Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Generaal Pep schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:50:
[...]

Eigenlijk al sinds het laatste seizoen van jaar 1. Sinds jaar 2 (Cold War integratie) draait het steeds slechter en slechter.

Maar goed, ik moest dan ook zo nodig een 30** series hebben... op die videokaarten draait Warzone erg slecht.
ja die nieuwe engine is zoiezo zwaarder maar ook die begint nu per update slechter te draaien

i9 9900K, 16GB ram(3600) en 3080 rtx hier maar van een stabiele 130-160 fps zakt hij nu soms naar 80 in downtown...... en sommige plekken zelfs 60.

normaal kwam hij nooit onder de 120fps @ 3840x1600 @ 160hz en vrijwel alles low zat hij vrijwel altijd op 160 fps. Zonder DLSS gewoon native res. maar zelfs met dlss aan haal ik nu geen fatsoenlijke fps.... waar blijft die 4080.... Of fixen ze hun spelletje gewoon weer eens.....

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-06 00:05

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-06 08:53
BruceLee schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:06:
[...]

ja die nieuwe engine is zoiezo zwaarder maar ook die begint nu per update slechter te draaien

i9 9900K, 16GB ram(3600) en 3080 rtx hier maar van een stabiele 130-160 fps zakt hij nu soms naar 80 in downtown...... en sommige plekken zelfs 60.

normaal kwam hij nooit onder de 120fps @ 3840x1600 @ 160hz en vrijwel alles low zat hij vrijwel altijd op 160 fps. Zonder DLSS gewoon native res. maar zelfs met dlss aan haal ik nu geen fatsoenlijke fps.... waar blijft die 4080.... Of fixen ze hun spelletje gewoon weer eens.....
Hier ook laatste dagen veel framedrops stuttering heel irritant

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenstein
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-06 21:04
Cyrus The Virus schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:54:
[...]

Yup hier ook, hardware ligt het niet aan, 5950x + 6800XT @ 2.5k resolution...
Is vaak over indien ik de game quit, en een andere server join.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-06 23:06
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/lb48yufjr6771.jpg?width=1099&format=pjpg&auto=webp&s=7d47d2e6a48f5119614c320c0857094bdca8e76a

Ik kwam deze tegen op Reddit. De maker van dit plaatje heeft ook z'n Milano hipfire build gepost (Supressor, 5mw, Bruiser, 55drum, taskforce)... en holy shit, wat is dit leuk om mee te spelen. Letterlijk vanaf 10 meter kun je nog gewoon gevechten aangaan in hipfire. Bovendien is de recoil zo laag dat je makkelijk op medium range het gevecht aankan (met ADS dan wel natuurlijk). Dat ding doet meer dmg dan een RAM op long range :D (bron: YouTube: Milano Buff Made it Top Tier In Warzone | Milano Best Class Setup as...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:34
Op de console(s) geen last van haperingen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-06 10:26
Cyrus The Virus schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:54:
[...]

Ach die hele game is z’n shitshow, van goud veranderd in stront! Zijn drukker bezig met cosmetics dan met een stabiele speelervaring zonder cheaters etc.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
yinx84 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 14:26:
[Afbeelding]

Ik kwam deze tegen op Reddit. De maker van dit plaatje heeft ook z'n Milano hipfire build gepost (Supressor, 5mw, Bruiser, 55drum, taskforce)... en holy shit, wat is dit leuk om mee te spelen. Letterlijk vanaf 10 meter kun je nog gewoon gevechten aangaan in hipfire. Bovendien is de recoil zo laag dat je makkelijk op medium range het gevecht aankan (met ADS dan wel natuurlijk). Dat ding doet meer dmg dan een RAM op long range :D (bron: YouTube: Milano Buff Made it Top Tier In Warzone | Milano Best Class Setup as...)
Gebruik hem al een tijdje en het is echt een top wapen, ontzettend stabiel en met goede range. Qua TTK niet de beste maar wel zeer eenvoudig bij gebruik.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb mijn MP5 ook vervangen door de Milano. Voornamelijk omdat de recoil heel makkelijk is. De MP5 doet wel meer schade, maar als ik met de Milano meer raak schiet is ie alsnog beter. Op deze manier win ik close range toch vaker dan met de MP5.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:23

SD5k

>4&X

CHKYBSTRD schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 15:34:
[...]

Ach die hele game is z’n shitshow, van goud veranderd in stront! Zijn drukker bezig met cosmetics dan met een stabiele speelervaring zonder cheaters etc.
Ik zou er gewoon mee stoppen als ik jou was, geen tijd steken in iets waar je je aan ergert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
SD5k schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:30:
[...]

Ik zou er gewoon mee stoppen als ik jou was, geen tijd steken in iets waar je je aan ergert.
Nog ff en dan is BF er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:47
CHKYBSTRD schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 17:04:
[...]

Nog ff en dan is BF er weer.
Voor een maand of 1.5 inderdaad ja

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06 14:53

Aid

Ik weet niet of dit bij anderen ook gebeurt. Ik speel eigenlijk alleen maar resurgence quads op rebirth island . Het valt mij op dat ik bijna altijd het eerste of het tweede potje win met een random quad. En daarna is het klaar voor de dag. Blijkbaar word ik lekker gemaakt met een win en vervolgens kom ik in de hogere lobbies terecht. Maar dit is bijna elke dag zo. En als ik het eerste potje of tweede niet win dan kom ik wel heel ver in de potjes met 8+ kills. Het lijkt erop dat de SBMM elke dag wordt gereset en op basis van de eerste twee games wordt er bepaald in welke lobbies je terecht komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Aid schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 10:57:
Ik weet niet of dit bij anderen ook gebeurt. Ik speel eigenlijk alleen maar resurgence quads op rebirth island . Het valt mij op dat ik bijna altijd het eerste of het tweede potje win met een random quad. En daarna is het klaar voor de dag. Blijkbaar word ik lekker gemaakt met een win en vervolgens kom ik in de hogere lobbies terecht. Maar dit is bijna elke dag zo. En als ik het eerste potje of tweede niet win dan kom ik wel heel ver in de potjes met 8+ kills. Het lijkt erop dat de SBMM elke dag wordt gereset en op basis van de eerste twee games wordt er bepaald in welke lobbies je terecht komt?
Nee volgens mij hangt SBMM van veel meer factoren af. Toevallig gisteren tijdens een groot Warzone toernooi (Toronto Ultra $100.000 toernooi) nog heel veel gezeur over geweest. Het team dat had gewonnen (Met 2 Britten dacht ik) had echt zulke ziek makkelijk lobby's dat je je eigenlijk afvraagt of zo'n format nog wel eerlijk is? Want het is letterlijk zo dat degene met het meeste geluk qua lobby's wint.

Zie hieronder die lobby's van hun (bron: https://wzstats.gg/profile/feefa%25232948/platform/battle) en de gemiddelde KD's.

En ik met mijn 1.3KD kom 90% van de keren in een lobby van 1.2 - 1.4 gemiddeld 8)7. Ik kijk dagelijks na het gamen naar deze statistieken en heb nog nooit een lobby onder de 0.95 gehad. Terwijl deze gasten allemaal een KD hebben van 4.5+. Hoe dan? :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DvdPWbl_diysK8ZYXQKmFq1hN04=/x800/filters:strip_exif()/f/image/22taRwKCRyEYE7LHMiANoF3I.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Jeroenvde89 op 30-06-2021 12:04 ]

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is eenvoudig te realiseren door een VPN te gebruiken. Als ik met een VPN naar de juiste regio verbind krijg ik ook veel makkelijkere lobbies dan wanneer ik in mijn eigen regio speel. Je kiest idealiter een regio uit waar de meeste mensen op dat moment niet actief zijn omdat het nacht is of omdat het onder werktijd is. Dan is de spelende populatie veel kleiner en kan SBMM jou niet in een lobby met high-skilled mensen plaatsen, daar zijn er dan te weinig van.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Tsurany schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 12:16:
[...]

Dat is eenvoudig te realiseren door een VPN te gebruiken. Als ik met een VPN naar de juiste regio verbind krijg ik ook veel makkelijkere lobbies dan wanneer ik in mijn eigen regio speel. Je kiest idealiter een regio uit waar de meeste mensen op dat moment niet actief zijn omdat het nacht is of omdat het onder werktijd is. Dan is de spelende populatie veel kleiner en kan SBMM jou niet in een lobby met high-skilled mensen plaatsen, daar zijn er dan te weinig van.
Ik ben bekend met het fenomeen VPN, maar bij zulke grote toernooien moet diegene die host is, vooraf even via het menu naar zijn instellingen gaan en de switch bij "Show Geographical Location" omzetten zodat men kan zien of hij een VPN gebruikt of niet. Die vlieger gaat (hier) dus niet op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenvde89 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 12:52:
[...]

Ik ben bekend met het fenomeen VPN, maar bij zulke grote toernooien moet diegene die host is, vooraf even via het menu naar zijn instellingen gaan en de switch bij "Show Geographical Location" omzetten zodat men kan zien of hij een VPN gebruikt of niet. Die vlieger gaat (hier) dus niet op :9
Toch zie ik diverse VPN providers, zoals NoLag VPN, die aangeven slechts een deel van het verkeer te routeren. Zou me niet verbazen als ze op die manier toch locatie weten te spoofen tijdens matchmaking.

Ook zie ik dat die matches na prime time gespeeld zijn, wellicht dat dan de bezetting dusdanig laag is dat SBMM een stuk minder strak staat afgesteld.

Feit blijft wel dat zulke toernooien gewoon ontzettend kansloos zijn, er is geen directe competitie dus alles is afhankelijk van geluk zeer gevoelig voor manipulatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ze moeten die toernooien standaard in een private lobby hosten. Zo zijn de toernooien inderdaad nooit helemaal eerlijk. Timthetatman zei laatst dat als ze in een lobby zaten met bijv Ayden, ze dan automatisch leaven omdat ze weten dat hij in een toernooi speelt. Terwijl als iemand gekilled wordt door iemand anders in hetzelfde toernooi die ze niet kennen leaven ze niet (want dat weten ze niet).

Daarom heeft hij (en Cloakzy/Nickmercs etc) besloten om gewoon niet meer die lobbies te leaven en gewoon door te knallen, ookal verpesten ze dan wellicht een goede tourney run. Je kunt maar tot zo ver rekening houden met een openbaar toernooi. Maar de hele opzet klopt op deze manier gewoon van geen kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Jeroenvde89 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 12:00:
[...]

En ik met mijn 1.3KD kom 90% van de keren in een lobby van 1.2 - 1.4 gemiddeld 8)7. Ik kijk dagelijks na het gamen naar deze statistieken en heb nog nooit een lobby onder de 0.95 gehad. Terwijl deze gasten allemaal een KD hebben van 4.5+. Hoe dan? :?

[Afbeelding]
Hier idem dito met dezelfde KD overigens. Kijk maar is random bij de grote namen wat de gemiddelde kds van hun lobbys zijn. Zal mij niets verbazen als dit via COD geregeld wordt, zij brengen het grote geld binnen door elke dag te streamen en videos te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Brubs schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 13:26:
Ze moeten die toernooien standaard in een private lobby hosten. Zo zijn de toernooien inderdaad nooit helemaal eerlijk. Timthetatman zei laatst dat als ze in een lobby zaten met bijv Ayden, ze dan automatisch leaven omdat ze weten dat hij in een toernooi speelt. Terwijl als iemand gekilled wordt door iemand anders in hetzelfde toernooi die ze niet kennen leaven ze niet (want dat weten ze niet).

Daarom heeft hij (en Cloakzy/Nickmercs etc) besloten om gewoon niet meer die lobbies te leaven en gewoon door te knallen, ookal verpesten ze dan wellicht een goede tourney run. Je kunt maar tot zo ver rekening houden met een openbaar toernooi. Maar de hele opzet klopt op deze manier gewoon van geen kant.
Ik weet niet meer wie ik er laatst over hoorde praten, ik denk tfue en co, maar die waren ook wel een beetje klaar met kill races in public lobbies en vonden dat alle toernooien in private lobbies moesten gebeuren.

2v2 is nog wel enigszins te doen maar kill races zijn idd meer geluk-gebaseerd.

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 30-06-2021 15:10 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyBeR schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 15:10:
[...]

Ik weet niet meer wie ik er laatst over hoorde praten, ik denk tfue en co, maar die waren ook wel een beetje klaar met kill races in public lobbies en vonden dat alle toernooien in private lobbies moesten gebeuren.

2v2 is nog wel enigszins te doen maar kill races zijn idd meer geluk-gebaseerd.
En terecht want die kill-races slaan nergens op als je in public lobbies speelt waar je puur op geluk ver kan komen of juist niet. Want speelt er net een goed iemand mee in je team welke de host is speel je in een veel zwaardere lobby dan wanneer je met de slechtste in lobby zit. Het is te veel RNG.

PUBG heeft altijd private lobby toernooien en dat is prachtig. Dan weet je ook zeker dat iedereen goed is/kan zijn in de lobby en dan kan je ook mooi alle strats tegen elkaar zien. Snap niet dat ze dat niet meer doen tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

ik denk ook dat een soort van gewenning is want warzone heeft pas vrij recent private lobbies gekregen. daarvoor móest alles in public lobbies want er was gewoon geen andere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is al sinds eind 2020 mogelijk. Dan lijkt het me niet echt vrij recent, maar toch al een tijd dat ze doorgaan met public lobby toernooien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Brubs schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 15:29:
Dat is al sinds eind 2020 mogelijk. Dan lijkt het me niet echt vrij recent, maar toch al een tijd dat ze doorgaan met public lobby toernooien.
Mijn gok is dat dit voor de streamers veel meer viewers aantrekt. Die geven een stuk minder om het toernooi zelf dan om de duizenden extra viewers en hopelijk tientallen/honderden extra subscribers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Brubs schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 15:29:
Nouja dat is toch vrij recent gezien dat 't spel meer dan een jaar eerder uit kwam.

't is ook een stuk makkelijker organiseren trouwens. "Ja speel gewoon tussen X en Y tijd spelletjes."

[ Voor 13% gewijzigd door CyBeR op 30-06-2021 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
CHKYBSTRD schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 14:55:
[...]

Hier idem dito met dezelfde KD overigens. Kijk maar is random bij de grote namen wat de gemiddelde kds van hun lobbys zijn. Zal mij niets verbazen als dit via COD geregeld wordt, zij brengen het grote geld binnen door elke dag te streamen en videos te maken.
Ik kan je garanderen dat dit gewoon niet zo is man. Ik snap dat je misschien naar dit soort verklaringen gaat kijken maar dit is echt 100% onjuist. Het screenshot hierboven is van een team waar een guy in zat die de laatste tijd gewoon niet tot amper gespeeld heeft; ze lieten hem hosten en dan is de kans op dit soort lobbies gewoon veel groter.

