Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:06
TalentedMrRiple schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:12:
Ik heb de binance card ontvangen, ik wilde er mee betalen maar toen bleek er een pincode nodig. Komt die nog later? Moet ik iets doen om hem te activeren?
die staat in je binance en moet je ff opschrijven of onthouden en dan naar een pin automaat om je eigen pin te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
TalentedMrRiple schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:12:
Ik heb de binance card ontvangen, ik wilde er mee betalen maar toen bleek er een pincode nodig. Komt die nog later? Moet ik iets doen om hem te activeren?
In de app. Bij je kaart. Boven je cashback staan 2 knoppen.
De linker is blokkeren. De rechter is pincode opvragen

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08-09 15:03
Thanks, ik heb de kaart nu een paar keer gebruikt. Werkt prima. Nu de cashbacks afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vorkenstein
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 28-07 08:25
Weet iemand bij welke merchants/shops ik cashback kan krijgen bij Binance Card? Ik had boodschappen gedaan bij Lidl maar ik zie geen cashback. Betaling staat op 'paid'.

Ik vraag me af of het misschien voordeliger is om CRO of Swipe kaart te hebben ipv binance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Topicstarter
vorkenstein schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:43:
Weet iemand bij welke merchants/shops ik cashback kan krijgen bij Binance Card? Ik had boodschappen gedaan bij Lidl maar ik zie geen cashback. Betaling staat op 'paid'.
Even het topic doorlezen, dat is al meermaals besproken.

[ Voor 12% gewijzigd door Slonzo op 22-03-2021 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:39
Bij mijn laatste aankopen bij AliExpress met Binance kaart heb ik geen fee betaald. Andere betalingen via Curve kaart zijn ook zonder fee kosten gegaan.

Ik ben benieuwd of dit uitzonderingen zijn. Of ze hebben misschien zaken wat veranderd door misschien veel kritiek?

Edit: zelfs op een betaling via Mollie lijkt geen third-party processing fee te komen.

[ Voor 14% gewijzigd door Gondor op 24-03-2021 23:56 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Ik heb de mijne een paar weken terug aangevraagd en inmiddels ook al een betaling op ibood.nl kunnen doen, maar op diverse andere sites lukt het niet (large.nl - shop.bmw-classic.de - unibet.eu), waar zou dit aan kunnen liggen?
VISA wordt daar wel geaccepteerd als betaalmiddel, maar dus niet de Binance VISA, zit daar nog verschil in c.q. kan de betaalserver zien dat het een "crypto VISA" is en dus weigert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
vorkenstein schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:43:

Ik vraag me af of het misschien voordeliger is om CRO of Swipe kaart te hebben ipv binance.
Dat kan best even duren, ik had een iBood bestelling betaald ermee en dat duurde zeker een week, kreeg toch €1,70 cashback, take it or leave it :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Ik denk dat het verschil niet in de naam.binance zit.

Maar in het feit dat we een prepaid creditcard hebben van visa..
Misschien gaat er wat mis in het winkel systeem die eerst moet checken of er genoeg "echt" saldo is. Ik persoonlijk heb nog geen weigeren of problemen met de kaart gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Je zou denken dat een pre-paid kaart veel meer geaccepteerd zou worden, daar staat immers saldo op en zal dus altijd succesvol betaald kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
metallicattim schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:31:
Je zou denken dat een pre-paid kaart veel meer geaccepteerd zou worden, daar staat immers saldo op en zal dus altijd succesvol betaald kunnen worden.
Meen eens. Maar het systeem begon niet met prepaidkaarten.

Misschien visa een mailtje sturen? Of ze het kunnen verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ja wellicht eens doen!
Zojuist weer op een andere website wat besteld en dat ging perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:18

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Wat je kan doen als ze de kaart niet accepteren is hem koppelen aan PayPal en zo online betalen. Zo lukte het mij wel om bij een webshop iets met de kaart te kopen en cashback te krijgen.

Bij een paar aankopen op Amazon.de merk ik dat er geen cashback op zit, dan laten ze wel de waarde zien maar met een streep door het BNB aantal. Dit ging om aankopen via de Amazon *Mktplce EU-DE Munchen DE methode dus resellers vooral maar ook de Amazon Warehouse aankopen krijgen die merchant erbij. Gelukkig was de warehouse korting vele malen hoger dan de cashback zou zijn dus ach.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
Mijn ervaringen zijn erg positief. Ik merk dat als je EUR op je kaart zet er geen fee wordt berekend en als je bijvoorbeeld ETH op de kaart zet de fee (ongeveer 1%) in het ETH bedrag wordt verwerkt. Ik heb er bijvoorbeeld ook de benzine mee kunnen afrekenen bij Total, bij diverse webshops afgerekend en bij de Jumbo koop ik nu alle boodschappen met de Binance card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 20:59
Inmiddels heb ik ruim 2 maanden de Binance card en inmiddels 0.32 BNB bij elkaar gesprokkeld.

Maar zie toch wel een paar gekke dingen.

- Zo heb ik soms wel en soms geen third party fees zoals ook op pagina 1 te lezen was. Ik betaal gewoon met Euro.
- Verder had ik vorige maand een betaling gedaan die niet (goed) was aangekomen bij de webshop. Echter heeft de webshop een ogonenummer (ID) nodig en die staat weer niet op mijn Binance afschrift. En bij Binance staat er weer dat je 30 dagen moet wachten als het bedrag niet wordt 'geclaimd'. Lekker als je zo lang op je geld moet wachten.

Je moet overigens wel bergen met geld hebben inmiddels voor een paar procent cashback. Voor 8% moet je bijna 2 miljoen dollar hebben 8)7

[ Voor 74% gewijzigd door Tibbi3 op 01-04-2021 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Moeten we raden naar de gekke dingen?
Of is het groot nieuws dus 8 uur journaal werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
jack zomer schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:52:
Moeten we raden naar de gekke dingen?
Of is het groot nieuws dus 8 uur journaal werk?
Moest mijn post nog bijwerken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Ik had laatst ook een leuke.

Betaling tank station geweigerd 32 euro. Aan bnb.
Later terug gekeken, 32 euro aan bnb weg.
32 euro aan euro terug in zijn plek.

Ennidd. Soms wel soms niet fees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Animal
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-11-2022
Hoe snel zien jullie of er wel of niet een fee in rekening wordt gebracht? Heb vandaag m'n eerste betaling via de virtual card bij bol gedaan. Hoewel status betaald aangeeft zie ik geen fee en ook geen cashback..

Had al gelezen dat je voor de cashback soms even geduld moet hebben, maar had al wel verwacht te zien of er sprake is van een fee of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
Als je de transactie details bekijkt in de Binance app zie je of fee in rekening is gebracht.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Animal
Gondor schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:06:
Als je de transactie details bekijkt in de Binance app zie je of fee in rekening is gebracht.
Check. Nog 1 tik verder dus..

Fijn om te zien dat er geen fee in rekening is gebracht (betaalde in euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
_Animal schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:49:
Hoe snel zien jullie of er wel of niet een fee in rekening wordt gebracht? Heb vandaag m'n eerste betaling via de virtual card bij bol gedaan. Hoewel status betaald aangeeft zie ik geen fee en ook geen cashback..

Had al gelezen dat je voor de cashback soms even geduld moet hebben, maar had al wel verwacht te zien of er sprake is van een fee of niet.
Ik heb zojuist geprobeerd te betalen bij Bol.com, lukte niet... Dan maar het product bij MediaMarkt bestellen, hetzelfde probleem...
Wel een bestelling bij Coolblue ermee kunnen afrekenen zojuist. Geen idee waarom het bij de een wel en de ander niet lukt. Blijkbaar lukt het jou wel bij Bol!?
Edit- Wellicht omdat ik alleen BNB erop heb staan? :? Die is wel lekker gestegen weer O+

[ Voor 5% gewijzigd door metallicattim op 01-04-2021 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Animal
metallicattim schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:36:
[...]

Ik heb zojuist geprobeerd te betalen bij Bol.com, lukte niet... Dan maar het product bij MediaMarkt bestellen, hetzelfde probleem...
Wel een bestelling bij Coolblue ermee kunnen afrekenen zojuist. Geen idee waarom het bij de een wel en de ander niet lukt. Blijkbaar lukt het jou wel bij Bol!?
Edit- Wellicht omdat ik alleen BNB erop heb staan? :? Die is wel lekker gestegen weer O+
Yes bij bol. In 1x geaccepteerd ook. Ik betaalde wel in euro's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Topicstarter
Ik heb ook al meegemaakt dat mijn betaling de ene keer wordt aanvaard bij een webwinkel, maar een paar weken daarop niet... hoeveel ik ook probeerde. Balans was zeker voldoende, en het zou helemaal niet mogen uitmaken of je in EUR, BNB of wat dan ook betaalt... Erg raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
metallicattim schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:36:
[...]

Als de ene methode niet werkt, zou je hem kunnen koppelen aan Curve en die gebruiken. Ik merk ook soms dat de Binance kaart word geweigerd, om welke vage reden dan ook, en de Curve kaart wel word geaccepteerd. Ook al heb ik daar alleen de Binance kaart in gekoppeld staan.

Het liefste betaal ik middels Paypal (ook met Binance kaart) op websites. Ik heb goede ervaringen, met hun helpdesk en het terug krijgen van geld. Gaat makkelijker en sneller denk ik dan contact zoeken met helpdesk van Binance.

Verder werkt de kaart uitstekend. Ik vermoed dat ze de levels eerdaags wel eens omlaag gaan gooien voor meer cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Laten we het maar "kinderziektes" noemen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
Hier werkt alles waar aangegeven wordt dat je met VISA kunt betalen.

BNB munt gaat wel lekker inderdaad momenteel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 14:05
Ik heb ook gekeken naar een Debit visa en gekozen voor de crypto.com maar wat zijn nu de voordelen van de binance card vs de crypto.com card?

Voor 2% cashback en gratis spotify hoef ik bij crypto.com maar €350 CRO te staken en bij binance 10BNB = €3000
$25 referral bonus voor beiden bij crypto.com maar bij binance kon ik daar weinig over vinden, wel voor de exchange maar niet de card.

Als er nog dingen zijn waarvoor ik beter wel de binance card kan hebben dan kan ik die er ook nog bij aanvragen natuurlijk. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Idanue schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:22:
Ik heb ook gekeken naar een Debit visa en gekozen voor de crypto.com maar wat zijn nu de voordelen van de binance card vs de crypto.com card?

Voor 2% cashback en gratis spotify hoef ik bij crypto.com maar €350 CRO te staken en bij binance 10BNB = €3000
$25 referral bonus voor beiden bij crypto.com maar bij binance kon ik daar weinig over vinden, wel voor de exchange maar niet de card.

Als er nog dingen zijn waarvoor ik beter wel de binance card kan hebben dan kan ik die er ook nog bij aanvragen natuurlijk. 8)
Op de binance kaart kun je gewoon euro gebruiken. Geen idee of dit op CDC kaart kan, heb er wel 1 maar nog nooit gebruikt.

