Binance Debit Visa - shoppen met crypto

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-06 18:50
michiel2506 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 21:36:
[...]

De DNB heeft niet enkel iets geroepen, maar heeft enkel duidelijk gemaakt dat Binance zonder wettelijke registratie in Nederland opereert. Zie deze link:
https://www.dnb.nl/actuee...ng-van-dnb-tegen-binance/

Ik weet niet of Binance er baat bij heeft om zich hier te registreren, maar lijkt me dat het niet hun prioriteit is. Maar als ze dus wel wettelijk geregistreerd zijn, dan kunnen ze gewoon hier in Nederland opereren lijkt me. Litebit staat er wel in zie ik. Kraken weer niet.
Als ik dus iets wil laden met een normale mastercard van de Rabo, dan geeft binance nu aan dat mijn land niet gesupport is. Voorheen kon ik dat wel en de iDeal betaalmogelijkheid is ook verdwenen. Dus zal er vast wel allemaal mee te maken hebben.
Maar waarom de DNB er pas vorige maand mee komt, dat is ook merkwaardig.
Spot trading is niet waar Binance zich voor hoeft te registreren. Enkel voor future en margin trading. Is uitvoerig besproken hier op GoT in het forum.

Feit is dat DNB vorige maand al iets heeft geroepen, maar pas sinds enkele dagen de MasterCard route niet werkt.
Ik heb in een ander topic begrepen dat dit wel eens vaker voorkomt en dat het weleens van korte duur zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-06 20:02
Niann-Tsyr schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:23:
[...]

Moet je ook hun coin staken (CRO). Ik zat erover na te denken, maar ik laat het maar nog even zo zitten. Ik zit ook te wachten op de Nexo card.
Hoe hoog sta jij in de rij voor die Nexo card?
Ik wacht al een maand of 4 maar lijk alleen maar omhoog te gaan in de rij ipv omlaag.

Ik sta nu ergens op plek 372572
Dat ik 4 maanden geleden een kaart aan vroeg begon ik op plek 312788.
In augustus heb ik even op plek 12414 gestaan, maar nu dus weer 250.000 plekken omhoog gegooid. 8)7

Lang verhaal kort… ik zou m’n adem niet inhouden terwijl je wacht op een Nexo card ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 03:15
Supershiva schreef op zondag 12 september 2021 @ 08:56:
[...]

Hoe hoog sta jij in de rij voor die Nexo card?
Ik wacht al een maand of 4 maar lijk alleen maar omhoog te gaan in de rij ipv omlaag.

Ik sta nu ergens op plek 372572
Dat ik 4 maanden geleden een kaart aan vroeg begon ik op plek 312788.
In augustus heb ik even op plek 12414 gestaan, maar nu dus weer 250.000 plekken omhoog gegooid. 8)7

Lang verhaal kort… ik zou m’n adem niet inhouden terwijl je wacht op een Nexo card ;)
Ik sta ook ergens in de 300K. Je kan door referrals je plaats naar beneden krijgen. Als je stijgt, betekent dat andere mensen dus die route hebben genomen. Ik had begrepen keer van Nexo (tijdens online chat) dat ze nog niet begonnen zijn met kaarten uitgeven aan EU-klanten. Ik zit wel goed met die Binance kaart (als ie gewoon werkt). Maar je hoeft niet speciaal te staken voor de Nexo kaart voor cashback vergeleken met die crypto.com kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-05 23:21
2 vraagjes:
- hoe zetten jullie zo kosteloos mogelijk geld op de binance kaart, aangezien SEPA niet meer gaat. Ik gebruik nu de bitvavo route, maar kost me eenmalig een trading fee. Via kredietkaart op binance kost ook een fee of niet?
- back in time in Curve hoe werkt dit precies. Als ik betaal, dan gaat deze pas de verrekening doen na 30 dagen of gebeurt dit toch onmiddellijk en is dit enkel bij de backup als de primary kaart faalt?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:48
cooLopke schreef op maandag 13 september 2021 @ 00:19:
- hoe zetten jullie zo kosteloos mogelijk geld op de binance kaart, aangezien SEPA niet meer gaat. Ik gebruik nu de bitvavo route, maar kost me eenmalig een trading fee. Via kredietkaart op binance kost ook een fee of niet?
- back in time in Curve hoe werkt dit precies. Als ik betaal, dan gaat deze pas de verrekening doen na 30 dagen of gebeurt dit toch onmiddellijk en is dit enkel bij de backup als de primary kaart faalt?
Eerste vraag kan ik helaas niet beantwoorden; ik gebruik mijn Binance kaart voornamelijk om m'n cryptowinst(je) mee uit te geven. Voor het uitgeven van euro's met cashback gebruik ik mijn crypto.com kaart want dat kan wel via SEPA. Allebei via Curve uiteraard, houdt 't wel zo eenvoudig.

Vraag twee: wat je betaalt met curve wordt min-of-meer direct doorgezet naar de creditcard die je op dat moment als voorkeurskaart hebt geselecteerd in de Curve app. Heb je daar later spijt van (m.a.w. had je die transactie liever via een andere kaart betaald) dan kan je die transactie binnen 90 dagen eenmalig via de Curve app 'omboeken'. Dan schrijft Curve die transactie nogmaals af via de 'nieuwe' kaart af en komt er binnen een paar dagen een refund op de originele afschrijving.

Back in time is dus niet de 'back up' waarover je schrijft, dat is weer een aparte functie die er voor zorgt dat Curve een betaling automatisch van je geselecteerde 'back-up kaart' wordt afgeschreven als het niet via de voorkeurskaart lukt (anti-embarrassment mode). Heel fijn spul!

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:37
pimsaint schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 09:47:
[...]

Dat begrijp ik helemaal, helaas gebruiken we hier voornamelijk (en soms alleen) ons eigen eigenwijze Meastro/v-pay netwerk, in tegenstelling tot de meeste andere landen waar visa en Mastercard de scepter zwaaien.
Maestro en Vpay zijn van Mastercard en Visa, respectievelijk. Niks eigen eigenwijs netwerk dus. Maar waar we wel afwijken tov de landen om ons heen, is dat de banken in Nederland de afspraak hebben kunnen maken met die 2 bedrijven, dat ze voor deze 2 brands heel lage tarieven gerekend krijgen in het (binnenlandse) betalingsverkeer. Als wisselgeld hebben ze PIN niet naar de EMV standaard gebracht.
Kijk dan naar België, waar Maestro, Vpay, Visa en Mastercard de winkelier evenveel kosten, maar waar de kaarten ook Bancontact hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:10
cooLopke schreef op maandag 13 september 2021 @ 00:19:
2 vraagjes:

Alvast bedankt!
Eerste vraag: check mijn opmerkingen van 29 augustus in dit topic.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Nopheros schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:14:
[...]

