Er is toch nog sypply genoeg bij DOGE of heeft dit er niets mee te zien?Richh schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:35:
[...]
Bij GME is het gelukt omdat er hele grote hedgefunds short gingen.
Nu draait het erom hoe short gaan werkt: je belooft dat je bijvoorbeeld op 1 februari een x aantal stocks verkoopt tegen prijs y (die lager is dan de prijs vandaag zeg maar).
Het 'probleem' met GME was dat grote hedgefunds meer beloofden te verkopen, dan dat er aan stocks beschikbaar zijn.
Door het opkopen van alle beschikbare GME stock, kunnen zij niks kopen, terwijl ze door hun short verplicht zijn om aan te kopen. Als iedereen weigert zijn stock pas te verkopen bij 300 USD, dan wordt dat de stock price.
Pumps and dumps zoals nu bij doge gebeurt, lijkt daar op. Met een klein groepje koop je alle Doge op. Vervolgens stapt het plebs in, tegen een hogere prijs, want de prijs zet vast wel door
Het kleine groepje verkoopt vervolgens alle Doge tegen dikke winst.
Ook daar gaat het dus om tekorten van beschikbare Doge - maar er is geen 'gegarandeerde' shortpositie die sowieso winst oplevert.
Het gaat om de hoeveelheid DOGE die op dit moment beschikbaar is op exchanges. Als mensen een market order doen en er is niemand die DOGE tegen de huidige prijs wil verkopen, maar wel tegen een hogere, dan stijgt de prijs.djatwork007 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:40:
[...]
Er is toch nog sypply genoeg bij DOGE of heeft dit er niets mee te zien?
Als je met je P&D groepje zoveel mogelijk DOGE opkoopt zorg je dat er minder beschikbaar is en stijgt de prijs.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ook maar even wat DOGE aan m'n PF toegevoegd. Wel laat (rond 9 uur) maar met een OCO order m'n gokje afgedekt.
Een sell order van m'n ERDtjes (nu EGLD) na heel lang HODL (had nog een deel van de ICO draw) is vanmorgen afgegaan. Meteen maar even een deel weer gebruiken
Dat EGLD gaat ook maar door, vind het moeilijk om er nu af te blijven na de verkoop...
Een sell order van m'n ERDtjes (nu EGLD) na heel lang HODL (had nog een deel van de ICO draw) is vanmorgen afgegaan. Meteen maar even een deel weer gebruiken
DOGE blijf ik mooi vanaf. Springt te snel op en neer om met mn telefoon te handelen.
Had je beter een mooie stoploss kunnen neerzetten voor egld. Zo ben ik ook uit uni gestapt rond de 8 denkende dat het niet zo hard meer zou stijgenoNo schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:55:
Ook maar even wat DOGE aan m'n PF toegevoegd. Wel laat (rond 9 uur) maar met een OCO order m'n gokje afgedekt.
Een sell order van m'n ERDtjes (nu EGLD) na heel lang HODL (had nog een deel van de ICO draw) is vanmorgen afgegaan. Meteen maar even een deel weer gebruikenDat EGLD gaat ook maar door, vind het moeilijk om er nu af te blijven na de verkoop...
ADHDuitser heeft weer een filmpje gedropt. Een paar dagen geleden was meneer vrolijk door de woestijn aan het wandelen, nu gaat ie naar de spa. Wat ie aan het uitsteken is is eigenlijk interessanter dan z'n 'breaking news' XD
Als er 1 coins is waar je voor years to come in moet zitten is het wel Doge. Kan je telefoon een Buy order plaatsen? You're good to go!Matthias87 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:55:
DOGE blijf ik mooi vanaf. Springt te snel op en neer om met mn telefoon te handelen.
Bestaat Trust wallet ook als browser plugin? Ik kan hem alleen als app vinden...
Hey boomers met jullie DOGE coin. Banano is de nieuwe meme coin hoor!
Meest voorkomende gedachte als je wat met crypto doet volgens mijPalindrome schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:57:
[...]Had je beter een mooie stoploss kunnen neerzetten voor egld. Zo ben ik ook uit uni gestapt rond de 8 denkende dat het niet zo hard meer zou stijgen
Ze verwachten daar dat die los naar de 1USD knalt en erna naar de 100.Ducksy88 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:59:
[...]
Als er 1 coins is waar je voor years to come in moet zitten is het wel Doge. Kan je telefoon een Buy order plaatsen? You're good to go!

"Ze" kunnen ook gewoon shillen natuurlijk en verkopen zodra het 2 cent bereikt.djatwork007 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:03:
[...]
Ze verwachten daar dat die los naar de 1USD knalt en erna naar de 100.
Ik heb weinig ervaring met Reddit, maar ik denk niet dat je alles kunt geloven wat er op Reddit wordt geschreven. Misschien dat /r/dogecoin een uitzondering is
Kan je nagaan wat er nog mogelijk is als ze rebranden naar een blauwe huistijl!djatwork007 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:03:
[...]
Ik zie in 2021 echt wel mogelijkheden. Shibes Unite!
Wel een stuk makkelijker de vrouw te overtuigen in een cute doggo coin te investeren dan een of ander platform waar we beide geen hol van een White paper snappen. Doge much wow, much cute. Much invest = moon
Dit is uiteraard volledig en gegarandeerd uiterst solide financieel advies.
[ Voor 7% gewijzigd door Ducksy88 op 28-01-2021 12:09 ]
Beter eerst die hond aan je dochter laten zien, die overtuigd de moeder dan wel.Ducksy88 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:07:
[...]
Kan je nagaan wat er nog mogelijk is als ze rebranden naar een blauwe huistijl!
Ik zie in 2021 echt wel mogelijkheden. Shibes Unite!
Wel een stuk makkelijker de vrouw te overtuigen in een cute doggo coin te investeren dan een of ander platform waar we beide geen hol van een White paper snappen. Doge much wow, much cute. Much invest = moon
Als doge 1 dollar is verkoop ik mijn flufje wel
Zero.
djatwork007 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:03:
[...]

Verwijderd
Pas maar op met nu DOGE kopen.
Ik hoop zelf op een pumpje richting de 50 sats, op 47 sats gaat alles eruit.
En dan over een weekje weer een paar halen op 22 sats ofzo.
Je kunt DOGE beter niet kopen in een pump, op de grafieken kun je zien dat hij altijd weer terugkeert naar onder de 20 sats.
Ik hoop zelf op een pumpje richting de 50 sats, op 47 sats gaat alles eruit.
En dan over een weekje weer een paar halen op 22 sats ofzo.
Je kunt DOGE beter niet kopen in een pump, op de grafieken kun je zien dat hij altijd weer terugkeert naar onder de 20 sats.
We zitten weer in de lift
ETH naar 10k. Voorspelling was tenminste $3k in deze bullrun. We zullen zien
Ik ga ook maar 10 gratis euris bij Blox halen, maar wil het wel naar een andere wallet sturen. Kan niet...
[ Voor 28% gewijzigd door veertje op 28-01-2021 12:25 ]
Succes, BLOX geeft je de optie niet om crypto te storten/op te nemen.veertje schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:20:
Ik ga ook maar 10 gratis euris bij Blox halen, maar wil het wel naar een andere wallet sturen. Kan dan het beste Nano nemen of niet? of zijn er veel coins met gratis verzending?