Een ander voordeel, voor mij dan, is de Exchange. Ik vind Binance in vele opzichten beter werken dan crypto.com. Ik sluis een deel van mijn winsten direct door op de kaart. Dit is split second werk. Kan desnoods in de winkel zelf wat doorsluizen van future wallet naar card wallet.

[ Voor 4% gewijzigd door Bulligan op 02-04-2021 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Als ik BNB of euro transfer naar de kaart, kost dat fee?
En als ik het terug in mijn spot wallet wil zetten?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:10
enomiss schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 18:20:
Als ik BNB of euro transfer naar de kaart, kost dat fee?
En als ik het terug in mijn spot wallet wil zetten?
Je kan het zonder kosten van je ene wallet (bv spot) naar je card wallet verplaatsen. Interne transfers binnen Binance en je eigen account zijn gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Animal
De kaart inmiddels weekje of 2 in gebruik. Werkt prima, balen dat de super bij mij om de hoek geen visa ondersteund want dan gaat het echt leuk oplopen.

Vandaag een betaling willen doen precies pas met het saldo wat ik op de kaart had gezet; de betaling kon niet uitgevoerd worden wegens ontoereikend saldo.. misschien toch maar wat meer storten.

Verder is er blijkbaar een betaling aan amazon.de marketplace wel uitgevoerd, maar is de cashback ingetrokken. Eerder betaling aan amazon.de zelf daar kwam de cashback wel goed van door.

Al met al tevreden en eigenlijk wil ik wel snel m'n bnb wat ophogen om de cashback te verhogen maarja vind t ook zo wat om 4k te storten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cautje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 14:06
Goedeavond,
Hoelang zal het ongeveer duren voor de kaart afgeleverd wordt?
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
2 tot 4 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cautje

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

En eindelijk passen ze de hoeveelheden aan :)

https://www.binance.com/e...6432b49d9bcd5dfc7559eadeb

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PZ5U8sa9Ezvoa_YZ7ii7abILzjg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OJCjuScowW0ZcK83k1oIKwN2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cautje
Bedankt!
En moeten die BNB's op de kaart staan of in je account?
THX!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Gemiddelde over alle holdings verteld binance me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
cautje schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:22:
Bedankt!
En moeten die BNB's op de kaart staan of in je account?
THX!
In een van de wallets en dat kan ook je card wallet zijn. Maar je kan de BNB ook staken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
Ik heb BNB in locked staking staan, en dan tellen ze niet mee. Lijkt me een foutje? Ik kom er alleen niet door, ik krijg steeds hetzelfde antwoord van de chatbot :(. Iemand ervaring met vaste staking en het meetellen voor de niveaus van de Binance card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonatw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 13:25
Inmiddels ligt de kaart al een paar weken in de la, werkt bijna nooit bij mij. Krijg een generieke foutmelding zonder enige info waarom de payment wordt geweigerd. Meerdere keren geprobeerd contact te hebben met de servicedesk van Binance, geen gehoor.
Jammer, de opzet is leuk maar de uitwerking zeer slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonatw
TalentedMrRiple schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:28:
Ik heb BNB in locked staking staan, en dan tellen ze niet mee. Lijkt me een foutje? Ik kom er alleen niet door, ik krijg steeds hetzelfde antwoord van de chatbot :(. Iemand ervaring met vaste staking en het meetellen voor de niveaus van de Binance card?
Als een transactie san yoch lukt, dan krijg ik wel de korting op basis van alle BNB inclusief de gestakede (is dat een woord?)
Net nagekeken en inderdaad geen korting meer sinds ik alles in de pool heb gezet... Weer een ticket aanmaken.

[ Voor 10% gewijzigd door jonatw op 22-04-2021 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
jonatw schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:50:
Inmiddels ligt de kaart al een paar weken in de la, werkt bijna nooit bij mij. Krijg een generieke foutmelding zonder enige info waarom de payment wordt geweigerd. Meerdere keren geprobeerd contact te hebben met de servicedesk van Binance, geen gehoor.
Jammer, de opzet is leuk maar de uitwerking zeer slecht.
Weet je zeker dat je uberhaupt met creditcard kunt betalen bij de desbetreffende winkels waar je hem probeert?

Ik heb werkelijk nog nooit problemen gehad, anders is er altijd nog Paypal of Curve (waar de kaart in gekoppeld is). Mijn vrouw heeft de fysieke kaart bij d'r en ik de curve in Apple Pay.
Inmiddels al meer dan 5 BNB cashback verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonatw
Zeker weten. Heb paypal gekoppeld aan binance en rabocard. Bijna altijd weigert paypal de eerste en pakt ie de tweede. Het werkt weer wel in de google playstore via paypal - binance. Dat is dus ook zo vreemd en kom er niet achter waar het zo vaak fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
jonatw schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:51:
[...]

Als een transactie san yoch lukt, dan krijg ik wel de korting op basis van alle BNB inclusief de gestakede (is dat een woord?)
Net nagekeken en inderdaad geen korting meer sinds ik alles in de pool heb gezet... Weer een ticket aanmaken.
Ok thx voor je antwoord. Ik heb ook een ticket uitstaan, bij antwoord zal ik het hier delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan
TalentedMrRiple schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:03:
[...]

Ok thx voor je antwoord. Ik heb ook een ticket uitstaan, bij antwoord zal ik het hier delen.
Ben hier ook wel nieuwsgierig naar. Zelf heb ik mijn BNB alleen maar in de vault staan of gebruik ik het voor launchpools. Dan tellen ze wel gewoon mee voor de cashback.

Dit staat in hun voorwaarden "* "Stake" or "Staking" means the holding of BNB in your Binance wallets for a period of 30 days."

