Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.928 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15
Zie nu net dat er een 'Third Party Processing Fee' bij mijn binance card aankopen staat. Blijkbaar was het tot einde 2020 gratis maar vanaf dit jaar komen er dus 0.9% third party processing fees bij. Zit je dus in het laagste bnb lvl dan ontvang je nog maar 0.1% cashback ipv 1%.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Mooooody schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:33:
[...]
Zo zullen er kansen blijven komen. Niet veel, dus we proberen ze te herkennen. Zou juist een usecase van dit topic moeten zijn ipv al die TA.
Ik ben sowieso van plan om te proberen DOT bijeen te sprokkelen. Veel te veel mensen zien iets in dat muntje, waardoor ik hem nog een paar keer over de kop zie gaan...

Voor de rest nog geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mooooody schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:33:
[...]
XRP is in alle gevallen een slecht voorbeeld.
Weet ik, maar het gaat wel 3 jaar terug waarbij ik ook toen al hoorde dat de realworld adoptie zou komen.
Niet veel, dus we proberen ze te herkennen. Zou juist een usecase van dit topic moeten zijn ipv al die TA.
Ik vind beide prima. Ik waardeer jouw posts over nieuwe coins ook zeer aangezien jij zo'n beetje de enige bent die dat doet. Aan de andere kant vind ik de korte termijn ook interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-10 11:18
Imgnrydrmr schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:35:
[...]

Ik ben sowieso van plan om te proberen DOT bijeen te sprokkelen. Veel te veel mensen zien iets in dat muntje, waardoor ik hem nog een paar keer over de kop zie gaan...

Voor de rest nog geen idee.
Geen dot hier maar is dat niet veel te laat? Of die stort even in om low te kopen weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pelox schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:34:
Zie nu net dat er een 'Third Party Processing Fee' bij mijn binance card aankopen staat. Blijkbaar was het tot einde 2020 gratis maar vanaf dit jaar komen er dus 0.9% third party processing fees bij. Zit je dus in het laagste bnb lvl dan ontvang je nog maar 0.1% cashback ipv 1%.
Ik heb toevallig voor een ander topic zojuist de volgende 2 screenshots gemaakt:

11-1:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p71_7quAbYc5Y2i8IWRB2iLNhvE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TTgpN8qcpJVmL4g6c8kock8R.png?f=user_large

8-1:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y9bCWO0oj2p24SMTYD2BiHtSvPg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rskou2eU5NivN0RDvoPflaOe.png?f=user_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
AMARONE schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:36:
[...]

Geen dot hier maar is dat niet veel te laat? Of die stort even in om low te kopen weer.
Dat weet je niet. Hij kan op de top zitten of naar de 25+ dollar gaan. BTC zal sowieso ook bepalen wat iets als DOT kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:42
AMARONE schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:36:
[...]

ik zou wachten tot die richting 8 schiet en daarna gaat die mogelijk richting 25

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Palindrome schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:44:
[...]

ik zou wachten tot die richting 8 schiet en daarna gaat die mogelijk richting 25
10 dollar was flinke weerstand dus zou nu wel goede support moeten zijn. Mocht ie zakken, zou ik eerst kijken wat ie daar doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Pas na mijn mail, zie ik nu dat er €1 op mijn account staat.

Heb een vraagje.

Moet ik nu voor elk geldstorting hetzelfde proces herhalen? Kan dat niet met creditcard?

[ Voor 9% gewijzigd door Area op 15-01-2021 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
Flink gevecht gaande zo rond de 39K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:24
zit iemand nog in Ethereum (ETC)?

Ondanks de voortdurende issues wel kans op moon

[ Voor 43% gewijzigd door The Redman op 15-01-2021 00:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:04
The Redman schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 00:05:
zit iemand nog in Ethereum (ETC)?

Ondanks de voortdurende issues wel kans op moon
Ik zit volledig in ETC

Omwille van de technologie 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
JohnW1 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 00:04:
Flink gevecht gaande zo rond de 39K
Zie de 2 uur 7MA. Sinds de ATH is die constant support of resistance. Toen we vanmiddag omlaag gingen is het weer resistance geworden en die MA ligt vrijwel exact op de 39k.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:45
Zag dit zojuist in een tweet. Ome Bitcoin staat nu bij de grote heren. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XKUkfNkYUiuSaguw3CTR81ZStvQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bEcpuEaq6bTYCUlg1KfosVzw.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Luca schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 00:10:

[Afbeelding]
Hangt nogal af van waar dit overzicht vandaan komt toch ? Ik kan ook een site maken en dit laten zien, maar dat zegt niets. Ben wel benieuwd wat de bron is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
PilatuS schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 00:14:
[...]

Hangt nogal af van waar dit overzicht vandaan komt toch ? Ik kan ook een site maken en dit laten zien, maar dat zegt niets. Ben wel benieuwd wat de bron is :)
Que? Dit is gewoon correcte data. :P

Screenshot komt in dit geval van https://companiesmarketcap.com/assets-by-market-cap/

[ Voor 12% gewijzigd door Luca op 15-01-2021 00:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
dot ....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ali Baba heeft nog een bietje KMD, ICX, MIOTA, THETA, OCEAN en BAND. Samen 5%. Wat gaan we ermee doen? Alles in BTC? Of toch iets houden, of iets anders proberen...DOGE is natuurlijk altijd aantrekkelijk... :P

Maar als hij die shitcoinkamers ook nog opruimt, heeft hij sowieso nog deze 7 bandieten over in zijn PF:
BTC, ETH, LTC, DOT, LINK, ADA, QTUM. Daarmee gaan we in de 2021 naar de maan beste mensen. Trusten!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Luca schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 00:19:
[...]

Que? Dit is gewoon correcte data. :P

Screenshot komt in dit geval van https://companiesmarketcap.com/assets-by-market-cap/
Ik heb het niet over of de data correct is, ik doel op wie zoiets er bij zet. Ik kan dus ook een site maken en daar BTC bij zetten, maar dat zou niets zeggen. Dus leuk dat iemand ergens BTC naast Apple zet, maar als vrijwel niemand die site gebruikt en dan helemaal de grote beurshandelaren, dan zegt het niets. Dat is wat ik bedoel :) Verder geen idee hoe het met deze site zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
PilatuS schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 00:24:
[...]

Ik heb het niet over of de data correct is, ik doel op wie zoiets er bij zet. Ik kan dus ook een site maken en daar BTC bij zetten, maar dat zou niets zeggen. Dus leuk dat iemand ergens BTC naast Apple zet, maar als vrijwel niemand die site gebruikt en dan helemaal de grote beurshandelaren, dan zegt het niets. Dat is wat ik bedoel :) Verder geen idee hoe het met deze site zit.
Die site toont puur de marketcaps, dus ik zou niet weten waarom het uit maakt dat een grote beurshandelaar daar wel of niet naar kijkt. Ik vond het gewoon tof om te zien dat Bitcoin daar tussen stond. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Luca schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 00:26:
[...]
Die site toont puur de marketcaps, dus ik zou niet weten waarom het uit maakt dat een grote beurshandelaar daar wel of niet naar kijkt. Ik vond het gewoon tof om te zien dat Bitcoin daar tussen stond. :)
Ik doel op dat je zegt dat BTC bij de grote heren staan. Of dat is op een site die niemand gebruikt of op Wallstreet zelf is een extreem verschil. Vandaar mijn reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
PilatuS schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 00:28:
[...]

Ik doel op dat je zegt dat BTC bij de grote heren staan. Of dat is op een site die niemand gebruikt of op Wallstreet zelf is een extreem verschil. Vandaar mijn reactie.
Ik denk dat je het bericht iets te serieus neemt. ;) No worries.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Luca schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 00:29:
[...]

Ik denk dat je het bericht iets te serieus neemt. ;) No worries.
Daarom vroeg ik dus naar de bron :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:40
Luca schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 00:10:

[Afbeelding]
Dus BTC nog ff 17x (=BTC @ ~650k usd) dan stoot 'ie goud van de troon. Ff beetje resistance daaro, dan dikke uitbraak (= al die vastgeroeste goudbezitters toch maar uit die gele rommel waar je niets mee kunt, en in BTC), en zitten we in no time op 1,3 miljoen per BTC...
The future shines bright upon us!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Even zo tussendoor, maar die DOT gaat echt helemaal het dak door. Over parabool gesproken. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
En ik maar blij zijn dat ik op 3310 heb kunnen uitstappen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area
Met creditcard kopen is helaas met fee. Dacht dat het niet meer mocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:04
MrWilliams schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:06:
[...]

Minimaal hè... als ondergrens. d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GjyvrfFEgH23fCkV_B-KCXx4RQo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/OzWMy1rjQqq5V4gHsel5nxUG.gif?f=user_large

Crypto geraleteerd: Wanneer denken jullie dat altseason begint?

[ Voor 8% gewijzigd door elektriekert op 15-01-2021 00:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Eventjes met GRT lopen spelen om m'n BTC stack te vergroten...
(blauw is break-even)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hllvAWVx4YNoV6lj2G-82URqtuk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VVThL7PIo5mzudHCytsWdaCS.png?f=fotoalbum_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-10 11:18
Luca schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 00:37:
Even zo tussendoor, maar die DOT gaat echt helemaal het dak door. Over parabool gesproken. :o
Die heeft een flinke groene staaf ja.

Ik zit even te kijken of ik voor het slapen nog een flufje weer in een zil/xlm steek. Met wat hopium vertrekt de trein snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
zak maar weer even kijken waar die dot stopt

[ Voor 7% gewijzigd door Palindrome op 15-01-2021 00:55 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:14
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/988/819/d11.jpg

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 16:14
elektriekert schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 00:44:
[...]

Crypto geraleteerd: Wanneer denken jullie dat altseason begint?
Niet. Afgelopen keer heeft veel mensen duidelijk gemaakt dat die projecten even leuk zijn, maar daarna een stille dood sterven. Wie heeft het hier nog over ARK of IOTA of Verge of Komodo?
Dus ik denk dat het vooral bij btc en eth blijft, over hele linie genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area
Als je weer wilt verkopen, gaat het geld dan niet naar je account?
Er staan alleen opties over btc en eth netwerken.

[ Voor 3% gewijzigd door Area op 15-01-2021 01:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:49
Richh schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 20:22:
Niemand hier die twijfelt uit te stappen trouwens? Ik heb wel buy orders naar onderen staan trouwens. +13% op 1 dag is veel hè...
Ik had een brok BTC staan dat was ingekocht net onder de 40K, dat heb ik vanochtend met winst verkocht, vlak voordat de koers in ene weer inkakte. Mijn volgende sell zit rond de 38K dus die is voorlopig veilig :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Area schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 01:17:
Ik denk dat het tijd wordt dat je de FAQ van je exchange eens leest of wat dingen via Google opzoekt. Je stelt een hoop vragen die je zelf ook kan beantwoorden met wat zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area
PilatuS schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 01:21:
[...]

Ik denk dat het tijd wordt dat je de FAQ van je exchange eens leest of wat dingen via Google opzoekt. Je stelt een hoop vragen die je zelf ook kan beantwoorden met wat zoeken.
Mijn Engels is niet goed, dus hoopte ik op een korte en bondige hupje.
Mijn vragen zijn oprecht, niet om leden lastig te vallen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Area schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 01:17:
Bekijk eens wat videootjes ofzo...
met "hoe handel ik op Kraken?" of "hoe trade ik op Binance?" of "hoe koop ik Bitcoin op Bitvavo?"....
Daar leer je echt heel veel van, en die basis heb je echt nodig wil je hiermee verder gaan...

Niet verkeerd bedoelt overigens, gewoon als tip...
Area schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 01:23:
[...]

Wat heb je gekocht? Op welke exchange heb je dat gekocht? Wil je het verkopen voor euro's, of wil je iets anders?

[ Voor 31% gewijzigd door iVibes op 15-01-2021 01:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Ook in het Nederlands is genoeg te vinden zoals iVibes aangeeft. Ik snap dat je vragen oprecht zijn, maar eigen inzet brengt je meestal verder dan iedere vraag maar stellen zonder de basis te gaan snappen van hoe alles werkt. Als je dan vragen stelt, geef dan flink veel info. Ik snap je laaste vraag persoonlijk totaal niet en je verteld er niet eens bij op welke exchange het is. Als jij meer moeite doet dan doen andere mensen vaak ook meer moeite :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
[...]

Als je in dit wereldje stapt is het niet onverstandig om je Engels wat op te krikken. Als je er een tijdje mee bezig bent leer je de meeste termen vast en zeker wel kennen, maar als je de Engelse taal machtig bent heb je daar wel verrekte veel voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
uni doet ook even mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:49
BTC zit echt weer tegen die 40K aan te hikken, redelijk wat resistance daar, iedere keer als hij in de buurt komt kakt het weer in

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

ScuL schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 02:05:
BTC zit echt weer tegen die 40K aan te hikken, redelijk wat resistance daar, iedere keer als hij in de buurt komt kakt het weer in
Dat is een goed teken. Lekker beuken tegen dat plafond aan. Als die er dan doorheen gaat wordt zo'n level ook weer een betere support. Niet te snel, gewoon rustig klimmen en leveltjes bouwen....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toilet_paper
Biden is van plan om 1,9 biljoen (1,9 trillion) dollar in de economie te pompen. Dat zijn weer bedragen jongens... Poehee.
Wellicht de minst slechte optie gezien de omstandigheden, maar toch...
Straks wordt zelfs een lambo nog een goeie investering.
Koop er eentje aan $500,000, na 3 jaar rondjagen verkoop je dat afgetrapte ding gewoon voor hetzelfde geld, of zelfs meer :P

(Tja je koopkracht gaat uiteraard ook achteruit, dat snap ik, maar het aanhalen van dat feitje doet afbreuk aan de bijzonder krachtige stelling die ik hier maak.)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 02:18:
Biden is van plan om 1,9 biljoen (1,9 trillion) dollar in de economie te pompen. Dat zijn weer bedragen jongens... Poehee.
Wellicht de minst slechte optie gezien de omstandigheden, maar toch...
Trump heeft de rijkste paar procent een 1.5 biljoen dollar belastingkorting gegeven terwijl het voor de middenklasse omhoog gaat de komende jaren. Dit nog los van biljoenen voor grote bedrijven die alsnog mensen ontslagen hebben. De kleine bedrijven hadden pech, want het geld was op. Verdien je een miljoen of een miljard ga je minder betalen en verdien je 30k ga je meer betalen. Complete waanzin, maar da's Trump en de republikeinen.

Biden wil juist geld geven aan mensen die al maanden door Corona geen of weinig inkomen hebben. Kost ook belachelijk veel geld, maar komt wel op een betere plek terecht. Sowieso als je geen geld hebt en je krijgt 2k dan geef je het direct uit, want je moet wel. Ben je miljonair en krijg een bedrag dan kan je net zo goed aandelen kopen want het geld heb je toch niet nodig. Geld naar rijke mensen of arme mensen is een enorm verschil voor wat het voor de economie doet. Sowieso dat er mensen zijn die al bijna een jaar zonder werk zitten en die dan 600 dollar krijgen voor al die tijd gaat nergens over. Voor de rest van de wereld is het 70% tot 100% betaald krijgen. Dit geheel laat ook weer zien hoe kapot en gek de VS is. Wel geld voor de rijken, maar als mensen honger hebben is het geld op of kost het te veel. Vind het ook niet gek dat de beurs en misschien ook BTC het zo goed doet de laatste tijd. In de EU heb je geld over omdat je netjes betaald krijgt en het nergens kwijt kan, dus dan maar aandelen of BTC. In de VS krijgen de rijken genoeg geld dus ook maar aandelen kopen.

Corona heeft een hoop gedaan voor aandelen en ook voor BTC. Er is enorm veel geld geprint en ook voor heel veel mensen die het totaal niet nodig hebben en maar aandelen of BTC kopen. De beurs en BTC doen een ATH tijdens een lockdown ? De beurs had gezien hoe het gaat met de hele wereld op -50% moeten staan.
Straks wordt zelfs een lambo nog een goeie investering.
Koop er eentje aan $500,000, na 3 jaar rondjagen verkoop je dat afgetrapte ding gewoon voor hetzelfde geld, of zelfs meer :P

(Tja je koopkracht gaat uiteraard ook achteruit, dat snap ik, maar het aanhalen van dat feitje doet afbreuk aan de bijzonder krachtige stelling die ik hier maak.)
Alleen zeer beperkte oplages worden snel meer geld waard. Koop een Ferrari waarvan er 100 zijn en die niet iedereen zomaar kan kopen. Koop het ding en verkoop het direct weer voor een dikke winst. Of rij er 2 jaar mee rond voor een dikke winst. Daarom hebben fabrikanten tegenwoordig ook clausules waarbij je de boel niet mag verkopen binnen een bepaalde tijd. Iedere auto waar er weinig van zijn neemt direct toe in waarde. Andere modellen waar er 1000'en van zijn, die dalen gewoon in waarde tot ze gewilde klassiekers worden. Een standaard Lambo ga je flink op verliezen, je moet echt de zeldzame modellen hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
iVibes schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 02:17:
[...]

Dat is een goed teken. Lekker beuken tegen dat plafond aan. Als die er dan doorheen gaat wordt zo'n level ook weer een betere support. Niet te snel, gewoon rustig klimmen en leveltjes bouwen....
Alleen is de 40k niet echt een plafond, want die is al eens doorbroken. Bij 't doorbreken van de 20k en 30k ging het ineens hard.
40k heeft die magie al verprutst met dat lafjes naar ~42k geharkte. Hier denk ik eerder dat de vorige high van ~42k dat plafond is. Maar dat is dan weer minder euh... betekenend ofzo. Lijkt er haast op dat die 10k grenzen minder significant worden naarmate de koers hoger gaat. Mijn verwachting (en hoop) is dat dit bij 50k wel weer zo'n kaboom! effect gaat hebben. Nietteplus, dat zijn voor mij momentjes dat ik met meer dan 10x leverage instap, en zorg dat ik no matter what bij de knoppen zit. Heeft me bij de 20k en de 30k doorbraak geen windeieren gelegd. Bij 40k hoopte ik dat echter ook, en dat heeft me dan weer poet gekost, want toen ging 'ie ineene weer terug naar 36k ofzo. Toen was ik blij met mijn stoploss. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cghSaRW792PjKohnHJzAUY_Dia4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RIQM3Tg0RprxKAc29cgFYKgx.jpg?f=fotoalbum_large[/URL]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
PilatuS schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 02:42:
[...]

Trump heeft de rijkste paar procent een 1.5 biljoen dollar belastingkorting gegeven terwijl het voor de middenklasse omhoog gaat de komende jaren. Dit nog los van biljoenen voor grote bedrijven die alsnog mensen ontslagen hebben. De kleine bedrijven hadden pech, want het geld was op. Verdien je een miljoen of een miljard ga je minder betalen en verdien je 30k ga je meer betalen. Complete waanzin, maar da's Trump en de republikeinen.

Biden wil juist geld geven aan mensen die al maanden door Corona geen of weinig inkomen hebben. Kost ook belachelijk veel geld, maar komt wel op een betere plek terecht. Sowieso als je geen geld hebt en je krijgt 2k dan geef je het direct uit, want je moet wel. Ben je miljonair en krijg een bedrag dan kan je net zo goed aandelen kopen want het geld heb je toch niet nodig. Geld naar rijke mensen of arme mensen is een enorm verschil voor wat het voor de economie doet. Sowieso dat er mensen zijn die al bijna een jaar zonder werk zitten en die dan 600 dollar krijgen voor al die tijd gaat nergens over. Voor de rest van de wereld is het 70% tot 100% betaald krijgen. Dit geheel laat ook weer zien hoe kapot en gek de VS is. Wel geld voor de rijken, maar als mensen honger hebben is het geld op of kost het te veel. Vind het ook niet gek dat de beurs en misschien ook BTC het zo goed doet de laatste tijd. In de EU heb je geld over omdat je netjes betaald krijgt en het nergens kwijt kan, dus dan maar aandelen of BTC. In de VS krijgen de rijken genoeg geld dus ook maar aandelen kopen.

Corona heeft een hoop gedaan voor aandelen en ook voor BTC. Er is enorm veel geld geprint en ook voor heel veel mensen die het totaal niet nodig hebben en maar aandelen of BTC kopen. De beurs en BTC doen een ATH tijdens een lockdown ? De beurs had gezien hoe het gaat met de hele wereld op -50% moeten staan.

[...]

Alleen zeer beperkte oplages worden snel meer geld waard. Koop een Ferrari waarvan er 100 zijn en die niet iedereen zomaar kan kopen. Koop het ding en verkoop het direct weer voor een dikke winst. Of rij er 2 jaar mee rond voor een dikke winst. Daarom hebben fabrikanten tegenwoordig ook clausules waarbij je de boel niet mag verkopen binnen een bepaalde tijd. Iedere auto waar er weinig van zijn neemt direct toe in waarde. Andere modellen waar er 1000'en van zijn, die dalen gewoon in waarde tot ze gewilde klassiekers worden. Een standaard Lambo ga je flink op verliezen, je moet echt de zeldzame modellen hebben.
Aan jouw reactie te zien had ik beter kunnen zeggen 'de VS (ipv Biden) is van plan om 1,9 biljoen (1,9 trillion) dollar in de economie te pompen'.
Ik ben pro Biden, het is niet als kritiek op de persoon Biden bedoeld.

Betreft die auto's, da's logisch, maar het ging mij er puur om om aan te tonen dat vanwege de waardevermindering van fiat geld de waarde van die auto's toeneemt, niet vanwege schaarste die de reguliere waardetoename kan verklaren.

Verdorie kerel, je trekt de boel uit het gareel :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dnrrf5FrLao9qCDE5FK6a1kzVlY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vEQzVIzncbCdqqo6nIvVXEJt.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zow maar eens kijken of we nog wat crypto kunnen kopen de komende uren alleen zijn deze prijzen mij nog even te hoog, dus zou fijn zijn als iemand even wat dumpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Het lijkt er op dat jullie daar nu aan werken dus je hebt geluk @Slux Hoe laag wil je inkopen? 30k, 20k, 2k of $2? :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
sh4d0wman schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 07:01:
Het lijkt er op dat jullie daar nu aan werken dus je hebt geluk @Slux Hoe laag wil je inkopen? 30k, 20k, 2k of $2? :+
Dank u d:)b

Zo rond de 35 zou mooi zijn maar het mag ook lager onder de 30, alleen zal dat wat veel gevraagd zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-10 21:01
PilatuS schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 02:42:
[...]

Geld naar rijke mensen of arme mensen is een De beurs en BTC doen een ATH tijdens een lockdown ? De beurs had gezien hoe het gaat met de hele wereld op -50% moeten staan.
Beurs staat toch ook gewoon nog lager als je al het Corona QE geweld er vanaf trekt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:22
Slux schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 07:11:
[...]

Dank u d:)b

Zo rond de 35 zou mooi zijn maar het mag ook lager onder de 30, alleen zal dat wat veel gevraagd zijn denk ik.
nu de 40k niet echt gelukt is kan het zeker goed dat we nog een keer 30 gaan testen. Dit is eigenlijk wat ik gisteren al schreef.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 15:33

pim

Weet iemand waarom de market cap van bitcoin wordt berekend met 18.5 miljoen bitcoins, terwijl 20% verloren lijkt te zijn? Zelfde voor de totale waarde van de crypto markt, die is voor 68% gebaseerd op bitcoin.
Maar die bedragen worden doodleuk overgenomen op Reuters/Forbes/Bloomberg etc.
20% fout marge valt nog enigzinds te overzien, maar als 50% van de bitcoins verloren zou zijn, zou het gestoord zijn om die berekening te doen.. Wat mis ik hier?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:35
pim schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 07:57:
Weet iemand waarom de market cap van bitcoin wordt berekend met 18.5 miljoen bitcoins, terwijl 20% verloren lijkt te zijn? Zelfde voor de totale waarde van de crypto markt, die is voor 68% gebaseerd op bitcoin.
20% fout marge valt nog enigzinds te overzien, maar als 50% van de bitcoins verloren zou zijn, zou het gestoord zijn om die berekening te doen.. Wat mis ik hier?
Je mist dat die coins wel echt bestaan. Zoals Satoshi zelf zei: het is geen probleem dat er munten verloren gaan, want het is een donatie aan alle andere coin-holders.

Je zou ook kunnen zeggen:
Wat maakt het voor ons uit of iemand anders 10 BTC verloren is of nog in (very) long-term cold storage heeft?

En andersom, niemand weet precies hoeveel munten verloren zijn, dus dan zou je nooit meer een market cap kunnen berekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ze berekenen het aan de hand van de aantal munten die theoretisch in omloop zijn.

Daarom zegt een marketcap ook niet super veel. De praktijk supply is een stuk lager.

Maar definiëren welke coins echt als 'verloren' kunnen worden beschouwd, zou bijna een onmogelijke taak zijn.

Sommige wallets met duizenden Bitcoins slapen al sinds 2010 maar komen toch weer in beweging met hoge koersen:

https://news.bitcoin.com/...-from-2010-block-rewards/

Edit: bovenstaand is een beetje ongelukkig beschreven door mezelf; de marketcap gaat natuurlijk om de munten die door het netwerk bewezen zijn als bestaand.

Of die wel of niet toegankelijk zijn doet er daarbij niet toe, behalve voor de prijsontwikkeling (schaarste).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2021 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
20% klopt niet want niemand weet hoeveel er verloren zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 07:17:
[...]

nu de 40k niet echt gelukt is kan het zeker goed dat we nog een keer 30 gaan testen. Dit is eigenlijk wat ik gisteren al schreef.
Hmm valt mij wel op @Verwijderd komt hier en ineens gaan we weer up, volgens mij hebben we een whale onder ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
ALGO mooi, hopelijk ook effect van die beurs. ETH nu ook weer lekker up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Ik heb nog wat fiat om in alt te pompen, wat is dat met GRT want ik zie het niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:22
Slux schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:19:
[...]

Hmm valt mij wel op @Verwijderd komt hier en ineens gaan we weer up, volgens mij hebben we een whale onder ons.
hahaha kan goed

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:51
* Ray_ verkoopt ETH

ETH schiet omhoog

* Ray_ sluit browser :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:19:
[...]

We gaan het zien :) Ik hoor het alleen al zo enorm lang en tot nu toe is er niets van gekomen. Krijg een beetje flashbacks naar 2017 waar XRP de wereld zou gaan veranderen :P

[...]

Parabolisch heeft zo zijn limieten en dat zijn we al een tijdje aan het doen. Verder geen idee hoor, maar het onderstaande plaatje geeft wel goed aan dat we al extreem omhoog zijn gegaan.

[Afbeelding]

Uiteindelijk blijft het natuurlijk gewoon vraag en aanbod. Als die grote investeerders maar blijven kopen en kopen is alles mogelijk.
Als je iets zinnigs over een exponentiële functie in een grafiek wil zeggen, zul je toch echt eerst de logaritme moeten nemen. Een exponentiële functie in een lineaire grafiek is altijd parabolisch over tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 11:59

MicroWhale

The problem is choice

ETH is eindelijk aan het leren om op haar eigen benen te staan!

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/3jypLWJySKjw4/giphy.gif

Nu doorzetten en voorbij die ATH.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ah, cool, we zijn weer minimale koersschommelingen aan het duiden...
Mag ik meedoen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 20:43

WhySoSerious

Be the change.

[...]

, volgens mij hebben we een whale onder ons.
Alleen vannacht toen ik op de buurvrouw lag. Sorry.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Door het bovenstaande verhaal van verloren munten vond ik toevallig nog een wallet met USDT, ooit gekocht voor $0.000001 bij een ICO.

Heb er 497,3 miljard. Meteen maar even een plukje omgezet naar Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Smultie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:29:
Ah, cool, we zijn weer minimale koersschommelingen aan het duiden...
Mag ik meedoen?
Iets meer uitleg dan:

Ik vind een koersverschil van 8% :D .... nee wacht.... 7% .... :/ .... nee, 6,5% .... :P nee toch 7% van ETH tov BTC best een big deal ja.

Het gaat hier niet om de koersontwikkeling an sich, maar om de ontwikkeling van DeFi als geheel. Is daar een hogere koers voor nodig? Niet noodzakelijkerwijs, maar het geeft imo wel aan dat er vertrouwen is in de toekomst van ETH en dat het zich los van BTC maakt.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:31:
[...]

Alleen vannacht toen ik op de buurvrouw lag. Sorry.
blij dat het niet andersom was, anders hadden we nooit meer van je gehoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Er is vertrouwen in Polkadot. Ethereum is oud nieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:33
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:34:
[...]

Door het bovenstaande verhaal van verloren munten vond ik toevallig nog een wallet met USDT, ooit gekocht voor $0.000001 bij een ICO.

Heb er 497,3 miljard. Meteen maar even een plukje omgezet naar Bitcoin.
Slim, USDT is passé en over een paar jaar niks meer waard. Ik heb hetzelfde gedaan met m'n EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Matthias87 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:38:
Er is vertrouwen in Polkadot. Ethereum is oud nieuws.
Wachten op een dip van DOt en dan toeslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

djatwork007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:43:
[...]

Die was er op 27 december.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ah, eindelijk de view in Binance gevonden met de MA25 en MA99.

Nu kan ik meepraten met de grote jongens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
djatwork007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:43:
[...]

Ik wacht tot mijn deposit er is bij kraken en stap in. Wellicht dipt het nog 10-20%, maar ik stap in voor wat langer termijn. Zie dot nog wel naar 25 gaan dit jaar.

Daarna laat ik mijn pf even voor wat het is.

BTC
ETH
XLM
ADA
NANO
DOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
WhySoSerious schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:47:

Die staan er toch standaard bij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:33
WhySoSerious schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:47:

De buurvrouw gepumpt, en nu zelfs de MA's gevonden in Binance.

Kleine jongens worden groot!

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Smultie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:47:
[...]

Die staan er toch standaard bij?
Ik gebruikte Binance nooit om de 1M omhoog te kijken :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Victor Belli schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:48:
[...]

Valt mee, zo'n 28 centimeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Victor Belli schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:48:
[...]

Nu nog van dat brommertje afgeraken en het is een man geworden.

On topic, is ETH eindelijk los van BTC?
En ALGO, wat ben je aan het doen man :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Zelfs de Weekly staat weer op groen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:34
PilatuS schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 21:22:
[...]

Dat had je dus ook over XRP en zelfs de Gulden kunnen zeggen. Achteraf is het balen dat LINK een coin is die wel weer richting ATH gaat, maar genoeg coins staan sinds 2017 nog steeds op 80% verlies of meer.

Ik zou het juist andersom zeggen, altijd je shitcoins verkopen. Iedere bullrun ergens eens winst pakken en weg voor de volgende -90% cyclus.
Mijn Gulden staat nog wel onderwater, maar dat kun je over XRP natuurlijk niet zeggen. Die heb ik in 2017 voor $0,15 gekocht en die stond pas nog $0,75. Die heb ik met een mooie winst van de hand kunnen doen. Gulden komt nog wel. (hoop ik _O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat gebeurt er met IOST? Tjee, heb ineens 2x zoveel EUR staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zoals in het vorige topic gemeld, ik kijk 1x in de 2 jaar in mijn wallet. Dan zie ik wat er gebeurt is, kijk 2 weken een beetje naar de markt, sluit hem weer en HODL lekker verder.

Da's dus in januari. Nu dus middenin de hype geopend. En in plaats van lekker te sluiten en lekker mijn BTC en ETH te koesteren, zit ik door dit topic opeens DOT te handelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
PWM schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:23:
Zoals in het vorige topic gemeld, ik kijk 1x in de 2 jaar in mijn wallet. Dan zie ik wat er gebeurt is, kijk 2 weken een beetje naar de markt, sluit hem weer en HODL lekker verder.

Da's dus in januari. Nu dus middenin de hype geopend. En in plaats van lekker te sluiten en lekker mijn BTC en ETH te koesteren, zit ik door dit topic opeens DOT te handelen :(
Ik wou gisteren DOT kopen aan 11 dollar, werd hier uitgelachen, staat ondertussen aan 15 dollar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DylanV1990
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-05 22:04
djatwork007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:32:
[...]

Ik wou gisteren DOT kopen aan 11 dollar, werd hier uitgelachen, staat ondertussen aan 15 dollar :*)
Dus je hebt ze gewoon gekocht tegen 11 dollar neem ik aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djatwork007
DylanV1990 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:33:
[...]

Dus je hebt ze gewoon gekocht tegen 11 dollar neem ik aan?
Nee, uiteindelijk niet :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:25
Als je aankopen gaat doen op basis van wat randoms hier roepen kan je net zo goed je geld meteen verbranden.

*edit* Er staan best nuttige dingen hier soms hoor, maar je moet altijd zelf nadenken over wat je leest, en je eigen conclusies trekken.

[ Voor 21% gewijzigd door veertje op 15-01-2021 09:36 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Vorkie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:22:
Wat gebeurt er met IOST? Tjee, heb ineens 2x zoveel EUR staan.
Ik heb gisteren 55% van m'n bag verkocht op 38sat. Dus dit moest wel gebeuren....
Nog steeds leuk wakker worden, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
marteltor schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 01:11:
[...]

Niet. Afgelopen keer heeft veel mensen duidelijk gemaakt dat die projecten even leuk zijn, maar daarna een stille dood sterven. Wie heeft het hier nog over ARK of IOTA of Verge of Komodo?
Dus ik denk dat het vooral bij btc en eth blijft, over hele linie genomen.
Komt vanzelf een keer. Niet zo extreem als vorige keren misschien. Maar ze staan nu ook veel lager. Als je op coinmarketcap of zo naar de dominance-percentages kijkt zijn de "others" (de kleine alts) onder de 9% gedipt, nu op 9.2% of zo. Bij het begin van het geweldige alt season eind 2017/begin 2018 ging 'ie van 13.3% op 16 december (de dag voor de hoogste Bitcoin-piek) naar 26.8% op 9 januari, dus ongeveer een verdubbeling. Om nu net zo'n sterk alt season te krijgen hoeven we dus alleen maar te verdubbelen, naar 18% of zo. Afgelopen september hebben we dat nog bijna aangetikt (daarom zijn de alt-koersen ook zo kapot nu).

[ Voor 5% gewijzigd door Specy op 15-01-2021 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
Specy schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:44:
[...]

Komt vanzelf een keer. Niet zo extreem als vorige keren misschien. Maar ze staan nu ook veel lager. Als je op coinmarketcap of zo naar de dominance-percentages kijkt zijn de "others" (de kleine alts) onder de 9% gedipt, nu op 9.2% of zo. Bij het begin van het geweldige alt season eind 2017/begin 2018 ging 'ie van 13.3% op 16 december (de dag voor de hoogste Bitcoin-piek) naar 26.8% op 9 januari, dus ongeveer een verdubbeling. Om nu net zo'n sterk alt season te krijgen hoeven we dus alleen maar te verdubbelen, naar 18% of zo.
Ik denk niet dat de markt van 17/18 nog te vergelijken is met 20/21. Het was toen voor velen echt een hypetrain. Er is veel gebeurd, crypto heeft meer een richting gekregen. Alt season zal daarom gelden voor een zeer beperkt aantal en dat zullen degene zijn die een toepassing hebben binnen eth2. Daarnaast zal BTC voornamelijk als digitaal goud gebruikt worden.

edit: denk ik

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
WhySoSerious schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:49:
[...]

Valt mee, zo'n 28 centimeter.
En ik maar denken dat je die Ducati hebt om te compenseren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-10 07:31
Potdomme lekker aan het surfen op die iost wave, leuke week maakt die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:36:
[...]

Ik heb gisteren 55% van m'n bag verkocht op 38sat. Dus dit moest wel gebeuren....
Nog steeds leuk wakker worden, dat wel.
Ja, heb de winst nu eruit gehaald en het bedrag laten staan wat ik erin gezet hebt, toch stijgt ie nog steeds :-)

Gezien het iets van 200% groei is geweest in 1 week, zal het lastig zijn hier nu op te verliezen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15
Aandeel Dot met stip van plaats nummer 5 naar nummer 3 in 1 dag. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eEcohCVu2ICyKX21fXcCnzJiCCc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LxphHcADgMGmfGP9QlPGo6hZ.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Kan iemand mij zeggen waarom GRT zo begeerd is (zonder onnozelheden)?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
djatwork007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 10:06:
Een groepje whales besluit coin X te pumpen, waarna alle bots + Henk + Ingrid er bovenop springen waardoor de koers nog verder stijgt, en uiteindelijk verkopen de whales hun aandeel weer, met winst, ten koste van de bots, Henk, en natuurlijk Ingrid.

Dikke gains hebben een aanzuigende werking, verder weinig bijzonders :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
djatwork007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 10:06:
Is ie zo begeerd dan? Als ik kijk naar de historie zie ik geen vreemd verloop? Gewoon een pumpje...

[ Voor 3% gewijzigd door WiseGuy! op 15-01-2021 10:12 ]

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Pelox schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:34:
Ah ben ik niet meer de enige...
Taro schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:36:
[...]

Ik heb toevallig voor een ander topic zojuist de volgende 2 screenshots gemaakt:

11-1:
[Afbeelding]

8-1:
[Afbeelding]
Vanaf de 11de betaal ik nu fees, tot aan de 10de niet. Kan bijna geen toeval meer zijn. Althans ik ga ervan uit dat die third party die hier processed niet dezelfde is als in Nederland. Vreemde policy ook als het legitiem was om dit niet vanaf 1-1 in te voeren maar heel sneaky in de tweede week van het jaar. Misschien zit ik ernaast maar ik krijg het idee dat dit een handige manier is om de centjes weer terug bij Binance te krijgen.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Pagina: 1 ... 9 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!