Mijn glazen bol laat me soms in de steek. Hoop dat deze het goed doetKyumia schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:19:
We zitten weer in de liftETH naar 10k. Voorspelling was tenminste $3k in deze bullrun. We zullen zien
Die kerel zegt 9 van de 10 keer echt helemaal niks. Zijn filmpjes bestaan uit conclusies van "het kan vriezen, het kan dooien".Imgnrydrmr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:58:
ADHDuitser heeft weer een filmpje gedropt. Een paar dagen geleden was meneer vrolijk door de woestijn aan het wandelen, nu gaat ie naar de spa. Wat ie aan het uitsteken is is eigenlijk interessanter dan z'n 'breaking news' XD
Slux gaat maar weer een zakje NANO kopen, met het weekend voor de deur kan het niet fout gaan

Hebben mensen wel het filmpje gekeken? De auto is niet nieuw en er stond meer dan 10.000 km op. Hij had er zelf flinke kortings op want nieuw kostte hij 3 ton en nu heeft Kelvin hem voor bijna 2 ton gekocht want ja, nieuw kopen is 1/3 minder waard bij de garage uitrijden, he boys? Misschien is deze jongen toch niet zo dom als iedereen direct zegt.Justevo schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:53:
[...]
Model? Met die oren? Voor cataloguswerk van de Wehkamp of zo?
Je hele bericht staat vol met teksten waar deze jongen totaal de capaciteiten niet voor heeft. Maar goed, hij heeft / had 1,7 miljoen en ik niet dus in principe heeft hij gelijk. Aller domste is natuurlijk om zo'n auto te kopen, die is de helft minder waard als je de deur uit rijdt.
Want inderdaad, dankzij zijn out-of-body experience, heeft hij wel eventjes 30k aan bitcoin gekocht...! Mogelijk al zijn spaargeld. Ik had gisteravond ook zo'n out-of-body experience waarbij ik een jankende Shiba (heel typisch geluid) hoorde toen ik kwijlend op de bank met een fles whisky in de hand weer terug mijn lichaam in kwam. Ik heb direct mijn BTC en ETH verkocht en in DOGE gestoken en zie hier, i'm rich!
Nu ook zo'n auto met sterrenhemel halen want geef nou toe, hoe VET is dat!?
In retrospect, it was inevitable

Sinds wanneer moet Bloomberg er mee bemoeien?
1 zo'n tweet en minimaal 1000 gekkies kopen blind.
[ Voor 4% gewijzigd door ApC_IcE op 28-01-2021 12:41 ]
Het is een kwestie van tijd dat het wallstreetbets army massaal in BTC jumpt
Wat dan ook meteen het einde van btc voor deze run zal zijn..hoop het dus niet.tony-stark schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:41:
Zero.
Het grote probleem is nu juist dat de crypto army in de stockmarket jumpttony-stark schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:41:
#guilty
Dit mag wel even uitgesteld worden inderdaad. Doe dit maar als de puf uit de huidige bullrun is om nog eventjes wat extras mee te pakkentony-stark schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:41:
Haha, zolang het bestaat, trek je daar 4k/m uit.anti elppa schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:54:
[...]
ja dat werkt nu ja. Hoe zeker bij jij dat dat nexo nog bestaat over 5 jaar?
Anders kun je 35 jaar met je 1,7 miljoen doen als je het gewoon opmaakt. Ook geen ramp toch?
Hebben de kinderen alleen wat minder als je omvalt.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
dat is nu juist de grap, wij hebben geen kinderen (en die komen er ook niet meer), daarom hebben we ook niet gruwelijk veel nodigMicroWhale schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:45:
[...]
Haha, zolang het bestaat, trek je daar 4k/m uit.
Anders kun je 35 jaar met je 1,7 miljoen doen als je het gewoon opmaakt. Ook geen ramp toch?
Hebben de kinderen alleen wat minder als je omvalt.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Gaat wat geven als USA wakker wordt.ApC_IcE schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:40:
[Afbeelding]
Sinds wanneer moet Bloomberg er mee bemoeien?
1 zo'n tweet en minimaal 1000 gekkies kopen blind.
Heb daarom ook nog maar wat gekocht. Vannacht is reddit redelijk richting Doge gegaan volgens mij, samen met dit soort berichtgevingen kan t nog wel een leuk worden. Als Elon nog mee doet is t feest wel compleet.djatwork007 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:51:
[...]
Gaat wat geven als USA wakker wordt.
Signature
Ze hebben Elon al meermaals getweet, die zal wel eens reageren. Elon is zware DOGE fan.mouzetc schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:53:
[...]
Heb daarom ook nog maar wat gekocht. Vannacht is reddit redelijk richting Doge gegaan volgens mij, samen met dit soort berichtgevingen kan t nog wel een leuk worden. Als Elon nog mee doet is t feest wel compleet.
Ook maar even wat Doge gekocht ter waarde van een staatslot.. leuker en spannender 😄
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Volgens mij is de muziek alweer afgelopenMatthias87 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:59:
Dans de polka!

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Tijdens het stoten wissel je wel eens van positie. En dan ga je weer verder.Bjorn180179 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:03:
[...]
Volgens mij is de muziek alweer afgelopen
Heb geduld.
Ik moet eerlijk zeggen dat hij aan de ene kant misschien niet heel snugger overkwam maar hij weet wel de juiste keuzes te maken en dan bedoel ik niet alleen BTC kopen. Woont nog bij zijn moeder, heeft geen huis nog gekocht, tweedehands auto. Nee zo dom is hij nog niet. Ik denk dat hij voor nu nog even zijn eigen sprookje wil leven voor hij zich ergens in vast zet, toch mooi als je die keuze op die leeftijd hebt toch?zer0l schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:39:
[...]
Hebben mensen wel het filmpje gekeken? De auto is niet nieuw en er stond meer dan 10.000 km op. Hij had er zelf flinke kortings op want nieuw kostte hij 3 ton en nu heeft Kelvin hem voor bijna 2 ton gekocht want ja, nieuw kopen is 1/3 minder waard bij de garage uitrijden, he boys? Misschien is deze jongen toch niet zo dom als iedereen direct zegt.
Want inderdaad, dankzij zijn out-of-body experience, heeft hij wel eventjes 30k aan bitcoin gekocht...! Mogelijk al zijn spaargeld. Ik had gisteravond ook zo'n out-of-body experience waarbij ik een jankende Shiba (heel typisch geluid) hoorde toen ik kwijlend op de bank met een fles whisky in de hand weer terug mijn lichaam in kwam. Ik heb direct mijn BTC en ETH verkocht en in DOGE gestoken en zie hier, i'm rich!
Nu ook zo'n auto met sterrenhemel halen want geef nou toe, hoe VET is dat!?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
ETH is ook kansrijk voor een uitbraak naar boven
:fill(white):strip_exif()/f/image/vzDogawFdfF6cqD7kEogKuuJ.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Was deze al gedeeld trouwens? Bitonic is het nog steeds niet eens met DNB betreft het know your customer beleid en stapt daarom nogmaals naar de rechter https://bitonic.nl/news/2...erificatie-eis-te-toetsen
Het is hierom dat ik met veel plezier een 1-2% 'commissie' aan Bitonic betaal. Iemand moet zich hier druk om maken immers
buitenlandse exchanges doen dat niet voor ons.
Het is hierom dat ik met veel plezier een 1-2% 'commissie' aan Bitonic betaal. Iemand moet zich hier druk om maken immers
[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 28-01-2021 13:15 ]
Dat scheelt inderdaad enorm! Er lopen er hier nog zeker 10-15 jaar 2 rond, dus dat is financieel gezien best een aderlating.anti elppa schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:48:
[...]
dat is nu juist de grap, wij hebben geen kinderen (en die komen er ook niet meer), daarom hebben we ook niet gruwelijk veel nodig
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
You called itMrFX schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:09:
ETH is ook kansrijk voor een uitbraak naar boven
[Afbeelding]
Dit soort rechtszaken is inderdaad zeer nuttig om voor de wet scherp te krijgen waar de grenzen precies liggen en hoe e.e.a. gecontroleerd kan/mag worden. Ik hoop overigens dat ze winnen, want het wordt steeds moeilijker om je ergens aan te melden. Het begint steeds meer op een hypotheekaanvraag te lijken.Richh schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:14:
Was deze al gedeeld trouwens? Bitonic is het nog steeds niet eens met DNB betreft het know your customer beleid en stapt daarom nogmaals naar de rechter https://bitonic.nl/news/2...erificatie-eis-te-toetsen
Het is hierom dat ik met veel plezier een 1-2% 'commissie' aan Bitonic betaal. Iemand moet zich hier druk om maken immersbuitenlandse exchanges doen dat niet voor ons.

Nog een beetje omhoog en ik durf mijn delta weer te installeren.
Zero.
Wie heeft hier een tijdje geleden HNT lopen shillen? Volgens mij @Thommie.nl toch? Good call in ieder geval, bedankt!
Hopen dat de Doge "hype" een beetje doorgaat, heb er 20k van gekocht, HODL to the MOON
Gaat ie de andere kant op dan heb je in ieder geval de naam meeSuicideman schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:29:
Hopen dat de Doge "hype" een beetje doorgaat, heb er 20k van gekocht, HODL to the MOON
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ben bang dat je te laat bent.. want iedereen heeft die tweet toch al gezien?Suicideman schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:29:
in amerika slapen ze allemaal nogSpookie schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:33:
[...]
Ben bang dat je te laat bent.. want iedereen heeft die tweet toch al gezien?

Heeft bij GME ook een tijd geduurd, als DOGE blijft stijgen, gaat iedereen uiteindelijk mee ze.Spookie schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:33:
[...]
Ik vrees dat je dit niet meer tegen gaat houden, ook niet met dergelijke rechtszaken omdat het een maatschappelijk fenomeen is. Vroegâh was je onschuldig totdat het tegendeel bewezen was, tegenwoordig ben je per defitie schuldig tenzij je kan aantonen dat je dat niet bent. Gaat niet alleen op voor de belachelijke verificatie maar ook voor het blokkeren van je rekening bij hogere bedragen, daar moet je vast wel op illegale manieren aan zijn gekomen toch? Maar kijk ook even naar de toeslagenaffaire bijv.MicroWhale schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:19:
[...]
Dit soort rechtszaken is inderdaad zeer nuttig om voor de wet scherp te krijgen waar de grenzen precies liggen en hoe e.e.a. gecontroleerd kan/mag worden. Ik hoop overigens dat ze winnen, want het wordt steeds moeilijker om je ergens aan te melden. Het begint steeds meer op een hypotheekaanvraag te lijken.
We geven elkaar het voordeel van de twijfel niet meer, alles moet aangetoond worden en daar hebben we zelf aan meegewerkt want we hebben toch niks te verbergen? De maatschappij is gewoon veranderd en ik zie dat (helaas) niet zo snel meer terug veranderen. Daarom vind ik het hier zo fijn vertoeven, bovenstaande speelt helemaal niet zo. Ze houden zich net aan aan de regels maar ook niet meer dan dat. De rest is gebaseerd op een stukje onderling vertrouwen en dat is best fijn.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Idd die Bloomberg tweet is nog niet gelezen door USA en als Elon wat begint te tweeten.
Echte traders slapen niet.djatwork007 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:39:
[...]
Idd die Bloomberg tweet is nog niet gelezen door USA en als Elon wat begint te tweeten.
Echte traders? Net als alle GME kopers echte traders zijn?
Signature
echte traders hebben ook 12 schermen
norse kroner?djatwork007 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:42:
Blijkbaar is NOK de volgende.

[ Voor 30% gewijzigd door djzz op 28-01-2021 13:43 ]
flashtrading, dat kanPelox schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:43:
Echte traders zijn bots.
Die maken er helemaal een bende van.Pelox schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:43:
Echte traders zijn bots.
ik had op dat BOTS platform bijna alle bots gekocht die er zijn, overall 100 euro ingestopt, staat nu op +/- 20 euro winst

Iemand die weet waarom Elrond zo populair is?
t begint er weer bullish uit te zien.
Entry @ 1280 ETH gemist, heb de entry nu op 1303 staan en dus nu 1.5% up oid als ik zou closen.
Lookin' good so far maar t kan zijn dat ik m scalp en over 0.5 - 1.5u alsnog sluit.\
edit: ik heb er toch geen vertrouwen in en had een allin positie, toch maar weer gedumpt voor iets van een % winst na fees.
Entry @ 1280 ETH gemist, heb de entry nu op 1303 staan en dus nu 1.5% up oid als ik zou closen.
Lookin' good so far maar t kan zijn dat ik m scalp en over 0.5 - 1.5u alsnog sluit.\
edit: ik heb er toch geen vertrouwen in en had een allin positie, toch maar weer gedumpt voor iets van een % winst na fees.
:fill(white):strip_exif()/f/image/akDFV66mYzHK6D3Kl75IQliC.png?f=user_large)
[ Voor 43% gewijzigd door rogier2012 op 28-01-2021 14:00 ]
@veertje Lijkt op ETH 2.0 (qua sharding etc.), heeft flinke potentie.
Daarnaast lanceren ze Maiar op de 31e.
Daarnaast lanceren ze Maiar op de 31e.
Het is nog niet eens 08.00 uur in New YorkSpookie schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:33:
[...]
En in California nog niet 06.00 uur
[ Voor 6% gewijzigd door ApC_IcE op 28-01-2021 13:52 ]
Hoeveel tweets Elon al gehad heeftApC_IcE schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:50:
[...]
Het is nog niet eens 08.00 uur in New York
En in California nog niet 06.00 uur

Gisteren en eergisteren nog gehad. Kan er altijd nog 1 komen maar dat weet je nooit zeker natuurlijk.djzz schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:56:
ik weet dat eth 2.0 er aan komt en zo
maar alsnog
er moet ergens weer een dip zijn toch
omdat er Elon staat als je de r en d weghaalt. Duidelijk wie er achter zit dus.veertje schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:47:
Iemand die weet waarom Elrond zo populair is?
Gegokt en verloren met doge. Gelukkig was het tientjes werk.
Zero.
zeker , er is altijd kans op fear-selling, tot 600 usd oid.hsst schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:58:
[...]
Gisteren en eergisteren nog gehad. Kan er altijd nog 1 komen maar dat weet je nooit zeker natuurlijk.
dan sta ik bijna klaar
moet je eens kijken ik dacht ik wacht tot cardano onder de 4 cent komt
[ Voor 19% gewijzigd door djzz op 28-01-2021 14:03 ]
GME BB NOK AMC to the moondjatwork007 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:42:
Blijkbaar is NOK de volgende.
Ik heb alleen een klein plukje AMC, wat is daar de verwachting van? Van GME weet ik wat ze voor ogen hebben maar AMC is me niet helemaal duidelijk.
Graag gedaan. Minimaal X 2 is wel uitgekomen he;) Volgens mij al X 2,5 nu toch!?dehardstyler schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:27:
Wie heeft hier een tijdje geleden HNT lopen shillen? Volgens mij @Thommie.nl toch? Good call in ieder geval, bedankt!
Ik zit sinds gister vol in Ankr... 1e aankoop zat op 22 sats tijdjes terug, gister voor 31/32 bijgekocht met de winst uit HNT.... Perfecte Cup and Handle bijn afgerond, ik verwacht ook daar vuurwerk komende tijd.
wat is amc graag toelichtingCrypts schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:04:
[...]
Ik heb alleen een klein plukje AMC, wat is daar de verwachting van? Van GME weet ik wat ze voor ogen hebben maar AMC is me niet helemaal duidelijk.
Hij heeft ze alweer verkocht, had het ook over een nieuwe listing bij een grote exchange, die is er nog niet van gekomen...dehardstyler schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:27:
Is toch maar een dumpje?Pelox schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:00:
Gegokt en verloren met doge. Gelukkig was het tientjes werk.
HNT is Amerikaans, Coinbase ook, tis een kwestie van tijd dat het daar gedropt wordt als Cashcow.zer0l schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:06:
[...]
Hij heeft ze alweer verkocht, had het ook over een nieuwe listing bij een grote exchange, die is er nog niet van gekomen...
Maargoed....
Ze noemen me niet voor niets Thommie met de gouden handjes hier, omdat ik de koop vooraf vertel ipv dat ik achteraf nep loop te doen als ik een X 2 of X 3 voorspel...... Ik voel me net Jomanda....
En nu zeg ik je, watch Ankr....
Die gaat me straks een partij pompen daar wordt je niet goed van.
*Risico voor jezelf.
[ Voor 10% gewijzigd door Thommie.nl op 28-01-2021 14:11 ]
Daar hoop ik ook op! Alleen dan begrijp ik niet waarom je al je HNT al hebt weggedaan, als Coinbase in de pijplijn zit.Thommie.nl schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:09:
[...]
HNT is Amerikaans, Coinbase ook, tis een kwestie van tijd dat het daar gedropt wordt als Cashcow.
Maargoed....
Ze noemen me niet voor niets Thommie met de gouden handjes hier, omdat ik de koop vooraf vertel ipv dat ik achteraf nep loop te doen als ik een X 2 of X 3 voorspel...... Ik voel me net Jomanda....
Waar baseer je het precies op? #puuromtelerenThommie.nl schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:05:
[...]
Graag gedaan. Minimaal X 2 is wel uitgekomen he;) Volgens mij al X 2,5 nu toch!?
Ik zit sinds gister vol in Ankr... 1e aankoop zat op 22 sats tijdjes terug, gister voor 31/32 bijgekocht met de winst uit HNT.... Perfecte Cup and Handle bijn afgerond, ik verwacht ook daar vuurwerk komende tijd.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Valt idd wel mee, ik blijf er voor de lulz nog wel ff in zitten.
*edit - iig tot US wakker wordt.
[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 28-01-2021 14:16 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Regel 1, wordt nooit verliefd op een coin.zer0l schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:11:
[...]
Daar hoop ik ook op! Alleen dan begrijp ik niet waarom je al je HNT al hebt weggedaan, als Coinbase in de pijplijn zit.
Ik hanteer gewoon een Hit and Run strategie. Zo kan ik weken, maanden, soms ene jaar niets doen..... Maar als het moment daar is moet je instappen, en flink ook. Maargoed eerst maar eens kijken hoe het Ankr avontuur verder gaat, so far so good. Ik denk dat ik die wat langer ga vasthouden, want hij is een week geleden op Coinbase Custody gelist, en daarna zal de mainstream wel volgen. Ik vermoed dat het een soort van Zil kan gaan worden,..... X 10 met wat geduld, maar ja of ik tot dan durf vast te houden met mijn Big |Stack, ik denk het niet hihi
Nou heel eerlijk, je hebt hier een paar hele goede traders zitten, Bijv die Tominatie of die Malarky, die weten echt wat ze doen. Voor de rest is Jaap vooral grappig;) EN SLux weet er ook wel wat van. Als Pelox wat koopt moet je snel wegwezen uit die Coin^^, maar allemaal stuk voor stuk vriendelijke mensen bereid om een ieder te helpen!HekkeySE schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:12:
[...]
Waar baseer je het precies op? #puuromteleren
Ik doe het meer op Aannames, gevoel, ervan uitgaande dat ik de Whale ben, wat zou ik dan hoe en wanneer met een muntje gaan doen, en Ankr zit op zijn endgame qua Coins binnenharken voor de Whale, dat was opgedroogd, dus nu moet hij wel. EN daar surf ik op mee hopelijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Thommie.nl op 28-01-2021 14:24 ]
Ik blijf ook wel zitten hoor, is met wat zakgeld een gratis frietje zou leuk zijn en anders kost het me 2 frikadellen.hmr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:12:
[...]
Valt idd wel mee, ik blijf er voor de lulz nog wel ff in zitten.
*edit - iig tot US wakker wordt.
Zero.
Hier een flufje meer.Pelox schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:20:
[...]
Ik blijf ook wel zitten hoor, is met wat zakgeld een gratis frietje zou leuk zijn en anders kost het me 2 frikadellen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ANKR heb ik al, dus ik ben benieuwd hoe goud je handen zijn. Het staat in ieder geval 1-0 voor jou!Thommie.nl schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:09:
[...]
HNT is Amerikaans, Coinbase ook, tis een kwestie van tijd dat het daar gedropt wordt als Cashcow.
Maargoed....
En nu zeg ik je, watch Ankr....
Die gaat me straks een partij pompen daar wordt je niet goed van.
*Risico voor jezelf.
Ook flink pluk ANKR gekocht. Nou laten we maar gaan danThommie.nl schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:19:
[...]
Nou heel eerlijk, je hebt hier een paar hele goede traders zitten, Bijv die Tominatie of die Malarky, die weten echt wat ze doen. Voor de rest is Jaap vooral grappig;) EN SLux weet er ook wel wat van. Als Pelox wat koopt moet je snel wegwezen uit die Coin^^, maar allemaal stuk voor stuk vriendelijke mensen bereid om een ieder te helpen!
Ik doe het meer op Aannames, gevoel, ervan uitgaande dat ik de Whale ben, wat zou ik dan hoe en wanneer met een muntje gaan doen, en Ankr zit op zijn endgame qua Coins binnenharken voor de Whale, dat was opgedroogd, dus nu moet hij wel. EN daar surf ik op mee hopelijk.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Oke.. duidelijk!Thommie.nl schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:16:
[...]
Regel 1, wordt nooit verliefd op een coin.
Ik hanteer gewoon een Hit and Run strategie. Zo kan ik weken, maanden, soms ene jaar niets doen..... Maar als het moment daar is moet je instappen, en flink ook. Maargoed eerst maar eens kijken hoe het Ankr avontuur verder gaat, so far so good. Ik denk dat ik die wat langer ga vasthouden, want hij is een week geleden op Coinbase Custody gelist, en daarna zal de mainstream wel volgen. Ik vermoed dat het een soort van Zil kan gaan worden,..... X 10 met wat geduld, maar ja of ik tot dan durf vast te houden met mijn Big |Stack, ik denk het niet hihi
ETH door de 1100euro, goede lijn vandaag, jammer genoeg een domme sell order ivm drukte geplaatst.
Signature
ik wil eths kopen om om te zetten maar:
BINANCE heeft een buy option maar eerst verifyen,
duurt lang
btcidrect vraagt een screenshot?
duurt lang
Is dit een vraag, een constatering of een mededeling?djzz schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:41:
ik wil eths kopen om om te zetten maar:
duurt lang
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Illiuminati confirmed?
Ja!hmr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:42:
[...]
Is dit een vraag, een constatering of een mededeling?
[ Voor 21% gewijzigd door dehardstyler op 28-01-2021 14:43 ]
constatering en mededeling, wellicht nuttighmr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:42:
[...]
Is dit een vraag, een constatering of een mededeling?
ik was verbaasd na mijn id kaart te hebben afgegeven nog een procedure te moeten volgen om mn coins op binance te krijgen.
wil update hoe lang het duurt.
(screenshot v je binance wallet, om de transactie te keuren)
Aandelen?djatwork007 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:45:
Elon gaat zich moeien op SNN
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!