Op zich snap ik je gedachtegang maar dit heeft niets met visa acceptatie te maken. Als een betaalapparaat geen visa ondersteund kan het geld onmogelijk worden afgeschreven. Bij de winkel in voorbeeld1 had ik een dag ervoor ook de binance kaart gebruikt zonder problemen, in voorbeeld 2 ging de 2de poging met de binance kaart juist wel goed.

Ergens gaat er tussen binance/visa iets niet goed en het is aan binance om dat uit te zoeken want hun geven de kaart uit. Dat is ook zoals Visa het ziet.

Net zoals jij heb ik dus ook flink wat geld uitgegeven wat allemaal prima gelukt is, frankrijk, italie en ook zwitserland. De problemen begonnen gisteren in italie nadat ik daar al dagenlang alles had betaald met de binance kaart. Jammer genoeg durf ik het nu gewoon niet meer aan en gebruik ik de creditcard van ics/abnamro.

@SamDW
Denk niet dat je veel reacties gaat krijgen. De kaart hoort met pincode geleverd te worden die je idd online kunt nakijken. Suc6..
Zo te horen is MTO de oplossing voor dit soort problemen...

https://opensea.io/seaart

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:03
enomiss schreef op donderdag 16 september 2021 @ 21:39:
[...]

Zo te horen is MTO de oplossing voor dit soort problemen...
Die munten heb ik al een tijdje, staan flink in de min _O-

• pimsaint
Wiley99 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:52:
[...]
Eerste vraag: check mijn opmerkingen van 29 augustus in dit topic.
Linkje naar 29 augustus.

Betaal je dan niet alsnog the fees waar @cooLopke het over heeft? (dus niet 1 euro van de bank = 1 euro op de kaart)?

• Niann-Tsyr
pimsaint schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 04:03:
[...]

Linkje naar 29 augustus.

Betaal je dan niet alsnog the fees waar @cooLopke het over heeft? (dus niet 1 euro van de bank = 1 euro op de kaart)?
Nee, dat linkje is toch duidelijk? Als je XLM stuurt van Bitvavo naar Binance is dat met 0 fee. XLM wisselen voor EUR (even checken of je wisselt met winst) en dan op die Binance card zetten. Van de spot naar funding wallet zit geen fee op.
Het was de eerste keer ff wat werk voor mij om het allemaal uit te vogelen (ook naar juiste adres en netwerk zenden), maar het is gelukt dankzij deze tip van Wiley99 en anderen. De route andersom (via Revolut) had ik ook getest en zodoende op die manier een mooie winst uitgecasht naar m'n rekening van de week.
Alleen die Binance kaart doet het nog steeds niet in de winkel. Weer naar de helpchat ermee.

• cooLopke
Niann-Tsyr schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 07:33:
[...]

Nee, dat linkje is toch duidelijk? Als je XLM stuurt van Bitvavo naar Binance is dat met 0 fee. XLM wisselen voor EUR (even checken of je wisselt met winst) en dan op die Binance card zetten. Van de spot naar funding wallet zit geen fee op.
Het was de eerste keer ff wat werk voor mij om het allemaal uit te vogelen (ook naar juiste adres en netwerk zenden), maar het is gelukt dankzij deze tip van Wiley99 en anderen. De route andersom (via Revolut) had ik ook getest en zodoende op die manier een mooie winst uitgecasht naar m'n rekening van de week.
Alleen die Binance kaart doet het nog steeds niet in de winkel. Weer naar de helpchat ermee.
Hangt er van af waar je gaat winkelen. Aldi en Lidl ondersteunen visa/MasterCard. Maar andere winkels denk ik niet, dat staat soms ook op hun website vermeld.

• Niann-Tsyr
cooLopke schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:23:
[...]

Hangt er van af waar je gaat winkelen. Aldi en Lidl ondersteunen visa/MasterCard. Maar andere winkels denk ik niet, dat staat soms ook op hun website vermeld.
Was toen bij Lidl. Maar die kaart had ik in Curve gekoppeld en ik zag dat ie verificatie had gedaan en die was mislukt (had nog geen saldo op Curve toen), mss dat het daardoor komt dat betaling in winkel niet lukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
Je moet op een debit card natuurlijk wel altijd saldo hebben.

Wat ik de afgelopen dagen getest heb en echt niet (meer?) werkt is geld bijpinnen bij een normale kassabon. Bij de Jumbo werkt de Binance card helemaal goed, maar als je € 50,- bij wil pinnen wordt de transactie al bij het scannen van de kaart afgebroken. Laat je de 50 er weer vanaf halen dan werkt het. Kennelijk zit er een code bij 'bijpinnen' waardoor Binance (terecht hoor) zegt: geen cashback op cash.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• cooLopke
Niann-Tsyr schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 14:13:
[...]

Was toen bij Lidl. Maar die kaart had ik in Curve gekoppeld en ik zag dat ie verificatie had gedaan en die was mislukt (had nog geen saldo op Curve toen), mss dat het daardoor komt dat betaling in winkel niet lukt.
Ik wil de kaart ook nog koppelen met Curve. Wat bedoel je met geen saldo in Curve? Moet je ook saldo op Curve hebben staan? Normaal moet je toch enkel saldo op je binance kaart hebben? Binance betaalt Curve om de transactie te kunnen uitvoeren.

[ Voor 9% gewijzigd door cooLopke op 18-09-2021 18:35 ]

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:47
cooLopke schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 18:29:
[...]

Ik wil de kaart ook nog koppelen met Curve. Wat bedoel je met geen saldo in Curve? Moet je ook saldo op Curve hebben staan? Normaal moet je toch enkel saldo op je binance kaart hebben? Binance betaalt Curve om de transactie te kunnen uitvoeren.
Saldo moet op de binance kaart staan. Je moet curve uiteraard wel instellen dat hij het geld van de binance kaart gaat halen...

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Wimlem schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 19:54:
[...]

