BTC trekt nu toch wel een klein beetje door, heb om 14:15 een voor mijn doen grote fluf gekocht. Eveneens DOGE, waarmee ik nu al op drie hele eurocenten winst sta!
Er zijn er wat geld in DOGE aan het pompen, nieuws begint serieus rond te gaan.
We zitten aan de daily MA7... Raakt ie erdoor of niet?!
Ok boys het duurt 20 minuten voordat je transactie goedgekeurd word bij btc direct, na het sturen van een screenshot van je wallet adres. niet slecht.
Klopt, ze zijn vrij snel, als je nu nogmaals besteld is het vrijwel instant.djzz schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:59:
Ok boys het duurt 20 minuten voordat je transactie goedgekeurd word bij btc direct, na het sturen van een screenshot van je wallet adres. niet slecht.
Lijkt ook door cruciale 0.01325 te zijn.. BTC + ETH ook lekker..djatwork007 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:05:
DOGE move staat nu op Forbes.
Signature
first target 1122MrFX schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:09:
ETH is ook kansrijk voor een uitbraak naar boven
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/iU3Nnfzb13lgJCPvyHjWm46F.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Hier gaan we....mouzetc schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:07:
[...]
Lijkt ook door cruciale 0.01325 te zijn.. BTC + ETH ook lekker..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Price target van vandaag ligt op 0.04.mouzetc schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:07:
[...]
Lijkt ook door cruciale 0.01325 te zijn.. BTC + ETH ook lekker..
Als dat gebeurt.... dan lach ik mij HELEMAAL gek.djatwork007 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:09:
[...]
Price target van vandaag ligt op 0.04.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Pelox schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:07:
Wederom een slappe hap dag. Aziaten doen iedere nacht goed hun best, maar de Europeanen worden wakker en drukken direct op sell..

Zero.
Ben ik de enige persoon in dit topic dat inmiddels echt om de dag een telefoontje krijgt van een of ander vaag bureau dat een platform probeert aan te smeren om opties te traden?
Ik durf te wedden dat het door die ledger leak komt
Die Chinezen gaan loco gaan.hmr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:09:
[...]
Als dat gebeurt.... dan lach ik mij HELEMAAL gek.
één v/d channels van Doge waar dat geinitieerd is, heeft het nu over Nano....
Ik heb 25 % verkocht van Ankr, om even te checken wat er daar aan de hand gaat zijn........
Of ik wordt genaaid dat kan ook haha.
Ik heb 25 % verkocht van Ankr, om even te checken wat er daar aan de hand gaat zijn........
Laat me raden, een Duits telefoonnummer met een clown in een slecht accent?lasharor schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:10:
Ben ik de enige persoon in dit topic dat inmiddels echt om de dag een telefoontje krijgt van een of ander vaag bureau dat een platform probeert aan te smeren om opties te traden?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Idd, maar ADA ook ,die willen ze ook naar de moon.Thommie.nl schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:11:
Shit dan had ik X50 moeten doen ipv X10djatwork007 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:09:
[...]
Price target van vandaag ligt op 0.04.
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Gaat nu wel snoeihard, net de 13 doorbroken en nu de 14.

[ Voor 82% gewijzigd door hmr op 28-01-2021 15:15 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Vaak een Nederlands of Engels nummer. Bijna altijd het zelfde oost Europese accent.hmr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:12:
[...]
Laat me raden, een Duits telefoonnummer met een clown in een slecht accent?
Ben er een beetje klaar mee, maar weet ook niet echt hoe ik het moet stoppen. Ze blijven maar bellen. Net ook, "do you know about the performance of Amazon during the pandemic"
risk on. als wallstreetbets nerfed is door robinhood moet je misschien als trader toch maar geen gebruik maken van centralized exchanges.
Je kan nummers blokkeren met je telefoon he.lasharor schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:14:
[...]
Vaak een Nederlands of Engels nummer. Bijna altijd het zelfde oost Europese accent.
Ben er een beetje klaar mee, maar weet ook niet echt hoe ik het moet stoppen. Ze blijven maar bellen. Net ook, "do you know about the performance of Amazon during the pandemic".
Zero.
Doge wat een pump en dump !, teveel risico's kijk we vanaf de zijlijn
[ Voor 6% gewijzigd door Palindrome op 28-01-2021 15:17 ]
Ik sta inmiddels een donerschotel in de plus!Palindrome schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:17:
Doge wat een pump en dump !, teveel risico's kijk we vanaf de zijlijn
Zero.
Die gasten bellen vaak met 50 verschillende nummers, net als die nep energievergelijkers in NL.Pelox schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:16:
[...]
Je kan nummers blokkeren met je telefoon he.
Signature
Don't single me out broVerwijderd schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:17:
Hoppa!
DOGE.
Sold to the man in the back with the clownshoes and the bull costume.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
DOGE gaat weer te veel schommelen, op tijd eruit gestapt en leuke winst gepakt.
Nogmaals, het moet nog beginnen.Bjorn180179 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:18:
DOGE gaat weer te veel schommelen, op tijd eruit gestapt en leuke winst gepakt.
Opletten hoe snel doge straks weer zakt naar 0.008 ofzo
Dat denk ik ook. Staat nu op Forbes, Chinezen gaan mee doen etc.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Dan stap je ervoor toch uit?Matthias87 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:19:
Opletten hoe snel doge straks weer zakt naar 0.008 ofzo
Dit is allemaal recept voor een keiharde dump straks. Er zit helemaal.niks maar dan ook niks achter deze prijstijging.
Hele stijging is niks anders dan een pump en daarna Fomo .... Fomo gevoel kan hard omslaan.
Missen enkel Elon nog.HekkeySE schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:19:
[...]
Dat denk ik ook. Staat nu op Forbes, Chinezen gaan mee doen etc.
Plz help me sir,
Iez bear market over?
should I buy back?
[ Voor 9% gewijzigd door zer0l op 28-01-2021 15:22 ]
In retrospect, it was inevitable
ben full in akh gegaan, waar ik helemaal niks aan heb
niet veeel geld gewoon voor de lol of het echt x2 gaat.
niet veeel geld gewoon voor de lol of het echt x2 gaat.
Klopt! Maar je kan wel een ritje meemakenPalindrome schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:21:
[...]
Dit is allemaal recept voor een keiharde dump straks. Er zit helemaal.niks maar dan ook niks achter deze prijstijging.
Hele stijging is niks anders dan een pump en daarna Fomo .... Fomo gevoel kan hard omslaan.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met cointiply?
Ik weet nog wel dat John McAfee een paar jaar terug twee weken lang elke dag van die low value coins mentionde in zijn tweets waarna deze ontzettend hard steeg, soms wel tot 5000% op een dag. Elon zou hetzelfde effect kunnen hebben inderdaad
Doge naar 1 dollar??? Wat voor wereld leven we in?? dat gaat echt niet gebeuren!!!

[ Voor 13% gewijzigd door cursquidHome op 28-01-2021 15:25 ]
Waarom niet?cursquidHome schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:24:
Doge naar 1 dollar??? Waar leven dat gaat echt niet gebeuren!!!
Nee, maar gratis bestaat niet. Dat is het enige dat ik erover wil zeggen. Waarschijnlijk weer zo'n app die in de achtergrond je batterij gaat leeg zuigen door te minen, of je moet overal je gegevens invullen. Dan kun je beter gewoon €100 in BTC gooien en daar over 5 jaar weer een keer naar kijken.GJmetal schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:23:
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met cointiply?
Omdat doge niks is en volgens mij dan moeten we pompen als een malle. Dat lijkt me toch wel heel sterk
zou lekker zijn, heb er nog aardig wat. bij die prijs kan ik er een mooi huis kopen van alleen mijn dogecursquidHome schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:24:
Doge naar 1 dollar??? Wat voor wereld leven we in?? dat gaat echt niet gebeuren!!!

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik ben er inmiddels ook uit op 38,7 sats, vond het wel mooi geweest.Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:17:
Hoppa!
DOGE.
Sold to the man in the back with the clownshoes and the bull costume.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik ben blij met m'n winst. Heb de fout eerder gemaakt en niet uitgestapt waardoor ik nu nog met een lading fan tokens zit waarvan de prijs maar niet wil stijgen. Ik houd ze maar in het HODL potje en hoop op betere tijden.
Uit interesse: welk channel is dat?Thommie.nl schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:11:
we only make way for the man who boldly pushes past us
Verwijderd
Tja. 2 maanden geleden opgepikt voor 17 sats.
Dan is 47 een mooie sell toch
Gratis Bitcoin.
Lekker man. Is je gegund.Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:29:
[...]
Tja. 2 maanden geleden opgepikt voor 17 sats.
Dan is 47 een mooie sell toch![]()
Gratis Bitcoin.
[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 28-01-2021 15:30 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Komaan Elon, tweet iets en pomp zelf wat miljoenen in DOGE.
Tsjah, high risk higher reward. Dit is gewoon een gekke hype, net als GME. Ik heb er een paar tientjes in zitten en zie wel waar t schip strand. In t ergste geval verlies ik 80%, maar als je 400% kan pakken is dat een mooie gedachte. Ik huil achteraf harder om misglopen 3-digits dan een paar tientjes (hoop ik).Bjorn180179 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:28:
[...]
Ik ben blij met m'n winst. Heb de fout eerder gemaakt en niet uitgestapt waardoor ik nu nog met een lading fan tokens zit waarvan de prijs maar niet wil stijgen. Ik houd ze maar in het HODL potje en hoop op betere tijden.
Signature
Verwijderd
Ik hoop dat ie even doorpompt richting de 100. Zou ik alleen maar mooi vinden.
DOGE moon is altijd prachtig, of je er nu inzit of niet.
BB / NOK / en waarsch AMC allemaal in t rood ipv dikke stijging zoals afgelopen dagen. Iedereen naar DOGE!hmr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:29:
Beurs gaat over 1 minuut open... eens kijken wat de meme stocks gaan doen.
Signature
Robinhood heeft trading op alle memestocks uitgeschakeld, en volgens mij zitten vrij veel van die jongens daar. Dikke manipulatie enz.hmr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:29:
Echt? Bizar eigenlijk.......hsst schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:35:
[...]
Robinhood heeft trading op alle memestocks uitgeschakeld, en volgens mij zitten vrij veel van die jongens daar. Dikke manipulatie enz.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Collega van mij had een order NOK gezet, niet aanvaard. Die zei net hetzelfde, "die gaan nu allemaal naar DOGE gaan".mouzetc schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:34:
[...]
BB / NOK / en waarsch AMC allemaal in t rood ipv dikke stijging zoals afgelopen dagen. Iedereen naar DOGE!
En dat mag niet of...?Slux schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:37:
[...]
Omdat het dan bijna een marketcap als ETH zou hebben
+2% in 7 minuten op een paar memestocks die je op trading212 kan aankopen (GME en AMC mag daar dus ook al niet).hmr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:29:
Op Contracr sta ik op +0,71 met mijn BTC hodl pot.
Stonks are the new shitcoins.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Yep, te bizar voor woorden eigenlijk. Stiekem hopen dat de 'retards' zich nu extra kwaad maken en nog harder proberen te pumpen via andere platformen.
Daar heb je zeker gelijk in.
Over Doge,
Zo gek was mijn inleg niet. 90%!!!
Had net alles vanmorgen in fiat en dacht doe eens gek en ALLES in doge gezet.
Wanneer stap ik uit
ETH is een hele grote, bekende crypto, waar vrij veel vertrouwen in is en veel geld in geinvesteerd wordt. Als een andere coin een net zo grote marketcap wil krijgen moet daar minimaal net zoveel geld in gepompt worden, en dat is niet erg realistisch.
Steekt nog wat ingewikkelder in elkaar, maar dit in een notendop ongeveer.
Nu je inleg en met de winst verder??ApC_IcE schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:42:
[...]
Over Doge,
Wanneer stap ik uit
Zero.
1USD tiens.ApC_IcE schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:42:
[...]
Over Doge,
Wanneer stap ik uit
In crypto kan toch alles zeker?hsst schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:43:
[...]
ETH is een hele grote, bekende crypto, waar vrij veel vertrouwen in is en veel geld in geinvesteerd wordt. Als een andere coin een net zo grote marketcap wil krijgen moet daar minimaal net zoveel geld in gepompt worden, en dat is niet erg realistisch.
Steekt nog wat ingewikkelder in elkaar, maar dit in een notendop ongeveer.
Kunnen ze XLM niet even gaan pumpen. Daar heb ik ook nog wat van staan wat maar niet echt meer waard wil worden (en ik heb het netjes gevraagd).
UNOX: The worst operating system
ADA is next.Korvaag schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:45:
Kunnen ze XLM niet even gaan pumpen. Daar heb ik ook nog wat van staan wat maar niet echt meer waard wil worden (en ik heb het netjes gevraagd).
Bedankt, en omdat? Of zijn we random coins aan het shillen?
Doe mij maar een nano of dot pump!
[ Voor 3% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 28-01-2021 15:49 ]
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
GME en AMC binnen een kwartier 2 keer al handel gestopt.mouzetc schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:34:
[...]
BB / NOK / en waarsch AMC allemaal in t rood ipv dikke stijging zoals afgelopen dagen. Iedereen naar DOGE!

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Omdat die groep nu ADA in het vizier heeft, net als NANO.I ColoSsuZz I schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:48:
[...]
Bedankt, en omdat? Of gaaan we random coins shillen?
Doe mij maar een nano of dot pump!
DOGE nu al 110% gestegen door die mannen.
Ja eens. Ik wacht nog even. Denk op 0,02 sell order gezet
Geweldig! Als die gaan ontdekken dat de cryptomarkt 24/7 open is en niet gesuspend wordt...Crypts schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:48:
[...]
GME en AMC binnen een kwartier 2 keer al handel gestopt.KOSS al 3 keer maar de rest loopt nog door. Wordt een interessant dagje zo.

Het failliet van de beurshandel.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dan kan Doge nog wel eens hard gaan!MicroWhale schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:50:
[...]
Geweldig! Als die gaan ontdekken dat de cryptomarkt 24/7 open is en niet gesuspend wordt...![]()
Het failliet van de beurshandel.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Waar kan je dat zien? zag dat niet voorbij komen op hun Redditdjatwork007 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:49:
[...]
Omdat die groep nu ADA in het vizier heeft, net als NANO.
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Die gaat al hard, maar nog geen 100x. Ik houd m gewoon lekker vast. Zal vast een dump moment tussen zijn, maar diamond hands hebben t goed in deze mania/hype.
Signature
Ik zie fragmenten van CNBC of FOX Business waarin de grote partijen huilen over deze P&D. Er moet meer regulatie komenCrypts schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:48:
[...]
GME en AMC binnen een kwartier 2 keer al handel gestopt.KOSS al 3 keer maar de rest loopt nog door. Wordt een interessant dagje zo.
Lang leve crypto. Open 24/7, en als jij genoeg buying/selling kracht in de strijd gooit, veel plezier. Lang leve manipulatie. Mogen de sterkste winnen, en wij op deze waves meevaren
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Een marketcap van 128,136,378,598 usd lijkt me iets te hoog gegrepen.
Ow daar heb ik ook nog wel wat van wat staat te beschimmelen...djatwork007 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:49:
[...]
Omdat die groep nu ADA in het vizier heeft, net als NANO.
UNOX: The worst operating system
oisyn is er niet, dus ik doe het even: De marketcap is afgeleid van het aantal muntjes maal de laatste vraagprijs. Er hoeft helemaal niet zoveel geld in de markt gepompt te worden om de koers hard te laten stijgen.Raaafie schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:52:
[...]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Breken hier elke 3 min hun ATH. Wait and see. Volume change van 1513%Raaafie schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:52:
[...]
Hm tussen al het DOGE geweld door dat ik vandaag kennelijk gemist heb (net pas 400 replies terug gelezen) een vraagje. Ik doe zo 1x in de maand even een soort rondje check & balances langs de exchanges en mijn wallets om zeker te weten dat het saldo in de Delta app nog up to date is.
Nu vallen me helaas een paar dingen op die misschien andere Delta gebruikers herkennen:
- De EUR withdrawals om de Binance card mee te voeden worden niet meegenomen. Ik had dus best wel wat minder fiat in mijn account dan ik volgens de Delta app nog had. In de toekomst maar handmatig corrigeren of heeft iemand dit anders opgelost?
- Ik zie dat als je BTC of USDT via een margin positie aankoopt dit niet wordt meegenomen. Lijkt hetzelfde probleem, transfers van wallet naar wallet komen niet door via de API zeker? Zonde!
- Ik zie opeens een paar nieuwe shitcoins op mijn hardware wallet: Livepeer, VIU en GSENetwork. Hoe kom ik daar nou weer aan? Er is een airdrop geweest en zo ja dan nog werkt dat toch niet zomaar op een hw wallet? Of ben ik echt zo vergeetachtig aan het wroden en heb ik dit kennelijk ooit gekocht?
Doet iets (of alles) bij mensen een belletje rinkelen ?
Nu vallen me helaas een paar dingen op die misschien andere Delta gebruikers herkennen:
- De EUR withdrawals om de Binance card mee te voeden worden niet meegenomen. Ik had dus best wel wat minder fiat in mijn account dan ik volgens de Delta app nog had. In de toekomst maar handmatig corrigeren of heeft iemand dit anders opgelost?
- Ik zie dat als je BTC of USDT via een margin positie aankoopt dit niet wordt meegenomen. Lijkt hetzelfde probleem, transfers van wallet naar wallet komen niet door via de API zeker? Zonde!
- Ik zie opeens een paar nieuwe shitcoins op mijn hardware wallet: Livepeer, VIU en GSENetwork. Hoe kom ik daar nou weer aan? Er is een airdrop geweest en zo ja dan nog werkt dat toch niet zomaar op een hw wallet? Of ben ik echt zo vergeetachtig aan het wroden en heb ik dit kennelijk ooit gekocht?
Doet iets (of alles) bij mensen een belletje rinkelen ?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Gewoon opnemen. Dan zeg niets zeggen, een scheet of boer laten. Wordt niet meer teruggebeld.mouzetc schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:18:
[...]
Die gasten bellen vaak met 50 verschillende nummers, net als die nep energievergelijkers in NL.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Iets te vroeg verkocht.. had nog 2 schotels meer kunnen verdienen.. helaas. Maar winst is winst.
Zero.
Nu bijna door 0.017Suicideman schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:53:
DOGE gaat als een raket, staat al op 0.016.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!