Gebruik de Binance kaart inmiddels voor 2 weken en heb succesvol 1000 euro uitgegeven via de kaart en dus ongeveer 20 euro aan cashback ontvangen.
Sinds een paar dagen heb ik echter problemen met betalingen die in de winkel er niet door lijken te komen (winkelier geeft aan dat de betaling niet is gelukt) maar bij Binance doodleuk worden afgeschreven.
Voorbeeld 1, gisteren in het buitenland:
Wireless betaald bij een supermarkt, betaling mislukt.
2de maal wireless betaald bij de supermarkt, opnieuw mislukt.
3de maal dan maar zonder wireless en met pincode proberen te betalen, opnieuw mislukt.
4de poging maar met m'n ABN Amro meastro kaart, gelukt.
Kijk ik vervolgens op binance, blijkt dat er 3 (!!!!!) betalingen zijn afgeschreven van, gelukkig maar, 4,10 euro. Uiteindelijk heb ik dus 4x 4,10 euro betaald.
Voorbeeld 2: vandaag in het buitenland:
Wireless betaald bij een eetgelegenheid aan een snelweg, betaling mislukt.
2de maal zonder wireless en met pincode betaald, dit keer betaling wel gelukt.
Kijk ik vervolgens op binance, blijkt dat er 2x 12 euro is afgeschreven....
Contact opgenomen met Binance, die zeggen doodleuk dat de betaling er bij hun goed is doorgekomen en dat ik contact op moet nemen met de winkeliers. Zelfs als ik van voorbeeld 2 het bonnetje laat zien waar op staat dat de betaling is mislukt blijven ze volhouden dat ik bij de winkelier moet zijn om mijn geld terug te krijgen
Als ik aangeef dat Visa zegt dat de kaart issuer (dus binance) een aanvraag moet doen om het geld terug te vorderen zeggen ze me dat ik maar 30 dagen moet wachten en als de betaling dan nog niet is teruggestort dat ik dan maar weer opnieuw naar de winkelier moet gaan. Onbeschoft hoe Binance hier mee omgaat. Met elke andere issuer kun je simpelweg een aanvraag doen om je geld terug te krijgen en dan moet de winkelier een bonnetje kunnen laten zien (wat dus in deze gevallen niet kan en ik dus inderdaad mijn geld terug zou krijgen). Echter blijft Binance dit weigeren.
Zijn er meer mensen die hier tegen aan lopen? Voor mij heeft de binance kaart inmiddels 0 waarde, ik was van plan vandaag te tanken met de binance kaart maar ik durf het gewoon niet meer aan
[
Voor 17% gewijzigd door
Nopheros op 04-09-2021 20:39
]