[ Voor 14% gewijzigd door Bulligan op 23-04-2021 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
Je kunt toch op je kaart pagina zien welke level je kaart is en wat je 30 dagen gemiddelde BNB holding is?
Dan kan je volgens mij best goed inschatten of al je bnb meetelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonatw
Klopt, daar staat ook het level wat hoort bij mijn bnb positie, maar geen cashback op recente transacties...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
Antwoord ontvangen:
It will be based on the Average Daily BNB Balance Holding. Locked staking is not listed

Mijn BNB staat nog 23 dagen gestaakt tegen 16.49%... tot die tijd de kaart maar niet gebruiken dan. 0.1% cashback is ook niet de moeite.

[ Voor 39% gewijzigd door TalentedMrRiple op 24-04-2021 07:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:15

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

TalentedMrRiple schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 07:34:
Antwoord ontvangen:
It will be based on the Average Daily BNB Balance Holding. Locked staking is not listed

Mijn BNB staat nog 23 dagen gestaakt tegen 16.49%... tot die tijd de kaart maar niet gebruiken dan. 0.1% cashback is ook niet de moeite.
En daarom heb ik de Binance Card aan mijn Curve hangen.
Als ik een betaling doe met mijn Curve Card, dan betaal ik eigenlijk met mijn Visa kaart.
Dan heb je daarna 90 dagen de tijd om in Curve de transactie alsnog op een andere kaart te zetten die je ook onder je Curve Card hebt hangen. In dit geval dus Binance.
Oftewel, betalen met Curve, wachten tot je weer gemiddeld 1 BNB had, en dan de transactie alsnog op je Binance Card zetten = 2% cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonatw
TalentedMrRiple schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 07:34:
Antwoord ontvangen:

Fijn dat je een antwoord hebt gehad. Ik gebruik BNB vault dus dat ligt anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
jonatw schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 11:00:
[...]

Fijn dat je een antwoord hebt gehad. Ik gebruik BNB vault dus dat ligt anders.
Hoe werkt dat en wat is het rendement? Wil mijn BNB niet laten niksen natuurlijk ;) .

Edit: dat was vrij eenvoudig te vinden. BNB in de vault geplaatst, even in de gaten houden of ze nu wel mee blijven tellen.

[ Voor 18% gewijzigd door TalentedMrRiple op 26-04-2021 10:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malarky
  • Laatst online: 15-09 11:39

Malarky

Wils voor wat ieder

Ja dankzij de gratis Curve Mastercard kun je ook betalen met je Binance card op plaatsen waar geen VISA is ondersteund.

Bovendien ondersteund de Binance card alleen Google Pay, geen Apple Pay. Echter via Curve kan je wel met Apple Pay betalen met je Binance card. Uiteraard ook je Binance card aan Paypal toevoegen voor nog meer mogelijkheden.

In de BNB vault krijg je momenteel 5,06% voor je BNBs maar DeFi staking is ook weer beschikbaar en daar krijg je 8,49% (flexible lock).

Echter volgens het officiele Binance artikel zouden alleen Savings en Vault sub-categorie uit de “Earn” categorie meetellen.

Savings bevat de Flexible en Locked savings, maar DeFi staking is een andere subcategorie. Overigens wordt BNB niet meer aangeboden in de Flexible en Locked savings, ook niet als Sold Out.

Het lijkt er dus op dat Binance je alleen BNB laat sparen in de Vault als het om de creditcard gaat. Hier staat overigens expliciet dat BNBs in staking, liquid swap en loans niet meetellen.

Concluderend: het meest strategisch is dan om steeds 90 dagen alles met je Curve mastercard te betalen. Waarvan de eerste 60 dagen BNBs te sparen via DeFi staking (of helemaal niet te hebben), dan 30 dagen BNBs aan te houden in de BNB vault en dan alle transacties van je Curve card van 90 dagen om te zetten naar je Binance card. Dan pak je maximaal voordeel.

Uiteraard zoals hier al vaak genoemd is: euro’s in je card wallet zetten, anders verlies je zo 1% aan slippage. Je kan nog beter je crypto op de spotmarket omwisselen voor euro’s dan dat je met crypto betaald.

Helaas worden USD of andere fiat munten niet ondersteund, dus dan is denk ik een Bunq of Wise met zeroFX goedkoper bij vreemde valuta, anders heb je toch de conversie tot die 0,9%. Volgens reddit zet Binance altijd je crypto om naar EUR en dan doet VISA de conversie naar de lokale munt.

[ Voor 95% gewijzigd door Malarky op 29-04-2021 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Heb nu ook maar een Binance kaart aangevraagd. Wellicht dat die 2% cashback ergens goed voor is. Volgens mij kun je in de supermarkt hier niet met Visa betalen, maar dan moet ik misschien dat Curve maar proberen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kernkopper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-05 14:20
Heb een tijd geleden de kaart aangevraagd, maar heb 'm nog steeds niet binnen helaas. Inmiddels 2 week geleden. Ik zie dat het tot 4 week kan duren, argh!

Was van plan om een aantal grote aankopen te doen, nieuwe pc, tv, ps5 en geluidsinstallatie en dan nog wat kleinere aankopen zoals een koffiezetapparaat en een stofzuiger. Nog maar even wachten dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Kernkopper schreef op donderdag 29 april 2021 @ 10:09:
Heb een tijd geleden de kaart aangevraagd, maar heb 'm nog steeds niet binnen helaas. Inmiddels 2 week geleden. Ik zie dat het tot 4 week kan duren, argh!

Was van plan om een aantal grote aankopen te doen, nieuwe pc, tv, ps5 en geluidsinstallatie en dan nog wat kleinere aankopen zoals een koffiezetapparaat en een stofzuiger. Nog maar even wachten dan :(
Je kan hem virtueel al gewoon koppelen aan je Google Pay, Apple Pay (via Curve wat ook weer virtueel kan), Paypal etc. en hem op deze wijze overal online en offline gebruiken.

Elk Nederlands pinautomaat ondersteund ondertussen wel Apple Pay, alleen even de vraag of VISA of Mastercard (via Curve) ondersteund wordt.

Belangrijker is dat je BNB level al op orde is, zo niet dan betalingen sowieso nog even via Curve doen en dan later omzetten naar Binance.

Lang verhaal kort: die fysieke kaarten heb je beslist niet nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Malarky op 29-04-2021 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kernkopper
Malarky schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:47:
[...]

Je kan hem virtueel al gewoon koppelen aan je Google Pay, Apple Pay (via Curve wat ook weer virtueel kan), Paypal etc. en hem op deze wijze overal online en offline gebruiken.

Elk Nederlands pinautomaat ondersteund ondertussen wel Apple Pay, alleen even de vraag of VISA of Mastercard (via Curve) ondersteund wordt.

Belangrijker is dat je BNB level al op orde is, zo niet dan betalingen sowieso nog even via Curve doen en dan later omzetten naar Binance.

Lang verhaal kort: die fysieke kaarten heb je beslist niet nodig.
Thanks voor je reactie! Ik ben op de hoogte van de virtuele kaart, maar daar zit een spending limiet op van 870 euro oid, en dat is helaas niet genoeg voor de aankopen die ik wil doen >:). Wat is Curve eigenlijk als ik vragen mag? Zag het al een paar keer voorbij komen, maar heb er verder geen kennis van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Kernkopper schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:53:
Thanks voor je reactie! Ik ben op de hoogte van de virtuele kaart, maar daar zit een spending limiet op van 870 euro oid, en dat is helaas niet genoeg voor de aankopen die ik wil doen >:). Wat is Curve eigenlijk als ik vragen mag? Zag het al een paar keer voorbij komen, maar heb er verder geen kennis van
Curve is een credit kaart die je koppelt met andere credit cards. Je doet een betaling op je Curve kaart en die wordt vervolgens afgeschreven van de kaart die je in de Curve app gekoppeld hebt. Je houdt dus geen saldo of krediet bij Curve aan. Kom je er later achter dat de betaling van de verkeerde kaart is afgeschreven dan heb je 90 dagen de kans om je betaling in de Curve app om te hangen naar een andere kaart.

Het grote voordeel (naast het omhangen van betalingen) is dat ik nog geen betalingsproblemen met Curve heb gehad. Curve wordt overal geaccepteerd waar een Mastercard credit card wordt geaccepteerd. Met de Binance (of Swipe) kaart maak ik regelmatig mee dat deze niet direct geaccepteerd wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door Timmy op 29-04-2021 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Mediamarkt werkt helaas nog steeds niet! Heb de laatset aankopen daarom gewoon bij Coolblue gedaan, maar had nu echt iets nodig van de mediamarkt. Ik heb de Curve manier ook geprobeerd maar die werkte ook al niet online via de Mediamarkt. Dan toch maar weer die ouderwetse ideal gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kernkopper
Timmy schreef op donderdag 29 april 2021 @ 14:27:
[...]

Curve is een credit kaart die je koppelt met andere credit cards. Je doet een betaling op je Curve kaart en die wordt vervolgens afgeschreven van de kaart die je in de Curve app gekoppeld hebt. Je houdt dus geen saldo of krediet bij Curve aan. Kom je er later achter dat de betaling van de verkeerde kaart is afgeschreven dan heb je 90 dagen de kans om je betaling in de Curve app om te hangen naar een andere kaart.

Het grote voordeel (naast het omhangen van betalingen) is dat ik nog geen betalingsproblemen met Curve heb gehad. Curve wordt overal geaccepteerd waar een Mastercard credit card wordt geaccepteerd. Met de Binance (of Swipe) kaart maak ik regelmatig mee dat deze niet direct geaccepteerd wordt.
Thanks, klinkt wel als een prima systeem in ieder geval. Een binance kaart is toch ook gewoon een VISA creditcard? Die worden naar mijn weten algemeen wel veel geaccepteerd. Waar was je het niet gelukt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Kernkopper schreef op donderdag 29 april 2021 @ 15:39:
Thanks, klinkt wel als een prima systeem in ieder geval. Een binance kaart is toch ook gewoon een VISA creditcard? Die worden naar mijn weten algemeen wel veel geaccepteerd. Waar was je het niet gelukt dan?
Absoluut maar dat is niet mijn ervaring. Betalingen via de Binance (Swipe) kaart worden nog wel eens geweigerd zelfs als het eerder bij dezelfde winkel of webshop wel lukte. Maar er zijn ook voldoende bedrijven waar het mij uberhaubt nooit gelukt is, bij Coolblue bijvoorbeeld. Misschien is het backend van Binance/Swipe niet goed genoeg of misschien ligt het aan het type kaart (debit card). Hoe dan ook, met Curve heb ik die problemen nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Kernkopper schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:53:
[...]

Dagelijkse spending limit is 870 euro inderdaad, bij Curve is die 2400 euro per dag.

Ben benieuwd dat als je transacties omzet later in Curve naar Binance, of dat ook in delen kan. Dus zelfs een enkele transactie splitten...