Daarnaast hebben veel van die teams ook gewoon goeie lobbies, maar daaruit leaven ze snel omdat deze lobbies snel doodgaan of ze dus bij de eerste ingagements al merken dat er goeie players zijn. Als je dit maar vaak genoeg doet kom je vanzelf easy lobbies tegen. Daarnaast heb ik het idee dat de playerbase in Noord-Amerika vrij uitgebreid is met een gigantische pool aan low-end spelers. Daardoor lijkt het alsof streamers als MuTeX en Aydan enzo vaak easy lobbies krijgen, maar dat is door andere factoren te verklaren (time of day is ook een belangrijke)
Er zijn ook enorm veel grote streamers die gewoon bergen aan zieke lobbies krijgen; het zegt bijvoorbeeld genoeg dat streamers vaak bij elkaar in de lobby zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-05 18:33
WSOW (world series of warzone) was een paar dagen (misschien weken) geleden.
Daarin zaten bijna alle grote spelers van NA.
Dat zijn wel leuke tournaments om te zien. dan merk je dat alles gedeeltelijk gelijk op loopt en sommige echt de boventoon voeren.

binnenkort is volgens mij de EU WSOW.
Maar vraag me af of daar zoveel toppers spelen omdat ik veel pro's die ik zag al in NA voorbij zag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Timk10 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 12:18:
[...]

Ik kan je garanderen dat dit gewoon niet zo is man. Ik snap dat je misschien naar dit soort verklaringen gaat kijken maar dit is echt 100% onjuist. Het screenshot hierboven is van een team waar een guy in zat die de laatste tijd gewoon niet tot amper gespeeld heeft; ze lieten hem hosten en dan is de kans op dit soort lobbies gewoon veel groter.
Amper gespeeld? Die Fifakill (die de meeste potjes host was volgens mij)? :X

[ Voor 4% gewijzigd door Jeroenvde89 op 01-07-2021 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Jeroenvde89 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 13:57:
[...]

Amper gespeeld? Die Fifakill (die de meeste potjes host was volgens mij)? :X
Ja die guy bedoel ik niet, de 3rd in dat team bedoel ik. Ik las een paar tweets van andere deelnemers aan het toernooi die dit zeiden in ieder geval. Ik kom even niet meer op de naam van die 3rd in dat team though.

Hoe dan ook, het punt dat ik probeer te maken is dat er een miljoen manieren zijn om easy lobbies te krijgen zónder gegund te worden door COD persoonlijk (beetje conspiracy-niveau ook dit) of VPNs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het heeft meer dan 1000 potjes gekost, maar het is eindelijk gelukt. Een potje BR solo's winnen met 1 kill :P Het was altijd 2 of meer kills. Misschien lukt het nog een keer met 0 kills door gas oid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7BslBpk4sZQEkvREe5WoURycpfU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qWXVmOZU5ZZcLrUWhpMmpCLE.jpg?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 03-07-2021 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

PilatuS schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 20:59:
Het heeft meer dan 1000 potjes gekost, maar het is eindelijk gelukt. Een potje BR solo's winnen met 1 kill :P Het was altijd 2 of meer kills. Misschien lukt het nog een keer met 0 kills door gas oid.

[Afbeelding]
Haha, was dit toevallig de kill nadat je de gulag won 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
donvalentino schreef op maandag 5 juli 2021 @ 17:18:
[...]

Haha, was dit toevallig de kill nadat je de gulag won 8)7
Nee, geen gulag dat potje. Zou ook lastig zijn met 1 kill en 106 damage taken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:16
Heeft t trouwens echt zin om degene met de laagste lifetime k/d de lobby te laten hosten? Lees er nogal conflicterende berichten over. De een zegt dat het een gemiddelde is van je hele squad, de andere weer dat het van de lobby host afhangt. Iemand die het echt getest heeft?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:52
JohnnyV76 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 08:52:
Heeft t trouwens echt zin om degene met de laagste lifetime k/d de lobby te laten hosten? Lees er nogal conflicterende berichten over. De een zegt dat het een gemiddelde is van je hele squad, de andere weer dat het van de lobby host afhangt. Iemand die het echt getest heeft?
Dit schijnt geen effect te hebben omdat ze inderdaad naar het gemiddelde van je squad kijken.
Volgens mij kun je dit alleen via VPN of reverse boosting beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
-En4Cer- schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 10:42:
[...]

Dit schijnt geen effect te hebben omdat ze inderdaad naar het gemiddelde van je squad kijken.
Volgens mij kun je dit alleen via VPN of reverse boosting beïnvloeden.
Mijn ervaring is toch andersom heb toch echt het idee dat ik makkelijker lobbies krijg als een van mijn vrienden host (met veel lagere KD) dan dat ik dat doe. Maar ja heb er geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Beetje het zelfde als dat de host bepaald op welke server je speelt.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Cyrus The Virus schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:43:
[...]

Mijn ervaring is toch andersom heb toch echt het idee dat ik makkelijker lobbies krijg als een van mijn vrienden host (met veel lagere KD) dan dat ik dat doe. Maar ja heb er geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Beetje het zelfde als dat de host bepaald op welke server je speelt.
Zo ervaar ik het ook, als mijn zoon een lobby start is het echt zwaarder (Hij heeft 2.01KD) dan als ik het start (0.86)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-06 09:19
Tags NL schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 12:24:
[...]

Zo ervaar ik het ook, als mijn zoon een lobby start is het echt zwaarder (Hij heeft 2.01KD) dan als ik het start (0.86)
Hoe zie ik mijn Lobby KD?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 25-06 14:58
Timk10 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 15:35:
[...]

Ja die guy bedoel ik niet, de 3rd in dat team bedoel ik. Ik las een paar tweets van andere deelnemers aan het toernooi die dit zeiden in ieder geval. Ik kom even niet meer op de naam van die 3rd in dat team though.

Hoe dan ook, het punt dat ik probeer te maken is dat er een miljoen manieren zijn om easy lobbies te krijgen zónder gegund te worden door COD persoonlijk (beetje conspiracy-niveau ook dit) of VPNs.
Wil je ons dan ook die miljoen mogelijkheden om makkelijkere lobbies te krijgen vertellen?

Ik ben nu wel nieuwsgierig wat jij allemaal voor manieren hebt, behalve een smurf account en iemand met een lage kill/death verhouding in je team. Ik neem genoegen met duizend mogelijkheden, kom maar door :+

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
Rule schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 13:03:
[...]

Hoe zie ik mijn Lobby KD?
Dat kan (onder andere) met COD Tracker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 377816

PilatuS schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 20:59:

[Afbeelding]
Haha dit is mij toevallig ook een keer gelukt, maar vooral omdat de laatste 2 in het gas stierven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 21:57
Anoniem: 377816 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:08:
[...]

Haha dit is mij toevallig ook een keer gelukt, maar vooral omdat de laatste 2 in het gas stierven.
Volgens mij spelen de meeste menen in Solo zo. Zodra de eind cirkel enigszins is bekend, beetje campen rondom een winkelwagen.
- Zo ga word ik iig vaak gekilld:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -En4Cer-
steefje schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 11:58:
[...]

Volgens mij spelen de meeste menen in Solo zo. Zodra de eind cirkel enigszins is bekend, beetje campen rondom een winkelwagen.
- Zo ga word ik iig vaak gekilld:)
Als ik solo speel, kies ik meestal voor duo's en zet ik automatisch het team vullen uit. Je hebt dan minder last van campers, duo's spelen namelijk vaak aanvallender. En solo tegen een duo maak je vaak nog best een goede kans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnyV76
Speelt iemand hier wel eens met de Strela? Ik heb bijna alleen maar loadouts met ghost erin dus heb de Strela eens als secundary erbij gedaan maar dat ding is echt geinig! Geen lock dus belangrijk om goed te leaden maar wat kun je daar satisfying kills mee maken zeg :)

Gister een potje duo en er kwam een dubbele loadout drop. Niet veel later zagen we een crossmotor er heen rijden. Wij dichterbij maar ze stapten al snel weer op en scheurden weg, vlak langs mijn teammate. Op het moment dat mijn teammate wilde beginnen met schieten vuurde ik de Strela af en in een fractie van een seconde explodeerde de crossmotor na een flinke knal in duizend stukjes en had ik een team wipe. Mijn teammate op discord: HOLY FUCK wat das dat??

Het is wel even een beetje leren hoe hij schiet en ik ben er nog geen meester in maar je kunt er echt de leukste kills mee maken. Eerder deze week al een Fury kill gehad op een volle chopper die iets te laag over vloog. Het niet kunnen locken lijkt een nadeel maar is ook juist een voordeel en door de hoge velocity ignored ie ook vaak de trophy systems. Bij een missile lock springt iedereen toch altijd uit zn voertuig en heb je bijna nooit een kill. Voor de Strela geldt vaak.... they never saw it coming! ;)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:23

SD5k

>4&X

JohnnyV76 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:00:
Speelt iemand hier wel eens met de Strela? Ik heb bijna alleen maar loadouts met ghost erin dus heb de Strela eens als secundary erbij gedaan maar dat ding is echt geinig! Geen lock dus belangrijk om goed te leaden maar wat kun je daar satisfying kills mee maken zeg :)

Gister een potje duo en er kwam een dubbele loadout drop. Niet veel later zagen we een crossmotor er heen rijden. Wij dichterbij maar ze stapten al snel weer op en scheurden weg, vlak langs mijn teammate. Op het moment dat mijn teammate wilde beginnen met schieten vuurde ik de Strela af en in een fractie van een seconde explodeerde de crossmotor na een flinke knal in duizend stukjes en had ik een team wipe. Mijn teammate op discord: HOLY FUCK wat das dat??

Het is wel even een beetje leren hoe hij schiet en ik ben er nog geen meester in maar je kunt er echt de leukste kills mee maken. Eerder deze week al een Fury kill gehad op een volle chopper die iets te laag over vloog. Het niet kunnen locken lijkt een nadeel maar is ook juist een voordeel en door de hoge velocity ignored ie ook vaak de trophy systems. Bij een missile lock springt iedereen toch altijd uit zn voertuig en heb je bijna nooit een kill. Voor de Strela geldt vaak.... they never saw it coming! ;)
De Strela is tof ja, eigenlijk gewoon een sniper rifle waar een raket uit komt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
JohnnyV76 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:00:
Eerder deze week al een Fury kill gehad
Al bijna 600 uur in dit spel zitten (I know, shame on me, veel te veel) alleen ik heb echt nog nooit van een 'Fury Kill' gehoord?

Wat is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -En4Cer-
Generaal Pep schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:27:
[...]

Al bijna 600 uur in dit spel zitten (I know, shame on me, veel te veel) alleen ik heb echt nog nooit van een 'Fury Kill' gehoord?

Wat is dat?
4 kills vlak na elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Voor de mensen die op de PC spelen en sinds Season 4 framedrops hebben. Het lag bij mij niet aan Warzone, maar aan Chrome. Chrome deed iedere paar minuten even 30% gebruiken op alle core's waardoor de framerate tijdens spelen voor 50% daalde voor een paar seconden. Geen Chrome meer open, probleem opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Warzone Tracker doet het ook weer, helpt ook regelmatig door vroeg de cheaters te spotten +8KD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:21
Misschien een domme vraag maar ze hebben mij altijd verteld dat domme vragen niet bestaan, alleen domme antwoorden :)

Ik heb sinds gister de series X thuis, maar ik vind het grafisch niet echt veel beter ten opzichte van mijn one X. Ik heb in het Xbox menu de instellingen op 4K en 120hz gezet ( mijn tv is een LG B9 oled ) Maar merk dus niet echt verschil.. ligt dat aan mij, of moet ik nog ergens anders iets aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
dropkikker schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:17:
Misschien een domme vraag maar ze hebben mij altijd verteld dat domme vragen niet bestaan, alleen domme antwoorden :)

Ik heb sinds gister de series X thuis, maar ik vind het grafisch niet echt veel beter ten opzichte van mijn one X. Ik heb in het Xbox menu de instellingen op 4K en 120hz gezet ( mijn tv is een LG B9 oled ) Maar merk dus niet echt verschil.. ligt dat aan mij, of moet ik nog ergens anders iets aanpassen?
Of je spel nou draait op de PC, PS5, of welke Xbox dan ook, het blijft hetzeflde spel. Er kunnen wel wat verschillen zijn zoals extra details of bijvoorbeeld die 120Hz, maar hetzelfde spel draaien op welk systeem dan ook maakt dat het eigenlijk overal hetzelfde er uit ziet. De engine waar op het spel draait, zegmaar de onderliggende techniek, die is al best oud bij COD. Er zijn genoeg spellen met een nieuwere engine die er beter uit zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Is er al iemand die op zijn tv en ps5 warzone kan spelen op 120hz met hdr aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:57
Het spel is inmiddels toch wel flink onspeelbaar geworden door hackers. Vroeger kwam je ze sporadisch tegen, nu zit er elke game wel minimaal één in. Van de 10 games die ik afgelopen week heb gespeeld zaten er in 9 hackers. In sommige lobby's wel meer dan 5. Wall hacks, aimbots...

Het is een leuk spelletje waar ik aardig wat uurtjes in heb, maar het plezier is er nu volledig uitgeramd hierdoor. Je kan bijna niet winnen tegen een team met meerdere hackers. Te triest voor woorden.

Wat bezielt al die mensen om hacks te kopen? En waarom doet Infinity Ward er zo weinig aan?

[ Voor 5% gewijzigd door Fuujii op 10-07-2021 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 22:28
SC4RF4C3 schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 08:21:
Is er al iemand die op zijn tv en ps5 warzone kan spelen op 120hz met hdr aan?
Volgens Digital Foundry kan dat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Het loopt inderdaad een beetje uit de hand nu jammer genoeg. Elke game wil ik niet zeggen maar 4 op de 10 zitten ze wel. Vanmorgen ook ons team weer op een onmogelijike manier gekilled. Even spectaten dan. Gast had al 19 kills. Zat in een toren de halve map over te snipen zonder moeite en keek elke paar seconden precies de goede kant op om weer iemand links en rechts te headshotten. Bij 25 kills liep hij tegen een ander cheater squad op die hem ook van heel ver laserde. Uiteraard reporten we alle obvious cheaters maar het is echt dweilen met de kraan open.

Zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn om het hacken tegen te gaan of accounts VEEL sneller te bannen? Er zijn talloze manieren te bedenken om er wat aan te doen. Dat is dan toch t nadeel van een gratis spel. De impact van het verliezen van je account is laag, gewoon een nieuwe starten en weer door.

Zal ook nooit begrijpen wat de lol van cheaten is. Ik speel t spel om de spanning en proberen beter te schieten of slimmere tactieken te gebruiken. Zouden die cheaters ook echt juichen als ze een potje hebben gewonnen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korkss
Moet wel zeggen dat er vaak ook “cheater” geroepen wordt, terwijl iemand gewoon hard geklaard is door iemand die veel beter is. Een maat van me heeft er ook een handje van, die schreeuwt tegenwoordig bij elke killcam al dat het een cheater is.
Neemt niet weg dat het inderdaad een groot probleem is, ik snap er de fun ook niet van. Maargoed shooters en een pc zal altijd hand in hand gaan met cheaters helaas.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

't is ook moeilijk met de killcam zoals 'ie is om dat echt te beoordelen in 't geval van wall hacks o.i.d. Een harde aimlock is wel te doen maar voor de subtielere dingen heb je dus ongeveer 5 seconden om te beoordelen of iets wel of niet oneerlijk is. Iemand kan je per toeval in die 5 seconden precies door een muur heen lijken te tracken, maar dat de rest van z'n potje helemaal niet doen. En aangezien Activision tot nog toe weigert om fatsoenlijk anti-cheat te regelen geeft men niet snel 't voordeel van de twijfel.

[ Voor 15% gewijzigd door CyBeR op 10-07-2021 19:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:34
Ja, eigenlijk is Warzone alleen nog maar speelbaar op de PlayStation. Xbox+PC zit vol met cheaters. Gezien het een ps4 game is zou ik eigenlijk iedereen die veel plezier beleeft aan Warzone aanraden ergens goedkoop een PS4 (of gewoon een PS5) op de kop te tikken, desnoods met kbm erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vandaag wat naar Iron gekeken op Twitch. Die kwam de meeste games wel cheaters tegen. 3 potjes op een rij te maken hebben met 1 of meerdere cheaters is vrij standaard. Met mijn net onder de 1 KD is het gelukkig een stuk minder. Misschien 1 op 5 potjes dat er een cheater is.

Activision boeit het volgens mij vrij weinig. Zolang mensen maar geld uitgeven in de store vinden ze het allemaal wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Generaal Pep schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 13:14:
[...]

Wil je ons dan ook die miljoen mogelijkheden om makkelijkere lobbies te krijgen vertellen?

Ik ben nu wel nieuwsgierig wat jij allemaal voor manieren hebt, behalve een smurf account en iemand met een lage kill/death verhouding in je team. Ik neem genoegen met duizend mogelijkheden, kom maar door :+
Beetje kinderachtig om meteen met zo'n letterlijke eis te komen terwijl jij en ik beiden dondersgoed weten dat het gebruik van 'een miljoen' hier een figure of speach is om aan te geven dat je echt niet hoeft te cheaten om je lobbies enigszins te beinvloeden. Kom op, niet zo op elke slak zout leggen, daar zijn we te volwassen voor, niet?

Bovendien is er niemand die beweert dat elke lobby easy te maken is door techniekjes. Het gaat hier puur om de KANS om een over het algemeen makkelijker lobby te krijgen grotere te maken. Als jij denkt dat streamers en dergelijke continu easy lobbies krijgen, dan kijk je zelf letterlijk nooit OF ben je zwaar gebrainwashed door die 100-subs-op-YT-'cheathunters' die echt met de grootste bak woordendiarree over dit onderwerp ooit komen.

Maar, begin eens met het begrijpen van het SBMM-algoritme. Er is genoeg informatie hierover te vinden, onder andere op youtube. Zo kan je leren wanneer in de week de kans op makkelijke lobbies groter is, alsmede op welk moment van de dag dat zo is.

De laagste K/D-player laten hosten is natuurlijk ook gewoon een geldige reden. Tevens zijn er vrij hardnekkige geruchten (en heb ik zelf ook uit eigen ervaring die overtuiging) dat controller-players vaker in lower tier lobbies geplaatst worden dan KB+M-players. Dus, wanneer je in de gelegenheid bent, laat de controllerplayer in je lobby de game hosten.

Ook is het beter om je sessies kort te houden. Dit zal op den duur het algoritme in werking zetten. Men registreert namelijk alles. Als het algoritme doorkrijgt dat je steeds na een paar potjes er mee ophoudt, zal het algoritme een manier zoeken om je langer engaged te houden met de game. Dat is dus door de player een grotere kans op high kill games en/of wins te geven, cq een lobby met een lager gemiddeld niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akatar
  • Laatst online: 18:38
Fuujii schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 18:55: En waarom doet Infinity Ward er zo weinig aan?
Dat kost geld, en daar doen ze he niet voor.

wat mij betreft, ik speel dit spel bijna niet meer. Waar ik voorheen wel 3 a 4 avonden per week speelde is het nu gezakt naar 1 x in de week even een spelletje proberen om het meestal weer vrij snel uit te zetten.

Geen zin meer in die ergernis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
Korkss schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 19:26:
Moet wel zeggen dat er vaak ook “cheater” geroepen wordt, terwijl iemand gewoon hard geklaard is door iemand die veel beter is. Een maat van me heeft er ook een handje van, die schreeuwt tegenwoordig bij elke killcam al dat het een cheater is.
Neemt niet weg dat het inderdaad een groot probleem is, ik snap er de fun ook niet van. Maargoed shooters en een pc zal altijd hand in hand gaan met cheaters helaas.
Wat men ook heel vaak vergeet (in duo's, trio's of quads) is het livemarken. Ik livemark altijd iedereen helemaal de moeder, waardoor mijn teammates soms gewoon iemand keihard door de muur kunnen tracken omdat ze die livemark gewoon zien. In killcams ziet zoiets er natuurlijk heel dubieus uit, omdat je die livemarks niet krijgt te zien in een killcam.

Ik denk dat dit echt heel vaak gebeurt bij mensen die dus roepen 'CHEATER!!1!'

Neemt overigens niet weg dat het cheaterprobleem echt ernstige vormen aan begint te nemen.

Ik heb weinig gespeeld de afgelopen tijd; toevallig gisteravond weer eens een avondje met maten. 5 potten gespeeld, geen cheaters tegengekomen. Wil niet zeggen dat ze er niet waren, want we wonnen geen enkele van die 5 potten en hebben dus niet elke squad getroffen, maar het viel gelukkig mee. Voordeel is wel dat we full-console squad zijn, en zelfs met crossplay ingeschakeld kom je dan wel echt in overwegend console-lobbies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
sorted.bits schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 19:09:
[...]

Volgens Digital Foundry kan dat toch niet?
Heb een tijdje terug contact gehad met een medewerker van ravensoftware via twitter, hij gaf aan dat dit een bug is en dat dit opgelost zal worden. Maar sinds een aantal updates is er bij mij nog niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Timk10 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 14:46:
[...]

Wat men ook heel vaak vergeet (in duo's, trio's of quads) is het livemarken. Ik livemark altijd iedereen helemaal de moeder, waardoor mijn teammates soms gewoon iemand keihard door de muur kunnen tracken omdat ze die livemark gewoon zien. In killcams ziet zoiets er natuurlijk heel dubieus uit, omdat je die livemarks niet krijgt te zien in een killcam.

Ik denk dat dit echt heel vaak gebeurt bij mensen die dus roepen 'CHEATER!!1!'
Iets wat imo echt idioot simpel te fixen is trouwens. Maar net als die heartbeat spectator bug komt dat waarschijnlijk over een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:29
Ik heb iets geks. Mijn controller (PS5) drift naar rechts in WZ. Maar niet in COD CW of andere games. Iemand anders dit ook ervaren?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Deadzone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:29
Ik moest er even op Google’n. Ga er naar kijken. Thnx!

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09-2024
Zijn er nog meer mensen die graag quads spelen maar gek worden van de random teammates die leaven/solo gaan etc..
Ik speel vaak met een maatje quads maar ook vaak solo quads en gaat dan toch te vaak mis omdat er niet als een team wordt gespeeld. Ik speel btw altijd met crossplay uit (PS5-120FPS)

Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben en op zoek zijn naar extra teamleden?
Zo ja mijn PSN is Arco1981

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
Timk10 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 10:55:
[...]

Beetje kinderachtig om meteen met zo'n letterlijke eis te komen terwijl jij en ik beiden dondersgoed weten dat het gebruik van 'een miljoen' hier een figure of speach is om aan te geven dat je echt niet hoeft te cheaten om je lobbies enigszins te beinvloeden. Kom op, niet zo op elke slak zout leggen, daar zijn we te volwassen voor, niet?

Bovendien is er niemand die beweert dat elke lobby easy te maken is door techniekjes. Het gaat hier puur om de KANS om een over het algemeen makkelijker lobby te krijgen grotere te maken. Als jij denkt dat streamers en dergelijke continu easy lobbies krijgen, dan kijk je zelf letterlijk nooit OF ben je zwaar gebrainwashed door die 100-subs-op-YT-'cheathunters' die echt met de grootste bak woordendiarree over dit onderwerp ooit komen.

Maar, begin eens met het begrijpen van het SBMM-algoritme. Er is genoeg informatie hierover te vinden, onder andere op youtube. Zo kan je leren wanneer in de week de kans op makkelijke lobbies groter is, alsmede op welk moment van de dag dat zo is.

De laagste K/D-player laten hosten is natuurlijk ook gewoon een geldige reden. Tevens zijn er vrij hardnekkige geruchten (en heb ik zelf ook uit eigen ervaring die overtuiging) dat controller-players vaker in lower tier lobbies geplaatst worden dan KB+M-players. Dus, wanneer je in de gelegenheid bent, laat de controllerplayer in je lobby de game hosten.

Ook is het beter om je sessies kort te houden. Dit zal op den duur het algoritme in werking zetten. Men registreert namelijk alles. Als het algoritme doorkrijgt dat je steeds na een paar potjes er mee ophoudt, zal het algoritme een manier zoeken om je langer engaged te houden met de game. Dat is dus door de player een grotere kans op high kill games en/of wins te geven, cq een lobby met een lager gemiddeld niveau.
Jij beweerde zelf dat er een miljoen manieren zijn voor makkelijkere lobby's!

Zonde van je tijd jongen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
[...]
De laagste K/D-player laten hosten is natuurlijk ook gewoon een geldige reden.
SBMM kijkt o.a. naar het gemiddelde KD van de de hele squad (of solo) en niet de host, en geloof mij, na bijna 1000 uur Warzone hebben wij inmiddels alles geprobeerd.
[...]
Tevens zijn er vrij hardnekkige geruchten (en heb ik zelf ook uit eigen ervaring die overtuiging) dat controller-players vaker in lower tier lobbies geplaatst worden dan KB+M-players. Dus, wanneer je in de gelegenheid bent, laat de controllerplayer in je lobby de game hosten.
Wij spelen met alleen console/controller spelers en komen 9 van de 10 keer in 1.1KD - 1.4KD lobby's. Dus die vlieger gaat m.i. ook niet op.
[...]
Ook is het beter om je sessies kort te houden.
Ook geen enkel bewijs voor of heb jij dat wel? Kort of lange sessies, de kans op een echte bot-lobby is nihil, zelfs op controller met een hele slechte teammate als host (0.4KD). Gisteren 1 bot-lobby gehad van de 17 potjes. Dat was dan meteen ook de 'slechtste' lobby waar ik ooit heb ingezeten volgens mij. Zie hieronder:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sL7xk9quGKsF6kZx78sflzPSicc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CTKGF6mvppngImPEfqsnIkIj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 21:57
JohnnyV76 schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 19:09:

Zal ook nooit begrijpen wat de lol van cheaten is. Ik speel t spel om de spanning en proberen beter te schieten of slimmere tactieken te gebruiken. Zouden die cheaters ook echt juichen als ze een potje hebben gewonnen?
Hoewel ik er naar mijn idee zelf niet zo veel last van heb, ben ik vooral benieuwd naar het waarom. Je haalt hier toch geen voldoening uit? Of is de voldoening alleen het irriteren van anderen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

steefje schreef op maandag 12 juli 2021 @ 13:32:
[...]

Hoewel ik er naar mijn idee zelf niet zo veel last van heb, ben ik vooral benieuwd naar het waarom. Je haalt hier toch geen voldoening uit? Of is de voldoening alleen het irriteren van anderen.
Je haalt hier best wel voldoening uit denk ik, is toch niets leukers dan heel de lobby kapot maken maar denk voornamelijk het irriteren van de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
steefje schreef op maandag 12 juli 2021 @ 13:32:
[...]

Ik denk dat we de cheaters nooit zullen begrijpen. Het lijkt me ook dat het toch na een paar potjes wel erg saai wordt als je alleen maar hoeft te zorgen dat je een beetje rond kijkt en genoeg ammo hebt om iedereen zo goed als automatisch af te knallen. Aan de andere kant wordt het nu wel spannend of het ene cheatende team wint of het andere 8)7

Wij spectaten de laatste tijd vaak een tijdje als we tegenstanders niet vertrouwen en het gebeurt gelukkig ook nog regelmatig dat we zien dat het gewoon goede spelers zijn. Da's ook nog het irritante vind ik... de echte, duidelijke cheaters doen er niks aan om het te verbloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upclocker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:32
Eerste potje solos gelijk alweer raak met een cheater. Was ook gelijk weer het laatste potje voor vandaag. :(
Het is gewoon niet meer speelbaar op dit moment...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
upclocker schreef op maandag 12 juli 2021 @ 14:02:
Eerste potje solos gelijk alweer raak met een cheater. Was ook gelijk weer het laatste potje voor vandaag. :(
Het is gewoon niet meer speelbaar op dit moment...
warzone tracker installeren dan spot je ze vrij snel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• upclocker
Cyrus The Virus schreef op maandag 12 juli 2021 @ 15:26:
[...]

warzone tracker installeren dan spot je ze vrij snel
Die app zorgt bij mij voor een rare lag. Maar die cheater had je er ook niet uit gehaald met die app. Het ene potje wordt hij 50e en het andere potje wordt hij dik 1e met 25 kills met 18 headshots. Heb hem gespectate en hij had 100% wallhacks en aimbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
upclocker schreef op maandag 12 juli 2021 @ 16:21:
[...]

Die app zorgt bij mij voor een rare lag. Maar die cheater had je er ook niet uit gehaald met die app. Het ene potje wordt hij 50e en het andere potje wordt hij dik 1e met 25 kills met 18 headshots. Heb hem gespectate en hij had 100% wallhacks en aimbot.
ja waterdicht is het niet maarja alle beetjes helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Jeroenvde89 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 12:37:
[...]

SBMM kijkt o.a. naar het gemiddelde KD van de de hele squad (of solo) en niet de host, en geloof mij, na bijna 1000 uur Warzone hebben wij inmiddels alles geprobeerd.

[...]

Wij spelen met alleen console/controller spelers en komen 9 van de 10 keer in 1.1KD - 1.4KD lobby's. Dus die vlieger gaat m.i. ook niet op.

[...]

Ook geen enkel bewijs voor of heb jij dat wel? Kort of lange sessies, de kans op een echte bot-lobby is nihil, zelfs op controller met een hele slechte teammate als host (0.4KD). Gisteren 1 bot-lobby gehad van de 17 potjes. Dat was dan meteen ook de 'slechtste' lobby waar ik ooit heb ingezeten volgens mij. Zie hieronder:

[Afbeelding]
Via wat bekijk je deze stats? Is dat een app op mobiel of een website? Ben wel benieuwd namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korkss schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:24:
[...]

Via wat bekijk je deze stats? Is dat een app op mobiel of een website? Ben wel benieuwd namelijk..
https://wzstats.gg

Je moet je profiel wel openbaar zetten om dit te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-06 00:07
Nee echt leuke avonden momenteel....Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zp27y6zR4Auc3GaY1z_5j4wTyMc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9t3x15CuKNhOFnxUR31SY2oU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik kwam op Reddit tegen dat er dit weekend een gratis trail was voor cheats. Iedereen kon dus dit weekend met cheats spelen zonder te betalen wat natuurlijk genoeg mensen uitproberen. Dan heb je ook nog genoeg mensen die na het weekend door gaan, maar het verklaart in ieder geval dit weekend wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upclocker
Ferrr schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 00:41:
Nee echt leuke avonden momenteel....[Afbeelding]
Ze proberen het ook niet eens meer een beetje te verbergen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
upclocker schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 01:02:
[...]

Ze proberen het ook niet eens meer een beetje te verbergen...
De mensen die het wel proberen te verbergen zijn nog het ergste van allemaal. Wanneer het overduidelijk is dan weet je in ieder geval iets. Vorige week nog met een gouden gasmasker een flinke beweging gemaakt uit het zicht van wie dan ook achter een heuvel. Maak je een flinke beweging waar niemand je kan zien of horen en laat je 1 seconde je hoofd zien, wordt je direct neer geschoten. Zeker na nog even naar die persoon te kijken was het duidelijk dat ie een wallhack had. Door alleen met een wallhack te spelen en dus geen aimbot kan je het goed verbergen. Gewoon niet je crosshair op iemand richten door iets heen, maar ze ietsjes links of recht van je crosshair houden tot je ze kan raken. Op die manier heb je een extreem voordeel en is het heel lastig om te zeggen dat iemand cheat. Bij deze persoon wist ik het 100% zeker en dit ook in solo's, dus geen ping van teammates ofzo. De meeste cheaters hebben schijt en laten zien dat ze cheaten, maar je kan ook prima cheaten zonder dat het direct duidelijk is.

Edit: Er is bijvoorbeeld ook een cheat die aim assist nog flink beter maakt. Dus niet direct een aimbot waarmee je 60% headshots schiet, maar net flink wat extra aim assist waarmee je veel makkelijker kills maakt. Doe je dit dan zonder een wallhack of weet je de wallhack te verbergen, dan kan je prima hele dagen cheaten zonder dat iemand het ziet. Iedereen ziet de cheaters die 40 kills maken en overduidelijk aan het cheaten zijn, maar hoeveel cheaters zijn er waarbij het niet duidelijk is ? Laat staan dat je niet voor de kills gaat, maar gaat spelen om te winnen. Gooi je de cheats pas aan als er nog 5 mensen over zijn en speel je tot die tijd vrij passief. Als iemand er slim mee omgaat kan niemand echt 100% zeker weten dat iemand cheat.

[ Voor 23% gewijzigd door PilatuS op 13-07-2021 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upclocker
PilatuS schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 01:07:
[...]

De mensen die het wel proberen te verbergen zijn nog het ergste van allemaal. Wanneer het overduidelijk is dan weet je in ieder geval iets. Vorige week nog met een gouden gasmasker een flinke beweging gemaakt uit het zicht van wie dan ook achter een heuvel. Maak je een flinke beweging waar niemand je kan zien of horen en laat je 1 seconde je hoofd zien, wordt je direct neer geschoten. Zeker na nog even naar die persoon te kijken was het duidelijk dat ie een wallhack had. Door alleen met een wallhack te spelen en dus geen aimbot kan je het goed verbergen. Gewoon niet je crosshair op iemand richten door iets heen, maar ze ietsjes links of recht van je crosshair houden tot je ze kan raken. Op die manier heb je een extreem voordeel en is het heel lastig om te zeggen dat iemand cheat. Bij deze persoon wist ik het 100% zeker en dit ook in solo's, dus geen ping van teammates ofzo. De meeste cheaters hebben schijt en laten zien dat ze cheaten, maar je kan ook prima cheaten zonder dat het direct duidelijk is.
Ja klopt dat zijn de ergste, maar je merkt het eigenlijk heel snel of iemand cheat. Die gast die ik vanmiddag tegen kwam ook. Was overduidelijk aan het cheaten, maar toen keek ik naar zijn voorgaande matches en heeft hij er ook een aantal potjes tussen zitten waar hij 50e ofzo eindigt met een hele lage K/D. Puur om de stats te maskeren. Echt triest hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
upclocker schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 01:18:
[...]

Ja klopt dat zijn de ergste, maar je merkt het eigenlijk heel snel of iemand cheat. Die gast die ik vanmiddag tegen kwam ook. Was overduidelijk aan het cheaten, maar toen keek ik naar zijn voorgaande matches en heeft hij er ook een aantal potjes tussen zitten waar hij 50e ofzo eindigt met een hele lage K/D. Puur om de stats te maskeren. Echt triest hoor.
Of iemand die soms met en soms zonder cheats speelt. Het grootste probleem is nog iemand die slim genoeg is om het te verbergen of met milde cheats speelt zoals extra aim assist. Dan kan je van matige naar zeer goede speler gaan en is het bijna niet te doen om zeker te weten. Ik vraag mij erg af hoeveel cheaters ik tegenkom waarvan ik het niet weet. Wat dat betreft ben ik blij met mijn lage KD omdat ik relatief weinig cheaters zie die overduidelijk cheaten.

Aan de andere kant ook leuk om te zien wat goede spelers tegen cheaters kunnen doen. Een aantal streamers heeft een cheater loadout met riot shield en weet dan alsnog te winnen tegen cheaters door slimmer te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• upclocker
PilatuS schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 01:28:
[...]

Of iemand die soms met en soms zonder cheats speelt. Het grootste probleem is nog iemand die slim genoeg is om het te verbergen of met milde cheats speelt zoals extra aim assist. Dan kan je van matige naar zeer goede speler gaan en is het bijna niet te doen om zeker te weten. Ik vraag mij erg af hoeveel cheaters ik tegenkom waarvan ik het niet weet. Wat dat betreft ben ik blij met mijn lage KD omdat ik relatief weinig cheaters zie dit overduidelijk cheaten.

