Generaal Pep schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 13:14:
[...]
Wil je ons dan ook die miljoen mogelijkheden om makkelijkere lobbies te krijgen vertellen?
Ik ben nu wel nieuwsgierig wat jij allemaal voor manieren hebt, behalve een smurf account en iemand met een lage kill/death verhouding in je team. Ik neem genoegen met duizend mogelijkheden, kom maar door

Beetje kinderachtig om meteen met zo'n letterlijke eis te komen terwijl jij en ik beiden dondersgoed weten dat het gebruik van 'een miljoen' hier een figure of speach is om aan te geven dat je echt niet hoeft te cheaten om je lobbies enigszins te beinvloeden. Kom op, niet zo op elke slak zout leggen, daar zijn we te volwassen voor, niet?
Bovendien is er niemand die beweert dat elke lobby easy te maken is door techniekjes. Het gaat hier puur om de KANS om een over het algemeen makkelijker lobby te krijgen grotere te maken. Als jij denkt dat streamers en dergelijke continu easy lobbies krijgen, dan kijk je zelf letterlijk nooit OF ben je zwaar gebrainwashed door die 100-subs-op-YT-'cheathunters' die echt met de grootste bak woordendiarree over dit onderwerp ooit komen.
Maar, begin eens met het begrijpen van het SBMM-algoritme. Er is genoeg informatie hierover te vinden, onder andere op youtube. Zo kan je leren wanneer in de week de kans op makkelijke lobbies groter is, alsmede op welk moment van de dag dat zo is.
De laagste K/D-player laten hosten is natuurlijk ook gewoon een geldige reden. Tevens zijn er vrij hardnekkige geruchten (en heb ik zelf ook uit eigen ervaring die overtuiging) dat controller-players vaker in lower tier lobbies geplaatst worden dan KB+M-players. Dus, wanneer je in de gelegenheid bent, laat de controllerplayer in je lobby de game hosten.
Ook is het beter om je sessies kort te houden. Dit zal op den duur het algoritme in werking zetten. Men registreert namelijk alles. Als het algoritme doorkrijgt dat je steeds na een paar potjes er mee ophoudt, zal het algoritme een manier zoeken om je langer engaged te houden met de game. Dat is dus door de player een grotere kans op high kill games en/of wins te geven, cq een lobby met een lager gemiddeld niveau.