone, maar zou het met elke shooter kunnen als ik het goed begrijp. Ook geen idee hoe ze dit kunnen stoppen.... Zie het YouTube filmpje uit mijn bovenstaande post (bijv. op 6:15), zag het er zo uit?
Oh oké, daar kan ik niet over meepraten. Ik speel namelijk op de PS5 met crossplay uit. Juist omdat dit tot voor kort (voorafgaand aan die Cronus Zen apparaatjes) cheatervrij wasCyBeR schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:24:
Als ze meebewegen met zonder je te kunnen zien dan heet dat gewoon aimbot + wallhacks. Zo'n cronus apparaatje kan dat niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Steven030 op 09-03-2021 23:30 ]
Ze kunnen dat wel maar doen er niks mee, als iemand in een match meedere reports krijgt van 2 of meer verschillende teams met aantal viewers zegt dat genoeg gewoon gelijk instant ban. Dan is het zo afgelopen maarja dan lopen ze inkomsten mis bij activision.Steven030 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:07:
[...]
Helaas zijn er tegenwoordig veel cheaters op console met zo’n apparaatje. Je schijnt daarmee geen enkele recoil en volledige aim assist te hebben.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Denk dat dat een beetje te makkelijk gedacht is. Er zijn mensen die hacken, mensen die zo'n cronus gebruiken en mensen die gewoon echt heel goed zijn. Soms lijkt het of die laatste groep ook cheat, maar dat is niet zo.Cyrus The Virus schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 06:51:
[...]
Ze kunnen dat wel maar doen er niks mee, als iemand in een match meedere reports krijgt van 2 of meer verschillende teams met aantal viewers zegt dat genoeg gewoon gelijk instant ban. Dan is het zo afgelopen maarja dan lopen ze inkomsten mis bij activision.
Tja maar het verschil tussen iemand die heel goed is of een cheater met wallhack/aimbot is wel goed te zien, KD hoger dan 10 is volgens mij al onmenselijk of 80% headshots. Volgens mij zijn er genoeg manieren om te zien dat iemand een cheater is. En mensen die heel goed zijn zouden zich ook kunnen laten whitelisten. Tijdje terug kwam ik team tegen die no scope DMR met een KD van 40 en 15 viewers een potje won dat was overduidelijk een cheater.Brubs schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 07:45:
[...]
Denk dat dat een beetje te makkelijk gedacht is. Er zijn mensen die hacken, mensen die zo'n cronus gebruiken en mensen die gewoon echt heel goed zijn. Soms lijkt het of die laatste groep ook cheat, maar dat is niet zo.
Er zijn minder mensen die cheaten dan je denkt maar altijd meer dan je hoopt.
Wat ik hiermee bedoel is dat er veel mensen altijd voor cheater uitgemaakt worden die niet cheaten maar gewoon goed zijn. En er zijn natuurlijk wel veel cheaters in Warzone, nog steeds helaas. Ik denk dat ik ook wel eens 2 of 3 teams als spectator heb gehad en ook wel een report erbij, maar dat betekend niet dat ik automatisch cheat, toch?
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Soms is het inderdaad overduidelijk, het grootste gedeelte is dat juist niet. 90% van de cheaters zijn bijna niet te onderscheiden van goede spelers omdat ze het of goed kunnen verbergen of maar kleine hulp in aim oid hebben. dan heb je de 10% die overduidelijk cheat en dat zijn de mensen met aimlock etc die over de hele map op mensen locken en dus killen.Cyrus The Virus schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:42:
[...]
Tja maar het verschil tussen iemand die heel goed is of een cheater met wallhack/aimbot is wel goed te zien, KD hoger dan 10 is volgens mij al onmenselijk of 80% headshots. Volgens mij zijn er genoeg manieren om te zien dat iemand een cheater is. En mensen die heel goed zijn zouden zich ook kunnen laten whitelisten. Tijdje terug kwam ik team tegen die no scope DMR met een KD van 40 en 15 viewers een potje won dat was overduidelijk een cheater.
Het zou mij eerlijk gezegd niet eens meer verbazen als veel van die onnatuurlijk goede console spelers, inclusief bekende streamers, zo’n Cronus gebruiken. Het is alleen discutabel of je het cheaten mag noemen want je doet (nog) niet iets dat niet mag. Ik vind van welBrubs schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:49:
[...]
Soms is het inderdaad overduidelijk, het grootste gedeelte is dat juist niet. 90% van de cheaters zijn bijna niet te onderscheiden van goede spelers omdat ze het of goed kunnen verbergen of maar kleine hulp in aim oid hebben. dan heb je de 10% die overduidelijk cheat en dat zijn de mensen met aimlock etc die over de hele map op mensen locken en dus killen.
Mooi voorbeeld is CSGO, daar kijken heel veel goede spelers als ze iets horen naar de muur waar ze het horen om zo te proberen de voetstappen beter te volgen. Als je dat gaat spectaten ziet het er heel vreemd uit en als wallhack, maar hoe hoger je komt of als je pro-matches gaat kijken, zie je het steeds meer als je er op gaat letten. Dat betekent niet dat iedereen die op dat niveau hackt, maar juist zo goed mogelijk de zintuigen en sounds volgen door er recht naartoe te kijken.
Eergisteren nog een potje waar ik 100% zeker ghost had... zelfs 2x mijn loadout opgepakt waar ghost in zit.Steven030 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:38:
Ik dacht dat de heartbeat icm ghost bug gefixt was, maar ik zag het net weer op de killcam
Nadeel is dat sommige het aan en uit zetten. Laatste video van JGOD was er ook een cheater die maar met 4 a 5 kills de game won terwijl hij overduidelijk aan het cheaten wasCyrus The Virus schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:42:
[...]
Tja maar het verschil tussen iemand die heel goed is of een cheater met wallhack/aimbot is wel goed te zien, KD hoger dan 10 is volgens mij al onmenselijk of 80% headshots. Volgens mij zijn er genoeg manieren om te zien dat iemand een cheater is. En mensen die heel goed zijn zouden zich ook kunnen laten whitelisten. Tijdje terug kwam ik team tegen die no scope DMR met een KD van 40 en 15 viewers een potje won dat was overduidelijk een cheater.
Ja had het gezien idd duidelijk aimbot, je zult niet iedereen tegenhouden. Maar sommige kunnen weken ongegeneerd cheats gebruiken zonder een ban. Ze doen er gewoon niks aan. Of hun huidige anti cheat werkt voor geen meter.Rappa1985 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:17:
[...]
Nadeel is dat sommige het aan en uit zetten. Laatste video van JGOD was er ook een cheater die maar met 4 a 5 kills de game won terwijl hij overduidelijk aan het cheaten was
[YouTube: Spectating Diamond Duos in Warzone & Spectate a Hacker | CoD Duo BR Gameplay Breakdown Tips | #22]
Vanaf 22:00 ongeveer.
Dat is killcam bug maar zou opgelost moeten zijn eigenlijk.stijn1309 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:15:
[...]
Eergisteren nog een potje waar ik 100% zeker ghost had... zelfs 2x mijn loadout opgepakt waar ghost in zit.
Maar meneer springt van de trap af en aimt precies in de hoek waar ik zit.
Killcam... meneer kijkt op hardbeat en ik ben zichtbaar en aimt dus precies goed....
Dus het is voor mij meer een bug die ik vaker het idee heb dat de perks niet worden toegepast.
Valt mij gewoon onder cheaten zelfde als macro's scripts voor pc gamersSteven030 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:57:
[...]
Het zou mij eerlijk gezegd niet eens meer verbazen als veel van die onnatuurlijk goede console spelers, inclusief bekende streamers, zo’n Cronus gebruiken. Het is alleen discutabel of je het cheaten mag noemen want je doet (nog) niet iets dat niet mag. Ik vind van wel
Maar hoe weet hij dan alsnog letterlijk waar ik zit als ik ghost heb?Cyrus The Virus schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:08:
Dat is killcam bug maar zou opgelost moeten zijn eigenlijk.
Of hij is cheater maarja dan heeft Heartbeat ook weinig nut of je zat een een obvious spot en op basis van geluid. Zie vaak genoeg pros in hoekjes schieten waar iemand zou kunnen zittenstijn1309 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:11:
[...]
Maar hoe weet hij dan alsnog letterlijk waar ik zit als ik ghost heb?
Dit al vaker ervaren waarop teamgenoten (die meekijken) ook afvroegen of ik daadwerkelijk wel ghost had en ik ondertussen wel 5x mijn loadout heb gecheckt of ik wel ghost heb als perk...
Ik dacht dat dit gewoon console aim assist was! Ik wordt zó vaak gekilled door mensen die gewoon geen schot missen. De tracking is echt heel precies midden op je lichaam en beweegt ook altijd mee wanneer je down gaat (en je dus een stukje naar beneden valt).Steven030 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:07:
[...]
Nee. Ghost betekend dat je niet zichtbaar bent op uav en niet zichtbaar bent op hearthbeat. Je kan dit ook vinden in de beschijving van de perk.Oxigeon schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:05:
Ik weet het niet. Heb vorig jaar dezelfde vraag gesteld hier ivm ghost en de heartbeat sensor. Als ik het toen goed begrepen heb ben je met ghost Niet zichtbaar voor de uav maar wel voor een heartbeat
[ Voor 11% gewijzigd door Rappa1985 op 10-03-2021 12:57 ]
Thanks. Weer wat wijzer gewordenRappa1985 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:50:
[...]
Nee. Ghost betekend dat je niet zichtbaar bent op uav en niet zichtbaar bent op hearthbeat. Je kan dit ook vinden in de beschijving van de perk.
[Afbeelding]
Hier het bewijs van de bug:
[YouTube: Did Warzone Integration Break Ghost with Heartbeat? | CoD BR News, Bugs & Updates]
Vanaf ongeveer 2:00 minuten zie je voorbeeld.
Ik heb kort met de QZB-83 gespeeld in Rebirth, ik vond het geen fijn wapen qua recoil.Kieft91 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:59:
Vanavond de stoner levelen in plunder! zoek nog een 2e AR om mee te nemen.
Heeft iemand een mening over de QBZ-83? (gaat bij voornamelijk om no recoil, daarom vind ik de kilo zo fijn denk ik)
Of iemand nog een andere optie (zat te denken aan de grau, alleen die moet ik nog unlocken..)
Kilo is me nr. 1 wapen, al zoals ik hem hebben wil. Denk dat ik de RAM-7 maar is probeer, grau moet ik nog unlocken helaas.DaMarcus schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:05:
[...]
Ik heb kort met de QZB-83 gespeeld in Rebirth, ik vond het geen fijn wapen qua recoil.
Hieronder mijn rijtje waarbij de bovenste de minste recoil heeft
- M13 (maar het is wel een proppenschieter
- Kilo (sterker dan de M13 maar is een tijd geleden generfd)
- Grau (minder krachtig dan RAM-7 en FFAR maar goeie all-rounder)
- RAM-7 (beter dan alles hierboven maar recoil op langere afstanden)
- FFAR (de meest krachtige van allemaal maar de recoil pattern op langere afstanden is wennen)
no recoil is makkelijke keuze, Grau unlocken.Kieft91 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:32:
[...]
Kilo is me nr. 1 wapen, al zoals ik hem hebben wil. Denk dat ik de RAM-7 maar is probeer, grau moet ik nog unlocken helaas.
Thnx voor de info!
M4 all dayBrubs schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:49:
[...]
no recoil is makkelijke keuze, Grau unlocken.
RAM-7 prima gun maar niet voor long range.
KILO goede gun op bijna elke range, net als M13 (wel meer recoil maar ook meer damage sinds KILO nerf).
AMAX goed op elke range, weinig bullet drop en veel damage, redelijk veel recoil.
Probeer ze wat en maak uw keus
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq