Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-06 10:36
denial1986 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:12:
Is het nou écht niet mogelijk om 120 fps icm HDR te laten werken op de PS5? Het is ineens zo lelijk nu :P. Ik heb een LG CX overigens, weet niet of dit nog tv specifiek is. 120 speelt wel hemels, dus als ik moet kiezen dan wordt dat hem. Maar het is zo jammer...

zouden ze dit nog kunnen fixen met een update?
Ik baal hier ook van. Heb zelf een LG C9 (zeer vergelijkbaar dus). Wel vreemd hoor. Andere spellen hebben vaak een ps5 versie. Zoals bijv ook fortnite. Maar dan kan ik bijv alleen met de ps5 controller spelen. Ik gebruik paddles op m'n ps4 controller. In dat opzicht blij dat dit met Warzone nog wel kan.
Ik kies er nu ook maar voor om op 120hz te spelen zonder hdr, ook alm ziet het er wat minder uit. Bewegingen zijn veel soepeler en ook minder waas bij het snel draaien (motion blur staat altijd al uit).

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 21:57
Snakeye2209 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:57:
[YouTube: They Added an OVERPOWERED TRUCK in SEASON 4!]

Bertha's te sterk in solo's... dus wat doet Raven....gooit er Armored Bertha's in..... 8)7
Dit verzin je toch niet...lijken me zelfs te sterk in iedere game mode. Je kan hem nog upgraden ook

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Snakeye2209 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:57:
[YouTube: They Added an OVERPOWERED TRUCK in SEASON 4!]

Bertha's te sterk in solo's... dus wat doet Raven....gooit er Armored Bertha's in..... 8)7
Ze hadden het niet lang terug best aardig opgelost in solo's. Eerst kon je er makkelijk 7 of meer vinden op de hele map en nu vaak genoeg maar 3 of 4. In de eerste cirkel mag je blij zijn als er 2 te vinden zijn. Dit zorgde er in ieder geval voor dat er in de laatste 2 cirkels geen 5 meer rond aan het rijden waren.

En nu doen ze dit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steelodude
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 09:59
Monda schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:34:
120hz speelt lekker soepel hoor! Voor de mensen die dit niet voor elkaar krijgen... Zet hdr uit.
Yes goede tip. Wel weer balen dat je moet kiezen tussen 120hz of hdr 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkloeth
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-06 06:58
Hi Guys,

hebben jullie last van frame drops na update season 4? begint normaal, rond 100 fps, na tijdje zit ik op 40.

ik hoor het graag!

bvd mvg Bas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:59
Ik krijg 120fps niet voor elkaar op ps5
icm LG G1.

Onderstaande stappen gevolgd en hdr uitgezet:
Here's how to enable 120hz Call of Duty: Warzone on PS5:

Go to PS5 system settings, then hit Screen and Video.
Select Video Output.
Set Enable 120Hz Output to automatic.
Go back to main system settings and hit Saved Data and Game/App Settings.
Change Game Presets to Performance Mode

In hdmi diagnostics van de tv blijft ie op 60hz staan. Op de ps5 is 120hz een van de opties in het settingsmenu

[ Voor 5% gewijzigd door Murcielago op 17-06-2021 20:58 ]

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 12:41
Murcielago schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:57:
icm LG G1.

Select Video Output.

In hdmi diagnostics van de tv blijft ie op 60hz staan. Op de ps5 is 120hz een van de opties in het settingsmenu
Hierboven staat dat hdr uit moet. Ik vind het ook belachelijk, maar schijnbaar kan het niet tegelijk op ps5. Bijna spijt dat ik mijn xsx heb verkocht en naar ps5 ben gegaan 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
Murcielago schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:57:
icm LG G1.

Select Video Output.

HDR uitzetten op de ps5? Dat moet het wel zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Monda schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:26:
[...]

Dus je moet in het systeem hdr uitzetten, elke keer als je wz wil spelen? Wat een gedoe zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
kesj schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:32:
[...]

Dus je moet in het systeem hdr uitzetten, elke keer als je wz wil spelen? Wat een gedoe zeg.
Juist. Ja erg vervelend. Jammer dat je niet profielen kan instellen per game. Hopelijk fixen ze dit nog met hdr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
Monda schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:33:
[...]

Juist. Ja erg vervelend. Jammer dat je niet profielen kan instellen per game. Hopelijk fixen ze dit nog met hdr.
Ik heb twee weken geleden mijn xsx verkocht en ben voor een ps5 gegaan omdat ik gek werd van de verplichte crossplay op Xbox en de pc cheaters die ik daardoor tegenkwam. Schrok me kapot toen ik WZ voor het eerst zag draaien op mijn LG CX. Wist niet dat ie alleen in 60fps liep. Was heel blij toen ik zag dat de update van vandaag 120fps mogelijk maakte. Snel getest voor het voetbal, maar gewoon 60fps. Totdat ik jouw bericht zag en hdr dus uit moet. Echt ongelooflijk. Draait al tijden op 120fps mét hdr op xsx.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Zo, voorlopig ga ik het spel niet meer spelen tot die OP Bertha weg is. Ik speel alleen solo's en dit gaat nergens over. Je doet er helemaal niets tegen, helemaal met upgrades. Geen idee welke idioot dit een goed plan vond, maar de boel is goed verpest zo. In quads kan je er nog iets tegen doen, maar in solo's ben je kansloos. Ik snap echt niet hoe ze dit in een spel solo's kunnen stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:59
Monda schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:26:
[...]

Hdr uitgezet. Het werkte daarna op 1080p en daarna ook op 2160p

[ Voor 11% gewijzigd door Murcielago op 17-06-2021 23:12 ]

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

bkloeth schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:52:
Hi Guys,

hebben jullie last van frame drops na update season 4? begint normaal, rond 100 fps, na tijdje zit ik op 40.

ik hoor het graag!

bvd mvg Bas
Ja elke zoveel tijd aan het begin van een nieuwe match. 2x op esc rammen fixt 't.

[ Voor 18% gewijzigd door CyBeR op 18-06-2021 00:10 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-06 17:39

JoSchaap

Had a life, got a modem..

*EDIT* fixed na het compleet resetten van al mijn loadouts, calling cards, operators en ze opnieuw aan te maken.. superstom.. maar het werkt nu weer :+ 8)7

Ik heb sinds de het nieuwe season maar 2 potjes kunnen spelen daarna constant crashes en andere errors..

hoop dat ze er snel iets aan doen want echt speelbaar is het zo niet. al 2 keer het gehele spel opnieuw gedownload, andere NVME ingeplugd, daar de game op gedownload, nieuwe drivers, overlays uit.. echt niets helpt. zodra de warmup over is en ik pak met F iets op crasht de game..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Yav7ybW.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/L7Hl2J8.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GnhTnAy.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/urVSHge.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WJsdsrs.png

[ Voor 15% gewijzigd door JoSchaap op 18-06-2021 00:48 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Battlepass lijkt echt veel sneller te gaan nu dan vorig seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
Nog een tip voor de mensen op ps5 die op 120fps willen spelen. Nadat ik hdr uit had gezet op mijn console gaf mijn tv 120fps aan, maar wist ik zeker dat het daar niet op liep. Toen ik in mijn LG CX settings ging kijken zag ik dat de picture mode ineens op standaard stond en niet meer op game. In hdr stond het daar wel op, maar zodra je ps5 geen hdr input doorgeeft aan je cx gaat die naar andere settings toe. Die moet je dus ook nog even goed zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren even zonder HDR gespeeld maar dat viel niet te spelen voor mij. Alles terug zo donker en zichtbaarheid heel slecht.

Die trucks moeten er asap uit. Gisteren een heerlijk duo potje verneukt hierdoor, eindcirkel op een open stuk en ja hoor daar stond zo'n truck iedereen kapot te schieten.
Valt gewoon niet te counteren

Edit: trucks zijn er uit omdat ze spelers onzichtbaar maakte...

Check dit filmpje hoe belachelijk overpowered ze zijn.
YouTube: They Added an OVERPOWERED TRUCK in SEASON 4!

[ Voor 25% gewijzigd door Chelseamarre123 op 18-06-2021 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:20

SD5k

>4&X

Monda schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:34:
120hz speelt lekker soepel hoor! Voor de mensen die dit niet voor elkaar krijgen... Zet hdr uit.
Gisteren ook even geprobeert, ik zie het verschil met 4K bijna niet, ik switch dus nooit meer terug. 8)

Hopelijk komt Sony wel met een feature waarbij je dit per game in kunt stellen, want alsmaar heen en weer switchen in de system settings wordt ook irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
SD5k schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:09:
[...]

Gisteren ook even geprobeert, ik zie het verschil met 4K bijna niet, ik switch dus nooit meer terug. 8)

Hopelijk komt Sony wel met een feature waarbij je dit per game in kunt stellen, want alsmaar heen en weer switchen in de system settings wordt ook irritant.
Ja dat hoop ik ook. Bedoel je dat je het verschil niet ziet met hdr aan of uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Monda schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:21:
[...]

Ik merk weldegelijk dat het grafisch wat minder wordt op 4k 120. Textures laden ook super traag, maar weet niet of dat ermee te maken heeft. Verder mis ik hdr. Hoop dat de native ps5 versie er snel komt. De xsx ervaring was iig stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
kesj schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:48:
[...]

Ik merk weldegelijk dat het grafisch wat minder wordt op 4k 120. Textures laden ook super traag, maar weet niet of dat ermee te maken heeft. Verder mis ik hdr. Hoop dat de native ps5 versie er snel komt. De xsx ervaring was iig stukken beter.
Apart! Ik merk dit totaal niet (55 inch, anderhalve meter afstand). Vind het echt zoveel beter met 120hz. Hdr zie ik wel, maar geen extreem verschil. Textures laadde bij mij sneller als op de ps4. Maar zal eens checken of dat nu trager is met 120hz,of bedoel je in vergelijking met xsx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Monda schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:31:
[...]

Apart! Ik merk dit totaal niet (55 inch, anderhalve meter afstand). Vind het echt zoveel beter met 120hz. Hdr zie ik wel, maar geen extreem verschil. Textures laadde bij mij sneller als op de ps4. Maar zal eens checken of dat nu trager is met 120hz,of bedoel je in vergelijking met xsx?
Ik zit ook op die afstand met een CX.

Idd is het (voor mijn gevoel) minder dan op xsx. Maar die is volgens mij al native next gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Monda schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:21:
[...]

Ik bedoel het verschil van 4K t.o.v. 1080p, ik zie wel dat het een beetje minder scherp is, maar als ik aan het spelen ben zie ik daar niks meer van.

HDR had ik sowieso al uit staan, dat ziet er niet uit op mijn TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
SD5k schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:20:
[...]

Ik bedoel het verschil van 4K t.o.v. 1080p, ik zie wel dat het een beetje minder scherp is, maar als ik aan het spelen ben zie ik daar niks meer van.

HDR had ik sowieso al uit staan, dat ziet er niet uit op mijn TV.
Ah je hebt geen hdmi 2.1 dan denk? Want ik heb 4k 120hz momenteel (zonder HDR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Monda schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:28:
[...]

Ah je hebt geen hdmi 2.1 dan denk? Want ik heb 4k 120hz momenteel (zonder HDR).
Nee, HDMI 2.0, maar ook met HDMI 2.1 draait je PS5 die game niet op 4K 120fps hoor, de render resolutie is 1080p in dat geval. Met andere woorden jij ziet het verschil dus ook niet. :+

[ Voor 8% gewijzigd door SD5k op 18-06-2021 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
SD5k schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:53:
[...]

Nee, HDMI 2.0, maar ook met HDMI 2.1 draait je PS5 die game niet op 4K 120fps hoor, de render resolutie is 1080p in dat geval. Met andere woorden jij ziet het verschil dus ook niet. :+
Nee klopt sowieso niet 120fps maar wel 120hz. Dat is wel een verschil. De fps schommelt sowieso tussen de 100 en 120 fps.
Ik zag wel serieus verschil met m'n ps4 (not pro). Beeld is op de ps5 veel scherper met dezelfde tv. Hoe zit dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Monda schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:01:
[...]

Nee klopt sowieso niet 120fps maar wel 120hz. Dat is wel een verschil. De fps schommelt sowieso tussen de 100 en 120 fps.
Ik zag wel serieus verschil met m'n ps4 (not pro). Beeld is op de ps5 veel scherper met dezelfde tv. Hoe zit dat dan?
Waarschijnlijk omdat ze gebruik maken van een dynamisch schalende resolutie, en door iets meer overhead tikt de PS5 meestal 4K aan met 60fps.

