SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat ze de community in het harnas jagen maakt ze ook geen zak uit want iedereen blijft toch wel spelen dus het geld blijft voorlopig wel binnenstromen daaro, helaasTsurany schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 13:11:
[...]
De community zal niet happy zijn maar dit is volledig afgedekt in de voorwaarden waar je mee akkoord gaat. Zolang die voorwaarden niet in strijd zijn met lokale wetgeving kan Activision doen wat ze willen en hoeft legal echt niet in te grijpen. Het is vooral de vraag of ze de community tegen zich in het harnas willen jagen en of dat op lange termijn wel of geen goed idee is.
Maar achter dit hele spel zit geen lange termijn visie dus verwacht niet te veel

Hahah, dat inderdaad... ook ik was, in de 'DMR-zone tijden' he-le-maal klaar met dit spel. Gezworen het spel nooit meer aan te raken...Brubs schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 13:21:
[...]
Dat ze de community in het harnas jagen maakt ze ook geen zak uit want iedereen blijft toch wel spelen dus het geld blijft voorlopig wel binnenstromen daaro, helaas
01010000 01100101 01110000 01100101
Ik heb het volgensmij al in mijn post verteld maar de skin is nog steeds niet goed zichtbaar. In de meeste hoekjes van de meeste gebouwen kun je Rose nog steeds niet vinden en wordt je 9/10 keer gewoon gepwnd omdat je te laat reageerd.Generaal Pep schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:36:
[...]
Wat vind jij nu nog OP aan deze skin, nadat ze veel beter zichtbaar is geworden met de verbeterde belichting?
Dat kan ik nu niet uit je reactie halen.
Het argument dat de skin 'veel beter zichtbaar is geworden' is dan ook gewoon niet waar. Wellicht dat de skin goed zichtbaar is als je je helderheid op standje Chernobyl zet en niets anders dan licht wilt zien, op standaard settings + nVidia filters is de skin gewoon niet verbeterd.
Dat zijn ik en alle andere mensen waarmee ik speel niet met je eens. Maar goed, fair enough. Je mag vinden dat ze niet 'veel beter zichtbaar is geworden'.BBTM schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 13:56:
[...]
Het argument dat de skin 'veel beter zichtbaar is geworden' is dan ook gewoon niet waar.
nVidia filters zou ik je niet willen aanraden. Maanden geleden één potje geprobeerd... je hebt er alleen maar nadelen aan, naar onze bevindingen.
01010000 01100101 01110000 01100101
Waar het mij echter wel steekt, is dat de gulag vol met donkere hoekjes zit maar geen enkel bosje. Daar is die Roze-skin wél overpowered. Op mijn PS4 zie ik die skin gewoon 3 van de 10x niet en verlies ik dus van een geest.
Oplossing: gebruik wat meer van de Gunfight maps als gulag en wissel ze af. Dan eentje buiten met wat bosjes (Pine / Hill), en dan weer eentje met donkere hoekjes (Cargo / Gulag Showers), etc.
Agreed to disagree, dat is ook prima toch? nVidia filters hebben naar mijn mening alleen maar voordelen, je ziet mensen veel en veel sneller (behalve de Rose skin natuurlijk..) Nadelen tot op heden nog niet gevonden en gebruik het nu al een tijd.Generaal Pep schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 14:05:
[...]
Dat zijn ik en alle andere mensen waarmee ik speel niet met je eens. Maar goed, fair enough. Je mag vinden dat ze niet 'veel beter zichtbaar is geworden'.![]()
nVidia filters zou ik je niet willen aanraden. Maanden geleden één potje geprobeerd... je hebt er alleen maar nadelen aan, naar onze bevindingen.
De gulag is ook zwaar kut inderdaad, niet alleen de Rose skin is daar overpowered maar als je de kant van de auto en muur hebt (vgm rechterkant van de Gulag) ben je ook zwaar in het voordeel van de andere kant.marcanti schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:08:
Tsja, ik ben er een beetje gekleurd in (pun intended). Ik heb de Roze-skin niet unlocked, maar de ghillie suit wel. Die ghillie gebruik ik dan ook steevast, en ik schroom niet om af en toe mezelf in een bosje te verstoppen. En waar ik me in bosjes verstop, doen Roze skins doen dat in donkere hoekjes. Tot dusver vind ik het niet heel ongebalanceerd.
Waar het mij echter wel steekt, is dat de gulag vol met donkere hoekjes zit maar geen enkel bosje. Daar is die Roze-skin wél overpowered. Op mijn PS4 zie ik die skin gewoon 3 van de 10x niet en verlies ik dus van een geest.
Oplossing: gebruik wat meer van de Gunfight maps als gulag en wissel ze af. Dan eentje buiten met wat bosjes (Pine / Hill), en dan weer eentje met donkere hoekjes (Cargo / Gulag Showers), etc.
[ Voor 44% gewijzigd door BBTM op 02-06-2021 16:44 ]
Het heeft weinig meer met een mening te maken. Kijk eens naar de tientallen video's op Reddit van een Roze speler die volledig opgaat in een donkere achtergrond. Soms moet je de video meerdere keren afspelen voordat je die speler kan zien.Generaal Pep schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 14:05:
[...]
