Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Tsurany schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:38:
[...]

Ze zijn vanuit juridisch perspectief niks verplicht, dat is afgedekt. Echter hoe denk je dat de spelers die dit aankopen er tegenover staan?

Vergeet niet dat spelers die battlepasses en cosmetica kopen het spel in de lucht houden, zonder die spelers was Warzone nooit gratis aangeboden. Het is heel makkelijk om dan te zeggen dat ze pech hebben en het niet hadden hoeven kopen maar ze zorgen er wel voor dat alle andere spelers een gratis spel hebben

Warzone is absoluut geen gratis spel.
Wanneer de game 2+ jaar heeft gedraaid en er veranderingen komen dan is dat toch gewoon zo. Het is wel degelijk een gratis spel, wat weliswaar draait op wat mensen vrijwillig kopen in hun store. Als dit niet gebeurd zou het een betaalde game worden. Maar je hebt alle kans om niks te kopen en dan is het voor jou dus een gratis game. Dat andere het dan wel doen is fijn en die zou je kunnen bedanken ;)

Voor mij zou het niet veel verschil maken, ik heb ook wel eens een battlepass gekocht etc, maar nooit iets in de store verder. Een spel moet door met ontwikkelen om relevant te blijven, als ze dat niet doen omdat er wat mensen boos worden door gekochte skins kan het ook zomaar zijn dat het dood gaat bloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brubs schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:50:

Voor mij zou het niet veel verschil maken, ik heb ook wel eens een battlepass gekocht etc, maar nooit iets in de store verder.
En vanuit dat standpunt is het dan ook erg eenvoudig om het prima te vinden. Maar denk je dat alle spelers die er zoveel geld ingestopt hebben daar ook zo in staan? En hoe waarschijnlijk is het dat ze dan nogmaals zoveel content kopen.
Uiteindelijk zijn die spelers wel de belangrijkste doelgroep, zij leveren het geld.

Ik denk dat Activision daar echt rekening mee houd en dat daarom ook de voertuigen niet aangepast zijn met de overgang naar Cold War, teveel mensen die skins gekocht hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Steven030 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:25:
[...]

Juist, ik zou wel blij zijn met een volledig nieuwe Warzone, inclusief een reset van stats
Waarom de stats reset? Voor SBMM?

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Rappa1985 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:03:
[...]

Dan lijkt z'n e-penis nét wat groter. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Tsurany schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:59:
[...]

En vanuit dat standpunt is het dan ook erg eenvoudig om het prima te vinden. Maar denk je dat alle spelers die er zoveel geld ingestopt hebben daar ook zo in staan? En hoe waarschijnlijk is het dat ze dan nogmaals zoveel content kopen.
Uiteindelijk zijn die spelers wel de belangrijkste doelgroep, zij leveren het geld.

Ik denk dat Activision daar echt rekening mee houd en dat daarom ook de voertuigen niet aangepast zijn met de overgang naar Cold War, teveel mensen die skins gekocht hebben.
Dit is één van de weinige games waar ik behoorlijk wat geld in heb zitten (los van de aankoop) en als ze dat zomaar zouden droppen voorzie ik een behoorlijke shitstorm ja :+

Met de komst van de Rambo en John Mcclane maken ze het zichzelf ook niet makkelijk om weer te jumpen naar een ander tijdperk. Mochten ze dat doen introduceren ze vast weer andere operators waar ze geld aan kunnen verdienen.

Ben zelf ook heel benieuwd hoe deze game er over 1 - 3 jaar uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Rappa1985 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:22:
[...]

Dit is één van de weinige games waar ik behoorlijk wat geld in heb zitten (los van de aankoop) en als ze dat zomaar zouden droppen voorzie ik een behoorlijke shitstorm ja :+

Met de komst van de Rambo en John Mcclane maken ze het zichzelf ook niet makkelijk om weer te jumpen naar een ander tijdperk. Mochten ze dat doen introduceren ze vast weer andere operators waar ze geld aan kunnen verdienen.

Ben zelf ook heel benieuwd hoe deze gamer er over 1 - 3 jaar uit ziet.
Hoe verloopt dat bij andere BR games? Hebben bv een Fortnite, PUBG of Apex nog hun eerste ingame aankopen beschikbaar voor spelers? Volgens mij is dat inherent aan het verdien model wat hoort bij een BR game, lijkt mij dat ze die strategie niet gaan aanpassen.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 22-08 09:59
Rappa1985 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:03:
[...]

Niet echt een reden, behalve de uitdaging. Nu staat bijvoorbeeld je k/d door de vele uren redelijk vast, maar dan wordt het wat beweeglijker en heeft je huidige vorm wat invloed op het geheel. Ook gewoon gewenning van normaal gesproken met elke CoD blanco beginnen. Lijkt me ook wel eens mooi met Warzone inclusief een totaal nieuwe map. Iets als een next-gen Warzone 2.0.
Had eerlijk gezegd met Cold War al een next gen Warzone met stats reset verwacht

[ Voor 25% gewijzigd door Steven030 op 12-05-2021 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rappa1985 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:22:
[...]

Ben zelf ook heel benieuwd hoe deze game er over 1 - 3 jaar uit ziet.
Wat heb je dan gekocht allemaal, want snap überhaupt niet dat mensen geld gaan uitgeven aan skins en andere cosmetische zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 09:35
Ik snap dat ook niet kei veel geld in een spel pompen voor enkel een ander uiterlijk, dat zal vooral de jeugd zijn denk ik wat daar vatbaar voor is het is geen pay 2 win game. En als de stekker eruit gaat heb je geen poot om op te staan,al je knaken voor altijd weg.

Carpe scrotum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley02
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 11:09
Chelseamarre123 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:33:
[...]

Wat heb je dan gekocht allemaal, want snap überhaupt niet dat mensen geld gaan uitgeven aan skins en andere cosmetische zooi
Da's wel erg zwart-wit denken natuurlijk.. Een ieder geeft zijn/haar geld uit aan wat ie wil toch?

Ikzelf heb 1 blueprint met tracer rounds en de battlepass elk seizoen. De blueprint en tracer rounds zijn leuk, maar ik heb inmiddels dusdanig veel tijd in het (gratis) spel zitten dat ik die 20 a 30 euro echt niet mis. De meeste spellen betaal je al 60 euro voor, en speel je minder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

mooie aan de battlepass is dat je 'm terugverdient als je genoeg speelt dus die hoef je maar 1x te kopen a een tientje.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Zijn er problemen met de Warzone servers? Blijft hangen op fetching profiel (PS5). En krijg na 5 minuten error code 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:56
Het lijkt wel of er steeds meer aimbots bijkomen, nu ook weer.
Gulag gewonnen en bij het omlaag vallen slaan de eerste kogels al in, een abrupte beweging hielp ook niet en even later ben ik dood. Op het filmpje erna zie je dat die persoon mij amper kan zien en ook met de abrupte beweging naar rechts gaat zijn wapen automatisch mee, oftewel geen kogel ging mis.

Die personen zullen zich waarschijnlijk fantastisch vinden maar ik vind het sneu, sterker nog het plezier gaat er bij mij niet op vooruit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Wees blij dat mensen dat doen, anders had jij geen gratis Warzone gehad.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
akatar schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:56:
Het lijkt wel of er steeds meer aimbots bijkomen, nu ook weer.
Gulag gewonnen en bij het omlaag vallen slaan de eerste kogels al in, een abrupte beweging hielp ook niet en even later ben ik dood. Op het filmpje erna zie je dat die persoon mij amper kan zien en ook met de abrupte beweging naar rechts gaat zijn wapen automatisch mee, oftewel geen kogel ging mis.

Die personen zullen zich waarschijnlijk fantastisch vinden maar ik vind het sneu, sterker nog het plezier gaat er bij mij niet op vooruit.
Ik zat laatst bij een random in een quad die dat deed. Toen ik dood was kon ik de rest van het potje meekijken hoe hij zo’n 50 kills haalde en uiteraard de win. Dit was iemand met een Indisch accent. Bizar om te zien en ik zie de lol er echt niet van in om zo te spelen. Uiteraard report gedaan en daarna ook gelijk crossplay uitgezet

[ Voor 4% gewijzigd door Steven030 op 12-05-2021 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Werkt crossplay uitzetten ook op Xbox? Ik meen me te herinneren dat er dan geen match meer geladen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Het werkt op zich, maar niemand speelt met die setting uit dus je komt dan inderdaad nooit in een lobby terecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Jopio schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:33:
Werkt crossplay uitzetten ook op Xbox? Ik meen me te herinneren dat er dan geen match meer geladen wordt?
Ik weet niet hoe het op de Xbox is. Maar op de PlayStation is het een verademing (lobby's genoeg). Niet alleen omdat er geen hacks meer zijn maar ook omdat het gelijk is aan elkaar. Geen controller vs muis/keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Jopio schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:33:
CyBeR schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:30:
Het werkt op zich, maar niemand speelt met die setting uit dus je komt dan inderdaad nooit in een lobby terecht.
Helaas niet, om deze reden ben ik Warzone op de PS gaan spelen terwijl ik dat altijd op de Xbox deed. Het is op de Xbox verplicht om crossplay aan te hebben, anders kan je Warzone zelfs niet openen. Dit heeft niets te maken met het vinden van lobby’s, maar is denk ik een Microsoft beslissing van hogerhand

[ Voor 42% gewijzigd door Steven030 op 13-05-2021 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
CyBeR schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:35:
mooie aan de battlepass is dat je 'm terugverdient als je genoeg speelt dus die hoef je maar 1x te kopen a een tientje.
Doen ze heel slim, want hoe meer men speelt hoe sneller mensen geneigd zijn om weer iets aan te schaffen.

Ik heb mijn eerste battlepass voor 5 euro gekocht. Vervolgens 800 credits vrijgespeeld en dus weer 2 euro uitgegeven. Ik speel onvoldoende om die 1000 credits te 'verdienen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

d'r zit ook 300CP aan gratis punten in trouwens dus als je lang genoeg speelt zonder iets te kopen heb je ook genoeg. moet bekennen dat ik na vorig seizoen op 900 zat dus kon deze bp pas kopen na eerst al een paar niveaus te hebben vrijgespeeld :P

Geen andere shit aanschaffen is gewoon discipline. Ik heb letterlijk alleen de bp gekocht.

[ Voor 15% gewijzigd door CyBeR op 13-05-2021 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 20:54
Vind de wapens op het moment wel lekker balanced hoor. Kom ook veel verschillende loadouts tegen bij de enemies.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 10:43
Wulfric92 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:44:
Zijn er problemen met de Warzone servers? Blijft hangen op fetching profiel (PS5). En krijg na 5 minuten error code 4.
Heb ik nu ook al een paar dagen. Enige wat dan helpt, is om de ps5 helemaal uit te doen en dan weer aan.... Super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Nu online
PsychoBoyJack schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:46:
[...]

Heb ik nu ook al een paar dagen. Enige wat dan helpt, is om de ps5 helemaal uit te doen en dan weer aan.... Super irritant.
Ikzelf heb ook een PS5, nergens last van moet ik zeggen. Wat me alleen wel stoort, als ik bijvoorbeeld Rebirth quads start dat ik dan vaak in een onvolledig team terecht kom waardoor je sowieso al met 1-0 achter staat.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 21:56
foxtrot81 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:17:
Ik snap dat ook niet kei veel geld in een spel pompen voor enkel een ander uiterlijk, dat zal vooral de jeugd zijn denk ik wat daar vatbaar voor is het is geen pay 2 win game. En als de stekker eruit gaat heb je geen poot om op te staan,al je knaken voor altijd weg.
Als je ergens een tijd plezier van hebt mag dat prima geld kosten. Dagje Efteling is ook niet gratis en einde vd dag sta je met lege handen buiten :)

Dat gezever altijd. Paar tientjes extra in een spel pompen dat je honderden uren speelt, is toch fun!

[ Voor 9% gewijzigd door buurman3 op 16-05-2021 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 21:56
Dubbel excuus.

[ Voor 95% gewijzigd door buurman3 op 16-05-2021 14:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 19:43
buurman3 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:31:
[...]

Als je ergens een tijd plezier van hebt mag dat prima geld kosten. Dagje Efteling is ook niet gratis en einde vd dag sta je met lege handen buiten :)

Dat gezever altijd. Paar tientjes extra in een spel pompen dat je honderden uren speelt, is toch fun!
Eens hoor, net of het een schande is dat je geld uitgeeft aan een gratis game. Ik zie het ook zo. Tot een paar jaar geleden kocht ik 8 games per jaar voor minimaal 55 euro per stuk. Ik speel nu 2 a 3 games per jaar. Verder eet ik er geen boterham minder om.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 09:35
@buurman3 Je heb wel gelijk hoor, enkel voor een ander uiterlijk enkel zou ik persoonlijk dat niet doen. En ach ik zit al klaar om me knaken naar bf6 te smijten. Ieder zijn dingetje idd

Carpe scrotum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 06:41
Zie het zo als je er plezier uit haalt waarom niet?
Zolang het geen pay2win is, doe je er verder niemand kwaad mee en steun je de ontwikkelaar ook nog eens.

Haal zelf btw alleen de battlepass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 13:18
Korkss schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:04:
Vind de wapens op het moment wel lekker balanced hoor. Kom ook veel verschillende loadouts tegen bij de enemies.
Mee eens, sinds tijden niet meer zo'n diversiteit in wapens gezien. Ik zie ook oude META's zoals de Kilo weer terugkomen.

Voor mij werkt de combi KAR+XM4 momenteel erg goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985
[...]

Tracer packs, reactive camo's, operator bundles, battle pass etc.

Geef normaal nooit iets uit aan cosmetica omdat ik meeste games na paar weken zat ben maar speel deze game nu al van launch dus dan vind ik het niet erg om daar wat geld in te steken voor leuke skins/wapen skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

wij komen wel veel cheaters tegen hoor. Net ook weer, iemand met wallhack en aimbot... gewoon op de ps5 met matchmaking uit...

echt wat een narigheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Jedi Geub schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:37:
wij komen wel veel cheaters tegen hoor. Net ook weer, iemand met wallhack en aimbot... gewoon op de ps5 met matchmaking uit...

echt wat een narigheid..
Ik kom ze tegenwoordig ook bijna dagelijks tegen nu ik wat vaker met PC vrienden speel, erg vervelend maar niets aan te doen helaas... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
En ondertussen zijn ze stoer aan het doen op twitter hoeveel mensen ze al gebanned hebben .....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

echt wat een narigheid..
Wallhack en aimbot zijn niet mogelijk op PS4 en PS5, dan moet die persoon toch echt op PC hebben gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Rappa1985 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:13:
[...]

Tracer packs, reactive camo's, operator bundles, battle pass etc.

Geef normaal nooit iets uit aan cosmetica omdat ik meeste games na paar weken zat ben maar speel deze game nu al van launch dus dan vind ik het niet erg om daar wat geld in te steken voor leuke skins/wapen skins.
Same here, ik heb MW en CW allebei niet gekocht, dus vind het niet erg om af en toe wat aan Warzone uit te geven.

Ik heb nu €50 uitgegeven en heb er ongeveer 600 uur in zitten, dat is wat mij betreft een koopje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SD5k schreef op maandag 17 mei 2021 @ 13:52:
[...]

Wallhack en aimbot zijn niet mogelijk op PS4 en PS5, dan moet die persoon toch echt op PC hebben gespeeld.
Ik werd er laatst van beschuldigd door de deathcom, had m'n XM4 gemount op een muurtje. "aimbot, aimbot"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Worden jullie niet gek van al die M60's als 'groundloot'?
Elke keer als ik er 1tje opraap na het landen heb ik direct spijt al ik een gevecht aan moet gaan.

Als je richt zie je geen moer door een metalen plaat in je gezicht, het ding is zo log als een boomstam, het schiet zo traag als dikke stront en doet de schade van een airsoftgun 8)7

Misschien lichtelijk overdreven, maar ik ben niet de enige toch? :9

Positief puntje:
Heerlijk dat de meta wat diverser is geworden en niet verplicht wordt om dezelfde wapens te kiezen om gelijke kansen te hebben in gevecht _/-\o_

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

ronalddus schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:48:
Worden jullie net gek van al die M60's als 'groundloot'?
Elke keer als ik er 1tje opraap na het landen heb ik direct spijt al ik een gevecht aan moet gaan.

Als je richt zie je geen moer door een metalen plaat in je gezicht, het ding is zo log als een boomstam, het schiet zo traag als dikke stront en doet de schade van een airsoftgun 8)7

Positief puntje:
Heerlijk dat de meta wat diverser is geworden en niet verplicht wordt om dezelfde wapens te kiezen om gelijke kansen te hebben in gevecht _/-\o_
100% mee eens.
Als ik hem per ongeluk oppak gooi ik hem meteen weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05

Positief puntje:
De M60 groundloot vind ik juist erg OP, zeker tijdens de start van een match. Oké, je bent in het nadeel wanneer iemand een FARA op pakt.. maar qua damage gaat dat ding helemaal tekeer man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27

Positief puntje:
Toen ik tot voor kort nog op PS4 speelde vond ik de M60 juist een heerlijk wapen, nu ik ben geswitched naar PC kan ik er inderdaad ook helemaal niks meer mee. De recoil van dat ding is ook belachelijk :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12:50
KILO + MP5 en gaan met die banaan *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Worden jullie niet gek van al die M60's als 'groundloot'?

Nog een paar dagen wachten denk ik. Met de Rambo skin verwacht ik wel dat de M60 een paar skins gaat krijgen tezamen met een buff om het een aantrekkelijk wapen te maken.
Positief puntje:
Zeker, meta is op een goede plek nu. Wel wat wapens die net wat beter zijn dan de rest maar met off meta wapens kan je veel beter mee komen dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
SD5k schreef op maandag 17 mei 2021 @ 13:52:
[...]

Aimbot in de vorm van cronusmax met aim assist is praktisch hetzelfde.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

CHKYBSTRD schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:47:
[...]

Aimbot in de vorm van cronusmax met aim assist is praktisch hetzelfde.
Nee sorry, het is ook een vorm van cheaten maar full on aimbot gaat wel een stuk verder dan die Cronus shit. Anyway, het is beide kansloos.

[ Voor 5% gewijzigd door SD5k op 17-05-2021 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Tsurany schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:44:
[...]

Nog een paar dagen wachten denk ik. Met de Rambo skin verwacht ik wel dat de M60 een paar skins gaat krijgen tezamen met een buff om het een aantrekkelijk wapen te maken.
Had ik ook al bedacht ja :D Zouden gek zijn als hij niet de m60 heeft! Ook erg benieuwd naar de voice over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030

echt wat een narigheid..
Ik denk dat dit vanuit zo’n ondergronds glitch was icm cronusmax. Ik hoop dat ze die ondergrondse glitches nou snel eens fixen, de nieuwe map is er al een paar weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 20:54
Manmanman elke pot weer lui bij stadion en dat gebouwtje er vlakbij onder de map. Ook bij trainstation vaak. Dit is toch een easy fiks of heb ik dit nou mis? Zelfde voor de lootboxjes die je niet kan pakken of scav boksjes die je niet kan completen...

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Qua short en medium range guns is de balans nu best goed in Warzone. Je ziet dat spelers echt allerlei AR's en SMG's gebruiken en ik moet zeggen dat ik zelf ook regelmatig wat anders pak als ik mijn loadout open. De KRIG is nu wel een beetje mijn favoriet toch.

Echter, ik wordt echt gallisch van die KAR snipers. Het is echt geluk hebben als je er in je potje maar een paar van tegenkomt. Dat je insta-knocked bent is op zich al irritant maar t feit dat ze binnen een halve seconde hun 2e (head)shot kunnen afvuren is gewoon te sterk.

Het is ook niet alleen mijn gevoel. Check hier maar om te zien dat de KAR op dit moment het populairste wapen is. Wat meer bullet drop of minder velocity en/of een stuk lagere fire rate lijkt me geen overbodige luxe.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 12:39:
Qua short en medium range guns is de balans nu best goed in Warzone. Je ziet dat spelers echt allerlei AR's en SMG's gebruiken en ik moet zeggen dat ik zelf ook regelmatig wat anders pak als ik mijn loadout open. De KRIG is nu wel een beetje mijn favoriet toch.

Echter, ik wordt echt gallisch van die KAR snipers. Het is echt geluk hebben als je er in je potje maar een paar van tegenkomt. Dat je insta-knocked bent is op zich al irritant maar t feit dat ze binnen een halve seconde hun 2e (head)shot kunnen afvuren is gewoon te sterk.

Het is ook niet alleen mijn gevoel. Check hier maar om te zien dat de KAR op dit moment het populairste wapen is. Wat meer bullet drop of minder velocity en/of een stuk lagere fire rate lijkt me geen overbodige luxe.
Eens, de kar moet wat aan gedaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De Kar wordt enkel gebruikt door mensen die niet slim genoeg zijn om in te zien dat de M82 de beste sniper in het spel is. Lekker houden zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Of gewoon de andere snipers buffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Rappa1985 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:09:
Of gewoon de andere snipers buffen.
Alsjeblieft niet zeg... dan loopt straks echt iedereen met een sniper rond. Zou dat leukere gameplay opleveren?
Ik ben bang van niet. Iedereen in z'n veilge plekje beetje scopen en mensen van honderden meters beschieten totdat ze moeten verplaatsen. Als je verplaatst wordt je weer van ver beschoten door anderen die al op hun veilige plekje zitten. Dat wordt dan veel sniper glints van ver en weinig spelers van dichtbij zien.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
Tsurany schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:09:
De Kar wordt enkel gebruikt door mensen die niet slim genoeg zijn om in te zien dat de M82 de beste sniper in het spel is. Lekker houden zo :+
Die SPR doet het trouwens ook prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
JohnnyV76 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:21:
[...]

Alsjeblieft niet zeg... dan loopt straks echt iedereen met een sniper rond. Zou dat leukere gameplay opleveren?
Ik ben bang van niet. Iedereen in z'n veilge plekje beetje scopen en mensen van honderden meters beschieten totdat ze moeten verplaatsen. Als je verplaatst wordt je weer van ver beschoten door anderen die al op hun veilige plekje zitten. Dat wordt dan veel sniper glints van ver en weinig spelers van dichtbij zien.
De Kar is juist zo fijn om agressief mee te snipen (dichterbij dan andere snipers) dus als je deze aanpast switchen mensen gewoon weer naar de HDR/Tundra/SPR en dan heb je precies waar jij bang voor bent :P

Heb zelf weinig problemen met de snipers, het kan vervelend zijn als je echt goede spelers tegen je hebt die je mid sprint weten te headshotten. Meestal kan je snipers het redelijk moeilijk maken om te zorgen dat je niet voorspelbaar bent, vragen om afleiding door squad members of killstreaks gebruiken.

Heb veel liever een mid range sniper tegen mij dan iemand die long range mij klem zet als ik zelf niet met een sniper loop.

[ Voor 5% gewijzigd door Rappa1985 op 18-05-2021 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BP14 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:29:
[...]

Die SPR doet het trouwens ook prima.
Klinkt als een paintball gun. M82, Rytec of geen sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Tsurany schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:45:
[...]

Klinkt als een paintball gun.
Haal je silencer d'r even af en dan praat je wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Tsurany schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:45:
[...]

Klinkt als een paintball gun. M82, Rytec of geen sniper.
Heerlijk geluid juist :D

Rytec is tof om met die verschillende soorten ammo spelers te pesten maar de M82 kan ik echt niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Rappa1985 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:32:
[...]

De Kar is juist zo fijn om agressief mee te snipen (dichterbij dan andere snipers) dus als je deze aanpast switchen mensen gewoon weer naar de HDR/Tundra/SPR en dan heb je precies waar jij bang voor bent :P

Heb zelf weinig problemen met de snipers, het kan vervelend zijn als je echt goede spelers tegen je hebt die je mid sprint weten te headshotten. Meestal kan je snipers het redelijk moeilijk maken om te zorgen dat je niet voorspelbaar bent, vragen om afleiding door squad members of killstreaks gebruiken.

Heb veel liever een mid range sniper tegen mij dan iemand die long range mij klem zet als ik zelf niet met een sniper loop.
Ik kijk er juist heel anders tegenaan. :)
Als er een sniper heel ver zit dan moet ie echt wel kunnen snipen (rekening houden met bullet drop, beweging van t target e.d.) offf ... jij als target zit stil en dat is vragen om gesniped te worden. Het irritante wat ik nu mee maak is dat je zowel van ver als van redelijk dichtbij door een KAR omgelegd wordt terwijl je meestal nog in beweging bent ook. Het feit dat er zoveel mensen mee spelen en zo makkelijk dat soort kills kunnen maken zegt al genoeg.

Bij minder goede of niet aim-assistende of niet-cheatende snipers lukt het nog wel eens om zigzaggend naar veiligheid te komen. Ik heb een vermoeden (niet op data gebaseerd, puur gevoel) dat de KAR juist populair is bij de console spelers met aim assist waarbij de KAR dus automatisch op t hoofd locked en ze zo makkelijk die kills kunnen maken.

Wellicht is er wel gewoon een probleem met de hitboxes van spelers waardoor KAR snipers zo makkelijk kills kunnen maken. Ik heb ook zo vaak dat als ik de killcam terug zie dat ik denk... hoe kan ie uberhaupt op mijn hoofd mikken... ik was zo ver en zat nog in een rijdende auto dat ik mijzelf amper zie.

De KAR is gewoon te sterk en wie t daar niet mee eens is speelt gewoon zelf met de KAR en wil niet dat ie generfed wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol ben je serieus, de M82 is toch echt de proppenschieter onder de snipers.

Vind persoonlijk de ADS snelheid in combinatie dat je iemand kan downen met 1 kogel te sterk voor de Kar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:03
Gisteren had ik een paar keer een SKS (volgens mij, want ik kan nu zo snel de naam van de blueprint niet vinden) uit een kistje, en dat was toch ook wel een fijn ding moet ik zeggen.

Verder geef ik zo nu en dan echt wel wat geld uit aan leuke wapens. Niet perse aan skins moet ik zeggen, maar die komen wel mee met de wapens ;). Ik denk dat ik nu 4 keer een skin + wapen gekocht heb en dat boeit me helemaal niet.

Ik zat ook even te kijken naar hoeveel tijd ik in de game heb zitten: 33d 13h 56m, dit is dus niet een dure game ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
JohnnyV76 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:57:
[...]

Ik kijk er juist heel anders tegenaan. :)
Als er een sniper heel ver zit dan moet ie echt wel kunnen snipen (rekening houden met bullet drop, beweging van t target e.d.) offf ... jij als target zit stil en dat is vragen om gesniped te worden. Het irritante wat ik nu mee maak is dat je zowel van ver als van redelijk dichtbij door een KAR omgelegd wordt terwijl je meestal nog in beweging bent ook. Het feit dat er zoveel mensen mee spelen en zo makkelijk dat soort kills kunnen maken zegt al genoeg.

Bij minder goede of niet aim-assistende of niet-cheatende snipers lukt het nog wel eens om zigzaggend naar veiligheid te komen. Ik heb een vermoeden (niet op data gebaseerd, puur gevoel) dat de KAR juist populair is bij de console spelers met aim assist waarbij de KAR dus automatisch op t hoofd locked en ze zo makkelijk die kills kunnen maken.

Wellicht is er wel gewoon een probleem met de hitboxes van spelers waardoor KAR snipers zo makkelijk kills kunnen maken. Ik heb ook zo vaak dat als ik de killcam terug zie dat ik denk... hoe kan ie uberhaupt op mijn hoofd mikken... ik was zo ver en zat nog in een rijdende auto dat ik mijzelf amper zie.

De KAR is gewoon te sterk en wie t daar niet mee eens is speelt gewoon zelf met de KAR en wil niet dat ie generfed wordt :P
Aim assist is niet locken he :P Als dat het geval zou zijn zou iedereen spelen met een controller. Met snipen heb je naar mijn ervaring zo goed als weinig aan aim assist of je moet een quickscoper zijn en dan doe je het gewoon op muscle memory. In close combat haal je het voordeel uit aim assist.

Denk dat voor mij het grote verschil is met de Kar en andere OP wapens dat je nog steeds skills en headshots nodig hebt om hem goed te gebruiken. Het is niet zoals de FFAR voor de nerf waarbij iedereen er OP mee was.

[ Voor 6% gewijzigd door Rappa1985 op 18-05-2021 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:57:
[...]

Lol ben je serieus, de M82 is toch echt de proppenschieter onder de snipers.

Vind persoonlijk de ADS snelheid in combinatie dat je iemand kan downen met 1 kogel te sterk voor de Kar
M82 is dikke prima, headshot is alsnog een instant down en je kan een behoorlijk tempo aanhouden aangezien hij semi automatisch is.
CyBeR schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:48:
[...]

Haal je silencer d'r even af en dan praat je wel anders.
Mwah, valt alsnog tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

sorted.bits schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:57:
Gisteren had ik een paar keer een SKS (volgens mij, want ik kan nu zo snel de naam van de blueprint niet vinden) uit een kistje, en dat was toch ook wel een fijn ding moet ik zeggen.
:? SKS zit niet in de ground loot pool op dit moment; da's een MW wapen en alles is nu CW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:03
CyBeR schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:31:
[...]

:? SKS zit niet in de ground loot pool op dit moment; da's een MW wapen en alles is nu CW.
Dat dacht ik ook, hmm, ik zal straks eens opletten welke naam hij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorted.bits schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:13:
[...]

Dat dacht ik ook, hmm, ik zal straks eens opletten welke naam hij heeft.
Gok de M82, die is nu ground loot in een aantal varianten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:39
Je kunt gaan discussieren wat de beste sniper daadwerkelijk is, qua stats wint de ZRG.

Ik denk alleen dat de Kar het populairste is al zie ik regelmatig nog de HDR voorbij komen.

https://www.youtube.com/watch?v=3I0lI54KJeM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Hier nog de patchnotes.

of in video vorm als je dat liever hebt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uzuri
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 16:05
WZ loopt helemaal prima op mijn pc, tot ik in dit huis kom: freeze, DirectX error en klaar. Ik heb er nog niks over kunnen vinden en snap ook echt niet waar dit vandaan kan komen. Iemand een suggestie wat dit huis verdoemd maakt? Dus echt alleen binnen in dit huis, iedere keer als ik er kom..... 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2XCJc-ZlQcQPBnixk4c39_EsV9k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WQDawErSuw0FPU1V1OVDKdJw.jpg?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door uzuri op 20-05-2021 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
uzuri schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:19:
WZ loopt helemaal prima op mijn pc, tot ik in dit huis kom: freeze, DirectX error en klaar. Ik heb er nog niks over kunnen vinden en snap ook echt niet waar dit vandaan kan komen. Iemand een suggestie wat dit huis verdoemd maakt? Dus echt alleen binnen in dit huis, iedere keer als ik er kom..... 8)7

[Afbeelding]
Waar staat dit huis in de map? Ik kan de foto niet vergroten dus ik kan zo niet zien waar het is.
Anders wil ik het ook wel een keer testen op mijn pc of ik hetzelfde probleem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat is dat nieuwe mijngebouwtje linksbovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas hebben ze mijn favoriete wapen, de M82, gesloopt. Ik snap niet waarom ze de fire rate zo enorm omlaag hebben geschroefd, was nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Tsurany schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:22:
Helaas hebben ze mijn favoriete wapen, de M82, gesloopt. Ik snap niet waarom ze de fire rate zo enorm omlaag hebben geschroefd, was nergens voor nodig.
Op andere fronten toch ook gebuffed of heb je daar niks aan met hoe je hem gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rappa1985 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:23:
[...]

Op andere fronten toch ook gebuffed of heb je daar niks aan met hoe je hem gebruikt?
De belangrijkste reden om de M82 te gebruiken was de hogere fire rate. Je kon iemand met een headshot uitschakelen en direct finishen voordat hij in dekking gekropen was, dat gaat nu amper nog omdat hij veel te traag is.

Zonder die fire rate kan je net zo goed een bolt action sniper gebruiken die op alle fronten beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:24:
[...]

De belangrijkste reden om de M82 te gebruiken was de hogere fire rate. Je kon iemand met een headshot uitschakelen en direct finishen voordat hij in dekking gekropen was, dat gaat nu amper nog omdat hij veel te traag is.

Zonder die fire rate kan je net zo goed een bolt action sniper gebruiken die op alle fronten beter is.
Zo goed als elke andere sniper kan dit toch ook?
Die m82 was al loom, had de slechtste range en bullet Velocity van alle snipers.

Benieuwd hoe die zrg nu speelt, hebben ze aardig wat aan aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:51:
[...]

Zo goed als elke andere sniper kan dit toch ook?
Die m82 was al loom, had de slechtste range en bullet Velocity van alle snipers.
Niet in dezelfde tijd. Met de M82 waren de follow-up schoten veel sneller na het eerste schot waardoor het echt effect had. Met de andere snipers kost dat meer tijd waardoor iemand weg kan kruipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uzuri
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 16:05
xK0etj3 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:51:
[...]

Waar staat dit huis in de map? Ik kan de foto niet vergroten dus ik kan zo niet zien waar het is.
Anders wil ik het ook wel een keer testen op mijn pc of ik hetzelfde probleem heb.
Sorry, een beetje een priegelplaatje. Het is inderdaad dat nieuwe mijngebouwtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

:? Solo heeft opeens most wanted contracts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 13:27
Ik kan al een paar dagen niet bij de store komen via warzone. Meerdere mensen hier last van? Verder wel een oke update. Maar shit al mijn instellingen zijn weg including mijn voorkeur om dingen op te pakken en deuren te openen/closen met lichte tap op vierkantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:32

Oxigeon

En zo is dat!

Nietdatikweet schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:09:
Ik kan al een paar dagen niet bij de store komen via warzone. Meerdere mensen hier last van? Verder wel een oke update. Maar shit al mijn instellingen zijn weg including mijn voorkeur om dingen op te pakken en deuren te openen/closen met lichte tap op vierkantje.
Iemand waar ik veel mee speel kan ook niet in de store komen. Gaat dan weer naar de "play" pagina. Zelf heb ik nergens last van.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Sinds de update al m'n instellingen gereset... Anderen hier ook last van? Speel op de ps5. Moest m'n geluid, controller settings, maar ook de radar etc weer opnieuw instellen.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyBeR schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:44:
:? Solo heeft opeens most wanted contracts.
Plunder ook... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Monda schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:34:
Sinds de update al m'n instellingen gereset... Anderen hier ook last van? Speel op de ps5. Moest m'n geluid, controller settings, maar ook de radar etc weer opnieuw instellen.
Ik niet maar ik heb op reddit er veel over zien klagen. Bij mij (pc) vroeg 'ie of ik m'n settings wilde vervangen door nieuwe, "optimale" settings. Fuck dat nee natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 09:13

Aid

Yep, hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Verschrikkelijk irritant. Echt alles weer terug zetten. Wist ook m'n ads sensitivity niet meer.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 13:27
https://mobile.twitter.co...tatus/1395417703196725254

Is blijkbaar bekend bij raven, maar of het nog wat uitmaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 19:43
Ik dacht, leuk een Rambo pack. AK-47 met tracers. Heb nooit tracers gehad. Had ik beter moeten lezen, alleen in zombie mode :(
Wel zuur… maar goed, speel dan wel weer als Rambo :p

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:32

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb het idee dat Rambo een kleine goudmijn is in Warzone. Ik gok dat het voor CoD ongeveer een maand geduurt heeft voor 1 persoon om hem te ontwikkelen. Weet je wat.... hij heeft er een half jaar aan gewerkt.

Die gast heeft 75k gekost in die tijd. Als ik dan zie hoeveel personen met die rambo in een pot rennen hebben ze dat er al 5 minuten na de release eruit gehaald. Werkelijk in iedere pot kom ik die rambo wel een keer of 5 tegen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
Gisteren een paar potjes Power Grab gespeeld. Ik vind deze spelmodus toch wel echt een toevoeging. Doordat je je rewards moet verdienen wordt je haast wel gedwongen om actief te gaan spelen, dat zorgt dat ook voor een hoop chaos. De final circle komt al wel vrij snel in het potje, doordat die circle zo klein is krijg je echt pure chaos die me doet denken aan potjes op Shipment.

Ik merkte wel dat er nogal een aantal bugs in de gamemode zitten. Bijvoorbeeld met wapens switchen kan je opeens andere wapens hebben of rondlopen met 3 of 4 verschillende wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 07:01:
Ik heb het idee dat Rambo een kleine goudmijn is in Warzone. Ik gok dat het voor CoD ongeveer een maand geduurt heeft voor 1 persoon om hem te ontwikkelen. Weet je wat.... hij heeft er een half jaar aan gewerkt.

Die gast heeft 75k gekost in die tijd. Als ik dan zie hoeveel personen met die rambo in een pot rennen hebben ze dat er al 5 minuten na de release eruit gehaald. Werkelijk in iedere pot kom ik die rambo wel een keer of 5 tegen.
Vergeet de licentiekosten niet, zal niet mals zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Mega irritant ineens, die harde schrok me weer kapot van de ingame geluiden met dat geschreeuw haha, mooi weer een stuk zachter gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Afgelopen dagen heb ik van de 15 potjes die ik heb gespeeld denk ik 11 potjes verloren tegen een hacker. Heel vermoeiend als je net een lekker potje hebt met je squad en dat je dan weer met een aimlock door je hoofd geknalt wordt door een KAR zonder scope. Zeer frustrerend dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Brubs schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:05:
Afgelopen dagen heb ik van de 15 potjes die ik heb gespeeld denk ik 11 potjes verloren tegen een hacker. Heel vermoeiend als je net een lekker potje hebt met je squad en dat je dan weer met een aimlock door je hoofd geknalt wordt door een KAR zonder scope. Zeer frustrerend dit..

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Dat Raven hier wat aan moet doen staat er los van natuurlijk maar begrijp ook niet waarom deze gasten van die "kill race" toernooien blijven doen in public matches. Zeker in een BR game waar er zoveel factoren invloed hebben.

Lijkt mij niks zo frustrerend om als pro afhankelijk te zijn in welke lobby je komt.

[ Voor 10% gewijzigd door Rappa1985 op 21-05-2021 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Rappa1985 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:50:
Dat Raven hier wat aan moet doen staat er los van natuurlijk maar begrijp ook niet waarom deze gasten van die "kill race" toernooien blijven doen in public matches. Zeker in een BR game waar er zoveel factoren invloed hebben.

Lijkt mij niks zo frustrerend om als pro afhankelijk te zijn in welke lobby je komt.
Ze moeten toernooien gaan organiseren zoals in PUBG, gewoon private lobby en punten voor plaatsing en kills geven. Maar zonder kills amper punten, zodat je zonecampen ook kan reduceren.

Twitchrivals heeft dat ook zo gedaan en dat zijn hele leuke toernooien om te kijken moet ik zeggen in Warzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

xK0etj3 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 07:55:
Ik merkte wel dat er nogal een aantal bugs in de gamemode zitten. Bijvoorbeeld met wapens switchen kan je opeens andere wapens hebben of rondlopen met 3 of 4 verschillende wapens.
Je hebt nadat je de 1e keer respawnt (en in de pregame lobby trouwens ook) idd 4 weapon slots. Duurde even voor ik daar achter kwam, ik dacht steeds dat m'n wapens wisselden.

Komt omdat je je wapens houdt, en bij de 1e respawn een milano + fists er bij krijgt. 4 is blijkbaar het maximum in de game engine want bij je volgende respawn als je die hebt komt er niet nóg een setje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
CyBeR schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:53:
[...]

Je hebt nadat je de 1e keer respawnt (en in de pregame lobby trouwens ook) idd 4 weapon slots. Duurde even voor ik daar achter kwam, ik dacht steeds dat m'n wapens wisselden.

Komt omdat je je wapens houdt, en bij de 1e respawn een milano + fists er bij krijgt. 4 is blijkbaar het maximum in de game engine want bij je volgende respawn als je die hebt komt er niet nóg een setje bij.
Haha nee joh, het is dus geen bug? :+ Ik snapte er na een tijdje niks meer van dat ik opeens zoveel verschillende wapens had. Ik vind het in ieder geval wel erg vervelend spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Nja of 't een bug ik weet ik niet. Aan de ene kant, hoe de fuck ontstaat zoiets *en* kom je er niet achter tijdens 't testen; maar aan de andere kant 't gebeurt pas na een respawn en dat is raar.

En ja ik had er ook moeite mee voor ik er achter kwam wtf er aan de hand was.

[ Voor 17% gewijzigd door CyBeR op 21-05-2021 11:24 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 34 Laatste