Saldo moet op de binance kaart staan. Je moet curve uiteraard wel instellen dat hij het geld van de binance kaart gaat halen...
Ja, denk daar is misgegaan. Dus ff dat gefikst, kijken wat ie doet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:56

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CJhG2nP-QvskOPjEB41huUBRALI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jjUk3XIBAU0eSRFT3gMyLdkX.jpg?f=fotoalbum_large

Inmiddels al 10 BNB aan cashback gepasseerd hier. Wie zegt dat kleine beetjes niet helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Ik ben niet helemaal mee in het Curve verhaal. Dus men gebruikt Curve om een achterliggende kaart te hebben die makkelijker geaccepteerd wordt, dan de Binance kaart. Dat is goed. Maar ik merk op dat er wel fees aan Curve verbonden zijn, al begrijp ik niet helemaal hoe het juist in elkaar zit.

Voor zover ik kan zien is betalen in de UK gratis. Maar daarnaast zou er een limiet op foreign currency zitten (tot 500£) (enkel door de week, in het weekend blijkbaar sowieso 0,5% fee). Wat wordt er eigenlijk gezien als "foreign currency". Is dit de currency die betaalt wordt aan de kassa in dit geval EUR en wordt dit dan vergeleken met de currency die Curve gebruikt (is dit dan GBP omdat Curve gevestigd is in de UK)? Of wordt dit vergeleken met welke currency je aan de kaart koppelt? Bij mij stond de Binance kaart op GBP. Is het verstandig om dit op EUR te zetten zodat er dan geen "foreign currency" wordt gebruikt?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:59
@cooLopke
Ja, klopt, vreemde valuta is de valuta wat anders is dan je onderliggende kaart valuta, dus waarvoor Curve conversie moet toepassen.

Dus als je Binance kaart valuta GBP is dan moet Curve alles wat niet GBP is converteren van/naar GBP, en dat kost fee in het weekend of na je limit. En dat fee/limit is ook van toepassing als je het kaart fysiek gebruikt voor betalingen in vreemde valuta.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Gondor schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:04:
@cooLopke
Ja, klopt, vreemde valuta is de valuta wat anders is dan je onderliggende kaart valuta, dus waarvoor Curve conversie moet toepassen.

Dus als je Binance kaart valuta GBP is dan moet Curve alles wat niet GBP is converteren van/naar GBP, en dat kost fee in het weekend of na je limit. En dat fee/limit is ook van toepassing als je het kaart fysiek gebruikt voor betalingen in vreemde valuta.
Met andere woorden alle kaarten in EUR zetten en het is in orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Wel als euro voor jou meest voorkomende valuta is bij het gebruik van je kaart.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Gondor schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:14:
Wel als euro voor jou meest voorkomende valuta is bij het gebruik van je kaart.
Idd, dus eigenlijk als ik naar het buitenland ga, kan ik die currency best omgooien. Naar de munt die ze daar gebruiken. Dan is er nooit een fee. Goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Ik weet niet of je het ongelimiteerd en zo makkelijk kunt veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:10
Ook maar eens de Binance card aangevraagd, had dit topic niet eerder ontdekt!

Nu Sepa er uit ligt, welke route gebruiken jullie om bv euro's op de kaart te zetten? Ik zou nu Sepa Kraken - Binance gebruiken (xlm voor verzending)

Dan betreffende Curve, ik begrijp dat je enkel 30 dagen de 1% rente hebt en dat je dat kunt verlengen door anderen uit te nodigen. Hier nog tips voor?

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesdewit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-05 14:13
Tartarus schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 22:05:
[...]

Spot trading is niet waar Binance zich voor hoeft te registreren. Enkel voor future en margin trading. Is uitvoerig besproken hier op GoT in het forum.

Feit is dat DNB vorige maand al iets heeft geroepen, maar pas sinds enkele dagen de MasterCard route niet werkt.
Ik heb in een ander topic begrepen dat dit wel eens vaker voorkomt en dat het weleens van korte duur zou kunnen zijn.
Dat klopt dus niet. De registratie in Nederland als aanbieder van cryptodiensten gaat om 2 activiteiten:
  1. diensten aanbieden voor het wisselen tussen virtuele valuta en fiduciaire valuta; en/of
  2. bewaarportemonnees aanbieden, met andere woorden entiteiten die diensten aanbieden om namens hun cliënten cryptografische privésleutels te beveiligen om virtuele valuta aan te houden, op te slaan en over te dragen.
Bron: https://www.dnb.nl/voor-d...sten/registratieaanvraag/

Quote website DNB (toezichthouder)
Wat doet een aanbieder van cryptodiensten?
Het gaat bij het aanbieden van cryptodiensten om twee soorten diensten. Een aanbieder van cryptodiensten kan geld zoals euro’s en dollars wisselen voor virtuele valuta’s zoals bitcoin en ether. Ook kan een aanbieder van cryptodiensten klanten een bewaarportemonnee aanbieden voor het opslaan van zulke virtuele valuta’s.
Enkel voor future en margin trading
Future en margin trading vallen niet onder de registratie van crypto dienstverleners, maar vereisen een afzonderlijke MiFID II vergunning Deze wordt door de AFM uitgegeven en partijen staan voor die vergunning dan ook onder toezicht van AFM. De vergunning is veel zwaarder dan de registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
LuisjeNL schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:24:
Ook maar eens de Binance card aangevraagd, had dit topic niet eerder ontdekt!

Nu Sepa er uit ligt, welke route gebruiken jullie om bv euro's op de kaart te zetten? Ik zou nu Sepa Kraken - Binance gebruiken (xlm voor verzending)

Dan betreffende Curve, ik begrijp dat je enkel 30 dagen de 1% rente hebt en dat je dat kunt verlengen door anderen uit te nodigen. Hier nog tips voor?
Welkom! Als je van plan bent om alleen Euro's uit te geven met de kaart dan is de cryto.com kaart (topic) misschien wat handiger, die kan je direct opladen met Euros via SEPA. Ik ben zelf niet zo bekend met Kraken maar de Bitvavo -> XLM - Binance route is veelbesproken in dit topic.

Welke crypto debit card je ook gebruikt, Curve icm back-up credit card is áltijd wel aan te raden zodat je nooit voor verrassingen komt te staan.

Voor zover ik weet is er bij Curve geen sprake van rente maar van 1% cashback gedurende de eerste maand. Tips voor extra cashback? Gewoon de referral link naar vrienden en familie sturen. Die hebben met gratis curve niets te verliezen en alleen maar wat te winnen (i.e. betere exchange rates, back-in-time functie, Apple/Samsung/Google Pay ondersteuning, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
pimsaint schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 03:23:
[...]

Welkom! Als je van plan bent om alleen Euro's uit te geven met de kaart dan is de cryto.com kaart (topic) misschien wat handiger, die kan je direct opladen met Euros via SEPA. Ik ben zelf niet zo bekend met Kraken maar de Bitvavo -> XLM - Binance route is veelbesproken in dit topic.

Welke crypto debit card je ook gebruikt, Curve icm back-up credit card is áltijd wel aan te raden zodat je nooit voor verrassingen komt te staan.

Voor zover ik weet is er bij Curve geen sprake van rente maar van 1% cashback gedurende de eerste maand. Tips voor extra cashback? Gewoon je referral link aan aan je vrienden en familie sturen. Die hebben met gratis curve niets te verliezen en alleen maar wat te winnen (i.e. betere exchange rates, back-in-time functie, Apple/Samsung/Google Pay ondersteuning, etc).
Dankjewel, ik bedoel inderdaad cashback ipv rente :+

Ik hou het bij Binance omdat ik al de bnb heb, scheelt mij weer opnieuw te investeren.

Bitvavo route ken ik, hopelijk kan Sepa straks weer direct met Binance.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-05 18:41
Mensen, een vraagje!
Ik heb zojuist een familievakantie (en dus een aanzienlijk bedrag) geboekt met de Binance VISA, maar na het boekingsproces krijg ik de melding:
"Elke reservering wordt gegarandeerd door een creditcard. Het totale bedrag van uw verblijf wordt op de dag van uw vertrek van deze zelfde creditcard afgeschreven".

Gezien ik nog geen "afschrijving" zie van deze reservering, betekent dit dan nu dat de koers op 3 januari (onze laatste dag) pas bepaald gaat worden gezien ik crypto erop heb staan en geen fiat?
Kortom, het is dus nog maar de vraag of het een dure of goedkope vakantie gaat worden!? :o :')

Ik weet dat ik natuurlijk altijd op 2 januari "even" EUR erop kan zetten in the worst case scenario, maar spannend is het toch wel op deze manier :9
Of werkt het toch anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 315056

metallicattim schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 21:41:
Mensen, een vraagje!
Ik heb zojuist een familievakantie (en dus een aanzienlijk bedrag) geboekt met de Binance VISA, maar na het boekingsproces krijg ik de melding:
"Elke reservering wordt gegarandeerd door een creditcard. Het totale bedrag van uw verblijf wordt op de dag van uw vertrek van deze zelfde creditcard afgeschreven".

Gezien ik nog geen "afschrijving" zie van deze reservering, betekent dit dan nu dat de koers op 3 januari (onze laatste dag) pas bepaald gaat worden gezien ik crypto erop heb staan en geen fiat?
Kortom, het is dus nog maar de vraag of het een dure of goedkope vakantie gaat worden!? :o :')

Ik weet dat ik natuurlijk altijd op 2 januari "even" EUR erop kan zetten in the worst case scenario, maar spannend is het toch wel op deze manier :9
Koers gaat op moment van betaling bepaald worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
Gaat spannend worden dan of het goedkoop of duur wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
metallicattim schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 21:41:
Mensen, een vraagje!

Voor de zekerheid euro's opzetten. Je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-06 22:49
De levels binnen de binance kaart, worden die berekend op basis van de hoeveelheid BNB in je spot-wallet of funding wallet? Telt de earn-wallet dus niet mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Blik1984 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 23:25:
De levels binnen de binance kaart, worden die berekend op basis van de hoeveelheid BNB in je spot-wallet of funding wallet? Telt de earn-wallet dus niet mee?
In je Earn wel in de BNB Vault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark005
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 27-10-2021
Dank u voor de informatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-05 08:09
Kun je overal betalen met deze kaart waar je normaal ook met een credit card kunt betalen in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Oepsje schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:23:
Kun je overal betalen met deze kaart waar je normaal ook met een credit card kunt betalen in Nederland?
In theorie wel, al wordt de kaart nog wel eens geweigerd. Een héél enkele keer wil het ook nog wel eens voorkomen dat een terminal alleen Visa en Mastercard creditcards accepteert, en geen debit cards.

Dit is vaak wel op te vangen door met Curve te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Wel een gedoe als je een terugbetaling moet krijgen via de kaart... :/

Begin augustus een bestelling bij Bol.com gedaan, €99 totaal, na dagenlang wachten zonder levering van 1 artikel, heb ik dat artikel geannuleerd. Ik heb tot op heden nog geen refund gekregen.
Bol.com zegt "we belasten de kaart alleen zodra het artikel verzonden wordt, meld je maar bij de CC maatschappij" en Binance.com zegt "Bol.com moet de betaling aan ons vrijgeven, meld je maar Bol.com"
Uiteraard is wel de volledige €99 van mijn tegoed afgeschreven.

Begin september een bestelling bij iBood gedaan, DOA, dus terugbetaling. Ook tot op heden nog niks ontvangen ondanks dat ze aangeven het 3-5dagen duurt oid.
Maar iBood = iBood, dus die reageren ook (nog) niet op mijn mails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
Is het zo dat je de crypto's die je beschikbaar wilt stellen voor de Binance card op een aparte wallet moet storten en je via de card dus niet bij je hodl coins kunt komen? Ik wil voorkomen dat ik per ongeluk crypto's die ik wil hodl-en uitgeef....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Oepsje schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:53:
Is het zo dat je de crypto's die je beschikbaar wilt stellen voor de Binance card op een aparte wallet moet storten en je via de card dus niet bij je hodl coins kunt komen? Ik wil voorkomen dat ik per ongeluk crypto's die ik wil hodl-en uitgeef....
Je moet het van je spot naar funding wallet overmaken, dan staat het pas op je card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
Niann-Tsyr schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:56:
[...]

Je moet het van je spot naar funding wallet overmaken, dan staat het pas op je card.
Bedankt voor je reactie. Dat betekent dus ook dat mocht je de creditcard verliezen / mocht deze gestolen worden, men enkel bij de gelden kan die op je funcing wallet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Oepsje schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 22:00:
[...]

Bedankt voor je reactie. Dat betekent dus ook dat mocht je de creditcard verliezen / mocht deze gestolen worden, men enkel bij de gelden kan die op je funcing wallet staan?
Ik weet het niet. Ik zou denken dat ze net als bij een gewone cc kaart men je pincode moet hebben, maar die pincode ga je niet ergens laten rondslingeren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Javdalen
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 19:35
Oepsje schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 22:00:
[...]

Yep dat klopt! (zolang ze geen toegang hebben tot je Binance account en dus meer geld richting je Funding wallet kunnen sturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:03
metallicattim schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:16:
Wel een gedoe als je een terugbetaling moet krijgen via de kaart... :/

Begin augustus een bestelling bij Bol.com gedaan, €99 totaal, na dagenlang wachten zonder levering van 1 artikel, heb ik dat artikel geannuleerd. Ik heb tot op heden nog geen refund gekregen.
Bol.com zegt "we belasten de kaart alleen zodra het artikel verzonden wordt, meld je maar bij de CC maatschappij" en Binance.com zegt "Bol.com moet de betaling aan ons vrijgeven, meld je maar Bol.com"
Uiteraard is wel de volledige €99 van mijn tegoed afgeschreven.

Begin september een bestelling bij iBood gedaan, DOA, dus terugbetaling. Ook tot op heden nog niks ontvangen ondanks dat ze aangeven het 3-5dagen duurt oid.
Maar iBood = iBood, dus die reageren ook (nog) niet op mijn mails.
Om deze reden krijg ik de crypto.com kaart een deze dagen binnen. Hopelijk werkt het daar wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GianniDPC
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-05 02:09
Kan het zijn dat de Binance kaart (en zelfs gekoppeld aan Curve) het niet toestaat geld over te maken naar goksites? Zoals Unibet en Napeleon games. Ik krijg steeds "Transactie geweigerd" :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Unibet heeft een ban op NL transacties momenteel, wellicht dat dat de reden is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Maestro en V pay gaan volledig verdwijnen in Nederland binnen twee jaar en worden vervangen door DEBIT Master en Visa. Oftewel: zelfs bij de Appie kun je binnenkort met cashback kaarten betalen. Ik zeg: accumuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
knakworst schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:56:
Maestro en V pay gaan volledig verdwijnen in Nederland binnen twee jaar en worden vervangen door DEBIT Master en Visa. Oftewel: zelfs bij de Appie kun je binnenkort met cashback kaarten betalen. Ik zeg: accumuleren.
Oh dat zou wel erg gunstig zijn inderdaad! Heb je daar wat meer info (linkje) over?

Edit: gevonden. Veelbelovend!

[ Voor 15% gewijzigd door pimsaint op 21-10-2021 04:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
Net mailtje binnen gehad dat er een maandelijks cashback limiet gaat komen, uiteraard net wanneer ik de kaart pas een maandje in gebruik heb. Het limiet ligt wel vrij hoog, maar toch net iets te laag naar mijn mening. Je kan dus tot 5000€/maand cashback ontvangen.

Level, Monthly cap, EUR
Level 1 5 EUR
Level 2 100 EUR
Level 3 150 EUR
Level 4 200 EUR
Level 5 275 EUR
Level 6 350 EUR
Level 7 500 EUR

[ Voor 7% gewijzigd door cooLopke op 21-10-2021 15:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Tot maar 500 euro cashback? Dat is wel echt jammer. Heb een paar maanden geleden m'n auto gekocht met m'n Binance Visa en 5% cashback, toch iets van ruim 5 BNB ontvangen >:) toevallig einde van de maand/begin van de maand afbetaald (limiet van de visa card lag op 8700 euro namelijk)..
Die gaat dus ook naar 5000euro// per dag gok ik?

Nu is het verschil van level 4 en 5 niet meer groot, toch maar eens wat bnb's verkopen binnenkort wellicht..
cooLopke schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:18:
Net mailtje binnen gehad dat er een maandelijks cashback limiet gaat komen, uiteraard net wanneer ik de kaart pas een maandje in gebruik heb. Het limiet ligt wel vrij hoog, maar toch net iets te laag naar mijn mening. Je kan dus tot 5000€/maand cashback ontvangen.

Level, Monthly cap, EUR
Level 1 5 EUR
Level 2 100 EUR
Level 3 150 EUR
Level 4 200 EUR
Level 5 275 EUR
Level 6 350 EUR
Level 7 500 EUR

[ Voor 18% gewijzigd door 0xrubennft op 21-10-2021 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 30-05 13:03
-

[ Voor 100% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 14:26 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
SgtElPotato schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:19:
[...]

Maar hoe heb je die betaald dan? De max is toch 8700 voor transacties per dag?
Transacties in verschillende dagen gedaan! :) Ik was de eerste bij de auto-dealer die met de Binance Visa kaart betaalde, we-are-so-early! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 30-05 13:03
-

[ Voor 99% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 14:26 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Een vraagje over Curve. Ik heb Curve cashback ontvangen evan de afgelopen 30 dagen echter zijn deze bedragen in pond. Als ik betalingen doe in EUR merk ik dat de cashback niet automatisch wordt afgehouden van het bedrag terwijl dit wel op automatisch staat ingesteld. Iemand die dit heeft opgelost en of hij/zij hetzelfde heeft?

Daarnaast heb ik ook een vraag over Google pay. Als ik een NFC betaling doe bij bv. de Aldi, moet ik dan nog mijn code ingeven boven bedragen van 50€ of hoe zit dit juist in elkaar?
Nvm, heb dit al gevonden. Het antwoord is ja. Werkt hetzelfde alsof je de kaart tegen het toestel houdt.

Thanks alvast!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gondor
Bij mij moest het af te schrijven bedrag max het tegoed zijn.
Ik had 5pond, dat werdt alleen gebruikt toen het te betalen bedrag minder was, ze doen blijkbaar geen gesplitst afschrijven.
Valuta maakt niet uit. @cooLopke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Vraagje waar ik niet zo 1-2-3 uitkom. Ik sta in de min op mijn binance-kaart (in euro’s). Kan ik dit alleen bijvullen met euro’s of ook met andere valuta? Ik heb er gisteren wat MATIC ingezet, maar het saldo blijft op negatief staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Blik1984 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 07:19:
Vraagje waar ik niet zo 1-2-3 uitkom. Ik sta in de min op mijn binance-kaart (in euro’s). Kan ik dit alleen bijvullen met euro’s of ook met andere valuta? Ik heb er gisteren wat MATIC ingezet, maar het saldo blijft op negatief staan
Vraagje waar ik niet zo 1-2-3, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? het is een debit card zou niet moeten.
en ja, Eur, BNB, BTC, SXP, ETH, BUSD, USTD, ADA, Dot staat er op mijn lijstje van mogelijkheden.
Waarvan ik alleen bnb en btc gebruik naast euro

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Withdrawals bij bitvavo voor xlm zijn gesloten. Iemand nog tips welke token gebruikt kan worden om over te zetten naar binance?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
cooLopke schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:41:
Withdrawals bij bitvavo voor xlm zijn gesloten. Iemand nog tips welke token gebruikt kan worden om over te zetten naar binance?
Heb het al een tijdje niet meer gedaan maar kan me herinneren dat XLM, XRP en TRX mijn favoriet waren om snel en goedkoop coins naar Binance te krijgen. Zo te zien allebei (nog) gratis. Vraag me soms af hoe dat eigenlijk kan.

[ Voor 12% gewijzigd door pimsaint op 29-10-2021 03:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
jack zomer schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 07:31:
[...]

Vraagje waar ik niet zo 1-2-3, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? het is een debit card zou niet moeten.
en ja, Eur, BNB, BTC, SXP, ETH, BUSD, USTD, ADA, Dot staat er op mijn lijstje van mogelijkheden.
Reservering van 200 euro is aantal dagen later verhoogd naar 239 euro. Dat bedrag stond er niet meer op. Maar ook geen idee hoe dat kan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
@Blik1984 ik sta niet in de min, maar bij mij is ook een reservering verhoogd, en daarna nog eens extra afgeschreven.

Voor je eens antwoord heb bij curve......

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Je kan via Nexo proberen. Die hebben ook XLM. En Nexo berekent geen fees voor overmaken naar andere exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
jack zomer schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 07:31:
[...]

Ben erachter, bovengenoemde valuta kun je gebruiken om de minstand op te heffen. Ondanks dat MATIC als funding-mogelijkheid staat, wordt dit niet verrekend met een minstand. BNB (of een van de andere opties die hierboven genoemd staan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Ik weet niet of dit de juiste plaats is, maar voor diegene die Curve gebruiken. Blijkbaar zijn er vandaag problemen. Ik begreep al niet waarom dat al mijn transacties declined werden...

Zie: https://www.reddit.com/r/...declines_whole_day_today/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchy92
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 11:21
Ik stond net bij zo'n geldmaat om wat cash te pinnen met de binance card maar ik kreeg een error: your card issuer has declined for transaction.

Card is actief, genoeg funds etc.

Cash pinnen is niet mogelijk op deze manier?

[ Voor 9% gewijzigd door dutchy92 op 09-11-2021 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimlem
dutchy92 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:53:
Ik stond net bij zo'n geldmaat om wat cash te pinnen met de binance card maar ik kreeg een error: your card issuer has declined for transaction.

Card is actief, genoeg funds etc.

Tot 290 euro dacht ik moet werken.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchy92
Wimlem schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:49:
[...]

Tot 290 euro dacht ik moet werken.
Een poging van 200 euro deed het ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Topicstarter
dutchy92 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:53:
Ik kreeg onlangs een mailtje dat er onderhoud zou plaatsvinden op het Binance Card systeem en dat er een aantal uur downtime zou zijn, mogelijks is dat nu ongeveer?

EDIT:
In order to provide a better service and user experience for all the users, Binance Card will perform a scheduled system upgrade on 2021-11-10 from 00:00 AM (UTC) to 05:00 AM (UTC). Card Transaction Service will be temporarily unavailable during the upgrade, and will be resumed when the upgrade is complete. There will be no further announcement. We apologize for any inconvenience.
Hmmm lijkt een paar uur te vroeg, maar kan gerelateerd zijn...

[ Voor 42% gewijzigd door Slonzo op 09-11-2021 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchy92
Het kan wel bij een geldmaat blijkbaar. Het limiet zit op €150 per keer. Met een dag limiet van €290 euro. Niet echt optimaal maar het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Werkt Binance EUR --> Revolut -- > Bank weg niet meer ? Kaart is actief, genoeg funds, transactie wordt geweigerd door Binance volgens Revolut app.

Zit op level 2 dus dacht ook eens een betaling ermee te doen, na meerdere pogingen eindelijk gelukt (Alternate.nl word geweigerd door Binance?) alleen staat er niks over fees oid wel : Actual charge , wat mag dat wezen iemand een idee ?

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Jxq6sWC/beetaling-binancee.png

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5080 Waterforce - 9100Pro 2TB - BeQuit Dark Power 1500w - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Q_7 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:27:
(Alternate.nl word geweigerd door Binance?)
Andersom.
Alternate heeft het niet zo op buitenlandse creditcards. Iets met fraude enzo
Moest het via PayPal doen in mei dit jaar.

Maar net even voor je getest, ik krijg idd ook niks van binance naar revolut

[ Voor 15% gewijzigd door jack zomer op 10-11-2021 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Jammer, dat werkte wel geloof ik , enig idee hoe je euro's eruit kan halen zonder om te wisselen naar iets anders ?

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5080 Waterforce - 9100Pro 2TB - BeQuit Dark Power 1500w - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-06 20:54

B4tman_DH

To the Bat.....

dutchy92 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:19:
Het kan wel bij een geldmaat blijkbaar. Het limiet zit op €150 per keer. Met een dag limiet van €290 euro. Niet echt optimaal maar het werkt.
Raar, ik heb al meedere keren 290,- in 1x gepakt. 300 Wilde iig niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodvip123
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 09:53
NANO beschikbaar op beiden en snelste qua transacties, volume is normaal ook goed

2x Marstek 5.12 v151 CT HW P1

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-06 19:28
De Binance / SXP kaart is al een beetje dood door de cashback die ze eruit gesloopt hebben, of is daar alweer iets aangepast?

Nexo komt binnenkort ook met een eigen kaart en 2% cashback op alle purchases.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wimlem
Ypuh schreef op donderdag 18 november 2021 @ 18:19:
De Binance / SXP kaart is al een beetje dood door de cashback die ze eruit gesloopt hebben, of is daar alweer iets aangepast?

Nexo komt binnenkort ook met een eigen kaart en 2% cashback op alle purchases.
Waar heb jij het over? Cashback bestaat gewoon op de binance kaart.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-06 19:28
Van de 2% die je krijgt gaat 0.9% al naar transaction fees toch? En daar moet je dan 1 BNB/€450 voor staken? Voor 3% (min 0.9%) mag je €4.5k staken. Bij Nexo krijg je dat straks gratis en betaal je geen fees (zoals Binance en SXP ook begonnen zijn als lokkertje).

[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 18-11-2021 21:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
Ypuh schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:51:
Van de 2% die je krijgt gaat 0.9% al naar transaction fees toch? En daar moet je dan 1 BNB/€450 voor staken? Voor 3% (min 0.9%) mag je €4.5k staken. Bij Nexo krijg je dat straks gratis en betaal je geen fees (zoals Binance en SXP ook begonnen zijn als lokkertje).
Ik betaal geen transaction fees met de Binance Card.
Volgens mij niemand niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoT
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 05-04-2024
Tijd lang met veel plezier gebruik gemaakt van de Binance Card. Nadat Ideal was weggevallen even geen gebruik van gemaakt. Hier gelezen hoe je er toch goedkoop geld op kan zetten (Bitvavo - XLM - Binance - BUSD).

Vanochtend verse pluk fiat overgemaakt naar BitVavo en omgezet naar XLM. Is het XLM netwerk op Binance suspended....Gebeurd dit vaker? Nu staat mijn XLM minder waard te worden en ik kan cashback op mijn sinterklaas & kerstcadeaus vergeten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
CryptoT schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:41:
Gebeurd dit vaker? Nu staat mijn XLM minder waard te worden en ik kan cashback op mijn sinterklaas & kerstcadeaus vergeten...
Zeker, het gebeurt regelmatig dat er onderhoud plaatsvindt aan wallets. Het wil ook nog wel eens gebeuren dat er een adreswijziging is. Daarom, voordat je crypto verstuurt, áltijd even controleren of alles nog in de haak is.

Wat betreft die XLM die minder waard wordt, dat komt vast wel weer goed. Maar niet zo héél handig als je het direct nodig hebt natuurlijk.

In de toekomst zou je Curve kunnen gebruiken om dit te voorkomen. Kan je, ook als je even geen saldo hebt op de Binance kaart, tóch alvast gaan shoppen. Mits je een creditcard hebt natuurlijk.

Of eventueel kijken naar een andere cryptokaart met cashback, zoals die van crypto.com, die je direct kan opladen met euro's via creditcard, of euro's via overboeking (maar dat kan even duren).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoT
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 05-04-2024
Thanks voor je reactie! Voortaan eerst checken of het direct kan worden overgemaakt.

Misschien toch maar eens naar de kaart van Crypto.com gaat kijken. Hou het liever zelf op 1 kaart vanwege overzicht maar elke maand dit geneuzel zoek ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Topicstarter
@CryptoT Je kan toch gewoon je XLM verkopen voor bvb. NANO (of een andere crypto naar keuze) en dan withdrawen?

[ Voor 6% gewijzigd door Slonzo op 19-11-2021 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Topicstarter
Ik probeerde net te betalen met de Binance Visa maar mijn krediet was niet toereikend.
Dus ik heb extra funds toegevoegd vanuit mijn spot wallet naar de card wallet.
Betaling nog steeds geweigerd.

Hoe lang duurt het bij jullie voordat de vers toegevoegde funds erkend worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
Slonzo schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 16:58:
Ik probeerde net te betalen met de Binance Visa maar mijn krediet was niet toereikend.
Dus ik heb extra funds toegevoegd vanuit mijn spot wallet naar de card wallet.
Betaling nog steeds geweigerd.

Hoe lang duurt het bij jullie voordat de vers toegevoegde funds erkend worden?
Onmiddellijk. Wordt je kaart niet geweigerd omdat ze geen credit/debit cards accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Topicstarter
Wiley99 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 21:58:
Onmiddellijk. Wordt je kaart niet geweigerd omdat ze geen credit/debit cards accepteren?
Nee, 5 minuutjes later lukte het gewoon weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Heb net met support van Binance gepraat. Ik kreeg geen cashback voor een Amazon aankoop, vroeger was dit wel het geval. Dit is momenteel een probleem met Amazon volgens de support persoon. Ofwel is dit een leugen. Dus opletten zou ik zeggen. Uiteraard had ik gewoon ergens anders het product aangekocht mocht ik het weten, want het ging over een groot bedrag. Iemand die deze week toevallig ook een aankoop gedaan heeft op Amazon met hetzelfde probleem?

Anyway, ik ben er klaar mee. Een heel hoop miserie om er geld op te zetten bij Binance en dan geven ze de beloofde cashback niet...

[ Voor 14% gewijzigd door cooLopke op 03-12-2021 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

cooLopke schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:23:
Heb net met support van Binance gepraat. Ik kreeg geen cashback voor een Amazon aankoop, vroeger was dit wel het geval. Dit is momenteel een probleem met Amazon volgens de support persoon. Ofwel is dit een leugen. Dus opletten zou ik zeggen. Uiteraard had ik gewoon ergens anders het product aangekocht mocht ik het weten, want het ging over een groot bedrag. Iemand die deze week toevallig ook een aankoop gedaan heeft op Amazon met hetzelfde probleem?

Anyway, ik ben er klaar mee. Een heel hoop miserie om er geld op te zetten bij Binance en dan geven ze de beloofde cashback niet...
Binance gaat hard achteruit, er kan steeds minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
De eerste betalingen bij o.a bol.com en Wehkamp zijn bij mij gelukt dus ik had er een goed gevoel bij. Het doel is om ook te gaan tanken met de kaart, gaat dat problemen opleveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
@cooLopke
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mD0VL-XTJcDTKhjWXO6_hJXBU0Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wTzbSwQm9zTyEDR6HPBSrHpX.jpg?f=fotoalbum_large

@melvinnie ja, misschien of nee.
Is geheel afhankelijk van het tankstation.

Ik heb zonder problemen getankt
Ik heb met problemen getankt.
Ik heb zonder problemen sigaretten afgerekend
En ik heb met problemen sigaretten afgerekend...

Helaas geen zinnig woord op en over te zeggen.

@Anoniem: 472287 yeps. Helaas. Kan nu ook geen revolut cc opladen via binance cc

[ Voor 32% gewijzigd door jack zomer op 03-12-2021 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

jack zomer schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 18:33:
@cooLopke

@Anoniem: 472287 yeps. Helaas. Kan nu ook geen revolut cc opladen via binance cc
Daar was ik ook achter gekomen ja. Weer een route dichtgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
cooLopke schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:23:

Even om hierop terug te komen. Ik kijk nu en heb plots wel de cashback ontvangen. Terwijl die support medewerker hier moeilijk om deed. Vermoedelijk weten ze het daar zelf niet. In ieder geval is het dan dus toch in orde gekomen na lang zeuren.

Daarnet de bitvavo => NANO route naar Binance gedaan op aanraden van iemand als XLM niet werkt. Ik raad jullie aan dit NIET te doen. Heeft me net 25 EUR gekost en er zit bijna geen volume op, dus duurde dit heel lang. Ofwel heb ik het heel slecht getimed. Er dient overigens een Withdrawel tarief betaald te worden bij bitvavo. Dus zeker niet doen!

[ Voor 4% gewijzigd door cooLopke op 05-12-2021 22:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wiley99
Het duurt altijd even voordat je de cashback ontvangt. Het kan ook zijn dat Amazon het bedrag alleen gereserveerd hield en daarna pas definitief maakte. Op gereserveerde bedragen krijg je natuurlijk geen cashback. Ik denk niet dat de servicemedewerkers invloed hebben op jouw individuele transacties.

Ik snap ook niet zo goed wat je nou 25 euro gekost heeft: ik heb ook een nano transfer gedaan afgelopen weekend, inderdaad omdat XRP en XLM withdraw niet kon, maar dat heb ik zoals normaal, met enig geduld en door op het juiste moment te starten (als de prijzen van rood naar groen gaan) ook binnen korte tijd zonder verlies kunnen doen. Withdrawal fee is minimaal bij nano, bij mij was het voor een paar honderd euro zelfs gewoon afgerond 0.

Waarom ik hier eigenlijk kwam: heeft iemand de Binance card al gebruikt in het buitenland met vreemde valuta? Ik ben binnenkort een paar weken in Canada en hoopte eigenlijk de wisselkosten van normale creditcards te voorkomen door CAD bovenaan in de funding te zetten en te vullen. Vermits ik natuurlijk een voordelige CAD trade in Binance kan toen.

<edit>
Doorgehaald lukt niet:
1. geen CAD in card funding lijstje
2. https://www.binance.com/e...a7d324e4f93f3dede491c0102 bullet 7: de card zelf staat als EUR kaart.

Dan Curve maar upgraden

[ Voor 13% gewijzigd door Wiley99 op 06-12-2021 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-06 22:23
Gisteren een transactie -eten besteld via een website- met de Binance Card gedaan, bedrag was afgeschreven vd Binance Card, betaling was niet doorgekomen op het account van de eettent. Zij heeft nog met de tussenpartij gebeld, maar betaling was ergens blijven hangen. Wie heeft enig idee waar ik het beste dit kan aankaarten? Bij "report issue payment" zie ik niks staan wat dit dekt.
Ik heb dit al ooit eerder gehad -bestelling lenzen- bij vision direct was niks doorgekomen, terwijl het bedrag wel was afgeschreven, die automatische stornering is nooit gebeurd.
Toch bij binance support aankaarten?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

nietmachine48 schreef op zondag 19 december 2021 @ 13:57:
Gisteren een transactie -eten besteld via een website- met de Binance Card gedaan, bedrag was afgeschreven vd Binance Card, betaling was niet doorgekomen op het account van de eettent. Zij heeft nog met de tussenpartij gebeld, maar betaling was ergens blijven hangen. Wie heeft enig idee waar ik het beste dit kan aankaarten? Bij "report issue payment" zie ik niks staan wat dit dekt.
Ik heb dit al ooit eerder gehad -bestelling lenzen- bij vision direct was niks doorgekomen, terwijl het bedrag wel was afgeschreven, die automatische stornering is nooit gebeurd.
Toch bij binance support aankaarten?
Staat die nog op pending? Dan verdwijnt die vanzelf. Indien competed, aankaarten bij binance chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramajob
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
Beste allen! ik had drie keer de verkeerde pincode bij een geldmaat pinautomaat ingetoetst omdat ik heilig van een bepaalde pincode overtuigd was maar zat er een cijfer naast.

Binance zegt dat ik naar een main bank ATM moet gaan om de visa kaart te deblokkeren maar welke zijn dat?

Heb er al een aantal geprobeerd zonder succes…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
dramajob schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 14:53:
Beste allen! ik had drie keer de verkeerde pincode bij een geldmaat pinautomaat ingetoetst omdat ik heilig van een bepaalde pincode overtuigd was maar zat er een cijfer naast.

Binance zegt dat ik naar een main bank ATM moet gaan om de visa kaart te deblokkeren maar welke zijn dat?

Heb er al een aantal geprobeerd zonder succes…
Probeer het eens in een GeldMaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
Iemand ervaring met deze situatie:
Ooit wat gekocht met de Virtual Binance Card voordat ik dus de fysieke kaart in huis had. Deze heeft een afwijkend VISA kaartnummer.

Nu heb ik met dat gekochte artikel van destijds een garantiegevalletje en krijg ik geld terug. De winkelier heeft het op 14 januari naar die bewuste virtuele VISA kaart gezonden, ik vind die echter nergens meer terug!? Niet in de app, niet op de website :X

Hoe benader ik nu dat teruggestorte geld? Je zou denken die kaart is niet meer geldig en de winkelier krijgt een foutmelding bij het overmaken van het geld? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

metallicattim schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:32:
Iemand ervaring met deze situatie:
Ooit wat gekocht met de Virtual Binance Card voordat ik dus de fysieke kaart in huis had. Deze heeft een afwijkend VISA kaartnummer.

Nu heb ik met dat gekochte artikel van destijds een garantiegevalletje en krijg ik geld terug. De winkelier heeft het op 14 januari naar die bewuste virtuele VISA kaart gezonden, ik vind die echter nergens meer terug!? Niet in de app, niet op de website :X

Hoe benader ik nu dat teruggestorte geld? Je zou denken die kaart is niet meer geldig en de winkelier krijgt een foutmelding bij het overmaken van het geld? :?
Via Binance support? Die hebben eens per maand een afschrift van alle transacties en daar zal deze in terug komen. Het is handwerk voor ze op om op te zoeken maar het moet wel lukken.

Ik had een keer dat €1,000 dubbel was afgeschreven. 1 x als reservering en 1 x als betaling. Dit ging niet helemaal goed. 30 dagen wachten tot je een ticket kunt aanmaken. Dan met een Aziaat proberen alles goed uit te leggen. Als je duidelijk omschrijft wat er mis ging zetten ze het door en krijg je binnen een paar dagen reactie.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Heb nog geen tijd gehad om een uur aan de chat te hangen met Binance :P
Ik hoopte dat iemand hier het al eens eerder meegemaakt had en er gewoon een simpel truucje voor is oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Waarschijnlijk moeten ze het bedrag van de virtuele overzetten naar je vaste kaart.

Bij manage cards kun je je virtuele kaart wel zien (zonder saldo dan)

Ontkomen aan een lange chat sessie zit er niet in voor je :+

Lichtpuntje...

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste