Binance Debit Visa - shoppen met crypto

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
jack zomer schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:52:
[...]

wacht even af.

ik had een product gekocht bij coolblauw via de virtuele card, ik kreeg van coolblauw geld terug.
net als bij jou lag toen de real card op de mat, het koste 10 dagen, maar het geld kwam gewoon op de echte kaart terug.
Wat je ook kan doen is aan bol vragen of ze het op je normale rekening terug kunnen storten
tnx voor je reactie, terugbetaling is al verwerkt door Bol.com zie ik in hun portaal.
Ik wacht het wel even af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:41

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

TalentedMrRiple schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 15:22:
Toch maar eens proberen met de Curve card! Wat zijn jullie ervaringen, werkt het goed?

Edit: bij de AH werkte de Curve card niet... :O
Het gaat niet zo zeer om Curve. Het gaat om de onderliggende kaart waarmee je betaald. AH accepteert geen creditcards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Nu online
Voorheen kon ik altijd betalen met de Binance card bij het AVIA tankstation bij ons in de buurt.
Binnen in het winkeltje betalen en deze betalingen kwamen altijd in aanmerking voor cashback.

Nu sinds deze week wordt de card geweigerd.
Toen had ik er maar 100 euro op staan, dus ff extra geld erop gezet.
Vandaag weer terug geweest, maar nog steeds wordt de kaart geweigerd.

Op het pin bonnetje staat

Code weigering 100

Met google kom ik het volgende tegen

0100 Transactie niet toegestaan door acquirer/host

Wie weigert de transactie nu... Binance of AVIA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thylix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-05 20:12
Weten jullie toevallig of de binance pas ook werkt in de fysieke winkel van Apple? (Zolang het geld op de kaart staat uiteraard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:04

Nogne

>.<

Thylix schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:23:
Weten jullie toevallig of de binance pas ook werkt in de fysieke winkel van Apple? (Zolang het geld op de kaart staat uiteraard)
Niet echt antwoord op je vraag, maar Apple Pay werkt er wel mee.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Nu online
Nogne schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:28:
[...]

Niet echt antwoord op je vraag, maar Apple Pay werkt er wel mee.
Ik krijg de Binance card niet aan Apple Pay toegevoegd.
Als ik dat probeer dan krijg ik een nieuw scherm waarin ik voor de swipe card de Google pay 🙃voorwaarden moet accepteren… en daarna foutmelding dat card niet is toegevoegd.

Doe ik wat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:25
bij Decathlon kun je het ook gebruiken, de cashback ervan duurde 4 werkdagen voordat ik het kreeg.

Bij Shell getankt werkt ook, daar nog geen cashback van gekregen (als het.net zo lang duurt als bij Decathlon krijg ik het morgen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-05 21:07
Supershiva schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 06:35:
[...]

Ik krijg de Binance card niet aan Apple Pay toegevoegd.
Als ik dat probeer dan krijg ik een nieuw scherm waarin ik voor de swipe card de Google pay 🙃voorwaarden moet accepteren… en daarna foutmelding dat card niet is toegevoegd.

Doe ik wat fout?
Helaas is dat nog niet mogelijk direct. Een oplossing is het gebruik van Curve, gratis account, die koppelen in Apple Pay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
jack zomer schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:31:
[Afbeelding]

Blijft gek.
In werkelijkheid is de eerste poging mislukt.
En de tweede is geslaagd.

Bijkomend probleem, er moet wat geld terug geboekt worden.
Maar ik heb het idee dat daar ergens iets mis gaat.
Nu de vraag, val ikvisa lastig of binance swipe in Engeland is het

Mijn gevoel zegt binace, maar gezien hun communicatie kunde ga ik eerst maar visa proberen.
en @Timmy inmiddels via de helpdesk de75 euro terugboeking mogen onvangten.
visa wijst naar swipe.
swipe wijst naar binance.
binance terug naar swipe, en daarna via binance opgelost.

swipe was zelfs verbaast dat ik contact met hun wou hebben,,, echt weten ze niet dat hun telefoonnummer achterop de kaart staat?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdh1981
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:13
Exact hetzelfe bij de locale shell. Binance support zegt dat het probleem zit bij de terminal en dat ze geen verificatie meesturen voor de pincode naar de bank... Vreemd verhaal. Ik zie dat de kaart op steeds meer plekker problemen vertoond. Laatst stond ik ook al te klungelen bij Coolblue in de winkel. Online geen problemen met aankopen alleen in de winkels kan je er niet op vertrouwen.
Supershiva schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:36:
Voorheen kon ik altijd betalen met de Binance card bij het AVIA tankstation bij ons in de buurt.
Binnen in het winkeltje betalen en deze betalingen kwamen altijd in aanmerking voor cashback.

Nu sinds deze week wordt de card geweigerd.
Toen had ik er maar 100 euro op staan, dus ff extra geld erop gezet.
Vandaag weer terug geweest, maar nog steeds wordt de kaart geweigerd.

Op het pin bonnetje staat

Code weigering 100

Met google kom ik het volgende tegen

0100 Transactie niet toegestaan door acquirer/host

Wie weigert de transactie nu... Binance of AVIA ?
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pheijms
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-04 18:00
Weet iemand hoe het zit met de levels van je Binance card?
Wat telt wel mee en wat niet?

Ik ben nu BNB via "BNB Vault" aan het gebruiken, maar het lijkt er op, dat mijn level omlaag gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-05 12:01
pheijms schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:25:
Weet iemand hoe het zit met de levels van je Binance card?
Wat telt wel mee en wat niet?

Ik ben nu BNB via "BNB Vault" aan het gebruiken, maar het lijkt er op, dat mijn level omlaag gaat.
Vault doet mee. Als je gemiddelde omlaag gaat, dan vallen net wat dagen buiten de laatste 30 dagen, waar je er ws veel had.

Enige wat meedoet is spot en vault. Liquid swap doet bijv. niet mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Wat kost het een ondernemer om CC betalingen te accepteren?
Ik lees dat het om een procentuele afdracht gaat ..
https://www.ccv.eu/nl/bet.../betaalmethoden/tarieven/
Is dit in alle gevallen zo?

In mijn lokale slijterij en horeca zaak zijn sinds begin deze maand geen CC betalingen meer mogelijk.
Dit maakt m'n Binance card nog minder interessant..
Tezamen met het SEPA en iDeal debacle zorgt het ervoor dat Binance voor mij vrijwel nutteloos is geworden.

Het lijkt wel of crypto payments 5 jaar terug in de tijd zijn geworpen.

[ Voor 6% gewijzigd door Aarebe1 op 15-07-2021 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:52
Aarebe1 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:02:
Wat kost het een ondernemer om CC betalingen te accepteren?
Ik lees dat het om een procentuele afdracht gaat ..
https://www.ccv.eu/nl/bet.../betaalmethoden/tarieven/
Is dit in alle gevallen zo?
De kosten liggen erg aan het contract dat jij met de betalingsverwerker hebt. De kosten voor pin (Maestro) zijn normaal gesproken erg laag en lopen op tot zo'n 4% voor American Express (al heb ik ook veel lager gezien). Andere credit cards zitten vaak rond de 2%.

