Die gaat wel lekker hoor.mengenli schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:20:
Ethereum aan zet vandaag, nieuwe ATH soon
Denk zo’n $2k.vrrs schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:22:
Wat zijn jullie serieuze ETH price predictions voor einde Q1?
Gezien de afgelopen paar uur, geloof ik nu wel in die 1400euvrrs schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:22:
Zolang de hopium over eth2.0 gaande blijft , ziet het er goed uit tov. Btc.vrrs schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:22:
Verwijderd
Zekers, mooie pump. Litecoin nog iets mooier zelfs, die plust op ETH. Bitcoin gaat ook zeker niet de verkeerde kant op.
Mooi begin van de dag
Gisteren dit topic ontdekt. Leuk zeg. Vanochtend LINK aangeschaft. Heb ik vertrouwen in.
Welkom!EXCalibur_EeK schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:25:
Gisteren dit topic ontdekt. Leuk zeg. Vanochtend LINK aangeschaft. Heb ik vertrouwen in.
Thanksvrrs schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:25:
[...]
Welkom!ik lurk hier al een tijdje dagelijks. Fijne mensen en vaak goede suggesties.
Vraag me af wat de crypto morgen gaan doen met de inauguration van Biden.
Idd, zeer goede vraag, moeten we voor het slapen gaan alles in fiat steken of net niet?EXCalibur_EeK schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:28:
[...]
Thanks![]()
Hopelijk even een goede dip, bijkopen en weer up!EXCalibur_EeK schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:28:
[...]
Thanks![]()
Verwijderd
Mag van mij een hele mooie stijging maken.EXCalibur_EeK schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:28:
[...]
Thanks![]()
Ochtend, avond, maakt mij verder niet uit.
Onder voorbehoud van het steunpakket wat hij vrij gaat geven. Maar:
Niemand die het zeker weet.
Ik hoop dat hij crypto in zijn speech verwerkt.EXCalibur_EeK schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:28:
[...]
Thanks![]()
"I believe in the future, cryptocurrency and a united America"
Profit.
Als ik jou was zou ik alles in fiat steken.djatwork007 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:29:
[...]
Idd, zeer goede vraag, moeten we voor het slapen gaan alles in fiat steken of net niet?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Alles laten staan dus.MrWilliams schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:33:
[...]
Als ik jou was zou ik alles in fiat steken.
Ergens tussen de 2400$ en 4400$, dus zeg 3400$.vrrs schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:22:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Geen idee, ik ben jou niet, maar het feit dat je die vraag stelt doet me denken dat je graag op safe speelt. ==> alles naar fiat dus.
Ik hoop en bid met je meeMrWilliams schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:36:
[...]
Ergens tussen de 2400$ en 4400$, dus zeg 3400$.
Het is een uitzonderlijke situatie he.MrWilliams schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:37:
[...]
Geen idee, ik ben jou niet, maar het feit dat je die vraag stelt doet me denken dat je graag op safe speelt. ==> alles naar fiat dus.
Jezus, gisteren de deur uit gedaan. Nu weer de lucht inMatthias87 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:38:
Ik ben hoopvol voor XLM vandaag.
ADA eind feb, dan zitten ze met een launch.Matthias87 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:38:
Ik ben hoopvol voor XLM vandaag.
En hoelang duurt Q1 ?
oh grapje kwartaal natuurlijk
oh grapje kwartaal natuurlijk
[ Voor 44% gewijzigd door Vossel38 op 19-01-2021 09:41 ]
Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd wat jij denkt dat er gaat gebeuren morgen in de crypto voor/tijdens/na de inauguratie. Kun je daar iets over vertellen?djatwork007 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:39:
[...]
Het is een uitzonderlijke situatie he.
De lucht in? Vandaag zit er 3,5% opAMARONE schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:39:
[...]
Jezus, gisteren de deur uit gedaan. Nu weer de lucht in

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Boah. Alles stijgt weer een beetje, behalve GRT. Gister sell order net niet aangetikt nadat ik na de vorige verkoop in de FOMO trapte, sindsdien zo'n 10% in de min. Zit ik weer weken met die munt opgescheept...
Gelukkig biedt ETH nog wat troost.
Ja nu, maar als je alle shitcoins ziet die doen gemiddeld over de 10 nu.
XLM, ADA....alles eruit gegooid.
DamnRay_ schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:42:
Boah. Alles stijgt weer een beetje, behalve GRT. Gister sell order net niet aangetikt nadat ik na de vorige verkoop in de FOMO trapte, sindsdien zo'n 10% in de min. Zit ik weer weken met die munt opgescheept...
Gister op €0,50 uitgestapt gelukkig (was op €0,45 ingestapt)
[ Voor 28% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-01-2021 09:43 ]
Eerlijk gezegd, geen idee, maar als ik moet gokken is het UP.MrWilliams schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:40:
[...]
Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd wat jij denkt dat er gaat gebeuren morgen in de crypto voor/tijdens/na de inauguratie. Kun je daar iets over vertellen?
Ben zelf rond €0,45 uitgestapt, maar toen er nog 5 cent bij kwam weer ingestapt. Ik denk ik verkoop 'm weer rond €0,55 maar dat werd nét niet gehaald. Nu staan dus we weer 10 eurocent lager.jellybrah schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:43:
[...]
Damn
Gister op €0,50 uitgestapt gelukkig (was op €0,45 ingestapt)
Exact hetzelfde overkwam mij dus al eerder met deze munt. Sukkel. Ben er weer ingetrapt.
Quality content.
Op de 1H is duidelijk compressie te zien. Hij heeft ook hogere lows en hogere highs.
Als BTC zo rustig aan door blijft gaan vind ik het prima
$ alias cd='rm -rf'
Jup, heb 'm ook al op het oog.dogtagz schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:49:
[...]
Quality content.
Op de 1H is duidelijk compressie te zien. Hij heeft ook hogere lows en hogere highs.
Als BTC zo rustig aan door blijft gaan vind ik het prima
:strip_exif()/f/image/ZazSoInBoR6XtIMOahKlXYgZ.jpg?f=fotoalbum_large)
DOT danst weer de polka en heeft (hopelijk) stijgende lijn te pakken.
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Maar als de markt voor een andere stablecoin kiest, krijg je dan niet het risico dat die coin onder een vergrootglas komt en er daarover net zo goed FUD wordt gezaaid? Haters gonna hate, tenslotte.PilatuS schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 01:55:
Als het aan mij zou liggen stappen we over naar een andere stable en zijn we klaar met Tether.
Valt tegen. Een week of twee geleden kwam er ineens een golfje aan phishing enzo binnen op mijn ledger@.. adres, maar inmiddels is dat ook alweer teruggezakt naar de incidentele reguliere spam crap.knakworst schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 08:33:
[...]
Koop een Ledger, misschien krijg je dan weer wat spannendere berichten

Gelukkig tegen je verwachting in gegaan. ;-)Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:16:
Ondertussen heeft $DOT het moeilijk en test nu hevig de "support", die tsja, echt puur korte termijn is na die enorme run van $5 naar $19 in korte tijd.
Ik verwacht dat hij deze niet gaat houden en dan is het misschien interessant om te kijken hoe hij het rond ~$15 gaat doen. Toch is dat nog steeds enorm hoog, dus als je een trade aan gaat kijk uit!! goed opletten, want hij kan net zo goed ook door die $15 pleuren en dan straight naar $10 ofzo. Weet ik veel. Fucking shitcoins.
[Afbeelding]
In retrospect, it was inevitable
Voor degene die hun Altcoin-portefeuille willen uitbereiden. Youtube channel Doopiecash heeft een poll gedaan onder hun viewers, met in welke Altcoins ze moeten investeren.
Hier het resultaat - met zo'n 2000 stemmen:

Top 6:
1. Elrond - bijna 600 stemmen.....
2. Hedera Hashgraph
3. Cardano (ADA)
4. ETH
5. Vechain
6. XPR
Best leuk rijtje - om eens serieus naar te kijken. Met name de eerste 2 springen er bovenuit! Leuk om 25% Altoins en 75% Bitcoin bijvoorbeeld - is een leuke verdeling
YouTube: Dit zijn de ALTCOINS die wij NU kopen

Top 6:
2. Hedera Hashgraph
3. Cardano (ADA)
4. ETH
5. Vechain
6. XPR
Best leuk rijtje - om eens serieus naar te kijken. Met name de eerste 2 springen er bovenuit! Leuk om 25% Altoins en 75% Bitcoin bijvoorbeeld - is een leuke verdeling
[ Voor 17% gewijzigd door MaStar op 19-01-2021 10:11 ]
Misschien kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat grote bedrijven als Grayscale en Goldmann Sachs zoveel BTC kunnen kopen zonder dat de prijs enorm omhoog schiet?
OTC? (over the counter) Daar zien wij en de markt niets van.veertje schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:10:
Misschien kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat grote bedrijven als Grayscale en Goldmann Sachs zoveel BTC kunnen kopen zonder dat de prijs enorm omhoog schiet?
[ Voor 8% gewijzigd door green-tea op 19-01-2021 10:11 ]
OTCveertje schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:10:
Betekent vooral dat er VEEL bagholders zijn van de bovenste twee. Juist geen koopindicatie imho.MaStar schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:09:
Voor degene die hun Altcoin-portefeuille willen uitbereiden. Youtube channel Doopiecash heeft een poll gedaan onder hun viewers, met in welke Altcoins ze moeten investeren.
[Afbeelding]
Top 6:
1. Elrond
2. Hedera Hashgraph
3. Cardano (ADA)
4. ETH
5. Vechain
6. XPR
Ik ben juist bullish op de minder populaire opties (toevallig staat THETA ook in de lijst).
[ Voor 5% gewijzigd door Stokstaart op 19-01-2021 10:12 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Juist die eerste 2 zijn nog relatief onbekend, lijkt me. Wat zouden voor jou coins zijn met potentie?Stokstaart schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:11:
[...]
Betekent vooral dat er VEEL bagholders zijn van de bovenste twee. Juist geen koopindicatie imho.
Leuk om zo'n poll te houden in dit topic
Welke coinshiller discord groep heeft het snelst gereageerd op een poll?MaStar schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:09:
[Afbeelding]
Top 6:
2. Hedera Hashgraph
3. Cardano (ADA)
4. ETH
5. Vechain
6. XPR
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Haha - true. Alleen, met 2000 stemmen ga je niet heel veel winnen lijkt meRichh schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:12:
[...]
Welke coinshiller discord groep heeft het snelst gereageerd op een poll?
Veel anderen zijn bereid te verkopen tegen dit geld en nemen winst.veertje schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:10:
Daarbij betwijfel ik of alle aangekochte Grayscale BTC wordt aangekocht middels exchanges. Wellicht wordt dat gewoon op de blockchain geregeld. Dergelijke transacties hebben natuurlijk geen impact op de koers.
Interessant:Stokstaart schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:11:
[...]
Betekent vooral dat er VEEL bagholders zijn van de bovenste twee. Juist geen koopindicatie imho.
Ik ben juist bullish op de minder populaire opties (toevallig staat THETA ook in de lijst).
YouTube: Google Betting Big On This EXPLOSIVE Altcoin (Theta Price Prediction)
Welke top 3 zou jij stemmen/ THETA op 1?
Hedera is ongeveer een nog grotere scam dan cripple. Echt heeeeeeel ver weg van blijven. Zoek zelf maar even op hoe dat ding werkt etcMaStar schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:12:
[...]
Juist die eerste 2 zijn nog relatief onbekend, lijkt me. Wat zouden voor jou coins zijn met potentie?
Leuk om zo'n poll te houden in dit topic
En onbekend zijn ze ook niet. Die troep word al minimaal een jaar zwaar geshilled
[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 19-01-2021 10:16 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Gisteren al mn Elrond gedumpt voor ETHMaStar schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:09:
[Afbeelding]
Top 6:
2. Hedera Hashgraph
3. Cardano (ADA)
4. ETH
5. Vechain
6. XPR

Ik stel me toch altijd de vraag wat zo'n coins als elrond nu aanbieden dit is de zoveelste "platform" coin waar er al zoveel bestaan die amper enige echte economische waarde bieden. Hedera Hashgraph lijkt me nog erger, typische coin die beheerd word door een groep van starters die dus de markt compleet controleren.MaStar schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:09:
Top 6:
2. Hedera Hashgraph
3. Cardano (ADA)
4. ETH
5. Vechain
6. XPR
Leuk om op te speculeren maar zie daar weinig langdurige waarde in.
[ Voor 6% gewijzigd door k995 op 19-01-2021 10:22 ]
Dat ligt eraan waar je op rankt. Grootste groei %? Grootste kans op moon? Minste risico? Beste fundamentals?MaStar schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:15:
[...]
Interessant:
YouTube: Google Betting Big On This EXPLOSIVE Altcoin (Theta Price Prediction)
Welke top 3 zou jij stemmen/ THETA op 1?
THETA maakt een groot deel uit van mijn alt-portfolio en is erg goed bezig fundamenteel gezien. Of ze ook de grootste groei in % gaan laten zien is daarmee geen zekerheid.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
5 jaar verwachtingen zijn leuk, maar dat blijft inderdaad speculerenk995 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:18:
[...]
Ik stel me toch altijd de vraag wat zo'n coins als elrond nu aanbieden dit is de zoveelste "platform" coin waar er al zoveel bestaan die amper enige echte economische waarde bieden.
Leuk om op te speculeren maar zie daar weinig langdurige waarde in.
Eenshmr schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:14:
DoOpiECaSh - wat een naam.
Blijf het fascinerend vinden dat we het hebben over de fundamentals van al die shitcoins. "Ja maar ShitcoinX heeft echt een goede WP en usecase". Wat een onzin, lekker speculeren en hopen dat je shitcoin mooned om de een of andere reden.
Kan iemand mij één shitcoin uit 2017 aanwijzen die al grootschallig wordt gebruikt?
Kan iemand mij één shitcoin uit 2017 aanwijzen die al grootschallig wordt gebruikt?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ethereumhmr schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:21:
Blijf het fascinerend vinden dat we het hebben over de fundamentals van al die shitcoins. "Ja maar ShitcoinX heeft echt een goede WP en usecase". Wat een onzin, lekker speculeren en hopen dat je shitcoin mooned om de een of andere reden.
Eens - alle coins in 2017 zijn down the drain gegaan. Ook de meest veelbelovenden. Daarom ben ik in deze "run" echt voorzichtiger met de altoins en maken ze maar een klein deel uit van mijn portefeille.hmr schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:21:
75% BTC / ETH
25% max 3 Altcoins.
Is toch wel veel en veel rustiger
Uit het artikel maak ik op dat hij nog 3,4 Miljard XRP heeft, dat die dan 25 miljoen verkoopt is natuurlijk sigaretten geld op zijn totale assets.
Niet dat ik dit zie als een koop signaal of verkoop signaal, maar Abondon Ship is ook wat overdreven in die context
American Express vraagbaak
Zo zit die hele coin in elkaar. Alle eigenaren hebben schepels en schepels XRP die ze dumpen op hun trouwe volgers.Stinger_Ventura schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:25:
[...]
Uit het artikel maak ik op dat hij nog 3,4 Miljard XRP heeft, dat die dan 25 miljoen verkoopt is natuurlijk sigaretten geld op zijn totale assets.
Niet dat ik dit zie als een koop signaal of verkoop signaal, maar Abondon Ship is ook wat overdreven in die context
Abandon Ship? Je had verdomme nooit in moeten stappen.
In staat de staat waarin the munt verkeerd, nog voordat ze in court zijn door te gaan met verkopen geeft mij geen goede indruk. Ongeacht de hoeveelheid dit hij bezit.Stinger_Ventura schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:25:
[...]
Abandon ship doelde ik eigenlijk mee op hemzelf.MrWilliams schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:30:
[...]
Zo zit die hele coin in elkaar. Alle eigenaren hebben schepels en schepels XRP die ze dumpen op hun trouwe volgers.
[ Voor 23% gewijzigd door Matthias87 op 19-01-2021 10:32 ]
Was ook laatst iemand die riep dat de top Altcoins er over een jaar waarschijnlijk weer helemaal anders er uit zal zien. Wat jij nu zegt sluit ook perfect hierop aan.MaStar schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:24:
[...]
Eens - alle coins in 2017 zijn down the drain gegaan. Ook de meest veelbelovenden. Daarom ben ik in deze "run" echt voorzichtiger met de altoins en maken ze maar een klein deel uit van mijn portefeille.
75% BTC / ETH
25% max 3 Altcoins.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Inderdaad XRP was zo echt een misbaksel om geld te verdienen voor de makers .MrWilliams schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:30:
[...]
Zo zit die hele coin in elkaar. Alle eigenaren hebben schepels en schepels XRP die ze dumpen op hun trouwe volgers.
Ik heb ook nog een zak vol XRP uit 2017/18. Ik zou ervoor kunnen kiezen om nu die 2 tot 3k (wat verlies is van pak hem beet 70%) te pakken, maar aangezien dit toch een shitcoin casino is, kies ik ervoor om ze te hodlen. In ieder geval totdat er duidelijkheid is van de SEC. De gok is natuurlijk dat ze óf naar de kelder gaan óf gaan m00nen. Iedereen die zegt 'bla bla, ingehaald, hype is over, DOT bla bla': snap ik allemaal. Maar ik ben eigenwijsStinger_Ventura schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:25:
[...]
we only make way for the man who boldly pushes past us
Wat is je verdeling tussen btc en eth?MaStar schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:24:
[...]
Eens - alle coins in 2017 zijn down the drain gegaan. Ook de meest veelbelovenden. Daarom ben ik in deze "run" echt voorzichtiger met de altoins en maken ze maar een klein deel uit van mijn portefeille.
75% BTC / ETH
25% max 3 Altcoins.
De meerderheid in deze chat zal inderdaad voor het grootste deel in bitcoin zitten. Ether als goede tweede. Zelf bezit ik alleen die twee maar ik ga toch langzaam kijken naar kleinere alts en waar ik eventueel een klein flufje van wil kopen.
Verder is crypto mij volatiel genoeg. Zelfs met alleen btc en eth.
1 jaar geleden stond ETH aan ongeveer aan 150 EUR niemand wil gaan kopen en waarom vandaag ineens wel zoveel vraag

All aboard de FOMO trein!superchanbe schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:35:
1 jaar geleden stond ETH aan ongeveer aan 150 EUR niemand wil gaan kopen en waarom vandaag ineens wel zoveel vraag![]()
Ik heb m wel ooit even gehad. Om wat gratis binnen te harken in het kader van je weet maar nooit: de flare airdrop. Daarna weer lekker omgezet naar BTC.MrWilliams schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:30:
[...]
had ze een maandje geleden verkocht en dan had je iets meer dan die 2/3K kunnen pakken.WiseGuy! schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:32:
[...]
Ik heb ook nog een zak vol XRP uit 2017/18. Ik zou ervoor kunnen kiezen om nu die 2 tot 3k (wat verlies is van pak hem beet 70%) te pakken, maar aangezien dit toch een shitcoin casino is, kies ik ervoor om ze te hodlen. In ieder geval totdat er duidelijkheid is van de SEC. De gok is natuurlijk dat ze óf naar de kelder gaan óf gaan m00nen. Iedereen die zegt 'bla bla, ingehaald, hype is over, DOT bla bla': snap ik allemaal. Maar ik ben eigenwijs
if if if
Ik meen op de 1M chart van ETHUSD een flagpole te zien. Lijkt er nu weer aan de bovenkant uit te breken.
True, die trein ging weer even lekker totdat de SEC ineens die bom dropte.RenaldoN schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:36:
[...]
had ze een maandje geleden verkocht en dan had je iets meer dan die 2/3K kunnen pakken.
if if if
Buy high, sell low! We doen er allemaal aan mee.superchanbe schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:35:
1 jaar geleden stond ETH aan ongeveer aan 150 EUR niemand wil gaan kopen en waarom vandaag ineens wel zoveel vraag![]()
Hetzelfde kun je waarschijnlijk zeggen over het traffic in dit topic. Als je dat vergelijkt met januari vorig jaar zou je ook zomaar aan 5x-10x de input kunnen zitten.
Valt wel mee hoor, sorteer eens op volume de laatste 24 uur en die zijn nog grotendeels de coins uit 2017-2018 . De enige echt nieuwe in de top 20 zijn UNI & DOT en dat lijkt me heel recent wat zo weer kan wegvallen.Daacuso schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:31:
[...]
Was ook laatst iemand die riep dat de top Altcoins er over een jaar waarschijnlijk weer helemaal anders er uit zal zien. Wat jij nu zegt sluit ook perfect hierop aan.
https://coinmarketcap.com/
[ Voor 5% gewijzigd door k995 op 19-01-2021 10:38 ]
Voor 3K Ripples hodlen in deze markt en de SEC rechtzaak voor de boeg is moedig.WiseGuy! schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:32:
[...]
Ik heb ook nog een zak vol XRP uit 2017/18. Ik zou ervoor kunnen kiezen om nu die 2 tot 3k (wat verlies is van pak hem beet 70%) te pakken, maar aangezien dit toch een shitcoin casino is, kies ik ervoor om ze te hodlen. In ieder geval totdat er duidelijkheid is van de SEC. De gok is natuurlijk dat ze óf naar de kelder gaan óf gaan m00nen. Iedereen die zegt 'bla bla, ingehaald, hype is over, DOT bla bla': snap ik allemaal. Maar ik ben eigenwijs
Omdat ik vorig jaar aan het verbouwen was en elke euro goed kon gebruiken... Als ik moet kiezen tussen ETH en een droog huis is de keuze snel gemaaktsuperchanbe schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:35:
Tja, als het 80% van je pf is zou ik er lekker BTC/ETH van kopen, maar als het 5% van je pf zou ik het hodlen en hopen op een moonshot als de storm is overgewaaid. Maar goed, dit is mijn ongevraagde advies. Zou er niet te veel mee doen.WiseGuy! schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:32:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door DW23 op 19-01-2021 10:41 ]
FOMO is a hell of drugsuperchanbe schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:35:
ETH is echt geen FOMO, die gaat al meer dan een jaar harder dan BTC. Er is alleen veel minder aandacht voor.
Geheel afhankelijk van je financiele draagkracht is Ripple best de gok waard denk ik. Ik heb ook een paar 100 euro aan ripple staan nog. Vrij recent bijgekocht zelfs. zolang het geen bedragen zijn waar je wakker van ligt... En wie weet wat voor run je maakt als het wel goed gaat 
Ook zat mensen die jarenlang 15 e/m weggooien naar de staatsloterij. Ik vind dit leuker.
Ook zat mensen die jarenlang 15 e/m weggooien naar de staatsloterij. Ik vind dit leuker.
[ Voor 14% gewijzigd door Kraay89 op 19-01-2021 10:42 ]
ETH is zeker long term interessant. Maar de stijging van vandaag is FOMO.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:41:
ETH is echt geen FOMO, die gaat al meer dan een jaar harder dan BTC. Er is alleen veel minder aandacht voor.
Verwijderd
Is al veel vaker langs gekomen, maar dikke aanrader:
Mooi om al die gezichten te zien achter de vroege adoptie.
Ik geef mezelf even een schouderklopje om (nog?) niet aan de ETH FOMO toe te geven en near ATH terug te kopen nadat ik 'm na 2 dagen ~sideways gisteravond uiteraard gedumpt heb 
Kunnen we hier ook niet met van die (virtuele) muntjes gaan werken zoals bij de AA?
"No dumb FOMO buybacks for 2 days"
Ik zal er anders even een ERC20 token voor opzetten
Kunnen we hier ook niet met van die (virtuele) muntjes gaan werken zoals bij de AA?
[ Voor 8% gewijzigd door Slonzo op 19-01-2021 10:45 ]
Misschien dat ik maar een imvesteringsfonds moet beginnenRichh schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 00:45:
[...]
Ook BTC doet voorzichtig weer een groene kaars op 15m.
Zou toch mooi zijn, een ochtend wakker worden met +5% ofzo. Morgenochtend auto maar de garage brengen, dus kan het wel gebruiken ook
[...]
Ik weet niet hoor, maar je doet het nu al beter dan de Rabobank. Hun financieel advies (zet je spaargeld op deze spaarrekening voor 0.001% rente!) leverde in heel 2020 minder op dan dat flufje XLM in een uurtje heeft opgeleverd
Maar ik keek vanmorgen ff in mijn PF en XLM heeft het nog niet zo goed gedaan als sommige andere

Prachtig!Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:42:
[YouTube: The Rise and Rise of Bitcoin | DOCUMENTARY | Bitcoins | Blockchain | Crypto News | Digital Cash]
Ik ben me momenteel aan het inlezen in het ´airdrop´ fenomeen. Welke informatiebron/website gebruiken jullie om deze bij te houden?
Waar trekken jullie daarnaast de grens om hier aan mee te doen (KYC, etc..)?
Ook hier heb ik mijzelf wel eens op betrapt.Slonzo schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:44:
Ik geef mezelf even een schouderklopje om (nog?) niet aan de ETH FOMO toe te geven en near ATH terug te kopen nadat ik 'm na 2 dagen ~sideways gisteravond uiteraard gedumpt heb
ETH was ik toevallig wel van plan te kopen, nu weer nét te laat.
FOMO gaat mij niet krijgen, ik wacht gewoon weer op een sub-€999
oja is een goeie idd. Lang geleden gezien. Zat Roger ver ook nog best veel in. Van die clown hoor je ook niet erg veel meer laatste jaren. Had verwacht met recente bullrun dat die ook weer overal op zou duiken.Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:42:
[YouTube: The Rise and Rise of Bitcoin | DOCUMENTARY | Bitcoins | Blockchain | Crypto News | Digital Cash]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het is al bijna geen voorpaginanieuws meer:
Het steunpakket van Biden, die woensdag wordt ingezworen als nieuwe president, bestaat voor 415 miljard dollar aan extra middelen om de virusuitbraak tegen te gaan en het vaccinatieprogramma te versnellen, ongeveer 1 biljoen dollar aan directe steun voor huishoudens en circa 440 miljard dollar aan hulp voor kleine bedrijven en gemeenschappen die hard zijn geraakt door de pandemie.
Verborgen boodschap ook nog.
Het steunpakket van Biden, die woensdag wordt ingezworen als nieuwe president, bestaat voor 415 miljard dollar aan extra middelen om de virusuitbraak tegen te gaan en het vaccinatieprogramma te versnellen, ongeveer 1 biljoen dollar aan directe steun voor huishoudens en circa 440 miljard dollar aan hulp voor kleine bedrijven en gemeenschappen die hard zijn geraakt door de pandemie.
[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-01-2021 10:51 ]
Blockfolio is in drukke tijden traag, maar naarmate de lijst transacties langer begint te worden, wordt de app zelf ook traag. Heeft Delta hier ook last van? Was altijd tevreden over Blockfolio en kijk nogal op tegen het overzetten van de transacties naar een andere app. Enige reden waarom ik Delta tot dusver niet heb geprobeerd is omdat 't onder eToro valt...
Gooi maar op de stapelBTC100K2021 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:50:

Als het druk is, is Delta sowieso ook trager, ja. Veel retries nodig om een handeling uit te voeren.Ray_ schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:52:
Heeft Delta hier ook last van?
Dit figuurtje mist de piek van 2020, waar nu dus nog een smak bovenop komt... Damn.
Terzijde, voordat je update naar de laatste Safari ( MacOS ) versie.
Ik heb sinds gisteren mijn Safari en beveiligings update uitgevoerd. Safari laat me niet meer fatsoenlijk muis klikken uitvoeren bij o.a de minuten, uren en dagen popup's in het candle scherm.
Ook als je een (ver)koop bedrag wilt wijzigen; je cursor staat op de juiste plek, maar het cijfer komt achteraan. Lekker ( niet dus ) als je gelijk (ver)koop zou drukken.
Heeft iemand anders dit ook?
Ik heb sinds gisteren mijn Safari en beveiligings update uitgevoerd. Safari laat me niet meer fatsoenlijk muis klikken uitvoeren bij o.a de minuten, uren en dagen popup's in het candle scherm.
Ook als je een (ver)koop bedrag wilt wijzigen; je cursor staat op de juiste plek, maar het cijfer komt achteraan. Lekker ( niet dus ) als je gelijk (ver)koop zou drukken.
Heeft iemand anders dit ook?
Klopt. Is nu "27.75 trillion". Ook zonder Corona financierde Trump zijn belastingvoordeel op deze manier.DW23 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:55:
[...]
Dit figuurtje mist de piek van 2020, waar nu dus nog een smak bovenop komt... Damn.
Dus ruwweg een cheque van €3000 per huishouden. Door alle leningen die ze daar hebben, stelt dit wederom weinig voor.BTC100K2021 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:50:
[ Voor 4% gewijzigd door jellybrah op 19-01-2021 10:58 ]
Ik had een sellorder op 0.315 dus ik ben er wel bij meeelektriekert schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:44:
[...]
Misschien dat ik maar een imvesteringsfonds moet beginnen
Maar ik keek vanmorgen ff in mijn PF en XLM heeft het nog niet zo goed gedaan als sommige andere
ETH heb ik ook 10% op gepakt in een nachtje
Eerlijk is eerlijk, mijn tradepot is niet aanzienlijk gegroeid in de paar weken tijd dat ik er mee speel, ik maak ruim voldoende fouten om alle 'winst' weer te verliezen
Tegelijkertijd, ik sta wel in de plus terwijl de BTC hodl pot natuurlijk hoger heeft gestaan.
AirDrop van wat en welke coin en wat moet je daarvoor doen?WatcherZ schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:47:
Ik ben me momenteel aan het inlezen in het ´airdrop´ fenomeen. Welke informatiebron/website gebruiken jullie om deze bij te houden?
Als je eerst een bepaalde coin moet sturen kan je meteen stoppen want dat is een scam
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!