$ alias cd='rm -rf'
Potjandorie.
Die Lambo komt er wel.
Bounce = jouw limit buy order + 1Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:21:
Ooooo lieve mensen waar gaat dit heen
ik zit in fiat en wil graag moooon
wat moet ik doen??????????
When bounce?
Laat je even weten wanneer je order plaatst?
Prima maatje. Ik laat gewoon weten wanneer ik met m'n compleet roekeloze studentenbakkus all in ga.QA123 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:23:
[...]
Bounce = jouw limit buy order + 1
Laat je even weten wanneer je order plaatst?
All fucking in.
Nu nog niet iig.
Het is uiteindelijk maar een deel van mijn portfolio.PilatuS schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:18:
[...]
En hoe zit het met je risicomanagement ? Sindsdien een goede 5% omlaag. Wat als het 15% of meer wordt ?
Een x3 long zou ik zelf uitstoppen op 1 tot 3% maximaal, niet 5% in de min laten lopen. Ja, als je gelijk hebt dat de trend veranderd zit je wel goed, maar doe je als het niet zo is ?
Ja, het zou kunnen dat Ethereum crasht naar <1050-1070.
Verwacht ik dat die kans groot is? nee, in ieder geval (veel) kleiner dan dat we vannacht een trend reversal naar 1250-1270 gaan krijgen. dit lijkt op een ordinaire bear trap
Ethereum heeft m.i. zijn grote run nog tegoed, de ATH uit 2018 is nog altijd niet behaald. Sindsdien is de tech alleen nog maar beter geworden.
S2F zit rond de 28k vandaag, ook op dat gebied helemaal niks aan het handje.Chaes schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:10:
Een daling tot ver onder de 30k$ zou nog steeds gezond zijn, past prima in deze bull run.
Maar tussen de 29k en 26k staan er wel degelijk plannen om flink in te slaan met het spul wat ik vandaag heb verkocht.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De muurtjes zijn opzich nu wel weer 25% aangedikt t.o.v. 10 minuutjes geleden.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:22:
Die $30K gaat et echt niet houden he? Straks komen de aziaatjes ook nog ouwe. Die dumpen het altijd. Moet je je voorstellen jongens.
Potjandorie.
Zegt ook niet altijd wat natuurlijk.
Ik zie wel echt achterlijk grote sellorders gaan. 10 Mio sell per stuk al een paar keer.
:fill(white):strip_exif()/f/image/LQPwfNBQcikmg3su7tjMNHX8.png?f=user_large)
Ok, op basis hiervan nog een miniflufje ETH (1140) en BTC (30,7k) bijgekocht.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:24:
[...]
Prima maatje. Ik laat gewoon weten wanneer ik met m'n compleet roekeloze studentenbakkus all in ga.
All fucking in.
Nu nog niet iig.
Das toch winnen jongens.
En m'n moeder maar werken elke dag. Haha!
Omg dat ETH valt echt als een baksteen nu.
Tering, netjes. Leveraged short of niet? Via binance?Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:27:
ouwe die ETH short levert best nog wat op zo. Voor de fun gedaan en toch al +500 USD staat ie.
Das toch winnen jongens.
En m'n moeder maar werken elke dag. Haha!
Omg dat ETH valt echt als een baksteen nu.
Yep een x3 shortje op $1250.Chaes schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:28:
[...]
Tering, netjes. Leveraged short of niet? Via binance?