Dat zijn ik en alle andere mensen waarmee ik speel niet met je eens. Maar goed, fair enough. Je mag vinden dat ze niet 'veel beter zichtbaar is geworden'.![]()
De enige mensen die tevreden zijn met de Roze skin zijn Roze spelers zelf.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 5% gewijzigd door kesj op 03-06-2021 00:06 ]
Nadelen zijn dat je FPS drops krijgt of je game freezes/stutters etc. Dat heb ik namelijk wanneer ik die nVidia filters aanzet en vrienden van mij ook.BBTM schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:41:
[...]
Agreed to disagree, dat is ook prima toch? nVidia filters hebben naar mijn mening alleen maar voordelen, je ziet mensen veel en veel sneller (behalve de Rose skin natuurlijk..) Nadelen tot op heden nog niet gevonden en gebruik het nu al een tijd.
Ik speel alleen nog veel power grab en merk wel dat er veel minder games van beschikbaar zijn, omdat het wachten op een game soms best lang duurt. Maar er zijn wel een stuk minder cheaters. Ik heb in die mode waarschijnlijk al vaker gewonnen dan in alle battle royal games die ik in Warzone heb gespeeld het afgelopen jaar. Laatst weer De eerste trio's battle royal mode gedaan en meteen weer cheaters met wallhack en aimbot.kesj schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 23:52:
Pfff, wat een frustrerend avondje weer op de XSX. De zoveelste op rij. Mijn teammaatje en ik zijn voor de grap wat spelers gaan volgen. Een sjap die zijn sensitivity zo hoog had staan dat ie het zelf niet bij kon houden. Maar wel de ene na de andere strakke kill maken. Op een gegeven moment stond ie in een huis een binnenmuur van links naar rechts te bekijken. Om vervolgens naar buiten te gaan, achter een muurtje te hiden en "toevallig" met zijn heartbeat een tegenstander te scannen. Stond daarna op en knalde die gast overhoop. 2 kills later moest ie het zelf afleggen, omdat ie in zijn rug gepakt werd (die gast pakte hij ook nog bijna). Dus toen konden we de volgende speler volgen. Bewoog al net zo snel en wist ook precies waar iedereen zat. Ging in ads terwijl hij naar een wand keek. Precies naar een plek waar iemand zat. Die pakte hij en ook de laatste die uit het niets op hem afkwam rennen en ineens super dicht op hem stond ging eraan. Nou, veel plezier met je win.
De laatste keer werd mijn hele team uitgeschakeld, door wat op het eerste moment leek op bijna professionele spelers. Ze gingen met een chopper op pad en schakelden best wat teams uit. Toen steeds meer mensen gingen mee kijken, zag je ze in een keer hun heartbeat sensor pakken. Alles was in een keer geen headshots meer en een van hun was zelfs zo goed dat die een hele clip af schoot op zijn eigen teammates

@ roze skin discussie, deze is niet alleen populair vanwege de donkere kleur. Maar ook vanwege haar silhouet. Ze heeft bijna geen uitstekende items op haar lichaam en is daardoor nog makkelijker over het hoofd te zien. Uiteindelijk kan ik mij er niet zo druk over maken, zo OP is het nu ook niet. De cheaters en campers zijn wat mij betreft een groter probleem dan deze skin. Ik sta soms sowieso versteld van bepaalde spelers en van wat voor afstand ze je al kunnen zien.
Dit soort taferelen maken het spel voor mij steeds onspeelbaarder. Ik heb er erg veel lol aan beleeft maar ik gok dat als dit steeds erger word dat ik toch op zoek ga naar een andere shooter.
Overgestapt naar Playstation dan wel... Xbox verplicht crossplay aan.-En4Cer- schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 09:53:
Ik speel op de PS5 samen met vrienden die op een PS4 spelen. We zijn met crossplay uit voor zover ik weet nog nooit hackers tegengekomen. Als ik op de PC zou spelen en ik kwam een paar keer hackers tegen dan was ik er al lang mee gestopt of overgestapt op console.
Heb alles geprobeerd, niks heeft gewerkt, heb hem terug naar de winkel gebracht, ook daar hebben ze het getest, kregen ze dezelfde problemen. Vermoedelijk is de GPU kapot, heb m'n geld terug en sta op een reserveringslijst. Nog even afwachten dus.....kesj schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:25:
[...]
Die grafische glitches heb ik ook. Met zowel de originele XSX kabel als een aftermarket kwaliteitskabel. Ik zie regelmatig regenboogachtige vlakken/lijnen in beeld. Deze zitten op vaste locaties in de map. Dus als ik met mijn poppetje naar links of rechts strafe of loop, dan verdwijnen ze en ze zijn weer te zien als ik terug beweeg naar de plek waar ik ze in eerste instantie zag. Ik denk daarom dat het in de game zit en geen gpu probleem is. In andere games zie ik het trouwens niet.
Die grote zwarte blokken heb ik niet. Wel zorgt quick resume soms voor grafische problemen bij het starten van WZ. Na het spelen sluit ik de game daarom af via het Xbox menu -> quit.
Heb jij trouwens alle juiste packs geïnstalleerd? Ik snap het hele systeem hierachter niet. Vind het super onduidelijk welke je nodig hebt, zeker omdat ik ook CW en MW heb. Daarvoor moet je dan weer bepaalde packs aan en uit zetten.
Ai, wat vervelend man. Had je het dan ook bij andere games?Poah schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:24:
[...]
Heb alles geprobeerd, niks heeft gewerkt, heb hem terug naar de winkel gebracht, ook daar hebben ze het getest, kregen ze dezelfde problemen. Vermoedelijk is de GPU kapot, heb m'n geld terug en sta op een reserveringslijst. Nog even afwachten dus.....
[ Voor 38% gewijzigd door kesj op 05-06-2021 08:18 ]
Dit had ik inderdaad ook, heb alleen geen screen recording gemaakt helaas. Bij mij ging het vervolgens nog een stapje verder.kesj schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:12:
[...]
Ai, wat vervelend man. Had je het dan ook bij andere games?
Was het hetzelfde als in mijn video hieronder? Wat ik gek vind is dat het ook in de screen recording zit. Vraag me af of dat zo zou zijn bij een gpu probleem?
https://youtu.be/7D0SreIvJd0
http://imgur.com/gallery/2V5XVtE
dit heb ik ook op bepaalde plaatsen in de map, series x in combinatie lg cx48 4k 120Hz.kesj schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:12:
[...]
Ai, wat vervelend man. Had je het dan ook bij andere games?
Was het hetzelfde als in mijn video hieronder? Wat ik gek vind is dat het ook in de screen recording zit. Vraag me af of dat zo zou zijn bij een gpu probleem?
https://youtu.be/7D0SreIvJd0
Probleem is meer te zien na de mapupdate, ervoor had ik het enkel op bepaalde plaatsen in promenade.
Ik stoor me er niet onmiddellijk aan COD is 1 bug boel.
Bij Cold War heb ik het probleem niet (alleen regelmatig console moeten opnieuw opstarten om de 120Hz modus geactiveerd te zien)
ik hoop dat de next gen versie van warzone snel komt, want die high texture packs zijn onduidelijk en ik heb het gevoel na de nieuwe map ik minder frames draai op bepaalde plaatsen
Oh wow, ja dat ziet er een stuk slechter uit. Lijkt idd gpu die delen niet goed rendert ofzo. Hoop dat je de vervangende console snel hebt!Poah schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:47:
[...]
Dit had ik inderdaad ook, heb alleen geen screen recording gemaakt helaas. Bij mij ging het vervolgens nog een stapje verder.
http://imgur.com/gallery/2V5XVtE
Ben benieuwd wanneer de next gen versie komt.Wybob schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:16:
[...]
dit heb ik ook op bepaalde plaatsen in de map, series x in combinatie lg cx48 4k 120Hz.
Probleem is meer te zien na de mapupdate, ervoor had ik het enkel op bepaalde plaatsen in promenade.
Ik stoor me er niet onmiddellijk aan COD is 1 bug boel.
Bij Cold War heb ik het probleem niet (alleen regelmatig console moeten opnieuw opstarten om de 120Hz modus geactiveerd te zien)
ik hoop dat de next gen versie van warzone snel komt, want die high texture packs zijn onduidelijk en ik heb het gevoel na de nieuwe map ik minder frames draai op bepaalde plaatsen
[ Voor 15% gewijzigd door kesj op 05-06-2021 08:20 ]
Meer mensen issues met Rebirth Mini Royale Trios?
Kom tot in de lobby welke tot 45 gevuld wordt en dan begint t eindeloos opnieuw. Met alle andere modi geen problemen!
[ Voor 5% gewijzigd door Furrr op 03-06-2021 23:40 ]
En hoe heb je het nu opgelost?Furrr schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:17:
Edit: Opgelost!
Kom tot in de lobby welke tot 45 gevuld wordt en dan begint t eindeloos opnieuw. Met alle andere modi geen problemen!
ik had daar gisteren ook last van. Probeerde je solo een match te joinen en dan een squad te vullen? Ik dacht zelf dat dat het probleem was.Furrr schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:17:
Edit: Opgelost!
Klopt, solo er in en dan het systeem laten opvullen middels het geweldige skill based match making systeem 😛 en zodra de lobby vol was begon het weer opnieuw. Dat ging oneindig lang door. Paar keer een reboot en toen werkte het ineens.herman1990 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:22:
[...]
ik had daar gisteren ook last van. Probeerde je solo een match te joinen en dan een squad te vullen? Ik dacht zelf dat dat het probleem was.
Heb je er op dit moment nog last van?
Dit is een server-side issue, gebeurt bij mij vooral bij Rebirth Island.Furrr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:30:
[...]
Klopt, solo er in en dan het systeem laten opvullen middels het geweldige skill based match making systeem 😛 en zodra de lobby vol was begon het weer opnieuw. Dat ging oneindig lang door. Paar keer een reboot en toen werkte het ineens.
Heb je er op dit moment nog last van?
Één keer duurde het zelfs zo lang dat we uiteindelijk met 3 teams aan de game begonnen.
[ Voor 8% gewijzigd door SD5k op 04-06-2021 09:15 ]
Deze scope gebruik ik al bijna een jaar naar tevredenheid maar nu is het alsof ik de gun een halve meter voor me uit houd en niet echt het idee heb dat ik nog aan het zoomen ben.

Haha ja ben er ook niet heel blij mee, maar voornamlijk omdat de 4x scope van coldwar gelijk was aan de sniperscope van de kar7Brutuss schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:20:
Hier mensen ook zo blij met de update van Warzone waarin onder andere de Axial Arms 3x scope gewijzigd is?
Deze scope gebruik ik al bijna een jaar naar tevredenheid maar nu is het alsof ik de gun een halve meter voor me uit houd en niet echt het idee heb dat ik nog aan het zoomen ben.
[Afbeelding]
Je kan ook niet meer snipen zonder scope glare, kon voorheen wel en was altijd leuk om te doen. Nu zijn deze scopes vrijwel waardeloos geworden.Brutuss schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:20:
Hier mensen ook zo blij met de update van Warzone waarin onder andere de Axial Arms 3x scope gewijzigd is?
[Afbeelding]
Je ze maken het er niet "beter" op zeg maar. Nu maar eens kijken voor een waardige vervangen en daar weer aan wennen.Tsurany schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:11:
[...]
Je kan ook niet meer snipen zonder scope glare, kon voorheen wel en was altijd leuk om te doen. Nu zijn deze scopes vrijwel waardeloos geworden.
Haha, die was natuurlijk ook gewoon helemaal kapot hè. En al bijna een jaar in gebruik terwijl het een Black Ops scope is?Brutuss schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:20:
[Afbeelding]
Heeft de 3x nu ook een glint? Ik meende dat ze vanaf 4x en hoger een glint hadden gefixed. Ik kom in ieder geval nog steeds mensen tegen die geen idee hebben waar de schoten vandaan komen als ik die Axial 3x er op heb.Tsurany schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:11:
[...]
Je kan ook niet meer snipen zonder scope glare, kon voorheen wel en was altijd leuk om te doen. Nu zijn deze scopes vrijwel waardeloos geworden.
Jij ziet het wellicht als kapot ik zie het als iets wat standaard in de game zat en voor mij een fijn speelbare scope was waar ik dus goed aan gewend was. Dus je kunt zeggen het is stuk maar van de andere waarom zit hij er dan al zo lang in?Propane schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:09:
[...]
Haha, die was natuurlijk ook gewoon helemaal kapot hè. En al bijna een jaar in gebruik terwijl het een Black Ops scope is?![]()
[...]
Heeft de 3x nu ook een glint? Ik meende dat ze vanaf 4x en hoger een glint hadden gefixed. Ik kom in ieder geval nog steeds mensen tegen die geen idee hebben waar de schoten vandaan komen als ik die Axial 3x er op heb.
Maar sniper met de 3x is toch gewoon ruk nu?Brutuss schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:14:
[...]
Jij ziet het wellicht als kapot ik zie het als iets wat standaard in de game zat en voor mij een fijn speelbare scope was waar ik dus goed aan gewend was. Dus je kunt zeggen het is stuk maar van de andere waarom zit hij er dan al zo lang in?Verder kun je aan de reacties lezen dat de een er blij mee is de andere niet. Ik ben er dus niet blij mee haha.
Die combinatie heb ik nooit gebruikt. Op andere guns zoals de M16 had ik deze meestal zitten.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:25:
[...]
Maar sniper met de 3x is toch gewoon ruk nu?
Kapot in de zin van meer zoom dan een andere scope die 3x zou moeten zijn. Die Axial 3x heeft lange tijd in Warzone meer iets richting 5x of 6x zoom gehad. En dat is dan gewoon kapot, geen mening maar een feit.Brutuss schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:14:
[...]
Jij ziet het wellicht als kapot ik zie het als iets wat standaard in de game zat en voor mij een fijn speelbare scope was waar ik dus goed aan gewend was. Dus je kunt zeggen het is stuk maar van de andere waarom zit hij er dan al zo lang in?
Ik had hem ook lekker op m’n Tundra trouwens, geen glint en dan wel nagenoeg sniper scope zoom… Tuurlijk, gebruik van maken zolang het kan, maar ik klaag niet dat het nu gefixed is
Ik heb vandaag mijn Xbox Series X verkocht en een PS5 gehaald omdat ik doodziek werd van crossplay. Echt met pijn in mijn hart, want ik vind de XSX een prachtig apparaat. Zowel qua looks als performance. Noem me gek, maar ik had echt genoeg van de hackers die niet te ontwijken zijn door dat verplichte crossplay op Xbox. Wel jammer dat Warzone niet op 120fps draait op de PS5. Want dat is wel echt even wennen.-En4Cer- schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 09:53:
Ik speel op de PS5 samen met vrienden die op een PS4 spelen. We zijn met crossplay uit voor zover ik weet nog nooit hackers tegengekomen. Als ik op de PC zou spelen en ik kwam een paar keer hackers tegen dan was ik er al lang mee gestopt of overgestapt op console.
Same, behalve dat ik de Xbox erbij heb gehouden voor andere gameskesj schreef op zondag 6 juni 2021 @ 00:24:
[...]
Ik heb vandaag mijn Xbox Series X verkocht en een PS5 gehaald omdat ik doodziek werd van crossplay. Echt met pijn in mijn hart, want ik vind de XSX een prachtig apparaat. Zowel qua looks als performance. Noem me gek, maar ik had echt genoeg van de hackers die niet te ontwijken zijn door dat verplichte crossplay op Xbox. Wel jammer dat Warzone niet op 120fps draait op de PS5. Want dat is wel echt even wennen.
Geen glint maar vanwege de aangepaste zoom is hij niet echt bruikbaar meer als sniper scope.Propane schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:09:
Heeft de 3x nu ook een glint? Ik meende dat ze vanaf 4x en hoger een glint hadden gefixed. Ik kom in ieder geval nog steeds mensen tegen die geen idee hebben waar de schoten vandaan komen als ik die Axial 3x er op heb.
Kan niet lang duren voordat Robocop en Terminator rondlopen
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Het fanta gehalte wordt inderdaad steeds meer. Net zoals wapens met draken of in de vorm van een gitaar.Damian schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:43:
Ben ik de enige die zich irriteert aan de grote mate waarin het Fortnite aan het worden is met al die over the top skins met neon kleuren en rare operators?? Er lopen nu 30 John Mclane's en 50 Rambo's rond in een potje...

[ Voor 65% gewijzigd door Brutuss op 07-06-2021 09:11 ]
Dit mag er van mij ook per direct uit ja.. Totaal geen toegevoegde waarde. Er zijn voldoende camo's om je wapen te personaliseren. Qua skins is afwisseling wel mooi, maar laat ze het aub enigszins realistisch houden.Damian schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:43:
Ben ik de enige die zich irriteert aan de grote mate waarin het Fortnite aan het worden is met al die over the top skins met neon kleuren en rare operators?? Er lopen nu 30 John Mclane's en 50 Rambo's rond in een potje...
Dacht dat ik de enige was die zich hieraan stoorde. Sinds Cold War is het snel gegaanDamian schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:43:
Eerlijk gezegd vind ik het wel lachen, hoewel ik er zelf niet zoveel geld tegenaan zal smijten. Kan het wel waarderen dat ze er wat moeite in stoppen om het er ook wel leuk uit te laten zien. Dan zie je maar weer hoeveel mensen geld uit willen geven in zo'n game en daardoor blijft het voor de rest ook gratis met alsnog frequente updates. Hoewel de anti-cheat toch nog steeds het grootste ergerpunt is.
Leuk eruit laten zien is niks mis mee, maar die fluoriserende meuk en extreem opvallende skins vind ik overbodig. Dit lijkt toch nergens op in een wargame?Brubs schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:38:
Dat is nou eenmaal de manier om veel geld te verdienen. Want skins = geld tegenwoordig. Het gaat niet perse meer om de gameplay maar meer om de flex van skins etc.
Eerlijk gezegd vind ik het wel lachen, hoewel ik er zelf niet zoveel geld tegenaan zal smijten. Kan het wel waarderen dat ze er wat moeite in stoppen om het er ook wel leuk uit te laten zien. Dan zie je maar weer hoeveel mensen geld uit willen geven in zo'n game en daardoor blijft het voor de rest ook gratis met alsnog frequente updates. Hoewel de anti-cheat toch nog steeds het grootste ergerpunt is.
/f/image/0XAHr58N6jwEIrpsw3gCWN9o.webp?f=fotoalbum_large)
Ach, easy targets die je overal als een lichtgevend puntje ziet op de map, kom maar door hoor-En4Cer- schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:55:
[...]
Leuk eruit laten zien is niks mis mee, maar die fluoriserende meuk en extreem opvallende skins vind ik overbodig. Dit lijkt toch nergens op in een wargame?
[Afbeelding]
Oh absoluut niet, maar het is Call of Duty, dat is altijd al zo'n type spel geweest. De meest rare en onrealistische skins, wapens in allerlei anime kleurtjes of voertuigen met rare stickers. Met Black Ops hebben ze het enkel wat verder doorgetrokken naar operator skins.Damian schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:43:
Call of Duty is, net als PUBG, volledig gezwicht voor de commercie. Het boeit ze werkelijk niet wat voor skins er gelanceerd worden, als er maar geld verdiend wordt. Er zit een bedrijf achter dat enkel voor het grote geld gaat en daarbij alle principes aan de kant zet.
Gebruik een controller als je zo overtuigd bent van de meerwaarde.PilatuS schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 01:30:
Ik zou het fijn vinden als de aimbot consoleplayer stun eens aangepast zou worden. Op de PC kan ik niets doen als ik een stun voor mijn neus krijg terwijl de mensen op de console een aimbot krijgen. Zelfs als je vanaf de zijkant komt draaien ze 90 graden en schieten ze je dood. Nou moet ik wel toegeven dat ik het als wat oudere PC speler sowieso moeilijk heb op close range tegen aim assist, maar met de stun gaat het helemaal nergens meer over. Ik probeer maar zoveel mogelijk op long range te blijven waar ik de meeste spelers prima aan kan, maar close range verlies ik meestal door aim assist. Opzich niet erg, maar met stun is het soms echt niet leuk meer.
Dat is niet wat ik zeg. Ik zeg alleen dat stuns niet gelijk zijn voor de PC speler en console speler. Aim assist heeft voordelen en nadelen, maar daar klaag ik ook niet over. Ik ben met een muis goed op long range en slecht op short range, prima, daar zeg ik niets over. Dat stuns niet gelijk zijn slaat gewoon nergens op.Tuttel schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 01:48:
[...]
Gebruik een controller als je zo overtuigd bent van de meerwaarde.
Ik ben controller speler maar als ik gestuned wordt en ik moet nog 90° draaien voordat ik je kan raken... Nou dat lukt mij ook niet. Wellicht gooi je je stun van te verweg? Is deze al uitgewerkt als je er bent?PilatuS schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 01:50:
[...]
Dat is niet wat ik zeg. Ik zeg alleen dat stuns niet gelijk zijn voor de PC speler en console speler. Aim assist heeft voordelen en nadelen, maar daar klaag ik ook niet over. Ik ben met een muis goed op long range en slecht op short range, prima, daar zeg ik niets over. Dat stuns niet gelijk zijn slaat gewoon nergens op.
Ik weet dat ze zeggen dat controller spelers door aim assist voordeel hebben bij een stunt... Maar niet zo erg als jij schetst. Dit gaat vooral over als je bij die persoon redelijk in zijn aim komt.
Je kunt je controller instellingen zetten zodat je als je je stick ver naar buiten draait je sneller beweegt, hierdoor kun je een deel van de stun gewoon sneller bewegen dan normaal.stijn1309 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 07:47:
[...]
Ik ben controller speler maar als ik gestuned wordt en ik moet nog 90° draaien voordat ik je kan raken... Nou dat lukt mij ook niet. Wellicht gooi je je stun van te verweg? Is deze al uitgewerkt als je er bent?
Ik weet dat ze zeggen dat controller spelers door aim assist voordeel hebben bij een stunt... Maar niet zo erg als jij schetst. Dit gaat vooral over als je bij die persoon redelijk in zijn aim komt.
:strip_exif()/f/image/sTTSidH6PzuuL5D60pQcyMyN.jpg?f=fotoalbum_large)
FOV op console is 80, verder heeft een hogere FOV ook nadelen, vooral als je op een TV speelt waar je niet met je neus bovenop zit.herman1990 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 07:56:
Qua voor en nadelen is het denk ik wel gebalanceerd. Ik ben zelf een pc speler en ik denk dat het grootste voordeel voor pc de fov (field of view) optie is. Dit kan volgens mij bij Xbox en PlayStation niet worden aangepast. Misschien bij de nieuwe generatie wel? Een groter fov geeft zoveel meer informatie. Daarnaast is de muis accurater dan de controller. Dan is aim assist het minste wat ze kunnen doen om het gelijk te trekken. Maar voor en nadelen over en weer zullen bij crossplay altijd een issue zijn.
[Afbeelding]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ze moeten juist de FoV optie ook aan de console players geven. Iig op next genChristiano007 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:40:
Van mij mogen ze de FoV optie ook wel gewoon verwijderen. Iedereen dezelfde view waardoor daar geen voordeel meer uitgehaald kan worden.
Ik kwam dit tegen op het net:Brubs schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:51:
Het is ook zo dat voor controller spelers op PC een max zit aan FOV waar je aimassist werkt. Volgens mij is dat FOV 109 oid. Wanneer je daarboven gaat zitten met controller dan schakelt hij automatisch je aim assist uit. Daar moet je als PC speler met controller wel op letten.
Controller players playing on high FOV should take advantage of the Scale Aim Assist with FOV option, and set it to Enabled. This scales the aim assist bubbles with your FOV, meaning your aim will feel consistent no matter your field of view.
Wist ik niet!!Brubs schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:51:
Het is ook zo dat voor controller spelers op PC een max zit aan FOV waar je aimassist werkt. Volgens mij is dat FOV 109 oid. Wanneer je daarboven gaat zitten met controller dan schakelt hij automatisch je aim assist uit. Daar moet je als PC speler met controller wel op letten.
Speel al maanden op de PC op 110 VOF met controller 😅 en viel me al op dat het op de Series X zoveel makkelijker ging. Werd nog voor cheater uitgemaakt na een kill (op de Series X) dus maakte het allemaal nog vreemder*😂. Maar het kwartje is gevallen 😛 Thanks man!! 🤙🏽
*edit
[ Voor 3% gewijzigd door Furrr op 09-06-2021 10:25 ]
Die optie is er inderdaad ook, maar boven een bepaalde FOV werkt het bijna niet meer. Ik heb het snel gezocht en volgens mij is het 105.herman1990 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:02:
[...]
Ik kwam dit tegen op het net:
Controller players playing on high FOV should take advantage of the Scale Aim Assist with FOV option, and
set it to Enabled. This scales the aim assist bubbles with your FOV, meaning your aim will feel consistent no matter your field of view.
Aim assist is er nog wel maar veel minder dan je verwacht. volgens mij is dat tot 105 (even opgezocht snel).Furrr schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:02:
[...]
Wist ik niet!!
Speel al maanden op de PC op 110 VOF met controller 😅 en viel me al op dat het op de Series X zoveel makkelijker ging. Werd nog voor cheater uitgemaakt na een kill (op de Series X) dus maakte het allemaal nog 😂. Maar het kwartje is gevallen 😛 Thanks man!! 🤙🏽
Al gooi ik er 2 achter elkaar voor iemand zijn voeten, dan nog kan die persoon mij neerschieten. Als PC speler kan je compleet niets voor een paar seconden. Als consolespeler kan je gewoon blijven schieten en werkt de aim assist mee om dat te doen. Het verschil is extreem groot. Vanuit 90 graden of 180 graden is wel een verschil met recht van voren, want met recht van voren schiet iedereen er gewoon door heen. Geen idee of mensen zelf het verschil wel eens hebben meegemaakt, maar het is een extreem verschil. Bij een console doet een stun ietjes en bij de PC doet ie extreem veel. Ik heb verder geen klagen over de balans hoor, ik denk juist dat die erg goed is uitgewerkt voor crossplay. Alleen stuns slaan echt nergens op.stijn1309 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 07:47:
[...]
Ik ben controller speler maar als ik gestuned wordt en ik moet nog 90° draaien voordat ik je kan raken... Nou dat lukt mij ook niet. Wellicht gooi je je stun van te verweg? Is deze al uitgewerkt als je er bent?
Edit: Hier is het verschil goed te zien vanaf 3:50: YouTube: #1 Change they Need to Make to Aim Assist in Warzone | Modern Warfar...
[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 09-06-2021 14:52 ]
Is het op pc ook al niet mogelijk om crossplay uit te zetten?PilatuS schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:17:
[...]
Al gooi ik er 2 achter elkaar voor iemand zijn voeten, dan nog kan die persoon mij neerschieten. Als PC speler kan je compleet niets voor een paar seconden. Als consolespeler kan je gewoon blijven schieten en werkt de aim assist mee om dat te doen. Het verschil is extreem groot. Vanuit 90 graden of 180 graden is wel een verschil met recht van voren, want met recht van voren schiet iedereen er gewoon door heen. Geen idee of mensen zelf het verschil wel eens hebben meegemaakt, maar het is een extreem verschil. Bij een console doet een stun ietjes en bij de PC doet ie extreem veel. Ik heb verder geen klagen over de balans hoor, ik denk juist dat die erg goed is uitgewerkt voor crossplay. Alleen stuns slaan echt nergens op.
Edit: Hier is het verschil goed te zien vanaf 3:50: YouTube: #1 Change they Need to Make to Aim Assist in Warzone | Modern Warfar...
Misschien dat ik ooit weer Warzone op de Xbox zal overwegen als er minder pc gamers op de servers te vinden zijn. Crossplay tussen pc en console werkt gewoon niet
Ik dacht dat je op de PC crossplay niet uit kon zetten en op de console wel. Weet het niet zeker.Steven030 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:05:
[...]
Is het op pc ook al niet mogelijk om crossplay uit te zetten?
Misschien dat ik ooit weer Warzone op de Xbox zal overwegen als er minder pc gamers op de servers te vinden zijn. Crossplay tussen pc en console werkt gewoon niet
Game crash te random en soms zo erg dat ook mijn hele PC crash en via de powerknop moet uitzetten.
Paar keer gehad in de top 20 te zitten en dan crash, tijdens een portje plunder vind ik dat niet zo'n probleem maar gewoon een Battle Royal portje waar je in de top 20 zit en met wat mindere spelers speel is de top20 halen al een soort van overwinning xD. Dan is het heel frustrerend als de game weer eens crash.
Kan zo een avond geen crashes hebben, en de andere avond 10 stuks.
En dat crashen is al sinds ik begon met spelen (S3 2020), als het met andere games was dan zou ik zeggen dat er iets is met mijn PC. Maar heb in geen enkele andere game dit probleem en zo her en der te lezen ben ik niet de enigste met crash problemen.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Je moet het toch echt in je eigen pc zoeken. Ik, en ik iedereen waar ik mee speel hebben hier nooit last van. Wel eens dat het after game report wat hapert, maar nog nooit gecrashed gehad tijdens een match (2020-2021).Derr_Hans schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:59:
Ik speel eigenlijk voornamelijk veel plunder of (sinds kort) rebirth island
Game crash te random en soms zo erg dat ook mijn hele PC crash en via de powerknop moet uitzetten.
Paar keer gehad in de top 20 te zitten en dan crash, tijdens een portje plunder vind ik dat niet zo'n probleem maar gewoon een Battle Royal portje waar je in de top 20 zit en met wat mindere spelers speel is de top20 halen al een soort van overwinning xD. Dan is het heel frustrerend als de game weer eens crash.
Kan zo een avond geen crashes hebben, en de andere avond 10 stuks.
En dat crashen is al sinds ik begon met spelen (S3 2020), als het met andere games was dan zou ik zeggen dat er iets is met mijn PC. Maar heb in geen enkele andere game dit probleem en zo her en der te lezen ben ik niet de enigste met crash problemen.
Driver update, verse installatie, temps van je pc checken enz.. zou ik mee beginnen.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Wat het game iets stabieler maakte in 2020 was de Warzone.exe renamen zodra je ingame ben, dit hoef ik niet meer te doen.
Ik ben echt niet de enigste hoor die problemen hebben met Warzone, en het maakt ook niet uit of je AMD Intel of nVidea hardware gebruikt, met mij zijn er vele andere.
Die gratis weekend van Cold War 2? weken geleden, geen enkele probleem. Heb hele weekend wapen exp kunnen grinden voor uren achter elkaar. Meeste "recente game" horizon zero dawn die ik speel op de PC en de grafisch ook nog wel wat vereist op 4k op mijn systeem heeft geen issue na de laatste patches van game. World of Warcraft op 4k ook geen issues en dat speel ik echt uren op 1 avond met Raiden/Mythic+ en ook daar geen crashes.
Hardware: R1600 | R5700XT | B350
Testen van mijn hardware heb ik al eerder gedaan in het begin dat ik Warzone ging spelen.
"Onze eigen wijsheid schiet te kort, zodra het eigenwijsheid wordt"Derr_Hans schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 17:09:
Ik verdenk mijn hardware pas als het consequent is en in meer dan 1 game gebeurd.
Testen van mijn hardware heb ik al eerder gedaan in het begin dat ik Warzone ging spelen.
mocht je nVidia filters gebruiken, zet die als eerst uit en probeer het dan nog eensDerr_Hans schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 17:09:
Ik verdenk mijn hardware pas als het consequent is en in meer dan 1 game gebeurd.
Het laatste.donvalentino schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 10:49:
Ik merkte gisteren avond 2 keer dat zowel ik als een teammaat niet gewaarschuwd werd voor een Precision Airstrike, is dit nieuw of puur toeval?
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Je krijgt het te horen als het direct op jouw positie is. Er net iets naast waar je dan mogelijk heen gaat krijg je niet te horen.donvalentino schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 10:49:
Ik merkte gisteren avond 2 keer dat zowel ik als een teammaat niet gewaarschuwd werd voor een Precision Airstrike, is dit nieuw of puur toeval?
Twijfel of dat het dan aan het spel ligt, aangezien ik en zo te zien vele anderen er geen last van hebben, hmm.bumps schreef op zondag 13 juni 2021 @ 00:36:
Wat is het toch eigenlijk een K spel. Ik kan max. 1 potje spelen en moet dan het spel afsluiten en opstarten omdat het vastloopt. Als ik op " play again" klik slaat het spel vast. van de 10 x loopt het spel 3 x vast als ik uit de chopper spring. Etc etc. Het opstarten blijft hangen in fetching online profile, checking for update. En als ik dan eindelijk in een spel zit kom ik een cheater tegen die precies weet waar ik zit. PFFF
2x slide en dan jump button.
Wat ik doe: 2x slide en dat is voldoende om weer met tactical sprint door te rennen. Ik heb tactical auto sprint aan overigens.
Is er een verschil tussen mijn methode en degene met toevoeging van de jump button?
PSN: Mondaatje
Ja je mist dan wat snelheid denk ik, door op jump te drukken spring je niet echt maar cancel je die slide nogmaals. Ik zou zeggen, probeer het verschil zelf even uit.Monda schreef op zondag 13 juni 2021 @ 10:17:
Ik zag wat nieuwere movement video's en heb het idee dat ik slide cancel wellicht verkeerd heb aangeleerd. Ik zie nu in filmpjes veel:
Wat ik doe: 2x slide en dat is voldoende om weer met tactical sprint door te rennen. Ik heb tactical auto sprint aan overigens.
Is er een verschil tussen mijn methode en degene met toevoeging van de jump button?
Mja dat is het juist. Ik zie geen verschil. Als je 2x snel slide drukt cancel je de slide ook namelijk en doe je weer gelijk tactical sprint.SD5k schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:21:
[...]
Ja je mist dan wat snelheid denk ik, door op jump te drukken spring je niet echt maar cancel je die slide nogmaals. Ik zou zeggen, probeer het verschil zelf even uit.
Speciaal hiervoor de PS4 back button attachment gekocht trouwens, anders niet te doen
Oke laat me maar weten. Ik heb 2 back buttons en gebruik er ook 1 voor sliden.marcanti schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:29:
Ik zal het 2x sliden eens proberen vanavond, maar in principe heb ik het aangeleerd als slide-slide-jump. Tussen die 2 slides kun je eventueel nog tijd laten zitten en eerst een beetje glijden alvorens je weer opstaat.
Speciaal hiervoor de PS4 back button attachment gekocht trouwens, anders niet te doen
[ Voor 10% gewijzigd door CyBeR op 15-06-2021 00:23 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Toevallig deze gezien, indien niet zeker een aanrader als je eens 40 min tijd hebt. Zijn movement is echt sickMonda schreef op zondag 13 juni 2021 @ 10:17:
Ik zag wat nieuwere movement video's en heb het idee dat ik slide cancel wellicht verkeerd heb aangeleerd. Ik zie nu in filmpjes veel:
Haha ja precies dit filmpje was de aanleiding van het verdiepen in movement. Bizar he die gozer?!Chelseamarre123 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 06:25:
[...]
Toevallig deze gezien, indien niet zeker een aanrader als je eens 40 min tijd hebt. Zijn movement is echt sick
[YouTube: The Movement King's Ultimate Warzone Movement Guide]
Inderdaad, als je volgens mij slide slide spring doet dan verlies je geen "slide tijd" bij twee keer slide sta je na die 2e slide iets van stil zegmaar.SD5k schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:21:
[...]
Ja je mist dan wat snelheid denk ik, door op jump te drukken spring je niet echt maar cancel je die slide nogmaals. Ik zou zeggen, probeer het verschil zelf even uit.
Ik wil graag m'n aim verbeteren in de warzone (ps4).
Nu had ik bedacht te oefenen tegen bots op het spel WW2.
Is dit zinvol of is het aimen erg verschillend tussen deze 2 spellen?
(ik weet dat er een practice mode is voor battle royale tegen boys, maar duurt lang om steeds een nieuw potje te laden)
Bertha's te sterk in solo's... dus wat doet Raven....gooit er Armored Bertha's in.....

Oh, nee ik ging er van uit dat je gewoon op pc zat. Multiplayer dan?
Misschien ondersteunen ze controller op pc? Kun je 't daarop doen.
[ Voor 15% gewijzigd door CyBeR op 17-06-2021 12:36 ]
Dat deed ik ook. Mijn eerste ps5 viel alleen uit in warzone. alles geprobeerd, niets hielp.Derr_Hans schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 17:09:
Opgestuurd naar Sony en die hebben hem omgeruild. Sindsdien 0 problemen.
zouden ze dit nog kunnen fixen met een update?
Hoe die man in z'n eentje om teams van vier man heen danst is echt absurd.
Is echt een heel ander spel.Frank182 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:05:
Goedemorgen,
Ik wil graag m'n aim verbeteren in de warzone (ps4).
Nu had ik bedacht te oefenen tegen bots op het spel WW2.
Is dit zinvol of is het aimen erg verschillend tussen deze 2 spellen?
(ik weet dat er een practice mode is voor battle royale tegen boys, maar duurt lang om steeds een nieuw potje te laden)
Beter gebruik je de Mw multiplayer en oefen je in custom game tegen bots op easy met hun health op 250. Heeft mij enorm goed geholpen