Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-10 11:18
CyBeR schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:02:
[...]

Ik niet maar ik heb op reddit er veel over zien klagen. Bij mij (pc) vroeg 'ie of ik m'n settings wilde vervangen door nieuwe, "optimale" settings. Fuck dat nee natuurlijk niet.
Die vraag had ik bij de PS5 ook graag willen krijgen.. Ik was er nog best druk mee om alles weer helemaal goed te krijgen. Geluid, graphics, controller.. echt alles moest ik opnieuw instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 14:29
Oxigeon schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 07:01:
Ik heb het idee dat Rambo een kleine goudmijn is in Warzone. Ik gok dat het voor CoD ongeveer een maand geduurt heeft voor 1 persoon om hem te ontwikkelen. Weet je wat.... hij heeft er een half jaar aan gewerkt.

Die gast heeft 75k gekost in die tijd. Als ik dan zie hoeveel personen met die rambo in een pot rennen hebben ze dat er al 5 minuten na de release eruit gehaald. Werkelijk in iedere pot kom ik die rambo wel een keer of 5 tegen.
Ik alleen bij het landen en in de Gulag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-09 14:50
Vanochtend bijna mijn activision-account kwijt geraakt door iemand die mijn ww had gekraakt (slecht ww en geen 2fa, nu natuurlijk gelijk aangezet). Ze hadden alle links naar battlenet en steam etc als eerst eruit gegooid, daardoor kon ik niet meer inloggen via die weg (wat ik altijd doe, dus wist mn ww ook niet meer).

Toen wilden ze mijn mail veranderen en een half uur later password change aangevraagd. Ik heb natuurlijk niet de nieuwe mail geverifieerd dus kwam de password change ook nog bij mij aan. Toen zelf snel het ww veranderd en toen kon ik er weer in.

Probleem nu is dat ik alle progress kwijt ben doordat de link is verbroken en weer opnieuw is gelegd naar battlenet. Daarvoor kun je dan een hulpaanvraag doen op de site van activision, wat 10 werkdagen kan duren. Dus nu ben ik alle unlocks etc kwijt en ben ik terug bij level 1.

Nu dus even afwachten tot ik alles weer terugheb zodat ik weer gewoon kan spelen met mijn unlocks en eigen loadouts etc.

Mijn tip voor jullie, zet 2FA op activision account aan want anders ga je net als ik wel een keertje nat ben ik bang. Het is ook heel slecht beveiligd verder, dus dat is ook wel vervelend (zeker als je een generic eigen password gebruikt daarvoor 8)7 |:( )

Edit: over warzone toernooien gesproken: https://www.ad.nl/esports...-aan-tot-nu-toe~a6c2fb26/

[ Voor 5% gewijzigd door Brubs op 21-05-2021 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Brubs schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:28:
Vanochtend bijna mijn activision-account kwijt geraakt door iemand die mijn ww had gekraakt (slecht ww en geen 2fa, nu natuurlijk gelijk aangezet). Ze hadden alle links naar battlenet en steam etc als eerst eruit gegooid, daardoor kon ik niet meer inloggen via die weg (wat ik altijd doe, dus wist mn ww ook niet meer).

Toen wilden ze mijn mail veranderen en een half uur later password change aangevraagd. Ik heb natuurlijk niet de nieuwe mail geverifieerd dus kwam de password change ook nog bij mij aan. Toen zelf snel het ww veranderd en toen kon ik er weer in.

Probleem nu is dat ik alle progress kwijt ben doordat de link is verbroken en weer opnieuw is gelegd naar battlenet. Daarvoor kun je dan een hulpaanvraag doen op de site van activision, wat 10 werkdagen kan duren. Dus nu ben ik alle unlocks etc kwijt en ben ik terug bij level 1.

Nu dus even afwachten tot ik alles weer terugheb zodat ik weer gewoon kan spelen met mijn unlocks en eigen loadouts etc.

Mijn tip voor jullie, zet 2FA op activision account aan want anders ga je net als ik wel een keertje nat ben ik bang. Het is ook heel slecht beveiligd verder, dus dat is ook wel vervelend (zeker als je een generic eigen password gebruikt daarvoor 8)7 |:( )

Edit: over warzone toernooien gesproken: https://www.ad.nl/esports...-aan-tot-nu-toe~a6c2fb26/
Man, that sucks :(

Hopelijk kunnen ze alles weer recht trekken voor je!

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 02-10 12:43

Ik heb dit onlangs ook gehad, maar ik was er echt te laat bij. Op een gegeven moment kon ik niet meer inloggen en nadat ik mijn wachtwoord op had gevraagd maar ik niks binnenkreeg wist ik genoeg. Ik ben nu ook nog steeds bezig met alles opnieuw vrij spelen.
Verwacht niet teveel van de hulpaanvraag bij Activision, ik wacht ook al een week of 6 op antwoord. Ik krijg wel elke week een mail dat ik nog eens 2 tot 3 weken geduld moet hebben omdat ze vertraging hebben opgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-10 21:30
Oxigeon schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 07:01:
Ik heb het idee dat Rambo een kleine goudmijn is in Warzone. Ik gok dat het voor CoD ongeveer een maand geduurt heeft voor 1 persoon om hem te ontwikkelen. Weet je wat.... hij heeft er een half jaar aan gewerkt.

Die gast heeft 75k gekost in die tijd. Als ik dan zie hoeveel personen met die rambo in een pot rennen hebben ze dat er al 5 minuten na de release eruit gehaald. Werkelijk in iedere pot kom ik die rambo wel een keer of 5 tegen.
Guilty as charged!

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een skin gekocht maar deze kon ik gewoon niet laten liggen. Lekker als Rambo rondrennen door Verdansk met een M60 oOo

Echter blijft het frapant hoe ze het met iedere patch weer kunnen verneuken. Was 2/3 maanden gestopt en vlak voor de laatste patch weer geïnstalleerd. Alles ging goed tot de patch van gisteren. Nu weer overal hackers met aimlock, camera spins wanneer je ergens tegenaan ligt, hitreg compleet waardeloos en als kers op de taart gekilled worden door een gozer die van 400m+ door twee muren heen schiet zonder hitmarker. Erg jammer want het blijft in essentie wel een goede fast-paced FPS.

[ Voor 25% gewijzigd door Dark-Mist op 21-05-2021 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-10 21:23
Dark-Mist schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:59:
[...]

Guilty as charged!

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een skin gekocht maar deze kon ik gewoon niet laten liggen. Lekker als Rambo rondrennen door Verdansk met een M60 oOo
Heb jij trouwens wel rode tracers? Ik zie niks… zag een YouTuber het ook al opmerken. Die dacht dat het een bug was.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
kw_nl schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:17:
[...]

Heb jij trouwens wel rode tracers? Ik zie niks… zag een YouTuber het ook al opmerken. Die dacht dat het een bug was.
Het antwoord is hier al eerder gegeven, de tracers zijn enkel in Zombies.

kw_nl in "[Multi] Call of Duty Warzone"

[ Voor 10% gewijzigd door SirMemeAlot op 21-05-2021 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
SirMemeAlot schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:36:
[...]

Het antwoord is hier al eerder gegeven, de tracers zijn enkel in Zombies.

kw_nl in "[Multi] Call of Duty Warzone"
Dat was mijn eigen post. De tekst is wat vaag;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s0OFQNATTC4Iw27yx6XE0e_3V9k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6C447qFmCH3OsrQZ7LKtrNGq.jpg?f=fotoalbum_large

Omdat die YouTuber ook al dacht dat ze erin zouden zitten, was ik wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

CyBeR schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:23:
Nja of 't een bug ik weet ik niet. Aan de ene kant, hoe de fuck ontstaat zoiets *en* kom je er niet achter tijdens 't testen; maar aan de andere kant 't gebeurt pas na een respawn en dat is raar.

En ja ik had er ook moeite mee voor ik er achter kwam wtf er aan de hand was.
Aldus Raven was dat inderdaad een bug: https://twitter.com/Raven.../1395762902464794626?s=20

Inmiddels gefixt. Jammer eigenlijk, vond 't wel ok om ook nog een granade launcher achter de hand te hebben :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:46
Sinds cold war is uitgebracht heb ik war zone niet meer gespeeld omdat beiden te veel verschillend speelden door de wijzigingen in de engine en gameplay. Is dat intussen al veranderd of gebruiken ze nog steeds dezelfde oudere engine van moderne warfare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Van engine wisselen is hetzelfde als het hele spel opnieuw bouwen, dus nee dat is niet veranderd en zal ook nooit veranderen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

pina schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:01:
Sinds cold war is uitgebracht heb ik war zone niet meer gespeeld omdat beiden te veel verschillend speelden door de wijzigingen in de engine en gameplay. Is dat intussen al veranderd of gebruiken ze nog steeds dezelfde oudere engine van moderne warfare?
Het grappige is dat juist Cold War in een oudere versie van hun engine is gemaakt. Voor mij voelt de Modern Warfare engine veel fijner, en daarnaast vind ik het grafisch ook mooier.

Maar waar blijft die PS5 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:31

Zelfde verhaal hier. Ticket aangemaakt met het daarvoor bestemde formulier en wachten.. In het begin kreeg ik netjes iedere zoveel dagen een mail dat het langer zou duren maar na +- 5 weken stopte dat. Vorige week (week 9...!) een ticket aangemaakt via het onderwerp warzone en dan de categorie dat ik iets had aangeschaft maar niet had ontvangen. Na een paar uur reactie en twee dagen later kon ik spelen.

Nu weet ik niet of dat met het onderwerp te maken had of dat een support medewerker zag dat ik 9 weken niet bij mijn account kon.. hoop iig dat je wat aan bovenstaande hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMarcFR
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-10 15:11
Speelplezier is echt gigantisch gedaald dit seizoen, gek word je van al die snipers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 25-09 13:46
MisterMarcFR schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:34:
Speelplezier is echt gigantisch gedaald dit seizoen, gek word je van al die snipers.
Normale snipers vind ik niet zo’n probleem, maar dat quickscopen met de Kar wel. Ook totaal onrealistisch, maar misschien moeten we voor realisme maar wachten op bf6

[ Voor 13% gewijzigd door Steven030 op 24-05-2021 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Ik herken het ook wel. Zowel in WZ als in COD zelf…

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Beter positie kiezen, niet op een dak staan pieken, niet stil staan maar altijd bewegen, als je een glint ziet niet challengen en positie wisselen...

Heb er persoonlijk niet zo'n last van, vind het net leuk terug nu er geen enkel wapen OP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 06:56:
[...]

Beter positie kiezen, niet op een dak staan pieken, niet stil staan maar altijd bewegen, als je een glint ziet niet challengen en positie wisselen...

Heb er persoonlijk niet zo'n last van, vind het net leuk terug nu er geen enkel wapen OP is.
Maakt echt vaak geen bal uit. Doet een deur open of komt een hoek om en down. En met het quickscopen verlies je het ook met een 1 op 1 gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 13:40
kw_nl schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 07:15:
[...]

Maakt echt vaak geen bal uit. Doet een deur open of komt een hoek om en down. En met het quickscopen verlies je het ook met een 1 op 1 gevecht.
Dat is wel apart ik heb er ook nauwelijks last van, de wallhackers/aimbotters/cronus vind ik stuk vervelender. Maar iedereen kan het natuurlijk anders ervaren. Snipers is gewoon part of de game en de scopeglint (als ze het doen) maakt de sniper een stuk minder dominant.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 07:29:
[...]

Dat is wel apart ik heb er ook nauwelijks last van, de wallhackers/aimbotters/cronus vind ik stuk vervelender. Maar iedereen kan het natuurlijk anders ervaren. Snipers is gewoon part of de game en de scopeglint (als ze het doen) maakt de sniper een stuk minder dominant.
Ik dacht dat de scope glint (eindelijk) gefixt is op cold war optics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 07:29:
[...]

Het wisselt ook wel, maar de Kark op medium afstand is vind ik het wel vervelendst. Je komt de ander tegen, nog voordat je überhaupt geschoten hebt lig je al plat met een headshot. Weet dan nooit zo goed of het een aimbot is, of een goede quickscoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Als je genoeg beweegt zijn snipers geen heel groot probleem. De KAR en de nieuwe Swiss sniper zijn wel het beste als je snel wil scopen en weinig bullet drop wil. Ik heb geen problemen met de snipers, maar eerder met de hackers etc zoals hierboven @Cyrus The Virus aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
Brubs schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 10:03:
Als je genoeg beweegt zijn snipers geen heel groot probleem. De KAR en de nieuwe Swiss sniper zijn wel het beste als je snel wil scopen en weinig bullet drop wil. Ik heb geen problemen met de snipers, maar eerder met de hackers etc zoals hierboven @Cyrus The Virus aangaf.
Spelen jullie op PC? Ik heb zelf nul last van aimbots (PS5).

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Davidas schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 10:25:
[...]

Spelen jullie op PC? Ik heb zelf nul last van aimbots (PS5).
Ja, pc speler inderdaad.. Maar het is niet leuk meer van de 5 potjes zitten er in 3 hackers. En dan niet subtiel maar gewoon echt de aimlockers en wallhackers etc. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:14
Brubs schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 10:03:
Het probleem van die snipers is dat ze volgens mij juist vaak door cheaters gebruikt worden omdat het dan ook lastiger te ontdekken is als je veel headshots maakt. Zo wordt de kracht van de snipers misbruikt. Wellicht heeft het nerfen van snipers dan ook geen zin omdat de hackers nog steeds te makkelijk kills maken ongeacht of er meer bullet drop oid is.

Ergens is het wel heel vreemd dat er niet een soort van anti-cheat in Warzone zit. Zo'n groot en populair spel heeft dat gewoon nodig. In alle spellen die ik gespeeld heb zat er wel een vorm van anti-cheat zoals punkbuster oid in.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +2 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 10:52:

Ergens is het wel heel vreemd dat er niet een soort van anti-cheat in Warzone zit. Zo'n groot en populair spel heeft dat gewoon nodig. In alle spellen die ik gespeeld heb zat er wel een vorm van anti-cheat zoals punkbuster oid in.
Zolang we met z'n allen blijven spelen en geld blijven uitgeven is een goede anti cheat bouwen zonde van het geld voor een ontwikkelaar. Pas als de spelers wegblijven door de cheaters zullen ze eens overwegen of ze er niet alsnog eentje moeten ontwikkelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Ik heb alleen problemen met de KAR. De sniperscope die daar opzit zoomt amper in, en toch kan je iemand die enorm ver weg rent raken of zelfs een headshot geven als je maar een beetje in de buurt mikt. Terwijl je niet eens stil hoeft te staan of liggen en je adem in te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Steven030 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:05:
Ik heb alleen problemen met de KAR. De sniperscope die daar opzit zoomt amper in, en toch kan je iemand die enorm ver weg rent raken of zelfs een headshot geven als je maar een beetje in de buurt mikt. Terwijl je niet eens stil hoeft te staan of liggen en je adem in te houden.
Dat is letterlijk bij alle snipers zo hoor. Zonder problemen raak je headshots als je een beetje kan aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Steven030 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:05:
Ik heb eigenlijk geen problemen met al die snipers, zolang je blijft bewegen en sliden ben je echt wel moeilijk te raken, ook door de KAR. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Brubs schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:46:
[...]

Dat is letterlijk bij alle snipers zo hoor. Zonder problemen raak je headshots als je een beetje kan aimen.
Ah oke, ik vind het zelf soms wel leuk om met de Tundra te spelen en die scope kan je enorm inzoomen en dan precies op iemands hoofd mikken en een headshot maken. Dus dat vind ik nog wel begrijpelijk en het duurt ook nog wel even voordat ik het hoofd recht in mijn vizier heb, en als iemand beweegt is het niet te doen.
Maar als ik soms op killcams kijk van mensen met een KAR die mij afknallen terwijl ik verg weg rondren en slide dan zie ik een scope die dus amper inzoomt en als ik al in het vizier ben, dan is dat het hele lichaam en niet het hoofd, maar toch is het regelmatig een headshot. En vaak is het ook nog eens quickscope. Op de PlayStation met crossplay uit. Ik vind snipers echt wel een extra dimensie aan het spel toevoegen, maar ik hou ook wel van een klein beetje realisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Steven030 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:00:
[...]

Ah oke, ik vind het zelf soms wel leuk om met de Tundra te spelen en die scope kan je enorm inzoomen en dan precies op iemands hoofd mikken en een headshot maken. Dus dat vind ik nog wel begrijpelijk en het duurt ook nog wel even voordat ik het hoofd recht in mijn vizier heb, en als iemand beweegt is het niet te doen.
Maar als ik soms op killcams kijk van mensen met een KAR die mij afknallen terwijl ik verg weg rondren en slide dan zie ik een scope die dus amper inzoomt en als ik al in het vizier ben, dan is dat het hele lichaam en niet het hoofd, maar toch is het regelmatig een headshot. En vaak is het ook nog eens quickscope. Op de PlayStation met crossplay uit. Ik vind snipers echt wel een extra dimensie aan het spel toevoegen, maar ik hou ook wel van een klein beetje realisme
Die killcams zijn ook meer een indicatie wat er gebeurd is, door vertraging en andere netwerk zaken zie jij niet precies wat de speler zag. En verder moet je natuurlijk ook rekening houden met bullet drop en het leiden van een schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 23:59
Ik ben sinds kort weer de Mac10 gaan gebruiken en win verrassend veel 1vs1 gevechten. Ik vroeg me alleen iets af voor wie de Mac ook gebruiken. Welke stock gebruiken jullie? Ik heb ene tijdje de wire stock gebruikt. Prima want 9% betere sprint to fire en 25% tactical sprint to fire verbetering.
Maar is de no stock niet een veel betere optie? Is de 10% hipfire penalty de enige con? Je krijgt dan een veel betere sprint to fire time.
Of verslechtert de recoil ook zoals bij de MW wapens?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DKjordy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-10 17:21
Monda schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:45:
Ik ben sinds kort weer de Mac10 gaan gebruiken en win verrassend veel 1vs1 gevechten. Ik vroeg me alleen iets af voor wie de Mac ook gebruiken. Welke stock gebruiken jullie? Ik heb ene tijdje de wire stock gebruikt. Prima want 9% betere sprint to fire en 25% tactical sprint to fire verbetering.
Maar is de no stock niet een veel betere optie? Is de 10% hipfire penalty de enige con? Je krijgt dan een veel betere sprint to fire time.
Of verslechtert de recoil ook zoals bij de MW wapens?
Gevoelsmatig vond ik de recoil een stuk erger met No Stock. Ik weet niet of de recoil ook echt statistisch verslechterd, maar volgens mij wel.

Ik zelf gebruik altijd de Raider Stock.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Monda
DKjordy schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:52:
[...]

Gevoelsmatig vond ik de recoil een stuk erger met No Stock. Ik weet niet of de recoil ook echt statistisch verslechterd, maar volgens mij wel.

Ik zelf gebruik altijd de Raider Stock.
Okok. Ik ga het zelf maar eens testen dan. Ik gebruikte ook altijd de Raider voorheen. Maar de hipfire verslechterd echt extreem. Bijna 60%! Dat vind ik te gortig, aangezien het toch een close combat wapen is. De pro' bij de Raider zijn hetzelfde als de no stock alleen minder Ads movement speed. Wire stock alleen wat sprint to fire zonder cons... Lastig die keuzes. Ik ga maar eens recoil testen. Laat het hier wel weten, misschien dat anderen er ook wat aan hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-10 14:07
Ik denk dat men veel te snel geneigd is om te denken dat iemand een cheater is dan dat het gewoon een mooi (lucky) shot was, iemand je al hoorde/zag aankomen, gewoon een stom toeval of een combinatie van alles.

Door de (misleidende) killcam krijg je misschien op de basis van een enkele kill die indruk, maar men realiseert vaak te weinig dat je juist de uitzonderingen in beeld krijgt (de kill) en niet de rest van hoe iemand speel. Soms is het echt overduidelijk, maar vaak wordt al cheater geschreeuwd op basis van één enkele killcam waar op je die conclusie vrijwel nooit kan trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Tuttel schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:34:
Ik denk dat men veel te snel geneigd is om te denken dat iemand een cheater is dan dat het gewoon een mooi (lucky) shot was, iemand je al hoorde/zag aankomen, gewoon een stom toeval of een combinatie van alles.

Door de (misleidende) killcam krijg je misschien op de basis van een enkele kill die indruk, maar men realiseert vaak te weinig dat je juist de uitzonderingen in beeld krijgt (de kill) en niet de rest van hoe iemand speel. Soms is het echt overduidelijk, maar vaak wordt al cheater geschreeuwd op basis van één enkele killcam waar op je die conclusie vrijwel nooit kan trekken.
Normaal gesproken ben ik het volledig met je eens en vind ik mensen het te snel roepen. Echter, de laatste tijd is het niet enkel fishy gameplay, maar echt kneiterharde aimlocks en mensen letterlijk volgen door muren van 50+ meter. Dan is het voor mij zeker duidelijk een cheater en dan zie je wel het verschil tussen puur toeval of niet. Ik game al lang genoeg om zulke mensen er uit te kunnen pakken (overduidelijke) de fishy plays geef ik vaak wel voordeel van twijfel. Dan roep ik door mijn mic CHEATER!!!! maar kom daar dan snel wel van terug bij killcam ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:18
Davidas schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:50:
[...]

Ik heb eigenlijk geen problemen met al die snipers, zolang je blijft bewegen en sliden ben je echt wel moeilijk te raken, ook door de KAR. ;)
Niet helemaal waar, laatst door iemand met een sniper afgemaakt, hij zat in een helicopter die rondvloog en ik scheurde rond in een quad, afstand was zo ver dat hij me net kon zien en de heli en ik ook gingen van links naar rechts... en toch 1 schot en ik was weg.

Sindsdien ook nog niet weer gespeeld trouwens, lol begint er een beetje af te gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Monda
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ms0fH8V61mmjbXUxxyPk6wJdo0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WYEnQNKWT5LJumlrwgaqz8yn.jpg?f=fotoalbum_large

Wire stock vs no stock.
Lijkt idd iets meer verticale recoil, maar wel weer minder horizontale recoil. Tenmiste, minder bocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ipXkVirZc98kq_fM8G6qmCnF0Bk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S1852HUMDHVkcPirn8efwvi5.jpg?f=fotoalbum_large

Agency suppressor vs suppressor

[ Voor 9% gewijzigd door Monda op 25-05-2021 16:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985
JMonda hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Monda schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:08:
[Afbeelding]

Wire stock vs no stock.
Lijkt idd iets meer verticale recoil, maar wel weer minder horizontale recoil. Tenmiste, minder bocht.

[Afbeelding]

No Stock maar eens proberen dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
Hahaha de NL versie. Ga maar eens wat YouTube filmpjes maken dan. 😉
Ben alleen niet zo goed, wle altijd enorme interesse in stats en testen etc.

@Davidas ja ik ga 'm op basis van deze test, ook maar eens een tijdje uitproberen. Qua stats toch een stuk beter dan de wire iig.

[ Voor 19% gewijzigd door Monda op 25-05-2021 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
De nieuwe tijdelijke modes is echt een leuke afwisseling, ik hoop dat deze er lang inblijft. Daar waar ik met een team van onbekenden vaak niet verder kom dan de laatste 10 a 20 in battle royal, is het in deze mode zelfs al gelukt om te winnen en de top 5-10 is goed te behalen.

Ik merk alleen dat de game sinds de laatste update echt slecht loopt. Vooral downtown is gewoon niet te doen. Mijn pc is echt niets bijzonders en vooral oud, met een i7 930 en gtx970. Maar voorheen haalde ik met me settings en alles op low toch makkelijk 60fps of zelfs hoger, maar nu moet ik gewoon blij zijn met 45 a 50 fps en dan zijn er ook nog regelmatig drops. Alsof het al niet erg genoeg is dat er zulke woekerprijzen zijn op grafische kaarten, ik dacht dat updaten nog wel kon wachten tot de prijzen normaal werden maar zo is het niet te doen. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
Monda schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:08:
[Afbeelding]

Wire stock vs no stock.

[Afbeelding]

Ik speel ook veel met de Mac-10 en gebruik de volgende attachments:

Muzzle: Agency Suppressor
Barrel: 5.9″ Task Force
Underbarrel: Field Agent Grip
Magazine: Salvo 53 RND Fast Mag
Stock: Raider Stock

Ik gebruik hem vaak in combinatie met een AMAX of KAR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
Gisteren tijdens een paar potjes squads meermaals meegemaakt dat wanneer je uit de Gulag kwam of werd teruggekocht, dat je gigantisch ver van je team terugkwam. Twee keer zelfs meer dan 1000 meter. Is dat nieuw?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-09 20:18
Wat een k spel is het ook hahaha hebben ze de C4 weer een flinke buff gegeven? Wordt van 10 meter afstand uit de lucht geknald met een C4. Potje daarna hetzelfde toen ik in een auto rond reed. Bijzonder hoe die kneuzen elke keer weer alles verneuken. Zo blij als BF er weer is dan kan ik dat incompetente activision weer voor de aankomende 10 jaar vaarwel zeggen.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Brubs
CHKYBSTRD schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:23:
Wat een k spel is het ook hahaha hebben ze de C4 weer een flinke buff gegeven? Wordt van 10 meter afstand uit de lucht geknald met een C4. Potje daarna hetzelfde toen ik in een auto rond reed. Bijzonder hoe die kneuzen elke keer weer alles verneuken. Zo blij als BF er weer is dan kan ik dat incompetente activision weer voor de aankomende 10 jaar vaarwel zeggen.
Lekker niet meer spelen dan toch?

Overigens de BR van Battlefield de laatste keer was ook ruk, maar goed dat zien we dan maar over het hoofd he 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

steefje schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:56:
Gisteren tijdens een paar potjes squads meermaals meegemaakt dat wanneer je uit de Gulag kwam of werd teruggekocht, dat je gigantisch ver van je team terugkwam. Twee keer zelfs meer dan 1000 meter. Is dat nieuw?
Nog erger is dat je Loadout net daarvoor 1500m verder is gedropt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
steefje schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:56:
Hier had ik gisteravond op de PS5 geen last van.

Ik had wel last van een andere, bijzondere glitch; we speelden trio's en toen de warming-up klaar was zaten mijn teamgenoten al in de helikopter voor de start van de game en ik liep nog rond in de pre-game :+ Ook toen zij al waren gedropped liep ik daar nog. Kon alleen maar leaven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 09:12
Ik speel regelmatig regelmatig in de avond 1 a 2 uurtjes Warzone op de PC. Veelal solo's de laatste tijd bij gebrek aan teammates. Maar samen vind ik wel een stuk leuker :)
Zijn hier nog mensen opzoek naar een squadmate? Of is er een bepaald Discord kanaal wat ik kan bezoeken dat jullie weten om opzoek te gaan naar zieltjes?

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Brubs schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:32:
[...]

Lekker niet meer spelen dan toch?

Overigens de BR van Battlefield de laatste keer was ook ruk, maar goed dat zien we dan maar over het hoofd he 8)7
Haha echt serieus... daar had ik zelf nog niet aan gedacht :+ maar ff zonder dollen, er is geen andere shooter op dit moment dus ik zal het hier voorlopig even mee moeten doen. Helaas gaat dat niet zonder frustratie.

FireStorm haha zit dat bij jou nog steeds in het hoofd dan? Bij mij is het er überhaupt nooit ingekomen. Ik ben vanwege BF5 juist WZ gaan spelen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
CHKYBSTRD schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 10:11:
[...]

Haha echt serieus... daar had ik zelf nog niet aan gedacht :+ maar ff zonder dollen, er is geen andere shooter op dit moment dus ik zal het hier voorlopig even mee moeten doen. Helaas gaat dat niet zonder frustratie.

FireStorm haha zit dat bij jou nog steeds in het hoofd dan? Bij mij is het er überhaupt nooit ingekomen. Ik ben vanwege BF5 juist WZ gaan spelen. 8)
Ik speel zelf ook niet veel meer tbh, na 2 potjes weer neergeknalt te zijn door een aimlocker is het al weer klaar.. Daarbij is mn account gereset doordat de link met battlenet verbroken is geweest en nog steeds niet gefixt en dat helpt ook niet.

Er zijn genoeg andere shooters met een BR of zonder BR. Ligt er net aan of je die wilt spelen of niet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 13:40
Jaapoes schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:56:
Ik speel regelmatig regelmatig in de avond 1 a 2 uurtjes Warzone op de PC. Veelal solo's de laatste tijd bij gebrek aan teammates. Maar samen vind ik wel een stuk leuker :)
Zijn hier nog mensen opzoek naar een squadmate? Of is er een bepaald Discord kanaal wat ik kan bezoeken dat jullie weten om opzoek te gaan naar zieltjes?
https://discord.gg/DmJGkSBsCz

tweakers Warzone +18 discord server iedereen is welkom daar altijd gezellig, al zijn sommige wel erg fanatiek dus er word soms wat gevloekt :+

[ Voor 9% gewijzigd door Cyrus The Virus op 26-05-2021 14:18 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

mensen die spelen met die Swiss k31?
Is dit ten opzichte van b.v. een Kar de moeite waard om hem te levelen, gisteren wel aan begonnen maar dit gaat ontzettend traag na level 35 (incl. double weapon xp token)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
donvalentino schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 08:05:
mensen die spelen met die Swiss k31?
Is dit ten opzichte van b.v. een Kar de moeite waard om hem te levelen, gisteren wel aan begonnen maar dit gaat ontzettend traag na level 35 (incl. double weapon xp token)
Erg vergelijkbaar of net wat beter dan de Kar98k. Maar aangezien je met dit wapen voor quick scopes gaat op korte afstand is het relatief eenvoudig de attachments vrij te spelen aangezien je niet de laatste suppressor gebruikt maar de eerste en verder nog wat barrels en attachments die relatief vroeg vrij te spelen zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben tegenwoordig wel fan van de Zrg, lijk wel een HDR maar dan met snelle ads en movement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poah
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 07-07-2021
http://imgur.com/gallery/2V5XVtE

Ik heb sinds vrijdag de Xbox Series X.
Helaas lopen Warzone en MW alles behalve vlekkeloos. Je ziet allerlei vage streepjes in het scherm en als je een game opstart ontstaan er gigantische zwarte blokken.

Ik heb het volgende al geprobeerd:
-console opnieuw opstarten
-spel opnieuw installeren
-spel opstarten met en zonder de texture packs geïnstalleerd
-ander beeldscherm
-andere HDMI kabel

Heb vanochtend de Xbox een factory reset gegeven en het spel opnieuw geïnstalleerd (met alles erop en eraan voor de zekerheid) het gaat nog wel een paar uren duren voordat dit klaar is, maar betwijfel of het gaat helpen.

Hoor graag of iemand advies heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Poah schreef op zondag 30 mei 2021 @ 06:59:

Helaas lopen Warzone en MW alles behalve vlekkeloos. Je ziet allerlei vage streepjes in het scherm en als je een game opstart ontstaan er gigantische zwarte blokken.

-ander beeldscherm
-andere HDMI kabel

Heb vanochtend de Xbox een factory reset gegeven en het spel opnieuw geïnstalleerd (met alles erop en eraan voor de zekerheid) het gaat nog wel een paar uren duren voordat dit klaar is, maar betwijfel of het gaat helpen.

Dit lijkt wel een GPU issue, gebeurt dit ook bij andere games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Tsurany schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:07:
[...]

Erg vergelijkbaar of net wat beter dan de Kar98k. Maar aangezien je met dit wapen voor quick scopes gaat op korte afstand is het relatief eenvoudig de attachments vrij te spelen aangezien je niet de laatste suppressor gebruikt maar de eerste en verder nog wat barrels en attachments die relatief vroeg vrij te spelen zijn.
Ik zou zelf zeggen dat de KAR toch net wat beter is, alleen als je met je attachments vol voor snelle ADS gaat heeft de Swiss op dat gebied wel een klein voordeel. KAR heeft dan weer een hogere bullet velocity en fire rate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poah
SD5k schreef op zondag 30 mei 2021 @ 09:12:
[...]

Dit lijkt wel een GPU issue, gebeurt dit ook bij andere games?
Nouja, nog niet uitvoerig kunnen testen. Cod MW en Warzone vertonen dit. Black Ops multiplayer doet het wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:18
Misschien overbodig, Heb je wel de high resolution packs geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poah
akatar schreef op zondag 30 mei 2021 @ 14:21:
Misschien overbodig, Heb je wel de high resolution packs geïnstalleerd?
Yes, heb het spel geïnstalleerd met de high resolution packs. Daarna nog een keer zonder de high resolution packs, met beide ontstaan problemen. Ben onderhand bang dat ik gewoon een heb aangeschaft met een productiefout o.i.d..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kw_nl
Ben er na een jaar spelen even klaar mee. Van de 10 keer doodgaan is het zeker 7 keer door een sniper. Werd zelfs op bijna 150 meter gesnipped terwijl ik in een auto zat. Maar goed, even laten liggen… komt vast wel meer balans denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
kw_nl schreef op maandag 31 mei 2021 @ 00:00:
Ben er na een jaar spelen even klaar mee. Van de 10 keer doodgaan is het zeker 7 keer door een sniper. Werd zelfs op bijna 150 meter gesnipped terwijl ik in een auto zat. Maar goed, even laten liggen… komt vast wel meer balans denk ik.
Ik ben persoonlijk wel te spreken over de balans nu. Ik haal alleen niet heel veel plezier meer uit Solo BR, maar met duo's of trio's vermaak ik mij echt heel goed. Voor de afwisseling soms een paar potjes Rebirth, ook leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-09 20:51
CHKYBSTRD schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:23:
Er is een trucje om C4 verder te gooien, vrij weinig mensen kennen die maar soms kan je er door verrast worden ja. Dat trucje bestaat al sinds de nerf van C4.

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
-En4Cer- schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:16:
[...]

Ik ben persoonlijk wel te spreken over de balans nu. Ik haal alleen niet heel veel plezier meer uit Solo BR, maar met duo's of trio's vermaak ik mij echt heel goed. Voor de afwisseling soms een paar potjes Rebirth, ook leuk om te doen.
Ik speel meestal rebirth met een groepje, we waren het allemaal wel zat aan het eind. Het is ook niet dat er maar 1 sniper was, maar gewoon 3-4 stuks te gelijk... Alleen binnen ben je redelijk veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Generaal Pep schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:35:
[...]

Er is een trucje om C4 verder te gooien, vrij weinig mensen kennen die maar soms kan je er door verrast worden ja. Dat trucje bestaat al sinds de nerf van C4.
Idd... YouTube: Is C4s Lethal Meta Back? How to Throw C4 2x Further in Warzone | Cla... niks nieuws dus haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Generaal Pep schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:35:
[...]

Bestond ook al voor de nerf hoor. Blijft nog steeds het fijnste wapen tegen auto's vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
donvalentino schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:46:
[...]

Bestond ook al voor de nerf hoor. Blijft nog steeds het fijnste wapen tegen auto's vind ik persoonlijk.
Oh oke. Ja wij zijn pas gaan experimenteren na de nerf, waar het voor de nerf niet nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
Dit is nog een vrij nieuw filmpje! Valt me tegen van jgod dat hij er zo laat achter komt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumps
  • Laatst online: 20-06-2021
Heeft iemand een goede tip om wat minder cheaters tegen te komen? 9 van de 10 potjes word ik gekilled door een cheater. Ik word er een beetje moedeloos van inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
bumps schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:39:
Heeft iemand een goede tip om wat minder cheaters tegen te komen? 9 van de 10 potjes word ik gekilled door een cheater. Ik word er een beetje moedeloos van inmiddels.
Helaas is er weinig aan te doen als je op PC speelt.. Op console kun je crossplay uitzetten dus als je daar op speelt zou ik je dat aanraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bumps
  • Laatst online: 20-06-2021
Ik speel X-Box. Als ik crossplay uitzet kom ik niet in een game.
Erg zonde. Het is een briljant spel. Maar volledig om zeep geholpen door de ontwikkelaars en de cheaters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:43
bumps schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 00:19:
Erg zonde. Het is een briljant spel. Maar volledig om zeep geholpen door de ontwikkelaars en de cheaters.
Door die crossplay verplichting (van Microsoft?) ken ik meerdere mensen die van Xbox naar Playstation zijn overgestapt. (Op Playstation kan je het wel gewoon uitzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
bumps schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 00:19:
Oh wist niet dat dat ook een ding was.. Dat is wel echt mooi klote dan.. Ben zelf nog steeds mijn progress kwijt en word niet goed van de cheaters dus heb t al een tijdje niet aangeraakt tot ik bericht krijg dat ik het gewoon weer terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik zag wat filmpjes mbt aim respons curve . Wilde hier wat mee experimenteren, omdat een aantal streamers Dynamic adviseerden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt veel verschil merk. Voel wel wat, maar wwwt eigenlijk niet goed wat er nou anders is. Heb wel al uitleg filmpjes bekeken. Welke setting gebruiken jullie? En merken jullie veel verschil?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Monda schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 14:46:
Ik zag wat filmpjes mbt aim respons curve . Wilde hier wat mee experimenteren, omdat een aantal streamers Dynamic adviseerden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt veel verschil merk. Voel wel wat, maar wwwt eigenlijk niet goed wat er nou anders is. Heb wel al uitleg filmpjes bekeken. Welke setting gebruiken jullie? En merken jullie veel verschil?
Ik gebruik Dynamic, het verschil zit het hem erin dat je input als het ware een S-curve heeft, dus wanneer je precies wil mikken met een kleine beweging van je stick kan dat, maar als je snel wil bewegen kan dat ook door je stick naar het uiterste van zijn bereik te bewegen.

Mijn sensitivity staat maar op 5/5 maar toch voelt het niet langzaam aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
SD5k schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 08:25:
[...]

Ik gebruik Dynamic, het verschil zit het hem erin dat je input als het ware een S-curve heeft, dus wanneer je precies wil mikken met een kleine beweging van je stick kan dat, maar als je snel wil bewegen kan dat ook door je stick naar het uiterste van zijn bereik te bewegen.

Mijn sensitivity staat maar op 5/5 maar toch voelt het niet langzaam aan.
Oke snap wat je zegt, maar als je naar die meest up to date grafiek van Xclusive Ace kijkt, zit het toch anders? Hier lijkt iig het alsof je aan het begin bij kleinere bewegingen al sneller beweegt en het daarna bij het verder bewegen van de stick weer afneemt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7PnhOsOZhaOOej_epXvDqZJyasg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QuOo80QGfMkkOVBzhAd7g5dH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
Poah schreef op zondag 30 mei 2021 @ 06:59:

-ander beeldscherm
-andere HDMI kabel

Die grafische glitches heb ik ook. Met zowel de originele XSX kabel als een aftermarket kwaliteitskabel. Ik zie regelmatig regenboogachtige vlakken/lijnen in beeld. Deze zitten op vaste locaties in de map. Dus als ik met mijn poppetje naar links of rechts strafe of loop, dan verdwijnen ze en ze zijn weer te zien als ik terug beweeg naar de plek waar ik ze in eerste instantie zag. Ik denk daarom dat het in de game zit en geen gpu probleem is. In andere games zie ik het trouwens niet.

Die grote zwarte blokken heb ik niet. Wel zorgt quick resume soms voor grafische problemen bij het starten van WZ. Na het spelen sluit ik de game daarom af via het Xbox menu -> quit.

Heb jij trouwens alle juiste packs geïnstalleerd? Ik snap het hele systeem hierachter niet. Vind het super onduidelijk welke je nodig hebt, zeker omdat ik ook CW en MW heb. Daarvoor moet je dan weer bepaalde packs aan en uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
De laatste dagen zit ik me behoorlijk te ergeren aan crossplay. Speel zelf op Xbox, terwijl al mijn vrienden op PS zitten. Moet eerlijk zeggen dat het zo vervelend is dat ik bijna overweeg om ook voor een PS5 te gaan, zodra deze leverbaar is. Dan kan ik dat verplichte crossplay gewoon uitzetten.

Het lijkt wel of ghost niets meer doet, we leggen vrijwel elke 1 vs 1 af (terwijl we alle plates en onze loadout hebben) en het aantal super strakke snipe kills die we tegen krijgen zijn de laatste dagen hoger dan ooit. We hebben daar trouwens allemaal last van, dus ook de PS spelers. Nu zit er ook een deel frustratie bij omdat het de laatste dagen niet gaat zoals we willen (we maken trouwens wel gewoon nette kills), maar crossplay lijkt ook invloed te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als pc speler zou ik ook graag van crossplay af willen, alle controller spelers lekker bij elkaar met hun veel te sterke aim assist. Hebben we eindelijk weer eens een eerlijke Gulag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Tsurany schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:42:
Als pc speler zou ik ook graag van crossplay af willen, alle controller spelers lekker bij elkaar met hun veel te sterke aim assist. Hebben we eindelijk weer eens een eerlijke Gulag.
Het een heeft voordelen maar het andere net zo goed, daarom is het juist gewoon balanced IMO. Enige zware nadeel is de cheaters in PC lobbies |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brubs schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:56:
[...]

Het een heeft voordelen maar het andere net zo goed, daarom is het juist gewoon balanced IMO. Enige zware nadeel is de cheaters in PC lobbies |:(
Met de huidige aim assist is het verre van balanced naar mijn idee, zolang ze lange sniper gevechten ontwijken, wat erg makkelijk te doen is, hebben we een vrij groot voordeel in alle andere gevechten. Om hoekjes heen sliden en allerlei rare sprongen maken terwijl ze gewoon op center body blijven mikken is echt te bizar. Zeker in de huidige gulag waarbij springen en duiken een groot onderdeel is hebben ze teveel voordeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Tsurany schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:02:
[...]

Met de huidige aim assist is het verre van balanced naar mijn idee, zolang ze lange sniper gevechten ontwijken, wat erg makkelijk te doen is, hebben we een vrij groot voordeel in alle andere gevechten. Om hoekjes heen sliden en allerlei rare sprongen maken terwijl ze gewoon op center body blijven mikken is echt te bizar. Zeker in de huidige gulag waarbij springen en duiken een groot onderdeel is hebben ze teveel voordeel.
Dat kan net zo goed met KB+M tho.. Alleen moet je er wat meer skills voor hebben. En zoals ik al zei, het heeft beide zijn voordelen, ik vind het niet overpowered. Je merkt het wel eens als je dood gaat dat er zo'n frikandel met aimassist je tracked alsof het niets is. Maar ik win ook vaak genoeg van controllerspelers. Je kunt er je playstyle op aanpassen ook als je dat zou willen, ga voor long range guns en speel het tactischer ipv ram in het open beetje schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
Opzich ben ik het wel met je eens; ik wil ook niet tegen controller spelers. De aim-assist die je op kill cams ziet is soms echt associaal sterk. Toch sla je hier de plank volledig mis. Je vergeet dat er ook heel veel spelers op de pc met controller spelen. Een greep uit mijn vrienden: van de 9 pc spelers ben ik de enige die met kemo speelt.

TLDR: Jouw doel bereik je niet met crossplay uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Op je pc kun je het ook gewoon uitschakelen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Generaal Pep schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:57:
[...]

Opzich ben ik het wel met je eens; ik wil ook niet tegen controller spelers. De aim-assist die je op kill cams ziet is soms echt associaal sterk. Toch sla je hier de plank volledig mis. Je vergeet dat er ook heel veel spelers op de pc met controller spelen. Een greep uit mijn vrienden: van de 9 pc spelers ben ik de enige die met kemo speelt.

TLDR: Jouw doel bereik je niet met crossplay uitzetten.
Aim assist op pc gewoon verwijderen. Wil je aim assist? Koop een console.
Jopio schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:57:
[...]
Op je pc kun je het ook gewoon uitschakelen toch?
Geen idee, maar werken gaat het niet. Je komt dan enkel in lobbies terecht met andere pc gamers die crossplay uitgeschakeld hebben waardoor de queue tijden enorm oplopen. Dit kan enkel goed werken als het een standaard keuze is.

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 02-06-2021 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
Tsurany schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:58:
[...]

Aim assist op pc gewoon verwijderen. Wil je aim assist? Koop een console.
Hahahah ja. Daar gaat de legal department van Activision dan weer voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Generaal Pep schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:59:
[...]

Hahahah ja. Daar gaat de legal department van Activision dan weer voor zitten.
Legal lijkt me sterk, wat hebben die hier mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
Tsurany schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:01:
[...]

Legal lijkt me sterk, wat hebben die hier mee te maken?
Mmmm ik zat even te denken dat wij betaald hebben voor dit spel. Waar je een feature niet zomaar weg kan halen zonder backlash.

Zelfde als wanneer ze Rose zouden willen aanpassen: Ik heb betaald voor de battlepas, de battlepas waar ik Rose als beloning kreeg. Ik ben blij met mijn 'onzichtbare' Rose skin. Als ze Rose opeens aanpassen dan krijgen ze backlash van mij en alle andere mensen die graag met de Rose skin speelden. Legal department moet daar voor gaan liggen voordat een dergelijke casus uit de hand loopt. Nu hebben ze deze casus opgelost door de belichting in het spel aan te passen en lichtbronnen toe te voegen.

Echter, gezien wij niet hebben betaald voor Warzone kunnen ze wel 'zomaar' dergelijke aanpassingen doen aan een instelling.

Dan nog zullen ze backlash krijgen van alle pc spelers die met controller spelen, wat er veel zijn, dus zullen ze aim-assist niet snel uit het spel halen. Helemaal nooit verwacht ik.

Toevoeging: Desalniettemin zou ik ook graag aim-assist zien verdwijnen. Als ik soms dood ga voelt het echt niet eerlijk. Zeker wanneer je in de parachute-fase uit de lucht geknald wordt, aim-assist is op dat moment op maximale sterkte lijkt het. Letterlijk gratis kills voor controller spelers.

[ Voor 11% gewijzigd door Generaal Pep op 02-06-2021 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herman1990
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 09:56
Generaal Pep schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:07:
[...]

Mmmm ik zat even te denken dat wij betaald hebben voor dit spel. Waar je een feature niet zomaar weg kan halen zonder backlash.

Zelfde als wanneer ze Rose zouden willen aanpassen: Ik heb betaald voor de battlepas, de battlepas waar ik Rose als beloning kreeg. Ik ben blij met mijn 'onzichtbare' Rose skin. Als ze Rose opeens aanpassen dan krijgen ze backlash van mij en alle andere mensen die graag met de Rose skin speelden. Legal department moet daar voor gaan liggen voordat een dergelijke casus uit de hand loopt. Nu hebben ze deze casus opgelost door de belichting in het spel aan te passen en lichtbronnen toe te voegen.

Echter, gezien wij niet hebben betaald voor Warzone kunnen ze wel 'zomaar' dergelijke aanpassingen doen aan een instelling.

Dan nog zullen ze backlash krijgen van alle pc spelers die met controller spelen, wat er veel zijn, dus zullen ze aim-assist niet snel uit het spel halen. Helemaal nooit verwacht ik.

Toevoeging: Desalniettemin zou ik ook graag aim-assist zien verdwijnen. Als ik soms dood ga voelt het echt niet eerlijk. Zeker wanneer je in de parachute-fase uit de lucht geknald wordt, aim-assist is op dat moment op maximale sterkte lijkt het. Letterlijk gratis kills voor controller spelers.
Ik ben het deels met je eens. maar de andere kant aan dit verhaal, misschien wat vergezocht, en zie het als een andere inkijkhoek op het "ik heb het gekocht dus het mag niet worden aangepast".

De zaken die je vrijspeelt met de battlepass tijdens het spelen van warzone zijn nog niet getest en als later blijkt dat een skin te over powered is omdat de skin in game nauwelijks zichtbaar is. Kan dit in mijn ogen best worden aangepast. Ik zie dit hetzelfde als een wapen wat te sterk is, ik heb geen rechten op de stats van het wapen, dat ik vrijspeel met mijn battlepass dus als het wapen generfed wordt heb ik geen recht op het orginele (gekochtte) wapen. Daarnaast, ook al is het niet helemaal hetzelfde, is het dan bijna een pay to win situatie. Ik heb betaald om dit voordeel te mogen hebben, terwijl het voor andere mensen, volgens mij, niet mogelijk is om de zwarte rose skin te unlocken door een ingame missie of iets dergelijks. Ik weet niet of ik het bij het rechte eind heb dus wees vrij om mij te corrigeren als ik het mis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
herman1990 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:19:
[...]

Ik ben het deels met je eens. maar de andere kant aan dit verhaal, misschien wat vergezocht, en zie het als een andere inkijkhoek op het "ik heb het gekocht dus het mag niet worden aangepast".

De zaken die je vrijspeelt met de battlepass tijdens het spelen van warzone zijn nog niet getest en als later blijkt dat een skin te over powered is omdat de skin in game nauwelijks zichtbaar is. Kan dit in mijn ogen best worden aangepast. Ik zie dit hetzelfde als een wapen wat te sterk is, ik heb geen rechten op de stats van het wapen, dat ik vrijspeel met mijn battlepass dus als het wapen generfed wordt heb ik geen recht op het orginele (gekochtte) wapen. Daarnaast, ook al is het niet helemaal hetzelfde, is het dan bijna een pay to win situatie. Ik heb betaald om dit voordeel te mogen hebben, terwijl het voor andere mensen, volgens mij, niet mogelijk is om de zwarte rose skin te unlocken door een ingame missie of iets dergelijks. Ik weet niet of ik het bij het rechte eind heb dus wees vrij om mij te corrigeren als ik het mis heb.
Niet getest lijkt me heel sterk. Er werken tientallen testers voor deze ontwikkelmaatschappij, als het geen honderden zijn.

Iets balanceren is wat anders dan een skin aanpassen. Nou begrijp ik wel dat veel mensen de skin niet gebalanceerd vonden, maar het is een visueel iets wat aangepast zou moeten worden. Niet even een waarde met 0,02 omlaag schroeven....

Het is een lastige casus.

Vinden jullie Rose nu nog steeds oneerlijk?

[ Voor 10% gewijzigd door Generaal Pep op 02-06-2021 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herman1990
Generaal Pep schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:22:
[...]

Niet getest lijkt me heel sterk. Er werken tientallen testers voor deze ontwikkelmaatschappij, als het geen honderden zijn.
Dus ze wisten dat er een grote groep spelers is die met deze skin in een hoekje gaat liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
herman1990 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:23:
[...]

Dus ze wisten dat er een grote groep spelers is die met deze skin in een hoekje gaat liggen?
Waar je als multinational alle mogelijke scenarios uitdenkt, ook 'vergezochte' scenarios. Lijkt het me dat ook deze ontwikkelaar weet dat er spelers van hun game in hoekjes gaan liggen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herman1990
Generaal Pep schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:26:
[...]

Waar je als multinational alle mogelijke scenarios uitdenkt, ook 'vergezochte' scenarios. Lijkt het me dat ook deze ontwikkelaar weet dat er spelers van hun game in hoekjes gaan liggen ja.
Misschien heb je gelijk, neemt niet weg dat het aanpassen van een skin om meer balans te brengen in een spel prima kan, zoals je even goed een wapen aanpast dat te sterk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
herman1990 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:28:
[...]

Misschien heb je gelijk, neemt niet weg dat het aanpassen van een skin om meer balans te brengen i neen spel prima kan, zoals je even goed een wapen aanpast dat te sterk is.
Ik vind niet dat ik gelijk heb. Dit is (een gedeelte van) mijn mening hierover/visie hierop. Ook met mijn vrienden is dit altijd een discussie punt waar we niet uit komen.

Ik ken niemand die werkt voor Activision dus ik heb ook geen interne bron....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Generaal Pep schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:22:
[...]

Iets balanceren is wat anders dan een skin aanpassen. Nou begrijp ik wel dat veel mensen de skin niet gebalanceerd vonden, maar het is een visueel iets wat aangepast zou moeten worden. Niet even een waarde met 0,02 omlaag schroeven....

Het is een lastige casus.

Vinden jullie Rose nu nog steeds oneerlijk?
Rose is by far nog steeds de meest OP skin die er is, die belichting fixes hebben letterlijk niets verbeterd ten opzichte van de Rose skin. In alle andere scenario's zonder Rose, ja sure dan is het verbeterd. Rose skin gewoon lekker er uit gooien en een andere skin cadeau geven. Altijd dat gezeur over 'ik heb er voor betaald', lekker belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
BBTM schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:33:
[...]

Rose is by far nog steeds de meest OP skin die er is, die belichting fixes hebben letterlijk niets verbeterd ten opzichte van de Rose skin. In alle andere scenario's zonder Rose, ja sure dan is het verbeterd. Rose skin gewoon lekker er uit gooien en een andere skin cadeau geven. Altijd dat gezeur over 'ik heb er voor betaald', lekker belangrijk.
Wat vind jij nu nog OP aan deze skin, nadat ze veel beter zichtbaar is geworden met de verbeterde belichting?

Dat kan ik nu niet uit je reactie halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
herman1990 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:23:
[...]

Als we het over dit argument hebben: Waarom heb ik nog nooit iemand gehoord over de ghillie suit skin? Ik ben wel eens gepakt door een team, end circle, welke met z'n vieren in de bosjes lagen hahah. Totaal onzichtbaar met hun ghillie suits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Generaal Pep schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:36:
[...]

Wat vind jij nu nog OP aan deze skin, nadat ze veel beter zichtbaar is geworden met de verbeterde belichting?

Dat kan ik nu niet uit je reactie halen.
Het is gewoon een OP skin, nog altijd. De belichting is maar beperkt tot een klein deel van de map en nu nog steeds is Rose vaak niet zichtbaar of niet goed zichtbaar. Daaruit haal je dus een behoorlijk voordeel tegenover degene die wel in het licht staat. Ik zie die skin soms ook letterlijk niet en moet dan gokken waar ik moet schieten afgaande van tracers etc..
Generaal Pep schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:39:
[...]

Als we het over dit argument hebben: Waarom heb ik nog nooit iemand gehoord over de ghillie suit skin? Ik ben wel eens gepakt door een team, end circle, welke met z'n vieren in de bosjes lagen hahah. Totaal onzichtbaar met hun ghillie suits...
Ghillie suits zijn zeer beperkt bruikbaar in tegenstelling tot de talloze dark spots in de map. Je kunt gewoon niet alles testen vantevoren vandaar ook de continuiteit van nerfs/buffs van guns etc in de game. Dus dit is niet te vergelijken imo.
Pagina: 1 ... 15 ... 34 Laatste