Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Kunnen ze de Rebirth gulag niet gewoon in Verdansk gebruiken? Die is echt veel beter dan de andere twee (de originele en de huidige nuketown).

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

eerste beelden gezien van de " nieuwe" map, helaas gewoon verdansk met een ander sausje erover heen.

Opzicht vind ik dit niet heel storend want vond de map opzich wel prima maar was wel toe aan iets nieuws, hopelijk is dit niet na een week al meteen weer hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 19:40
donvalentino schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:29:
eerste beelden gezien van de " nieuwe" map, helaas gewoon verdansk met een ander sausje erover heen.

Opzicht vind ik dit niet heel storend want vond de map opzich wel prima maar was wel toe aan iets nieuws, hopelijk is dit niet na een week al meteen weer hetzelfde :)
Waar ik weinig mensen over hoor is dat er stras dus ook alleen maar wapens in de map te vinden zijn uit Cold War, ook als loot uit de boxes. Ik vraag mij dan wel heel erg af of men zich niet heel erg beperkt op deze manier, want zo heel veel variatie qua nieuwe wapens komt er dit seizoen ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Andyk125 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:38:
[...]

Waar ik weinig mensen over hoor is dat er stras dus ook alleen maar wapens in de map te vinden zijn uit Cold War, ook als loot uit de boxes. Ik vraag mij dan wel heel erg af of men zich niet heel erg beperkt op deze manier, want zo heel veel variatie qua nieuwe wapens komt er dit seizoen ook niet.
Je kan met je loadout nog alle kanten op toch? Ondertussen zitten er aardig wat wapens in CW dus genoeg variatie. Gok ook dat ze bij volgend seizone of mid seizoen die groundloot ook wel weer aanpassen, zal nu zijn voor de 80 jarige vibe van de re-skin van de map.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Hier al PC spelers met RTX kaarten die DLSS uitgeprobeerd hebben? Vind het moeilijk oordelen aangezien je het niet op de 'oude' Verdansk kunt testen. Rebirth is een stuk kleiner dus is moeilijk om fps gains te meten. Qua visuals is 'quality' mode is het nog best te doen, maar ga je verder dan dat dan wordt het wel heel blurry... denk niet dat dat fijn is voor long range gevechten.

In ieder geval fijn dat ik iets meer hz van m'n monitor kan benutten :)

[ Voor 9% gewijzigd door yinx84 op 22-04-2021 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Nog meer mensen die het spel niet opgestart krijgen?

Bij mij werkt MW en WZ niet, alleen BO CW werkt nog.

Hij geeft aan; Launching, Playing now en dan springt het weer terug naar Play. Scan & repair 3x uitgevoerd en 1 x een nieuwe install.

Weet iemand hier raad?

Alvast dank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bkloeth
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 03:42
tommy2005 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:59:
Nog meer mensen die het spel niet opgestart krijgen?

Bij mij werkt MW en WZ niet, alleen BO CW werkt nog.

Hij geeft aan; Launching, Playing now en dan springt het weer terug naar Play. Scan & repair 3x uitgevoerd en 1 x een nieuwe install.

Weet iemand hier raad?

Alvast dank.
Hi Tommy,

dit heb ik ook, hetzelfde geprobeerd.
ben iig blij dat ik niet de enige ben, maar hoop wel op een oplossing.

vr gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
bkloeth schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:07:
[...]

Hi Tommy,

dit heb ik ook, hetzelfde geprobeerd.
ben iig blij dat ik niet de enige ben, maar hoop wel op een oplossing.

vr gr
Ik heb een ticket geopend in de hoop dat er wat gaat gebeuren. Na een 4de scan en "no repairs neccecary" weet ik het ook niet meer.

Wel frappant dat BO CW wel werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door tommy2005 op 22-04-2021 19:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-07 03:15
Meer mensen die nog in de queue staan?

Ik was er al doorheen net voor 21:00, maar ik zag battle royal nog niet beschikbaar. Om die reden kleine opgestart maar nu in een queue gezet van 20 minuten die niet afloopt 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Ja ook vast in de queue. Was niet voorspelbaar dat men nu in zou gaan loggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
matz schreef op donderdag 22 april 2021 @ 21:07:

Ik was er al doorheen net voor 21:00, maar ik zag battle royal nog niet beschikbaar. Om die reden kleine opgestart maar nu in een queue gezet van 20 minuten die niet afloopt 😅
Jep 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Ik ben wel door de queue heen maar ‘fetching online profile’ duurt ook een eeuwigheid.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07:25
LAD93 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 21:09:
Ik ben wel door de queue heen maar ‘fetching online profile’ duurt ook een eeuwigheid.
Had ik net ook, kwam gewoon leuk een error.. :X

AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 19:40
matz schreef op donderdag 22 april 2021 @ 21:07:

Bij mij deed de game niets meer en kon hem ook niet meer opnieuw opstarten, na mijn computer opnieuw op te starten werkt het weer en sta ik in queue.

Sorry maar dit is toch best triest, reclame maken voor een event en dan de spelers in een queue zetten omdat men te weinig capaciteit heeft. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Ik zit er nu in maar ik kan alleen maar ‘destruction of verdansk part 2’ doen? Is de nieuwe verdansk nog niet online?

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-07 18:19
Ik kwam er wel in uiteindelijk. Alleen rebirth island is beschikbaar (PS4). Op zich geen ramp want dat is eigenlijk het enige dat ik speel. De enige verandering op het eerste oog... de map is nu in het donker. Leuk, maar niet spectaculair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 17:50
Teller van de que loopt niet af... Je komt er vanzelf in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
45 min al in de queue, echt belachelijk dit event zo hypen en dan 2 dagen na mekaar zo'n server issues

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bkloeth
tommy2005 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:49:
[...]

Ik heb een ticket geopend in de hoop dat er wat gaat gebeuren. Na een 4de scan en "no repairs neccecary" weet ik het ook niet meer.

Hi Tommy,

ik ook, laten we iig elkaar ff op de hoogte houden.

vrgr Bas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Het event begint op Rebirth en daarna krijg je een cutscene, na die cutscene land je meteen in de "nieuwe" Verdansk map. Niet meteen wegklikken na Rebirth dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
Chelseamarre123 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 21:45:
45 min al in de queue, echt belachelijk dit event zo hypen en dan 2 dagen na mekaar zo'n server issues
Spel afsluiten en opnieuw opstarten. Misschien wel een paar keer proberen. Dan kom je er vanzelf in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:50
Heb net even 2 potje in de nieuwe map mogen spelen, ben niet ontevreden over hoe het eruit ziet. Ik heb alleen nog een beetje mijn twijfels of het allemaal niet wat te zichtbaar en kaal is en dat je straks wel heel makkelijk zichtbaar bent overal. Even afwachten hoe dat in de praktijk zal zijn na paar dagen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Nou ja, nu gespeeld en Rebirth is de oude.
Verdansk is, zover ik gezien heb, wel flink veranderd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ze maken er weer een mooi potje van. Nu blijft hij weer oneindig naar potjes zoeken maar kom je nooit in een game. Elke keer terug van "Loading Level" met 144 man ofzo in de lobby naar 1/150 in de lobby.

Edit: Kom je na 15 minuten game zoeken eindelijk een keer tot het laadscherm, is het "Unable to establish a secure connection" |:( . Toch knap hoe ze het nooit goed voor elkaar krijgen. Ik snap de extra load, maar daar kun je op anticiperen.

[ Voor 37% gewijzigd door Propane op 22-04-2021 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 01:15
Propane schreef op donderdag 22 april 2021 @ 22:32:
Ze maken er weer een mooi potje van. Nu blijft hij weer oneindig naar potjes zoeken maar kom je nooit in een game. Elke keer terug van "Loading Level" met 144 man ofzo in de lobby naar 1/150 in de lobby.

Edit: Kom je na 15 minuten game zoeken eindelijk een keer tot het laadscherm, is het "Unable to establish a secure connection" |:( . Toch knap hoe ze het nooit goed voor elkaar krijgen. Ik snap de extra load, maar daar kun je op anticiperen.
Sterker nog, ze lopen zelf stoer te doen met 100 miljoen + spelers. pas daar dan ook even je serverpark op aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bkloeth
[...]

https://us.forums.blizzar...2021-wont-launch/16182/44

vind hier iets wat lijkt op ons probleem, maar ik heb geen sophos virus scanner, mss jij wel.

klinkt of het ligt aan toestemming van virus scanner, mss firewall, maja, vooralsnog geen oplossing.

update; het lijkt of de servers van warzone bij mij niet bereikt worden, elk ander adres(nu.nl en andere) wel, maar bij warzone servers gaan alle packets lost bij pingen.

nu nog kijken of het bij de provider, bij mij of warzone ligt...

[ Voor 17% gewijzigd door bkloeth op 23-04-2021 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:09

Oxigeon

En zo is dat!

Nou... gisteren dan maar meteen ingelogd toen de kleine de fles op had om 20.15 en nu kon ik er wel gewoon in. De event lekker meegespeeld en uiteindelijk om 22.00 toch online de nieuwe map echt kunnen testen.

Ik zag bij nickmercs dat Activision had aangegeven dat alleen Plunder zou werken ivm de drukte. Dus dan maar plunder in. Uitgezonderd de 2x na het event dat ik heb gespeeld dat je gewoon in een echte pot battle royale komt.

Moet zeggen dat ik voorheen de map echt minimaal veranderd vond. Dacht die paar aanpassingen etc is niet veel. Al vond ik dit anders toen ik er echt in kwam.

1e keer landen dan maar geland bij tv station en array. Waar je voorheen over een muurtje springt en denkt hier zit ik veilig is er bijvoorbeeld nu een vrij groot gebied achter je open waardoor je vanaf andere plekken weer zichtbaar bent.

Array is trouwens echt hoog. Zag iemand lopen die bovenin zat. Dat werd toch echt een heel klein stipje.

Downtown is ook wel leuk gemaakt. Je ziet dat de wolkenkrabbers nog in aanbouw zijn. Zit zelf in de bouw en is wel mooi om te zien dat de stucplaten in het trappenhuis al afgefillerd zijn.

Verder lijken de graphics iets opgepimpt te zijn. Iemand die in de bosjes zit lijkt lastiger te spotten en de hele map lijkt groener te zijn.

Edit: is operator Price 84 al te claimen via CW zelf? Dit lukte me gisteren niet ivm drukte (kwam de game niet in)

[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 23-04-2021 07:19 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Oxigeon schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 07:17:
Nou... gisteren dan maar meteen ingelogd toen de kleine de fles op had om 20.15 en nu kon ik er wel gewoon in. De event lekker meegespeeld en uiteindelijk om 22.00 toch online de nieuwe map echt kunnen testen.

Ik zag bij nickmercs dat Activision had aangegeven dat alleen Plunder zou werken ivm de drukte. Dus dan maar plunder in. Uitgezonderd de 2x na het event dat ik heb gespeeld dat je gewoon in een echte pot battle royale komt.

Moet zeggen dat ik voorheen de map echt minimaal veranderd vond. Dacht die paar aanpassingen etc is niet veel. Al vond ik dit anders toen ik er echt in kwam.

1e keer landen dan maar geland bij tv station en array. Waar je voorheen over een muurtje springt en denkt hier zit ik veilig is er bijvoorbeeld nu een vrij groot gebied achter je open waardoor je vanaf andere plekken weer zichtbaar bent.

Array is trouwens echt hoog. Zag iemand lopen die bovenin zat. Dat werd toch echt een heel klein stipje.

Downtown is ook wel leuk gemaakt. Je ziet dat de wolkenkrabbers nog in aanbouw zijn. Zit zelf in de bouw en is wel mooi om te zien dat de stucplaten in het trappenhuis al afgefillerd zijn.

Verder lijken de graphics iets opgepimpt te zijn. Iemand die in de bosjes zit lijkt lastiger te spotten en de hele map lijkt groener te zijn.

Edit: is operator Price 84 al te claimen via CW zelf? Dit lukte me gisteren niet ivm drukte (kwam de game niet in)
Price zat er voor mij gister al wel in ja :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Mooi dat de map toch wel meer veranderd is dan in eerste instantie deed denken! @Rappa1985 ik ben toch nog positief verrast ;)

Nu hopen dat ze om de zoveel tijd map updates geven (kleine zoals fortnite) en dan ben ik er wel zeker blij mee! Ik heb fornite zelf niet gespeeld maar de updates daar waren wel echt goed, beetje een nieuwe standaard met cutscenes waardoor de oude map verdwijnt en de nieuwe komt. Gaat de goede kant op zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
bkloeth schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 06:49:
[...]

https://us.forums.blizzar...2021-wont-launch/16182/44

vind hier iets wat lijkt op ons probleem, maar ik heb geen sophos virus scanner, mss jij wel.

klinkt of het ligt aan toestemming van virus scanner, mss firewall, maja, vooralsnog geen oplossing.

update; het lijkt of de servers van warzone bij mij niet bereikt worden, elk ander adres(nu.nl en andere) wel, maar bij warzone servers gaan alle packets lost bij pingen.

nu nog kijken of het bij de provider, bij mij of warzone ligt...
Goede tip, ik ga het straks even doorlezen. Maar "gelukkig" zijn er meer en krijgen we een update.

Dank je wel.

Daarbij vindt ik het gek dat BO-CW wel opstart. Dus de Blizz client lijkt nu niet de bottleneck te zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door tommy2005 op 23-04-2021 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Brubs schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:14:
Mooi dat de map toch wel meer veranderd is dan in eerste instantie deed denken! @Rappa1985 ik ben toch nog positief verrast ;)

Nu hopen dat ze om de zoveel tijd map updates geven (kleine zoals fortnite) en dan ben ik er wel zeker blij mee! Ik heb fornite zelf niet gespeeld maar de updates daar waren wel echt goed, beetje een nieuwe standaard met cutscenes waardoor de oude map verdwijnt en de nieuwe komt. Gaat de goede kant op zo
Heb gister zelf de nieuwe map nog niet echt kunnen checken, alleen twee keer via event een gedeelte van de map kunnen zien. Daarna werd ik geboot door een playlist update :+ Dit weekend ff wat uurtjes in 80s Verdansk doorbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acreed166
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-09 20:50
vanaf hoelaat is nou verdanks84 speelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

acreed166 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:44:
vanaf hoelaat is nou verdanks84 speelbaar?
Is sinds gisterenavond na het Rebirth event al te spelen.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 16:17
Wat zijn jullie eerst indrukken? Ik heb net korte tour tijdens een potje plunder gedaan. Ik heb t idee dat het spel heel erg anders aanvoelt. Ik speel op een Xbox Series S.

Ik kan niet precies pinpointen wat het is. Ietsje sneller? Maar niet perse op een fijnere manier. I.c.m. de hele andere look & feel - belichting etc - lijkt het bijna of ze de Cold War engine hebben gebruikt. Dat zal wel niet, maar andere mensen ook dezelfde ervaring?

[ Voor 5% gewijzigd door Graft op 23-04-2021 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 12:27
Graft schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:11:
Wat zijn jullie eerst indrukken? Ik heb net korte tour tijdens een potje plunder gedaan. Ik heb t idee dat het spel heel erg anders aanvoelt. Ik speel op een Xbox Series S.

Ik kan niet precies pinpointen wat het is. Ietsje sneller? Maar niet perse op een fijnere manier. I.c.m. de hele andere look & feel - belichting etc - lijkt het bijna of ze de Cold War engine hebben gebruikt. Dat zal wel niet, maar andere mensen ook dezelfde ervaring?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 19:43

Voelt inderdaad wel anders, maar niet verkeerd. Grafisch lijkt het beter, kan de kleurstelling en belichting wel waarderen. Persoonlijk vind ik het leuk gedaan met de map. Herkenbaar, maar toch ook wel weer anders.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Ik heb een i7 7700K en een GTX 1080 en ik merk vooral wat grotere framedrops en 10-20% lagere fps gemiddeld. Draai al heel veel op low. (1440p) Verder wel mooiere map. Betere lighting in veel gebouwen.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bkloeth
[...]

ik heb citrix workspace voor werk verwijdert, en dat werkte voor mij, mss dat jij er wat aan hebt,

vr gr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tommy2005
bkloeth schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:01:
[...]

ik heb citrix workspace voor werk verwijdert, en dat werkte voor mij, mss dat jij er wat aan hebt,

vr gr
Prima tip ik heb het bij mij ook verwijderd, ik heb ook Battlenet opnieuw geïnstalleerd en wis en waarachtig het werkt weer 8)7 8)7 :P

Ik gooi deze ook even op het forum van Activision, alle credits voor jou in deze! (Edit; hij stond er daar ook al bij)

Bedankt Bas. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door tommy2005 op 23-04-2021 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Zijn comms nou weer stuk joh.. Probeer met me XSX te spelen met iemand op PS5 en horen elkaar weer niet... Alles enable disable aan uit.. Altijd heeft deze game wel problemen met patches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Top update weer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2bZZBQyNBPTtkTEoPem43p2WBPM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WuIZd3264O7EDf2DlgXZOGIZ.png?f=user_large

Voor de update Texture Streaming disabled en draaide als een zonnetje op mijn RTX3080.
Nu is de optie helemaal weg en ik krijg weer crashes (misschien andere bug/oorzaak ook).

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
NeHoX schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:42:
[...]

Ik heb een i7 7700K en een GTX 1080 en ik merk vooral wat grotere framedrops en 10-20% lagere fps gemiddeld. Draai al heel veel op low. (1440p) Verder wel mooiere map. Betere lighting in veel gebouwen.
Ik draai juist hogere FPS 160 ipv 120 oude verdansk.

Eerste indruk, alles is veel beter zichtbaar door de betere kleuren. het kijkt ook gewoon een stuk beter doordat het her en der groen is en gewoon echt wat minder dor is. Bomen die in bloei staan, gras wat groen is. De grote drains waar je nu wel cover kan vinden ipv hope ndat niemand je ziet lopen.

Leuke toevoegingen qua nieuwe POIs, al met al goede eerste indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57

Het voelt en kijkt wel wat anders weg ja.. Moet zeggen dat ik snap wat ze proberen met het licht enzo en het werkt ook echt wel met dingen zien.. Maar de game is nu echt lelijk lelijk bij mij :p Binnen enzo.. Maar kan nu wel de tegenstander zien dus dat is een pre..

Wel tevreden het voelt weer even vers! Ga morgen echt hele avond spelen dus dan kan ik iets meer zeggen denk ik.. Hoop dat meer mensen terug komen nu met de nieuwe map zodat de potjes misschien wat minder sweaty worden.. Zin in!

Owja me geluid problemen waren ook opeens midden in een potje opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Da_maniaC schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:24:
Top update weer!

[Afbeelding]

Voor de update Texture Streaming disabled en draaide als een zonnetje op mijn RTX3080.
Nu is de optie helemaal weg en ik krijg weer crashes (misschien andere bug/oorzaak ook).
Driver update gedaan...maar zojuist weer een andere:

Deze game...echt.....wow

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OZ0L9fMfMNHhDUewkl3ApDRoT90=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GrPhDwbT1Iy5sHTXvLCIRQFp.png?f=user_large

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 17:15
Merk dat mijn FPS in het hoofdmenu van Warzone niet boven de 50-60 komt met een RTX 3080 (fps limit van menu staat op 90). Ook zie ik enorm veel "ghosting" als ik ga scrollen door de operators in Warzone. Is sinds de update zo.

De lag en ghosting is overigens niet aanwezig in-game, alleen in het hoofdmenu/lobby. Maar het voelt aan alsof V-SYNC aanstaat terwijl dat niet het geval is :/

In Cold War, of andere games heb ik daar geen problemen mee. Verder zijn drivers en Windows 10 up2date.

[ Voor 3% gewijzigd door Falcon93 op 24-04-2021 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Ik ben zelf wel content met de nieuwe map. Enemies (vooral roze) zijn veel beter te zien op de wel bekende donkere plekken. Dit is niet alleen door meer brightness maar ook door extra lichtbronnen ingame toe te passen. Wat wel erg vreemd is, 2 vrienden van mij vonden de nieuwe map veel te licht. Werden zelfs misselijk en hoofdpijn. Moesten daadwerkelijk stoppen omdat ze anders moesten overgeven. Heel bizar! Maar heb even gezocht en er schijnen meer mensen last van te hebben. Ze hebben al geprobeerd hdr opnieuw te calibreren en brightness te verlagen, maar dan zagen ze niets meer in de Gulag.
Zijn er hier mensen die dit herken? Ikzelf heb nergens last van. Wel heb ik de brightness iets verlaagd, omdat ik het te flets vond ogen.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Er wordt volgens mij meer tijd en moeite gestoken in een trailer, dan dat ze doen in het balanceren/ updaten/patchen van het spel en het luisteren naar feedback van spelers :+ :+ :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:54
Ik vind de map wel leuk hoor, de gulag ben ik geen fan van helaas. De wapens en ook de nieuwe voelen goed. Happy me (tot nu toe)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brubs
Snakeye2209 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:37:
[...]

Er wordt volgens mij meer tijd en moeite gestoken in een trailer, dan dat ze doen in het balanceren/ updaten/patchen van het spel en het luisteren naar feedback van spelers :+ :+ :D :D :D
Eerlijk gezegd is het balanceren en update/patchen in deze update juist heel goed gedaan. Dat was eerder heel slecht maar de laatste patch met map update is echt heel goed gedaan en de "meta" guns liggen meer bij elkaar waardoor je sowieso een meer verschillend speelveld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-09 15:44

n2theb

Tweakers Abonnee

Monda schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 11:48:
Ik ben zelf wel content met de nieuwe map. Enemies (vooral roze) zijn veel beter te zien op de wel bekende donkere plekken. Dit is niet alleen door meer brightness maar ook door extra lichtbronnen ingame toe te passen. Wat wel erg vreemd is, 2 vrienden van mij vonden de nieuwe map veel te licht. Werden zelfs misselijk en hoofdpijn. Moesten daadwerkelijk stoppen omdat ze anders moesten overgeven. Heel bizar! Maar heb even gezocht en er schijnen meer mensen last van te hebben. Ze hebben al geprobeerd hdr opnieuw te calibreren en brightness te verlagen, maar dan zagen ze niets meer in de Gulag.
Zijn er hier mensen die dit herken? Ikzelf heb nergens last van. Wel heb ik de brightness iets verlaagd, omdat ik het te flets vond ogen.
Herkenbaar probleem dit hebben wij opgelost door tip van streamers door de de kleurenblindheid aan te passen . Er is er een die zorgt dat je weer beetje normale kleuren krijgt. Ik ben zelf niet kleurenblind maar kan wel weer beter dingen herkennen en zien door die instellingen. Ik weet even niet uit mijn hoofd welke instelling ik nu precies heb gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Meer mensen last dat ze niet kunnen spelen met friends in het spel? Blijven op Offline staan...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herman1990
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 11:39
Damian schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:51:
Meer mensen last dat ze niet kunnen spelen met friends in het spel? Blijven op Offline staan...
Ik had hetzelfde probleem, ik heb bij opties en dan Social de opties terug gezet naar standaard. Dit werkte voor mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Brubs schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:37:
[...]

Eerlijk gezegd is het balanceren en update/patchen in deze update juist heel goed gedaan. Dat was eerder heel slecht maar de laatste patch met map update is echt heel goed gedaan en de "meta" guns liggen meer bij elkaar waardoor je sowieso een meer verschillend speelveld krijgt.
Tot nu toe voelt het goed inderdaad. Meerdere loadouts geprobeerd dit weekend en had nergens het idee dat ik geforceerd werd een specifieke loadout te hebben. Nu even afwachten hoe de Meta voor S3 zich gaat ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Hebben jullie de afgelopen dagen al favo nieuwe wapens ontdekt?

Zaterdagavond gewoon weer met de kilo141 en kar/hdr gespeeld, ging prima moet ik zeggen.
Hoor veel mensen over de krig6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Kieft91 schreef op maandag 26 april 2021 @ 09:36:

Zaterdagavond gewoon weer met de kilo141 en kar/hdr gespeeld, ging prima moet ik zeggen.
FARA schijnt de nieuwe close combat koning te zijn, was zelf nog niet echt van onder de indruk maar misschien niet de juiste build. Verder schijnt de AK ook erg goed te zijn al blijf ik vechten met de recoil van dat ding.

Heb zelf voornamelijk met de Amax/Kilo en nieuwe smg gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Rappa1985 schreef op maandag 26 april 2021 @ 09:39:
[...]

FARA schijnt de nieuwe close combar koning te zijn, was zelf nog niet echt van onder de indruk maar misschien niet de juiste build. Verder schijnt de AK ook erg goed te zijn al blijf ik vechten met de recoil van dat ding.

Fara kan ik nog is proberen idd, de AK kan ik ok niet mee overweg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

De ak kan ik ook niet mee overweg. Dat ding heeft recoil als een malle. Fara schiet opzich wel lekker. Enkele keren met die nieuwe smg (ppsh) rond gerent. Dat ding bevalt me wel.

Ben nog 1 tier verwijderd van tier 15. Dan gaan we hem eens testen in de multiplayer en dan klaarmaken voor warzone. Eerst zorgen dat dat ding richting level 50 komt of wat ook max level is zodat ik hem fatsoenlijk kan uitrusten.

Volgens verschillende fora moet die ppsh compleet OP zijn. Het liefst ga ik nog op pad met mijn sniper (hdr) en Grau. Al moet ik eigenlijk voor het einde een smg en een assault rifle nemen zodat ik ook close combat wat kan

[ Voor 21% gewijzigd door Oxigeon op 26-04-2021 10:30 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Rappa1985 schreef op maandag 26 april 2021 @ 09:39:
[...]

FARA schijnt de nieuwe close combat koning te zijn, was zelf nog niet echt van onder de indruk maar misschien niet de juiste build. Verder schijnt de AK ook erg goed te zijn al blijf ik vechten met de recoil van dat ding.

De FARA speelt inderdaad lekker, leuke aanrader. Echter een koning zou ik hem niet noemen, in de huidige situatie zijn er gewoon te veel wapens die vergelijkbaar presteren. Denk aan een Amax, RAM7 of CW AK-47. Er is aardig wat te kiezen en er is naar mijn idee geen enkel wapen dat er echt uit springt.
Ik denk dat we eindelijk weer in een situatie zijn waarin er een oligarchie is. Een aantal wapens zijn duidelijk beter dan anderen maar er is er geen een die er echt bovenuit sprint.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Ik vind die standaard Streetsweeper die je oppakt echt heerlijk in close combats, misschien toch maar eens gaan levelen. Verder blijft de Amax echt heerlijk samen met de old-skool Mp5.

Moet zeggen dat ik deze map wel echt een verbetering vind, door de vele nieuwe gebouwen die zijn toegevoegd met meerdere verdiepingen / ingangen maakt dit een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Laatst online: 07:35
AMAX heeft ook aardig wat recoil toch?

Ik had, voor de update, net de M16 op een lekker level en dat speelde heerlijk. Dat is na de update weer als sneeuw voor de zon verdwenen. Ben dus nu begonnen de FARA te levelen en die speelt ook best lekker mid range.

Verder bevalt de map prima. Vertrouwd, toch anders en idd wat meer toevoegingen binnenin gebouwen. Ik vind het prima tot zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Kieft91 schreef op maandag 26 april 2021 @ 09:36:

Krig-6 met bullfrog of de KAR met RAM-7 zijn mijn nieuwe go-to's.

Krig is een laser met goede bullet velocity en kracht, bullfrog is gewoon heel sterk en zeker als je 1 hs raakt ben je al flink op voorsprong. Hij is qua TTK de Mac10 volgens mij wel voorbij.

Ram-7 als SMG build is ook heel sterk en goed te controleren. ook wel echt een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Brubs schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:19:
[...]

Krig-6 met bullfrog of de KAR met RAM-7 zijn mijn nieuwe go-to's.

Krig is een laser met goede bullet velocity en kracht, bullfrog is gewoon heel sterk en zeker als je 1 hs raakt ben je al flink op voorsprong. Hij is qua TTK de Mac10 volgens mij wel voorbij.

Ram-7 als SMG build is ook heel sterk en goed te controleren. ook wel echt een aanrader
Heb je een goeie krig6 loadout?
Zat er zaterdagavond even naar te kijken ,maar kon volgens mij helemaal geen ander magazijn selecteren, of unlocked dat pas op een bepaald lvl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

B-Real schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:03:
AMAX heeft ook aardig wat recoil toch?

Ik had, voor de update, net de M16 op een lekker level en dat speelde heerlijk. Dat is na de update weer als sneeuw voor de zon verdwenen. Ben dus nu begonnen de FARA te levelen en die speelt ook best lekker mid range.

Verder bevalt de map prima. Vertrouwd, toch anders en idd wat meer toevoegingen binnenin gebouwen. Ik vind het prima tot zover.
Er zit indd nog wel wat recoil op maar op mid range is het goed te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985
Kieft91 schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:25:
[...]

Heb je een goeie krig6 loadout?
Zat er zaterdagavond even naar te kijken ,maar kon volgens mij helemaal geen ander magazijn selecteren, of unlocked dat pas op een bepaald lvl?
Dit is de build die ik voorbij zag komen in een video van JGOD.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JFNSJRY.jpg

Niet heel bijzonder, focus op bullet velocity en weinig recoil. Is wel echt alleen voor long/mid range, je moet er dus wel een smg naast hebben.

Je zal inderdaad wel eerst het wapen moeten levellen voor je alle attachments kan kiezen die je hierboven ziet.

[ Voor 13% gewijzigd door Rappa1985 op 26-04-2021 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Rappa1985 schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:34:
[...]

[Afbeelding]

Niet heel bijzonder, focus op bullet velocity en weinig recoil. Is wel echt alleen voor long/mid range, je moet er dus wel een smg naast hebben.

Je zal inderdaad wel eerst het wapen moeten levellen voor je alle attachments kan kiezen die je hierboven ziet.
Dit is ook degene die ik gebruik inderdaad, met de bullfrog ernaast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Rappa1985 schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:34:
[...]

[Afbeelding]

Is het niet raar dan dat ik zoiezo de optie niet heb om ammunition en rear grip er op te zetten? Meestal zie je dat wel staan en als je die aanklikt alle opties met slotjes toch? (dat heb ik dus niet eens)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kieft91 schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:49:
[...]

Is het niet raar dan dat ik zoiezo de optie niet heb om ammunition en rear grip er op te zetten? Meestal zie je dat wel staan en als je die aanklikt alle opties met slotjes toch? (dat heb ik dus niet eens)
Nee dat is niet raar, als je de eerste attachment vrij speelt zie je het staan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Kieft91 schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:49:
[...]

Waarschijnlijk is je level van het wapen nog niet ver genoeg om de vrije slots te laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:28:
De ak kan ik ook niet mee overweg. Dat ding heeft recoil als een malle. Fara schiet opzich wel lekker. Enkele keren met die nieuwe smg (ppsh) rond gerent. Dat ding bevalt me wel.

Ben nog 1 tier verwijderd van tier 15. Dan gaan we hem eens testen in de multiplayer en dan klaarmaken voor warzone. Eerst zorgen dat dat ding richting level 50 komt of wat ook max level is zodat ik hem fatsoenlijk kan uitrusten.

Volgens verschillende fora moet die ppsh compleet OP zijn. Het liefst ga ik nog op pad met mijn sniper (hdr) en Grau. Al moet ik eigenlijk voor het einde een smg en een assault rifle nemen zodat ik ook close combat wat kan
Ppsh is echt niet OP hoor. De data testers op YouTube hebben dit uitvoerig getest en zijn veel betere Guns voor close combat.

Zoek effe Jgod op YouTube, die heeft gisteren een filmpje gemaakt met 10 beste loadouts op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Chelseamarre123 schreef op maandag 26 april 2021 @ 12:34:
[...]

Ppsh is echt niet OP hoor. De data testers op YouTube hebben dit uitvoerig getest en zijn veel betere Guns voor close combat.

Zoek effe Jgod op YouTube, die heeft gisteren een filmpje gemaakt met 10 beste loadouts op dit moment.
Inderdaad de PPSH is mediocre. Ook Truegamedata heeft een mooi filmpje daarvoor inclusief een tier list met META guns. en welke secondaries je daarbij goed kunt gebruiken.

YouTube: [WARZONE] Season 3 AR/SMG Meta Recommendations!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vanmiddag toen de Kids in bed lagen eens begonnen met het levelen van de Krig. Begonnen op level 8 en inmiddels alweer 41. Nog 5 levels en ik kan hem volledig upgraden. Kwam er na 3 uur spelen pas achter dat in zombies het levelen echt snel gaat.

Nadat die op 46 is ga ik me maar bezighouden met de mp5 (cold war). Kan ik van die 2 samen een mooie loadout maken

[ Voor 19% gewijzigd door Oxigeon op 26-04-2021 16:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Ik vind Warzone na de update weer geweldig! Je komt veel verschillende loadouts tegen en dat is ook wel eens verfrissend. De map heeft een veel levendigere sfeer en de extra ramen in heel veel gebouwen dragen bij aan de speelbaarheid.
De Kilo voelt weer echt goed en bruikbaar, de M4A1 lijkt iets meer recoil te hebben dan eerst (kan ook aan mij liggen).
Over het algemeen loop ik met Kilo en Kar98 en zelfs close quarters komt de kilo best aardig mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 18:24
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1ZzkCm6.png

Heel nice, Raven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Vaak zie ik niet eens een adler icon bij summit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Daar en bij Factory zag ik er constant 3, geen probleem om die op te pakken. Maar de Farms heeft me uren gekost omdat die vaak niet spawnt, en als 'ie er is in solos is 't er maar ééntje (heb er 2x 2 gezien) en zijn er nog honderd andere wachtenden voor u. Uiteindelijk solo quads gedaan en toen in een keer raak; d'r was niemand.

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 26-04-2021 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

donvalentino schreef op maandag 26 april 2021 @ 18:37:
[...]

Vaak zie ik niet eens een adler icon bij summit 8)7
Zodra die al door iemand is opgepikt gaat hij van de kaart af. Misschien dat het daar aan ligt? Gelukkig had ik bij alle 3 de missies maar 1 poging nodig. Maar dit kan vrij frustrerend zijn want er landen er genoeg op die plekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Meestal spawnen er 2 op die brug bij Summit.

Ik heb die al 2x gedaan, maar unlock niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
1e bug gevonden.. Je kunt bij stadium op de een of andere manier onder de grond gaan zodat je door muren etc kan schieten. Hopelijk wordt dat snel gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Brubs schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:30:
1e bug gevonden.. Je kunt bij stadium op de een of andere manier onder de grond gaan zodat je door muren etc kan schieten. Hopelijk wordt dat snel gefixt
Yep, heb ik ook meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Niet online
Ff een vraag die misschien al beantwoord is maar ik niet kan vinden...

Kan een ps5 speler samen spelen met ps4 met crossplay uitgeschakeld ? Of moet je het daarvoor inschakelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 06:18
ronald92 schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:41:

Kan een ps5 speler samen spelen met ps4 met crossplay uitgeschakeld ? Of moet je het daarvoor inschakelen ?
Ja, kan. Optie hoef je dus niet in te schakelen.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier zojuist ook iemand die vanuit onder de grond schoot vanuit de hoek van Airport (groot gebouw). Ik kon rennen wat ik wou maar hij schoot overal raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
ronald92 schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:41:

Daar is geen cross-play voor nodig, het is een ps4 spel wat je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:27
Weet er iemand al hoe je Warzone weer ooit eens opgestart kan krijgen na de season 3 update? Het is mij nog niet gelukt.
Ik heb al Call of Duty Warzone en Modern Warfare (die ook niet meer start) helemaal eraf en opnieuw erop gezet. Battle.net opnieuw geïnstalleerd. Citrix van de computer verwijderd. Windows defender firewall voor Call of duty op allow gezet. Windows defender firewall tijdelijk uitgeschakeld. Nieuwste nvidia drivers geïnstalleerd.
Cold War start wel op. Warzone in Battle. Net gaat van Play naar Now Playing, zonder ooit maar eens een laad schermpje te geven en gaat dan weer terug naar Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
yup, had het gister ook :(

Zag wel op twitter dat ze er mee bezig waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat onder de map gaan is heel simpel. D'r zit een gaatje in de vloer wat je niet kunt zien, daar val je doorheen en dan ben je d'r. Als er dan geen 2e vloer onder zit ga je dood want je valt OoB maar als er wél nog terrain onder zit dat wél collision heeft dan loop je daarop. De meeste van deze bugs hebben geen terrain er onder zitten maar bij stadium en een paar andere plekken dus wel.

Gewoon een plekje waar per ongeluk geen collision op de vloer zit. Daarom ook dat je ze alleen vindt in plekken op de map die grondig gewijzigd zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door CyBeR op 27-04-2021 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Hilarisch hoe bijna de hele lobby nu bij Farmland dropt omdat die contract daar eindelijk spawnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 01:15
Moet toch zeggen dat het spel nog nooit zo slecht heeft gelopen sinds de laatste update, je loopt echt 1 seconde achter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6dqxh9hKU6mJ41iQSQOjYfATtD8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wBQF0nM0dxcwKxkBun8YCMyC.jpg?f=user_large

En inderdaad zijn er plekken dat mensen door muren kunnen kijken en schieten....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3uIlCSSj_uwneZHg-q5oX0O6a7M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MsJG2cQ0c6syNbmcMdjavt5V.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kjLFrXMhm80wxBbQ2thixHRbN1I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IL7sSOffGU4eG2mf1W3uI601.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
akatar schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 22:49:
Moet toch zeggen dat het spel nog nooit zo slecht heeft gelopen sinds de laatste update, je loopt echt 1 seconde achter.

[Afbeelding]

En inderdaad zijn er plekken dat mensen door muren kunnen kijken en schieten....

[Afbeelding]

[Afbeelding]
geen problemen hier op ps5.

Het is nu wachten op de ps5 next gen versie met FOV en HDR enzo, die fov is zo belabberd. snap niet dat ze daar al die tijd mee weggekomen zijn.

Verder goede update.

Main guns, AMAX/Bullfrog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herman1990
CyBeR schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:54:
Dat onder de map gaan is heel simpel. D'r zit een gaatje in de vloer wat je niet kunt zien, daar val je doorheen en dan ben je d'r. Als er dan geen 2e vloer onder zit ga je dood want je valt OoB maar als er wél nog terrain onder zit dat wél collision heeft dan loop je daarop. De meeste van deze bugs hebben geen terrain er onder zitten maar bij stadium en een paar andere plekken dus wel.

Gewoon een plekje waar per ongeluk geen collision op de vloer zit. Daarom ook dat je ze alleen vindt in plekken op de map die grondig gewijzigd zijn.
Zelf ben ik op, het volgens mij nauwelijks gewijzigde, trainstation door het dak gevallen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oRPHDw3XcxpsR7BfvjF-TC6zooM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MY6fNFrKhoPTz6TUYaJrS5bY.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door herman1990 op 28-04-2021 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Oxigeon schreef op maandag 26 april 2021 @ 18:57:
[...]

Zodra die al door iemand is opgepikt gaat hij van de kaart af. Misschien dat het daar aan ligt? Gelukkig had ik bij alle 3 de missies maar 1 poging nodig. Maar dit kan vrij frustrerend zijn want er landen er genoeg op die plekken
Ja ik heb het opgegeven, eenmaal diverse adler contracts gedaan maar ze tracken niet....
Meerdere keren geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

herman1990 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:57:
[...]

Zelf ben ik op, het volgens mij nauwelijks gewijzigde, trainstation door het dak gevallen.

[Afbeelding]
Nouja. Is natuurlijk erg dat je door de map pleurt maar leave dan lekker de game en ga niet mensen lopen killen. Eerste wat ik dan doe is een cheat report maken. Ik ga er wel vanuit dat bij een volgende uodate dit is opgelost allemaal.

De bullfrog weet ik niet echt wat ik mee moet. Hier kan ik niet echt mee overweg. Is deze zoveel beter geworden? Heb de Krig in elk geval max level en ben nu bezig met de mp5 (cw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herman1990
Oxigeon schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:57:
[...]

Nouja. Is natuurlijk erg dat je door de map pleurt maar leave dan lekker de game en ga niet mensen lopen killen. Eerste wat ik dan doe is een cheat report maken. Ik ga er wel vanuit dat bij een volgende uodate dit is opgelost allemaal.

De bullfrog weet ik niet echt wat ik mee moet. Hier kan ik niet echt mee overweg. Is deze zoveel beter geworden? Heb de Krig in elk geval max level en ben nu bezig met de mp5 (cw)
Grappig dat je direct denkt dat ik vanaf deze kant mensen aangevallen heb. Ik heb geprobeerd een uitgang te vinden en toen viel ik nog verder na beneden. Ik kon wel mijn parachute deployen maar naar een paar meter werd werd ik gekilled.

De reden dat ik de foto posten is dat het niet alleen gebeurd bij delen van de map die grondig gewijzigd zijn maar ook bij reeds bekende delen (trainstation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
donvalentino schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:48:
[...]

Ja ik heb het opgegeven, eenmaal diverse adler contracts gedaan maar ze tracken niet....
Meerdere keren geprobeerd.
Tis weer typisch Warzone, een tijdsgebonden missie die niet goed werkt... heb zelf ook meerdere malen Farmland geprobeerd en dat lukte ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Ik ga er ook wel vanuit dat ze event verlengen

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BlhuGNJ.jpg

Fix staat nog als ingepland, net als die voor het vallen door de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:27
Hij start eindelijk op!
Heb nou als laatste msi kombuster, msi afterburner (die ik alletwee niet op liet starten hoor, dus denk dat er geen services van op de achtergrond draaiden) en Nordvpn gedeinstalleerd, en nu werkt het spel.
Dus één van deze dingen gaf een conflict op de één of andere manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

herman1990 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:57:
[...]

[Afbeelding]
Train station is wel degelijk flink gewijzigd. De algemene layout is hetzelfde maar d'r zijn veel dingen anders.

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 28-04-2021 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herman1990
CyBeR schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:38:
[...]

Train station is wel degelijk flink gewijzigd. De algemene layout is hetzelfde maar d'r zijn veel dingen anders.
Oke, mij nog niet echt opgevallen. Ik was voornamelijk op het dak, daar leek weinig aangepast te zijn.
Pagina: 1 ... 11 ... 34 Laatste