Aan de andere kant ook leuk om te zien wat goede spelers tegen cheaters kunnen doen. Een aantal streamers heeft een cheater loadout met riot shield en weet dan alsnog te winnen tegen cheaters door slimmer te spelen.
Ja precies, dat zijn ook de moeilijkste om te bannen. Maar goed zelfs de hele obvious cheaters hebben ze al moeite mee om aan te pakken helaas.

Ja is altijd genieten als die cheaters het verliezen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 01:28:
[...]

Of iemand die soms met en soms zonder cheats speelt. Het grootste probleem is nog iemand die slim genoeg is om het te verbergen of met milde cheats speelt zoals extra aim assist. Dan kan je van matige naar zeer goede speler gaan en is het bijna niet te doen om zeker te weten. Ik vraag mij erg af hoeveel cheaters ik tegenkom waarvan ik het niet weet. Wat dat betreft ben ik blij met mijn lage KD omdat ik relatief weinig cheaters zie die overduidelijk cheaten.

Lol als cheater met riot shield spelen is ook maar triest 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 01:52:
[...]

Lol als cheater met riot shield spelen is ook maar triest 8)7
Nee, mensen die streamen en niet cheaten gebruiken een loadout met riot shield om te winnen van cheaters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wel grappig wat er mogelijk is tegen cheaters. Met 6 cheaters in het spel alsnog winnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JUcFZwqOs0YyYY6c_dLnPl7R098=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1X2IH58eK6qEEkSfQJk8i0OK.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:30
Haha, is dan het idee dat die cheaters alleen maar locken op die riot shielders en de persoon erachter maait ze neer? Mooie truc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
marcanti schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 18:37:
Haha, is dan het idee dat die cheaters alleen maar locken op die riot shielders en de persoon erachter maait ze neer? Mooie truc
Inderdaad proberen de mensen met de riot shields zoveel mogelijk kogels te laten pakken zodat de andere 2 mensen wat kunnen doen. Verder nog wat andere dingen zoals campen op een trap met een RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

Jeetje aantal cheaters is nu wel echt bizar hoor, zelfs met crossplay uit bijna iedere game. Tijd voor een banwave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 377816 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 20:43:
Jeetje aantal cheaters is nu wel echt bizar hoor, zelfs met crossplay uit bijna iedere game. Tijd voor een banwave.
Las op YouTube dat er afgelopen weekend de cheats gratis uit te proberen waren door 1 of andere aanbieder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Goed nieuws voor ps5 eigenaars met tvs die hdmi 2.1 ondersteunen. Met update van deze week kan je hdr aanzetten en alsnog 120hz spelen. Dit zal mogelijk zijn met de update van deze week!

Bron: austin o brien (community manager ravensoftware)

[ Voor 13% gewijzigd door SC4RF4C3 op 14-07-2021 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Anoniem: 377816 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 20:43:
Die banwave doet niets. Er moet anit-cheat komen, helemaal voor de PC. Een tijd terug hadden we ook een banwave en kijk waar we nu zijn. Alsof cheaters stoppen met cheaten doordat ze een ban krijgen. Als ze willen spelen ze 5 minuten na die ban weer met cheats op een nieuwe account. Indien geen anit-cheat dan op zijn minst iets van een IP ban en hardware ban. Zeker niet de oplossing, maar het zou iets zijn. Nu is er gewoon niets, geen anti-cheat en geen echte bans.

Zojuist 5e geworden in een 1.21 KD lobby waarbij een cheater 1e werd en won van een andere cheater die 2e werd met 25 kills.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
PilatuS schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 23:50:
[...]

Zojuist 5e geworden in een 1.21 KD lobby waarbij een cheater 1e werd en won van een andere cheater die 2e werd met 25 kills.
Dat is zo'n beetje de huidige status van Warzone samengevat in 1 zin :(

Gisteravond ook trios gaan spelen met mensen van ons vaste groepje.... 1e potje al meteen een team op de trein met de bijna alom bekende witte cheater skins... Schieten ons vanaf de rijdende trein op iets van 200/300 meter moeiteloos neer. Nou laten we er maar meteen uit gaan. Nu kijk ik het resultaat van de match terug en zie dat er idd een cheater squad heeft gewonnen dus goede call om uit de game te gaan. Rest van de matches ook even snel bekeken en minstens 40% had een overduidelijke cheater.

Later nog een 4e vaste speler erbij dus quads! Een potje werden we 2e en nu zie ik dat het winnende squad 2 overduidelijke cheaters had en de 3e ook verdacht is. Dan kom je dit soort figuren tegen die van de laatste 10 potjes die ze gespeeld hebben er 9 winnen: https://cod.tracker.gg/wa...Shroud%234024030/overview

Gelukkig begint over 9 dagen de nieuwe league van het andere spel wat ik speel (Path of Exile). Kan Warzone voorlopig op een laag pitje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-06 14:38
SC4RF4C3 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 23:44:
Goed nieuws voor ps5 eigenaars met tvs die hdmi 2.1 ondersteunen. Met update van deze week kan je hdr aanzetten en alsnog 120hz spelen. Dit zal mogelijk zijn met de update van deze week!

Bron: austin hope (community manager ravensoftware)
Heb je een link? Zou top zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

JohnnyV76 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 08:38:
[...]

Gisteravond ook trios gaan spelen met mensen van ons vaste groepje.... 1e potje al meteen een team op de trein met de bijna alom bekende witte cheater skins... Schieten ons vanaf de rijdende trein op iets van 200/300 meter moeiteloos neer. Nou laten we er maar meteen uit gaan. Nu kijk ik het resultaat van de match terug en zie dat er idd een cheater squad heeft gewonnen dus goede call om uit de game te gaan. Rest van de matches ook even snel bekeken en minstens 40% had een overduidelijke cheater.

Later nog een 4e vaste speler erbij dus quads! Een potje werden we 2e en nu zie ik dat het winnende squad 2 overduidelijke cheaters had en de 3e ook verdacht is. Dan kom je dit soort figuren tegen die van de laatste 10 potjes die ze gespeeld hebben er 9 winnen: https://cod.tracker.gg/wa...Shroud%234024030/overview

Gelukkig begint over 9 dagen de nieuwe league van het andere spel wat ik speel (Path of Exile). Kan Warzone voorlopig op een laag pitje.
Ik snap echt niet dat je als maker van deze game hier consequent iets aan doet. De bekende youtube streamers zouden eigenlijk allemaal de game niet meer spelen / streamen, wellicht gaat er dan iets veranderen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SC4RF4C3
TrueGamer schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:00:
[...]

Heb je een link? Zou top zijn :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R645ajrvK_6AshofivdJAL22lZ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jOOx8UaVnjA2Q6ew14EjuZmn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-06 13:44
JohnnyV76 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 08:38:
[...]

Sorry, maar ik merk dat als iemand een beetje goed is hij direct als cheater wordt uitgemaakt. Ik hoor ook wel eens in de dead comms dat ik vor cheater wordt uitgemaakt. Wat ik zeker niet ben. Ook de link die je post hier van RealShroud. Zijn stats zijn echt niet de stats van een cheater.

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-06 14:38
Thanks, fingers crossed voor morgen O-)
Pagina: 1 ... 18 ... 34 Laatste