Binance Debit Visa - shoppen met crypto

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Jdome schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 16:33:
[...]

Ik lees Bybit wel vaker als aanbeveling maar kan nergens vinden hoeveel procent cashback zij geven. Weet jij dit?

Heb zelf ook de Binance kaart, voornamelijk voor zakelijke uitgaven, en baal hier ook echt van. Plutus heb ik daarnaast ook voor privè uitgaven want zij doen moeilijk over zakelijk. Dus heb nu een alternatief voor mijn Binance card nodig :'(
Bybit geeft geen cashback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-06 20:41
Ik gebruik mijn Binance Card ook al jaren met veel plezier. Cashback ontvangen en mee kunnen doen aan de lucratieve launchpads en launchpools en je BNB token staken (al wat de rente niet meer wat he vroeger was). Dus ik baalde ook best wel toen ik nieuws gisteren las. Met name omdat BNB serieus is gedaald in prijs door het hele gedoe in de US.

Het natuurlijk nog wel de vraag wat BNB de komende periode in prijs gaat doen aangezien er veel speelt momenteel. Daarom heb ik nu een stoploss gezet op mijn BNB tokens, zodat als de prijs (om wat voor reden dan ook) nog een duw naar beneden krijgt, ik ze nog kwijt kan. Want ik denk dat het best wel eens zou kunnen dat Binance zomaar eens paar klappen zal gaan krijgen.

Maar wat betreft een vervangende debet kaart. Er zijn mijn inziens niet zoveel opties die 4%/5% cashback geven. Lees veel over Plutus, alleen heb je verder niks aan de token, waar je dat bij BNB wel hebt.

Dus ik neig nu naar Plutus te gaan, met een 'everyday' card voor zowel mij als mijn vriendin. En dan curve erbij. Denk dat dat op dit moment de kaart is met weinig risico en relatief hoge cashbacks. Nog andere tips?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10:55
Ik lees net stukje in de Volkskrant. Kennelijk wordt volgend jaar een Europese wet aangenomen MiCa, die tot gevolg heeft dat crypto partijen zich nog maar in 1 EU land hoeven te registeren en dat dit dan geldt voor de gehele EU. Dat geeft wat hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supreme_One
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-01 22:36
glatuin schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 11:54:
Ik lees net stukje in de Volkskrant. Kennelijk wordt volgend jaar een Europese wet aangenomen MiCa, die tot gevolg heeft dat crypto partijen zich nog maar in 1 EU land hoeven te registeren en dat dit dan geldt voor de gehele EU. Dat geeft wat hoop.
Klopt

https://twitter.com/cz_bi...stuxyj7dD-3hhL1a_LTA&s=19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supreme_One
Iemand ervaring met de Wirex Card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Supreme_One schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 18:19:
Iemand ervaring met de Wirex Card?
Wist niet eens dat Binance een nieuwe kaart had.
Maar vermoedelijk zal deze ook over 30 dagen niet meer werken.

[ Voor 173% gewijzigd door jack zomer op 17-06-2023 18:30 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supreme_One
jack zomer schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 18:29:
[...]

Wist niet eens dat Binance een nieuwe kaart had.
Maar vermoedelijk zal deze ook over 30 dagen niet meer werken.
Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Anubis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:52
glatuin schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 11:54:
Zo wat is het beste? Wachten en voorlopig bij Crypto.com een kaart aanvragen of volledig overstappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10:55
Lord Anubis schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 21:04:
[...]

Zo wat is het beste? Wachten en voorlopig bij Crypto.com een kaart aanvragen of volledig overstappen?
Ik wacht er zeker op maar in de tussentijd haal ik alles weg bij binance en stap over naar Kraken. De BNB houd ik even in de trust wallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_DFMQ4PTLVbjwsTq4aLO5cfsIPo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eJcN6wDsf0zqk8VMQ6nePn6v.png?f=user_large

Als Alternatief voor de Binance card. (voornamelijk voor Nederlanders, de Belgen mogen gewoon doorgaan met de Binance card)
Zelf nog niet kunnen testen, heb wel zojuist verificatie proces doorlopen en rdy to go!
Je kan met deze kaart betalen met:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l-KLrPwMkZPbHKZL4lVylNN5BHo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zko6R8xQ1NYcDEwtf7c3hcxa.png?f=user_large

handig voor je winsten :)

ze doen niet aan cashback, echter wel in de nabije toekomst vanaf 10-07-2023
Als je met de kaart betaald ontvang je dus Reward points.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7jawC9zn89pZuviDpv1YRGwBq_o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xmJkO2sACv2zlwXYrMBG4yJ4.png?f=user_large

[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 22-06-2023 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:43
Ik neig heel erg naar Plutus icm Curve.
Ik gebruik al Curve ivm Binance, maar dat is over. Ik heb de gratis standaard van Curve, maar ga nu voor Black met Plutus Everyday

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
Is Plutus zoveel beter dan bijvoorbeeld de Coinbase card?

- 4% cashback in XLM
- Licentie in NL
- Geen extra platform wat je nodig hebt
- Geen gedoe met PLU uitbetalen

Of mis ik iets? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 15:36
Tibbi3 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 12:52:

- 4% cashback in XLM
- Licentie in NL

Of mis ik iets? ;-)
Ik denk dat er niet zoveel mensen Coinbase als 1 van hun main accounts hebben dan je misschien denkt. Dan is het alsnog een extra platform en dan wegen voor de meeste mensen de 1-3 perks (10 EUR per perk) plús de cashback waarschijnlijk zwaar genoeg om Plutus boven bijv deze te kiezen.

(Maar we zitten natuurlijk in het binance card topic ..).

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:42:
[Afbeelding]

Als Alternatief voor de Binance card. (voornamelijk voor Nederlanders, de Belgen mogen gewoon doorgaan met de Binance card)
Zelf nog niet kunnen testen, heb wel zojuist verificatie proces doorlopen en rdy to go!
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hier inmiddels ook de virtuele in bezit. Je kan euro's storten op een Nederlandse bunq rekening (vergeet de referentie niet). Dan pakt de kaart eerst Euro, daarna de geselecteerde cryptocurrency. Dat kost dan 0,9 procent.

Precies zoals Hi :)

De kaart is ook nog eens van Moorwand. Hopelijk regelt bybit alles wat beter.

Handig als backup. Gebruiken ga ik hem vooralsnog nog niet, want geen cashback...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

- 4% cashback in XLM
- Licentie in NL

Of mis ik iets? ;-)
In Nederland kreeg je met Coinbase geen cashback. Hoor graag als dat inmiddels anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:19

- 4% cashback in XLM
- Licentie in NL

Of mis ik iets? ;-)
Kan je hier ook EUR opzetten ipv USDC/Crypto?
Dat is voor mij een hele belangrijke factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:12
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zit er naar te kijken, maar ik snap gelijk waarom Binance niet mee gaat in de Nederlandse AMM verhaal. Je moet je hele hebben en houwen opsturen naar ze, voordat je je kaart gaat krijgen. Dus niet een simpel internetfactuurtje meer.
Requirements for Proof of Wealth/Income:
Bybit (Powered by SATOS) accepts the following documents:
- Tax statements;
- Pay slips;
- Bank statements;
- Notary deeds showing for example inheritances or the sale of real estate; and
- A fiscal overview of stock possessions including sales history.

We request that you send us as many of the requested Proof of Wealth/Income documents as possible.
En er moet met Satos een meeting ingeschoten worden, waarbij je je id laat zien en vragen stellen over de aangeleverde documenten.

[ Voor 3% gewijzigd door Wimlem op 24-06-2023 08:19 ]

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Dit betreft het Binance Card Topic. Niet gerelateerde onderwerpen graag ergens anders bespreken.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online

https://www.nu.nl/economi...ergunning-actief-was.html

ik denk dat ook de Belgen een andere partij moeten zoeken...
Kan me niet voorstellen dat de card werkbaar blijft terwijl binance ook weg moet uit BE

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
knakworst schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 13:13:
[...]

Hier inmiddels ook de virtuele in bezit. Je kan euro's storten op een Nederlandse bunq rekening (vergeet de referentie niet). Dan pakt de kaart eerst Euro, daarna de geselecteerde cryptocurrency. Dat kost dan 0,9 procent.

Precies zoals Hi :)

De kaart is ook nog eens van Moorwand. Hopelijk regelt bybit alles wat beter.

Handig als backup. Gebruiken ga ik hem vooralsnog nog niet, want geen cashback...
Heb de Coinbase kaart inmiddels ontvangen, maar zou inderdaad kunnen dan je hier geen cashback op krijgt. Maximale cashback op Binance was ook gezakt zag ik. De opties worden steeds beperkter. Dan maar wachten tot ik (eindelijk) mijn Plutus kaart krijg.

EDIT:

"Thank you for contacting Coinbase Support and we appreciate your interest in our Card spending rewards program. Allow us to provide some clarification with this matter.

We regret to inform you that the program is currently not available in your region."

Geen cashback dus in NL ;(

[ Voor 16% gewijzigd door Tibbi3 op 12-07-2023 12:58 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste