Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.926 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:30
burnebie schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 21:16:
[...]

Dat was ik in 2017 ook. 20k muntjes in de pocket. Een jaar later heb ik ze maar jankend de deur uit gedaan......

Had ik maar.....
Damm 340k misgelopen.

Hopelijk heb je geleerd, nooit shitcoins verkopen :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Palindrome schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 21:20:
[...]
Hopelijk heb je geleerd, nooit shitcoins verkopen :*)
Dat had je dus ook over XRP en zelfs de Gulden kunnen zeggen. Achteraf is het balen dat LINK een coin is die wel weer richting ATH gaat, maar genoeg coins staan sinds 2017 nog steeds op 80% verlies of meer.

Ik zou het juist andersom zeggen, altijd je shitcoins verkopen. Iedere bullrun ergens eens winst pakken en weg voor de volgende -90% cyclus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
sOid schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 21:05:
[...]

Deze kwam hier al eerder voorbij. Ook gelezen en lijkt mij ook interessant. Wel een terechte opmerking in de comments is dat er geen rekening wordt gehouden met transaction en deposit/withdrawal fees. Die kunnen wel oplopen natuurlijk.

Ik ben nog van plan om 's met historische data vanaf een willekeurig moment te gaan rekenen, voor zover dat mogelijk is. Kijken waar je dan op uitkomt. Ja natuurlijk, in het verleden behaalde resultaten enzo... Maar toch.

Edit: @Taro Jij lijkt hier toch een beetje de guru te zijn, als ik het zo lees ;) Wat vind jij van bovenstaande strategie?

[...]

Thanks, morgen 's naar kijken. Benieuwd of Numbers dat ook kan :P
Ik volg deze strategie al een maandje of 5.

Het principe werkt goed; je betaald daadwerkelijk winst uit, en dus neem je minder risico dan met volledig HODL. Ook levert het weinig stress op, als je wilt hoef je maar 1x per periode naar de koers te kijken.
Dat gezegd hebbende had je in de afgelopen periode met alleen HODL wel betere resultaten gehaald.

Als je wilt kan ik je mijn historie doorsturen in een prive bericht.

[ Voor 4% gewijzigd door PWSteal op 14-01-2021 21:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Daar staat dus gewoon dit in he!
Een aanzienlijk gedeelte van de mensen maakt verlies met cryptocurrency.
Láát maar weer. Moet maar weer matrassentester worden om slapend geld te verdienen ;w

@PWSteal Nou heel graag! :) Al was het de afgelopen maanden natuurlijk ook wel vrij bizar. Maar toch nuttig om 's te bekijken :)

[ Voor 15% gewijzigd door sOid op 14-01-2021 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 06:33
PWSteal schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 21:24:
[...]
.....
Dat gezegd hebbende had je in de afgelopen periode met alleen HODL wel betere resultaten gehaald.
Haha ik zie nu dat mijn reactie echt he-le-maal nergens op sloeg. Whoopsie.

[ Voor 36% gewijzigd door pipapaulus op 14-01-2021 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Mooooody schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 20:34:
Paxos gaat Chainlink integreren.

Paxos, jeweetwel, die samenwerkt met PayPal. Verder niet interessant hoor :P

[Afbeelding]

https://www.paxos.com/pax...-of-pax-and-paxg-in-defi/
KOPEN KOPEN KOPEN!!
#geenadvies

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
PWSteal schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 21:24:
[...]

Het principe werkt goed; je betaald daadwerkelijk winst uit, en dus neem je minder risico dan met volledig HODL. Ook levert het weinig stress op, als je wilt hoef je maar 1x per periode naar de koers te kijken.

Als je wilt kan ik je mijn historie doorsturen in een prive bericht.
Nou wil ik altijd wat bijleren dus heb ook wel interesse..

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:24
WiseGuy! schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 21:36:
[...]

Nou wil ik altijd wat bijleren dus heb ook wel interesse..
Ben zelf begin 2020 begonnen met die strategie, en heb vorig jaar even de tussenstand gepost:
Emcee in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11"

De enige opmerking die ik erbij moet maken is dat het percentage winst zoals bertekend in mijn tabel eigenlijk geen goede graadmeter is. Dit omdat het mogelijk is dat de inleg steeds minder wordt omdat je ook winst neemt. En als je inleg naar 0 gaat het % winst dan naar oneindig.

Maar met de huidige bullmarkt is het iig steeds winst nemen nu 8)

Enige wat ik nog wil uitzoeken wat te doen als we weer een bear market ingaan voor de lange termijn. Misschien de gehele positie verkopen dan maar....maar moet je wel de top goed timen.

(Oh Aeternity positie uitgestapt trouwens, die werd delisted op bitvavo en zat geen leven meer in de koers behalve dat die langzaam naar beneden ging)

[ Voor 7% gewijzigd door Emcee op 14-01-2021 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Anubis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:50
FijneKerst schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 20:06:
[...]

Excelletje inderdaad.
Het is niet meer bij te houden als je diverse coins koopt en verkoopt via diverse exchanges.
Dan is een excelltje het minste dat je nodig hebt.
API koppeling maken en klaar
Probleem met Excel for Mac is dat je geen webkoppeling kan maken. Excel for Mac is erg beperkt.

Zou graag een macOS app, geen iOS, in swift een koppeling maken naar Binance en de JSON data exporteren als cvs en dan dat bestand inlezen in excel.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2anakkfAjoaBEncIxIyHMgs2G0c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DMsLK4IC2PSOW7VtBh64JGHf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:04
Fasten seatbelts (ik zit in team Ethereum)

YouTube: Turn Down For What Fail - Bikini Girls Boat Crash Remix - Original #...

Ging even stijl omlaag

[ Voor 4% gewijzigd door mrb85 op 14-01-2021 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:06
Ja @Verwijderd, dat probeerde ik je duidelijk te maken. Je avatar is dan ook aardig ongepast.

Dikke beren die naar beneden rennen!

(Liever niet, trouwens. Ik zit vuistdiep in crypto en heb nog maar een paar cent aan fiat staan op Kraken)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ray_ schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:01:
Ja @Verwijderd, dat probeerde ik je duidelijk te maken. Je avatar is dan ook aardig ongepast.

Dikke beren die naar beneden rennen!

(Liever niet, trouwens. Ik zit vuistdiep in crypto en heb nog maar een paar cent aan fiat staan op Kraken)
Bullmarket since 2009.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Waar zijn die gave laserogen? Daaraan kon ik je met de ogen dicht herkennen!
Graag terug plaatsen, anders start ik een poll :Y)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Martine schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:03:
Waar zijn die gave laserogen? Daaraan kon ik je met de ogen dicht herkennen!
Graag terug plaatsen, anders start ik een poll :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Ik heb op dinsdag 12 januari via Fidor Bank AG een bedrag van €1 euro gestort naar Kraken.
De balance staat nog steeds op 0. Is het normaal dat het wat langer duurt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:21
Area schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:12:
Ik heb op dinsdag 12 januari via Fidor Bank AG een bedrag van €1 euro gestort naar Kraken.
De balance staat nog steeds op 0. Is het normaal dat het wat langer duurt?
Moet in een dag binnen zijn. Heb je de regel met de code meegegeven?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area
Gelukszoekr schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:13:
[...]

Moet in een dag binnen zijn. Heb je de regel met de code meegegeven?
Ja, had ik in de omschrijving gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 02-10 21:24

Bever!

3

36 weer testen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 17:56
Area schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:15:
[...]

Ja, had ik in de omschrijving gezet.
Ook wel eens wat langer gewacht, uiteindelijk support gemaild en binnen een uur antwoord. Bleek dat ik een 0 ipv een O (dus geen nul) had ingevuld en had het direct na die mail alsnog in mijn account. Je zou kunnen kijken of het zoiets kan zijn en anders dus evne support mailen. Zou sneller moeten gaan dan wat jij beschrijft.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Short loopt. Ik hou eerst rekening met 38k, als Bitcoin daaronder komt zet ik iets daarboven de stop ivm 4H MA7.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NjpDGEI-ns5ujNpcv_5uAUGClng=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NsUu6xPdMAFJjW2FDKqUtAOd.png?f=user_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Tuurlijk.

Net ingestapt en gelijk komen alle rode kaarsen van het kerstdiner weer tevoorschijn.

Sorry, ik zal de volgende keer eerst een waarschuwing hier neerzetten. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 22:30
gijsvogel schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:21:
Tuurlijk.

Net ingestapt en gelijk komen alle rode kaarsen van het kerstdiner weer tevoorschijn.

Niks aan de hand, dit is de 38,5 support even testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePeut
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:27
Taro schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:20:
[...]

Short loopt. Ik hou eerst rekening met 38k, als Bitcoin daaronder komt zet ik iets daarboven de stop ivm 4H MA7.
[Afbeelding]
Beste timing, vlak vóór de dip die vanaf 21:12 begint. Ik had een trending-up support lijn welke om 21:57 doorbroken werd, maar wachtte eigenlijk nog op wel/geen wickje. Wat was voor jou de trigger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Welke technical indicator moet geactiveerd worden voor de grote muren aan de rechter kant?

Groetjes Hank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:18
gijsvogel schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:21:
Tuurlijk.

Morgen 42k ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Qunix schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:26:
Welke technical indicator moet geactiveerd worden voor de grote muren aan de rechter kant?

Groetjes Hank
CN

Chinees Nieuwjaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
[...]

[Afbeelding]
Double checking. Ik meen dat er aantal edities van slowchat topic terug een discussietje over was maar ik herinner me de uitkomst niet meer. Short in de trant van : ik heb nu een sell gemaakt op de grote stack btc die ik hiervoor nog had met het doel om straks met fiat weer btc terug te kopen. Of (wat ik zou noemen " echt" ) short in de zin van met borrowed funds/hefboom etc?

Entry is in ieder geval niet slecht lijkt me zo :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:18
Ik heb een flufje op 30,5k euro eruit gehaald. Nu wachten op een dikke rode penetrerende rode dildo om weer dat flufje erin te stoppen.

Vet is een slechte investering geweest tot nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
DePeut schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:26:
[...]

Beste timing, vlak vóór de dip die vanaf 21:12 begint. Ik had een trending-up support lijn welke om 21:57 doorbroken werd, maar wachtte eigenlijk nog op wel/geen wickje. Wat was voor jou de trigger?
Nou kan ik 2 dingen doen, een vet mooie tekening plaatsen, of gewoon eerlijk zijn. De keuze voor een short had ik al gemaakt, maar de timing.... Op de knop gedrukt toen ik de kinderen in bed moest leggen :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

AMARONE schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:28:
Ik heb een flufje op 30,5k euro eruit gehaald. Nu wachten op een dikke rode penetrerende rode dildo om weer dat flufje erin te stoppen.

Vet is een slechte investering geweest tot nu.
VET is sowieso een slechte investering whatsoever.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Raar maar waar:

Een bullmarket heeft ook rode candles.

Kun je weinig aan veranderen...

Tis nu eenmaal hoe de markt werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Mooooody schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:31:
[...]

Het is alleen wel iets wat in gebruik is, er zijn nuttelozere shitcoins.

Maar ik ga eruit stappen als het verlies behapbaar is.

Als alle alts langzaam in het rood schieten, is dat een groene dildo aankondiging voor btc? Of volgt btc hierna ook de afgrond in?

[ Voor 18% gewijzigd door AMARONE op 14-01-2021 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area
Heb de support even gemaild. Dus maar afwachten.

Moet je dit gedoe (lange code) bij elke storting herhalen of is dit eenmalig ter verificatie?
Denk dat je anders behoorlijk zal gaan stressen wanneer je grote bedragen gaat overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 22:30
Mooooody schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:31:
[...]

Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18:06
Voorlopig lijkt BTC op de 1H 25MA en 4H 7MA te bouncen, hopelijk blijft het bij deze dip en krijgen we straks de 40k babe weer te zien (als dat nog mag :+ )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:31:
Raar maar waar:

Een bullmarket heeft ook rode candles.

Kun je weinig aan veranderen...

Tis nu eenmaal hoe de markt werkt.
O R G A N I S C H
R
G
A
N
I
S
C
H

We gaan ook veel te hard jongens, een correctie is wel op zijn plaats #organisch }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
twit schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:27:
[...]

Double checking. Ik meen dat er aantal edities van slowchat topic terug een discussietje over was maar ik herinner me de uitkomst niet meer. Short in de trant van : ik heb nu een sell gemaakt op de grote stack btc die ik hiervoor nog had met het doel om straks met fiat weer btc terug te kopen. Of (wat ik zou noemen " echt" ) short in de zin van met borrowed funds/hefboom etc?

Entry is in ieder geval niet slecht lijkt me zo :)
Klopt, toen hebben we unaniem (Pilatus en ik ;) ) ongeveer zoiets afgesproken:
  1. Verkopen en naar fiat/stable gaan noemen we: Verkopen en naar fiat/stable gaan of uitstappen
  2. Short: Lenen en daarmee een short positie openen
In dit geval heb ik een short geopend. En ik heb iets later Bitcoin, ETH en NEO omgezet naar een stablecoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
[...]

[Afbeelding]
Oprecht ik vind het zo ongelofelijk knap hoe je elke keer weer goed lijkt te zitten!

Inmiddels short gesloten daar aangepaste tactiek?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Twee dagen lang zoeken en zoeken, zitten jullie hier! ... Ook niet even een mailtje sturen ofzo...
:|

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePeut
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:27
Taro schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:29:
[...]

Nou kan ik 2 dingen doen, een vet mooie tekening plaatsen, of gewoon eerlijk zijn. De keuze voor een short had ik al gemaakt, maar de timing.... Op de knop gedrukt toen ik de kinderen in bed moest leggen :)
Even gecheckt, het tijdstip dat ik hier de kids naar bed bracht ontstond er een piek van 0,5%. Dat noteer ik even in mijn boekje :9 de reden voor de short, 3x scheepsrecht op een opwaartse supportlijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
JohnW1 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:37:
[...]

Oprecht ik vind het zo ongelofelijk knap hoe je elke keer weer goed lijkt te zitten!

Inmiddels short gesloten daar aangepaste tactiek?
Nee, loopt nog. Heb nu geen stop staan, maar kan market buyen. Als de koers onder de 38k komt, zet ik een stop profit ergens boven de 38k en laat ik hem verder lopen.

Maar ik zit echt niet altijd goed. Met dalingen veel vaker goed dan met stijgingen. Mijn buy orders op 28k zijn bijv. niet aangetikt, dus ik heb hoger weer moeten inkopen.

Edit: En ik heb een gedeelte van de winst van vandaag verloren door pas later (toen de kids inmiddels in bed lagen) uit BTC, ETH en NEO te stappen.

Oh, en vergeet die enorme rode candle van een paar dagen geleden niet die ik hier ook heb gepost:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VtaM56U7Uh9-R2Td1kd1uZWTIxw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YN5GrgvxKT9XyO74NlUBn6A3.png?f=user_large

Zo ziet dit er vandaag uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1d_G5qDfnqVyEwYHgLEfkUt8teE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kfPjiaCtVqk1Y9dlcdfCh1Ca.png?f=user_large

[ Voor 35% gewijzigd door Taro op 14-01-2021 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Taro schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:37:
[...]

1. Verkopen en naar fiat/stable gaan noemen we: Verkopen en naar fiat/stable gaan of uitstappen
In dit geval heb ik een short geopend. En ik heb iets later Bitcoin, ETH en NEO omgezet naar een stablecoin.
Uitstappen is dus alleen eventuele btc daling (in fiat gerekend) neutraliseren , nu in geval van short gaan kun je er zelfs extra btc op verdienen maar dus met hefboom, interest en eventuele margin-call risico etc. Thanks helder. :)

Ik heb een paar weken terug al eens je post history van 2 maanden terug gelezen (100' en posts) en notes gemaakt haha maar dit weer terug zoeken ging me toch echt te ver O-) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20
Dus guys, wat is hier nou aan de hand?
Opeens een dikke rode kaars?
Ontiegelijk kut weer...
Maar wanneer gaan we naar de maan?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 11:59

MicroWhale

The problem is choice

Niks aan de hand, alles verloopt volgens plan. Groene zone ligt tussen 31k-39k. EMA loopt op 36.6k. We zitten dus weer netjes in het groen.

[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 14-01-2021 22:45 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
wdbtje schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:36:
Voorlopig lijkt BTC op de 1H 25MA en 4H 7MA te bouncen, hopelijk blijft het bij deze dip en krijgen we straks de 40k babe weer te zien (als dat nog mag :+ )
De wens is de vader van de gedachte. Nog ruim twee uur voor de 4h candle sluit ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wdbtje
  • Laatst online: 18:06
Richh schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:44:
Dus guys, wat is hier nou aan de hand?
Opeens een dikke rode kaars?
Ontiegelijk kut weer...
Maar wanneer gaan we naar de maan?
Van zodra het weer wat helder is en het stopt met regenen/sneeuwen.
Hopelijk was dit geen dead cat bounce op de daily om nu echt te dippen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

AMARONE schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:34:
[...]

Het is alleen wel iets wat in gebruik is, er zijn nuttelozere shitcoins.

Maar ik ga eruit stappen als het verlies behapbaar is.

Als alle alts langzaam in het rood schieten, is dat een groene dildo aankondiging voor btc? Of volgt btc hierna ook de afgrond in?
Wie gebruikt VET? Of zijn het alleen maar nieuwsberichten.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
MrWilliams schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:45:
Niks aan de hand, alles verloopt volgens plan. Groene zone ligt tussen 31k-39k. EMA loopt op 36.6k. We zitten dus weer netjes in het groen.
Heb ik iets gemist? Wat is de groene zone?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

TomTorquay schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:47:
[...]

Heb ik iets gemist? Wat is de groene zone?
Had weer eens een tekeningetje gemaakt :*)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Omdat ze al een paar jaar bezig zijn en er blijkbaar niemand geintesseerd is? Sowieso lastig als Chinees bedrijf om wereldwijd iets te proberen op regulatief vlak.

Kan best wat worden, maar dan is er nog tijd genoeg om in te stappen. Het wordt nu niet gebruikt, dus geen waarde.

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 14-01-2021 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:05

knakworst

Get more sats!

Iedere keer een bijzonder sterk herstel, hoe lang blijft dat goed gaan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:08
Ahaa.. ik kom er net achter dat we weer gezakt zijn. Weet je.. Ik heb helemaal geen zin en tijd meer om de hele de dag naar de charts te kijken. Ik zie het allemaal wel.

Uiteraard blijf ik een aantal keer per dag de koers en het forum checken, maar ik ga me de komende tijd echt wat minder met crypto bezighouden. Mijn tijd is uiteindelijk ook geld.

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 14-01-2021 22:51 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:37:
[...]

Om hier even op in te haken: waarom eigenlijk naar stablecoin ipv omzetten naar fiat (en dat op de exchange laten staan)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sOid schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:51:
[...]

Om hier even op in te haken: waarom eigenlijk naar stablecoin ipv omzetten naar fiat (en dat op de exchange laten staan)?
Omdat USDT het meeste volume heeft. Ga je naar EURO dan kan dat nog wel met BTC, maar ga je van een alt die geen EURO pair heeft dan moet je 2x fee's betalen. Eerst van de alts naar USDT en dan nog een keer om naar EURO te gaan. Wil je terug moet je het weer doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

sOid schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:51:
[...]

Er staat geen fiat op de exchange. Dat zijn allemaal stablecoins.

Wat ik zou zeggen:
- Uitstappen => naar stablecoin
- Cashen => naar fiat op eigen bankrekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

38K weer bouncen en dan die 40K is stabiel krijgen.
Hop Hop.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 02-10 21:24

Bever!

3

MrWilliams schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:54:
[...]

Wat ik zou zeggen:
Er zijn ook exchanges met fiat geld hoor

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

FijneKerst schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:55:
38K weer bouncen en dan die 40K is stabiel krijgen.
Hop Hop.
Waarom toch die haast. Liever als een schildpad het hele jaar gemoedelijk naar de 200k kruipen dan even de 100k aantikken en compleet het moeras in zinken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

MrWilliams schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:54:
[...]

Wat ik zou zeggen:
Je kan je cryptootjes gewoon omzetten naar "tegoed" in Euro ofzo op exchanges. Je hoeft het niet gelijk weer naar je bankrekening te storten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

MrWilliams schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:56:
[...]

Waarom toch die haast. Liever als een schildpad het hele jaar gemoedelijk naar de 200k kruipen dan even de 100k aantikken en compleet het moeras in zinken.
Ja nee, precies, daarom zeg ik ook niet MOOOON 60K FTW JONGUH!! *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Nederlandse bezitter bitcoin is jong, man, hoogopgeleid en stemt VVD

Bron: FD (betaald) FD (betaald)14 januari 2021, 17:27
Mmmm, 2 van de 4 hier. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

FijneKerst schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:56:
[...]

Je kan je cryptootjes gewoon omzetten naar "tegoed" in Euro ofzo op exchanges. Je hoeft het niet gelijk weer naar je bankrekening te storten.
Zijn dat dan echte, echte euro's? Of een tussenformaatje net zoals bij USD stable.
en zo niet: Waarom doen ze al die moeite voor een USD stablecoin als het ook rechtstreeks kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20
Richh schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 20:22:
Niemand hier die twijfelt uit te stappen trouwens? Ik heb wel buy orders naar onderen staan trouwens. +13% op 1 dag is veel hè...
De buy orders vinden dit wel leuk :)

Doe maar 36k en daarna terug omhoog ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]

Het gedrag van veel gebruikers hier, is precies de reden van de volatiliteit van de munt. Cashen bij kleine winst, panieken bij daling. Er zit veel geld in de BTC, maar nog te weinig om dit gedrag te dempen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]
Want die 200k is een zekerheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

PilatuS schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:01:
[...]

Je wilt een zekerheid? Een zekerheid is dat we die 200k dit jaar niet gaan halen als we nu compleet overboord gaan en deze maand nog de 100k aantikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

PilatuS schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:01:
[...]

Als je van $0,07 in 10 jaar tijd naar $40.000 kan gaan, is niets onmogelijk. Ik denk dat Bitcoin ruim over een miljoen kan gaan op den duur. Geen limiet. Er zijn zieltjes genoeg, alles hangt af van regulatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19:50
Pelox schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:50:
Ahaa.. ik kom er net achter dat we weer gezakt zijn. Weet je.. Ik heb helemaal geen zin en tijd meer om de hele de dag naar de charts te kijken. Ik zie het allemaal wel.

Uiteraard blijf ik een aantal keer per dag de koers en het forum checken, maar ik ga me de komende tijd echt wat minder met crypto bezighouden. Mijn tijd is uiteindelijk ook geld.
Verstandig, ik heb het geluk dat mijn baas mijn uren doorbetaald terwijl ik gewoon thuis aan het klussen ben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Mooooody schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:05:
[...]

Als je van $0,07 in 10 jaar tijd naar $40.000 kan gaan, is niets onmogelijk. Ik denk dat Bitcoin ruim over een miljoen kan gaan op den duur. Er zijn zieltjes genoeg, alles hangt af van regulatie.
10 miljoen zal je bedoelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19:50
100 miljoen miljard

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
MrWilliams schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:59:
[...]
Waarom doen ze al die moeite voor een USD stablecoin als het ook rechtstreeks kan?
Omdat crypto wat ouder is dan dit jaar en pas sinds korte tijd iets als EURO mogelijk is. Ga je 2 jaar terug in de tijd of verder doen exchanges niets met de EURO. Banken vinden crypto ook niet zo leuk dus samenwerken met een bank was eerst vrijwel onmogelijk.
Mooooody schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:05:
[...]

Als je van $0,07 in 10 jaar tijd naar $40.000 kan gaan, is niets onmogelijk. Ik denk dat Bitcoin ruim over een miljoen kan gaan op den duur. Geen limiet. Er zijn zieltjes genoeg, alles hangt af van regulatie.
Alles kan, dat weet ik ook wel. Maar 200k brengen alsof het een zekerheid is gaat nergens over. Wie weet doen we 50k en doen we weer een 2 jaar lange bearmarket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Minimaal hè... als ondergrens. d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

1 miljoen nu is 10 miljoen over 10 jaar als deze mate van inflatie aanhoudt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:53
4 uit 4, maar na maart is het 3 uit 4.

(en nee, ik laat mijn naam niet wijzigen naar Ypuhlientje)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

PilatuS schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:06:

Alles kan, dat weet ik ook wel. Maar 200k brengen alsof het een zekerheid is gaat nergens over. Wie weet doen we 50k en doen weer een 2 jaar lange bearmarket.
Ik zeg wat ik liever heb. Niet dat 200k een zekerheid is.
De kans is gewoon groter als we niet zo absurd rare sprongen maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
MrWilliams schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:06:
[...]

Minimaal hè... als ondergrens. d:)b
Hoho, de ondergrens is 6 cent.

Las ik laatst op een vooraanstaand nieuwsforum. O-)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• SpelFaut
  • Laatst online: 16:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
MrWilliams schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:08:
[...]
Ik zeg wat ik liever heb. Niet dat 200k een zekerheid is.
Dan heb ik het verkeerd gelezen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Pelox schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:50:

Je moet ook niet de hele dag naar charts kijken, je moet moet de hele dag in dit topic kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:45
Waar ik gisteren all-in ging op DOT en daar +30% op heb gepakt, probeer ik nu 'op de top' er uit te stappen na een korte spike van 10%.

Allen, pray for me. Als dit goed gaat, ben ik gepromoveerd naar pro-trader. :+ 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrb85
  • Laatst online: 18-09 16:04
Zal een mooie dag zijn als 1 Satoshi = 1 Euro 😇

Dat zal de dag zijn dat je een kruiwagen vol eurobiljetten zal nodig hebben om een brood te kopen.

En nu ontopic: MOON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

PilatuS schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:06:
[...]

Omdat crypto wat ouder is dan dit jaar en pas sinds korte tijd iets als EURO mogelijk is. Ga je 2 jaar terug in de tijd of verder doen exchanges niets met de EURO. Banken vinden crypto ook niet zo leuk dus samenwerken met een bank was eerst vrijwel onmogelijk.

[...]

Alles kan, dat weet ik ook wel. Maar 200k brengen alsof het een zekerheid is gaat nergens over. Wie weet doen we 50k en doen we weer een 2 jaar lange bearmarket.
Onderschat de rest van de crypto space niet, die maken nu grote stappen. Het is een kwestie van tijd totdat er echte usecases gaan ontstaan en enkele "shitcoins" in de spotlights gaan staan. Er zijn tal van grote multinational bezig met blockchain, dus er is garantie dat er ooit iets uit voort komt.

Verwacht een bull market, totdat een algehele economische crisis de boel zal terugdringen. 6-12 maand vanaf nu schat ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 14-01-2021 23:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

niet van dat voorzichtige hè...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mooooody schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:11:
[...]
Het is een kwestie van tijd totdat er echte usecases gaan ontstaan en enkele "shitcoins" in de spotlights gaan staan.
Dat hoop ik zelf ook, maar aan de andere kant hoor ik dit al jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
nee 10 miljoen want dat is wat Hal Finney (satoshi maybe) heeft gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

PilatuS schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:12:
[...]

Dat hoop ik zelf ook, maar aan de andere kant hoor ik dit al jaren.
Wellicht gaat het om 3 of 4 shitcoins in de hele space. Zorg dat je die shitcoins te pakken hebt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
Mooooody schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:47:
[...]

Wie gebruikt VET? Of zijn het alleen maar nieuwsberichten.
Ik gebruik hopium.

Mensen, koop vet, koooop vet... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

PilatuS schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:09:
[...]

Dan heb ik het verkeerd gelezen :)
Nu je het toch erover hebt. :P

~3k stijging per week moet toch wel te doen zijn?

In het begin lijkt het relatief wat veel (9%), maar later wordt dat echt peanuts (2%) voor BTC begrippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
mrb85 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:10:
Zal een mooie dag zijn als 1 Satoshi = 1 Euro 😇

Dat zal de dag zijn dat je een kruiwagen vol eurobiljetten zal nodig hebben om een brood te kopen.

En nu ontopic: MOON
dan ben ik nu al miljonair, morgen even de baas bellen !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
Mooooody schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:13:
[...]

Wellicht gaat het om 3 of 4 shitcoins in de hele space. Zorg dat je die shitcoins te pakken hebt :P
Dat zijn beter ods dan een staatslot.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:33
[...]

[Afbeelding]
Lekker tegen de trend in aant traden? :P ;)
Voor de korte trades kan 't uiteraard, maar afgaande op die dips in voorgaande sterke bulltrends ben ik sinds de dip van ~42 naar ~30k alleen maar naar longs aan 't kijken.
Vaak wordt na zo'n dip een fatsoenlijke higher high gezet. Kunnen uiteraard ook verder omlaag, maar ja, de fundamentals (koopdrang BTC) lijken nog steeds positief, vandaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aOSZZPipy0buAMkWemQe-1RIUUY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CwCbkVC73qDLVm0GflH742MX.jpg?f=user_large
Ach ja, gains zijn gains.
Op naar de 50k and beyond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mooooody schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:13:
[...]

We gaan het zien :) Ik hoor het alleen al zo enorm lang en tot nu toe is er niets van gekomen. Krijg een beetje flashbacks naar 2017 waar XRP de wereld zou gaan veranderen :P
MrWilliams schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:13:
[...]

Nu je het toch erover hebt. :P

~3k stijging per week moet toch wel te doen zijn?

In het begin lijkt het relatief wat veel (9%), maar later wordt dat echt peanuts (2%) voor BTC begrippen.
Parabolisch heeft zo zijn limieten en dat zijn we al een tijdje aan het doen. Verder geen idee hoor, maar het onderstaande plaatje geeft wel goed aan dat we al extreem omhoog zijn gegaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ls-vp-1Fk1KDdqM701wuijJlDRU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8jM09NnenOhyj2CqBaTQWcTz.jpg?f=user_large

Uiteindelijk blijft het natuurlijk gewoon vraag en aanbod. Als die grote investeerders maar blijven kopen en kopen is alles mogelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
toilet_paper schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:15:
Lekker tegen de trend in aant traden? :P ;)
Yup ;)

Lukt vooralsnog wel, geen grote stappen door de kleine swings, maar probeer er het maximale uit te halen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z4_je5od0AuPkmxqKpWYEjoAwsg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JLA2sTYoWkVUPZVx1w63TldH.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

PilatuS schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:19:

[...]

Parabolisch heeft zo zijn limieten en dat zijn we al een tijdje aan het doen. Verder geen idee hoor, maar het onderstaande plaatje geeft wel goed aan dat we al extreem omhoog zijn gegaan.

[Afbeelding]

Uiteindelijk blijft het natuurlijk gewoon vraag en aanbod. Als die grote investeerders maar blijven kopen en kopen is alles mogelijk.
Klopt, je hebt helaas helemaal gelijk. Niemand die het weet. We zullen zien waar t schip strandt.

Lineair 3k per week is wdb ook veel eenvoudiger. En iedereen kan het uitrekenen en zich eraan houden. Alleen nog ff een memo sturen aan iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area
All first-time fiat deposits will result in a temporary (72 hour) withdrawal hold on the account.
Zou het misschien hiermee te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpelFaut
  • Laatst online: 16:03
Area schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:25:
[...]

Zou het misschien hiermee te maken kunnen hebben?
Nee dit betekent alleen dat je geen withdrawl kan plaatsen, die eerste 72 uur. Je kan wel gewoon traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

PilatuS schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:19:
[...]

We gaan het zien :) Ik hoor het alleen al zo enorm lang en tot nu toe is er niets van gekomen. Krijg een beetje flashbacks naar 2017 waar XRP de wereld zou gaan veranderen :P
XRP is in alle gevallen een slecht voorbeeld.

Je kon in 2017 ook geld gooien naar ETH of LINK. Kon je een berg sats mee verdienen. Er zijn mensen die beide coins bewust al jaren bijkopen he :)

Zo zullen er kansen blijven komen. Niet veel, dus we proberen ze te herkennen. Zou juist een usecase van dit topic moeten zijn ipv al die TA.

Pagina: 1 ... 8 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!