Verkopen doe ik niet. Dan laat ik het wel staan totdat het weer wat waard is. Maakt me niet uit dat dat eventueel lang duurt. Echter laag instappen met een risico dat ie door nog wat levels heen zakt heb ik ook niet zoveel zin in. Zit ik met nog meer te dure coins
UNOX: The worst operating system
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Ik kijk het nog even aan. De korte termijn trend is naar beneden, de kans dat die trend zo weer doorzet is iets om rekening mee te houden.Pelox schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 20:28:
Staan jullie nog op de trein te wachten op perron 21 of zijn jullie inmiddels ingestapt met bestemming lanceerplatform 50?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Zero.
Ah. Me oude buurjongen zich ook weer laten strikken?Pelox schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 20:47:
Het blijft spannend, maar niet zo spannend als Marble Mania.. wat een show! En die kop van Wesley, daar geef ik nog geen 5 satoshi voor.
Wat een rust hier, jammer.
Lijkt erop._Gast_ schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 20:35:
De whales zijn aan het kopen...
De whales keren het alleen wel om, verkopen als de koers daalt en kopen als de koers stijgt!
[ Voor 3% gewijzigd door Victor Belli op 21-01-2021 21:01 ]
De hele markt beweegt als 1 geheel op basis van wat BTC doet. Is ook altijd al zo geweest. Doet BTC -20% staat ook eigenlijk altijd iedere altcoin in het rood._Gast_ schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 20:54:
blijft grappig om te zien hoe de altcoins ook gelijk meestijgen
Dan krijg je ook zulk soort dingen als BTC eens echt flink dumpt:
:strip_exif()/f/image/mSztqBucqrs149qEdqq4Bd1u.jpg?f=fotoalbum_medium)
Zal ETH zich ooit kunnen losweken van deze regel denk je?PilatuS schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:04:
[...]
De hele markt beweegt als 1 geheel op basis van wat BTC doet. Is ook altijd al zo geweest. Doet BTC -20% staat ook eigenlijk altijd iedere altcoin in het rood.
Dan krijg je ook zulk soort dingen als BTC eens echt flink dumpt:
[Afbeelding]
Misschien ooit ergens eens, het zou kunnen. Ik zie het eigenlijk alleen gebeuren als je iets met ETH kan. Kopen en verkopen van crypto voor winst is leuk, maar wat kan ik met ETH ? Als coins op een punt komen dat een hoop mensen ze gaan gebruiken voor meer dan speculatie dan is het vast mogelijk. Tot die tijd, weinig kans._Gast_ schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:12:
[...]
Zal ETH zich ooit kunnen losweken van deze regel denk je?
Voorlopig niet. Stel ETH 2.0 draait vlekkeloos over pak 'm beet 2 jaar kan het mijn inziens zelfs zo zijn dat ETH #1 gaat worden en Bitcoin van de troon stoot._Gast_ schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:12:
[...]
Zal ETH zich ooit kunnen losweken van deze regel denk je?
Alleen weet je dus eigenlijk niet eens of ETH 2.0 ooit gaat komen/werken. Het blijft vooralsnog heel veel waas heb ik het idee.
Dank!PilatuS schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:09:
Misschien wordt het maar weer eens tijd voor een CSS.
code:
1 div[data-owner-id="1507304"]:not(:hover) { height:20px; overflow: hidden; }
In retrospect, it was inevitable
Eerst nog even Karma sparen
Net als ik.
Kun je ook Karma kopen met Bitcoin?
Morgen eens kijken waar ik dat ook alweer in kon stellen.PilatuS schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:09:
code:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Klikken op je gebruikersnaam in het rood rechtsboven. Instellingen en dan custom CSS.Crypts schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:21:
[...]
Morgen eens kijken waar ik dat ook alweer in kon stellen.
Verwijderd
Schijnt dat SAND behoorlijk gewild is tijdens de dips, mensen strooien het in hun ogen omdat ze de bloedrode koersen niet meer kunnen aanzien.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:11:
Ik heb het waarschijnlijk gemist maar is er nog een reden dat $SAND +150% is gegaan vandaag? Of gewoon een ordinaire pump en dump?
PilatuS schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:09:
code:
1
| display: none; |
Werkt top!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Thanks! Werkt prima! Wat een rust weer.PilatuS schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:22:
[...]
Klikken op je gebruikersnaam in het rood rechtsboven. Instellingen en dan custom CSS.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
- Taro
- Niet online
Wat betreft de CSS: mocht je onvoldoende karma hebben, je kunt er ook makkelijk een Chrome plugin voor maken. En anders zijn er vast wel Chrome extensies beschikbaar waar je eigen CSS in kunt plakken.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
YouTube: Bitcoin Crashing...and where it stops
Denk dat ik em ook van hier heb opgepikt back in the $2000 days
Er was en nieuw listing van sand/krw op Upbit.
Ik ben benieuwd of we hier verder zakken of niet. Sinds de ATH is dit poging 2 om deze support te breken. Geen geweldige bounce hier, maar wel weer een bounce. Vaak is het ook poging 3 die faalt en niet poging 2. Toen we de vorige ATH van 20k deze run hebben aageraakt was het ook weer poging 3 die faalde. Daarna natuurlijk verder door, maar poging 3 voor zowel omhoog als omlaag is toch vaak de poging die het doet.Taro schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:26:
De zwaartekracht doet zijn werk weer op Bitcoin. Benieuwd hoeveel mensen die groene candle hebben gechased.
Edit: Dit dus:
:strip_exif()/f/image/Ch27oB4r3w77RyN75e2oRKyD.jpg?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 23% gewijzigd door PilatuS op 21-01-2021 21:34 ]
Dit lijken mij keiharde dode katten mr. Pilatus.PilatuS schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:31:
[...]
Ik ben benieuwd of we hier verder zakken of niet. Sinds de ATH is dit poging 2 om deze support te breken. Geen geweldig bounce hier, maar wel weer een bounce. Vaak is het ook poging 3 die faalt en niet poging 2. Toen we de vorige ATH van 20k deze run hebben aageraakt was het ook weer poging 3 die faalde. Daarna natuurlijk verder door, maar poging 3 voor zowel omhoog als omlaag is toch vaak de poging die het doet.
Hele matige bounces op dit level tot nu toe. Waar we op 11/12 januari nog keihard omhoog sprongen rond dit level ($30K), is het nu gewoon hangend en wachtend tot een Aziaatje ons een zetje in de rug geeft. Het duurt niet lang meer voor we het ravijn in pleuren denk ik.
Grayscale where ya at?
ik denk dat we nu inderdaad klein beetje omhoog gaan, de ~33,5k zal belangrijk worden, dat is de grens om terug in de grote wedge parallel triangle te komen. Als die bounced en dan onder de 31k weer komt, dan staan wel alle signalen voor een run naar 22k-25k.PilatuS schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:31:
[...]
Ik ben benieuwd of we hier verder zakken of niet. Sinds de ATH is dit poging 2 om deze support te breken. Geen geweldige bounce hier, maar wel weer een bounce. Vaak is het ook poging 3 die faalt en niet poging 2. Toen we de vorige ATH van 20k deze run hebben aageraakt was het ook weer poging 3 die faalde. Daarna natuurlijk verder door, maar poging 3 voor zowel omhoog als omlaag is toch vaak de poging die het doet.
Edit: Dit dus:
[Afbeelding]
Heb weer een flufje bijgekocht op 32k voor het geval we alsnog naar boven schieten. Omdat ik mijn pf voor BTC rond de 35k heb verkocht, is dit wel leuk extraatje. Echter wil ook nog wat ETH terugkopen, maar dat staat relatief hoog nu.
Het ging puur even over poging 2 en poging 3 en of we dus een poging 3 gaan krijgen. Dat bedoel ik met of we hier zakken, gaat poging 2 falen of krijgen we een 3Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:39:
[...]
Dit lijken mij keiharde dode katten mr. Pilatus.
/f/image/vVcxKj3dWoutKixGLz0TjISW.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door QA123 op 21-01-2021 21:48 ]
Kun je 's laten zien vanaf waar je die triangle trekt?QA123 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:46:
2 moments of truth, de bounce op de triangle en of we door de support van vanmiddag komen. Daar zat toch een strakke supportlijn op de 31k (4x 1h candle met low binnen $24 van elkaar). Als we daar doorheen vallen na een bounce van de triangle.... BTC in de uitverkoop.
[Afbeelding]
Dan zie je ook waarom de breakout zo significant was. Maar er is een kans om terug in het patroon te komen, als dat niet lukt, kan je de paarse lijnen gebruiken als target omlaag.sOid schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:50:
[...]
Kun je 's laten zien vanaf waar je die triangle trekt?#leermomentjes
Ik heb dit niet allemaal zelf bedacht, maar ook gewoon van anderen afgekeken. Beter goed gejat, dan slecht zelf bedacht.
/f/image/aa5MjuEaI0snZsjWTOb2gpsw.png?f=fotoalbum_large)
Ik begin me toch wel steeds meer te verbazen over de positie Greyscale.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:39:
[...]
Dit lijken mij keiharde dode katten mr. Pilatus.
Hele matige bounces op dit level tot nu toe. Waar we op 11/12 januari nog keihard omhoog sprongen rond dit level ($30K), is het nu gewoon hangend en wachtend tot een Aziaatje ons een zetje in de rug geeft. Het duurt niet lang meer voor we het ravijn in pleuren denk ik.
Grayscale where ya at?
Die gasten kopen meer op dan dat er gemined wordt hè. Er is dus letterlijk een tekort aan nieuwe BTC er vanuitgaande dat mensen meer Bitcoin willen.
Basically doen ze nu een paar maanden aan DCA daar
Zit Greyscale alles off-chain te kopen (welke verkoper/whale heeft daar eigenlijk belang bij?)?
Of zijn er hier partijen die niet ten goede trouw werken?
Wat gebeurt er met de koers als Greyscale stopt met kopen voor de hodl? En Greyscale zal ook ooit willen verkopen toch
Bitcoin zat overduidelijk in een bubbel vanaf 30k en de huidige koersbewegingen vind ik echt niet meer dan logisch, maar ik vind het lastig te rijmen met hoe Greyscale nog steeds koopt. Whales gebruiken/misbruiken deze schommelingen (dacht ik altijd), Greyscale beweert dat als key speler niet te doen, en toch krijgen we deze correcties.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Misschien projecteren ze allang de prijs op 100k of hoger aan het einde dit jaar , dan is het een koopje nu.Richh schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:55:
[...]
Ik begin me toch wel steeds meer te verbazen over de positie Greyscale.
Die gasten kopen meer op dan dat er gemined wordt hè. Er is dus letterlijk een tekort aan nieuwe BTC er vanuitgaande dat mensen meer Bitcoin willen.
Basically doen ze nu een paar maanden aan DCA daaren toch gedraagt de koers zich weer zoals in 2017, met toch wel heel veel spelers die op key levels in en uitstappen. Terwijl speler Greyscale alleen maar meer en meer hodl. Greyscale verkoopt niet volgens hun eigen cijfers.
Zit Greyscale alles off-chain te kopen (welke verkoper/whale heeft daar eigenlijk belang bij?)?
Wat gebeurt er met de koers als Greyscale stopt met kopen voor de hodl? En Greyscale zal ook ooit willen verkopen toch
Bitcoin zat overduidelijk in een bubbel vanaf 30k en de huidige koersbewegingen vind ik echt niet meer dan logisch, maar ik vind het lastig te rijmen met hoe Greyscale nog steeds koopt. Whales gebruiken/misbruiken deze schommelingen (dacht ik altijd), Greyscale beweert dat als key speler niet te doen, en toch krijgen we deze correcties.
40k en de rejection heeft blijkbaar genoeg aanbod dat wat Greyscale koopt niet genoeg is om voor meer vraag dan aanbod te zorgen. De echte vraag is gaan ze het een keer voor elkaar krijgen om dit te flippen en hebben ze genoeg geld om dit te doen.Richh schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:55:
[...]
Basically doen ze nu een paar maanden aan DCA daaren toch gedraagt de koers zich weer zoals in 2017, met toch wel heel veel spelers die op key levels in en uitstappen. Terwijl speler Greyscale alleen maar meer en meer hodl. Greyscale verkoopt niet volgens hun eigen cijfers.
Ja ik snap er ook niks van jonge. Als je dan die cijfers voorbij ziet komen dat ze wederom 5K bitcoin op een dag hebben gekocht vraag je je toch af of dat wel klopt aangezien de koers gewoon kei dood en dalende is.Richh schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:55:
[...]
Ik snap dat hele grayscale ook voor geen meter. Iedergeval kei veel marktmanipulatie denk ik.
