Korvaag schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 12:50:
De vraag is nu wanneer ik ETH ga verkopen

Niet hele positie, maar zo'n 20-30%. Ik heb momenteel alleen maar een app tot m'n beschikking wat het lastig maakt om te bepalen waar ie exact heen zou kunnen gaan. Ik had gisteren zelf zo'n beetje gedacht richting de 1400-1500, maar ik weet niet of dat nog klopt met de huidige lijntjes. Iemand daar nog zinnige ideeen over ?
Ik heb hier zelf gelukkig geen last meer van. Wat de koers doet boeit me de laatste tijd steeds minder. Geen fomo meer op shitcoins.
Genoeg Fiat verdienen om van te leven kan ik wel met werken zolang ik nog relatief jong ben. Ik heb al een koophuisje, spaarrekening met voldoende erop en sta keurig in de schuld zoals de staat en de banken het graag zien.
Ik heb dan ook geen Ethereum, maar Bitcoin.
Want fuck fiat, en fuck die paar tientallen of honderden procenten winst op een centrale shitcoin die sneller bijgeprint wordt dan je het bij elkaar kunt traden. En fuck het systeem waar alleen het elitevolkje van de financieel welgestelden aan deel mag nemen.
Ik ga smerig long op de meest belangrijke asset van deze eeuw en waarschijnlijk de volgende eeuwen.
Bitcoin.
Fuck tether, fuck shitcoins, fuck defi, fuck de banken, fuck overheden.
Zal van de week eens een trezor bestellen en dan maandelijks een klein deel van het spaarplan aanpassen naar Bitcoin aankopen.
Alle shitcoins omzetten en stacken maar. Voor ooit.
Maar succes met je trade.