Wel uitgecashed nu op $1125. Ik heb die extra fiatjes nodig voor de ultieme all-in straks.
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Ja deze snap ik niet, ik had m zeker nog even gehoudenTominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:29:
Had nog beter even kunnen vasthouden LOL
Ik snap dat je iets verwacht, maar doe je als je het fout hebt ? Het klink namelijk alsof je 100% uit gaat van wat je denkt zonder risicomanagement.De_Daltons schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:24:
[...]
Het is uiteindelijk maar een deel van mijn portfolio.
Ja, het zou kunnen dat Ethereum crasht naar <1050-1070.
Verwacht ik dat die kans groot is? nee, in ieder geval (veel) kleiner dan dat we vannacht een trend reversal naar 1250-1270 gaan krijgen. dit lijkt op een ordinaire bear trap![]()
Ethereum heeft m.i. zijn grote run nog tegoed, de ATH uit 2018 is nog altijd niet behaald. Sindsdien is de tech alleen nog maar beter geworden.
Lekker hoor.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:29:
[...]
Yep een x3 shortje op $1250.![]()
Wel uitgecashed nu op $1125. Ik heb die extra fiatjes nodig voor de ultieme all-in straks.
Zelf mss maar even een buy order zetten voor vannacht, en anders morgen maar weer even de stufi er doorheen smijten. God speed.
Winst = winstTominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:29:
Had nog beter even kunnen vasthouden LOL
Heb gekozen voor p2p-org.eth, omdat deze momenteel de grootste indexer is, met tevens schappelijke fees.
Ik geloof sterk in het project, dus laat maar hangen. Over een jaar weer eens naar kijken.

[ Voor 31% gewijzigd door Mooody op 21-01-2021 23:33 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ondanks dat ik nu weer in BTC en ETH zit, hoop ik nog steeds dat het verder omlaag gaat, in ieder geval genoeg fiat over om echt allin te gaan.
Jeetje, mijn greediness neemt het wel over van de tether fud nu... zorgelijk.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
6 cent natuurlijkAMARONE schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:31:
Wat is de bodem.. Man man man
Bizar.
Stel BTC valt naar $25K wtf doet ETH en al die meuk dan?
Keihard rekt. Maak je ready
1337 gewoon omdat het kanAMARONE schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:31:
Wat is de bodem.. Man man man
Ik vind het voor het bedrag dat ik er in heb zitten niet de moeite waard om een exit strategie in te plannen.PilatuS schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:30:
[...]
Ik snap dat je iets verwacht, maar doe je als je het fout hebt ? Het klink namelijk alsof je 100% uit gaat van wat je denkt zonder risicomanagement.
Wanneer ik mijn long verkoop en er kort daarna alsnog een trend reversal komt, heb ik daar meer spijt van dan als ik niet verkoop en geliquideerd wordt.
Maar goed, we gaan het zien de komende paar uren

USDT klinkt wel goed op moment.Chaes schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:36:
Iemand nog een aanrader voor een goede coin om te kopen? Heb al genoeg in ETH LINK en BAND zitten...
BTCChaes schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:36:
Iemand nog een aanrader voor een goede coin om te kopen? Heb al genoeg in ETH LINK en BAND zitten...
Zelfs als ze niet gebacked blijken te zijn zit je toch beter dan in crypto nu.

Ik ben zwaar rekt al. Heb net een flufje veiliggesteld. Verwacht een sell low, buy lower scenario.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:34:
Ok boys, de $30K is nog niet eens gepasseerd en ik voel het enorme bloedbad al in de maak.
Bizar.
Zal wel. Lekker hodlen en deze zogenaamde "wrektness" gebruiken om goedkoop je positie in zinvolle shitcoins uit te breiden.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:34:
Ok boys, de $30K is nog niet eens gepasseerd en ik voel het enorme bloedbad al in de maak.
Bizar.
Ik snap al die heisa niet zo goed. We zijn van 10k naar 40k gegaan. Nogal logisch dat we de 30k, 25k en wellicht de 20k weer eens gaan pakken. Is beter dan wanneer we van 40k direct naar 80k zouden gegaan zijn, dat zou een gigantische fomo bubble opleveren die niet zo snel gerepareerd zou kunnen worden.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 21-01-2021 23:38 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Mwah, nu kopen is imo nog steeds "buy high".AMARONE schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:37:
[...]
Ik ben zwaar rekt al. Heb net een flufje veiliggesteld. Verwacht een sell low, buy lower scenario.
Een retest van $20k is gewoon prima mogelijk binnen afzienbare tijd. Dat is vanaf hier nog enorm veel procent geloof ik.
-33% ofzo?
Ok rekt
Het is alsof je de voetstappen van een heel leger voorbij de heuvels hoort aankomen marcheren.... compleet met luide drums.... je weet dat chaos en pandemonium eraan zit te komen....
Eerder als BTC dan een bounce maakte na een diep dal gingen de alts als een raket. Geen idee wat er nu gebeurt, ik heb rond de top 75% verkocht en hou nu nog wat BTC en een 10-tal verschillende alts vast.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:34:
Bizar.
Ja dat bedoel ik. Ik heb geen onbeperkt Fiat voor handen dus stap bloedend uit om dan nog lager weer te kopen. Dan regel ik iig meer btc.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:38:
[...]
Mwah, nu kopen is imo nog steeds "buy high".
Een retest van $20k is gewoon prima mogelijk binnen afzienbare tijd. Dat is vanaf hier nog enorm veel procent geloof ik.
-33% ofzo?
Ok rekt
Dat is nu juist het hele ding.. btc knalt straks ineens 5k omhoog. Eth zakt straks weer naar 750 euro en staat 1 dag later weer op 1k.. dat is crypto. Het kan snel gaan. Zowel omhoog als omlaag.Victor Belli schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:39:
BTC moet maar ergens zien te stabiliseren en dan heel rustig weer een positief trendje inzetten. Weer vertrouwen opbouwen. En dat gaat niet in 1 dag. De candles van begin januari gaan we een tijdje niet meer zien denk ik.
Zero.
Long met horizon op +1 jaar, geen slecht plan. Ik begin nu ook bij te kopen in kleine stukje voor de hodl.Martine schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:37:
Hoeveel lef (of verstand) moet je hebben om nu een long op ETH te openen?
Onze Market Hero Grayscale kan beter stoppen met OTC te kopen en zich beter richten op de markt ;-)
Zat constant mijn vaste dagelijkse rotzooi te bekijken de laatste dagen, ik denk de hele tijd 'Er was toch nog iets wat ik regelmatig checkte... Mis ik iets...'
Verduld ja.
Ook wel n beetje het gevolg van de grote drukte de laatste periode, teruglezen was niet meer te doen, dus was van 't lijstje geschrapt.
Maar toch...
Dat is jou goed recht natuurlijk & ook een meer dan prima strategie, maar mogen wij hier gewoon ff een heerlijke heisa van maken?Mooooody schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:37:
[...]
Zal wel. Lekker hodlen en deze zogenaamde "wrektness" gebruiken om goedkoop je positie in zinvolle shitcoins uit te breiden.
Ik snap al die heisa niet zo goed. We zijn van 10k naar 40k gegaan. Nogal logisch dat we de 30k, 25k en wellicht de 20k weer eens gaan pakken. Is beter dan wanneer we van 40k direct naar 80k zouden gegaan zijn, dat zou een gigantische fomo bubble opleveren die niet zo snel gerepareerd zou kunnen worden.
Ik ben een trader en geen holder. Ik geniet intens van deze bewegingen.
Waar het in the end allemaal heengaat boeit mij echt geen ene flikker. Of het nou moon of rekt gaat, als 'k maar af'n toe wat knaken kan pakken.
Fucking keiharde euro's om straks te spenderen als de lockdown weer over is.
Als ik winst maak ben ik een trading genie. Als ik geliquideerd wordt ligt het aan de manipulatie.Martine schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:37:
Hoeveel lef (of verstand) moet je hebben om nu een long op ETH te openen?

Ja, was er ook even tussenuit geweest na mijn volledige pf te hebben weggedaan. Maar ja, greed is back, dus stappen we weer in en zit ik constant in dit topic en YT streams te volgen....toilet_paper schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:40:
Potdikke, was ff helemaal tweakers vergeten...
Zat constant mijn vaste dagelijkse rotzooi te bekijken de laatste dagen, ik denk de hele tijd 'Er was toch nog iets wat ik regelmatig checkte... Mis ik iets...'
Verduld ja.
Ook wel n beetje het gevolg van de grote drukte de laatste periode, teruglezen was niet meer te doen, dus was van 't lijstje geschrapt.
Maar toch...
Idd. Maar ik ben ook niet van plan om hier nog lang voor wakker te blijven, een buy order op 24k? Lastig.Pelox schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:40:
[...]
Dat is nu juist het hele ding.. btc knalt straks ineens 5k omhoog. Eth zakt straks weer naar 750 euro en staat 1 dag later weer op 1k.. dat is crypto. Het kan snel gaan. Zowel omhoog als omlaag.
De long kan ik natuurlijk ook iedere keer bijkopen / uitbreiden. Dan zakt de entry price ook mee naar onderen en heb je op een gegeven moment een knoepert van een positie. Echter kan het ook mis lopen bij gebrek aan margin en dan loopt hij stuk.QA123 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:40:
[...]
Long met horizon op +1 jaar, geen slecht plan. Ik begin nu ook bij te kopen in kleine stukje voor de hodl.
Daarom koop ik ergens liever gewoon coins, alleen de groene cijfertjes van een positie glimmen altijd zo mooi op mijn scherm
Sterk spul dat hopium blijkbaarTominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:43:
De $30K bounced vooralsnog. Hij is niet gelijk bij de eerste poging gebroken dus er is nog hoop!
Van mij mag die breken naar 28. Dan bounce en met een snuif hopium naar de manaTominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:43:
De $30K bounced vooralsnog. Hij is niet gelijk bij de eerste poging gebroken dus er is nog hoop!
Ik combineer hopium dan ook nog af'n toe met een lijntje coke.
Keiharde combinatie.
Ik ga zo lekker slapen. Veel verloren met mijn hodl pot, maar met mijn trade pot een leuk spaarpotje opgebouwd vandaag. Morgen weer een dag, ik denk een groene.Nopheros schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:42:
[...]
Idd. Maar ik ben ook niet van plan om hier nog lang voor wakker te blijven, een buy order op 24k? Lastig.
Zero.
Net eronder zal veel stop-losses triggeren en dan hebben we een mooi domino-effect naar beneden, en daarna weer hard omhoogTominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:43:
Het orderboek geeft iig nog wel wat weerstand.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZRnq3h7OzEqTOSg5jsy8V8Ac.png?f=user_large)
Ook prima, maar ik zie deze maand nog +80% winst in de PF. Op de yearly staat er +420%.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:40:
[...]
Dat is jou goed recht natuurlijk & ook een meer dan prima strategie, maar mogen wij hier gewoon ff een heerlijke heisa van maken?
Ik ben een trader en geen holder. Ik geniet intens van deze bewegingen.
Waar het in the end allemaal heengaat boeit mij echt geen ene flikker. Of het nou moon of rekt gaat, als 'k maar af'n toe wat knaken kan pakken.
Fucking keiharde euro's om straks te spenderen als de lockdown weer over is.
Ik hodl met deze percentages vrolijk verder zonder me druk te maken over prijzen. Het is veel te interessant om me te verdiepen in de mogelijkheden/tech/toepassingen/nieuwe usecases e.d.
Wat dat betreft zijn wij complete tegenpolen
35000 waar het eigenlijk brak en bergafwaarts ging wellicht ook wel. Dat zou leuk zijn.
Maar 30K gaan we natuurlijk opnieuw testen, dits geen logische bodem.
Ik verwacht nog wel iets meer. Dit geeft mij weinig hoop voor de bulls

We komen nu qua prijs in de buurt van eind december. Als dit topic een beetje representatief is voor de toeloop van nieuwelingen in BTC op de globale markt, dan zou dat betekenen dat we nu op het prijsniveau komen van voor de hype.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:43:
Ik denk dat mensen die onder de 30 of 25k hebben ingekocht, niet zo bang zijn. Naar mijn idee is deze correctie ook geen paniekactie of wat dan ook. In dit topic valt het ook wel mee (vind ik) met de paniek.
Er zullen er ook een paar zijn die +35k (deels) uitgestapt zijn en nu misschien weer instappen. Maar die wachten tot het mes de bodem heeft geraakt. Ik denk zelf dat de bodem wel boven de 28k ligt maarja dat is koffiedik kijken
kwestie van even op adem komen om daarna weer vol de wildwaterbaan omlaag te gaan.Kenny_026 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:47:
Ethereum heeft een sterke reversal candle op de 15m chart met hoog volume 🤞🏼
De rally omlaag is denk ik pas echt gestopt als we binnen 24 uur weer op ~34k terecht komen. Alles eronder is yogi bearish.
Draai jij morgen nou maar je avatar om, dan komt het helemaal goed.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:50:
Als dit de bounce is vanaf $30K gaan we daar heel vlot doorheen vallen.
Ik verwacht nog wel iets meer. Dit geeft mij weinig hoop voor de bulls
Zero.
Ik doe het nu alvast wel even. Hopen dat het geluk brengt.Pelox schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:52:
[...]
Draai jij morgen nou maar je avatar om, dan komt het helemaal goed.
Pelox schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:52:
[...]
Draai jij morgen nou maar je avatar om, dan komt het helemaal goed.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/08bIeaXAfCFkKnowV3AJ3qed.gif?f=user_large)
Zit me nu rot te twijfelen om 'm ofwel naar m'n eigen wallet over te zetten (in de veronderstelling dat we verder dit jaar naar 50k gaan), waar hij me dan dagen/weken/maanden/jaren kan zitten aanstaren en mij eeuwige schaamte bezorgen door near ATH te kopen en bagholder te zijn. Maar vastzetten betekent wel dat ik niet meer sats kwijtspeel
Of ik kan nu liquideren met 25% verlies, waardoor ik weer wat meer budget heb om mee te spelen.
Of ik hodl nog een paar dagen langer en laat mijn ziel verteren door de bizarre haat-liefdeverhouding met crypto terwijl BTC mij wulps toelacht en ETH d'r rokje even voor me opheft, die PlayStation 5 gaat zichzelf niet betalen, en wie weet komt er een dikke bounce en springen we op de raket naar de maan en staat BTC binnen een week op 6 cijfers en $$$$$LAMBOMOONLETSGOOOOHODLLlllll1!!!one!!dfklsjflskafl;dsjfld;ksjfjdslk;
What a time to be alive
Hey, ik doe juist mijn avatar weer omhoog voor 't geluk. Dont f*ck it up maat!
Ja als 1200-1210 rejected wordt dan is dat een moment voor mij om er even uit te stappen.QA123 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:51:
[...]
kwestie van even op adem komen om daarna weer vol de wildwaterbaan omlaag te gaan.
De rally omlaag is denk ik pas echt gestopt als we binnen 24 uur weer op ~34k terecht komen. Alles eronder is yogi bearish.
Mooooody in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11"
Had in augustus een mooi aantal ingeslagen en met (te) kleine winst weer verkocht. Nu van plan wat te hodlen, ook omdat ik wat ETH wil staken op het platform.
Gewoon luisteren naar de Moodz, kijk naar mijn Polkadot call:
Mooooody in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11"
Jezus, jullie nemen me hier niet serieus
[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 21-01-2021 23:59 ]
wat is nu leuker in een achtbaan, suf langzaam omhoog worden getrokken of keihard naar beneden gaan en doodsangsten uitstaan??!!Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:54:
[...]
Hey, ik doe juist mijn avatar weer omhoog voor 't geluk. Dont f*ck it up maat!
Gewoon houden, het komt wel weer. Natuurlijk weet ik niet om wat voor dikke bedragen het gaat, maar als je het kan missen. Lekker houden en volgend jaar gewoon lekker bijkopen als de prijs nog lager zakt. Het komt wel weer, ooit.Slonzo schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:54:
Ik zit nog met een zakje BTC dat ik aan ~39.5k gekocht heb toen we voor de 2de keer op weg waren naar de 40k. Mijn sell order werd toen net niet gehit, ik dacht "hodl ff tot we weer boven de 40k staan" maar dat is nu natuurlijk wel anders uitgedraaid.
(...)
Verkopen kan altijd nog, of... of je verkoopt nu en het zakt nog verder en koop dan weer terug.
Als het na verkoop niet zakt maar juist stijgt, dan koop je hoger in. Heb je minder coins, maar zit je wel weer.
Deze discussie blijft, het is lastig maar verkopen kan altijd nog.
Ok je hebt me overtuigd.QA123 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:57:
[...]
wat is nu leuker in een achtbaan, suf langzaam omhoog worden getrokken of keihard naar beneden gaan en doodsangsten uitstaan??!!
Omlaag it is. Fantastisch gevoel idd

en BTC weer boven 31k....Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:58:
[...]
Ok je hebt me overtuigd.
Omlaag it is. Fantastisch gevoel idd

Ja hoor, Taro koopt en de 30min candle is volledig groenTaro schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:32:
Ik heb zojuist het verschil in BTC waarde dat ik sinds het uitstappen naar USDT (36.474) virtueel extra heb, daadwerkelijk omgezet in BTC (@ 30.200 USD) en naar de Ledger overgemaakt. Die winst is dus redelijk zeker gesteld. Als de koers verder daalt dan loopt de hoeveelheid BTC nog verder op en maak ik op korte termijn verlies op deze aanschaf, maar perfect timen kan je toch nooit. Als het vanaf hier weer stijgt, dan is het een mooie buy low geweest.

Terwijl er buiten de psychologische grens van 30k volgens mij helemaal niks TA-gerelateerd in de buurt is?
Hoe doe je dit nou

Of ben je nou daadwerkelijk een van de Winklevoss Twins

[ Voor 9% gewijzigd door TomTorquay op 22-01-2021 00:02 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
BTC reageert duidelijk op m'n avatar change. Ik gun het iedereen van harte hier.
Ik zit nog lekker langs de kant.
Ik verwacht echter 26k
Ik verwacht eerst een 34/35k.. daarna maar weer zien.rogier2012 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 00:01:
ik zou t niet heel erg vinden als er op de weekly oversold RSI range gebounced wordt nu.
Ik verwacht echter 26k
Zero.
Op zich is het omhoogtrekken een hele leuke spanningsopbouw.QA123 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:57:
[...]
wat is nu leuker in een achtbaan, suf langzaam omhoog worden getrokken of keihard naar beneden gaan en doodsangsten uitstaan??!!
Het is dan alleen jammer dat je niet bovenaan mag uitstappen om dan met het trappetje weer naar het instaphokje te lopen om nog een keer in te stappen.
winklevoss? bedoel je bogdanoff?Richh schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 00:01:
[...]
Ja hoor, Taro koopt en de 30min candle is volledig groen
Terwijl er buiten de psychologische grens van 30k volgens mij helemaal niks TA-gerelateerd in de buurt is?
Hoe doe je dit nou
Of ben je nou daadwerkelijk een van de Winklevoss Twins![]()
Hoe kun je nou toch shorten op zo'n belangrijke psychologische grens vraag ik mij dan af.
De kans zat er natuurlijk dik in dat we in iedergeval een bounce zouden pakken.
Dan begrijp je het ook niet helemaal he

dips van 5 jan en 11 lagen ook rond 30k en daarna omhoogRichh schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 00:01:
[...]
Ja hoor, Taro koopt en de 30min candle is volledig groen
Hoe doe je dit nou
Of ben je nou daadwerkelijk een van de Winklevoss Twins![]()
RFB (Replace By Fee) staat ook nog niet in het lijstje
opzich kan ik mij wel iets bij voorstellen, als die door de 30k zakt, gaat het echt rood worden. Alleen zat er waarschijnlijk een flinke leverage achter als je liquitation price zo dicht bij de 30k zat.Tominatie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 00:04:
[...]
Hoe kun je nou toch shorten op zo'n belangrijke psychologische grens vraag ik mij dan af.
De kans zat er natuurlijk dik in dat we in iedergeval een bounce zouden pakken.
Dan begrijp je het ook niet helemaal he
Dat is waar, toch lagen beide er wel onder. Een lijn tussen die 2 doortrekken gaat ook al niet meer op, dus sub 29k verwacht ik op basis daarvan eigenlijk wel.Palindrome schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 00:04:
[...]
dips van 5 jan en 11 lagen ook rond 30k en daarna omhoog
Maar zoals bekend heb ik er geen verstand van, en Taro overduidelijk wel

De low van de 11e is er nog. Toen flinke support dus altijd een kans op nu weer rond hetzelfde bedrag.Richh schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 00:01:
[...]
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!