Stel Grayscale gaat dumpen zijn we echt ver van huis lol. Zie maar een 600K+ bitcoins kwijt te raken

Geen idee wat ik ervan moet vinden..
Er zou toch ook een soort van glazen plafond voor Grayscale moeten zijn.Richh schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:55:
[...]
Stel dat ze het presteren 25% van alle BTC op te kopen (ze hebben nu al 3,5%), geen idee hoe, maar stel dat het hun lukt. Zou dan het vertrouwen in BTC afnemen omdat er zo'n machtige partij tussen zit?
- Taro
- Niet online
De vraag is ook hoe ze verkopen, ze verkopen in bundels wat hun klanten afzonderlijk kwijt willen. Als dat ook OTC gaat, dan kan het maar zo zijn dat het allemaal pas invloed op de koers heeft als men niet langer OTC kan kopen.
@QA123 De klanten van Grayscale samen hebben veel invloed. Iedere individuele klant an sich niet of in ieder geval veel minder. Grayscale heeft naar mijn weten geen of relatief weinig eigen BTC.
Michael Saylor daarentegen, van MicroStrategy, heeft wel veel eigen BTC.
[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 21-01-2021 22:06 ]
OTC, nog een mooie voor startpostTaro schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:03:
Als Grayscale OTC koopt, dan heeft dat alleen invloed op het saldo van grote whales, maar niet op de koers. De miners dumpen hun nieuwe BTC nog steeds op dezelfde manier. Pas als Grayscale op verschillende exchanges zou kopen, dan heeft het invloed op de koers.
De vraag is ook hoe ze verkopen, ze verkopen in bundels wat hun klanten afzonderlijk kwijt willen. Als dat ook OTC gaat, dan kan het maar zo zijn dat het allemaal pas invloed op de koers heeft als men niet langer OTC kan kopen.
@QA123 De klanten van Grayscale samen hebben veel invloed. Iedere individuele klant an sich niet of in ieder geval veel minder. Grayscale heeft naar mijn weten geen of relatief weinig eigen BTC.
@QA123 Tnx!
Dan gaan de clienten van Grayscale tegen elkaar op traden.QA123 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:01:
[...]
Er zou toch ook een soort van glazen plafond voor Grayscale moeten zijn.
Stel dat ze het presteren 25% van alle BTC op te kopen (ze hebben nu al 3,5%), geen idee hoe, maar stel dat het hun lukt. Zou dan het vertrouwen in BTC afnemen omdat er zo'n machtige partij tussen zit?
nice
Een tijdje terug kwam hier langs dat ze ook op een exchange hadden gekocht. Dus niet alleen OTC, hoewel dit het grootste deel nog wel zal zijn.Taro schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:03:
Als Grayscale OTC koopt, dan heeft dat alleen invloed op het saldo van grote whales, maar niet op de koers. De miners dumpen hun nieuwe BTC nog steeds op dezelfde manier. Pas als Grayscale op verschillende exchanges zou kopen, dan heeft het invloed op de koers.
Verder kunnen ze natuurlijk flink kopen in een daling. Binance alleen heeft een 24u volume van 122k BTC. Opzich gok ik dat ze daar 25k BTC van zouden kunnen kopen zonder dat de boel echt stijgt. Dit zouden ze iedere dag kunnen doen in theorie en is veel meer dan wat ze de laatste tijd kopen.
Stel we gaan naar 25k of wat en dan ook en ze blijven kopen, dan is er de volgende run omhoog net wat minder aanbod als ze vast blijven houden. Mogelijk maken ze een volgende run omhoog nog sterker en de runs daar op ook.
De vraag is: wat is uiteindelijk hun end game? Ik bedoel Bitcoin heeft geen onderliggende waarde, keert geen dividend uit etc.PilatuS schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:07:
[...]
Een tijdje terug kwam hier langs dat ze ook op een exchange hadden gekocht. Dus niet alleen OTC, hoewel dit het grootste deel nog wel zal zijn.
Verder kunnen ze natuurlijk flink kopen in een daling. Binance alleen heeft een 24u volume van 122k BTC. Opzich gok ik dat ze daar 25k BTC van zouden kunnen kopen zonder dat de boel echt stijgt. Dit zouden ze iedere dag kunnen doen in theorie en is en veel meer dan wat ze de laatste tijd kopen.
Stel we gaan naar 25k of wat en dan ook en ze blijven kopen, dan is er de volgende run omhoog net wat minder aanbod als ze vast blijven houden. Mogelijk maken ze een volgende run omhoog nog sterker en de runs daar op ook.
Je wilt toch uiteindelijk gewoon dikke knaken uitcashen lijkt mij?
Zie maar wat gekke Henkies te vinden die uiteindelijk jouw bitcoin willen kopen op $50K. Mja 't zal wel, ik probeer gewoon lekker mee te profiteren door lekker te speculeren en af'n toe wat trades te maken.
- Taro
- Niet online
Done
- Taro
- Niet online
Ik vraag mij af of het voor Grayscale uitmaakt op welke koers ze inkopen. Hun klanten betalen immers een instapprijs met daarbovenop een opslag. Natuurlijk halen ze er voordeel uit door veel tegelijkertijd voor een lage prijs in te kopen, maar de prijs kan tussendoor ook stijgen en dat is een risico voor ze.PilatuS schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:07:
[...]
Een tijdje terug kwam hier langs dat ze ook op een exchange hadden gekocht. Dus niet alleen OTC, hoewel dit het grootste deel nog wel zal zijn.
Verder kunnen ze natuurlijk flink kopen in een daling. Binance alleen heeft een 24u volume van 122k BTC. Opzich gok ik dat ze daar 25k BTC van zouden kunnen kopen zonder dat de boel echt stijgt. Dit zouden ze iedere dag kunnen doen in theorie en is veel meer dan wat ze de laatste tijd kopen.
Microstrategy daarentegen koopt voor zichzelf in, dat zorgt voor een andere situatie en zij zijn erbij gebaat laag in te kopen.
Sowieso zitten er mensen bij die zeg 1 miljard over hebben. Voor de zekerheid stop je dan 75 miljoen in BTC mocht het echt groot worden en mocht het blijven stijgen. Misschien ook wel als een hedge tegen fiat en ook daarbij weer voor de zekerheid. Als je te veel geld over hebt dan ben je bijna gek als je het niet doet. Gaat het naar 0, jammer dan, het was dan een slechte investering en die schijf je af.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:09:
[...]
De vraag is: wat is uiteindelijk hun end game? Ik bedoel Bitcoin heeft geen onderliggende waarde, keert geen dividend uit etc.
Je wilt toch uiteindelijk gewoon dikke knaken uitcashen lijkt mij?![]()
Zie maar wat gekke Henkies te vinden die uiteindelijk jouw bitcoin willen kopen op $50K. Mja 't zal wel, ik probeer gewoon lekker mee te profiteren door lekker te speculeren en af'n toe wat trades te maken.
Tuurlijk heeft iedereen die koopt zo zijn reden, maar ik gok dat er genoeg gevallen zijn bij waar het om het bovenstaande gaat. BTC begint toch wel wat verder te komen dan een bubbel of iets dat voor geeks zou zijn. Als je veel geld hebt probeer je natuurlijk altijd om meer geld te krijgen, maar ook om het geld niet te verliezen. Heb je veel te veel geld dan is BTC een prima keus om wat in te stoppen wat je kan missen.
Tuurlijk kopen ook mensen gewoon nog om te verkopen voor winst, dat zal misschien ook wel het grootste deel zijn, maar ik weet zeker dat er genoeg zijn die gewoon niet geen BTC willen hebben, puur voor de zekerheid.
[ Voor 99% gewijzigd door Mr_Ripple op 22-01-2021 00:52 ]
XRP = trash
Wat is de endgame van vastgoedbeleggers? Die hoeven helemaal niet te cashenTominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:09:
[...]
De vraag is: wat is uiteindelijk hun end game? Ik bedoel Bitcoin heeft geen onderliggende waarde, keert geen dividend uit etc.
Je wilt toch uiteindelijk gewoon dikke knaken uitcashen lijkt mij?![]()
Over Microstrategy maak ik me een stuk minder zorgen dan Greyscale, wat individuele beleggers zijn (als ik het goed begrijp). Die tezamen blijkbaar niet verkopen
Historisch gezien gaat die mee toch ?
Toen Corona de beurs tijdelijk liet crashen met 20% ging BTC met 50% onderuit. Dus ja, als de beurs goed gaat zal BTC ook mee gaan.Palindrome schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:23:
Mogelijk dat nasdaq binnenkort ook bearish signalen gaat laten zien de vraag is wat gaat dat met de cryptomarkt doen.
Historisch gezien gaat die mee toch ?
Dit inderdaad. Als mensen in de rij staan om hun dollars via GBTC fiscaal vriendelijk in hun pensioenpot in te leggen, maakt het voor Greyscale niet uit wat de koers doet. Zij vangen 2% beheerskosten wat absurd hoog is voor een simpel product met 1 onderliggende asset, dus hoe groter hun fonds is en hoe meer stukken zij kunnen verkopen door de onderliggende BTC te houden, hoe beter. 2% van $500mln fondsgrootte is $10mln/jr, 2% van $5mrd is $100mln/jr.Taro schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:15:
[...]
Ik vraag mij af of het voor Grayscale uitmaakt op welke koers ze inkopen. Hun klanten betalen immers een in- en uitstapprijs met daarbovenop een opslag. Natuurlijk halen ze er voordeel uit door veel tegelijkertijd voor een lage prijs in te kopen, maar de prijs kan tussendoor ook stijgen en dat is een risico voor ze.
En daarnaast kost 1 stukje van het fonds nog meer dan de onderliggende BTC waarde, dus ze pakken nog >20% marge op elk stuk dat ze uitgeven ook.
de mensen die gbtc kopen zijn ook wel echt op hun hoofd gevallen ofni?Broabander schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:24:
[...]
Dit inderdaad. Als mensen in de rij staan om hun dollars via GBTC fiscaal vriendelijk in hun pensioenpot in te leggen, maakt het voor Greyscale niet uit wat de koers doet. Zij vangen 2% beheerskosten wat absurd hoog is voor een simpel product met 1 onderliggende asset, dus hoe groter hun fonds is en hoe meer stukken zij kunnen verkopen door de onderliggende BTC te houden, hoe beter. 2% van $500mln fondsgrootte is $10mln/jr, 2% van $5mrd is $100mln/jr.
En daarnaast kost 1 stukje van het fonds nog meer dan de onderliggende BTC waarde, dus ze pakken nog >20% marge op elk stuk dat ze uitgeven ook.
dan maak je zelf toch lekker ff accountje aan op coinbase zou je denken.
Veel goedkoper allemaal.
- Taro
- Niet online
Dit is een andere doelgroep, zij willen die voor hun onbekende en extra stappen graag voorkomen en betalen daar blijkbaar graag wat extra voor om wel op de hype mee te kunnen liften.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:26:
[...]
de mensen die gbtc kopen zijn ook wel echt op hun hoofd gevallen ofni?
dan maak je zelf toch lekker ff accountje aan op coinbase zou je denken.
Veel goedkoper allemaal.
Maar dan nog hé.Taro schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:29:
[...]
Dit is een andere doelgroep, zij willen die voor hun onbekende en extra stappen graag voorkomen en betalen daar blijkbaar graag wat extra voor om wel op de hype mee te kunnen liften.
2% fee per jaar en dan ook nog een enorme premium op die GBTC.
Zo lastig is het niet om in crypto te investeren en je hoeft ook niks zelf te doen als het gaat om key's en dergelijke, dat is bij coinbase allemaal prima geregeld.
Het kost misschien een heel klein beetje extra werk om je er eens in te verdiepen. M'rgoed, die mensen die GBTC kopen hebben waarschijnlijk toch zoveel miljarden dat het ze ook echt geen reet kunnen schelen.
Ik ga een buy order zetten met een flufje op 27k en een dubbele fluf op 24k.
- Taro
- Niet online
Ze vinden klusjesman X erg aardig, want als ze bellen dan komt hij altijd direct en hij werkt alles zo netjes en goed af. -> Ja, logisch, hij brengt alles in rekening voor een vorstelijk tarief en ze betalen gewoon. Ik zou ook dag en nacht paraat staan als ze zouden bellen
Vergis je niet in een bepaalde doelgroep, ik zeg niet dat de Grayscale klanten allemaal grijs zijn, maar die 2% interesseert ze vaak niet, het gaat om gemak, toegankelijkheid, etc.
This is the wayQA123 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:31:
Prima orders lijkt me. Zelf zie ik morgen wel lekker waar het staat.
Misschien een buyordertje op 6 cent. Zou een mooie correctie zijn om te kopen denk ik.
Of bekendheid, ook zo'n voorbeeld.Taro schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:34:
@Tominatiehet gaat om gemak, toegankelijkheid, etc.
Mensen die dingen kopen omdat het bekend is of gewoon veel aan marketing heeft gedaan.
Ik zal geen bier of telefoonmerkdiscussie starten maar er zijn er inderdaad genoeg die graag de hoofdprijs voor een merk of bekendheid betalen terwijl het niet altijd het beste is.
Mij verbaast het wel eens.
ehh.... wat moet je hierop zeggen als je bij een van de genoemde partijen werkt op de global marketing afdeling.... Ik werk dagelijks aan om ervoor te zorgen dat mensen wereldwijd de hoofdprijs betalen voor ons productgijsvogel schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:39:
[...]
Of bekendheid, ook zo'n voorbeeld.
Mensen die dingen kopen omdat het bekend is of gewoon veel aan marketing heeft gedaan.
Ik zal geen bier of telefoonmerkdiscussie starten maar er zijn er inderdaad genoeg die graag de hoofdprijs voor een merk of bekendheid betalen terwijl het niet altijd het beste is.
Mij verbaast het wel eens.
Ok, in werkelijkheid ligt het iets subtieler. Een product is meer dan alleen fysieke product zelf. Subjectieve aspecten spelen ook een rol bij product beleving. "Zekerheid van kwaliteit" en "een goed gevoel bij hebben" hebben ook waarde, ook al is het niet altijd objectief te meten. Dit kan je ook doortrekken op de bekende naam van bitcoin.

Fuck wacht nog ff, wil nog ff een klein gif meme'pje maken. Brb.gijsvogel schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:49:
Nou... tijd om de sub 31k babe klaar te zetten geloof ik
Even https://aggr.trade/ weer aanzetten, als we door de 31k heen zakken, gaan we waarschijnlijk in een 5min candle naar de 30k.
[ Voor 27% gewijzigd door QA123 op 21-01-2021 22:55 ]
Is er iets in de economie dat perfect volgens de modellen loopt?QA123 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:54:
Als we nu door de 31k heengaan, telt dat dan als confirmation van de breakout? Ik dacht dat je ideaal gezien nog even de triangle aantikte voordat je door het ijs zakte?
De vorige bounce was op 30.420 op de 11e. Opzich kan ie prima nog bouncen onder de 31k zolang de 30k niet verloren gaat.QA123 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:54:
Als we nu door de 31k heengaan, telt dat dan als confirmation van de breakout? Ik dacht dat je ideaal gezien nog even de triangle aantikte voordat je door het ijs zakte?
Buy low/Sell high??Victor Belli schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:55:
[...]
Is er iets in de economie dat perfect volgens de modellen loopt?
Dat gaat vannacht toch nooit gehaald worden, met het tempo van vandaagQA123 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:31:
Ok, na een enerverende dag die aan zijn einde komt. Welke overnight orders gaat iedereen inleggen?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Het is crypto, we kunnen morgen wakker worden op 20k. Waarschijnlijk of onwaarschijnlijk is een ander verhaal, maar iets als 27k is prima mogelijk dus daar wat order neerzetten is geen gek idee. Worden ze niet geraakt, wat prima kan, ook goed toch ?Jedi_Pimp schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:57:
[...]
Dat gaat vannacht toch nooit gehaald worden, met het tempo van vandaag
- Taro
- Niet online
Hurry!Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:49:
[...]
Fuck wacht nog ff, wil nog ff een klein gif meme'pje maken. Brb.
Edit: Sla maar over, maak er maar een 30k variant van.
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 21-01-2021 23:02 ]
Ik denk niet dat het meteen gaat gebeuren, maar het kan wel. 10 dagen geleden nog, dit zijn 4h candles. In 1 candle van 38k naar 33,5k.Jedi_Pimp schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:57:
[...]
Dat gaat vannacht toch nooit gehaald worden, met het tempo van vandaag
Aangezien ik dit als grote weerstanden zie, heb je een reeele kans dat ze daarna gaan bouncen en dat dan de dip was geweest. En als het toch doorzakt, tja, je kan de dip niet voorspellen, dus gewoon klein bijkopen de hele tijd.
/f/image/O5Oi7al9sO0MpiyWb9g2NTK3.png?f=fotoalbum_large)
Leuk met geluidQA123 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:54:
Even https://aggr.trade/ weer aanzetten, als we door de 31k heen zakken, gaan we waarschijnlijk in een 5min candle naar de 30k.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Taro schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:01:
[...]
Hurry!
Edit: Sla maar over, maak er maar een 30k variant van.

Het aziaatje is weer bezig boys! RIP!

Bitcoin got SMASHED. Gaat 30K holden?
ik denk et nie
Doe maar door het putje, Bitcoin
Die ADHD duitser laat even niets horen, die zei 10x dat ie bullish was op ETH.QA123 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:07:
ETH ook maar klaargezet voor vannacht op €870 en €800... heb daar geen duidelijk supports voor geidentificeerd, maar wil wel iets laten staan voor vannacht... waar blijft die ADHDuitser als je hem nodig hebt
Signature
Yep.Chaes schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:10:
Een daling tot ver onder de 30k$ zou nog steeds gezond zijn, past prima in deze bull run.
Pas als we de $20K breken begin ik te twijfelen over het leven.
Ik bedoel de bullrun.
Inderdaad, dan pak ik een touw. Uhh ik bedoel zakdoekje.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:11:
[...]
Yep.
Ik bedoel de bullrun.
Pas jij nu elke dag je avatar aanTominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:11:
[...]
Yep.
Ik bedoel de bullrun.
Dat is het laatste waar ik nu aan denk.. enige wat hier aan het lozen is is btc, verder niks.Chaes schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:12:
[...]
Inderdaad, dan pak ik een touw. Uhh ik bedoel zakdoekje.
Zero.
Ik hoop voor je dat je een short bedoeldDe_Daltons schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:13:
Zijn er nog meer mensen die een long hebben lopen op Ethereum? Ik ben een 3x gestart op $1200.

Vanmiddag nog. Maar goed, de avond is nog jong. Kan nog van alles gebeuren, we kunnen ook zo bouncen naar 2k voor ETH, wie weet welke whale net wakker is geworden....mouzetc schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:09:
[...]
Die ADHD duitser laat even niets horen, die zei 10x dat ie bullish was op ETH.
https://twitter.com/MMCrypto/status/1352213027836321794YES, I AM STILL VERY, VERY BULLISH ON #ETHEREUM!
Sterker nog, hij zat in een 9x long margin in ETH met 54k, ingestapt op 1332, liquidation price op 1200, dus dat geld is foetsie.
[ Voor 11% gewijzigd door QA123 op 21-01-2021 23:18 ]
nope, ik denk dat er vrij snel een trend reversal komt.Nopheros schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:14:
[...]
Ik hoop voor je dat je een short bedoeld
En wanneer liquideert ie m dan? kan niet lang duren op deze manier.De_Daltons schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:15:
[...]
nope, ik denk dat er vrij snel een trend reversal komt.

Was 'm eig alweer vergeten

Geen idee wat de end game is. Kan 'm nu opzich wel verkopen maar ik heb het idee dat er nog wel veel potentie in een verdere downtrend is.
Alle bonus aanbiedingen hamsteren.Musmus1995 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:15:
Benieuwd wat de aziaten gaan doen.
Alleen btc?Pelox schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:13:
[...]
Dat is het laatste waar ik nu aan denk.. enige wat hier aan het lozen is is btc, verder niks.
En hoe zit het met je risicomanagement ? Sindsdien een goede 5% omlaag. Wat als het 15% of meer wordt ?De_Daltons schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:13:
Zijn er nog meer mensen die een long hebben lopen op Ethereum? Ik ben een 3x gestart op $1200.
Een x3 long zou ik zelf uitstoppen op 1 tot 3% maximaal, niet 5% in de min laten lopen. Ja, als je gelijk hebt dat de trend veranderd zit je wel goed, maar doe je als het niet zo is ?
Dat is pas wanneer mijn margin onder de 40% komt (Kraken). Momenteel zit ik rond de 80%, dus heb er nog wel vertrouwen in.gijsvogel schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:16:
[...]
En wanneer liquideert ie m dan? kan niet lang duren op deze manier.
ik zit in fiat en wil graag moooon
wat moet ik doen??????????
When bounce?
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!