[ Voor 7% gewijzigd door Timmy op 15-07-2021 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-05 22:20

Malarky

Wils voor wat ieder

echthard schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:52:
[...]

Vault doet mee. Als je gemiddelde omlaag gaat, dan vallen net wat dagen buiten de laatste 30 dagen, waar je er ws veel had.

Enige wat meedoet is spot en vault. Liquid swap doet bijv. niet mee.
https://www.binance.com/e...a5252446388208ef7c4ae3039

Officieel doet er veel meer mee maar inderdaad in kan bevestigen dat dat niet zo is. Haal nooit level 2 terwijl ik 60 dagen meerdere BNB’s in savings has

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:21

knakworst

Get more sats!

Ik zag een tijdje terug dat de transacties zo'n 0,9 procent kostten (verschil daadwerkelijke koers versus berekende koers in binance card app). Dit verschil is nu nul komma nul. Duidelijkste zichtbaar als je euro transacties uivoert. Scheelt toch weer. Meer mensen opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessd
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 04-08-2021
** Referrals zijn niet toegestaan **

[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 04-08-2021 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjello
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-05 07:11
Iemand ervaringen met de binance card en Franse tolwegen? Die accepteren geen prepaid credit cards, mijn ICS prepaid card werd paar jaar geleden geweigerd maar geen idee hoe hun de binance card zien.

iRacing profiel | Sim Gear: Accuforce Pro v2, Heusinkveld Pro, Triples, custom MDF rig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefa
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12:29
Klopt het dat je tegenwoordig geen euro meer van spot naar card kan verzenden? Ik zie alleen nog maar de optie BTC, ETH, BNB en ADA staan.

Na een paar keer proberen lukt het soms wel en soms niet. Het kan dus nogsteeds.

[ Voor 24% gewijzigd door Sefa op 16-08-2021 14:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcaran
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-01-2022
knakworst schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 18:37:
Ik zag een tijdje terug dat de transacties zo'n 0,9 procent kostten (verschil daadwerkelijke koers versus berekende koers in binance card app). Dit verschil is nu nul komma nul. Duidelijkste zichtbaar als je euro transacties uivoert. Scheelt toch weer. Meer mensen opgevallen?
Dat is correct. Zolang je de card met EUR fund zijn de fees 0.0...Sterker nog en ontvangt nog 0.1% aan cashback in BNB over je aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-05 14:43
Wat is momenteel de handigste en meest voordelige manier om EUR over te maken naar BInance, en vervolgend naar de Debitcard? Ik vraag dit omdat via een SEPA banktransactie (tijdelijk?) niet meer mogelijk is bij Binance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-05 21:04
Emcee schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 00:18:
Wat is momenteel de handigste en meest voordelige manier om EUR over te maken naar BInance, en vervolgend naar de Debitcard? Ik vraag dit omdat via een SEPA banktransactie (tijdelijk?) niet meer mogelijk is bij Binance.
Via de CC van je bank, via revolut moet denk ik ook wel werken en anders via een bitvavo of litebit crypto naar Binance versturen.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024

bek

Emcee schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 00:18:
Ik doe het via de gratis Visa card van Vivid. Meestal staat het er instant bij. Soms duurt het 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 11-05 14:43
Heb een bedrag overgemaakt naar binance met de creditcard eerder deze week met 0% fees. Maar lees net dat daar nu weer 1,8% fees over geheven wordt. Even ter informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMan61
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-05 20:41
Emcee schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 21:23:
Heb een bedrag overgemaakt naar binance met de creditcard eerder deze week met 0% fees. Maar lees net dat daar nu weer 1,8% fees over geheven wordt. Even ter informatie.
Wauw, waar slaat dat nou weer op? Dus het is 0,0% als je geld overmaakt in euro's maar dan toch weer 1,8% fees in rekening brengen. Waar is de 1,8% voor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-05 18:52
FreeMan61 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 18:44:
[...]

Wauw, waar slaat dat nou weer op? Dus het is 0,0% als je geld overmaakt in euro's maar dan toch weer 1,8% fees in rekening brengen. Waar is de 1,8% voor dan?
Lees nog eens!

De fee is weer terug op geld overmaken naar binance. Was voorheen 0.0 sinds enkele dagen weer 1.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

knakworst schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 18:37:
Ik gebruik de kaart sinds maart zowel off- als online en ik heb nog nooit een extra (tot) 0.9% fee betaald. Ben een paar maanden terug in Dubai (lokale currency gekozen bij betalingen in resto/cafe's) geweest en ook daar geen een x die fee betaald. Ik betaal alles met euro's die ik daar op kachel. Wonderbaarlijk genoeg wordt de kaart bij de meeste zaken waar ik kom gewoon geaccepteerd. Een 'lokale' appie daarentegen weer niet.
En ik heb in dubai gehad dat de betalingsautomaat flipte en toen moest ik nog een x betalen en was m'n transactie in eerste instantie twee x uitgevoerd totdat ik een minuutje of 15 later zag dat m'n eerste transactie 'reversed' was. Soms duurt het een week of 5-6 voordat een paid tx touwens veranderd is in complete.

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Tartarus schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 19:00:
[...]

Lees nog eens!

De fee is weer terug op geld overmaken naar binance. Was voorheen 0.0 sinds enkele dagen weer 1.8.
De fee van 1.8% is weer van kracht als je met je creditcard (dus niet je binance card) euro's wilt depositen op je binance (spot) account.
Dus als je 200 euro's op je account wilt depositen, betaal je van die 200 euro 3.60eur aan fees en is het netto bedraag 196.40 eur.

Sepa en ideal zijn voorlopig nog altijd out of order.

[ Voor 13% gewijzigd door Steelo op 29-08-2021 01:48 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Steelo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 01:47:
[...]

De fee van 1.8% is weer van kracht als je met je creditcard (dus niet je binance card) euro's wilt depositen op je binance (spot) account.
Dus als je 200 euro's op je account wilt depositen, betaal je van die 200 euro 3.60eur aan fees en is het netto bedraag 196.40 eur.

Sepa en ideal zijn voorlopig nog altijd out of order.
Klopt ja. Ik hou het in de gaten.
Misschien dat ik gelijk een coin koop die aan het stijgen is en dat omzet in BUSD nadat ik die 1.8 fee er uit heb ofzo of zelfs iets meer winst maak.

Maandelijks na binnenkomst salaris zet ik een bedragje op de Binance Card om uit te geven, dus heb nog 3 weken om een en ander uit te pluizen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:35
Bitvavo route om relatief snel (ja het is wel wat werk en je moet wachten op een groene xml candle) euro's naar Binance te krijgen, voor mij vrijwel altijd met een paar euro winst vanwege het koersverschil tussen Bitvavo en Binance:
https://gathering.tweaker...message/68537952#68537952

en mbt EUR of BUSD (of crypto) uitgeven op de card:
https://gathering.tweaker...message/68538458#68538458

Ideal -> Bitvavo -> EUR-XLM -> XLM naar Binance (0 fee) -> XLM-EUR (met kleine winst) -> transfer naar funding wallet

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Wiley99 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:51:
Bitvavo route om relatief snel (ja het is wel wat werk en je moet wachten op een groene xml candle) euro's naar Binance te krijgen, voor mij vrijwel altijd met een paar euro winst vanwege het koersverschil tussen Bitvavo en Binance:

Ideal -> Bitvavo -> EUR-XLM -> XLM naar Binance (0 fee) -> XLM-EUR (met kleine winst) -> transfer naar funding wallet
Ideal --> coinbase of storting naar kraken en dan eur naar xlm omzetten is trouwens ook een 'goedkope' optie om het op binance te krijgen waarna je je xlm weer in eur omzet.

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamDW
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-02 14:22
Hallo!

Ik heb sinds kort ook een Binance Visa Debit kaart ontvangen. Ik heb al bij 2 online verkopers geprobeerd hem te gebruiken (winkels die hier op Tweakers populair zijn in de pricewatch), maar bij beide werd de transactie geweigerd.

Ik dacht dat de fysieke activatie op zich weinig uitmaakte, maar misschien is dat toch de reden. Om de kaart te activeren ben ik dus naar een pinautomaat gegaan met het idee een klein bedrag af te halen. Ik wordt daarvoor aan de automaat gevraagd om de 'security code' (specifiek die benaming, niet PIN) te geven, waarbij het ook leek alsof deze uit 10+ karakters bestond (veel sterretjes dus).

Als ik in mijn Binance Card dashboard de PIN wil bekijken na telefoon verificatie, krijg ik de volgende pop-up: "No pin. Please set the pin on the ATM before view it." Ik heb dus geen idee welke code ik bij de pinautomaat zou moeten ingeven, want er is er nog geen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fch9Q7C10d37U4rSrlpHm_n0p7g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ic1Spp6Gkq8NV8MQW1gz7xLC.png?f=fotoalbum_large

Ik heb contact gehad met de support desk van Binance en na het 3 keer opnieuw uit te leggen (ja ik heb de kaart geactiveerd) vertellen ze mij binnen een week verder te helpen. Intussen vroeg ik me af of hier misschien iemand een zelfde ervaring heeft gehad en me meer kan vertellen om het misschien sneller opgelost te krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:16
Gebruik de Binance kaart inmiddels voor 2 weken en heb succesvol 1000 euro uitgegeven via de kaart en dus ongeveer 20 euro aan cashback ontvangen.

Sinds een paar dagen heb ik echter problemen met betalingen die in de winkel er niet door lijken te komen (winkelier geeft aan dat de betaling niet is gelukt) maar bij Binance doodleuk worden afgeschreven.

Voorbeeld 1, gisteren in het buitenland:
Wireless betaald bij een supermarkt, betaling mislukt.
2de maal wireless betaald bij de supermarkt, opnieuw mislukt.
3de maal dan maar zonder wireless en met pincode proberen te betalen, opnieuw mislukt.
4de poging maar met m'n ABN Amro meastro kaart, gelukt.

Kijk ik vervolgens op binance, blijkt dat er 3 (!!!!!) betalingen zijn afgeschreven van, gelukkig maar, 4,10 euro. Uiteindelijk heb ik dus 4x 4,10 euro betaald.

Voorbeeld 2: vandaag in het buitenland:
Wireless betaald bij een eetgelegenheid aan een snelweg, betaling mislukt.
2de maal zonder wireless en met pincode betaald, dit keer betaling wel gelukt.

Kijk ik vervolgens op binance, blijkt dat er 2x 12 euro is afgeschreven....

Contact opgenomen met Binance, die zeggen doodleuk dat de betaling er bij hun goed is doorgekomen en dat ik contact op moet nemen met de winkeliers. Zelfs als ik van voorbeeld 2 het bonnetje laat zien waar op staat dat de betaling is mislukt blijven ze volhouden dat ik bij de winkelier moet zijn om mijn geld terug te krijgen 8)7

Als ik aangeef dat Visa zegt dat de kaart issuer (dus binance) een aanvraag moet doen om het geld terug te vorderen zeggen ze me dat ik maar 30 dagen moet wachten en als de betaling dan nog niet is teruggestort dat ik dan maar weer opnieuw naar de winkelier moet gaan. Onbeschoft hoe Binance hier mee omgaat. Met elke andere issuer kun je simpelweg een aanvraag doen om je geld terug te krijgen en dan moet de winkelier een bonnetje kunnen laten zien (wat dus in deze gevallen niet kan en ik dus inderdaad mijn geld terug zou krijgen). Echter blijft Binance dit weigeren.

Zijn er meer mensen die hier tegen aan lopen? Voor mij heeft de binance kaart inmiddels 0 waarde, ik was van plan vandaag te tanken met de binance kaart maar ik durf het gewoon niet meer aan :(

[ Voor 17% gewijzigd door Nopheros op 04-09-2021 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik moest laatst 1 euro voor de plee betalen om door zo een draaipoortje te kopen. Dacht probeer met Binance Card, poortje ging niet open maar er was wel 1 euro afgeschreven. Die heb ik nooit meer terug gekregen van Binance. Oppassen dus met de kaart proberen als je niet zeker weet of Visa geaccepteerd wordt?

Overigens een dikke week in Zwitserland werkelijk ALLES met de kaart betaald. B-)

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
enomiss schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:17:
Ik moest laatst 1 euro voor de plee betalen om door zo een draaipoortje te kopen. Dacht probeer met Binance Card, poortje ging niet open maar er was wel 1 euro afgeschreven. Die heb ik nooit meer terug gekregen van Binance. Oppassen dus met de kaart proberen als je niet zeker weet of Visa geaccepteerd wordt?

Overigens een dikke week in Zwitserland werkelijk ALLES met de kaart betaald. B-)
Op zich snap ik je gedachtegang maar dit heeft niets met visa acceptatie te maken. Als een betaalapparaat geen visa ondersteund kan het geld onmogelijk worden afgeschreven. Bij de winkel in voorbeeld1 had ik een dag ervoor ook de binance kaart gebruikt zonder problemen, in voorbeeld 2 ging de 2de poging met de binance kaart juist wel goed.

Ergens gaat er tussen binance/visa iets niet goed en het is aan binance om dat uit te zoeken want hun geven de kaart uit. Dat is ook zoals Visa het ziet.

Net zoals jij heb ik dus ook flink wat geld uitgegeven wat allemaal prima gelukt is, frankrijk, italie en ook zwitserland. De problemen begonnen gisteren in italie nadat ik daar al dagenlang alles had betaald met de binance kaart. Jammer genoeg durf ik het nu gewoon niet meer aan en gebruik ik de creditcard van ics/abnamro.

@SamDW
Denk niet dat je veel reacties gaat krijgen. De kaart hoort met pincode geleverd te worden die je idd online kunt nakijken. Suc6..

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 04-09-2021 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Laatst online: 14-02-2024
Nopheros schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:14:
[...]

Op zich snap ik je gedachtegang maar dit heeft niets met visa acceptatie te maken. Als een betaalapparaat geen visa ondersteund kan het geld onmogelijk worden afgeschreven. Bij de winkel in voorbeeld1 had ik een dag ervoor ook de binance kaart gebruikt zonder problemen, in voorbeeld 2 ging de 2de poging met de binance kaart juist wel goed.

Ergens gaat er tussen binance/visa iets niet goed en het is aan binance om dat uit te zoeken want hun geven de kaart uit. Dat is ook zoals Visa het ziet.

Net zoals jij heb ik dus ook flink wat geld uitgegeven wat allemaal prima gelukt is, frankrijk, italie en ook zwitserland. De problemen begonnen gisteren in italie nadat ik daar al dagenlang alles had betaald met de binance kaart. Jammer genoeg durf ik het nu gewoon niet meer aan en gebruik ik de creditcard van ics/abnamro.
Net je verhaal gelezen, super vervelend. Zou handig zijn als we weten waar het hier misgaat....

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Krijg je geen antwoord op.

Ik heb 1 maand gewacht op een terugbetaling van de borg voor een hotel overnachting. Uiteindelijk wel gekregen, maar niet het antwoord wat er mis ging.

Ook had ik wat tol poort problemen in Spanje met de kaart.
Heb er nu een MasterCard naast die ik gebruik, ook om geld naar mijn bank rekening te krijgen ivm de geblokkeerde Sepa terugboeking

@SamDW Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fPIoQi2cofVqNL43TAUJNiZWNuU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K8QDkW8R14SMNNkO9oOuuhUT.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kan via manage my card de pincode zien.
Jij niet, begrijp ik en je krijgt dan de melding?

Toen ik de kaart kreeg kon ik direct na het activeren (via de app) de pincode
direct zien/opvragen. Niks gedaan met pinautomaat/geldautomaten etc

[ Voor 47% gewijzigd door jack zomer op 05-09-2021 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
@jack zomer begrijp ik het nu goed dat je fiat op binance laat uitbetalen naar je mastercard?

Wist niet dat dit mogelijk was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Nopheros schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:15:
@jack zomer begrijp ik het nu goed dat je fiat op binance laat uitbetalen naar je mastercard?

Wist niet dat dit mogelijk was..
Correct.

Euro of crypto beschikbaar op binance credit card.
Daarmee mijn MasterCard van revolut opladen.
En vanuit revolut een IBAN geld boeking naar eigenrekening.

Ik denk dat we echt dit jaar nog wel weer via binance zelf Sepa gaan krijgen, maar ben nu aan het overwegen een auto te kopen, dus moest even een manier hebben om het snel en makkelijk van daar naar mij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-05 18:43
Ik heb sinds kort ook een Binance card. Kaart was binnen een week na aanvraag binnen. Via Nexo mag ik 5x gratis crypto overmaken per maand, zonder fees. Is het dan aantrekkelijker om euro's om te zetten naar USDT en dan naar Binance te sturen of is een andere cryptomunt een betere optie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Niann-Tsyr schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:35:
Ik heb sinds kort ook een Binance card. Kaart was binnen een week na aanvraag binnen. Via Nexo mag ik 5x gratis crypto overmaken per maand, zonder fees. Is het dan aantrekkelijker om euro's om te zetten naar USDT en dan naar Binance te sturen of is een andere cryptomunt een betere optie?
Xlm is sowieso al bijna gratis, zal niet veel schelen?

Is ook binnen 5 minuten overgemaakt, geen idee hoe snel usdt is.

[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 05-09-2021 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Nopheros schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:37:
[...]

Xlm is sowieso al bijna gratis, zal niet veel schelen?

Is ook binnen 5 minuten overgemaakt, geen idee hoe snel usdt is.
Nexo biedt geen XLM aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Voor de volledigheid;

De betalingen waar ik hierboven over sprak zijn inmiddels gedeeltelijk "reversed". Ik ga er vanuit dat de laatste dubbele betaling ook deze status krijgt en het probleem daarmee is opgelost.

Beetje vreemd dat Binance vol bleef houden dat ik met VISA transactie nummers naar de winkelier moest gaan om m'n geld terug te halen. Blijkbaar heeft het systeem dit inmiddels zelf opgelost.. tenminste daar ga ik maar vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Nopheros schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:34:

Voorbeeld 1, gisteren in het buitenland:
Wireless betaald bij een supermarkt, betaling mislukt.
2de maal wireless betaald bij de supermarkt, opnieuw mislukt.
3de maal dan maar zonder wireless en met pincode proberen te betalen, opnieuw mislukt.
4de poging maar met m'n ABN Amro meastro kaart, gelukt.

Kijk ik vervolgens op binance, blijkt dat er 3 (!!!!!) betalingen zijn afgeschreven van, gelukkig maar, 4,10 euro. Uiteindelijk heb ik dus 4x 4,10 euro betaald.

Voorbeeld 2: vandaag in het buitenland:
Wireless betaald bij een eetgelegenheid aan een snelweg, betaling mislukt.
2de maal zonder wireless en met pincode betaald, dit keer betaling wel gelukt.

Kijk ik vervolgens op binance, blijkt dat er 2x 12 euro is afgeschreven....
toon volledige bericht
Om even hierop terug te komen wat betreft dat wireless betalen. Moet er niet wireless betaling geactiveerd worden ergens binnen Binance oid? Zoals ik het nu begrijp, is het beter om deze kaart gewoon altijd in de automaat te steken en pincode in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Niann-Tsyr schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:56:
[...]

Om even hierop terug te komen wat betreft dat wireless betalen. Moet er niet wireless betaling geactiveerd worden ergens binnen Binance oid? Zoals ik het nu begrijp, is het beter om deze kaart gewoon altijd in de automaat te steken en pincode in te voeren.
Je activeerd de kaart (en daarmee ook het wireless gedeelte) door de kaart eenmalig te gebruiken met de pincode. Of het probleem aan het draadlose gedeelte lag durf ik niet te zeggen alhoewel ik wel aan mezelf merk dat ik groote bedragen liever incl pin code betaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-04 10:53
Wiley99 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:51:

Thanks voor deze hulp, kan nu weer lekker verder uitgeven via de card. Cashback loopt aardig in de papieren inmiddels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-04 10:53
Alleen nog wachten op die kleine winst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:35
TalentedMrRiple schreef op maandag 6 september 2021 @ 18:11:
Alleen nog wachten op die kleine winst....
Je moet het wel tijdens wat groene kaarsjes doen, het afgelopen half uur is rood. Even wachten inderdaad, maar niet te lang. Het is geen geld voor handelen ;)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 20:50

Chaes

#HODL

Jawel hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Ik zie het nu ja. Ik dacht dat het onder XLM stond. Lekker verwarrend XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-05 11:28
Nopheros schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:36:
Voor de volledigheid;

De betalingen waar ik hierboven over sprak zijn inmiddels gedeeltelijk "reversed". Ik ga er vanuit dat de laatste dubbele betaling ook deze status krijgt en het probleem daarmee is opgelost.

Beetje vreemd dat Binance vol bleef houden dat ik met VISA transactie nummers naar de winkelier moest gaan om m'n geld terug te halen. Blijkbaar heeft het systeem dit inmiddels zelf opgelost.. tenminste daar ga ik maar vanuit.
Ik heb het ook gehad met Domino's, 2x geprobeerd, maar niet gelukt, dus uiteindelijk met de gewone kaart betaald.
Zie ik van de week dat er 2x "reversed" in het overzicht staat, dus daar gebeurt dan toch wat.
Geen idee waarom het deze keer niet lukte, want had al paar keer eerder bij Domino's betaald :?

Overigens vind ik het persoonlijk wel irritant dat je refunds in EUR terug krijgt... ik koop daar dan direct weer BNB van dat de Card wallet ingaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

metallicattim schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:27:
[...]
ik koop daar dan direct weer BNB van dat de Card wallet ingaat.
Waarom laat je het niet in Euro staan dan? Euro is stabieler en het kost je geen fee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
Nogne schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:32:
[...]

Waarom laat je het niet in Euro staan dan? Euro is stabieler en het kost je geen fee.
Dan krijg je geen Cashback en ik zit niet in crypto omdat het zo stabiel is allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

metallicattim schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:59:
[...]

Dan krijg je geen Cashback en ik zit niet in crypto omdat het zo stabiel is allemaal :P
Huh? Dan moet ik zo even goed kijken want dat je geen cashback krijgt is nieuw voor mij. Ik zet er namelijk altijd euro's op (heb geleerd van de bear dat je waarde in 1x weg is, had toen alles in BNB maar dan heb je dus de ene dag 3k en volgende dag nog maar 800e) en heb tot nu toe altijd cashback gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ah dat wist ik niet, ik dacht dat je alleen bij BNB cashback kreeg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
metallicattim schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:59:
[...]

In euro krijg je ook gewoon cashback. Is het enige wat ik op de kaart zet.

Cashback word weliswaar alleen in BNB betaald. Die zet ik regelmatig van de kaart weer terug in de vault.

[ Voor 15% gewijzigd door Bulligan op 07-09-2021 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315056

[...]

Ik heb het ook gehad met Domino's, 2x geprobeerd, maar niet gelukt, dus uiteindelijk met de gewone kaart betaald.
Zie ik van de week dat er 2x "reversed" in het overzicht staat, dus daar gebeurt dan toch wat.
Geen idee waarom het deze keer niet lukte, want had al paar keer eerder bij Domino's betaald :?

Overigens vind ik het persoonlijk wel irritant dat je refunds in EUR terug krijgt... ik koop daar dan direct weer BNB van dat de Card wallet ingaat.
Het kan ook zijn dat Domino's hun parameters zo ingesteld staan (in hun betaalsysteem, bvb Adyen) dat ze die kaart niet accepteren. Het "probleem" ligt dus misschien niet bij Binance zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Dat zou kunnen, zou jammer zijn als ze het veranderd zouden hebben, heb namelijk al paar keer eerder betaald met de Visa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

metallicattim schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:23:
Ah dat wist ik niet, ik dacht dat je alleen bij BNB cashback kreeg :?
Nee zoals @Bulligan ook aangeeft de cashback is in BNB. Als je betaald met crypto dan betaal je een extra fee (0.8%) en als je Euro gebruikt dan heb je de fee niet. Daarom gebruik ik zelf Euro (want dip/daalt niet) en het kost geen fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ah ok! Ik vond namelijk alleen de BNB levels van cashback procenten, hoe is dat voor EUR ingedeeld dan?

Die 0,8% fee geloof ik wel c.q. neem ik voor lief gezien BNB veel meer stijgt dan die 0,8% fee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

metallicattim schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:49:
Ah ok! Ik vond namelijk alleen de BNB levels van cashback procenten, hoe is dat voor EUR ingedeeld dan?

Die 0,8% fee geloof ik wel c.q. neem ik voor lief gezien BNB veel meer stijgt dan die 0,8% fee :)
De lvl van cashback (dus hoeveel % BNB je terug krijgt) is afhankelijk van hoeveel BNB jij in je Spot/Vault hebt staan. De cashback gebeurt nav het bedrag wat je betaald (en of jij nou Euro/BNB/BTC dat maakt voor de betaling niet uit).

Ik heb bijv 1BNB gemiddeld dus krijg 2% cashback, dus als ik iets van 100e koop krijg ik voor 2 euro aan BNB (als ik het met euro betaal). Als ik met BNB betaal zou het betaalde bedrag 100,80 (100 euro + 0,8 fee) zijn en je krijgt 2% van de 100 euro terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Kijk, het wordt al helderder haha, thx!

Dus het loont zich om BNB erin te zetten om je level te verhogen/bepalen, maar daarnaast ook EUR om de betalingen mee te doen.

Mjah dan denk ik weer, om daar EUR te krijgen moet je crypto verkopen en dat kost ook weer een fee...
Ik houd het lekker bij BNB denk ik, dat kan nog steeds lekker groeien en ik speel toch met winst, dus die kleine fee boeit me niet zo om eerlijk te zijn.
Sinds ik die Visa heb, betaal ik er zoveel mogelijk mee en daardoor is mijn fiat rekening wat gezonder geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

metallicattim schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:02:
Kijk, het wordt al helderder haha, thx!

Dus het loont zich om BNB erin te zetten om je level te verhogen/bepalen, maar daarnaast ook EUR om de betalingen mee te doen.

Mjah dan denk ik weer, om daar EUR te krijgen moet je crypto verkopen en dat kost ook weer een fee...
Ik houd het lekker bij BNB denk ik, dat kan nog steeds lekker groeien en ik speel toch met winst, dus die kleine fee boeit me niet zo om eerlijk te zijn.
Sinds ik die Visa heb, betaal ik er zoveel mogelijk mee en daardoor is mijn fiat rekening wat gezonder geworden :)
Zelf heb ik mijn BNB in de vault (minimale APY op BNB maar af en toe een leuke shitcoin in de launchpool). Voorheen gebruikte in iDeal om Euro over te zetten naar de Binance Card/Pay maar nu verkoop ik af en toe wat winst en zet dat om naar Euro en zet dat dan in Pay. En anders gebruik ik de Bitvavo route.

Lichtelijk off-topic:
Ben ondertussen ook aan het kijken naar de Crypto.com kaart omdat je bij Crypto.com nog wel SEPA kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Nogne schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:17:
[...]

Lichtelijk off-topic:
Ben ondertussen ook aan het kijken naar de Crypto.com kaart omdat je bij Crypto.com nog wel SEPA kan gebruiken.
Moet je ook hun coin staken (CRO). Ik zat erover na te denken, maar ik laat het maar nog even zo zitten. Ik zit ook te wachten op de Nexo card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Niann-Tsyr schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:23:
[...]

Moet je ook hun coin staken (CRO). Ik zat erover na te denken, maar ik laat het maar nog even zo zitten. Ik zit ook te wachten op de Nexo card.
Ja je moet daar je CRO voor 180 dagen vastzetten, waarbij je bij Binance een gemiddelde van x aantal BNB mag hebben in je Spot/Vault. Ben er zelf ook nog niet helemaal over uit of ik over ga, maar als SEPA/iDeal niet snel terug komt is de kans wel groot dat ik daar naar toe ga (heb zelf geen Nexo account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Niann-Tsyr schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:23:
[...]

Ik heb de crypto.com kaart inmiddels thuis liggen (ben op vakantie) en ga zeer waarschijnlijk wel over. Als je genoeg staked bij crypto.com krij je namelijk ook nog een keer 10% per jaar aan rente. Niet dat ik daar nu al aan kom maar als BTC richting de 100k gaat dan wordt CRO natuurlijk ook meer waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Nopheros schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:06:
[...]

Ik heb de crypto.com kaart inmiddels thuis liggen (ben op vakantie) en ga zeer waarschijnlijk wel over. Als je genoeg staked bij crypto.com krij je namelijk ook nog een keer 10% per jaar aan rente. Niet dat ik daar nu al aan kom maar als BTC richting de 100k gaat dan wordt CRO natuurlijk ook meer waard.
Ik vind Nexo staken voordeliger wat dat betreft vergeleken met 400 CRO staken voor 10% rente. Platinum level bij Nexo hoef je geen 400 Nexo tokens te staken. Is echt stukken minder (in mijn geval 130) en dan kan je 12% krijgen als je rente laat uitbetalen in Nexo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-05 12:01
metallicattim schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:02:
Ik verkoop mijn crypto vlak voor het moment dat ik het nodig heb om te betalen, of ik zet af en toe 100 of 200 EUR op de card. Dat doe ik zonder fee op de volgende manier:
  • Verkoop je crypto voor BUSD, bijv BTC verkopen voor BUSD
  • Verkoop je BUSD voor EUR
BUSD pairs zijn zonder fee (al een hele poos en weer verlengd tot iig eind vh jaar dacht ik)

Als je gewoon via BTC direct naar EUR gaat, dan is het 0,2% fee ipv 0,8% wat je nu betaalt. En als je de fee in BNB betaalt (is een switch in je settings), dan betaal je maar 0,15% fee.

Dus als je om je cashback van bijv 2% geeft, dan vind ik het raar dat je zo weinig geeft om die 0,8% fee te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karayilan27
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 24-09-2021
Ik probeer al een aantal keer te pinnen via geldautomaat maar krijg na mijn pin in te voeren en hoeveel geld ik eruit wil halen geeft die volgende foutmelding; your card issuer has declined for transaction

Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Karayilan27 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:33:
Ik probeer al een aantal keer te pinnen via geldautomaat maar krijg na mijn pin in te voeren en hoeveel geld ik eruit wil halen geeft die volgende foutmelding; your card issuer has declined for transaction

Hoe kan ik dit oplossen?
Binance vragen? 🤷‍♀️
https://www.binance.com/e...7dcd24e0c8fba80e135e43601

[ Voor 9% gewijzigd door Niann-Tsyr op 08-09-2021 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel2506
  • Laatst online: 12-12-2021
Deze week probeerde ik te tanken bij een onbemande pomp met mijn Binance Visa kaart. Hij werd geweigerd. Ik kreeg een melding “transaction not authorized“ of iets dergelijks. Bij welke tankstations word deze Binance kaart wel geaccepteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjebakker
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20-03 17:46
Crypto.com hoor ik ook goede verhalen over,, heb paar dagen geleden hun Visa card besteld.

Vind Binance zelf een beetje tricky omdat het nogal cowboys zijn naar mij idee.

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-05 06:08
koekjebakker schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:20:
Vind Binance zelf een beetje tricky omdat het nogal cowboys zijn naar mij idee.
Ik gebruik zelf naar alle tevredenheid die kaart van Crypto.com (fijn die 2% cashback én gratis Spotify) maar ik heb juist het idee dat het bij crypto.com maar een stelletje cowboys zijn. Zo zijn de rates die je voor crypto terugkrijgt een stuk lager dan bij binance, kan je ook het geld van de card wallet niet meer terugboeken naar de fiat/cdc wallet en hebben ze me doodleuk $400 aan CRO laten steken tijdens het aanvraagproces van een kaart die bij de volgende stap niet beschikbaar bleek in het land waar ik woon. En hoewel ze toegaven dat dat niet erg handig van ze was 'kunnen' ze het niet unstaken voor me.

Ik wacht nog even totdat mijn BNB gemiddelde voor de maand weer is verhoogd en dan ga ik de Binance kaart eens wat meer gebruiken. Via curve uiteraard.

Ik vraag mij dan ook af, ik lees hierboven dat het nog wel eens mis wil gaan met betalen middels de binance card direct. Maar doen die problemen zich ook voor mij iemand via Curve -> Binance card?

edit:
Curve is echt een godsgeschenk met die 'back in time' en 'anti-embarrassment' functies

[ Voor 7% gewijzigd door pimsaint op 05-10-2021 07:21 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• Nogne

Nogne

>.<

pimsaint schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:32:
[...]
Ik vraag mij dan ook af, ik lees hierboven dat het nog wel eens mis wil gaan met betalen middels de binance card direct. Maar doen die problemen zich ook voor mij iemand via Curve -> Binance card?
Over het algemeen kan je betalen met de Crypto kaart waar je ook de Binance kaart kan gebruiken, en vice versa.

• Tartarus
Zijn er meer mensen die geen geld kunnen storten naar Binance vanaf hun N26 rekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Nogne schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:25:
[...]
Over het algemeen kan je betalen met de Crypto kaart waar je ook de Binance kaart kan gebruiken, en vice versa.
Ja dát begrijp ik, aangezien de twee kaarten in de basis via hetzelfde netwerk werken. En als ik zo eens door dit topic scroll dan gaat dat nog wel eens fout.

Het lijkt er ook op dat die foutmarge verdwijnt wanneer je met de kaart betaalt via Curve. Vandaar mijn vraag, is dat bij iemand hier wel eens fout gegaan?

(m.a.w. voor iedereen hier die wel eens problemen ondervindt met de visa debit transacties van de Binance card, probeer het via Curve!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Tartarus schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:55:
Zijn er meer mensen die geen geld kunnen storten naar Binance vanaf hun N26 rekening?
SEPA/iDeal werkt niet meer bij Binance, je kan dus niet rechtstreeks Euro’s overmaken naar Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Nogne schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 07:20:
[...]

SEPA/iDeal werkt niet meer bij Binance, je kan dus niet rechtstreeks Euro’s overmaken naar Binance.
Ja dat vroeg ik dus niet.
Je kan op Binance geld storten en dat wordt dan afgeschreven van je MasterCard. En dat lukt niet. Heb het vandaag nog niet geprobeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Tartarus schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:36:
[...]

Ja dat vroeg ik dus niet.
Je kan op Binance geld storten en dat wordt dan afgeschreven van je MasterCard. En dat lukt niet. Heb het vandaag nog niet geprobeerd.
Je had het zelf over geld storten, geld storten is een SEPA overboeking. Wat je nu beschrijft is een CC betaling waarbij het geld dan van je rekening word afgeschreven. Als een CC betaling niet lukt dan kan je vaak de reden opvragen bij je betalingsverwerker.

Mogelijk is het voor Belgische gebruikers (als je dat bent) anders, maar voor Nederlandse gebruiker had je iDeal/SEPA en je hebt nu alleen nog een betalingsmogelijkheid via CC (maar daar betaal je heel veel verwerkingskosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Nogne schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:45:
[...]

Je had het zelf over geld storten, geld storten is een SEPA overboeking. Wat je nu beschrijft is een CC betaling waarbij het geld dan van je rekening word afgeschreven. Als een CC betaling niet lukt dan kan je vaak de reden opvragen bij je betalingsverwerker.

Mogelijk is het voor Belgische gebruikers (als je dat bent) anders, maar voor Nederlandse gebruiker had je iDeal/SEPA en je hebt nu alleen nog een betalingsmogelijkheid via CC (maar daar betaal je heel veel verwerkingskosten).
Ik zou 1.8% niet ‘heel veel verwerkingskosten’ noemen, maar inderdaad. Dat bedoelde ik dus. Dat het van je CC wordt afgeschreven.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315056

Zondag smart contracts release op ADA toch? Ben eens benieuwd wat dat gaat geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-05 14:39
Nu Binance 1,8% fee rekent voor creditcard deposits, ga ik nu over naar Crypto.com. Ik ben bang dat zij in de toekomst ook fees gaan rekenen. Bij lage tiers wordt het zo erg oninteressant om mee te doen met de cashback. Het feestje is afgelopen helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door baba420 op 10-09-2021 12:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

baba420 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:37:
Nu Binance 1,8% fee rekent voor creditcard deposits, ga ik nu over naar Crypto.com. Ik ben bang dat zij in de toekomst ook fees gaan rekenen. Bij lage tiers wordt het zo erg oninteressant om mee te doen met de cashback. Het feestje is afgelopen helaas.
Ben nu ook rustig alles aan het overzetten naar de Crypto.com kaart
Tartarus schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:46:
[...]

Ik zou 1.8% niet ‘heel veel verwerkingskosten’ noemen, maar inderdaad. Dat bedoelde ik dus. Dat het van je CC wordt afgeschreven.-
Op zich valt het wel mee, maar ik heb zelf "maar" 2% cashback op mijn Binance kaart, dan vind ik 1.8% fee iets te veel.

• michiel2506
Kun je de Binance Visa kaart nu nog wel gebruiken in winkels, nadat de Nederlandse Bank op 18 augustus had gezegd dat Binance illegaal opereert in Nederland?
Een online bestelling met deze kaart lukte nog wel bij de Bijenkorf. Maar betalen bij de benzinepomp ho maar, daar werd hij niet geaccepteerd…

• michiel2506
[...]

Waarschijnlijk komt dit door de uitspraak van DNB op 18 augustus? Zo wordt deze kaart onbruikbaar en je moet elke keer maar hopen dat hij het doet. |:(

• pimsaint
michiel2506 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 07:19:
Kun je de Binance Visa kaart nu nog wel gebruiken in winkels, nadat de Nederlandse Bank op 18 augustus had gezegd dat Binance illegaal opereert in Nederland?
Een online bestelling met deze kaart lukte nog wel bij de Bijenkorf. Maar betalen bij de benzinepomp ho maar, daar werd hij niet geaccepteerd…
michiel2506 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 07:28:
Waarschijnlijk komt dit door de uitspraak van DNB op 18 augustus? Zo wordt deze kaart onbruikbaar en je moet elke keer maar hopen dat hij het doet. |:(
Misschien zie ik iets over het hoofd maar dit probleem lost zich toch op door een Curve kaart te gebruiken op de plekken waar het misgaat?

[ Voor 39% gewijzigd door pimsaint op 11-09-2021 07:36 ]

• Niann-Tsyr
Ik wilde bij Lidl betalen met de Binance card. Er staan euro's op en had al geld overgemaakt 1 keer naar Revolut ermee. Ik steek de kaart in de pinautomaat en krijg storing onleesbare kaart. Ik dacht dat ik gewoon kon gaan pinnen. Moet ik nog langs de pinautomaat eerst met de kaart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan
Niann-Tsyr schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 08:51:
Ik wilde bij Lidl betalen met de Binance card. Er staan euro's op en had al geld overgemaakt 1 keer naar Revolut ermee. Ik steek de kaart in de pinautomaat en krijg storing onleesbare kaart. Ik dacht dat ik gewoon kon gaan pinnen. Moet ik nog langs de pinautomaat eerst met de kaart?
Heb je alleen contactloos geprobeerd of ook met pin? Volgens mij moet eerste keer met pin gebruikt worden. (Mijn vrouw heeft de fysieke kaart en staat me iets van bij dat ze bij Jumbo de eerste keer ook door apparaat met pin moest halen, zelf gebruik ik hem op Apple Pay via Curve).

-edit- net wakker. Lees nu pas duidelijk dat je met pin hebt geprobeerd.

Accepteert Lidl überhaupt visa/MasterCard? Ik heb het idee dat sommige hier het zien als vervanging van hun bankpas. Helaas word visa/MasterCard slecht geaccepteerd in Nederland. Mede vanwege de hoge kosten voor de ondernemers.

[ Voor 18% gewijzigd door Bulligan op 11-09-2021 09:21 ]

• Bulligan
michiel2506 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 07:28:
[...]

Waarom zou de kaart het niet meer doen? Het gaat enkel en alleen om de derivates (futures) waarmee ze in het geding zijn. Ik ben nog nergens tegen problemen aangelopen met de kaart. Overal waar visa/MasterCard geaccepteerd word, kan ik gewoon betalen. Momenteel zit in CenterParcs, daar word ie overal geaccepteerd, zelfs voor het kleinste bedrag.

• Bulligan
..

[ Voor 99% gewijzigd door Bulligan op 11-09-2021 09:18 ]

• Nogne

Nogne

>.<

Niann-Tsyr schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 08:51:
Mijn ervaring is dat alleen de Jumbo VISA accepteert, bij de overige supermarkten is het bij mij niet gelukt.

• Niann-Tsyr
Bulligan schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 09:10:
[...]

Heb je alleen contactloos geprobeerd of ook met pin? Volgens mij moet eerste keer met pin gebruikt worden. (Mijn vrouw heeft de fysieke kaart en staat me iets van bij dat ze bij Jumbo de eerste keer ook door apparaat met pin moest halen, zelf gebruik ik hem op Apple Pay via Curve).

-edit- net wakker. Lees nu pas duidelijk dat je met pin hebt geprobeerd.

Accepteert Lidl überhaupt visa/MasterCard? Ik heb het idee dat sommige hier het zien als vervanging van hun bankpas. Helaas word visa/MasterCard slecht geaccepteerd in Nederland. Mede vanwege de hoge kosten voor de ondernemers.
Ja, Lidl accepteert Visa/Mastercard. Dus ik snap niet wat er nu verkeerd gaat. Ik ga Binance wel ff contacteren hierover.

Update: Binance chat gebruikt, m'n issue is verwezen naar technische team. Ik moet over 5 dagen weer proberen zeggen ze en kijken of het dan weer gebeurt. Ik ga wel ff andere winkel proberen voor de zekerheid.

[ Voor 11% gewijzigd door Niann-Tsyr op 11-09-2021 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michiel2506
pimsaint schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 07:34:
[...]

[...]

[...]

Misschien zie ik iets over het hoofd maar dit probleem lost zich toch op door een Curve kaart te gebruiken op de plekken waar het misgaat?
Kan. Dat doe ik nu ook met een Wise kaart op plekken waar het mis gaat. Mijn Wise kaart kan ik nog wel laden met mijn binance kaart kwam ik achter. Enige nadeel is dat ik niks meer terug kan storten naar binance, omdat ons land niet meer wordt gesupport.

Ja ik kan ook gewoon mijn Rabopas gebruiken op plekken waar het mis gaat maar het liefst zou ik zonder omwegen mijn binance kaart willen gebruiken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pimsaint
michiel2506 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 09:31:
[...]
Ja ik kan ook gewoon mijn Rabopas gebruiken op plekken waar het mis gaat maar het liefst zou ik zonder omwegen mijn binance kaart willen gebruiken.
Dat begrijp ik helemaal, helaas gebruiken we hier voornamelijk (en soms alleen) ons eigen eigenwijze Meastro/v-pay netwerk, in tegenstelling tot de meeste andere landen waar visa en Mastercard de scepter zwaaien.

Het ging mij meer over de plekken en websites waar men sowieso creditcards accepteert. Gaat desondanks met een Binance (visa) kaart tóch nog wel eens fout; via Curve (mastercard) blijkbaar niet. Oplossing, Binance-kaart aan je Curve en klaar is kees:
  • Geen angst twijfel meer of je Binance kaart het wel/niet/wel/niet gaat doen
  • Binance kaart (indirect) toe te voegen aan Apple/Samsung/Google Pay
  • Tóch kunnen betalen met Binance als je even was vergeten om hem 'op te laden' (anti-embarrassment mode + back in time functie)
  • 1% extra cashback in Curve cash gedurende de 1e maand (of langer via referrals)
  • Makkelijk betalen via een andere (crypto) credit card zonder deze mee te hoeven nemen of kaartnummers aan te moeten passen
Ik lees win-win-win-win-win :)
Kan. Dat doe ik nu ook met een Wise kaart op plekken waar het mis gaat. Mijn Wise kaart kan ik nog wel laden met mijn binance kaart kwam ik achter. Enige nadeel is dat ik niks meer terug kan storten naar binance, omdat ons land niet meer wordt gesupport.
Ik ben niet echt bekend met Wise maar bij Curve hoef je niets op te laden (en dus ook niets terug te storten). Wanneer je met je curve kaart betaalt, wordt dat zo goed als direct via je Binance kaart betaalt, je ziet ook gewoon de transaction/merchant details in de Binance app. Niet genoeg saldo op je Binance kaart? Dan wordt het van de volgende credit card in je Curve app afgeschreven. En je kan die transactie dan binnen 90 dagen omboeken, alsnog via Binance betalen en hebt derhalve dus eigenlijk áltijd genoeg saldo op je Binance kaart!

[ Voor 48% gewijzigd door pimsaint op 11-09-2021 16:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michiel2506
pimsaint schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 09:47:
[...]

Dat begrijp ik helemaal, helaas gebruiken we hier voornamelijk en soms alleen ons eigen eigenwijze Meastro/v-pay netwerk (in tegenstelling tot de meeste andere landen waar visa en Mastercard de scepter zwaaien' zwaaien).

Het ging mij meer over de plekken en websites waar men sowieso creditcards accepteert. Gaat desondanks met een Binance (visa) kaart tóch nog wel eens fout; via Curve (mastercard) blijkbaar niet. Dus, Binance-kaart aan je Curve en klaar is kees:
  • Geen angst twijfel meer of je Binance kaart het wel/niet/wel/niet gaat doen
  • Binance kaart (indirect) toe te voegen aan Apple/Samsung/Google Pay
  • Tóch kunnen betalen met Binance als je even was vergeten om hem 'op te laden' (anti-embarrassment mode + back in time functie)
  • 1% extra cashback in Curve cash gedurende de 1e maand (of langer via referrals)
  • Makkelijk betalen via een andere (crypto) kaart zonder deze mee te hoeven nemen of kaartnummers aan te moeten passen
Ik lees win-win-win-win-win :)

[...]

Ik ben niet echt bekend met Wise maar bij Curve hoef je niets op te laden (en dus ook niets terug te storten). Wanneer je met je curve kaart betaalt, wordt dat zo goed als direct via je Binance kaart betaalt, je ziet ook gewoon de transaction/merchant details in de Binance app. Niet genoeg saldo op je Binance kaart? Dan wordt het van de volgende credit card in je Curve app afgeschreven. En je kan die transactie dan binnen 90 dagen omboeken, alsnog via Binance betalen en hebt derhalve dus eigenlijk áltijd genoeg saldo op je Binance kaart!
toon volledige bericht
Goede tips! Bedankt. Klinkt erg gemakkelijk.
Ik ga Curve proberen!

• anandus
  • Niet online
Curve werkt dus met Google/Samsung Pay. En kan je daar bij meer plaatsen betalen of defacto hetzelfde als waar je ook met Visa kan betalen?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
michiel2506 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:46:
[...]

Goede tips! Bedankt. Klinkt erg gemakkelijk.
Ik ga Curve proberen!
Die kaart krijg je binnen een week in huis btw.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pimsaint
anandus schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:02:
Curve werkt dus met Google/Samsung Pay. En kan je daar bij meer plaatsen betalen of defacto hetzelfde als waar je ook met Visa kan betalen?
Korte antwoord is nee. Want Curve gebruikt het netwerk van Mastercard, Binance dat van Visa. Over het algemeen worden die twee netwerken vaak samen (wel of niet) aangeboden in een winkel, maar daar zit volgens mij (als ik dit topic zo lees) het probleem niet.

Het lijkt erop dat, bij een zelfde betaalterminal die Visa kaarten accepteert, een Binance kaart het soms wél en soms niet doet. Erg spannend, maar vooral vervelend.

Dit is lijkt op te lossen door je Binance kaart te koppelen aan Curve, die betaling onderling (Curve - Binance) gaat namelijk wél vaker goed. Helemaal als je een back-up kaart koppelt binnen Curve voor het geval er tóch iets niet in de haak is met je Binance kaart (bijv. saldo). Dan wordt de betaling via je back-up kaart afgehandeld, maar dat kan je binnen 90 dagen (als je alles weer op de rit hebt bij Binance) alsnog af laten schrijven via Binance (of andere gekoppelde kaarten). Die functie binnen Curve heet 'back in time'.

[ Voor 10% gewijzigd door pimsaint op 13-09-2021 03:41 ]

• Tartarus
michiel2506 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 09:31:
[...]
Enige nadeel is dat ik niks meer terug kan storten naar binance, omdat ons land niet meer wordt gesupport.
[...]
Is dit ergens expliciet aangekondigd?
Of ga je er vanuit omdat de DNB iets heeft gezegd maandje terug?

• michiel2506
Tartarus schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 14:12:
[...]

Is dit ergens expliciet aangekondigd?
Of ga je er vanuit omdat de DNB iets heeft gezegd maandje terug?
De DNB heeft niet enkel iets geroepen, maar heeft enkel duidelijk gemaakt dat Binance zonder wettelijke registratie in Nederland opereert. Zie deze link:
https://www.dnb.nl/actuee...ng-van-dnb-tegen-binance/

Ik weet niet of Binance er baat bij heeft om zich hier te registreren, maar lijkt me dat het niet hun prioriteit is. Maar als ze dus wel wettelijk geregistreerd zijn, dan kunnen ze gewoon hier in Nederland opereren lijkt me. Litebit staat er wel in zie ik. Kraken weer niet.
Als ik dus iets wil laden met een normale mastercard van de Rabo, dan geeft binance nu aan dat mijn land niet gesupport is. Voorheen kon ik dat wel en de iDeal betaalmogelijkheid is ook verdwenen. Dus zal er vast wel allemaal mee te maken hebben.
Maar waarom de DNB er pas vorige maand mee komt, dat is ook merkwaardig.
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste