Toon posts:

Binance Debit Visa - shoppen met crypto

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get Dilberted!

Wiley99 schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:27:
Het duurt altijd even voordat je de cashback ontvangt. Het kan ook zijn dat Amazon het bedrag alleen gereserveerd hield en daarna pas definitief maakte. Op gereserveerde bedragen krijg je natuurlijk geen cashback. Ik denk niet dat de servicemedewerkers invloed hebben op jouw individuele transacties.

Ik snap ook niet zo goed wat je nou 25 euro gekost heeft: ik heb ook een nano transfer gedaan afgelopen weekend, inderdaad omdat XRP en XLM withdraw niet kon, maar dat heb ik zoals normaal, met enig geduld en door op het juiste moment te starten (als de prijzen van rood naar groen gaan) ook binnen korte tijd zonder verlies kunnen doen. Withdrawal fee is minimaal bij nano, bij mij was het voor een paar honderd euro zelfs gewoon afgerond 0.

Waarom ik hier eigenlijk kwam: heeft iemand de Binance card al gebruikt in het buitenland met vreemde valuta? Ik ben binnenkort een paar weken in Canada en hoopte eigenlijk de wisselkosten van normale creditcards te voorkomen door CAD bovenaan in de funding te zetten en te vullen. Vermits ik natuurlijk een voordelige CAD trade in Binance kan toen.

<edit>
Doorgehaald lukt niet:
1. geen CAD in card funding lijstje
2. https://www.binance.com/e...a7d324e4f93f3dede491c0102 bullet 7: de card zelf staat als EUR kaart.

Dan Curve maar upgraden
Binance berekent gewoon interbancair dus niets om je zorgen over te maken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01 18:40
LuisjeNL schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:08:
Waarschijnlijk moeten ze het bedrag van de virtuele overzetten naar je vaste kaart.

Bij manage cards kun je je virtuele kaart wel zien (zonder saldo dan)

Ontkomen aan een lange chat sessie zit er niet in voor je :+
Klopt, dat heb ik vrijdag dan toch maar eens gedaan :P Ik kreeg vandaag de mail dat de Refund naar mijn huidige kaart gezet is, dus eind goed al goed :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sefa
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20:44
Ik heb vaak dat wanneer ik contactloos probeer te betalen en er wordt gevraagd om mijn pincode dat de betaling wordt geweigerd omdat mijn pincode onjuist is. Wanneer ik de betaling opnieuw doe, mijn pas in het pinapparaat steek en dezelfde pincode gebruik is er niets aan de hand. Hebben meer mensen hier last van en heeft iemand een oplossing / oorzaak?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:32
@Sefa ik had contactloos ook vaak problemen. Nu steek ik hem overal in het apparaat en werkt het vrijwel overal.

Geen idee waar het probleem zit, maar ik zou niet verwachten dat je dat zelf kan oplossen.

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:02
Sefa schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:15:
Ik heb vaak dat wanneer ik contactloos probeer te betalen en er wordt gevraagd om mijn pincode dat de betaling wordt geweigerd omdat mijn pincode onjuist is. Wanneer ik de betaling opnieuw doe, mijn pas in het pinapparaat steek en dezelfde pincode gebruik is er niets aan de hand. Hebben meer mensen hier last van en heeft iemand een oplossing / oorzaak?
Dit lijkt er op alsof je de pin van je kaart hebt gewijzigd nadat je hem hebt ontvangen. De nieuwe pin werkt dan alleen als je hem er in steekt, anders moet je je oude pin gebruiken.

Pin wijzigen word ook afgeraden (en volgens mij nu als zelfs geblokkeerd).

XBL: Nogne

• Sefa
  • Registratie: April 2019
Nogne schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:02:
[...]

Dit lijkt er op alsof je de pin van je kaart hebt gewijzigd nadat je hem hebt ontvangen. De nieuwe pin werkt dan alleen als je hem er in steekt, anders moet je je oude pin gebruiken.

Pin wijzigen word ook afgeraden (en volgens mij nu als zelfs geblokkeerd).
Dat is bij mij niet het geval, maar bedankt voor het meedenken! Ik ben in ieder geval blij te lezen dat het niet aan mij ligt.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:58

HollovVpo1nt

I like gadgets

Krijg je alleen cashback als je met BNB betaalt? Heb net een USDT transactie gedaan maar zie geen cashback.
Edit: oh ik zie dat je eerst een dag moet wachten voordat ze de cashback berekenen.

[Voor 28% gewijzigd door HollovVpo1nt op 10-03-2022 10:20]

• LuisjeNL
@HollovVpo1nt

Kan tot een week duren volgens mij. Soms blijft een transacties langer hangen, maar uiteindelijk is de cashback er.

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Nu online
Helaas.

Vandaag maar weer getest, kan nog steeds niet van Binance cc naar Revolut overboeken/opwaarderen. Nog steeds geweigerd vanuit Binance.

Google Pay werkt prima, ook net ontdekt..

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01 10:05
jack zomer schreef op donderdag 14 april 2022 @ 18:19:
Helaas.

Vandaag maar weer getest, kan nog steeds niet van Binance cc naar Revolut overboeken/opwaarderen. Nog steeds geweigerd vanuit Binance.

Google Pay werkt prima, ook net ontdekt..
Ik heb hier persoonlijk nog geen problemen mee gehad, meermalen gedaan en behalve dan de 290,- euro daglimiet waar je dus onder moet blijven, is het altijd goed gegaan (net nog gedaan).

• jack zomer
  • Nu online
Helza schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:02:
[...]

Ik heb hier persoonlijk nog geen problemen mee gehad, meermalen gedaan en behalve dan de 290,- euro daglimiet waar je dus onder moet blijven, is het altijd goed gegaan (net nog gedaan).
Ik ook. Vorig jaar november voor het laatst.
Maar geen 290 beperking, het is immers gewoon een cc boeking
Dus in mijn geval toen tot een max van 8k pd.

Maar nu, geen suc6 meer. Nouja omweg via Google Pay.
Toch maar weer eens kijken naar een Nederlandse trader

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01 10:05
jack zomer schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:35:
[...]

Ik ook. Vorig jaar november voor het laatst.
Maar geen 290 beperking, het is immers gewoon een cc boeking
Dus in mijn geval toen tot een max van 8k pd.

Maar nu, geen suc6 meer. Nouja omweg via Google Pay.
Toch maar weer eens kijken naar een Nederlandse trader
Even gecontroleerd en het bedrag viel idd onder de normale payments, niet de atm payments. Geen idee hoe ik daarbij kwam, telkens voor niks max 290 gebruikt :P

• jack zomer
  • Nu online
Dus Binance card gebruiken om Revolut creditcard op te laden werkt bij jou nu op dit moment.?

Ik test het net met 100 euro,. En werkt bij mij niet.

en het gekke, tijdens het doen geeft bincance groen aan, de aankoop is gelukt.
om in de revolut app te zien dat hij mislukt is, en in de binance app dat
hij diclined is

het is een ''mijn'' probleem. had 2 verschillende adressen voor revolut en binance..
binance had een oud adres.
revolut een nieuw adres.
daarom gaan ze in de stress . nu adres aanpassen documenten op sturen en in mei weer proberen.
ga er van uit dat het dan lukt, zal het even laten weten tegen die tijd

[Voor 103% gewijzigd door jack zomer op 21-04-2022 16:37]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-01 20:43
Hoe zetten jullie Euro’s op de Binance kaart?
Ik wil deze kaart nu gaan gebruiken zodra ik mijn maandelijkse cap bij CDC heb bereikt.

Ik zie dat SEPA nog steeds niet ondersteund wordt.
Credit card is geen optie, want 1,8% fee wat dus ongeveer net zoveel is als de cashback..
Advcash ken ik niet, kost €1 per storting
P2P express ken ik ook niet, is gratis?

Alvast bedankt voor jullie reacties 👍🏻

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Topicstarter
Zazabez1 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:57:
Hoezo, bij mij staat SEPA er gewoon tussen?
Wordt EUR 1 voor aangerekend zo te zien...

[Voor 9% gewijzigd door Slonzo op 22-05-2022 17:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-01 20:43
Slonzo schreef op zondag 22 mei 2022 @ 17:04:
[...]

Hoezo, bij mij staat SEPA er gewoon tussen?
Wordt EUR 1 voor aangerekend zo te zien...
Bij SEPA staat bij mij ‘channel suspended’

Of bedoel je Advcash? Die kosten zijn idd €1 per storting.
Geen idee wat Advcash is, moet ik eerst even bekijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:31
Voor NL is Sepa niet mogelijk. Volgens mij voor o.a. BE en DE wel.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Topicstarter
Ah, dat kan, BE hier inderdaad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robgeerts
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-01 09:52
Sefa schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:15:
@LuisjeNL

Reden hiervoor is dat je dan teveel draadloos betaald hebt (of je probeert een te hoog bedrag) en even 1 keer de pas erin moet doen. De volgende keer zou draadloos weer moeten werken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-01 18:35
Jullie pinnen gewoon met die Binance kaart? Kan dat bij alle winkels (supermarkten bijv) of bij 'speciale' pinautomaten? Heb zelf alleen ervaring met digitale betalingen met die kaart, dus ben even benieuwd naar hoe dit in de echte wereld werkt ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LuisjeNL
@pipapaulus

Ik gebruik hem fysiek bij de Hornbach, Jumbo,Lidl, en bemande tankstations.

In principe overal waar ze Visa accepteren en dat worden er steeds meer (maestro ging verdwijnen dacht ik?)

Ik gebruik daarbij geen contactloos, daar gaat het bij mij vaak fout bij.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
LuisjeNL schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 12:38:
@pipapaulus

Ik gebruik hem fysiek bij de Hornbach, Jumbo,Lidl, en bemande tankstations.

In principe overal waar ze Visa accepteren en dat worden er steeds meer (maestro ging verdwijnen dacht ik?)

Ik gebruik daarbij geen contactloos, daar gaat het bij mij vaak fout bij.
Klopt volledig, als je de PIN wijzigt, dan is dit enkel van toepassing voor als je fysiek betaald. De oude PIN zal dan nog op je contactloze betaling vasthangen. Misschien als je contact opneemt met support dat ze dit wel kunnen wijzigen voor je.

• LuisjeNL
cooLopke schreef op maandag 27 juni 2022 @ 08:18:
[...]

Klopt volledig, als je de PIN wijzigt, dan is dit enkel van toepassing voor als je fysiek betaald. De oude PIN zal dan nog op je contactloze betaling vasthangen. Misschien als je contact opneemt met support dat ze dit wel kunnen wijzigen voor je.
Mijn pin heb ik niet gewijzigd :)
Maar ik vind het eigenlijk wel prima zo!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Topicstarter
Curve gebruikers: opgepast, de gratis tier krijgt serieuze beperkingen.

Info:
quote: Curve
CHANGES AHEAD

Since starting Curve, we’ve rebelled against the impossible to give you more freedom and control over your money. That won’t change. But there is an economic storm brewing, and we’ve had to relook at how we price Curve. We’ve switched up our subscription tiers so we can deliver more of what matters to you in the future – faster payments, sharper insights, greater savings and ultimately, total control over your financial life.
What's changing?
Curve will still be free, but we’re introducing limits to the free Curve card:

• Set 1 Smart Rule
• Add up to 2 payment cards
• Go Back in Time 3 times per month
Only customers with a premium subscription will be able to add a commercial card. You can still Go Back in Time for up to 30 days, and spend abroad fee-free up to €1000/month.

Introducing Curve X
Rather than removing the free tier, we’ve added a high-value, low-cost subscription tier called Curve X, priced at €4.99/month.
• Add up to 5 payment cards
• Go Back in Time up to 60 days
• Go Back in Time as many times as you want
• Spend without fees abroad up to €2000/month

60% discount for you
We wanted to say a massive thank you for getting us to where we are today. And we wanted to do it with more than words. So we’re giving all existing customers 30 days to upgrade to Curve X for the discounted price of €1.99/month for a full year.

Why's it happening?
We’ve always promised to be upfront and transparent with our customers. You can read more from our founder and CEO, Shachar Bialick on the reasons behind the changes in the blog below.

When's it happening?
Changes to the free Curve card will come into effect 60 days from the date this email was sent. All changes described here will be reflected in our Terms and Subscription Schedules. If you’re unhappy with the changes and want to close your account, you can cancel straight from the app and it’s free to do so – you don’t need to contact CX. If you don’t contact us within 60 days, we’ll assume you accept all outlined changes. You can save a copy of our new Terms by clicking here. Got more questions? Our support agents will be able to help.

The full deck

Free
Curve (the O.G)
• Link 2 cards
• Go Back in Time (max 3 uses/mo)
• GBIT up to 30 days
• Set 1 Smart Rule
• Fee-free FX up to €1000/month
• Free ATM withdrawals abroad up to £200

€4.99/MO
Curve X
• Link 5 cards
• Go Back in Time (unlimited use)
• GBIT up to 60 days
• Set 5 Smart Rules
• Fee-free FX up to €2000/month
• Free ATM withdrawals abroad up to €200

€9.99/MO
Curve Black
• Link cards (unlimited)
• Go Back in Time (unlimited)
• GBIT up to 90 days
• Set Smart Rules (unlimited)
• Fee-free FX (unlimited)
• Free ATM withdrawals abroad up to €400
• 1% cashback at 3 retailers
• Travel insurance

€14.99/MO
Curve Metal
• Link cards (unlimited)
• Go Back in Time (unlimited)
• GBIT up to 120 days
• Set Smart Rules (unlimited)
• Fee-free FX (unlimited)
• Free ATM withdrawals abroad up to €600
• 1% cashback at 6 retailers
• Phone & travel insurance
• Discounted lounge access worldwide
• Car collision waiver insurance

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:35
Ben sinds kort begonnen met mijn betalingen deels via de Binance debit card te laten lopen.

Weet iemand hoe lang het kan duren voordat de cashback op aankopen zichtbaar wordt? Heb vanmiddag wat betalingen gedaan maar de BNB cashback is nog niet zichtbaar..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get Dilberted!

Jdome schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 14:26:
Ben sinds kort begonnen met mijn betalingen deels via de Binance debit card te laten lopen.

Weet iemand hoe lang het kan duren voordat de cashback op aankopen zichtbaar wordt? Heb vanmiddag wat betalingen gedaan maar de BNB cashback is nog niet zichtbaar..
Dag of twee.

• Riiccardo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:35
Recent ook de Binance kaart binnen maar ik zit hier ook mee. USDT overmaken van bijv. andere exchange naar Binance en dan converteren in BNB/BUSD?

Hoe doen jullie dit en wat is het meest logisch?
Zazabez1 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:57:
Hoe zetten jullie Euro’s op de Binance kaart?
Ik wil deze kaart nu gaan gebruiken zodra ik mijn maandelijkse cap bij CDC heb bereikt.

Credit card is geen optie, want 1,8% fee wat dus ongeveer net zoveel is als de cashback..
Advcash ken ik niet, kost €1 per storting
P2P express ken ik ook niet, is gratis?

Alvast bedankt voor jullie reacties 👍🏻

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:31
@Riiccardo Ja, via andere exchange goedkoop muntje sturen en omzetten naar euro voor de kaart.

Ik doe het vanaf kraken met xlm. Kosten xlm versturen is 0,01cent ongeveer.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jdome
Riiccardo schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 17:57:
Recent ook de Binance kaart binnen maar ik zit hier ook mee. USDT overmaken van bijv. andere exchange naar Binance en dan converteren in BNB/BUSD?

Hoe doen jullie dit en wat is het meest logisch?

[...]
Ik stort euro’s op Kraken, koop hier XRP mee en deze stuur ik door naar Binance. Eenmaal aangekomen op Binance zet ik het weer om in EUR en vervolgens op de kaart

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get Dilberted!

Hoe ironisch dat iedereen met de crypto kaart per se euro's wil uitgeven. Ik laat het gewoon in crypto en vul het aan in de dips.

• Jdome
knakworst schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 16:40:
Hoe ironisch dat iedereen met de crypto kaart per se euro's wil uitgeven. Ik laat het gewoon in crypto en vul het aan in de dips.
Euro's uitgeven moet je toch wel, waarom dan niet met een crypto kaart uitgeven i.p.v. met een bankpas :?
Je weet dat je ook EUR op een Crypto kaart kan zetten?

[Voor 8% gewijzigd door Jdome op 20-07-2022 20:00]

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:26
ja dat kan goed, ik zoek alleen nog iets dat ik eenvoudig kan zien dat ik geen crypto uitgeef met de debitcard wanneer deze op verlies staat t.o.v. de aanschafprijs. Want dan is het hele nut van de cashback natuurlijk wel weg.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get Dilberted!

Emcee schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:40:
[...]

ja dat kan goed, ik zoek alleen nog iets dat ik eenvoudig kan zien dat ik geen crypto uitgeef met de debitcard wanneer deze op verlies staat t.o.v. de aanschafprijs. Want dan is het hele nut van de cashback natuurlijk wel weg.
Curve card nemen en met go back in time je eigen moment bepalen.

• Emcee
knakworst schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:49:
[...]

Curve card nemen en met go back in time je eigen moment bepalen.
Dit is geen kritiek, maar werkt dat echt dat je dan tegen een gunstigere koers je crypto kan omzetten in EUR?
Want de daadwerkelijke omzetting van crypto->EUR die curve moet maken is toch op het moment van betalen.
als ze dat tegen een voor hun ongunstigere koers moeten doen maken ze daar toch verlies op.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get Dilberted!

Emcee schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 16:02:
[...]

Dit is geen kritiek, maar werkt dat echt dat je dan tegen een gunstigere koers je crypto kan omzetten in EUR?
Want de daadwerkelijke omzetting van crypto->EUR die curve moet maken is toch op het moment van betalen.
als ze dat tegen een voor hun ongunstigere koers moeten doen maken ze daar toch verlies op.
Nee zo bedoel ik het niet. Met curve kun je meerdere kaarten onderliggend instellen. Als default stel je abn credit card in bijvoorbeeld, die op euro's werkt. Daarna doet crypto een pump, en draai je je transacties om. Die worden dan tegen die cryptoprijs verrrekend. Zo heb je geen last van als je een dikke restaurant rekening moet betalen terwijl je crypto net rekt is gegaan.

• Emcee
knakworst schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 16:51:
[...]

Nee zo bedoel ik het niet. Met curve kun je meerdere kaarten onderliggend instellen. Als default stel je abn credit card in bijvoorbeeld, die op euro's werkt. Daarna doet crypto een pump, en draai je je transacties om. Die worden dan tegen die cryptoprijs verrrekend. Zo heb je geen last van als je een dikke restaurant rekening moet betalen terwijl je crypto net rekt is gegaan.
Nu begrijp ik het dank :)

• Traguardo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:42
knakworst schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 16:51:
[...]

Hoeveel is de fee / spread als je met crypto betaald? Is dat de 0.9%?

No One Can Predict the Market!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
Kun je de tolwegen in Frankrijk ook met de Binance card betalen?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

Blender_01 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 00:12:
lijkt mij wel, die tolwegen accepteren VISA. zelf niet getest met de kaart, is alweer 5.jaar geleden dat ik in Frankrijk ben geweest.

the bull charges

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

in een bullrun zou ik eerder voor crypto kiezen, zonde om in EUR te blijven zitten dan mis je zoveel gains....
ik laat het op busd staan, staat lekker 10% apy te trekken en als ik bijv moet tanken oid dan haal ik het nodige uit de flexible en stop het in de card section 👍

the bull charges

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:06

Domino

Wen ADA moon??

Ga het zo voor je proberen :Y)
Ben rond 10.00 bij Nancy als alles via planning verloopt

An IPv6 packet walks into a bar. Nobody talks to him. pvoutput

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:06

Domino

Wen ADA moon??

Domino schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 04:44:
[...]

Ga het zo voor je proberen :Y)
Ben rond 10.00 bij Nancy als alles via planning verloopt
Effe mezelf quoten. Tol betalen ging prima, maar wel via curve icm apple pay. Brandstof tanken in Frankrijk en Luxemburg ging prima met de binance kaart zelf

An IPv6 packet walks into a bar. Nobody talks to him. pvoutput

• LuisjeNL
Domino schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 17:43:
[...]

Effe mezelf quoten. Tol betalen ging prima, maar wel via curve icm apple pay. Brandstof tanken in Frankrijk en Luxemburg ging prima met de binance kaart zelf
Vergeet niet dat je ook de spotgoedkope flessen speciaalbier ermee af kunt rekenen.

e.leclerc 2,18 voor een 0,75 fles leffe blond

Mijn hele auto lag vol, :+

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
Domino schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 17:43:
[...]

Thx. _/-\o_
Die route doe ik morgen.
Dat curve heb ik niet, dus de tol gaat dan helaas nog op de ouderwetse manier.

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:08
Gaat prima. Ik heb alles in Frankrijk met de binance kaart betaald. Werkt overal.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Jdome
Iemand een idee waar je tegenwoordig kunt zien hoeveel cashback je deze maand al hebt gekregen? Voorheen kon dat bij Funding -> Card. Maar er staat op die plaats nu Reward Centre. Als ik daarop druk krijg ik niks te zien..

• Jinxzy
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21-12-2022
Wat mij bij deze kaart niet duidelijk wordt is welke fx rates ze hanteren. Alle rates lijken nagenoeg nul te zijn met uitzondering van een 0.9% transaction fee. Stel dat ik in het buitenland een POS transactie uitvoer en ik heb EUR op mijn kaart staan. Die EUR moet dan omgezet worden naar de lokale munt. Welke FX rates hanteert Binance hier dan voor? De standaard rates van VISA? :?

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get Dilberted!

Gewoon een nette koers zonder opslag, ik denk de VISA koers.

[Voor 179% gewijzigd door knakworst op 19-08-2022 08:06]

• koentje3
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-01 22:29
Jdome schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:48:
[...]

Ik stort euro’s op Kraken, koop hier XRP mee en deze stuur ik door naar Binance. Eenmaal aangekomen op Binance zet ik het weer om in EUR en vervolgens op de kaart
Maar heb je niet momenten dat je dan alsnog minder EUR overhoudt dan wanneer je het direct op binance kan storten? Ik heb zelf een lvl 2 binance kaart dus alles boven de 2% slippage is eigenlijk verlies.

Ben zelf ook een beetje aan het kijken hoe dit nu het best kan. Ik bedoel, als ik bij de Jumbo boodschappen doe betaal ik liever met de binance card dan met mijn bankpas want dat is toch makkelijk 2% verdiend.

[Voor 17% gewijzigd door koentje3 op 25-09-2022 09:55]

• Jdome
koentje3 schreef op zondag 25 september 2022 @ 09:47:
[...]

Maar heb je niet momenten dat je dan alsnog minder EUR overhoudt dan wanneer je het direct op binance kan storten? Ik heb zelf een lvl 2 binance kaart dus alles boven de 2% slippage is eigenlijk verlies.

Ben zelf ook een beetje aan het kijken hoe dit nu het best kan. Ik bedoel, als ik bij de Jumbo boodschappen doe betaal ik liever met de binance card dan met mijn bankpas want dat is toch makkelijk 2% verdiend.
Ik doe dit eigenlijk alleen wanneer ik zie dat de XRP koers laag staat op de daily.
Na het kopen wacht ik even (paar uurtjes meestal) en 9 van de 10 keer heb ik nog winst daarop ook. Nog nooit met verlies de XRP weer verkocht voor EUR op Binance eigenlijk. Wel doe ik het een relatief groot bedrag (1000/1500euro) per keer zodat ik altijd een buffer op de kaart heb staan.

• koentje3
Jdome schreef op zondag 25 september 2022 @ 10:33:
[...]

Ik doe dit eigenlijk alleen wanneer ik zie dat de XRP koers laag staat op de daily.
Na het kopen wacht ik even (paar uurtjes meestal) en 9 van de 10 keer heb ik nog winst daarop ook. Nog nooit met verlies de XRP weer verkocht voor EUR op Binance eigenlijk. Wel doe ik het een relatief groot bedrag (1000/1500euro) per keer zodat ik altijd een buffer op de kaart heb staan.
Ja precies, zal het eens proberen. Toch is het wel jammer dan iDeal o.i.d. niet mogelijk is. Want nu loop je dus toch daarop een risico voor 2% cashback. Ik begrijp dat het met wet- en regelgeving te maken Is er enig idee of dat ooit weer mogelijk gaat worden?

• Jinxzy
koentje3 schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:45:
[...]

Ja precies, zal het eens proberen. Toch is het wel jammer dan iDeal o.i.d. niet mogelijk is. Want nu loop je dus toch daarop een risico voor 2% cashback. Ik begrijp dat het met wet- en regelgeving te maken Is er enig idee of dat ooit weer mogelijk gaat worden?
Binance heeft op z'n kloten gekregen dat ze de Nederlandse markt bedienden zonder vergunning. Toen ze de boete ontvingen hebben ze stortingen onmogelijk gemaakt. Inmiddels heeft Binance een vergunningsaanvraag gedaan. Wanneer dit rond is zal Binance de stortingsmogelijkheid wel weer open zetten. Het is alleen de vraag hoe lang dit nog duurt.

• Jinxzy
Ik ben volgend jaar overigens veel in het buitenland te vinden. De Binance kaart is dan toch echt het beste van alle cryptokaarten, zonder ATM fees, standaard VISA rates zonder koersopslag en 3% cashback met een investering van rond de 2700 euro (nu).

• koentje3
Gisteren en vandaag voor het eerst een rondje gedaan via een externe exchange om wallet aangevuld te krijgen. Ben er toch niet kapot van. Deposit op kraken duurde lang (want zondag), vervolgens laag volume op EUR trading pair. dan alles overzetten naar Binance wat ook weer een tijdje duurt. En dat alles voor 3% is toch wel te risicovol wat mij betreft.

Dus ik denk dat ik wacht tot het depositen op Binance weer wat eenvoudiger wordt voordat ik die creditcard intensiever ga gebruiken.

• Jinxzy
koentje3 schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:53:
Gisteren en vandaag voor het eerst een rondje gedaan via een externe exchange om wallet aangevuld te krijgen. Ben er toch niet kapot van. Deposit op kraken duurde lang (want zondag), vervolgens laag volume op EUR trading pair. dan alles overzetten naar Binance wat ook weer een tijdje duurt. En dat alles voor 3% is toch wel te risicovol wat mij betreft.

Dus ik denk dat ik wacht tot het depositen op Binance weer wat eenvoudiger wordt voordat ik die creditcard intensiever ga gebruiken.
Kan ik me voorstellen. Als ik voornamelijk in NL zou verblijven zou ik voor Plutus gaan.

• jack zomer
  • Nu online

Iemand anders nog een gekke poging tot betalen gehad vannacht?

Iets in Frankrijk heeft een poging gedaan, nu vraag ik me af is het kaart specifiek.
Of is het groter dan mijn kaart alleen, en een binance data probleem.

Klantenservice in het in elk geval aan het onderzoeken

• Jinxzy
jack zomer schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 11:40:
[Afbeelding]

Iets in Frankrijk heeft een poging gedaan, nu vraag ik me af is het kaart specifiek.

Heb even gekeken, maar bij mij geen transactiepogingen.

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:41
jack zomer schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 11:40:
[Afbeelding]

Bij mij zijn laatst vele transacties gedaan met kleine bedragen. Dit volgde elkaar snel op, totdat de funds op waren. Toen een beetje een vreemde afhandeling meegemaakt met support, maar uiteindelijk hebben ze alles gerefund.

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 22:11
Ik gebruik sinds kort ook de binance kaart, maar ik heb tot nu toe niet kunnen betalen bij tanken, kaart wordt geweigerd, terwijl via geaccepteerd wordt. Is het toeval dat dit bij tanken gebeurd? Er hebben in dit topic vast meer mensen met de kaart proberen te tanken. Ik heb wel andere transacties kunnen doen.

• LuisjeNL
@Byte_Me onbemand station? Daar lukt het mij ook niet mee. Bemande stations wel.

• Byte_Me
LuisjeNL schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 21:03:
@Byte_Me onbemand station? Daar lukt het mij ook niet mee. Bemande stations wel.
Onbemand inderdaad. Zou het een probleem zijn met eerst een reservering maken op de kaart, en achteraf verrekenen?

• LuisjeNL
Byte_Me schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:45:
[...]

Onbemand inderdaad. Zou het een probleem zijn met eerst een reservering maken op de kaart, en achteraf verrekenen?
Zal waarschijnlijk wel met zoiets te maken hebben, zeker weten doe ik dit niet.
Je kan altijd het aan Binance vragen, volgens mij moeten ze ook kunnen zien wanneer iets niet geaccepteerd wordt.

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:13
Byte_Me schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 20:38:
Ik gebruik sinds kort ook de binance kaart, maar ik heb tot nu toe niet kunnen betalen bij tanken, kaart wordt geweigerd, terwijl via geaccepteerd wordt. Is het toeval dat dit bij tanken gebeurd? Er hebben in dit topic vast meer mensen met de kaart proberen te tanken. Ik heb wel andere transacties kunnen doen.
Heb je wel genoeg geld op je credit kaart. Reservering is minimaal 150 euro. Ik gebruik Curve (mastercard) gelinkt aan -> Plutus Visa of crypto.com dat werkt wel meestal. Misschien dat Binance ook werkt dan (ook visa).

[Voor 15% gewijzigd door enermax op 12-11-2022 22:18]

• Byte_Me
enermax schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:15:
[...]

Heb je wel genoeg geld op je credit kaart. Reservering is minimaal 150 euro. Ik gebruik Curve (mastercard) gelinkt aan -> Plutus Visa of crypto.com dat werkt wel meestal. Misschien dat Binance ook werkt dan (ook visa).
LuisjeNL schreef op woensdag 2 november 2022 @ 16:46:
[...]

Zal waarschijnlijk wel met zoiets te maken hebben, zeker weten doe ik dit niet.
Je kan altijd het aan Binance vragen, volgens mij moeten ze ook kunnen zien wanneer iets niet geaccepteerd wordt.
Ik heb het aan Binance gevraagd, onbemande tankstations worden nog niet ondersteund. Ze werken eraan. Ik heb ook een crypto.com visa kaart en die werkt wel gewoon. Maar de cashback op binance is een stuk hoger...

• Wimlem
Sinds een paar dagen kan ik de pas ook gebruiken bij de lokale bakker en slager, wat voorheen niet kon. Ik vermoed dat we nu dus bijna overal er mee kunnen betalen.

Iemand toevallig al de AH geprobeerd?

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Remmer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bij een AH to Go is het me pasgeleden gelukt. Bij de normale Albert Heijn hier in de buurt eergisteren nog niet.

• Wimlem
Remmer schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:45:
Bij een AH to Go is het me pasgeleden gelukt. Bij de normale Albert Heijn hier in de buurt eergisteren nog niet.
kwestie van tijd dus. Bruna werkte hier ook vandaag, die volgens mij eerst ook niet werkte!

• nonkeljos
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-11-2022
Ik heb een reeks transacties gemaakt op de Binance card, maar dan via Curve. Nu wil ik die graag omzetten van Binance naar Plutus via Go Back in Time bij Curve. Ik probeerde daarnet eentje, en kreeg al meteen een weigering (tankbeurt van lang geleden). GBIT unsuccessful.

Heeft iemand anders ervaring met GBIT van Binance card naar elders? Dan moet Binance een refund doen, en ik hoorde eerder al dat dat vaak misloopt.

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:46
nonkeljos schreef op maandag 28 november 2022 @ 20:40:
Ik heb een reeks transacties gemaakt op de Binance card, maar dan via Curve. Nu wil ik die graag omzetten van Binance naar Plutus via Go Back in Time bij Curve. Ik probeerde daarnet eentje, en kreeg al meteen een weigering (tankbeurt van lang geleden). GBIT unsuccessful.

Heeft iemand anders ervaring met GBIT van Binance card naar elders? Dan moet Binance een refund doen, en ik hoorde eerder al dat dat vaak misloopt.
Ik heb helaas nog geen Plutus (wacht al sinds Mei). Echter vaak genoeg een refund gehad op de Binance kaart na een GBiT en dat duurt even maar gebeurd wel goed, Geen ervaring met tanken ik ben zo'n geluksvogel met tankpas.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee