Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brubs schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:53:
Volgens stats valt het mee, maar in praktijk valt het zeker niet mee. Hij heeft wel een aardige buff gehad laatste patch. Kijk vooral het filmpje van TrueGameData eens over de XM4, daar legt hij het perfect uit imo. TTK is niet alles bij een gun.
YouTube: [WARZONE] Replace Your FFAR! Meta Build Recommendations
Ja ik ben het simpelweg oneens met hem. Movement speed helpt enorm als je vijand niet goed kan mikken maar kan je vijand dat wel, of zit je in een situatie waarin je niet kan bewegen, zal de TTK echt de doorslag geven. En juist als m'n vijand niet kan mikken ben ik niet zo bang voor hem ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 04-05-2021 13:55 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Tsurany schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:55:
[...]

Ja ik ben het simpelweg oneens met hem. Movement speed helpt enorm als je vijand niet goed kan mikken maar kan je vijand dat wel, of zit je in een situatie waarin je niet kan bewegen, zal de TTK echt de doorslag geven. En juist als m'n vijand niet kan mikken ben ik niet zo bang voor hem ;)
Ik maak toch best wat kills met de lagere TTK, ook tegen prima spelers als ik de SBMM moet geloven. Maar goed ik aim ook op het hoofd en dat doen veel mensen niet. Daarom vind ik de Bullfrog ook erg fijn overigens ;)

Zoals vaker aangegeven, speel waar je je fijn bij voelt dan is elke gun viable, zolang het geen milano oid is 8)7
Als de TTK (zoals aangegeven in dat filmpje .05 seconde ofzo) lager is, is dat niet significant te noemen en kun je prima mee met de andere "meta" guns. Je hebt het over honderdste secondes verschil, dus tenzij je super reflexen hebt maakt dat voor de average gamer geen zak uit.

Probeer eens op humanbenchmark je reactiesnelheid te meten, dan kom je uit op 200ms (top 10%). Dan heb je dus al .2 seconde, dan is die .0x seconde verwaarloosbaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Heb nu zelf een bullfrog build met alle focus op hipfire. Werkt ook lekker!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/5876mo.jpg

Maarja voordeel is dat je nu gewoon alle kanten op kan met de wapens. Gebruik nu voornamelijk de Amax als primary (hopelijk valt de komende nerf mee) en dan de Sykov/Bullfrog/Mac-10 als secondary.

[ Voor 9% gewijzigd door Rappa1985 op 04-05-2021 14:39 ]

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Rappa1985 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:38:
Heb nu zelf een bullfrog build met alle focus op hipfire. Werkt ook lekker!

[Afbeelding]

Maarja voordeel is dat je nu gewoon alle kanten op kan met de wapens. Gebruik nu voornamelijk de Amax als primary (hopelijk valt de komende nerf mee) en dan de Sykov/Bullfrog/Mac-10 als secondary.
Het ding met die bullfrog is juist dat het zo'n fijne gun is voor een wat hogere range (tot 20/30m voglens mij) en dat kun je goed realiseren met Gru supp, barrel, raider stock, relfex sight en 65 bullets. Dan blijft hij voor close tot mid best prima en als je dan je Krig erbij hebt zit je long tot mid goed waardoor je eigenlijk alle ranges echt wel goed zit. Zelfde met XM4 en KAR, dan is XM4 de close - mid en KAR long(mid?) range.

Die cold war guns zijn wel echt heerlijk hip-fire te bouwen overigens dus daar geef ik je groot gelijk in _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 11:07
Al die status zijn ook wat relatief natuurlijk. Het ligt ook enorm aan de situatie. Hoever is iemand van je vandaag, wie ziet wie het eerst, mik je direct raak en dan waar op zijn lichaam. Geen enkele situatie is hetzelfde.
Je moet gewoon kijken naar je speelstijl en op basis daarvan pas je de loadout aan. Voor mij is dat op dit moment de een combi van M16+Mac10, Amax +Mac10, Grau + Mac10.
Beetje afwisselen qua guns en afhankelijk van waar we ons bevinden.

Van dichtbij vind ik zelf de Mac10 nog steeds top en gaat mij beter af dan andere smg's.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brubs schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:11:
[...]

Ik maak toch best wat kills met de lagere TTK, ook tegen prima spelers als ik de SBMM moet geloven. Maar goed ik aim ook op het hoofd en dat doen veel mensen niet. Daarom vind ik de Bullfrog ook erg fijn overigens ;)

Zoals vaker aangegeven, speel waar je je fijn bij voelt dan is elke gun viable, zolang het geen milano oid is 8)7
Als de TTK (zoals aangegeven in dat filmpje .05 seconde ofzo) lager is, is dat niet significant te noemen en kun je prima mee met de andere "meta" guns. Je hebt het over honderdste secondes verschil, dus tenzij je super reflexen hebt maakt dat voor de average gamer geen zak uit.

Probeer eens op humanbenchmark je reactiesnelheid te meten, dan kom je uit op 200ms (top 10%). Dan heb je dus al .2 seconde, dan is die .0x seconde verwaarloosbaar :)
Het gaat om 0,1 seconde tot ~25 meter en dan om 0,2 seconde tussen ~25 en ~40 meter. Dat is toch een aardig verschil en kan juist betekenen dat iemand met een trager reactievermogen kan winnen van iemand met een sneller reactievermogen die het verkeerde wapen gebruikt.

Ik denk juist dat movement enorm overschat wordt. Het gaat met name om de ADS movement speed die hoger ligt, dan zou iemand dus flink moeten side strafen om kogels te ontwijken, ik denk dat dit weinig effectief is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-09 16:03
Monda schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:42:
Ik heb met regelmaat connection lost to host sinds ik op de ps5 speel. Meer mensen die dit herkennen?
Sinds gisteren, 1 mei, heb ik een aantal keer de melding onscreen gekregen dat de verbinding met server verbroken was.
Daarnaast lukt het mij ook niet meer om op een server te joinen met een lage ping. Zit nu elke keer op een server van 44ms.

Psn: Pteradon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Tsurany schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:14:
[...]

Het gaat om 0,1 seconde tot ~25 meter en dan om 0,2 seconde tussen ~25 en ~40 meter. Dat is toch een aardig verschil en kan juist betekenen dat iemand met een trager reactievermogen kan winnen van iemand met een sneller reactievermogen die het verkeerde wapen gebruikt.

Ik denk juist dat movement enorm overschat wordt. Het gaat met name om de ADS movement speed die hoger ligt, dan zou iemand dus flink moeten side strafen om kogels te ontwijken, ik denk dat dit weinig effectief is.
Je moet ook vooral kijken naar extremeties qua TTK, omdat je zelden (lees echt bijna nooit) alles op hoofd/body schiet, maar enkele kogels de armen/benen raakt. Maar ik denk dat we allebei wel standvast zijn. Hoewel ik er van overtuigd ben dat de XM4 aim walkingspeed je veel meer gaat helpen dan de logheid van een RAM, want het tracken is een stuk lastiger op iemand die veel sneller kan strafen etc.

Ik heb gelukkig een aardig reactievermogen en kan aardig schieten door altijd al shooters te hebben gespeeld. Ik kan de XM4 in ieder geval aanraden om eens te proberen. Ik heb ze namelijk allebei geprobeerd maar met de XM4 ben ik toch een stuk beter en maak ik een stuk meer kills. Ach, wie ben ik, probeer het gewoon mensen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Oxigeon schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:01:
Even een vraagje. Ik speel op dit moment veel met de HDR in Warzone. Is dit nu gewoon de sterkste sniper of kan ik beter een andere gaan levelen?
YouTube: ZRG now has BEST Bullet Speed after Sniper Nerfs

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 20:54
Ik pak gewoon de kar/spr altijd. Heb die max level en alle andere snipers (op de hdr na) niet. Heb geen zin in al dat levelen steeds. Begint me steeds meer te irriteren ook.
En met de kar en spr maak je ook gewoon 1 shots op het hoofd, dus ik zie de noodzaak van switchen ook niet.

Vind die pro’s en streamer youtube filmpjes over “max damage dit, zero recoil dat” maar onzinnig. Tuurlijk zijn er meta guns. Maar als een “pro” of een streamer die elke dag 8 uur die game speelt, elke gun dan ook gebruikt. Schiet hij al beter dan ik. Die lui raken van de 10 kogels er 8 tussen de ogen, waar ik er eerst 3 in de grond schiet, daarna 1 in zijn teen, 3 in het plafond, om vervolgens eindelijk eens zijn borst te raken. Ja dan kan die AMAX wel max damage zijn volgens pro A. Maar niet in mijn handen..

[ Voor 33% gewijzigd door Korkss op 04-05-2021 18:08 ]

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
HertogJack schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:47:
[...]

nog nooit gehad nee en speel al sinds ps5 launch op de ps5 warzone
Vreemd.... Op m'n ps4 nooit last van. Nat type ingame staat op open. Ik heb port forwarding gedaan en upnp staat uit.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13-09 15:53
Disconnects niet, maar sinds seizoen 3 is het bij mij echt zo ontzettend laggy geworden, af en toe bijna niet te doen. Hiervoor zo goed als nooit last van lag, maar nu echt elk potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:04
Meer mensen het probleem dat elke keer bij het opstarten opnieuw de laatste update van 11,5 GB gedownload/gekopieerd moet worden op de ps5? Bij de vorige update had ik dit probleem verholpen door de campaign pack 1 en 2 te installeren zodat hij steeds maar 1 mb gaat kopieren, maar nu sinds de nieuwe update heb ik het probleem weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Korkss schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:05:
[...]

Ik pak gewoon de kar/spr altijd. Heb die max level en alle andere snipers (op de hdr na) niet. Heb geen zin in al dat levelen steeds. Begint me steeds meer te irriteren ook.
En met de kar en spr maak je ook gewoon 1 shots op het hoofd, dus ik zie de noodzaak van switchen ook niet.

Vind die pro’s en streamer youtube filmpjes over “max damage dit, zero recoil dat” maar onzinnig. Tuurlijk zijn er meta guns. Maar als een “pro” of een streamer die elke dag 8 uur die game speelt, elke gun dan ook gebruikt. Schiet hij al beter dan ik. Die lui raken van de 10 kogels er 8 tussen de ogen, waar ik er eerst 3 in de grond schiet, daarna 1 in zijn teen, 3 in het plafond, om vervolgens eindelijk eens zijn borst te raken. Ja dan kan die AMAX wel max damage zijn volgens pro A. Maar niet in mijn handen..
Wat je zegt gaat inderdaad voor de meeste streamers wel op, maar juist gasten als TrueGameData en JGOD bekijken de verschillen tussen de wapens heel analytisch. Ik bekijken hun video's regelmatig, maar persoonlijke voorkeur weegt uiteraard het zwaarst, zo blijf ik qua sniper rifles gewoon bij de SPR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Laan1988 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:50:
Meer mensen het probleem dat elke keer bij het opstarten opnieuw de laatste update van 11,5 GB gedownload/gekopieerd moet worden op de ps5? Bij de vorige update had ik dit probleem verholpen door de campaign pack 1 en 2 te installeren zodat hij steeds maar 1 mb gaat kopieren, maar nu sinds de nieuwe update heb ik het probleem weer..
Vriend van me heeft dit op PS4, echt super irritant. Moet of zn PS4 constant aanlaten of elke keer een half uur wachten totdat die update er weer opstaat. Schijnen wel wat manieren te zijn om het op te lossen als je googled, maasr die helpen bij hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Vraagje,

Stel ik heb een blueprint van een wapen, maar daar zit geen supressor en magazijn op en ik koop dan een andere blueprint waar dat wel op zit.

Kan ik dan de attachments combineren? of is dit nog steeds niet mogelijk dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Kieft91 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:44:
Vraagje,

Stel ik heb een blueprint van een wapen, maar daar zit geen supressor en magazijn op en ik koop dan een andere blueprint waar dat wel op zit.

Kan ik dan de attachments combineren? of is dit nog steeds niet mogelijk dan?
Alleen wanneer je die attachments hebt geunlockt, het combineren van blueprint specifieke attachments kan helaas alleen bij MW wapens.

[ Voor 14% gewijzigd door SD5k op 05-05-2021 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
SD5k schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:52:
[...]

Alleen wanneer je die attachments hebt geunlockt, het combineren van blueprint specifieke attachments kan helaas alleen bij MW wapens.
Thnx, dan heeft het kopen van een andere dus geen zin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Kieft91 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:02:
[...]

Thnx, dan heeft het kopen van een andere dus geen zin!
Of snel vrijspelen door te levelen :+

Als je eenmaal een gun hebt en er gewoon wat potjes mee speelt en vooral als je wil levelen, gewoon vasthouden tijdens lopen, heb je hem al vrij snel op een hoog level. Werkt best prima

[ Voor 30% gewijzigd door Brubs op 05-05-2021 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Brubs schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:21:
[...]

Of snel vrijspelen door te levelen :+
Ja idd, maar heb niet zoveel zin om plunder te doen ;)
Gebruik de krig wel gewoon in warzone, dan maar op de map verschijnen als ik schiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Kieft91 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:23:
[...]

Ja idd, maar heb niet zoveel zin om plunder te doen ;)
Gebruik de krig wel gewoon in warzone, dan maar op de map verschijnen als ik schiet
Dat is nou ook weer niet zo'n zwaar nadeel imo.. Behalve als je continu vanuit een hoekje mensen gaat snipen. Het is natuurlijk altijd wel een nadeel, maar je kan al vrij snel een suppressor er op hebben. En met Warzone zelf level je ook snel hoor dat valt echt reuze mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Brubs schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:24:
[...]

Dat is nou ook weer niet zo'n zwaar nadeel imo.. Behalve als je continu vanuit een hoekje mensen gaat snipen. Het is natuurlijk altijd wel een nadeel, maar je kan al vrij snel een suppressor er op hebben. En met Warzone zelf level je ook snel hoor dat valt echt reuze mee
Ik ren toch veel heen en weer om dood te gaan haha. Gaan we dat doen :)
(gaat me tevens om die front grip dacht ik, die unlock je pas ergens lvl 46 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Kieft91 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:26:
[...]

Ik ren toch veel heen en weer om dood te gaan haha. Gaan we dat doen :)
(gaat me tevens om die front grip dacht ik, die unlock je pas ergens lvl 46 ofzo)
Volgens mij is er 1 blueprint die die grip heeft, burger town. Ik gebruikte zelf in het begin de utilitarian blueprint, daar schiet je ook al heel lekker mee op range, dus misschien dat een handige om mee te beginnen. En tja, lekker wandelen/schieten en doen, dan levelt het ook wel vlugjes. Vooral contracts doen, krijg je altijd weapon xp voor volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
oo dat is wel een goeie, die contracts, dat wist ik niet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:01

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Plunder, recon, double weapon XP en iedereen afschieten die je tegenkomt; sneller dan dat kan je niet ranken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
DaMarcus schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:41:
Plunder, recon, double weapon XP en iedereen afschieten die je tegenkomt; sneller dan dat kan je niet ranken :)
Jawel. Met een groepje. De ene doet alle missies en de ander duikt storage town in. Je deelt namelijk de punten. Double weapon xP aan en rammen maar. Voor een team whipe krijg je trouwens ook nog eens extra punten

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

steefje schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:24:
[...]

Jawel. Met een groepje. De ene doet alle missies en de ander duikt storage town in. Je deelt namelijk de punten. Double weapon xP aan en rammen maar. Voor een team whipe krijg je trouwens ook nog eens extra punten
Laatst een potje Plunder met 4 man gedaan: 2 personen gingen ieder in een heli Supply Runs doen en de andere 2 gingen op de trein die infinite respawnende Recons doen. In de downtime tussen de actieve contracts wat kills proberen te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
SD5k schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 13:12:
[...]

Laatst een potje Plunder met 4 man gedaan: 2 personen gingen ieder in een heli Supply Runs doen en de andere 2 gingen op de trein die infinite respawnende Recons doen. In de downtime tussen de actieve contracts wat kills proberen te maken.
Dan kan het erg hard gaan. Heb zelf ooit 9 supply runs gedaan in één potje en nog nog wat kills gehaald. Ging toen van level 1 naar level 30+. (double weapon xp)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
steefje schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:38:
[...]

Dan kan het erg hard gaan. Heb zelf ooit 9 supply runs gedaan in één potje en nog nog wat kills gehaald. Ging toen van level 1 naar level 30+. (double weapon xp)
oo gaat dat zo hard? miss toch maar is proberen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 13:18
De AMAX zou een nerf hebben gehad, maar na gisteravond een aantal potjes gespeeld te hebben, merk ik er (gelukkig) heel weinig van. Nog steeds een erg fijn wapen (ps5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:35
De eerste levels van een wapen vlieg je sowieso snel doorheen natuurlijk.

Supply runs en/of recons doen met een helikopter gaat het lekker snel van. Als je de trein weet te verdedigen en telkens de recons doet gaat dat ook lekker snel, want je pakt ook een hoop kills.
Is vaak wel lastig, zeker als je alleen bent maar als het lukt heb je én een tof potje én een hoop punten.

Met een helikopter rondvliegen en opdrachten doen is toch wat saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
-En4Cer- schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:12:
De AMAX zou een nerf hebben gehad, maar na gisteravond een aantal potjes gespeeld te hebben, merk ik er (gelukkig) heel weinig van. Nog steeds een erg fijn wapen (ps5).
Bullfrog heeft iig zeker weten een nerf gehad. TTK is echt merkbaar hoger geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Nu online
Ik speel zelf ook op de PS5 met de AMAX, speel jij met de controller vibratie functie aan of uit?

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Oh dat meen je niet, ik heb gisteravond een paar uur met de AMAX gespeeld omdat ik in de veronderstelling was dat hij volgende week generft zou worden, ik heb er dus ook helemaal niks van gemerkt. :P
steefje schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:38:
[...]

Met alle respect, maar dat kan nooit, volgens mij pak je gemiddeld genomen minder dan 1 level per contract, tenzij je 10 contracts heb gedaan en 20+ kills hebt gepakt, maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.

[ Voor 34% gewijzigd door SD5k op 06-05-2021 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GQAH
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 15:29

GQAH

King Tux

SD5k schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:28:
Met alle respect, maar dat kan nooit, volgens mij pak je gemiddeld genomen minder dan 1 level per contract, tenzij je 10 contracts heb gedaan en 20+ kills hebt gepakt, maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.
In plunder is dit zeker mogelijk. Echter stopt het contract tellen bij 14 of 15. Dan staat er 15+. En 20 kills in plunder? Eerder normaal dan bijzonder als je een goed potje speelt.

GQAH - Good, Quick and Helpful

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 22-08 09:59
Ik heb ook een keer 15 contracts in plunder gedaan met double weapon xp aan. Dat ging ietsje sneller dan levelen in Cold War mp, maar in mijn geval zeker niet in de buurt van 30 levels. Nou gaan de eerste levels natuurlijk sneller

[ Voor 11% gewijzigd door Steven030 op 06-05-2021 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
[...]

Oh dat meen je niet, ik heb gisteravond een paar uur met de AMAX gespeeld omdat ik in de veronderstelling was dat hij volgende week generft zou worden, ik heb er dus ook helemaal niks van gemerkt. :P

[...]

Startend op level 1 kan het vrij hard gaan. Daarna heb je meer geduld nodig.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

GQAH schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:47:
[...]

In plunder is dit zeker mogelijk. Echter stopt het contract tellen bij 14 of 15. Dan staat er 15+. En 20 kills in plunder? Eerder normaal dan bijzonder als je een goed potje speelt.
20 kills in plunder kan inderdaad makkelijk, maar in datzelfde potje ook nog eens 15+ contracts halen lijkt me echt onmogelijk.
steefje schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:57:
[...]

Startend op level 1 kan het vrij hard gaan. Daarna heb je meer geduld nodig.
Ahh ok, ik was in de veronderstelling dat wapen levels lineair liepen i.p.v. exponentieel.

[ Voor 25% gewijzigd door SD5k op 06-05-2021 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]
Volgens mij is de wapen update pas later vanavond? Carv.2 word dan toevallig ook gereleased.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SD5k schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:27:
[...]

20 kills in plunder kan inderdaad makkelijk, maar in datzelfde potje ook nog eens 15+ contracts halen lijkt me echt onmogelijk.
Het hangt van je medespelers af. Als niemand voor de objective gaat heb je in principe een match van een half uur, daarin kan veel. Gaan anderen voor het geld dan duurt het een stuk korter en mag je blij zijn met wat je haalt.

Missies is het simpelst, zeker als sommigen de missie uitvoeren en anderen alvast een nieuwe missie gaan oppakken. Het is enkel niet heel leuk om te doen, tenzij je wilt oefenen op heli vliegen, dus je moet wel mensen hebben die even een uurtje saai werk willen doen voor XP.
Ahh ok, ik was in de veronderstelling dat wapen levels lineair liepen i.p.v. exponentieel.
Met Modern Warfare wapens wel, met Cold War wapens niet. Een Cold War wapen levellen duurt vele malen langer dan een Modern Warfare wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 08:48
Er schijnt ook een plunder AFK weapon XP glitch te zijn. Zelf nooit geprobeerd, maar zijn legio video's te vinden op YouTube. Zelf doe ik supply runs als er een dubbel XP weekend is of speel gewoon BlackOps (Nuke Town 24/7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jOnAt schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:53:
Er schijnt ook een plunder AFK weapon XP glitch te zijn. Zelf nooit geprobeerd, maar zijn legio video's te vinden op YouTube. Zelf doe ik supply runs als er een dubbel XP weekend is of speel gewoon BlackOps (Nuke Town 24/7)
Haha ja heb dat ook eens gezien op YouTube maar dan moet je met een maat in dezelfde plunder lobby als enemies geraken dus lijkt me niet zo eenvoudig.

Paar handelingen doen en dan beide continu doodvallen en krijg je steeds XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-09 20:51
Tsurany schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:41:
[...]
zeker als sommigen de missie uitvoeren en anderen alvast een nieuwe missie gaan oppakken
Heb jij het hier over een glitch?

Ik heb nog nooit een 'nieuwe' missie kunnen starten voordat de 'oude' is afgerond.

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
jOnAt schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:53:
Nuke town heb ik ook geprobeerd in het begin, maar duurde te lang en vind er echt geen donder aan. Vermaak ik me meer met rondvliegen in een chopper:)

Verklaart dus wel waarom BO wapens langer duren om te levelen. Viel me laatst bij de AK op dat het minder makkelijk ging

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 06:41
Henkie_NtA schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:32:
[...]

Bullfrog heeft iig zeker weten een nerf gehad. TTK is echt merkbaar hoger geworden.
Het is of een nerf -> TTK omlaagomhoog
Of een buff -> TTK omhoogomlaag

:D

[ Voor 4% gewijzigd door TrueGamer op 07-05-2021 13:32 . Reden: Oeps foutje... ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Generaal Pep schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 14:11:
[...]

Heb jij het hier over een glitch?

Ik heb nog nooit een 'nieuwe' missie kunnen starten voordat de 'oude' is afgerond.
Wat ik bedoel is dat ze alvast naar de missie toe gaan zodat ze hem veilig kunnen stellen en direct na het afronden op kunnen pakken. Dan kan het team dat net de vorige missie heeft afgerond alweer door naar een nieuwe. Hierdoor heb je niet die downtime tussen het afronden van de missie en het pakken van een nieuwe.
TrueGamer schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 14:29:
[...]

Het is of een nerf -> TTK omlaag
Of een buff -> TTK omhoog

>:)
TTK, Time To Kill. De tijd die nodig is om een kill te maken. Gaat de TTK omlaag dan heb je minder tijd nodig voor een kill en is het wapen dus gebuffed, sterker gemaakt. Gaat de TTK omhoog dan heb je meer tijd nodig voor een kill en is het wapen generfd, zwakker gemaakt.

[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 06-05-2021 14:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DKjordy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-09 17:31
[...]

Nee het is andersom:

Het is of een nerf -> TTK omhoog (wapen slechter, duurt langer om te killen)
Of een buff -> TTK omlaag (wapen beter, duurt korter om te killen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
[...]

r/confidentlyincorrect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Nou, ik hoef zelf niet meer te reageren zie ik. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Ik lees hier dat de Amax en bullfrog een nerf hebben gehad. Dat is helemaal nog niet gebeurd. Alleen de aankondiging hiervan. De daadwerkelijke nerf moet nog plaatsvinden. Dus logisch dat ie nog hetzelfde aanvoelt @-En4Cer- en @SD5k

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Monda schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 20:58:
Ik lees hier dat de Amax en bullfrog een nerf hebben gehad. Dat is helemaal nog niet gebeurd. Alleen de aankondiging hiervan. De daadwerkelijke nerf moet nog plaatsvinden. Dus logisch dat ie nog hetzelfde aanvoelt @-En4Cer- en @SD5k
Oh jammer zeg. Vond de AMaX zelf niet overpowered aanvoelen, maar gewoon een beter alternatief dan de Ak47

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 13:18
Monda schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 20:58:
Hier kon je nog wel eens gelijk in hebben. Toch las ik op verschillende sites dat dit al gebeurd was, zoals;
https://www.dbltap.com/po...he-amax-nerf-01f4q5qccchs

Maar op de officiële sites zie ik het inderdaad niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
Ik speel nu een paar potjes met de streetsweeper shotgun, dat ding is ook echt sterk zeg zelfs op een afstandje krijg je daar mensen nog mee neer. Alleen de reload tijd is nogal 'fors'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:50
!GN!T!ON schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:22:
Ik speel nu een paar potjes met de streetsweeper shotgun, dat ding is ook echt sterk zeg zelfs op een afstandje krijg je daar mensen nog mee neer. Alleen de reload tijd is nogal 'fors'
Streetsweeper/Gallo zijn solide keuzes nu. Short range niks tegen te doen helaas. Wordt de laatste tijd regelmatig gekilled omdat ze weer op een zolder liggen te campen met een shotgun. Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik het zelf ook wel eens doe in bijv. man minder positie.

Maakt het niet minder vervelend als je er mee gekilled wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

zo te zien heeft die nieuwe tac. rifle totaal geen recoil, jammer dat ze weer een meta hebben toegevoegd.
De laatste weken zag ik toch veel verschillende wapens die mensen gebruiken, zal nu wel weer verdwenen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
SirMemeAlot schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:29:
[...]

Streetsweeper/Gallo zijn solide keuzes nu. Short range niks tegen te doen helaas. Wordt de laatste tijd regelmatig gekilled omdat ze weer op een zolder liggen te campen met een shotgun. Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik het zelf ook wel eens doe in bijv. man minder positie.

Maakt het niet minder vervelend als je er mee gekilled wordt :+
Die is idd vrij OP als je het mij vraagt. Je knalt hele teams ermee aan bonken.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Je moet hem unlocken door 10x 2 rapid kills te maken en een "finished" match, bedoelen ze dan dat als je die rapid kills hebt gemaakt je niet kan leaven om snel een ander potje te starten en hem zo snel te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

Brubs schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 13:49:
Je moet hem unlocken door 10x 2 rapid kills te maken en een "finished" match, bedoelen ze dan dat als je die rapid kills hebt gemaakt je niet kan leaven om snel een ander potje te starten en hem zo snel te unlocken?
Je kan inderdaad niet leaven. Gisteren 3 keer gedaan, en die 3 potjes werden dus niet meegeteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Qu3st schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 13:52:
[...]

Je kan inderdaad niet leaven. Gisteren 3 keer gedaan, en die 3 potjes werden dus niet meegeteld.
Hebben ze het ons weer flink lastig gemaakt die rotzakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Mocht je CW hebben kan je ook zombies gebruiken om het wapen vrij te spelen. Dacht dat de challenge 250 longshots is in zombies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Rappa1985 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 14:04:
Mocht je CW hebben kan je ook zombies gebruiken om het wapen vrij te spelen. Dacht dat de challenge 250 longshots is in zombies.
Speel nooit zombies dus is 250 longshots veel met een tac rifle in zombies? Hoe ver moet dat dan zijn etc en hoeveel zombies kill je gemiddeld in een potje? Het is in ieder geval sowieso veel moeite om het te unlocken ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985
Brubs schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 14:24:
[...]

Speel nooit zombies dus is 250 longshots veel met een tac rifle in zombies? Hoe ver moet dat dan zijn etc en hoeveel zombies kill je gemiddeld in een potje? Het is in ieder geval sowieso veel moeite om het te unlocken ;)
Met een beetje redelijk run heb je 1000+ kills en dat is meestal een uurtje ofzo. Begreep dat het als longshot telt vanaf 50m, volgens heb je in zombies ook de mogelijkheid om pings te plaatsen mocht je het moeilijk inschatten vinden.

Maar als je geen ervaring hebben in zombies gewoon lekker in mp doen. Even 10 potjes nuketown en je bent er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Wat ik jammer vind is dat ze het nieuwe wapen achter een rapidly kills objective/muur hebben gezet.

Ik speel af en toe een potje plunder en daar blijft het ook bij, maar rapidly kills is (voor mij) zo goed als onmogelijk met een Tactical Rifle daarin.

Met de M16 is het geluktom goud te halen, maar dat was omdat er toen regelmatig kingslayer was.

[ Voor 7% gewijzigd door Wulfric92 op 08-05-2021 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 19:43
Laan1988 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:50:
Nog kunnen oplossen? Ik heb het nu ook. Iedere keer 16GB downloaden.

Snap echt niet dat ze dit niet kunnen oplossen…

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:04
kw_nl schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:03:
[...]

Nog kunnen oplossen? Ik heb het nu ook. Iedere keer 16GB downloaden.

Snap echt niet dat ze dit niet kunnen oplossen…
Ja schijnbaar was door de update de campaign pack niet meer geinstalleerd. Ik heb nu dus beide campaign packs en de spec ops pack geinstalleerd (de onderste 3). Nu gaat het weer goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 19:43
Laan1988 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:03:
[...]

Ja schijnbaar was door de update de campaign pack niet meer geinstalleerd. Ik heb nu dus beide campaign packs en de spec ops pack geinstalleerd (de onderste 3). Nu gaat het weer goed.
Thnx. Had intussen ook alle downloads maar aangezet. 1,5 verder, maar werkt weer. Thnx.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rappa1985
Rappa1985 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 14:04:
Dit was dom advies van mij :+ Die longshots zijn behoorlijk moeilijk te doen in zombies, zeker 250! Gewoon lekker in MP doen.

Moet zelf alleen nog behoorlijk wat attachments vrij spelen. Paar keer meegenomen in WZ maar dat was niet echt een succes.

Echt genieten dat alles weer kan qua wapens, gister nog een (stressvolle) win met de Bruen+(CW)MP5:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:03
Rappa1985 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 14:29:
[...]

Dit was dom advies van mij :+ Die longshots zijn behoorlijk moeilijk te doen in zombies, zeker 250! Gewoon lekker in MP doen.

Moet zelf alleen nog behoorlijk wat attachments vrij spelen. Paar keer meegenomen in WZ maar dat was niet echt een succes.

Echt genieten dat alles weer kan qua wapens, gister nog een (stressvolle) win met de Bruen+(CW)MP5:

[YouTube: Call of Duty: Modern Warfare_20210510004637]
Ik vond die longshots echt prima te doen... Had nog nooit zombies gespeeld en gewoon rustig opzoek gegaan naar groepjes zombies.

Uiteindelijk pas objectieve gaan spelen en had 180 longshots einde van het potje. Dus daarna nog maar één kort potje hoeven te doen.

Voor mijn gevoel sneller en beter dan 10 potjes multi player.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

[...]

Via outbreak was dit best makkelijk te doen begreep ik.
Ik heb het zelf via multiplaye gedaan, inderdaad zo gepiept (team deathmatch hardcore nuktetown leek mij het snelst te gaan)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Ben weer helemaal klaar met dat kut warzone man man. Als je random trio joint komt je alleen maar bij idioten in een team. Leaven constant waardoor je telkens 1 vs 3 speelt....in sweaty lobbys.

Kan niet wachten op BF

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
CHKYBSTRD schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:00:
Ben weer helemaal klaar met dat kut warzone man man. Als je random trio joint komt je alleen maar bij idioten in een team. Leaven constant waardoor je telkens 1 vs 3 speelt....in sweaty lobbys.

Kan niet wachten op BF
Hier erg ik me ook kapot aan, dat irritante lobby hoppen als je ook maar één kogel om je oren krijgt.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-10-2023
Waarom geen solo play dan? Of met wat bekende/tweakers afspreken.

Random werkt in mij ogen nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Davidas schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:01:
[...]

Hier erg ik me ook kapot aan, dat irritante lobby hoppen als je ook maar één kogel om je oren krijgt.. |:(
Is het trouwens zo dat als je zelf een redelijke speler bent je altijd wordt ingedeeld bij minder goede spelers? Gebeurt te vaak bij mij waardoor ik begin te geloven dat ze dat bewust doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Moose84 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:08:
Waarom geen solo play dan? Of met wat bekende/tweakers afspreken.

Random werkt in mij ogen nooit.
Solos en Duos is een groot camp festijn, dat speelt niet zo lekker vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CHKYBSTRD schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:00:

Kan niet wachten op BF
Join even onze discord dan met leden van hier. Lekker samen spelen ;)

https://discord.gg/5eenQ4DMbS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
[...]

De longshots in zombies is juist het meest makkelijke dat er is, zeker op de outbreak map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Is die nieuwe tac rifle nou echt zo goed? Ben hem namelijk nog geen 1x tegen gekomen in Warzone. Of is het gewoon een normale viable gun net als bijv Krig/AMAX etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
BBTM schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:18:
[...]

De longshots in zombies is juist het meest makkelijke dat er is, zeker op de outbreak map.
Klopt maar in de vergelijking met de andere challenges win je niet heel veel tijd door het in zombies te doen. Al die melee wapens unlocken is echt een stuk makkelijker in zombies in vergelijking met MP.
Brubs schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:28:
Is die nieuwe tac rifle nou echt zo goed? Ben hem namelijk nog geen 1x tegen gekomen in Warzone. Of is het gewoon een normale viable gun net als bijv Krig/AMAX etc?
Hij lijkt inderdaad gewoon goed gebalanceerd te zijn. Perfect op sommige afstanden en super ruk op andere :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
Davidas schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:01:
[...]

Ik heb het van het weekend ook weer eens een kans gegeven. Zit ik met zo'n croissant in het team die elke minuut roept, Parler Francais?. Speelt ook nog geen enkele objective en is weg zodra die dood is.

Speel ook redelijk vaak solo, maar nadeel is dat er enorm veel campers zijn. En helaas is dood ook echt dood..

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
steefje schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:57:
[...]

Ik heb het van het weekend ook weer eens een kans gegeven. Zit ik met zo'n croissant in het team die elke minuut roept, Parler Francais?. Speelt ook nog geen enkele objective en is weg zodra die dood is.

Speel ook redelijk vaak solo, maar nadeel is dat er enorm veel campers zijn. En helaas is dood ook echt dood..
Mocht je je vervelen dan kunnen we best een keer een quad doen bijvoorbeeld. Mijn PSN is Davidas__93, geldt ook voor anderen die hetzelfde ervaren. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:01

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica