Spot trading is niet waar Binance zich voor hoeft te registreren. Enkel voor future en margin trading. Is uitvoerig besproken hier op GoT in het forum.michiel2506 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 21:36:
[...]
De DNB heeft niet enkel iets geroepen, maar heeft enkel duidelijk gemaakt dat Binance zonder wettelijke registratie in Nederland opereert. Zie deze link:
https://www.dnb.nl/actuee...ng-van-dnb-tegen-binance/
Ik weet niet of Binance er baat bij heeft om zich hier te registreren, maar lijkt me dat het niet hun prioriteit is. Maar als ze dus wel wettelijk geregistreerd zijn, dan kunnen ze gewoon hier in Nederland opereren lijkt me. Litebit staat er wel in zie ik. Kraken weer niet.
Als ik dus iets wil laden met een normale mastercard van de Rabo, dan geeft binance nu aan dat mijn land niet gesupport is. Voorheen kon ik dat wel en de iDeal betaalmogelijkheid is ook verdwenen. Dus zal er vast wel allemaal mee te maken hebben.
Maar waarom de DNB er pas vorige maand mee komt, dat is ook merkwaardig.
Feit is dat DNB vorige maand al iets heeft geroepen, maar pas sinds enkele dagen de MasterCard route niet werkt.
Ik heb in een ander topic begrepen dat dit wel eens vaker voorkomt en dat het weleens van korte duur zou kunnen zijn.