Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Oxigeon schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:57:
[...]

Nouja. Is natuurlijk erg dat je door de map pleurt maar leave dan lekker de game en ga niet mensen lopen killen. Eerste wat ik dan doe is een cheat report maken. Ik ga er wel vanuit dat bij een volgende uodate dit is opgelost allemaal.

De bullfrog weet ik niet echt wat ik mee moet. Hier kan ik niet echt mee overweg. Is deze zoveel beter geworden? Heb de Krig in elk geval max level en ben nu bezig met de mp5 (cw)
Bullfrog is gewoon heel sterk en recht. Je hoeft maar 1x een hs te maken of niet en je hebt ze alsnog snel dood. Leuke bijkomstigheid is dat je geen grip nodig hebt want het is toch wel een laser ook op wat langere afstand sterk (tot 30m ongeveer).
Ik gebruik hem in ieder geval graag, maar net wat je fijn vindt inderdaad want sommige kunnen er niet mee schieten net als bij bijv een Krig of Fara sommige vinden het gewoon niet fijn schieten, dan heeft het geen nut om er mee te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Rappa1985 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:22:
Ik ga er ook wel vanuit dat ze event verlengen

[Afbeelding]

Fix staat nog als ingepland, net als die voor het vallen door de wereld.
3x zo'n missie gedaan, 3x niet gekregen 😂

Ze moeten eens stoppen met al die ongein er omheen. Levert alleen maar gedoe op.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
beany schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:43:
[...]

3x zo'n missie gedaan, 3x niet gekregen 😂

Ze moeten eens stoppen met al die ongein er omheen. Levert alleen maar gedoe op.
Vind zelf die extra "goals" wel leuk tijdens het spelen, weer eens wat anders maar ben het met je eens dat die events wel vaak voor vervelende problemen zorgen waar ze laat op reageren.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ja, gaat gelukkig maar op een operator skin :P

Vind het geld dat je ingame krijgt belangrijker dan die skin, zou ook leuker zijn als ze wat meer variëren met contracten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E0EdQuwVgAIdwHE?format=png&name=900x900

Er volgt nog een bericht over wat ze verder met event doen nu het gefixt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:13

Oxigeon

En zo is dat!

herman1990 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:07:
[...]

Grappig dat je direct denkt dat ik vanaf deze kant mensen aangevallen heb. Ik heb geprobeerd een uitgang te vinden en toen viel ik nog verder na beneden. Ik kon wel mijn parachute deployen maar naar een paar meter werd werd ik gekilled.

De reden dat ik de foto posten is dat het niet alleen gebeurd bij delen van de map die grondig gewijzigd zijn maar ook bij reeds bekende delen (trainstation)
Excuses. Het is niet mijn bedoeling om te zeggen dat JIJ dit doet. Maar veel mensen weten waar ze eronder kunnen glitchen en gaan dan killen. Of vallen er perongeluk onder en gaan dan alsnog killen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Rappa1985 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 17:17:
[Afbeelding]

Er volgt nog een bericht over wat ze verder met event doen nu het gefixt is.
Gas mask bug eindelijk gefixt? Zou fijn zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iruy
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-09 16:40
Is er eigenlijk nog een manier om met de Grau te kunnen spelen? Heb er nooit mee kunnen spelen omdat ik alleen Warzone heb (dus geen MW of CW), maar als ik hem opraap speelt het altijd wel lekker weg.
Heb er wel 2 in mn Armory maar die kun je niet aanpassen, en die in de Store waarschijnlijk ook niet?!

Untappd : YuriEhv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:35
Nou in Farmland kun je nog steeds onder de map.

Pakten zojuist een bounty, vlogen naar de middle of nowhere midden op een akker. Geen mens te bekennen. Toen we op de grond schoten, schoten er ineens vier man terug van onder de grond |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iruy schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:29:
Is er eigenlijk nog een manier om met de Grau te kunnen spelen? Heb er nooit mee kunnen spelen omdat ik alleen Warzone heb (dus geen MW of CW), maar als ik hem opraap speelt het altijd wel lekker weg.
Heb er wel 2 in mn Armory maar die kun je niet aanpassen, en die in de Store waarschijnlijk ook niet?!
Een challenge:
Get 5 kills in a minute when using an Assault Rifle 25 times.

Is wel een pittige als je geen multiplayer hebt en dit in plunder moet doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Ligt het aan mij of hebben de snipers het gat van de Aug en M16 meer dan opgevuld.... tot vervelens toe. Ik kan echt geen straat haast oversteken of ik wordt ge-1-shot terwijl ik ren. Als ik even over een muurtje peak... POOF... headshot. Ik wordt er echt een beetje moedeloos van. Ik hou niet van snipen dus niet van plan me daar in te verdiepen maar nu met mijn m16 of AMAX maak ik geen kans meer op range. Naar mijn mening zijn het nu de snipers die flink overpowered zijn en te dominant.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 21:26:
Ligt het aan mij of hebben de snipers het gat van de Aug en M16 meer dan opgevuld.... tot vervelens toe. Ik kan echt geen straat haast oversteken of ik wordt ge-1-shot terwijl ik ren. Als ik even over een muurtje peak... POOF... headshot. Ik wordt er echt een beetje moedeloos van. Ik hou niet van snipen dus niet van plan me daar in te verdiepen maar nu met mijn m16 of AMAX maak ik geen kans meer op range. Naar mijn mening zijn het nu de snipers die flink overpowered zijn en te dominant.
Je kan met goed positioneren en bewegen de meeste sniper gevechten wel vermijden waardoor je niet direct afgeschoten wordt. Echter blijft snipen een cruciaal onderdeel van elke Battle Royale, het blijft de beste methode om op langere afstanden je vijand uit te schakelen en dat zal je altijd wel terug blijven zien. Ik zou het toch proberen op te pakken om jezelf goed te kunnen verdedigen, zonder een sniper beperk je jezelf enorm in de effectieve afstand waarbinnen je kan opereren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
JohnnyV76 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 21:26:
snipers zijn er altijd wel geweest, maar door de meta change en nerfs zijn ze wel weer wat meer terug inderdaad!

Ik speel er ook regelmatig mee, of sniper of Krig-6.

Merk wel dat er weer veel cheaters zijn, 3 potjes gespeeld 3x cheater met aimlock gehad.. De obvious variant die letterlijk overal naartoe snapt zegmaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Tsurany schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:21:
[...]

Je kan met goed positioneren en bewegen de meeste sniper gevechten wel vermijden waardoor je niet direct afgeschoten wordt. Echter blijft snipen een cruciaal onderdeel van elke Battle Royale, het blijft de beste methode om op langere afstanden je vijand uit te schakelen en dat zal je altijd wel terug blijven zien. Ik zou het toch proberen op te pakken om jezelf goed te kunnen verdedigen, zonder een sniper beperk je jezelf enorm in de effectieve afstand waarbinnen je kan opereren.
Deels mee eens. Met een AMAX of Krig-6 kun je op afstand goed van een sniper winnen. Beetje jiggelen en gewoon rammen met dat ding en je killed er verrassend veel mee. Of zij moeten net een shot raken, dan is het afgelopen :+

Punt is, je kunt prima zonder sniper.. Meta is nu aan het changen naar dubbel AR, Krig/AMAX met AK/FARA/XM4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hier mensen die ook eigenlijk nu pas beginnen, op PS5? Lijkt me leuk om met een vast teampje te spelen :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 01:15
Peter_Aragorn schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:23:
Hier mensen die ook eigenlijk nu pas beginnen, op PS5? Lijkt me leuk om met een vast teampje te spelen :)
Ja hoor, voeg me maar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
Brubs schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:22:
[...]

Deels mee eens. Met een AMAX of Krig-6 kun je op afstand goed van een sniper winnen. Beetje jiggelen en gewoon rammen met dat ding en je killed er verrassend veel mee. Of zij moeten net een shot raken, dan is het afgelopen :+

Punt is, je kunt prima zonder sniper.. Meta is nu aan het changen naar dubbel AR, Krig/AMAX met AK/FARA/XM4
Dat is inderdaad zeer verrassend, dat sommige machinegeweren net zo ver en zuiver schieten als een sniper.
Heb wel eens ver ingezoomed, zover dat ik hem nog net zag, en 3 headshots later zat hij er nog en schiet mij met een paar kogels uit zijn machinegeweer dood. Kan me voorstellen dat men denkt dat een sniper overbodig is (alleen in dit spel)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnyV76
Brubs schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:21:
[...]

snipers zijn er altijd wel geweest, maar door de meta change en nerfs zijn ze wel weer wat meer terug inderdaad!

Ik speel er ook regelmatig mee, of sniper of Krig-6.

Merk wel dat er weer veel cheaters zijn, 3 potjes gespeeld 3x cheater met aimlock gehad.. De obvious variant die letterlijk overal naartoe snapt zegmaar :(
Ik vind het altijd moeilijk om te zeggen of iemand nu cheat, super goed kan snipen of een consoler speler is met aim assist. Heb de laatste dagen wel vaak bij mijn sniper deaths dat ik denk... jemig van zo ver een headshot met een 4x scope terwijl ik mezelf op de killcam nauwelijks kon zien, laat staan zomaar een headshot maken. Ik speel al tig jaar shooters en heb eigenlijk altijd al een hekel gehad aan snipen en snipers. Ik doe het ook wel eens en het is lekker als je iemand van heel ver kunt pakken maar het is gewoon niet mijn ding.

Tijdens de Aug/M16 meta had je ook al best veel KAR spelers maar dat is nu nog een slag erger geworden en met mijn M16 kan ik er weinig meer tegen doen. Wat wel positief is is dat je nu veel meer variatie in wapens tegen komt en dan met name de assault rifles. Als ze het snipen nu iets moeilijker zouden maken zou de gameplay er naar mijn mening op vooruit gaan.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
JohnnyV76 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 08:12:
[...]

Ik vind het altijd moeilijk om te zeggen of iemand nu cheat, super goed kan snipen of een consoler speler is met aim assist. Heb de laatste dagen wel vaak bij mijn sniper deaths dat ik denk... jemig van zo ver een headshot met een 4x scope terwijl ik mezelf op de killcam nauwelijks kon zien, laat staan zomaar een headshot maken. Ik speel al tig jaar shooters en heb eigenlijk altijd al een hekel gehad aan snipen en snipers. Ik doe het ook wel eens en het is lekker als je iemand van heel ver kunt pakken maar het is gewoon niet mijn ding.

Tijdens de Aug/M16 meta had je ook al best veel KAR spelers maar dat is nu nog een slag erger geworden en met mijn M16 kan ik er weinig meer tegen doen. Wat wel positief is is dat je nu veel meer variatie in wapens tegen komt en dan met name de assault rifles. Als ze het snipen nu iets moeilijker zouden maken zou de gameplay er naar mijn mening op vooruit gaan.
Snipers zijn er altijd wel redelijk geweest en nu niet per se meer (naar mijn gevoel) dan eerst. Ik vind het snipen juist wel goed zoals het is en heb er persoonlijk niet veel last van. Brengt weer wat meer mogelijkheden voor afstand maar juist mid range weer minder want assault rifles zin gewoon erg sterk op die range.
Het is wel goed balanced zoals het nu is imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Brubs schreef op donderdag 29 april 2021 @ 08:15:
[...]

Snipers zijn er altijd wel redelijk geweest en nu niet per se meer (naar mijn gevoel) dan eerst. Ik vind het snipen juist wel goed zoals het is en heb er persoonlijk niet veel last van. Brengt weer wat meer mogelijkheden voor afstand maar juist mid range weer minder want assault rifles zin gewoon erg sterk op die range.
Het is wel goed balanced zoals het nu is imo
Wellicht heb ik gewoon pech gehad de afgelopen dagen maar bij veruit de meeste encounters zag ik meteen 2 of 3 sniper glints zodra beide teams elkaar gespot hadden. Even peaken met je AR of M16 en je had meteen een down te pakken. Of... dat de cirkel al wat kleiner is en je moet een weg oversteken om in de zone te komen maar in de heuvels zie je alle glints al en weet je al dat je nooit kunt oversteken. Omlopen kan niet meer of betekent ook gewoon een sniper round in je knar. Kan alleen maar hopen dat straks de data toont dat snipers te dominant zijn en er weer wat aan gedaan wordt. Voor alle sniper liefhebbers.... enjoy! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
Snipers horen er bij, maar ik kan ze missen als kiespijn.

Dat snipers een one-shot-kill veroorzaken snap ik wel, dat is het doel van een sniper en als je op grote afstand ligt kun je niet nog een keer raken omdat iemand verscholen ligt en niet rushen om het af te maken omdat de afstand te groot is. Dat is, naar mijn mening, het hele idee achter een sniper. Van grote afstand, in alle rust, iemand in 1x omleggen.

Wat ze wat mij betreft wel mogen aanpakken is hoe snel je scoped met een sniper. Teveel mensen die er soort van mee "quick scopen" op medium afstand. Dat is hetgeen waar je te vaak door wordt afgeknald en schiet het doel/idee van een sniper nogal voorbij wat mij betreft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

JohnnyV76 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 08:32:
[...]

Wellicht heb ik gewoon pech gehad de afgelopen dagen maar bij veruit de meeste encounters zag ik meteen 2 of 3 sniper glints zodra beide teams elkaar gespot hadden. Even peaken met je AR of M16 en je had meteen een down te pakken. Of... dat de cirkel al wat kleiner is en je moet een weg oversteken om in de zone te komen maar in de heuvels zie je alle glints al en weet je al dat je nooit kunt oversteken. Omlopen kan niet meer of betekent ook gewoon een sniper round in je knar. Kan alleen maar hopen dat straks de data toont dat snipers te dominant zijn en er weer wat aan gedaan wordt. Voor alle sniper liefhebbers.... enjoy! :)
Nouja, dat jij meerdere glints ziet en dat gevecht aan wil gaan met je AR of M16 en het mogelijk nog kan winnen ook duidt ook niet bepaald op een goede balans lijkt me. Zodra snipers niet meer iemand kunnen downen met één headshot zijn ze in feite waardeloos, wat mij betreft is de balans bij die wapens wel in orde.

En als de cirkel kleiner wordt en je komt er op dat moment pas achter dat je een groot open gebied moet oversteken heeft meer te maken met matige positionering dan dat sniper rifles overpowered zijn. (Dat overkomt mij ook wel eens hoor :+ )

Het meest storende aan de huidige meta vind ik dat veel AR's meer geschikt zijn voor close quarters combat dan SMG's, vooral de movement van sommige AR's slaat helemaal nergens op (FARA, CW AK47).

[ Voor 8% gewijzigd door SD5k op 29-04-2021 09:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brubs
SD5k schreef op donderdag 29 april 2021 @ 08:52:
[...]

Nouja, dat jij meerdere glints ziet en dat gevecht aan wil gaan met je AR of M16 en het mogelijk nog kan winnen ook duidt ook niet bepaald op een goede balans lijkt me. Zodra snipers niet meer iemand kunnen downen met één headshot zijn ze in feite waardeloos, wat mij betreft is de balans bij die wapens wel in orde.

En als de cirkel kleiner wordt en je komt er op dat moment pas achter dat je een groot open gebied moet oversteken heeft meer te maken met matige positionering dan dat sniper rifles overpowered zijn.

Het meest storende aan de huidige meta vind ik dat veel AR's meer geschikt zijn voor close quarters combat dan SMG's, vooral de movement van sommige AR's slaat helemaal nergens op (FARA, CW AK47).
Vergeet de xm4 niet, heeeeel sterk closr range kan goed nieuwe ffar worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Afgelopen week veel met de kilo141/grau/m4ai afgewisseld maar ik kan er bij alle wapens gewoon niet lekker inkomen helaas.

Geen idee waar het aan ligt maar me kd zakt hard naar beneden zo :(

Gisteravond maar even de Krig erbij gepakt, moet alleen nog even een supressor unlocken.. Hopen dat dat dan wat gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 13:18
Kieft91 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 09:12:
Afgelopen week veel met de kilo141/grau/m4ai afgewisseld maar ik kan er bij alle wapens gewoon niet lekker inkomen helaas.

Geen idee waar het aan ligt maar me kd zakt hard naar beneden zo :(

Gisteravond maar even de Krig erbij gepakt, moet alleen nog even een supressor unlocken.. Hopen dat dat dan wat gaat worden :)
Herkenbaar, sinds de update loopt het bij mij ook een stuk minder lekker. Zal ongetwijfeld ook met de nerfs te maken hebben. Ik gebruikte de FFAR veel en ben nu weer geswitcht naar o.a. AMAX.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
Na de update ben ik begonnen met de FARA. Die vind ik net niet lekker spelen.
De M13 speelt weer als vanouds en de Krig voelt bijna net zo aan als de M13, alleen wat meer damage lijkt het.

Wat ik wel merk (en wat meerdere hier ook al genoemd hebben) er wordt in het spel veel meer afgewisseld qua geweren. Dat zie/merk je gewoon aan de gedropte load out wapens na een kill, veel meer variatie. Wat mij betreft een goede ontwikkeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
B-Real schreef op donderdag 29 april 2021 @ 09:26:
Na de update ben ik begonnen met de FARA. Die vind ik net niet lekker spelen.
Gebruik je dan ook die barrel met strafe speed? Dat maakt o.a.waarom zoveel spelers hem gebruiken. Moment dat je gaat schieten verdubbel je de strafe speed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:50
De snipers moeten we niet verder gaan Nerven. Ik vind het juist op dit moment erg goed gebalanceerd.Wat @SD5k zegt is het natuurlijk heel logisch dat je het af gaat leggen met een AR tegen een sniper op afstand, zou heel gek zijn als dat andersom is. Wat mij betreft mogen ze de AR's op afstand wel iets meer beperken, want je lasert nu makkelijk iemand op 150M.

Ik verbaas me er ook vaak over hoeveel Recon's onderschat worden. Bij de 1e 3 circkels is positioneren nog niet zo belangrijk, maar als het eenmaal een kleine cirkel is dan moet je niet meer willen oversteken, want logisch dat daar snipers liggen.

Was echt heel skeptisch hier op Warzone sinds we de blackops kant zijn opgegaan, maar moet ze toch wel kudo's geven over de nieuwe map en guns hoe gebalanceerd het nu is. Ook merk ik SBMM iets beter is geworden, ik ben geen topspeler, maar met een KD van 1,15(PC) en speel met 3 vrienden op console waarvan 1 vergelijkbare KD en andere rond de 0.8 maar we wonnen echt letterlijk nooit. De laatste tijd toch weer 2 potjes op 50 a 60 gewonnen wat mij zegt dat de balans ook daarin goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Ik denk ook dat de snipers veel meer opvallen nu door de huidige map en de meta niet meer close combat is. Zat gister op summit in de laatste twee cirkels en als je naar de overkant keek was het niks anders dan glints :+

Ben wel blij met huidige balans van de wapens, je kan nu alles gebruiken zonder het idee te hebben dat je van te voren al weet dat je gaat verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Helemaal eens, ik merk bij mezelf ook dat ik van hot naar her schiet met guns en dat is gaaf! Ik gebruik de Gallo12 + M4A1 of met GRAU. De SP-R en sinds gister de HDR ook weer, maar ook de LC10 zit er nog wel ergens bij. Elk potje twijfel ik weer voor welke loadout ik ga.

Enige puntje wat me de laatste tijd wel meer opvalt zijn cheaters. Dan vooral de no recoil AMAX kills. Het blijft natuurlijk altijd wat gissen of het daadwerkelijk een cheater is of geluk/enorm goed. Maar met mijn ervaring(Speler van week 1) durf ik wel te stellen dat ze het wel zijn. Kan natuurlijk gewoon even pech zijn, maar omdat ik het gevoel heb dat de SBMM ook wat aangepast is kan het wellicht daar mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Rappa1985 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 10:23:
Ik denk ook dat de snipers veel meer opvallen nu door de huidige map en de meta niet meer close combat is. Zat gister op summit in de laatste twee cirkels en als je naar de overkant keek was het niks anders dan glints :+

Ben wel blij met huidige balans van de wapens, je kan nu alles gebruiken zonder het idee te hebben dat je van te voren al weet dat je gaat verliezen.
Inderdaad, al moet ik zeggen dat het per locatie van de map behoorlijk verschilt, op sommige locaties net als airport hebben ze ineens zoveel gebouwen erbij toegevoegd dat je hier echt veel close combat fights hebt.

De map is wat mij betreft een stuk beter alleen mag de zon iets minder fel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
donvalentino schreef op donderdag 29 april 2021 @ 10:37:
[...]

De map is wat mij betreft een stuk beter alleen mag de zon iets minder fel.
Ze moeten even de nuke uitzetten denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Als je kruipend rondloopt, kunnen anderen je horen? Probeer even een discussiepuntje in m'n squad te settelen ;) Ik denk dat je volledig stil bent, maar anderen zijn daar niet van overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 06:52
yinx84 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:07:
Als je kruipend rondloopt, kunnen anderen je horen? Probeer even een discussiepuntje in m'n squad te settelen ;) Ik denk dat je volledig stil bent, maar anderen zijn daar niet van overtuigd.
In meeste gevallen wel. Alleen op metalen trappen niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Boinkie schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:11:
[...]

In meeste gevallen wel. Alleen op metalen trappen niet.
Op metalen trappen crouchwalken ben je volgens mij voor enemy wel silent, maar je hoort jezelf lopen. Ik heb namelijk vaak dat ik denk waarom maakt dit zoveel lawaai maar als je dan je teammate naast je loopt hoor je die helemaal niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:34
Moet alleen Farms adler intel missie nog.. niet te doen joh zowel in plunder en br solo :(

Duiken steeds 500 man op

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
HertogJack schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:24:
Moet alleen Farms adler intel missie nog.. niet te doen joh zowel in plunder en br solo :(

Duiken steeds 500 man op
Jup, wat ik deed is hele potje wachten in Farmland tot er weer een nieuwe spawnde. Geen idee of dat altijd gebeurd maar die kans is er dus wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Rappa1985 op 29-04-2021 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Rappa1985 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:31:
[...]

Jup, wat ik deed is hele potje wachten in Farmland tot er weer een nieuwe spawnde.
Ah wist helemaal niet dat ze respawnde haha..

in Plunder ook naar je weet? daar is hij toch wel het makkelijkst te halen lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
HertogJack schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:33:
[...]

Ah wist helemaal niet dat ze respawnde haha..

in Plunder ook naar je weet? daar is hij toch wel het makkelijkst te halen lijkt me.
Ja, had het in plunder gedaan. Had mazzel want had ze alle drie in twee potjes, de patch was toen net uit dus toen wist denk ik nog niet iedereen dat het weer werkte. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:06
SirMemeAlot schreef op donderdag 29 april 2021 @ 10:33:
Helemaal eens, ik merk bij mezelf ook dat ik van hot naar her schiet met guns en dat is gaaf! Ik gebruik de Gallo12 + M4A1 of met GRAU. De SP-R en sinds gister de HDR ook weer, maar ook de LC10 zit er nog wel ergens bij. Elk potje twijfel ik weer voor welke loadout ik ga.

Enige puntje wat me de laatste tijd wel meer opvalt zijn cheaters. Dan vooral de no recoil AMAX kills. Het blijft natuurlijk altijd wat gissen of het daadwerkelijk een cheater is of geluk/enorm goed. Maar met mijn ervaring(Speler van week 1) durf ik wel te stellen dat ze het wel zijn. Kan natuurlijk gewoon even pech zijn, maar omdat ik het gevoel heb dat de SBMM ook wat aangepast is kan het wellicht daar mee te maken hebben.
Het schijnt dat de Cold War AK sterker en beter is dan AMAX, duiken nu steeds meer video’s op van youtubers die met AK spelen. Dan zullen de cheaters ook wel volgen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Rappa1985 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:36:
[...]

Ja, had het in plunder gedaan. Had mazzel want had ze alle drie in twee potjes, de patch was toen net uit dus toen wist denk ik nog niet iedereen dat het weer werkte. :+
Heb daar 2 of 3 adler contracts gefinnished maar mn challange niet gefinnished... dacht ergens gelezen te hebben dat de challange bugged is in progress?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akatar
Zal ook even mijn gamertag neerzetten: avatar_nl (ps5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
mfneed schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:47:
[...]

Heb daar 2 of 3 adler contracts gefinnished maar mn challange niet gefinnished... dacht ergens gelezen te hebben dat de challange bugged is in progress?
Ze hebben gister een ingame patch uitgebracht waardoor dit weer werkt. Helaas loopt het event over een paar uur al af, ze zullen dus vandaag wel laten weten of ze gaan verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Rappa1985 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:01:
[...]

Ze hebben gister een ingame patch uitgebracht waardoor dit weer werkt. Helaas loopt het event over een paar uur al af, ze zullen dus vandaag wel laten weten of ze gaan verlengen.
ah oke, zal wel nasty zijn als die niet als nog gefinnished wordt als je het al gedaan hebt...

Dit maal zelfs door het Free weekend CW de CW challanges gefinnished:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

HertogJack schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:24:

Duiken steeds 500 man op
Gisteren uiteindelijk de cold-war challenges gedaan, denk dat je er iets langer mee bezig bent maar het is wel makkelijker wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Nog een leuk antwoord die voorbij kwam in een WZ survey:

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/VwwkgTxzakPQo6hP_hoYTV9xE2cWzIzkFgD_xNJPP2o.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=2123c7ff26dd90108222d695154edfe28f310bd5

bron

[ Voor 20% gewijzigd door Rappa1985 op 29-04-2021 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:44
Hebben jullie ook dat je FPS echt heel veel lager zijn dan voor de update? Ik moet nu om geen dips onder de 60 te krijgen eigenlijk persé dlss aanzetten, maar dat ziet er dan ook niet uit, op welke instelling dan ook.
Ik had hiervoor alles max, alleen geen Raytracing aan, op 4k zonder ooit onder de 60fps te komen met een 3070. Superstore is ineens nog maar 45 FPS. In de heli die animatie is maar 30 FPS. In de heli naar beneden kijken ook drop tot 45.
Wtf mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nog altijd constant ongeveer 110 fps, afhankelijk van waar op de map ik ben. Maar dat 't bij elke update minder wordt is geen nieuw fenomeen.

Da's wel met heel veel dingen juist uit zoals anti-aliasing etc.

[ Voor 35% gewijzigd door CyBeR op 30-04-2021 00:34 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

DannyXP1600 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:54:
Hebben jullie ook dat je FPS echt heel veel lager zijn dan voor de update? Ik moet nu om geen dips onder de 60 te krijgen eigenlijk persé dlss aanzetten, maar dat ziet er dan ook niet uit, op welke instelling dan ook.
Ik had hiervoor alles max, alleen geen Raytracing aan, op 4k zonder ooit onder de 60fps te komen met een 3070. Superstore is ineens nog maar 45 FPS. In de heli die animatie is maar 30 FPS. In de heli naar beneden kijken ook drop tot 45.
Wtf mensen
Nergens last van, nog steeds strak op 144 FPS @4k met een AMD RX 5700 XT en Ryzen 5 3600 met alles wel zo'n beetje op zijn max.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

dat ze de warzone op ps4 maar is verhogen qua FOV....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

DannyXP1600 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:54:
Wtf mensen
Ik heb pas een aantal onderdelen van mijn PC vervangen en draai nu op een i5 11400 en een RX580. Daar krijg ik soms ook wel wat dips onder de 60/70 FPS op 1440p.

Nu is de RX580 wel wat gedateerd.
Damian schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 08:17:
[...]

Nergens last van, nog steeds strak op 144 FPS @4k met een AMD RX 5700 XT en Ryzen 5 3600 met alles wel zo'n beetje op zijn max.
Overdrijven is ook een vak :+

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:54
[...]

Deel dan ff een filmpje met je ingame-settings en gameplay, dan kunnen we dit wonder aanschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-09 18:55
[...]

Mhaw, overdrijven is ook een vak hoor :/

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Gisteravond na een rampzalig paar potjes op de ps4 maar is Warzone op de laptop geïnstalleerd, om 00:30 nog even gauw 2 potjes gedaan maar dat gaat me wel een stuk beter af.

Jammer dat me RL vrienden op de PS4 spelen, als iemand zin heeft om af en toe 's avonds laat is met een beginnende pc speler wat potjes te doen hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Kieft91 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:39:
Gisteravond na een rampzalig paar potjes op de ps4 maar is Warzone op de laptop geïnstalleerd, om 00:30 nog even gauw 2 potjes gedaan maar dat gaat me wel een stuk beter af.

Jammer dat me RL vrienden op de PS4 spelen, als iemand zin heeft om af en toe 's avonds laat is met een beginnende pc speler wat potjes te doen hoor ik het graag :)
Gewoon je vrienden dwingen met crossplay te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Kan me wel goed voorstellen dat het minder leuk is voor de console spelers. Ik speel ook vrijwel elke avond met 3 andere vrienden online. We winnen helaas ook niet heel vaak. Gelukkig maakt de gezelligheid onderling veel goed, al zijn er ook momenten dat we elkaar kunnen schieten :+

[ Voor 58% gewijzigd door SirMemeAlot op 30-04-2021 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
SirMemeAlot schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:52:
Kan me wel goed voorstellen dat het minder leuk is voor de console spelers. Ik speel ook vrijwel elke avond met 3 andere vrienden online. We winnen helaas ook niet heel vaak. Gelukkig maakt de gezelligheid onderling veel goed, al zijn er ook momenten dat we elkaar kunnen schieten :+
Dit inderdaad, daarom zal ik altijd op de ps4 spelen als zij ook gewoon online zijn.
Crossplay gaan ze niet aanzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 22-08 09:59
Kieft91 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:55:
[...]

Dit inderdaad, daarom zal ik altijd op de ps4 spelen als zij ook gewoon online zijn.
Crossplay gaan ze niet aanzetten ;)
Ik geef ze groot gelijk, crossplay zet ik ook voor geen goud meer aan haha :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 11:07
SirMemeAlot schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:52:
Erg herkenbaar. Ik denk zelfs dat Warzone het corona gebeuren iets verdraagzamer maakte voor ons. Gewoon knallen elke avond

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Laatst online: 08-09 18:04
Meer mensen moeite om matches te vinden voor Rebirth vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Snakeye2209 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 19:58:
Meer mensen moeite om matches te vinden voor Rebirth vanavond?
Niet alleen voor rebirth, ook voor Verdansk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snakeye2209
Steven030 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 20:14:
[...]

Niet alleen voor rebirth, ook voor Verdansk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3xNt5iaT27nDhQ22K6ggPapyx0U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xvbPGsbZKKwttc3aDtAm33zU.png?f=user_large

Ik zie het haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023

Wij Belgen kunnen toch een stukje zeveren 😂. Toch de win binnen gehaald. De Cold war AR's zijn nu te sterk in verhouding met de modern Warfare ar's. Movement is zoveel beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
Het lijkt erop dat Game Mode in Windows UIT zetten heeft geholpen, al had Warzone net ook wel een kleine update.
Ik heb geen BR match gestart net, alleen een plunder match en in superstore bleef ik zonder DLSS boven de 60 FPS op 4k.

Toch maar eens proberen een 3080 voor een redelijk normale prijs te scoren, 3070 is eigenlijk net op het randje. Dat wist ik al wel natuurlijk toen ik hem kocht, maar dit was toen het enige wat ik kon vinden voor een redelijk "normale" prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 20:54
DannyXP1600 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 11:18:
Het lijkt erop dat Game Mode in Windows UIT zetten heeft geholpen, al had Warzone net ook wel een kleine update.
Ik heb geen BR match gestart net, alleen een plunder match en in superstore bleef ik zonder DLSS boven de 60 FPS op 4k.

Toch maar eens proberen een 3080 voor een redelijk normale prijs te scoren, 3070 is eigenlijk net op het randje. Dat wist ik al wel natuurlijk toen ik hem kocht, maar dit was toen het enige wat ik kon vinden voor een redelijk "normale" prijs
Ik zit nog op een 1080ti en wil zo graag updaten. Maar de prijzen van nu ga ik gewoon niet betalen. Hou wel met een schuin oog de release van de 3080ti in de gaten, maar die zal ook wel kanonnen duur worden gok ik. Als ie al te verkrijgen gaat zijn... zure tijden in pc land 8)7

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DannyXP1600
Korkss schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:29:
[...]

Ik zit nog op een 1080ti en wil zo graag updaten. Maar de prijzen van nu ga ik gewoon niet betalen. Hou wel met een schuin oog de release van de 3080ti in de gaten, maar die zal ook wel kanonnen duur worden gok ik. Als ie al te verkrijgen gaat zijn... zure tijden in pc land 8)7
Ja, als de 3080ti voor rond de MSRP te koop is in het begin ga ik daar ook wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 06:18
Ik speel nu met de Kar98k in Verdansk, maar wat is nou een ideaal wapen om daarmee te combineren. Een SMG vind ik het net niet omdat je dan op mid range te kort komt.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
Davidas schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:06:
Ik speel nu met de Kar98k in Verdansk, maar wat is nou een ideaal wapen om daarmee te combineren. Een SMG vind ik het net niet omdat je dan op mid range te kort komt.
Ik vind de XM4 een mooi wapen voor ernaast. Die is met de juiste build goed voor short-mid range. Vind dit wel een goede:
Optic: Sillix Holoscout
Barrel: 13.5'' Reinforced Heavy
Underbarrel: Foregrip
Magazine: STANAG 60 Rnd
Rear Grip: SASR Jungle Grip

[ Voor 17% gewijzigd door Steven030 op 02-05-2021 10:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glacebert
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 15:03
Vind het wel jammer dat na de update we gedwongen worden om Sniper te gaan. Zou graag een keuze willen hebben. Maar aangezien Sniper one-shot down is (equivilent van een directe hit van een cluster strike op je bakkes) moet ik wel sniper gaan. Ander kan geen enkele ranged battle meer gewonnen worden.

Maakt niet uit hoe goed je beweegt, als je uiteindelijk achter een steen of een boom terecht komt is de kans groot dat je het niet overleeft tegen een sniper als je zelf geen sniper bent .... :( ... is niet echt balanced, want als de kansen overwegend zwaar uitvallen voor 1 soort dan kan je niet nooit balans spreken toch? 60/40 is acceptabel, maar de schaal is nu meer 90/10.

Argument dat een sniper in the face in RL een kill is gaat niet echt op vind ik.... althans, niet als in RL een AR round of een LMG round in the face ook niet echt gezond is...

Hoop wel dat ze het gaan fixen, want het is nu snipe-fest geworden. Heb niet tegen snipers, maar de balans is zoek IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Glacebert schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:28:
Vind het wel jammer dat na de update we gedwongen worden om Sniper te gaan. Zou graag een keuze willen hebben. Maar aangezien Sniper one-shot down is (equivilent van een directe hit van een cluster strike op je bakkes) moet ik wel sniper gaan. Ander kan geen enkele ranged battle meer gewonnen worden.

Maakt niet uit hoe goed je beweegt, als je uiteindelijk achter een steen of een boom terecht komt is de kans groot dat je het niet overleeft tegen een sniper als je zelf geen sniper bent .... :( ... is niet echt balanced, want als de kansen overwegend zwaar uitvallen voor 1 soort dan kan je niet nooit balans spreken toch? 60/40 is acceptabel, maar de schaal is nu meer 90/10.

Argument dat een sniper in the face in RL een kill is gaat niet echt op vind ik.... althans, niet als in RL een AR round of een LMG round in the face ook niet echt gezond is...

Hoop wel dat ze het gaan fixen, want het is nu snipe-fest geworden. Heb niet tegen snipers, maar de balans is zoek IMHO.
Hoofdzakelijk eens, maar ik vind de Krig wel een aardig alternatief geworden voor mid-long range

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fara, RAM7, Amax, CW AK, XM4. Aardig wat AR's die prima werken. Enige nadeel is dat je het op close range van SMG's gaat verliezen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Sharpening via de Nvidia overlay geeft sinds een poosje dit resultaat. Voorheen werkte het gewoon.
Ik heb een RTX 3060 Ti en een LG 27GL850 monitor (HDR).

Iemand enig idee hoe ik dit oplos? Via Google kan ik heel weinig relevants vinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Srhq7gLo41d4WVPyADEeiDpIHM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f1w7E3O4XQdQwBbDf7nYnbee.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1aHoyxe3DHk00Fqt9rf7j3XiKAE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eHNme0qxRBNYabjI7sKDmBT2.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 39% gewijzigd door Hazuki op 02-05-2021 16:36 ]

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacebert
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 15:03
Hazuki schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:53:
Sharpening via de Nvidia overlay geeft sinds een poosje dit resultaat. Voorheen werkte het gewoon.

Iemand enig idee hoe ik dit oplos? Via Google kan ik heel weinig relevants vinden.

[Afbeelding]
Wellicht dat dit interessant is voor je?

IcemanIsac heeft voor Nvidia overlay wat setting gemaakt. Speelt lekker , iets blauwig maar je bent wel van die gele mist af.

YouTube: THE *NEW* BEST LOOKING FILTERS!!! Advanced Graphics Settings For War...

Werkt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Glacebert schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:16:
[...]

Wellicht dat dit interessant is voor je?

IcemanIsac heeft voor Nvidia overlay wat setting gemaakt. Speelt lekker , iets blauwig maar je bent wel van die gele mist af.

YouTube: THE *NEW* BEST LOOKING FILTERS!!! Advanced Graphics Settings For War...

Werkt goed
Uhhh.... gele mist? :P Mijn hele scherm is een bizarre toverbal van kleuren zodra ik alleen maar verscherping aanzet. Ik vind de overlay van Isaac overigens niet bepaald mooi, maar dat terzijde.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-09 16:03
Hazuki schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:53:

Is het alleen met Call of Duty of ook met andere games?

Psn: Pteradon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Pterad0n schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:12:
[...]

Is het alleen met Call of Duty of ook met andere games?
Vooralsnog lijkt het bij alle andere spellen normaal te werken.

Koekie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zoek ook nog wat extra Playstation spelers ;)

Chelseamarre123 is mijn psn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 13:18
Kar combineren met de Bullfrog is ook fijn spelen. De Bullfrog is een SMG, maar doet het ook aardig goed tot een bepaalde afstand. Voordeel is dat je met deze combi zowel op afstand als close-range goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-En4Cer- schreef op maandag 3 mei 2021 @ 11:11:
[...]

Kar combineren met de Bullfrog is ook fijn spelen. De Bullfrog is een SMG, maar doet het ook aardig goed tot een bepaalde afstand. Voordeel is dat je met deze combi zowel op afstand als close-range goed zit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qJ14mqVFo4ipz1j4qHdGIE4cx2c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4NFtj6fDe6Kv2hR4N6uQYym6.png?f=fotoalbum_large
Ik zou op basis hiervan niet snel de Bullfrog pakken. Je moet hem echt voor range uitrusten wil je nog een beetje mee kunnen komen qua DPS. Zonder range extension attachments zakt hij voor de 20 meter al in naar een TTK van 1.2 seconden. Met range extensions kom je wel wat verder maar ook dan is het niet ideaal. Een RAM7 zonder attachments heeft al een veel betere TTK op afstand en komt sterk in de buurt in CQC. En als we dan de ADS tijd er uit halen, wat in flink wat gevechten realistisch is, dan wordt de Bullfrog aardig verslagen.

De Bullfrog heeft ook geen geweldige TTK en is daarbij sterk afhankelijk van het maken van headshots, als dat niet lukt dan is de Bullfrog geen ideale optie.

Je hebt dus een heel midden gebied wat eigenlijk niet gedekt wordt door een van je twee wapens. Je moet dan echt goed zijn in het maken van headshots op korte afstand met de sniper anders leg je het veel te snel af vrees ik.

Ik zou dan de RAM7 of de CW AK47 aanraden, beiden sterk op close range en kunnen aardig wat extra range krijgen met de juiste attachments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Van het weekend de CW AK volledig upgradede. Het is op zich een prima wapen en doet flink wat damage. Ook qua recoil is hij goed onder controle te krijgen. Echter vind ik hem niet fijn spelen. Blijft wat log aanvoelen en ADS is ook wat matig. Persoonlijk vind ik de Amax een fijner wapen. Misschien iets minder damage, maar meer dan genoeg.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brubs
Nadeel van de CW AK is dat het unforgiving is als je 1 of 2 shots mist omdat de fire rate zo laag is. Als je iets wil wat mooi bij de KAR kan is een XM4 denk ik nu wel het beste wat je kunt pakken. Items op ADS speed (niet range) bouwen en je hebt close-mid range een super gun en voor long range de KAR. Zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Brubs schreef op maandag 3 mei 2021 @ 13:39:
Nadeel van de CW AK is dat het unforgiving is als je 1 of 2 shots mist omdat de fire rate zo laag is. Als je iets wil wat mooi bij de KAR kan is een XM4 denk ik nu wel het beste wat je kunt pakken. Items op ADS speed (niet range) bouwen en je hebt close-mid range een super gun en voor long range de KAR. Zeker een aanrader!
XM4 en CW AK geprobeerd. Nadat ik afgelopen seizoen al was begonnen met het gebruiken van de RAM-7 omdat ik klaar was met de FFAR, Nog steeds(of nu weer) is die top tier maar hou wel van wat afwisseling... en de mobility die we nu nog krijgen van alle CW attachements maakt de XM4 voor mij nu de Go-To!

RAM-7 heeft Monolithic sup/Barrel (middelste)/tac laser/commando/50 magazijn
XM4 heeft geloof ik agency sup/barrel/hawksmoor sight/raider stock (geloof ik)/45 magazijn

Twijfel of ik op de XM4 een sight wil of dat ik voor een grip ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
XM4 is voor mij op dit moment: suppressor (niet agency - +ADS time)/ 13.7 takedown/60round/ microreflex/raider pad

Zo ben je super mobile en het is alsnog een laser, waar je close en mid range goed mee uit de voeten kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brubs schreef op maandag 3 mei 2021 @ 13:39:
Hij is inderdaad wat unforgiving maar als je wel raakt dan heb je de beste TTK die je kan vinden en dat kan echt helpen in CQB waar je het op moet nemen tegen shotguns, MP5's en Fennecs. Ik zou hem in ieder geval proberen, als het niks is kan je altijd nog wisselen :)

Zag laatst de XM4 bij TGD bovenkomen inderdaad, ben er zelf niet van overtuigd. Je hebt inderdaad een flink voordeel op movement speed maar legt het qua DPS nog wel af. Ik neig dan toch meer naar de RAM7. Zal hem nog eens een extra kans geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Tsurany schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:25:
[...]

Hij is inderdaad wat unforgiving maar als je wel raakt dan heb je de beste TTK die je kan vinden en dat kan echt helpen in CQB waar je het op moet nemen tegen shotguns, MP5's en Fennecs. Ik zou hem in ieder geval proberen, als het niks is kan je altijd nog wisselen :)

Zag laatst de XM4 bij TGD bovenkomen inderdaad, ben er zelf niet van overtuigd. Je hebt inderdaad een flink voordeel op movement speed maar legt het qua DPS nog wel af. Ik neig dan toch meer naar de RAM7. Zal hem nog eens een extra kans geven.
Nadeel van RAM is dat je movement speed gewoon ruk is, wat bij de XM4 wel echt een zwaar voordeel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brubs schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:31:
[...]

Nadeel van RAM is dat je movement speed gewoon ruk is, wat bij de XM4 wel echt een zwaar voordeel is.
Klopt, dat is een nadeel. Ik heb ze even naast elkaar gezet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0aY6SBOCDyflCYe-oG2f96reWLI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Vq45dnfQcVQLUWFWKhAgzncn.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o4ECAnAUNCoUNXKLLTMqtw--NYY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8NFz8GWTH8CD40mg0WpiiQph.png?f=user_large

De RAM7 is wat TTK betreft een beter wapen, zeker als je ook nog eens ADS speed meeneemt. Ook is de bullet velocity een stuk hoger wat op afstand helpt bij het nauwkeurig raken van je tegenstander. Die is bij de XM4 eigenlijk onrealistisch laag.
Grote voordeel van de XM4 is inderdaad de movement speed (ruim 50% beter) en de sprint to fire speed, waardoor je in die situaties sneller kan reageren op je vijand.

Het blijft een gek wapen die XM4, je mist de effectiviteit van een goede AR op afstand en je zit dan qua movement speed wel in het SMG gebied maar legt het daar ook qua TTK nog af tegen wapens als de MAC-10, MP7 of de MW MP5. Je moet echt het maximale uit de movement speed halen om het wapen goed te kunnen gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13-09 09:41
Ik ben erg blij met de nieuwe map in Warzone. Het voelt verfrissend. Genoeg loze gebieden hebben een fatsoenlijke update gekregen. Veel liever dit, dan een slechte nieuwe map.

Spel is vergeleken met een jaar wel echt een stuk rommeliger geworden qua crashes, disconnects en hackers. Erg zonde. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
Fuujii schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:33:
Ik ben erg blij met de nieuwe map in Warzone. Het voelt verfrissend. Genoeg loze gebieden hebben een fatsoenlijke update gekregen. Veel liever dit, dan een slechte nieuwe map.

Spel is vergeleken met een jaar wel echt een stuk rommeliger geworden qua crashes, disconnects en hackers. Erg zonde. :/
Ik vind de map ook veel leuker. Is een stuk voller met meer huisjes en rotsen e.d. Dat heb je nu trouwens ook wel nodig omdat het zo'n enorm snipe fest is geworden. Het is niet elke potje zo erg maar gisteravond was het weer drama. Van veel te ver weer insta-knocked terwijl je met je squad de map over rent. Iemand terugkopen bij een buy station en BAF op het moment dat je even stil staat weer van ver een sniper round in je knar.

En ja, snipen hoort er bij maar het is echt veel te makkelijk om iemand te knocken. Close- en midrange fights komen aan op tactiek en reactievermogen maar snipen is gewoon laf vind ik. Zullen vast mensen zijn die het ook leuk vinden maar voor mij is de fun een stuk minder nu dan bijvoorbeeld tijdens de Aug/M16 meta. Daar had je tenminste nog een kans met andere wapens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

JohnnyV76 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:02:
[...]

Ik vind de map ook veel leuker. Is een stuk voller met meer huisjes en rotsen e.d. Dat heb je nu trouwens ook wel nodig omdat het zo'n enorm snipe fest is geworden. Het is niet elke potje zo erg maar gisteravond was het weer drama. Van veel te ver weer insta-knocked terwijl je met je squad de map over rent. Iemand terugkopen bij een buy station en BAF op het moment dat je even stil staat weer van ver een sniper round in je knar.

En ja, snipen hoort er bij maar het is echt veel te makkelijk om iemand te knocken. Close- en midrange fights komen aan op tactiek en reactievermogen maar snipen is gewoon laf vind ik. Zullen vast mensen zijn die het ook leuk vinden maar voor mij is de fun een stuk minder nu dan bijvoorbeeld tijdens de Aug/M16 meta. Daar had je tenminste nog een kans met andere wapens.
Er zou wellicht, net als BF heeft als ik me dat goed herinner, meer bullet drop moeten komen op langere afstanden voor snipers.

Dat een headshot een insta-kill is vind ik wel meer dan terecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
JohnnyV76 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:02:
[...]

Jammer dat je het zo ervaart, ik heb dat eigenlijk totaal niet.. Ikzelf wissel af tussen KAR of KRIG-6 met secondary, maar ik merk niet dat het snipen echt significant is toegenomen. Zelf ben ik wel aardig met de KAR en speel vrij aggressive. Als ik een glint zie is het heel snel kriskras slide/jump naar cover gaan en dan even afspreken met je maat of je gaat fighten of rotaten en ze probeert te flanken. Maakt het juist leuk voor mij, niet altijd straight up fights maar even denken hoe je het aan gaat.

Ik heb gisteren trouwens met de SOSAT optic gespeeld op mijn XM4 (close range build) en dat is zalig!Je kunt switchen van 2x naar 4x scope maar voor die XM4 build is dat rete lekker zeg! visual recoil is nauwelijks aanwezig alleen je muis rustig naar beneden bewegen. Kan ik zeker aanraden! Ga hem nu ook op mijn KRIG-6 eens gebruiken en zien of dat lekkerder is dan de 3x Axial >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echte mannen gebruiken de M82 als sniper natuurlijk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Is die XM4 zoveel beter geworden dan sinds de upgrade? Ik vond het maar een shit gun wanneer ik deze vond.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:33:
Is die XM4 zoveel beter geworden dan sinds de upgrade? Ik vond het maar een shit gun wanneer ik deze vond.
Zie de post van mij hier boven. Het wapen zelf is vrij matig maar hij geeft je enorme movement speed wat handig kan zijn. Tsurany in "[Multi] Call of Duty Warzone"

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 04-05-2021 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Volgens stats valt het mee, maar in praktijk valt het zeker niet mee. Hij heeft wel een aardige buff gehad laatste patch. Kijk vooral het filmpje van TrueGameData eens over de XM4, daar legt hij het perfect uit imo. TTK is niet alles bij een gun.
YouTube: [WARZONE] Replace Your FFAR! Meta Build Recommendations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Ik had gisteren in een Solo match ook een opmerkelijke bug. Een Scavenger crate spawnde onder een stapel koffers die niet te verplaatsen waren. Ik kon de crate vanuit geen enkele hoek openen, en dus ook niet doorgaan naar de volgende....

[ Voor 42% gewijzigd door CousinBoneless op 04-05-2021 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 20:23
@CousinBoneless
Dit komt vaker voor; meeste bij missies/opdrachten (aanvang).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
In 1 van de Hangars is ook een crate die altijd gemixt zit met een houten kist. Ook die krijg je niet open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:13

Oxigeon

En zo is dat!

Even een vraagje. Ik speel op dit moment veel met de HDR in Warzone. Is dit nu gewoon de sterkste sniper of kan ik beter een andere gaan levelen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Ik heb met regelmaat connection lost to host sinds ik op de ps5 speel. Meer mensen die dit herkennen?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HertogJack
Monda schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:42:
Ik heb met regelmaat connection lost to host sinds ik op de ps5 speel. Meer mensen die dit herkennen?
nog nooit gehad nee en speel al sinds ps5 launch op de ps5 warzone

Pagina: 1 ... 12 ... 34 Laatste