120hz kon je altijd al inschakelen op je TV, alleen had je daar niks aan omdat dat simpelweg elke frame 2 keer liet zien. Maar ze kunnen natuurlijk niet de game op 120fps laten draaien zonder ergens concessies te doen, in dit geval de resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
SD5k schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:34:
[...]

Waarschijnlijk omdat ze gebruik maken van een dynamisch schalende resolutie, en door iets meer overhead tikt de PS5 meestal 4K aan met 60fps.

120hz kon je altijd al inschakelen op je TV, alleen had je daar niks aan omdat dat simpelweg elke frame 2 keer liet zien. Maar ze kunnen natuurlijk niet de game op 120fps laten draaien zonder ergens concessies te doen, in dit geval de resolutie.
Oke oké. Was wel aanzienlijk scherper. 120hz optie had ik idd natuurlijk al op m'n tv, maar Warzone maakte daar geen gebruik van en draaide gewoon 60hz die verdubbeling nu vind ik het wel waard. De resolutie schijnt nu met 120hz ook dynamisch 4k te zijn las ik. Maar misschien zakt ie dan meer? En is hdr uitgeschakeld ook een concessie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Monda schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:13:
[...]

Oke oké. Was wel aanzienlijk scherper. 120hz optie had ik idd natuurlijk al op m'n tv, maar Warzone maakte daar geen gebruik van en draaide gewoon 60hz die verdubbeling nu vind ik het wel waard. De resolutie schijnt nu met 120hz ook dynamisch 4k te zijn las ik. Maar misschien zakt ie dan meer? En is hdr uitgeschakeld ook een concessie?
Ik was even in de war, bij mij is het beperkt tot 1080p door HDMI 2.0, maar ik kan me alsnog niet voorstellen dat de rendering resolutie veel hoger is wanneer je wel HDMI 2.1 hebt. De output resolutie blijft inderdaad wel 4K, maar de PS5 heeft simpelweg de recources niet om 4K @ 120fps te doen.

Volgens mij heeft HDR niet echt (veel) invloed op de performance, wel op de bandbreedte die je bekabeling aan moet kunnen, dus ik weet ook niet waarom dat moet worden uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFA
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 26-06 21:21

SFA

DannyXP1600 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:20:
Weet er iemand al hoe je Warzone weer ooit eens opgestart kan krijgen na de season 3 update? Het is mij nog niet gelukt.
Ik heb al Call of Duty Warzone en Modern Warfare (die ook niet meer start) helemaal eraf en opnieuw erop gezet. Battle.net opnieuw geïnstalleerd. Citrix van de computer verwijderd. Windows defender firewall voor Call of duty op allow gezet. Windows defender firewall tijdelijk uitgeschakeld. Nieuwste nvidia drivers geïnstalleerd.
Cold War start wel op. Warzone in Battle. Net gaat van Play naar Now Playing, zonder ooit maar eens een laad schermpje te geven en gaat dan weer terug naar Play
Hier ook, blijft hangen op "Playing Now" zonder dat er iets opstart. Al een oplossing gevonden?

ID.4 1ST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:30
SFA schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 19:04:
[...]

Hier ook, blijft hangen op "Playing Now" zonder dat er iets opstart. Al een oplossing gevonden?
Paar posts verder zei ik:
Hij start eindelijk op!
Heb nou als laatste msi kombuster, msi afterburner (die ik alletwee niet op liet starten hoor, dus denk dat er geen services van op de achtergrond draaiden) en Nordvpn gedeinstalleerd, en nu werkt het spel.
Dus één van deze dingen gaf een conflict op de één of andere manier.

Nordvpn later opnieuw geïnstalleerd en geen problemen meer gehad, de overclock programma's nooit meer terug geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:52

Oxigeon

En zo is dat!

CyBeR schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 00:09:
Battlepass lijkt echt veel sneller te gaan nu dan vorig seizoen.
De hele avond gespeeld en eigenlijk voor mijn doen best wel goede potten gehad. Denk gemiddeld een 4 a 5 kills per potje en vaak een top20 notering. Ik ga na de laatste pot naar het menu. En mij BP gaat maat 2.25 levels omhoog. Dit gaat lang duren richting de 100

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Oxigeon schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 00:24:
[...]

De hele avond gespeeld en eigenlijk voor mijn doen best wel goede potten gehad. Denk gemiddeld een 4 a 5 kills per potje en vaak een top20 notering. Ik ga na de laatste pot naar het menu. En mij BP gaat maat 2.25 levels omhoog. Dit gaat lang duren richting de 100
Ik zit met nagenoeg alleen maar rebirth al op level 15, daar deed ik vorige seizoen naar mijn gevoel veel langer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

CyBeR schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 01:30:
[...]

Ik zit met nagenoeg alleen maar rebirth al op level 15, daar deed ik vorige seizoen naar mijn gevoel veel langer over.
Moet zeggen dat het voorheen sneller leek te gaan. Lijkt wel of 2x xp uit staat in de normale BR. Vanavond maar eens effe rebirth proberen dan. Multiplayer zelf heb ik eraf gegooit ivm hoeveelheid GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 26-06 20:47
Hahaha die M82… hele lobby loopt alweer met die dingen rond

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 00:24:
[...]

Battle pass is puur speeltijd, heeft niks met XP te maken.

Heb ook het gevoel dat die sneller gaat dan anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 26-06 20:47
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 12:38:
[...]

Battle pass is puur speeltijd, heeft niks met XP te maken.

Heb ook het gevoel dat die sneller gaat dan anders
Ik haal hem altijd ez 100 best snel.. heb gister en vandaag behoorlijk gespeeld en zit pas op 14 ofzo.. vind ik niet heel snel :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Korkss schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 12:17:
Hahaha die M82… hele lobby loopt alweer met die dingen rond
Gelukkig wordt die op korte termijn generfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe gulag?
Vind hem persoonlijk echt kut, bevorderd het Campen alleen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-06 13:29
Kan iemand eens checken wat de size is van COD MW en BO op de PS5?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D0YmO-bjUYJjhXoj05DvL2XUFSc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5o26qyOEj8B3z61s6MdCN0iU.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb COD MW op disk, COD BO CW digitaal en WZ. Speel alleen online, dus geen SP geïnstalleerd. Kan me niet voorstellen dat het samen 428GB is.

Heb een tijd last gehad dat de bij het opstarten telkens 11GB werd gedownload. Misschien dat die files er nog steeds staan?

Laat maar, heb alles er vanaf geknikkerd en download wel alles opnieuw.

[ Voor 6% gewijzigd door kw_nl op 19-06-2021 21:05 ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:34:
Ik was juist weer heel blij dat die verdieping eruit was en je niet meer in het donker hoeft te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik vind hem persoonlijk wat te groot, al een paar keer gehad dat het echt zoeken naar m’n tegenstander was, om vervolgens beide naar de vlag te rushen. Ben wel blij dat het meer symmetrisch is, dat voelt wel wat eerlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridge_B
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23-06-2021
Zijn er meer die na de laatste update niet meer kunnen spelen? (X-Box).
Ik kom wel in de lobby en in een team. Maar daarna sluit het spel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Iemand anders nog het probleem van Dev error 5573?

Iedere keer als ik plunder begin te spelen en de eerste lootbox openmaak: crash, dev error 5573

Ik heb het ook in andere gamemodes, alleen dan is het niet gelijk bij de eerste box, maar ergens midden in het spel.

Ik heb alles al geprobeerd, wat aangedragen wordt als oplossing:
* Nieuwste videokaart drivers geinstalleerd
* de resolutie verandert
* de shaders opnieuw geinstalleerd
* het spel scannen en repareren, zelfs het hele spel opnieuw geinstalleerd
* andere skins
* ander horloge, enz...

weet iemand nog meer een oplossing hiervoor?

ik speel op een i7 4770 met een vega 56

[ Voor 25% gewijzigd door DeArmeStudent op 20-06-2021 15:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SD5k schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:10:
[...]

Ik vind hem persoonlijk wat te groot, al een paar keer gehad dat het echt zoeken naar m’n tegenstander was, om vervolgens beide naar de vlag te rushen. Ben wel blij dat het meer symmetrisch is, dat voelt wel wat eerlijker.
Ja dat gevoel heb ik ook.
Ook qua geluid is het dramatisch, hoor keer op keer wachtende boven mij super hard die me afleiden.

Ook kan je hier veel beter coms geven als je tegenstander een maat heeft, wat ik echt niet eerlijk vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeArmeStudent
@Chelseamarre123 Ik zie juist al die twitchstreamers geen enkele probleem hebben met deze nieuwe gulag:

Ze richten vanaf het begin helemaal naar de overkant, schieten 5 kogels af en komen als overwinnaar uit de gulag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pure bagger. Enige wat je hoort zijn de voetstappen boven je, je tegenstander hoor je amper tot niet. Daarnaast heeft het hebben van een spectator nog nooit zo'n groot voordeel gehad waardoor goede teams veel sneller gestraft worden dan slechte teams.

De gulag heeft aardig wat RNG juist zodat slechte spelers een grotere kans maken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeArmeStudent
Even een vraagje tussendoor:

Als ik zelf warzone speel, dan weet ik aardig te winnen in solo's, omdat ik dan de vijand goed kan horen lopen.

Maar in quads zijn mijn teammates meestal weg voordat ik kan knipperen met mijn ogen...ze gaan een keertje dood, verliezen de gulag en verlaten de game.

Mijn vraag is: hoe weten die streamers precies waar alle tegenstanders in quads zijn?

Regelmatig zie ik streamers solo's tegen quads spelen en dan halen ze 25+ killes, omdat ze ook zonder uav precies weten waar de andere spelers zitten...

Nu weet ik wel dat ik op oude hardware game, met een i7 en een vega 56...en ik geen 200 FPS haal...maar ik heb glasvezel en een goede ping en vroeger was ik best goed in first person shooters...(leeftijd en oude reflexen misschien?)

Maar altijd precies weten waar de vijand zich schuilhoudt, zoals menig streamer doet, dat kan ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley02
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-06 09:24
DeArmeStudent schreef op zondag 20 juni 2021 @ 17:35:
Even een vraagje tussendoor:

Als ik zelf warzone speel, dan weet ik aardig te winnen in solo's, omdat ik dan de vijand goed kan horen lopen.

Maar in quads zijn mijn teammates meestal weg voordat ik kan knipperen met mijn ogen...ze gaan een keertje dood, verliezen de gulag en verlaten de game.

Mijn vraag is: hoe weten die streamers precies waar alle tegenstanders in quads zijn?

Regelmatig zie ik streamers solo's tegen quads spelen en dan halen ze 25+ killes, omdat ze ook zonder uav precies weten waar de andere spelers zitten...

Nu weet ik wel dat ik op oude hardware game, met een i7 en een vega 56...en ik geen 200 FPS haal...maar ik heb glasvezel en een goede ping en vroeger was ik best goed in first person shooters...(leeftijd en oude reflexen misschien?)

Maar altijd precies weten waar de vijand zich schuilhoudt, zoals menig streamer doet, dat kan ik niet.
Als je het spel 8 tot 12 uur per dag speelt dan zul je veel voorspelbaarheid tegenkomen, en veel meer raak schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wiley02 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 17:46:
[...]

Als je het spel 8 tot 12 uur per dag speelt dan zul je veel voorspelbaarheid tegenkomen, en veel meer raak schieten.
Meestal zitten mensen ook op dezelfde plekken. Neem een klein gebouw van 2 verdiepingen. 9 van de 10x zitten mensen op de bovenste verdieping en dan op 2 bepaalde plekken. Zit je beneden met uitzicht op de trap maak je veel meer kans dan boven in een hoekje zitten. Dit nog los van de hoeken controleren en gewoon snel genoeg zijn tegenover iemand die niet beweegt of langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:28
Tsurany schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:23:
[...]

Pure bagger. Enige wat je hoort zijn de voetstappen boven je, je tegenstander hoor je amper tot niet. Daarnaast heeft het hebben van een spectator nog nooit zo'n groot voordeel gehad waardoor goede teams veel sneller gestraft worden dan slechte teams.

De gulag heeft aardig wat RNG juist zodat slechte spelers een grotere kans maken.
Inderdaad doe mij maar de vorige gulag, sowieso moeten ze dat spectaten van je teammaten eruit halen te groot voordeel.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
DeArmeStudent schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:36:
Iemand anders nog het probleem van Dev error 5573?

Iedere keer als ik plunder begin te spelen en de eerste lootbox openmaak: crash, dev error 5573

Ik heb het ook in andere gamemodes, alleen dan is het niet gelijk bij de eerste box, maar ergens midden in het spel.

Ik heb alles al geprobeerd, wat aangedragen wordt als oplossing:
* Nieuwste videokaart drivers geinstalleerd
* de resolutie verandert
* de shaders opnieuw geinstalleerd
* het spel scannen en repareren, zelfs het hele spel opnieuw geinstalleerd
* andere skins
* ander horloge, enz...

weet iemand nog meer een oplossing hiervoor?

ik speel op een i7 4770 met een vega 56
Ja had ik op mijn Xbox series X ook.
Ik heb een MW skin geselecteerd, sinds dien niet meer gehad.
Ook in Plunder trouwens, weet niet hoe het in BR is, dat speel ik eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-06 17:39

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Ik heb dit ook gehad. Steeds als ik een killstreak/specialist bonus op wilde pakken (use key) hing de game voor 20 seconden waarna de DEV error verscheen.

Ik moest echt alles even anders instellen, dus andere operator, callsigns en de wapens in de loadout even omwissellen en weer terug en ik heb zelfs de COD mapjes in mn documents folder weggegooid :)

5573 heeft waarschijnlijk betrekking tot iets in je profiel..
ik had ook nog een andere generieke DirectX error zonder DEV code. Deze werd veroorzaakt door de discord overlay net na de update van de game voor S4.

[ Voor 52% gewijzigd door JoSchaap op 21-06-2021 09:57 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:06

Damian

Insane Obtrusion

De nieuwe gulag is bagger :P Hoor de speler niet meer en alleen maar de lui boven je :(

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-06 23:06
Damian schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:02:
De nieuwe gulag is bagger :P Hoor de speler niet meer en alleen maar de lui boven je :(
Ik vind 'm wel cool eigenlijk. Hou er wel van dat er veel cover is op borsthoogte. Negen van de tien keer is het een gevecht in spawn-tot-spawn achter dat stukje MDF aan de linker/rechter kant van waar je begint. Dat headshotten ligt me goed dus heb niks te klagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 21:57
Ik vind die inslag van die bom? Redelijk irritant. Continue het idee dat er een raket naast me inslaat

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

steefje schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:58:
Ik vind die inslag van die bom? Redelijk irritant. Continue het idee dat er een raket naast me inslaat
Hier hetzelfde. Die radars wat je vind liggen die willekeurig op de map? Of zit hier ook iets speciaals achter? Is toch niet waar die satellieten neer komen toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Die radar doosjes zijn een soort recon, als je ze doet komt er een halve minuut later een satelliet ("bom") neer een klein stukje verderop. Daarin vind je dan een HARP (langdurige AUAV), loadout drop marker of (als ze ze weer terug stoppen) armoured truck marker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:11
Ik heb de nodige games gespeeld en er zelfs actief naar gezocht waar ze zouden kunnen spawnen, maar ik heb nog geen enkele radar kunnen vinden of zelfs maar een neerstortende satelliet kunnen spotten (los van die standaard crash locaties)... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ze spawnen afaik op een paar plekken maar willekeurig. Net als chests zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:28
Ik vind de nieuwe Gulag op zich wel ok. Vond het campen bij de vorige erger met die verdieping en andere sneaky plekjes waar je kon zitten. Het helpen van teammates was bij de vorige toch ook heel makkelijk? Denk dat dat niet slechter geworden is.

De MG82 gaat wel een dingetje worden denk ik. Hoewel ik normaal nooit een LMG in mijn loadout heb, ben ik m wel een beetje aan t levellen. Gisteravond de C58 unlocked. Ben ik wel gecharmeerd van en omdat ie dropped als ground loot kon ik er al meteen wat attachments op gooien. Damage en stabiliteit zijn erg goed al is de rate of fire laag. Nu er niet een overduidelijke meta is, ga ik die gewoon lekker gebruiken in mijn main loadout.

Ik heb al een paar keer zo'n satteliet ding geactiveerd bij Lumber Yard. Spawned naar best regelmatig heb ik t idee. Wel fijn hoor... gister ook... droppen als team bij dat ding, even overnemen, satteliet drop en snel erheen.... ah loadout marker. Hop iedereen na een minuutje al de loadout... goed waar was dat andere team ook alweer? :)

Gister ook een keer een rode deur gevonden. Waren met 3... eerste komt ergens in een bunker terecht met een berg loot. Ik wil ook! Nou ik kwam dus op een heel andere plek op de map terecht en nummer 3 van ons team weer ergens anders. Iedereen krijgt wel zijn eigen bunker om te looten maar je zit wel meteen helemaal over de map verspreid. Loot is wel nice hoor met AUAV's, super gas masks e.d.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:33
JohnnyV76 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:00:

De MG82 gaat wel een dingetje worden denk ik. Hoewel ik normaal nooit een LMG in mijn loadout heb, ben ik m wel een beetje aan t levellen. Gisteravond de C58 unlocked. Ben ik wel gecharmeerd van en omdat ie dropped als ground loot kon ik er al meteen wat attachments op gooien. Damage en stabiliteit zijn erg goed al is de rate of fire laag. Nu er niet een overduidelijke meta is, ga ik die gewoon lekker gebruiken in mijn main loadout.
MG82 is veel en veel te sterk en bovendien heeft die een veel te makkelijk te controleren recoil (of bijna geen). De CR-56 Amax heeft altijd een vrij vervelende recoil gehad.

Bij de MG82 is de balans weer ver te zoeken. Ik snap ook echt niet of Raven dit nou bewust doet of dat ze gewoon ons aan het trollen zijn? Ze hebben daar toch ook interne data beschikbaar over bijv. de TTK en headshot-multiplier etc. :'(

Kijk eens naar deze eerste 25 seconden (en wellicht de rest van het filmpje):

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:28
doen ze bewust kunnen ze weer skins verkopen.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jeroenvde89 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:09:
[...]

MG82 is veel en veel te sterk en bovendien heeft die een veel te makkelijk te controleren recoil (of bijna geen). De CR-56 Amax heeft altijd een vrij vervelende recoil gehad.

Bij de MG82 is de balans weer ver te zoeken. Ik snap ook echt niet of Raven dit nou bewust doet of dat ze gewoon ons aan het trollen zijn? Ze hebben daar toch ook interne data beschikbaar over bijv. de TTK en headshot-multiplier etc. :'(

Kijk eens naar deze eerste 25 seconden (en wellicht de rest van het filmpje):

[YouTube: This OP MG82 is Replacing The AMAX! (Cold War Warzone)]
  1. Release te sterk wapen.
  2. Veel spelers kopen battlepass en tier skips om het wapen zo snel mogelijk te krijgen
  3. Spelers kopen blueprints om goede attachments zo snel mogelijk te krijgen
  4. Negeer kritiek van spelers over wapen balans lang genoeg om geld te verdienen
  5. Nerf wapen na een bepaalde tijd wetende dat spelers toch wel terug komen
De nail gun is nog veel erger maar omdat die achter een challenge zit spelen nog niet genoeg mensen er mee.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 21-06-2021 14:33 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-06 10:26
Tsurany schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:32:
[...]
  2. Veel spelers kopen battlepass en tier skips om het wapen zo snel mogelijk te krijgen
  4. Negeer kritiek van spelers over wapen balans lang genoeg om geld te verdienen
De nail gun is nog veel erger maar omdat die achter een challenge zit spelen nog niet genoeg mensen er mee.
Dit is de tactiek die ze bewust toepassen idd. Elk seizoen weer... als het een "foutje" was geweest dan kunnen ze dat binnen 48 uur echt wel aanpassen.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds dit weekend ook met de nieuwe lmg aan het spelen. Is echt super sterk weer, lijkt wel een m13, Amax, pkm gecombineerd.

Ook super easy om mensen mee uit voertuigen te schieten.
Enig nadeel is de Ammo, je zit meteen zonder als je je tegenstanders niet kan looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Tsurany schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:32:
[...]
De nailgun kun je ook kopen voor een tientje, die is nog erger imo, want die challenge is ook bijna onmogelijk te unlocken wanneer je CW niet bezit. Dit lijken mij inderdaad bewuste keuzes van Activision, beetje jammer want qua balans en andere updates waren ze goed bezig de laatste tijd.

[ Voor 11% gewijzigd door SD5k op 21-06-2021 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-06 16:49
Is die nailgun zo goed dan? Ik ben gister echt keihard afgemaakt de hele tijd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Jeroenvde89 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:09:
[...]

De CR-56 Amax heeft altijd een vrij vervelende recoil gehad.
Ik had het over de C58 he :) De nieuwe AR.
Geen twijfel inderdaad dat ze dit met opzet doen om geld in het laatje te krijgen. Aan de ene kant ook helemaal prima hoor. Ik speel het vaak en kan elk season de battlepass kopen van de 3K CP die ik bij een speciale versie van het spel (MW) kreeg. Heb nu zelfs na de laatste battlepass gekocht te hebben nu ruim 4k CP over. Als ze zo dus genoeg geld binnen krijgen om door te ontwikkelen en het verder gratis te houden vind ik het best. Ik zoek liever naar een wapen wat goed is maar niet meta en uiteindelijk komt het er toch op neer wat je zelf prettig vindt en waar je goed mee wordt door er vaak mee te spelen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
CHKYBSTRD schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:36:
[...]

Dit is de tactiek die ze bewust toepassen idd. Elk seizoen weer... als het een "foutje" was geweest dan kunnen ze dat binnen 48 uur echt wel aanpassen.
De Bertha was binnen 24 uur weg. De MG82 zit er nog steeds in terwijl ze dat ook prima weten. Sowieso een bewuste keuze dus. Verder moet je de battlepass hebben om het ding te unlocken, wat natuurlijk ook een bewuste keuze is. Dus ja, betalen of achterlopen op andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:33
PilatuS schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:30:
[...]

De Bertha was binnen 24 uur weg. De MG82 zit er nog steeds in terwijl ze dat ook prima weten. Sowieso een bewuste keuze dus. Verder moet je de battlepass hebben om het ding te unlocken, wat natuurlijk ook een bewuste keuze is. Dus ja, betalen of achterlopen op andere spelers.
Tja, dit geldt natuurlijk niet alleen voor COD: Warzone, maar ook voor andere spellen. Maar ik irriteer mij er wel mateloos aan, dat ze zoveel geld verdienen en zo weinig 'goed' doen (geen anti-cheat, geen FOV-slider op console etc. etc.). Maar ik blijf het wel spelen, dus ergens doen ze wel iets goed ;)

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-06 10:26
Jeroenvde89 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:33:
[...]

Tja, dit geldt natuurlijk niet alleen voor COD: Warzone, maar ook voor andere spellen. Maar ik irriteer mij er wel mateloos aan, dat ze zoveel geld verdienen en zo weinig 'goed' doen (geen anti-cheat, geen FOV-slider op console etc. etc.). Maar ik blijf het wel spelen, dus ergens doen ze wel iets goed ;)
Tot oktober en dan gaan we volle bak BF zoals ik na de eerste modern warfare ook al deed. History repeats itself!

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Jeroenvde89 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:33:
[...]

Dat mensen die betalen een voordeel hebben is opzich niet eens iets mis mee. Alleen zoals hun het iedere keer doen gaat nergens over. Je kan er ook open en eerlijk over zijn in plaats van hoe hun het iedere keer doen. Maar goed, voorlopig heb ik nog geen cent uitgegeven en hou ik ook graag zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Als ik het goed begrepen heb wordt deze generfd binnen korte termijn. Heb deze gun een paar keer gevonden in een game. Dit ding schiet inderdaad als een malle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beavbusi schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:22:
Is die nailgun zo goed dan? Ik ben gister echt keihard afgemaakt de hele tijd. :(
Lagere TTK dan elk andere SMG met een vrij goede range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Oxigeon schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:57:
Als ik het goed begrepen heb wordt deze generfd binnen korte termijn. Heb deze gun een paar keer gevonden in een game. Dit ding schiet inderdaad als een malle.
Tuurlijk krijgt ie een nerf. Alleen eerst stoppen ze het er bewust in waarbij het alleen te unlocken is door te betalen. Dan laten ze het er ook een tijd in zitten om zoveel mogelijk geld te verdienen. Zodra iedereen heeft betaald komt na een tijd de nerf. Ze hadden het ding er ook na 24 uur uit kunnen halen zoals de Bertha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeArmeStudent
Om even terug te komen op de Dev error 5573 die ik iedere keer kreeg:

Ik heb de grafische intellingen veranderd. Vooral de Streaming quality (wat dat ook doet) op low gezet, en langszaamaan de verschillende instellingen weer opgevoerd en inmiddels lijkt deze error zich niet meer voor te doen.

Wel had ik iedere keer heb probleem dat het spel zelf mijn resolutie aanpastte van 1920x1080 naar een hele lage resolutie.

Ook dat is nu verleden tijd. Het lijkt dus dat het ergens een fout zat bij de grafische instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

meer mensen last van LAG op het begin van een warzone potje?
Mega irritant dat je vaak de 1e paar minuten soms alle kanten op stuitert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:04
donvalentino schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:04:
meer mensen last van LAG op het begin van een warzone potje?
Mega irritant dat je vaak de 1e paar minuten soms alle kanten op stuitert.
Hier ook erg vaak ja, precies aan het begin ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steelodude
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 09:59
Ik kwam deze video tegen van HDTVTest (nov 2020!).
Op de PS5 is de HDMI 2.1 bandbreedte gecapped op 32Gbps. Dit betekend dat zolang Sony hier geen fix voor geeft, je op een PS5 Warzone ook niet kan spelen in 4K/120Hz i.c.m. 4:4:4 HDR. Op de XSX is de bandbreedte 40Gbps, waardoor 4k/120Hz i.c.m. 4:4:4 HDR wel mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-06 14:52
Welke wapens gebruiken jullie nu veel sinds seizoen 4?

Ik vertik het om met de MG82 en de Nail Gun te spelen, hopelijk worden die snel generfd.
Voor mij zijn de FARA, XM4, KAR en MAC-10 momenteel favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

-En4Cer- schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:00:
Welke wapens gebruiken jullie nu veel sinds seizoen 4?

Ik vertik het om met de MG82 en de Nail Gun te spelen, hopelijk worden die snel generfd.
Voor mij zijn de FARA, XM4, KAR en MAC-10 momenteel favoriet.
De wapens die je al noemt plus Swiss, LC10 en Milano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

FFAR en MAC-10 meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Laatst online: 26-06 18:38
Ik heb bij elke update een hoger ingame ping, was het eerst 30-40ms, bij de volgende update 40-50 zit ik nu standaard op 70-80ms. Dit houdt voor mij in dat ik eigenlijk niemand meer dood krijg en de tegenstander maar in de muur hoeft te schieten en ik ben dood (je zit dan in de muur een rood kruis verschijnen terwijl ik daar niet eens in de buurt ben. Meestal 2 meter of meer naast mij.

de keren dat ik een lagere ping heb, 30-40ms heb ik een packet loss van 12%.

Mijn verbinding is goed, 10ms naar google.nl en op dslreports.com is alles A+.
Dus mijn verbinding zelf is prima, mochten er ideeën zijn om dit op te lossen, hoor ik ze graag,

Ik wordt er namelijk beu van dat ik eerst dood neerval en een seconde later iemand schietend de hoek om kom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
akatar schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 23:38:
Ik heb bij elke update een hoger ingame ping, was het eerst 30-40ms, bij de volgende update 40-50 zit ik nu standaard op 70-80ms.
Ik wordt er namelijk beu van dat ik eerst dood neerval en een seconde later iemand schietend de hoek om kom.
Het lijkt me sterk dat het verloop van je ping per update zo is gegaan. Je ping naar de server wordt volgens mij per potje bepaalt. Op rustige momenten zul je eerder in een lobby terecht komen met hogere ping en dan kun je wel wat last hebben van lag. Bovendien, als je een ping hebt van 70-80 dan is dat 70 a 80 duizendste van een seconde. Dan zou het raar zijn als je dood neer valt en een volle seconde later pas iemand ziet schieten.
Een ping naar google.nl zegt ook niet alles natuurlijk. Ik betwijfel of het aan de warzone updates ligt.

Ik vermoed toch eerder iets met jouw computer. Wellicht spyware of iets dergelijks of je systeem dat te warm wordt en je cpu/gpu gaat throttlen. Soms voelt hardware lag aan als netwerk lag.

Het aantal cheaters dat je tegenkomt wordt ook wel erg vervelend zeg. Gister ook een potje met z'n 4en en we kwamen redelijk ver tot we ineens 1 voor 1 achter elkaar uit de onmogelijkste hoeken werden gesniped. Even spectaten dan maar. Zie je die gast gewoon in de lucht schieten zonder t target te zien en kills maken. De laatste paar nog even uit de losse pols ge-headshot en hij had gewonnen met 33 kills.

Dit was de boosdoener: https://cod.tracker.gg/wa...bullan%232329937/overview
Geen twijfel over. Hopelijk wordt ie snel gebanned al begint ie dan gewoon weer een nieuw account. Nog steeds onbegrijpelijk dat ze niet een beetje anti-cheat ingebouwd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrie42
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 24-06-2021
Jo mensen,

Toevallig enig idee wanneer rebirth duos er weer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkloeth
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-06 06:58
akatar schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 23:38:
Ik heb bij elke update een hoger ingame ping, was het eerst 30-40ms, bij de volgende update 40-50 zit ik nu standaard op 70-80ms. Dit houdt voor mij in dat ik eigenlijk niemand meer dood krijg en de tegenstander maar in de muur hoeft te schieten en ik ben dood (je zit dan in de muur een rood kruis verschijnen terwijl ik daar niet eens in de buurt ben. Meestal 2 meter of meer naast mij.

de keren dat ik een lagere ping heb, 30-40ms heb ik een packet loss van 12%.

Mijn verbinding is goed, 10ms naar google.nl en op dslreports.com is alles A+.
Dus mijn verbinding zelf is prima, mochten er ideeën zijn om dit op te lossen, hoor ik ze graag,

nat type gecontroleerd?

vrgr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-06 23:06
Ik ben sinds de laatste patch die de Cold War barrels heeft gebuffed de Stoner gaan gebruiken. Net als de FARA heeft die nu geen recoil met de Task Force barrel en nog één andere recoil att naar keuze. Iets logger, maar wel flink lagere TTK dan de FARA.

M'n nieuwe secondary is de Milano die het verrassend goed doet op short tot medium range. Lage TTK maar tevens ook lage ROF, dus vrij high risk/high reward... mis één schot en je TTK knalt omhoog. Een beetje de Oden van de SMG's, want de kogels die je raakt doen echt wel pijn. Erg leuk om mee te spelen!

[ Voor 7% gewijzigd door yinx84 op 24-06-2021 16:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akatar
  • Laatst online: 26-06 18:38
JohnnyV76 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 08:01:
[...]

[...]

Het lijkt me sterk dat het verloop van je ping per update zo is gegaan. Je ping naar de server wordt volgens mij per potje bepaalt. Op rustige momenten zul je eerder in een lobby terecht komen met hogere ping en dan kun je wel wat last hebben van lag. Bovendien, als je een ping hebt van 70-80 dan is dat 70 a 80 duizendste van een seconde. Dan zou het raar zijn als je dood neer valt en een volle seconde later pas iemand ziet schieten.
Een ping naar google.nl zegt ook niet alles natuurlijk. Ik betwijfel of het aan de warzone updates ligt.

Ik vermoed toch eerder iets met jouw computer. Wellicht spyware of iets dergelijks of je systeem dat te warm wordt en je cpu/gpu gaat throttlen. Soms voelt hardware lag aan als netwerk lag.

Het aantal cheaters dat je tegenkomt wordt ook wel erg vervelend zeg. Gister ook een potje met z'n 4en en we kwamen redelijk ver tot we ineens 1 voor 1 achter elkaar uit de onmogelijkste hoeken werden gesniped. Even spectaten dan maar. Zie je die gast gewoon in de lucht schieten zonder t target te zien en kills maken. De laatste paar nog even uit de losse pols ge-headshot en hij had gewonnen met 33 kills.

Dit was de boosdoener: https://cod.tracker.gg/wa...bullan%232329937/overview
Geen twijfel over. Hopelijk wordt ie snel gebanned al begint ie dan gewoon weer een nieuw account. Nog steeds onbegrijpelijk dat ze niet een beetje anti-cheat ingebouwd hebben.
Het zegt mij zover iets dat mijn verbinding goed is, hoe xs4all de routering naar de warzone servers verder laat lopen weet ik natuurlijk niet.

Wat betreft mallware etc, ik speel op een ps5 en de nat is open (volgens de ps5)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-06 14:52
Barrie42 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:06:
Jo mensen,

Toevallig enig idee wanneer rebirth duos er weer is?
Is net weer terug, kun je vanaf nu spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-06 00:41
Afgelopen week wel een paar lekkere games gehad, iemand hier ooit eerder gehad dat je een game won met 0 damage taken? Vond het wel grappig, viel me niet eens op tijdens 't potje, had niet eens een sniper oid..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kOAr3MLGvP9w8r8dN2pv_-8lVnU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8WohNKmYdx7AXheiL44mUP5G.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 25-06 14:58
k1NG schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:19:
Afgelopen week wel een paar lekkere games gehad, iemand hier ooit eerder gehad dat je een game won met 0 damage taken? Vond het wel grappig, viel me niet eens op tijdens 't potje, had niet eens een sniper oid..

[Afbeelding]
Wauw, wat was dat voor leipe drone lobby hahaha

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFA
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 26-06 21:21

SFA

DannyXP1600 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 19:24:
[...]

Paar posts verder zei ik:
Hij start eindelijk op!
Heb nou als laatste msi kombuster, msi afterburner (die ik alletwee niet op liet starten hoor, dus denk dat er geen services van op de achtergrond draaiden) en Nordvpn gedeinstalleerd, en nu werkt het spel.
Dus één van deze dingen gaf een conflict op de één of andere manier.

Nordvpn later opnieuw geïnstalleerd en geen problemen meer gehad, de overclock programma's nooit meer terug geïnstalleerd.
Hmm oké ik heb al die programma's niet, dus gaat helaas voor mij niet werken.

ID.4 1ST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

die overclockprogramma's zijn prima, maar warzone wordt heel crashy van RTSS (Wat bij afterburner zit). Als je die uitzet voor warzone heb je ws geen gezeur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
k1NG schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:19:

[Afbeelding]
Winnen met 0 damage taken heb ik regelmatig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fs0oX8GH0z9-VdGzdLeBWjNFYOM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8OvxalT4X3Ns2k2VH9mwhVO2.jpg?f=user_large

Hier ook zonder met een sniper te spelen, maar wel met confrontatie zoveel mogelijk proberen te voorkomen. Mijn K/D is maar 0.92 en close range verlies ik het meestal. Dus dan maar zoveel mogelijk afstand houden om toch te kunnen winnen. Op die manier komt winnen met 0 damage taken regelmatig voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:49

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Hebben jullie ook zon slechte fps sinds season 4 en vooral na de patch van vandaag..... (pc user)

[ Voor 5% gewijzigd door BruceLee op 26-06-2021 19:35 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
BruceLee schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:32:
Hebben jullie ook zon slechte fps sinds season 4 en vooral na de patch van vandaag..... (pc user)
Er zijn bij mij 2 dingen aan de hand op de PC. Sinds S4 heb ik last van korte framedrops. De CPU gaat even kort naar 100% gebruik op alle core's en de framerate daalt dan van 60 naar 25fps. Dit is na enkele seconden weer over en de boel draait weer netjes op 60fps. Dit komt bij mij zo'n 4x per potje voor.

Wat ik altijd al heb, dus los van S4, is na een langere tijd drops van 60fps constant naar 50fps constant of nog ietjes lager. Dit komt bij mij eigenlijk alleen voor als het spel een tijd open staat. Ik speel soms 2 potjes en laat het spel dan op de achtergrond draaien op 15fps. Dan na 20 minuten weer eens een potje spelen. Laat ik het spel op deze manier een paar uur open staan dan komt er een potje dat de fps 20% lager ligt. Sluit ik het spel en laad ik het opnieuw, is het weer tijdelijk opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 25-06 14:58
BruceLee schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:32:
Eigenlijk al sinds het laatste seizoen van jaar 1. Sinds jaar 2 (Cold War integratie) draait het steeds slechter en slechter.

Maar goed, ik moest dan ook zo nodig een 30** series hebben... op die videokaarten draait Warzone erg slecht.

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 26-06 09:46
@k1NG @PilatuS Waar je die stats zo vinden?
Pagina: 1 ... 17 ... 34 Laatste