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Malarky schreef op donderdag 29 april 2021 @ 17:12:
Ben benieuwd dat als je transacties omzet later in Curve naar Binance, of dat ook in delen kan. Dus zelfs een enkele transactie splitten...
Nee, kan niet. De transactie kan alleen geheel omgehangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:34
Timmy schreef op donderdag 29 april 2021 @ 15:43:
[...]

Absoluut maar dat is niet mijn ervaring. Betalingen via de Binance (Swipe) kaart worden nog wel eens geweigerd zelfs als het eerder bij dezelfde winkel of webshop wel lukte. Maar er zijn ook voldoende bedrijven waar het mij uberhaubt nooit gelukt is, bij Coolblue bijvoorbeeld. Misschien is het backend van Binance/Swipe niet goed genoeg of misschien ligt het aan het type kaart (debit card). Hoe dan ook, met Curve heb ik die problemen nooit gehad.
Pakt ie bij jullie de plaatselijke bakker en supermarkten hem wel?
Heb mijn Binance card gekoppeld aan curve en Apple Pay - helaas zonder succes nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Hamscho schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:14:
Pakt ie bij jullie de plaatselijke bakker en supermarkten hem wel?
Heb mijn Binance card gekoppeld aan swipe en Apple Pay - helaas zonder succes nog
De verkoper moet natuurlijk wel betalingen via een credit kaart ondersteunen. Veel lokale winkeliers doen dat niet. Supermarkten zoals Jumbo, Aldi en Lidl wel, Albert Heijn weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Voor wat het waard is ik heb met mijn Binance card aankopen kunnen doen in Amerikaanse webshops als ook op bijvoorbeeld Amazon.com dus de Amerikaanse variant en nog geen problemen ermee ondervonden. Werkt allemaal best prettig tot nu toe. Voor Nederlandse webshops gebruik ik hem eigenlijk niet.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
Timmy schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:44:
[...]

De verkoper moet natuurlijk wel betalingen via een credit kaart ondersteunen. Veel lokale winkeliers doen dat niet. Supermarkten zoals Jumbo, Aldi en Lidl wel, Albert Heijn weer niet.
Thanx - ga maar eens een rondje doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

DAMAGE schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:52:
Voor wat het waard is ik heb met mijn Binance card aankopen kunnen doen in Amerikaanse webshops als ook op bijvoorbeeld Amazon.com dus de Amerikaanse variant en nog geen problemen ermee ondervonden. Werkt allemaal best prettig tot nu toe. Voor Nederlandse webshops gebruik ik hem eigenlijk niet.
Klopte het dat je 0.9% betaalde bovenop de midmarket rate (zie Google) voor eur-usd of is de 0.9% bovenop de koers die VISA aanhoudt? (Die al ~1,5% boven mid market rate ligt)

Ik neem aan dat je euro’s op je Binance kaart had staan anders betaal je ook nog eens 1% slippage en is het allemaal niet zo interessant meer (kan je beter een gratis Wise card nemen of bij Bunq zitten).

Zoals gezegd: Binance wisselt al je transacties altijd om naar euro’s omdat VISA dat simpelweg afdwingt voor een euro-kaart. Als je van je crypto’s afwil, beter op de spotmarket op Binance wisselen naar dollars of euros, krijg je er meer voor.

Ik ga maandag even testen met Curve die beloofd tot €500 pm aan gratis conversie te doen, behalve in de weekenden waar ze een opslag van 0,5-1,5% rekenen. Vraag iz ook daar of dat gratis is tov Mastercard koers of tov echte midmarket rate

Ik denk dat ik maandag (buiten weekend) eens 3 aankopen in dollar direct na elkaar doe:
- Direct via cc Bunq Mastercard
- Via Curve Mastercard (naar cc Bunq of cc Binance maakt dan niet meer uit want Curve doet al euro conversie)
- Direct via cc Binance VISA (met euro’s op de kaart)

Ben benieuwd wat de beste conversie oplevert en hoeveel het scheelt.

[ Voor 22% gewijzigd door Malarky op 02-05-2021 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
Malarky schreef op zondag 2 mei 2021 @ 17:09:
[...]

Klopte het dat je 0.9% betaalde bovenop de midmarket rate (zie Google) voor eur-usd of is de 0.9% bovenop de koers die VISA aanhoudt? (Die al ~1,5% boven mid market rate ligt)

Ik neem aan dat je euro’s op je Binance kaart had staan anders betaal je ook nog eens 1% slippage en is het allemaal niet zo interessant meer (kan je beter een gratis Wise card nemen of bij Bunq zitten).

Zoals gezegd: Binance wisselt al je transacties altijd om naar euro’s omdat VISA dat simpelweg afdwingt voor een euro-kaart. Als je van je crypto’s afwil, beter op de spotmarket op Binance wisselen naar dollars of euros, krijg je er meer voor.

Ik ga maandag even testen met Curve die beloofd tot €500 pm aan gratis conversie te doen, behalve in de weekenden waar ze een opslag van 0,5-1,5% rekenen. Vraag iz ook daar of dat gratis is tov Mastercard koers of tov echte midmarket rate

Ik denk dat ik maandag (buiten weekend) eens 3 aankopen in dollar direct na elkaar doe:
- Direct via cc Bunq Mastercard
- Via Curve Mastercard (naar cc Bunq of cc Binance maakt dan niet meer uit want Curve doet al euro conversie)
- Direct via cc Binance VISA (met euro’s op de kaart)

Ben benieuwd wat de beste conversie oplevert en hoeveel het scheelt.
Ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen- daarnaast was ik benieuwd hoe lang het duurt voordat de cashbacks zijn verwerkt? Binance geeft aan dat dit 30 dagen kan duren - klopt dit bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Timmy schreef op donderdag 29 april 2021 @ 15:43:
[...]

Opvallend, ik heb er met Coolblue nooit problemen mee gehad. Maar die Curve klinkt goed. Krijg je dan wel gewoon de cashback van Binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Glenn Hoddle schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:24:
Opvallend, ik heb er met Coolblue nooit problemen mee gehad. Maar die Curve klinkt goed. Krijg je dan wel gewoon de cashback van Binance?
Jazeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Hamscho schreef op maandag 3 mei 2021 @ 11:01:
Ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen- daarnaast was ik benieuwd hoe lang het duurt voordat de cashbacks zijn verwerkt? Binance geeft aan dat dit 30 dagen kan duren - klopt dit bij jullie?
Meestal de dag nadat de betaling definitief is geworden (in eerste instantie is vrijwel elke betaling en reservering). In de praktijk 1-3 dagen na betaling.

Als je problemen ervaart zou je naar de Crypto.com kaart kunnen kijken. Daar is de cashback op het moment van betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
Ik heb al bijna 1 maand een betaling op paid staan, maar niet completed. Gewoon maar wachten denk ik toch?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@Pelox Is het toevallig een terugkerende betaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Glenn Hoddle schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:31:
@Pelox Is het toevallig een terugkerende betaling?
Nee een enkele bestelling bij een Amerikaanse webshop

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ik heb inmiddels een kleine €1300 gespendeerd met de VISA kaart, merk er niks van op mijn saldo :P Go BNB! *O*

Door de stijging van BNB inmiddels ook al €20 cashback staan, soort "spaarzegel" idee, laat maar gaan, volgend jaar eens kijken hoeveel het waard is :)

10 BNB voor het volgende cashback level vind ik wel stevig hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wWsL3r1xWyJuw3ElfYPhY1zQaQQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5xvtc3Tagdp4PvDo3oM7atih.jpg?f=fotoalbum_large

Blijft gek.
In werkelijkheid is de eerste poging mislukt.
En de tweede is geslaagd.

Bijkomend probleem, er moet wat geld terug geboekt worden.
Maar ik heb het idee dat daar ergens iets mis gaat.
Nu de vraag, val ikvisa lastig of binance swipe in Engeland is het

Mijn gevoel zegt binace, maar gezien hun communicatie kunde ga ik eerst maar visa proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
jack zomer schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:31:
Mijn gevoel zegt binace, maar gezien hun communicatie kunde ga ik eerst maar visa proberen.
Je zal hiervoor met Binance/Swipe contact op moeten nemen. Succes :X
* Timmy heeft nog steeds een dubbele betaling van oktober die niet is teruggedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Timmy schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:15:
[...]

Je zal hiervoor met Binance/Swipe contact op moeten nemen. Succes :X
* Timmy heeft nog steeds een dubbele betaling van oktober die niet is teruggedraaid.
Thanks ik bel eerst het hotel wel.. eens kijken wat hun administratie er van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
Toch maar eens proberen met de Curve card! Wat zijn jullie ervaringen, werkt het goed?

Edit: bij de AH werkte de Curve card niet... :O

[ Voor 23% gewijzigd door TalentedMrRiple op 12-05-2021 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:23
Even een vraag, heb ongeveer iets meer dan maandje geleden aanvraag gedaan voor de Binance kaart, alleen deze is nog steeds niet binnen, de activatie knop in de app staat er nou wel. Hoelang duurt het dat de pas er is of kan er iets mis gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Tuurlijk, je pas kan zoek raken in de post...
Ik had hem met 3/4 weken, ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
jack zomer schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:35:
Tuurlijk, je pas kan zoek raken in de post...
Ik had hem met 3/4 weken, ongeveer.
Wacht nog even weekje en zal dan uitzoeken hoe je een melding kan indienen hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Zie je wel al de online card?

Ik heb de eerste paar aankopen met die kaart gedaan, na 1 week had ik de echte kaart binnen en ging ik daarop over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
jack zomer schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:56:
Zie je wel al de online card?

Ik heb de eerste paar aankopen met die kaart gedaan, na 1 week had ik de echte kaart binnen en ging ik daarop over.
Zeker zie ik de online kaart staan, al sinds begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 21:42
Pelox schreef op maandag 3 mei 2021 @ 13:26:
Ik heb al bijna 1 maand een betaling op paid staan, maar niet completed. Gewoon maar wachten denk ik toch?
Hoe is dit voor jou afgelopen? Cashback nog ontvang?
Ik heb nu ook een betaling die al 2 weken op paid staat, een latere betaling staat inmiddels op completed en cashback daar van is al ontvangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

Glenn Hoddle schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:43:
Werkt deze kaart gewoon bij zaken als bijv Ikea, Coolblue of Booking?

Je zou zeggen Visa is Visa, maar ik heb regelmatig gehad dat mijn Revolut Visa Debit werd geweigerd op onbegrijpelijke gronden.
IKEA gaf mij net een Transaction declined dus daar werkt ie blijkbaar niet :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Supershiva schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:54:
[...]

Hoe is dit voor jou afgelopen? Cashback nog ontvang?
Ik heb nu ook een betaling die al 2 weken op paid staat, een latere betaling staat inmiddels op completed en cashback daar van is al ontvangen
Deze is completed inmiddels, heeft bijna 4 weken geduurd. Heb er nog een paar openstaan, maar die komen ook nog wel. Uiteindelijk is alles bij mij wel gelukt.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
Lijkt net of God ermee te maken heeft maar kwam vandaag thuis met de brief van Binance met de pas😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak!!!
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 31-05-2021
Ik lees overal dat een 10BNB nodig is voor een cashback van 2% hier, echter staat online toch wat anders? Namelijk 1BNB al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Tweak!!! schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:10:
Ik lees overal dat een 10BNB nodig is voor een cashback van 2% hier, echter staat online toch wat anders? Namelijk 1BNB al...
Vroeger vs nu

Vroeger had je meer bnb nodig dan sinds ze de hoeveelheid hebben aangepast. Ergens vorige maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak!!!
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 31-05-2021
jack zomer schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:03:
[...]

Vroeger vs nu

Vroeger had je meer bnb nodig dan sinds ze de hoeveelheid hebben aangepast. Ergens vorige maand
Dus als ik nu 1 BNB aankoop en deze in mijn wallet behoud ... heb ik recht op een 2% cashback op al men betalingen wat mijn fee van 0,9% dekt? Sorry voor de vragen ben hier redelijk nieuw in en online vind ik het niet zo duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berenburg
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 01-07 13:10
Ik lees meerdere berichten over de 0.9% fee. Deze wordt bij mij echter op geen enkele betaling in rekening gebracht. Ik krijg wel op elke betaling de cashback waar ik recht op heb volgens de voorwaarden. Iemand enig idee waarom er bij mij nergens fees in rekening worden gebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Sinds paar maanden betaal ik ook geen fee's meer. Misschien omdat er serieuze concurrenten zijn bijgekomen hebben ze het afgeschaft? Wie zal het weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

De fee's lijken inderdaad weg maar ik merk de laatste tijd wel dat ik wat meer problemen heb met betalen bij fysieke winkels. Gisteren deed IKEA niet mee en vandaag bij de Hornbach wilde de kaart ook niet werken. Dit was beide contactloos en bij de Hornbach gaf de machine aan dat ik de chip moest laten lezen en daarna deed ie het wel.

De volgende keer bij de IKEA maar even kijken wat ie doet bij contactloos en als dat niet werkt met de chip proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Ik heb de pas nu ook al een tijdje, maar de winkels waar ik vaak kom hebben er moeite mee:

Paresto accepteert 'm niet (helemaal niet), hier kom ik dagelijks.
Lokale to-go eet/koffie tentjes alleen fysiek (niet contactloos), hier kom ik maximaal één keer per week.
Tankstations alleen inpandig en fysiek (geen selfservice), hier kom ik eens per twee weken.

De creditcard geeft overigens wel vrijheid in de zin van online winkels die alleen dat accepteren, maar bijvoorbeeld pannenkoekruil accepteert 'm weer niet.

Al met al gaat het wel even tijd kosten om wat op te sparen zo.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ik stond bij de Cranenbroek en wilde ermee betalen, was ik compleet vergeten mijn pincode op te zoeken, had ik nog steeds niet gedaan sinds dat ik de kaart had haha, alle betalingen deed ik normaal in webshops :9
Dus maar weer ouderwets met de meastro kaart. Leek me geen goed idee om in de rij staand in te loggen bij Binance, en 3x een SMS code te moeten ontvangen voordat de PIN zichtbaar werd :P

Weet ik nog niet of ie geaccepteerd wordt daar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 21:42
Lekker verhaal.... ik had de card ook al een tijdje in aanvraag.
2 weken terug wat meuk met de virtuele kaart gekocht bij Bol.com.

1 artikel uit de bestelling geretourneerd.
Kreeg vandaag van Bol.com een mailtje dat de retour was verwerkt en dat het bedrag wordt teruggestort op de creditcard.

Zit er vandaag bij de post de fysieke versie van de creditcard.
Net via de app geactiveerd, komt na het activeren een bericht in beeld in de trand van "je virtuele card is nu gedeactiveerd, indien je abonnementen hierop had lopen moet je deze over zetten naar je fysieke card"
euh.... ok fijn dat je dit bericht pas krijgt NA het activeren van je fysieke kaart.
Anders had ik wel even gewacht totdat de terugbetaling van Bol.com was geland...

En nu...?

Afwachten, billen bij elkaar en hopen voor het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Laatst online: 18:22
Gondor schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:39:
Sinds paar maanden betaal ik ook geen fee's meer. Misschien omdat er serieuze concurrenten zijn bijgekomen hebben ze het afgeschaft? Wie zal het weten?
Ik kreeg vandaag de kaart binnen. Op de brief staat dat ze 0% fee's in rekening brengen, uitgezonderd fees van derden.

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Supershiva schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:00:
Lekker verhaal.... ik had de card ook al een tijdje in aanvraag.
2 weken terug wat meuk met de virtuele kaart gekocht bij Bol.com.

1 artikel uit de bestelling geretourneerd.
Kreeg vandaag van Bol.com een mailtje dat de retour was verwerkt en dat het bedrag wordt teruggestort op de creditcard.

Zit er vandaag bij de post de fysieke versie van de creditcard.
Net via de app geactiveerd, komt na het activeren een bericht in beeld in de trand van "je virtuele card is nu gedeactiveerd, indien je abonnementen hierop had lopen moet je deze over zetten naar je fysieke card"
euh.... ok fijn dat je dit bericht pas krijgt NA het activeren van je fysieke kaart.
Anders had ik wel even gewacht totdat de terugbetaling van Bol.com was geland...

En nu...?

Afwachten, billen bij elkaar en hopen voor het beste?
wacht even af.

ik had een product gekocht bij coolblauw via de virtuele card, ik kreeg van coolblauw geld terug.
net als bij jou lag toen de real card op de mat, het koste 10 dagen, maar het geld kwam gewoon op de echte kaart terug.
Wat je ook kan doen is aan bol vragen of ze het op je normale rekening terug kunnen storten

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste